Forum » Pomoč in nasveti » Resen Problem
Resen Problem
TopsY ::
mam 'en' problem, recimo ko zaženem komp se mi kdaj sploh ne zažene če pa že pride v winse mi pa kar začne ene errorje ven metat pa pojavlja se modri ekran, in vse to se mi dogaja če imam notri DDRram čim dam notri SDRram sploh ni nobenega problema, zato sem nesu DDRram na servis kjer pa mi pravijo da njim DDRram dela.Probu sem tud testirat ram z MEMTESTom pa mi piše da je okoli 50milijonov errorjov? Sem tudi že hotu celo kišto na servis pelat sam mi jo nočejo vzeti ker pravijo da ni cel komp pri njih kupljen,pri njih sm kupu sam procesor,plato pa ram. Probu sm že skoraj vse zamenju sem winse potem upgradu bios.... .Če ima kdo kašno idejo zakaj mi to dela nej prosim pove. Pa še konifg. mojga kompa :
AMD Thunderbird 1333
Elite K7S5A
256 DDR
Hvala!
AMD Thunderbird 1333
Elite K7S5A
256 DDR
Hvala!
sdspecy ::
Zgleda da se na servisu zelo neresno in neodgovorno obnasajo! Ce se vse troje tem kupu, skoraj ne ostane vec druge komponente, ki bi bila tezavna, razen morda graficne. Zato bi ti zadevo moral vzet na preizkus, za placilo pa sploh.
Se poskusaj, trma te lahko dalec pripelje, samo po pameti!
Probaj tudi graficno zamenjat ali pa si sposodi drug DDR ram in z tistim stestiraj.
Se poskusaj, trma te lahko dalec pripelje, samo po pameti!
Probaj tudi graficno zamenjat ali pa si sposodi drug DDR ram in z tistim stestiraj.
Lime ::
Morajo ti vzeti na servis!
Pa če je v garanciji ali ne. Za svoje izdelke morajo jamčiti servis, razen če si dobil garancijski list in je na njem napisan kdo drug, kot pooblaščeni serviser.
Pa če je v garanciji ali ne. Za svoje izdelke morajo jamčiti servis, razen če si dobil garancijski list in je na njem napisan kdo drug, kot pooblaščeni serviser.
TopsY ::
no sej mislim da ram na servisu sploh niso testiral ampak so samo rekli da so ga da bi dal mir,razlog zakaj ga niso je pa sledeč: jst prinesem ram na servis in me takoj tm en serviser nadere zakaj nosim k njim ram če on ne vidi na ramu njihove nalepke čeprav sem prinesu tud potrjeno dobavnico in plačan račun, nalepke pa 100% ni bilo gor že takrat ko sem vse kupil, potem serviser reče da bojo ram sprejel samo bojo preveril če je ram res njihov. no po 2 tednih kličem če je že 'stestiran' pa pravijo da njim ram dela. Bi jim verjel če bi jst lahko ta ram kje drugje probal tako pa ne poznam nobenega pri katerem bi to lahko stestiral :'(
tec ::
Ce si pri njih kupil procesor, plato in ram, pa nesi samo to nazaj. Naj prikljucijo plosco in preizkusijo ram.
Pa ce bos samo cakal (2 tedna), da kej naredijo ne bo nic. Moras vsak dan klicarit pa tezit, da bos dobil kaj efekta. Kar se pa tice nadiranaja strank iz strani serviserja, pa mislim, da ni potrebno zgubljati besed. Ce imas vse dokumente od nakupa, mu lahko brez problema odgovarjas nazaj.
Pa ce bos samo cakal (2 tedna), da kej naredijo ne bo nic. Moras vsak dan klicarit pa tezit, da bos dobil kaj efekta. Kar se pa tice nadiranaja strank iz strani serviserja, pa mislim, da ni potrebno zgubljati besed. Ce imas vse dokumente od nakupa, mu lahko brez problema odgovarjas nazaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prigode računalniških serviserjev/administratorjev (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 46605 (12289) | cortez |
» | Dodajanje RAMa v laptopOddelek: Strojna oprema | 3305 (1970) | jukoz |
» | Vprasanje glede MLACOMA (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5636 (3776) | Primoz78 |
» | Comtron Servis-katastrofa, znanje pod vsako kritiko (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 17167 (11239) | boštjan |
» | Kriminalne zahteve serviserjem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5517 (3891) | flipflop |