» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

««
11 / 13
»»

D3m ::

Je nova. Zaenkrat ni potrebe :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

;-) ::

Jo je menjal pooblaščenec =)

D3m ::

Jo je pripeljal naš vzdrževalec računalnikov. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Tezaab ::

Bratov Stilo 1.9 JTD vziga bolje kot moj Clarus (1.8 bencinar). Oba imata cca 2 leti stare akumulatorje.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Scudo 1.9D še z novim akumulatorjem noče več vžigat.

Tu je težava,tastari fiatovi dizli so uberklump,enako velja za ford,citroen in pezo so mel kar solidne mlinčke.Vsi sodobni direct injection dizli(vseen navadni ali CR) vžigajo lepo če je štarter ok(svečke seveda tudi) in da majo zadost kompresije.Moj audi kresne k mina zjutraj.Bencinari znajo tut kar lepo zajebavat k je mrzlo,kvarijo se motorčki prostega teka(ki regulirajo tudi elektronski čok),če motorček zašteka pozimi zjutraj bencinarja je praktično nemogoče štartat.

;-) ::

.. avto ma 400k km za sabo pa števec stoji bogve kak dolgo že, še vedno se vozi v nemčijo in na balkan redno, edino zjutraj ga spravit v pogon je problem drugače pa je zakon, sploh zdaj pozimi.

dzinks63 ::

Če ima avtomobil 400kkm, je problem dotrajana mašina. Kompresija je prenizka, da bi avtomobil v mrzlem vžgal. Lahko mu daš nevemkakšen akumulator, pa ne bo vžgal. Edina varianta je, da ga parkiraš na klancu in se zapodiš v dolino ter ga vžgeš preko menjalnika. Takšen avtomobil bo v hudi zimi le po pravi kompletni generalni motorja zopet normalno vžigal.

;-) ::

Vrjetno je to, generalke nebo videl, ga čaka swap ko bo ratal totalno neuporaben.

SkIDiver ::

-valvoline- je izjavil:

Bencinari znajo tut kar lepo zajebavat k je mrzlo,kvarijo se motorčki prostega teka(ki regulirajo tudi elektronski čok),če motorček zašteka pozimi zjutraj bencinarja je praktično nemogoče štartat.


Da te popravim. Bencinar ima prosti tek izveden na meni trenutno poznana dva načina. Prvi je z obvodom mimo lopute s pomočjo ventila prostega teka (elektromagnetni ventil, ki pozna dve fazi, zaprt/odprt) drugi pa s pomočjo lopute, ki je krmiljena preko koračnega motorja in je v prostem teku ali pred zagonom v položaju za prosti tek (loputa je odprta do določene mere, da prepušča pretok zraka). Čok pri sodobnih bencinskih motorjih pa se regulira s količino vbrizganega goriva, časom vbrizga in časom predvžiga. Mogoče pri sistemu kjer se prosti tek krmili preko lopute s koračnim motorjem tudi s količino zraka. Ne poznam najbolje tega sistema. Pri obhodnem sistemu pa vsekakor nima kaj uravnavati elektromagnetni ventil, ker ima samo dve stanji; zaprt ali odprt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

-valvoline- ::

Tastarim fiatovim in fordovim dizlom še 10 generalk motorja in bosch črpalk ne pomaga.Enostavno drek od motorjev,skp spacanih na hitro da so le kok tok imel kšnega dizla ponuditi in konkurirati VWju,ki je v obdobju 1990-2000 imel več kot 70% tržnega deleža prodanih dizlov v EU.
@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Drek ravno ni če gre proti pol mio km včasih nabasan tak da se po tleh vleče v vseh razmerah...različni vozniki itd.

Aston_11 ::

Meni oba dizla užigata bp. Tdi traktori.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Drek ravno ni če gre proti pol mio km včasih nabasan tak da se po tleh vleče v vseh razmerah...različni vozniki itd.

Sej za odpis niso,ku ga vžgeš pol pa vsak dizel gre normalno. Tudi če ni kompresije ni panike,sam da bo vžgal,pil bo malo več olja drgač pa nič posebnega.

Aston_11 je izjavil:

Meni oba dizla užigata bp. Tdi traktori.

tdi pa itak užge boljš k bencinar,če je tapravi aku not.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Olje me ne skrbi, vlijemo tisto not kar pri drugih na servisu ven zlijemo, kaj negre v karter pa gre v tank! :)

SkIDiver ::

-valvoline- je izjavil:


@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.


Drži. Vžge, če dodaš malenkost plina preko pedala;) Vendar nisem govoril o tem.

Boš moral dat skozi roke še kakšen drug dizelski in bencinski motor, da boš lahko veleumno sklepal svoje veleneumnosti;) Sem prepričan, da si tako veličasten s TDI-jem, da nisi še nikoli slišal o težavah z ojničnimi ležaji pri BXE motorjih? Verjetno tudi priznal ne bi, če bi vedel:D Priznam so dobri motorji in priznam, da ima vsak svoje minuse in pluse.

Aston_11 ::

En drek je te dni - trgovine z akumulatorji so izropane, odpadi praktično nedosegljivi, časovno in krajevno. Če je mus je mus. Nabavil pa sem 75 Ah z ojačanim zagonskim tokom (se pozna konec verglaja tik pred užigom in pri ceni :O ).

-valvoline- ::

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.


Drži. Vžge, če dodaš malenkost plina preko pedala;) Vendar nisem govoril o tem.

Boš moral dat skozi roke še kakšen drug dizelski in bencinski motor, da boš lahko veleumno sklepal svoje veleneumnosti;) Sem prepričan, da si tako veličasten s TDI-jem, da nisi še nikoli slišal o težavah z ojničnimi ležaji pri BXE motorjih? Verjetno tudi priznal ne bi, če bi vedel:D Priznam so dobri motorji in priznam, da ima vsak svoje minuse in pluse.

VW kok je men znano nikol ni imel težav z nobenih ležajev,pokale so glave določenim 2.0tdi mašinam,tovarniška napaka. BXE a je to 1.6tdi? VWje od 2003-4 naprej tudi jaz ne priporočam,CR tehnologija mi ne diši preveč(pumpa diza še gre nekak).
Kar se tiče bencincev je elektronski čok in motorček gor dol pr vseh podobno narejen in je način delovanja skoraj enak.

Aston_11 je izjavil:

En drek je te dni - trgovine z akumulatorji so izropane, odpadi praktično nedosegljivi, časovno in krajevno. Če je mus je mus. Nabavil pa sem 75 Ah z ojačanim zagonskim tokom (se pozna konec verglaja tik pred užigom in pri ceni :O ).

Če že kupuješ nouga potle rajš daj še ene 20-30e+ vzam 95-100 Amperskega pa maš mir.
:)

Zgodovina sprememb…

jericho ::

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.


Drži. Vžge, če dodaš malenkost plina preko pedala;) Vendar nisem govoril o tem.

Boš moral dat skozi roke še kakšen drug dizelski in bencinski motor, da boš lahko veleumno sklepal svoje veleneumnosti;) Sem prepričan, da si tako veličasten s TDI-jem, da nisi še nikoli slišal o težavah z ojničnimi ležaji pri BXE motorjih? Verjetno tudi priznal ne bi, če bi vedel:D Priznam so dobri motorji in priznam, da ima vsak svoje minuse in pluse.


Pa ne sam z ojničnimi ležaji, so pri teh PD motorjih problemi še z odmičnimi gredmi in dročniki. Gredi pobira po tekočem traku. ;((
Jaz mam fiata 1.9JTD pa mi zaenkrat vžiga zjutraj bp.

-valvoline- ::

jericho je izjavil:

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.


Drži. Vžge, če dodaš malenkost plina preko pedala;) Vendar nisem govoril o tem.

Boš moral dat skozi roke še kakšen drug dizelski in bencinski motor, da boš lahko veleumno sklepal svoje veleneumnosti;) Sem prepričan, da si tako veličasten s TDI-jem, da nisi še nikoli slišal o težavah z ojničnimi ležaji pri BXE motorjih? Verjetno tudi priznal ne bi, če bi vedel:D Priznam so dobri motorji in priznam, da ima vsak svoje minuse in pluse.


Pa ne sam z ojničnimi ležaji, so pri teh PD motorjih problemi še z odmičnimi gredmi in dročniki. Gredi pobira po tekočem traku. ;((
Jaz mam fiata 1.9JTD pa mi zaenkrat vžiga zjutraj bp.

To velja le za 2.5tdi v6 mašino,tudi navadni tdi ni dober.Čeprav je VW priznam da je totalni fail in šrot od motorja.

SkIDiver ::

jericho ja tudi ležaji odmičnih, posledično odmične in dročniki.

-valvoline- BXE je stari dobri 1.9 TDI 77kW:)) Sej pravim. Pamet v roke, motorje preko roke dat potem pa šele pamet iz roke med ljudstvo;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

jericho ::

-valvoline- je izjavil:

jericho je izjavil:

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


@skidiver,če motorček ne deluje pravilno ecu lahko drukne 5x več bencina kot ga sicer avto še vedno ne bo vžgal.


Drži. Vžge, če dodaš malenkost plina preko pedala;) Vendar nisem govoril o tem.

Boš moral dat skozi roke še kakšen drug dizelski in bencinski motor, da boš lahko veleumno sklepal svoje veleneumnosti;) Sem prepričan, da si tako veličasten s TDI-jem, da nisi še nikoli slišal o težavah z ojničnimi ležaji pri BXE motorjih? Verjetno tudi priznal ne bi, če bi vedel:D Priznam so dobri motorji in priznam, da ima vsak svoje minuse in pluse.


Pa ne sam z ojničnimi ležaji, so pri teh PD motorjih problemi še z odmičnimi gredmi in dročniki. Gredi pobira po tekočem traku. ;((
Jaz mam fiata 1.9JTD pa mi zaenkrat vžiga zjutraj bp.

To velja le za 2.5tdi v6 mašino,tudi navadni tdi ni dober.Čeprav je VW priznam da je totalni fail in šrot od motorja.


Aja, BXE je 1.9TDI PD motor. O 2.5 TDI pa sploh ne bi, ker je pa res en velik fail od motorja.

Aston_11 ::

Mojemu 1.9 TDI PD 115 KM staremu 12 let, kupljenem pri magičnih 120k, po števcu 285k, bijejo torej zadnje ure?!

-valvoline- ::

Jah seveda odmične pa ne vem kaj še,pri 300-400.000 prevoženih. xD Zna se zgoditi tudi prej če avto fura nek butl k nikol ne preverja nivo olja od menjave do menjave.

Aston_11 je izjavil:

Mojemu 1.9 TDI PD 115 KM staremu 12 let, kupljenem pri magičnih 120k, po števcu 285k, bijejo torej zadnje ure?!

Hehe,še enih 300.000 pa bo ja.
:D

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

Za hude zime bo počasi postajal problematičen, kar se vžiga tiče seveda, potem ko enkrat dizel mator teče, ne bo crknil, dokler ima tekoče gorivo, razen če kakšna elektronika odpove, če je novejša generacija. Prave generalne pa v sedanjih časih dela le malokdo, brušenje cilindrov, motornih gredi, glave motorja, sedežev ventilov, popolna obnova visokotlačne črpalke, alternatorja in še česa in zamenjava z novimi komponetami, bati, ventili, ležaji, tesnila, jermeni in še kaj. Takšen avtomobil se čez poletje proda, na koncu pa zamenja z kakšno kompletno še dokaj dobro mašino, če je še vse ostalo vsaj kolikor toliko na nivoju. Delanje mini generalk, novi batni obročki, novi ležaji na gredi, tesnila jermeni, je bolj tako tako, motor malo manj kadi, malo pridobi moči, vendar ni to to, za hude zime je potrebno več.

-valvoline- ::

Za dizle obstaja start sprej za pozimi k je hud mraz,špricneš mal tega tam k je loputa za zrak(najprej cev dol poberes,odvisno od avta) vžge vsak avto tut ce je motor že fejst znucan.
Gasilskega tamčka včasih smo vedno vžigal z tem.
:D

;-) ::

To mamo za zgoraj omenjenega italjanarja, lahko špricneš magari maxibril not

dzinks63 ::

Samo ko ga enkrat navadiš na vžiganje s sprejem, potem tudi ko bodo višje in bolj normalne temperature, bo vžgal le na ta način. To je le izhod v sili, do konkretnega popravila motorja.

;-) ::

kak se navadi ?

SkIDiver ::

-valvoline- motor ima manj kot 200k km realnih v rokah človeka, ki ve kaj počne:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

-valvoline- ::

SkIDiver je izjavil:

-valvoline- motor ima manj kot 200k km realnih v rokah človeka, ki ve kaj počne:)

A to za un 1.9tdi pumpe duse? Pa sej pr 200tkm ni neke panike menjat odmično in par dročnikov.Manj k uro dela.xD Ku**a je k odmično za pumpe duse težko dobiš rabljeno(za moj 1.9tdi jo dobiš za cca 20-30e),1 dročnik nov stane 7e oz 50e vseh 8. Jaz sem tut na svojem audiju k sem ga kupu in naredo veli servis zamenjal 2 dročnika ker so malo ropotali zjutraj.Odmična k nova,avto je mel 290.000 vse še original gor,obrno sem skoraj 20tkm že,avto deluje k švicarska ura,trkam.
8-)

Aston_11 ::

Jaz, ki imam tudi PD, kako bom pa vedel, da odmična ne dela prav? Morda že ne dela, kaj pa vem.

SkIDiver ::

Kakšno maš porabo? Sicer pa priklop na tester pa gledat s kakimi vrednostmi ECU popravlja vbrizg nafte na posameznem valju. Če vse štima so vrednosti približek 0. Slabše, ko je stanje večje so številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

-valvoline- ::

Aston_11 je izjavil:

Jaz, ki imam tudi PD, kako bom pa vedel, da odmična ne dela prav? Morda že ne dela, kaj pa vem.

Odmična se sčasoma lahko znuca,in postane *jajčkasta*. Dokler odpira veltilov še ni panike,avto normalno lavfa.K se pa tolk znuca da ne more več odpirat ventile pač avto bo delal po treh(dveh) cilindov.Nevarno je če je totalno zaprt kšn izpušni ventil,ker ti lahko bat poči.
Odpri zgornji kovinski pokrovček motorja,ter vizualno preventivno pogledaš da ni odmična znucana. Dročnikov zamenjaš vseh 8 pa je,če je kšn začel ropotat.

Aston_11 ::

Okrog 6. Pozimi več. Ob priliki, ko bo kaj crknilo, bom majstru omenil, če mi lahko zmeri še to.

SkIDiver ::

Aston 11 ni panike. Normalna poraba. Ko boš ob normalni vožnji prilezel preko 7 se začni obremenjevati.

Aston_11 ::

Bom imel v mislih, bom pogledal, ko bo toplo zunaj.

T-h-o-r ::

-valvoline- je izjavil:

Za dizle obstaja start sprej za pozimi k je hud mraz,špricneš mal tega tam k je loputa za zrak(najprej cev dol poberes,odvisno od avta) vžge vsak avto tut ce je motor že fejst znucan.
Gasilskega tamčka včasih smo vedno vžigal z tem.
:D

za dizle marsikaj obstaja


ampak za bencinarje ničesar splho ni treba razvijat, da bi obstajalo, da bi olajšalo to in to in to :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

Yah,zato pa velka večina bencincev zjutraj cukajo k zmešani dokler se motor ne segreje.To je šele pravo sranje.
:D

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

večina cukajo minuto po vžigu, pol več ne


razen kakšne res stare kripe
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

večina cukajo minuto po vžigu, pol več ne


razen kakšne res stare kripe

Aha.
:))

T-h-o-r ::

kakšen svet je to

kjer je problem, da avto nekaj trenutkov po vžigu cuka


avto, ki pa rabi raznorazne žavbe, da sploh vžge, pa je super
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

kakšen svet je to

kjer je problem, da avto nekaj trenutkov po vžigu cuka


avto, ki pa rabi raznorazne žavbe, da sploh vžge, pa je super

Tak avto je že za odpad,le podaljšuje se mu delovna doba dokler se kok tok solidno kotali.
:)

Aston_11 ::

Sosed ima dva avta, puntota se mi zdi, direkt z odpada. Če ne vžge prvi, vžge drugi.

vorantz ::

se mi samo zdi al ratava ta tema zmeraj bolj otročja?
ker ma dalšega pa to :P

D3m ::

Ker ma dalšega ne! Ker ma manjšo porabo, in ali je benz ali diesel. :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

T-h-o-r ::

vorantz je izjavil:

se mi samo zdi al ratava ta tema zmeraj bolj otročja?
ker ma dalšega pa to :P

ne

tema je o tem, zakaj so bencinarji bolj kul

:P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jrtjtejtt ::

v bistvu so dizli bolj kul, sploh zdej pozimi pr minus 15, ko rabijo pol ure da se zagrejejo :D

amigo_no1 ::

Webasto anyone ?

jrtjtejtt ::

sicer pa bolj resno vprašanje za tiste ki se dnevno dračijo po AC od ljubljane proti celju.

Je kdo opazil, da se je v teh dneh vetra in mraza dvignila povprečna poraba. Jst sm mel prej konstantno na relaciji LJ-CE porabo okoli 5,4 pri hitrosti 120 na uro. Sedaj mam skos tam pri 5,9 - se pravi pol litra razlike. Tud na števcu km se vidi, da se prej lučka vžge. Je to posledica mraza in vetra?

Boeing ::

To je posledica gostejšega zraka in posledično višjega zračnega upora, slabšega termičnega izkoristka motorja, močnejšega hlajenja motorja in zaradi večje mase vsesanega zraka v valj tudi več vbrizganega goriva.
Daleč najpomembnejši faktor pa so mehkejše in manj napumpane zimske gume.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
««
11 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8521126 (17594) nekoman
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528631 (24433) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198161 (163174) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13829795 (25650) D3m
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14652985 (49866) Matwic

Več podobnih tem