» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

««
8 / 13
»»

D3m ::

Kaj pa naj? Kok pa tvoj pije? :D
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

T-h-o-r ::

saj sem napisal

fotrov 2.0 8.2

moj 1.6 (ki je star že skoraj 10 let) pa 7.5
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

nodrim ::

pa kaj vam je to edino merilo, kolko avto pije ... za moje pojme je, dokler ni čez 10 l na 100 km, mi je čisto vseeno .. je pa res, da se ne vozim vsak dan v normalnih pogojih ...

IceIceBaby ::

nehajte iz riti vlačit razne 11 litrov in podobne smešnice :D


Najprej nehajte debatirat tako splošno o porabi, ker se od avta do avta lahko razlikuje ogromno. Tudi 5 litrov razlike ni problem, če nekdo dela kratke mestne vožnje drugi pa umirjene relacije.

pa kaj vam je to edino merilo, kolko avto pije ...


Očitno. Udobje, hitrost, občutek pri vožnji, varnost... V Sloveniji je vse to nepomembno, samo, da porabi 4,6653 litrov na 100km (ja, izračun na 4 decimalke je obvezen).

Zgodovina sprememb…

PINki ::

WarpedGone je izjavil:

pithlit:
Edin za drug teden me malenkost skrbi tistih napovedanih -20.

V principu ne sme bit problemov.
Če hočeš "pomagat, da jih bo še manj", ne delat kratkih skokov - ko avto prižgeš, naj laufa vsaj pol ure, da se vse skup segreje na delovno.


Zakaj čakati pol ure na mestu? V Renojevi knjižici od avta piše, da je priporočljivo čimprej odpeljati, ko vžgeš hladen motor. Poleg tega se avto na mestu zelooo počasi segreva (še posebaj, če ventilacija v kabini laufa)

;-) ::

Niti ni zdravo da avto laufa na mestu ker nima takega mazanja pumpa olja kot ko se pelje.

Ciklamen ::

No pa da še jaz opišem svojo izkušnjo z dizli (saj imamo 4 dizle pri hiši), očetov VW Transporter T4, vožen večinoma po mestu (!), mislim da je 80l tank ampak dela z kombijem 1000-1100 km na en tank. Problemov z avtom ni, pa ga vozijo tako delavci kot tudi oče.

Tudi sam sem bil primoran vzeti za pot na faks VW Passata (letnik 2000) 1.9 TDI, porabo gor imam (ne lažem) 4.1 (relacija okrog 30 km), vozim po omejitvah, edino ko pridem v mesto mi gre povprečna poraba gor na 4.5 (raznorazna speljevanja), ampak kot pravim, vozim po omejitvah. Stroškov do sedaj z avtom praktično ni bilo veliko (glede na to da bo marca letos star 12 let), edino s turbino je bil problem, ko ni delovala pravilno, smo pelali na servis in je bil problem rešen, strošek pa koliko se spomnim ne prevelik.

Toliko samo za primerjavo :)
- End of the Post ->

WarpedGone ::

Pinki:
Zakaj čakati pol ure na mestu?

Pismenost folka je izpod kritike :|
Zbogom in hvala za vse ribe

;-) ::

Tvoja poraba ko delaš relacijo 30km je nekje vmes 4,1l torej, ko pa prideš v mesto pa nekje pride na 4,5l. HAHA, dajte si rečt da povprečna poraba more bit povprečje parih 10 tankov ne pa ko na avtocesti stistneš reset BC in potem odmeriš.

In ja tako vi merite tud moj bencinar pije dobre 4 litre...NE LAŽEM evo dokaz:


To je na interval malo pod 300km, ampak to ni vožnja ampak sanjarjenje po cesti.

WarpedGone ::

Drugič se raje skoncentriraj na samo vožnjo. Očitno nisi sposoben držati smeri in še kej zraven delat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ciklamen ::

Dobro, potem pa se greva tako, na en 62l tank delamo okrog 1000 km, s tem da je to avto od mame, ki ga vozi večino po mestu, relacija dom - trgovina, ko pa gremo na dopust pa okrog 1100-1200 km. Si zadovoljen zdaj?

In sicer, kaj bi blo pa narobe če vozim po omejitvah?
- End of the Post ->

francek1 ::

ML 320 je ženi pil 13, meni pa 15. To pa dela 4x4, avtomatik, dve toni in gume 245/70-18. Za sneg je bil zanič, za sosede pa odličen. Volan bikast, tako slabega Mercedesa še nisem vozil....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

D3m ::

;-) je izjavil:

Tvoja poraba ko delaš relacijo 30km je nekje vmes 4,1l torej, ko pa prideš v mesto pa nekje pride na 4,5l. HAHA, dajte si rečt da povprečna poraba more bit povprečje parih 10 tankov ne pa ko na avtocesti stistneš reset BC in potem odmeriš.

In ja tako vi merite tud moj bencinar pije dobre 4 litre...NE LAŽEM evo dokaz:


To je na interval malo pod 300km, ampak to ni vožnja ampak sanjarjenje po cesti.


A zdj maš Toyoto? Kje je pa Mazda?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Pithlit ::

PINki je izjavil:

Zakaj čakati pol ure na mestu? V Renojevi knjižici od avta piše, da je priporočljivo čimprej odpeljati, ko vžgeš hladen motor.

Glede da je bilo tisto namenjeno meni lahko razložim kako jaz razumem...

Obrneš ključ.
Počakaš da se vse kontrolne lučke izklopijo.
Vžgeš avto.
Se pelješ 'vsaj pol ure da se ugreje na delovno temperaturo'.
Parkiraš in ugasneš.

Moj se ponavadi ugreje v 5-10min. Ampak zdej k je zima (taprava) bi pa pol ure bilo kar taprava cifra. Če sem prav razumela naj pa W1 pove.
Life is as complicated as we make it...

WarpedGone ::

Sedi, pet.
Pol ure ni na tri decimalke natančno ampak ocena. Mal več kot je treba da se temperatura hladilne dvigne na 'običajno' vrednost plus še nekaj časa da razni kondenzi izhlapijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

;-) ::

WarpedGone je izjavil:

Drugič se raje skoncentriraj na samo vožnjo. Očitno nisi sposoben držati smeri in še kej zraven delat.


Slikal nisem jaz, jaz sem vozil.

A zdj maš Toyoto? Kje je pa Mazda?


Nikoli nisem mel mazde in nikoli je še nisem vozil, se je pa nebi branil.

Aja gume so 215/40-17, če bi bile org 15ke bi bila poraba še kaki liter manjša...Evo če se spustim na nivo renaultovcev in VAG-ovcev, saj so vsi isti.

D3m ::

Pa sem skoraj siguren bil da si jo imel. Verjetno je bil drug avto.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

šernk ::

RejZoR je izjavil:

Ja, sam da iz 1.6 dobiš samo 75 konjev... Hyundai Accent, 8 let kasneje pa z NA 1.3 mašino 85 konjev. O porabi ne bom, ker je nisem računal, ni pa bila nikoli nič posebnega, da bi se sekiral. Tud kr mal težko verjamem, da bi tolk star avto z 1.6 mašino imel tolk nizko porabo...



glej tank je bil 63 litrov, domet pa smo imeli konstantno 800-900km preden se je rezerva prižgala, na relacijah pa tudi 1100km (pa ne po AC). od začetka ko sem zamenjal avto, mi je bilo kar čudno vsakih 500km se ustavljat na črpalki. je pa res da mestne vožnje praktično avto ni videl.

nove motorje od FIATa (vse po vrsti) se pa komot drži porabo pod 7 litrov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pithlit ::

FIAT ima zakon motorje. Saj prav da ne vem zakaj te avte vsi tako šimfajo...
Life is as complicated as we make it...

PNG ::

Ker so avti slabi. Italijanski in francoski avti so slab(š)i od nemških. To je dejstvo. Za njimi so japonci, nato pa šele čez čas kakšni američani, angleži, francozi in italijani.

To se pozna že po tem koliko denarja kdo vloži v razvoj (kjer nemci, američani in japonci dajo daleč, daleč največ) - seveda je to bolj interna informacija.

Lahko pa nam seveda poveš kako tvoj fiat punto super fajn leti in se ti ful fajn voziš na luft za 30 centov na leto.

Dejstvo je, da vsak punto starejši od 8 let rjavi, recimo med drugim.

šernk ::

?? FIAT je imel pocinkano pločevino že ko VW še vedel ni kaj je to :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Ker so avti slabi. Italijanski in francoski avti so slab(š)i od nemških. To je dejstvo.

:))
All made in Taiwan. Skoraj dobesedno.
Zbogom in hvala za vse ribe

;-) ::

Vsi skupaj pa so slabši od japoncev, kar se lepo vidi po cenah.

IceIceBaby ::

glej tank je bil 63 litrov, domet pa smo imeli konstantno 800-900km preden se je rezerva prižgala, na relacijah pa tudi 1100km (pa ne po AC). od začetka ko sem zamenjal avto, mi je bilo kar čudno vsakih 500km se ustavljat na črpalki. je pa res da mestne vožnje praktično avto ni videl.


Tisti FIAT je imel verjetno par 100kg manj kot novi punto. Treba je upoštevati, da so danes avtomobili precej močnejši in tudi precej težji, ampak napredek v tehnologiji vseeno omogoča enako ali nižjo porabo.

Ker so avti slabi. Italijanski in francoski avti so slab(š)i od nemških. To je dejstvo. Za njimi so japonci, nato pa šele čez čas kakšni američani, angleži, francozi in italijani.


Jao, kake ti govoriš. Sori, sam tale izjava je ekstremno neumna.

Vsaka država dela samo 1 model avtomobila ali kako? Pa vsi imamo popolnoma enake kriterije za oceno avtomobilov?

PNG ::

Zakaj neumno, ker nisi razumel izjave? Govoril sem v povprečju in ja, vsi imamo popolnoma enake kriterije za oceno avtomobilov. Kvaliteta avtomobila je namreč lahko objektivno izmerjena.

Phil ::

PNG je izjavil:

Dejstvo je, da vsak punto starejši od 8 let rjavi, recimo med drugim.


Tale je pa za uokvirit pa na steno. Daj poglej si kakšnega polota tretje generacije in isto starega puntota. Se dobro vidi razlika med cinkanin/necinkanim plehom.

;-) ::

Jaz še nisem videl puntota mk2 da bi rjavel. mi ga pokažeš ?

Pithlit ::

IceIceBaby je izjavil:

Jao, kake ti govoriš. Sori, sam tale izjava je ekstremno neumna.


Dam še eno bolj neumno (sarkastično, karikirano...)...

... Ker razni Ferrariji pa Lamboti seveda Nemškim jajčkom niti do kolen ne pridejo. Pa še kakšno fajno kočijo bi se najdlo.

Po drugi strani pa... mal manj neumno... Ker FIAT-ovi motorji ne predeje pridno v Oplih, Suzukijih, Saabih, Fordih, Chevroletih, Cadillacih. Jap. FIAT je enat taka 'krneki' firma.

Mater smo včasih polni predsodkov. Tko kot se je svet včasih smejal Japoncem.
Life is as complicated as we make it...

djordjevic ::

D3m je izjavil:

Niti ne. Moj je še prvi, pa je star 6 let.

Heh, moj renault-merde ima tudi še prvega - kmalu bo star 7 let. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Neumno zato, ker imaš že znotraj ene znamke ogromno razredov in ogromno različnih avtomobilov. Italjani delajo Fiat Panda za 8k eur in F458 za 200k eur. Ne vem po kakšni logiki ti "izračunaš" povprečje iz tega.

Pa če gremo še malo globlje lahko primerjamo VW Fox in VW Phaeton. Razen značke nimata avta niti ene stvari skupne, ampak oba sta nemca zato jih seveda lahko vržemo v isti koš?

in ja, vsi imamo popolnoma enake kriterije za oceno avtomobilov. Kvaliteta avtomobila je namreč lahko objektivno izmerjena.


Ne nimamo enakih kriterijev. Nekomu je pomembna poraba, drugim udobje, tretjim hitrost, četrtim zanesljivost, petim cena...

WarpedGone ::

Če se ne motim je Pithlit pripadnica ženskega spola.
Prou ponosen sem nanjo "kako je peljala scat konstruktorja motorjev v osnovni logiki".

Priceless.
Zbogom in hvala za vse ribe

;-) ::

D3m je izjavil:

Se zgodi. Tudi moji punci je v torek šel akumulator pri Toyoti. Prokleta jajca od japonca, ki ga delajo na češkem. :P


Moj je še prvi od 2003 pri -10 ga še nič ne matra, zgleda da bo še kako leto.

Se da akumulator dat obnovit ? Vem da so novi poceni ampak sem se navezal razen če dobim spet kakega "pjur" japan =)

Phil ::

;-) je izjavil:

Jaz še nisem videl puntota mk2 da bi rjavel. mi ga pokažeš ?


Ne vem na koga leti tole. i100k100 trdi da rjavijo, jaz pravim da je Fiat predvsem kakšnemu VW in Fordu kar se pločevine tiče lahko za zgled.

;-) ::

Na i100k100 je letelo, ker govori bedarije.

amigo_no1 ::

Kvaliteta avtomobila je namreč lahko objektivno izmerjena.

Aja in kako bi ti izmeril kvaliteto ?

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Enostavno. Če je avto nemški dobi 10 točk za kvaliteto, če je francoski 2 itd. :)

djordjevic ::

To si bral navodila za ocenjevanje pri Auto Bildu? :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Pithlit ::

IceIceBaby je izjavil:

Enostavno. Če je avto nemški dobi 10 točk za kvaliteto, če je francoski 2 itd. :)

Ne, ne...

Če je nemški ima avtomatsko +5 točk. Če je naložen na avtovleki je pa ziher odpovedal kak italijanski ali francoski del (bog ne daj slovenski...).
Life is as complicated as we make it...

PNG ::

Zanimivo kako iz konteksta znate nekateri izvleči stvari in jih obrniti sebi v prid.

IceIceBaby ::

Ja potem pa razloži kako so "nemški avtomobili v povprečju najboljši".

PNG ::

OK - samo tole je zdaj moj zadnji post v tej temi.

1. EDIT: Kriteriji so različni. V detajle se pa žal ne smem spuščati.

2. FIATovi motorji, VWjevi motorji, to je meni vse lalala. Večina firm svojih motorjev sploh ne razvija. Večina firm ima zelo malo svojega razvoja (izvzemši BMW in MB). Seveda se tudi meni ni o tem sanjalo, včasih.

3. Debatiram z ljudmi, katerim je najboljše vozilo ki so ga kdajkoli vozili Punto, Laguna ali Golf. Brez zamere, ampak nimate izkušenj za argumentacijo v tej smeri, ker enostavno drugega ne poznate.

4. Debatiram z ljudmi, katerim je največji užitek v vožnji to, da se jim na ekranu izpiše poraba 4.7l/100km. Brez zamere, ampak s tistimi katerim je avto zgolj prevozno sredstvo, sploh ne mislim imeti tako "čustvene" razprave. Jaz na to drugače gledam. Jaz grem raje peš kot pa da peljem avto po umazanem ali pa snegu, recimo. Vam je avto prevozno sredstvo za naslednjih 4-5 let in pazite, da ga boste prodali preden boste morali menjati olje in oljni filter.

5. Italijanski eksotiki so praktično vsi v lasti, kakor tudi posledično nadzoru in raziskavah, nemških podjetij. Nemci so vodilni v novih tehnologijah, ostali samo capljajo zadaj (ne, resno, to bi lahko bilo vsakomur jasno, ker to je pa res javni podatek).

Sicer pa najdražji Renault pride 40k€. Tukaj se dobri nemški avti šele začnejo - z osnovno opremo brez vsega. A res mislite da je temu tako brez razloga?

Prijetno debato vam želim še naprej :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Zheegec ::

5. Italijanski eksotiki so praktično vsi v lasti, kakor tudi posledično nadzoru in raziskavah, nemških podjetij. Nemci so vodilni v novih tehnologijah, ostali samo capljajo zadaj (ne, resno, to bi lahko bilo vsakomur jasno, ker to je pa res javni podatek).

Ferrari pa Maseratti sta v lasti nemcev? Od kdaj pa?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Za Hyundai vem, da ima celotni range motorjev od najbolj osnovnih SOHC 1.0 pa do V6 D-CVVT T-GDI povsem svoj razvoj. Pred leti so imeli kombinacije z Mitsubishijem, sedaj pa vse razvijajo sami. Prednost takega početja je da si povsem neodvisen od ostalih in da vse lahko narediš po svojih željah in zahtevah. Je pa seveda dražje. Enako velja za precej drugih znamk.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

djordjevic ::

i100k100: Osebno sem vozil tudi voze iz tvojega hleva (in so mi, kakor tebi, zelo ljubi), vendar na žalost pri svojih letih nimam dovolj pod palcem, da bi lahko odkartal 75k za avto, kakršnega bi si želel. Zaradi vseh ostalih reči, ki jih je v življenju treba financirat, bo zaenkrat moral zdržati avto za desetino tega zneska, francoski merde. Si niti pod razno ne domišljam, da mi nudi kak poseben užitek v vožnji, je pa zadeva, ki je, pazi, za svoj denar dobra, praktično in, hell, ne boš verjel, zanesljiva (tretji renault, 270k prevoženih z vsemi tremi, dva dizla, en bencinar). Sovražim pa posploševanja v smeri 'ah, to je francoz ali italijan, therefore jajca'. Pozabljaš, da večina Slovencev kljub obratnemu razmišljanju preprosto ni v stanju kupiti avta cenovnega razreda, o katerem govoriš. Posledično kupujejo VW-je in mislijo, da so zgrabili boga za jajce, ker imajo nemca. Japajade. ;)

Alien: V mislih ima Lambota in Bugattija.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Si niti pod razno ne domišljam, da mi nudi kak poseben užitek v vožnji

Nič bati, tudi top Audiji ti ga ne :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Phil ::

PNG je izjavil:


2. FIATovi motorji, VWjevi motorji, to je meni vse lalala. Večina firm svojih motorjev sploh ne razvija. Večina firm ima zelo malo svojega razvoja (izvzemši BMW in MB). Seveda se tudi meni ni o tem sanjalo, včasih.


Še danes se ti sanja. FIAT (bolj točno FPT) kar lepo razvija svoje motorje, tako bencince kot dizle. In vsaj za dizle vem da se jih vgrajuje tudi v mnoge druge znamke.

IceIceBaby ::

i100k100, malo manj vzvišen odnos ne bi škodil. Nisi edini, ki ima rad avtomobile. Smo tudi drugi še peljali kakeš avto vreden 100k+ s 500+ konji. Amapak ta tema ni o ljubiteljski strani avtomobilizma.

4. Debatiram z ljudmi, katerim je največji užitek v vožnji to, da se jim na ekranu izpiše poraba 4.7l/100km. Brez zamere, ampak s tistimi katerim je avto zgolj prevozno sredstvo, sploh ne mislim imeti tako "čustvene" razprave. Jaz na to drugače gledam. Jaz grem raje peš kot pa da peljem avto po umazanem ali pa snegu, recimo. Vam je avto prevozno sredstvo za naslednjih 4-5 let in pazite, da ga boste prodali preden boste morali menjati olje in oljni filter.


Hmmm, a ti mal nabijaš? :)

Eh, grem raje ven na sneg. Sneg + zadnji pogon = fun.


1. V vsakem postu pišeš drugače. Odloči se kaj boš. Driftal po snegu ali gloncal svojega bemfa.

2. Če bi bil taprav entuziast ne bi rabil snega za zabavo. Mene je driftanje po snegu minilo pri 19ih. Ko enkrat malo bolj resno zapelješ po pisti in daš avto počez pri 150kmh+ ti jajcanje po snegu z 20kmh ni ravno višek zabave.

Glede na to, da si iz stroke, bi pričakoval malo bolj resen odnos in objektiven pogled na stvari. Vsi razumemo, da imaš BMWja in si pač car. Ampak žal ne delimo vsi tvojega mnenja. Pa da ne bo pomote, tudi z BMWji sem že nekaj prevozil, Imel sem 3 različne za na cesto in en od dirkalcev je bil BMW.

Nisem pa tako zaplankan, da bi vse BMWje poveličeval samo zaradi značke. Znajo delati zelo dobre in tudi zelo zanič avtomobile.

Pithlit ::

IceIceBaby je izjavil:

Glede na to, da si iz stroke

A si ti ziher da je iz stroke?

Ker meni tole:

PNG je izjavil:

še vedno delam, v razvoju motorjev. Preračuni, analize, simulacije.

pa tole:

PNG je izjavil:

FIATovi motorji, VWjevi motorji, to je meni vse lalala.

ne gre ravno skupaj.

Sploh pa mi ne gre skupaj da enkrat velja eno, pol drugo, nato nekaj tretjega... pa spet nekaj vmes... in na koncu jih še take fantazijske strelja.
Life is as complicated as we make it...

Invictus ::

PNG je izjavil:

Ker so avti slabi. Italijanski in francoski avti so slab(š)i od nemških. To je dejstvo. Za njimi so japonci, nato pa šele čez čas kakšni američani, angleži, francozi in italijani.

To se pozna že po tem koliko denarja kdo vloži v razvoj (kjer nemci, američani in japonci dajo daleč, daleč največ) - seveda je to bolj interna informacija.

Lahko pa nam seveda poveš kako tvoj fiat punto super fajn leti in se ti ful fajn voziš na luft za 30 centov na leto.

Dejstvo je, da vsak punto starejši od 8 let rjavi, recimo med drugim.


FIAT punto 13 leto. Nobene rje. Razen na havbi kjer sem ga butnil, pa je klepar slabo naredil. Če je kak avto sranje, je to Ford. Še vedno nimajo pocinkanega pleha. BTW. FIATov dizel je bil motor leta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

IceIceBaby ::

BTW. FIATov dizel je bil motor leta.


Ja, k so od nemcev kopiral :)
««
8 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8510711 (7179) nekoman
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14515746 (11548) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743131808 (96821) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13819899 (15754) D3m
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14640314 (37195) Matwic

Več podobnih tem