» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

««
7 / 13
»»

-valvoline- ::

Liliputanci teže do 1000kg na benz,vse ostalo pa dizel.
:)

francek1 ::

PNG je izjavil:

Ne, samo če se hočeš ugodno voziti ne kupiš 200 konjskega avtomobila. Ne vem če razumeš...to je kot "fucking for virginity" ali "bombing for peace".

Ne razumem, namiguješ da mi kdo drug avto kupuje kot sam? Namreč takšnih oseb ne poznam, ki bi ti šenkale avto...

EDIT: Warpedone, kateri avto voziš?


Oseba, ki je šenkala avto:..bencinarja :D
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

WarpedGone ::

@valvoline:
Ne, vsak naj lepo sam presodi v čem se v kumulativi bolje počuti, pa bo. Na kumulativo pa vpliva tudi EUR/km.

@i100k100:
Kdor se hoče samo ugodno vozit na dolgi rok, si najame taksi.
Avto je vedno več, kot samo ugodna vožnja. Sploh če ma 200 konjev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Ne, samo če se hočeš ugodno voziti ne kupiš 200 konjskega avtomobila.


Bedarija. Raje imam, da mi avto z 200 konji pokuri 8 litrov kot 15 litrov. Zakaj bi hotel, da ti kuri več?

Nisem fan dizlov, pa tudi poraba 15+ mi ni tuja. Ampak vseeno mi ni jasno zakaj bi želel, da avto porabi več.

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

i100k100 pol pa veselo naprej z 10l-15l na 100km,bemfiči so med najbl požrešnih limuzin,sploh pa bencinci.Frend je mel 523i nek cajt in ga je takoj prodal,ker je skoraj bankrotiral,vsak dan se je pritoževal da mu pije 15l na 100. Ne govori da je isto 6-7e in 20e na 100km. :D

@aston 11 a tvoj pasat ma dvomasni vztrajnik? Če je 1.9tdi se da zamenjat kompletna kuplunga z vztrajnikom za navadnega vztrajnika,dobiš ga pocen za 20-30e iz starega g3,a3,a4,passata do 99 itn.Easy predelava,vse paše. Edina razlika bo ta da se bodo malenkost vec obcutile motorne vibracije pri mrzlem motorju.


Dvomasni, ja, dokler ne crkne, ga ne pipam. Niti ne vem, kaj so mi noter vtaknili, morda je že tak, ki bi lahko bil ok glede porodnih napak.

PNG ::

Pa kakih 15 litrov, od kje ste teh 15 litrov ven potegnili no o moj bog. Ta debata je že čisto na dnu, streljate malo levo malo desno, tu mene označujete da nimam razčiščenih pojmov pa sem verjetno pomagal pri računanju motorja nad katerim ste tako navdušeni doma.

Eh, grem raje ven na sneg. Sneg + zadnji pogon = fun. Pa vseeno mi je koliko mi bo avto pokuril, ker mi bo v zabavo. In ne pozabite, kupujte avte, ker nekateri služimo kruh na račun tega, da ste drugi navdušeni nad temi našimi izdelki :)

WarpedGone ::

Sej "nam" ne očitajo, da bi si morali želet da porabi več.
Očitajo nam, da nam ni vseeno kolk porabi, ko pa ma 200 konj... Ne, vseeno nam ni vseeno, čeprav zgleda tkole.
Zbogom in hvala za vse ribe

Blinder ::

lookoo, kaj si ti počel v autoindustriji?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IceIceBaby ::

i100k100, ti pišeš, da mora avto z 200 konji nujno porabiti veliko, drugače ni pravi avto. Vsaj jaz sem razumel tako. Noben pri zdravi pameti ne kupi takšnega avtomobila, da bi šparal, ampak škodit pa ne more, če je poraba zmerna.

PNG ::

Ni to res iceicebaby, nisem tega trdil. Rekel sem da če se hočeš ugodno voziti že iz štarta kupiš kaj bolj ekonomičnega kot 200 konjski avto, ki ima naverjetneje veliko kubikažo in je posledično drag za registracijo, zavarovanje in tankanje. A razumeš? Praktično vsak 100KM avto je cenejši za vozit kot 200KM.

Blinder - še vedno delam, v razvoju motorjev. Preračuni, analize, simulacije.

-valvoline- ::

i100k100 z bemfičem nikoli ne boš prišel na manj k 9-10 na 100. 6-7l? haha,naj ti bo. Nek klincev clio,corsa,polo in podobno z 50-70km papcajo po 8l na 100.Ni panike,saj če maš keša za nouga serija3 ti verjetn niso problem tudi redni obiski bencinskih črpalk je++s porabo.
:D

šernk ::

Men 180konjski dizlar pije 5,7. 210konjski turbobencin (ki je primerljiva zadeva), bi mi garant pil 8, če ne 9.


predvidevaš ali si testiral? ker mestno porabo imajo 8 litrov 200KM turbobencinci, relacije so pa okoli 6litrov, dobrega pol litra več od dizlov, na 10 litrov ga boš zelo težko spravil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

IceIceBaby ::

Ni to res iceicebaby, nisem tega trdil. Rekel sem da če se hočeš ugodno voziti že iz štarta kupiš kaj bolj ekonomičnega kot 200 konjski avto, ki ima naverjetneje veliko kubikažo in je posledično drag za registracijo, zavarovanje in tankanje. A razumeš? Praktično vsak 100KM avto je cenejši za vozit kot 200KM.


Razumem. Ampak je vseeno razlika, če tak avto porabi 8 ali 12 litrov (15 je bilo očitno pretiravanje). Sigurno poraba ni prioriteta, je pa kul bonus.

PNG ::

Res je, vseeno mi je za porabo. Nove trojkice pa kar lepo manj popijejo kot kakšni cenejši avteki. Obstaja ena meja, kjer so mali motorji v resnici manj ekonomični kot veliki. Ravno zaradi tega, ker so premali in prešvoh.

Recimo nov 328i (ta ki šele zdaj pride v prodajo) bo porabil 6.5 litrov v povprečju, razvil pa 245 konjev pri 350Nm navora in bo porabil 6 sekund za 0-100km/h. Verjemi. Boš videl. Sem ga kakšne pol leta nazaj tudi vozil. Hehe ;)

-valvoline- ::

Delaš (in živiš) v DE mogoče? Razvoj motorjev pa to? BMW man?

PNG ::

Tisti, ki mi plača za delo - man ;)

IceIceBaby ::

No vidiš, stare 328 so pile pa 10+ pri normalni vožnji. Ni ravno za zjokat, ampak 3, 4 litre manj + boljše zmogljivosti so kul bonus.

WarpedGone ::

predvidevaš ali si testiral? ker mestno porabo imajo 8 litrov 200KM turbobencinci, relacije so pa okoli 6litrov, dobrega pol litra več od dizlov, na 10 litrov ga boš zelo težko spravil.

Predvidevam na podlagi poročil ljudi, ki vozijo podobne zadeve. Moji enaka zadeva v nekih drugih rokah (in cestah) pije ~8.

Glede porabe bencina si preveč optimističen. Ko bencinar pije 6, bi dizl 4. Fizikalna nujnost. Če seveda ni nekdo izmenj njiju 'dodatno' obremejen.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

dizel vs bencinar poraba = +50% v odstotkih,najlažje za kalkulirat.
:D

PNG ::

To je res, da bencinar več pije, samo je tudi vzdrževanje bencinarja cenejše.

-valvoline- ::

PNG je izjavil:

To je res, da bencinar več pije, samo je tudi vzdrževanje bencinarja cenejše.

Nikoli. Sploh pa če je turbobencinar z CR tehnologijo. Cenovno se grem stavit da ni razlike.

Zgodovina sprememb…

PNG ::

Ma jebote turbobencinarji :P

V glavnem če bi sedaj kupoval avto je tudi pomemben stil vožnje. Delaš kratke ture, kolikokrat tedensko uporabljaš avto, koliko kilometrov delaš itd.

WarpedGone ::

To je res, da bencinar več pije, samo je tudi vzdrževanje bencinarja cenejše.

Ko pogledaš zakaj, vidiš, da zato ker primerjaš prisilno polnjenje in atmosferca.
Primerjaj "isti nivo" in se ti pokrajša vse razen ene zadeve: dražji materijali za glavo in blok dizl motorja, ker ima večji navor pri isti moči.
Niso brezveze delal stari mercedesovi dizli po milijon kilometrov brez kake posebne nege. Pač zadeva narejena na smrt enostavno. Dela še pod vodo, ko štrom crkne. Probi to z bencinarjem :)

Ko pa bencinarja napedenaš tako kot so spedeneni dizli s po 100 konji na litr, pa lahko nehaš sanjat o nižjih stroških vzdrževanja bencinarja.
Je tut res da ma tak bencinc pol 150 konjev na liter ampak vseeno.

Bo zanimivo ko 1.4 bencinarji s po 200 konji dobijo ene 10 let zgodovine. Ne računam na ravno zelo dobro podobo.
Zbogom in hvala za vse ribe

PNG ::

To imaš prav. PFP (peak firing pressure) se viša, materiali ostajajo isti.

Stari mercedesi so pa vseeno slaba primerjava, ker so (bili) nadpovprečno dobri :)

dzinks63 ::

Pač zadeva narejena na smrt enostavno. Dela še pod vodo, ko štrom crkne. Probi to z bencinarjem :)

Npr:

Pithlit ::

Jaz delam z dizlom enih 10kkm letno. Servisi me pridejo okoli 100EUR. Za velikega se pa ne spomnim (pride naslednje leto na vrsto). V zadnjih 5ih letih ni crknilo še nič specifičnega za dizle.

Me pride dražje ali ceneje kot bencin? Mi je popolnoma vseeno. Edin za drug teden me malenkost skrbi tistih napovedanih -20.

Lahko pa primerjam s prejšnjimi bencinci v moji lasti (okoli 85KM; trenutni dizel 145KM) - z enim tankom sem šla 2x v Lj in nazaj (pa mogoče še kakšna malenkost), tam nekje 600-650km. Trenutni dizel? 1000km na tank. Malenkost več. Servisi so pa tudi bili tam-tam.

Problem?
Life is as complicated as we make it...

PNG ::

Da. Primerjaš starejši avto z novejšim, poleg tega delaš statistično primerjavo na 2 (DVEH) avtih, ki so bili računani s statistiko 1/10000 (oziroma 99.99%).

Problem je, da si totalno zgrešila in mimo vstrelila s primerjavo. Drugače pa je vse kul.

-valvoline- ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=560...
Zadnji mercedesov partizan ki je še vredn svoje značke in imena.Ala mercedesov SDI.
:D

PNG ::

Da, vsake tolko tu pa tam kakšna firma nekaj naredi RES dobro. Recimo VW in Golf 2 je podoben primer.

WarpedGone ::

pithlit:
Edin za drug teden me malenkost skrbi tistih napovedanih -20.

V principu ne sme bit problemov.
Če hočeš "pomagat, da jih bo še manj", ne delat kratkih skokov - ko avto prižgeš, naj laufa vsaj pol ure, da se vse skup segreje na delovno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Bo zanimivo ko 1.4 bencinarji s po 200 konji dobijo ene 10 let zgodovine. Ne računam na ravno zelo dobro podobo.

Serijski modeli s turbo+kompresor imajo "bojda" že po par letih težave :) Khm...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

z enim tankom sem šla 2x v Lj in nazaj (pa mogoče še kakšna malenkost), tam nekje 600-650km. Trenutni dizel? 1000km na tank.


Verjetno je en malo odvisno tudi od prostornine tanka ne?

WarpedGone ::

Seveda je, ampak je neka tipična fora da imajo bencinarji tank, ki zadostuje za 600km, bencinarji pa tank ki zadostuje za 1000km.
Seveda je fora v tem, da je avto narejen za bencinski in dizlski motor in imata obe izvedbi pač približno enako velik tank. Ker je poraba dizla manjša, nardiš z istimi litri več km.

Z laguno II 1.9dCi sm redno delal po 1300km na tank, rekord je bil 1440km. Pa bi še šlo kakih 100km i.e. potem sm natanku 67l v 70 litrski tank.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

PNG je izjavil:

Da. Primerjaš starejši avto z novejšim, poleg tega delaš statistično primerjavo na 2 (DVEH) avtih, ki so bili računani s statistiko 1/10000 (oziroma 99.99%).

Sej če greš brat še enkrat boš mogočelo opazil uporabo množine.

Poleg tega boš mogoče tudi opazil da mi je vseeno kaj pride _pod črto_ ceneje. Mene kot uporabnico zanimajo stvari kot so nabavna cena, poraba in redni servisi. Vse kar pade pod 'what if' ("če ti gre turbina bo pa joj!") je brezpredmetno ker gre pri vsakem avtu lahko marsikaj narobe ("če nardiš totalko bo joj!").

Iz _svojih_ izkušenj lahko gladko in brez vsake slabe vesti rečem da me trenutni avtek stane _manj_ kot prejšnji. In to je vse kar me zanima. Nimam nikakršnega namena zdaj iskat novega bencinca zato ker je _mogoče_ pa cenejši od trenutnega mlinčka.

Ne ti, ne valvoline me ne bosta prepričala da imata absolutno prav. Ker nimata. Oba sta fundija. In vem da stojita na nasprotnih bregovih.

IceIceBaby je izjavil:

Verjetno je en malo odvisno tudi od prostornine tanka ne?

Ti... sej... ravno butasta pa tud nisem. A veš...

55l tanki v vseh primerih. Zarad mene v obliki rožic.
Life is as complicated as we make it...

PNG ::

S tem da pozabljaš, da nas ne zanima tvoje mnenje. Nas zanima kaj se bolj splača, v povprečju in generalno gledano, kupiti. Za tebe in tvoj "hoch" odnos pa nam dol visi.

Aston_11 ::

Splača... priti moraš ven s pametno enačbo, v kateri ni emocij.

WarpedGone ::

Nas zanima kaj se bolj splača, v povprečju in generalno gledano, kupiti.

Takšna žival ne obstaja. Ker nihče ne vozi povprečni, generalno gledano, stil vožnje.
Vsak ma svojo 'tipično cesto' in svoje tipične potrebe in želje. Šele ko se to stabilizira lahko začneš študirat, kaj se pa v teh pogojih najbol splača.
Tu pa odgovor ni več enoznačen. Teb morda bencin, men morda dizl. Jutr pa obratno, ker se boma selila/menjala službo/dobila otroka/xyz.
Zbogom in hvala za vse ribe

PNG ::

Ja OK, to je res, obrnil sem se na njene besede, ki so dokaj mimo. Moje izkušnje so izjemno pozitivne z znamko BMW. Kolegove pa izjemno negativne.

Kljub mojim izkušnjam, BMWjev ne bi vsakemu priporočal, ker vem kakšno je stanje na trgu rabljenih takšnih avtomobilov.

Torej, ne gre se za tvoje, moje, njegovo lastno izkušnjo, gre se za to, kar se obče bolj splača.

Mogoče sem čuden, ampak nikoli si nisem predstavljal da so moje izkušnje in mnenje bolj pomembne od vseh ostalih. To je razlika med mano in nekaterimi tukaj, pač.

Pithlit ::

PNG je izjavil:

S tem da pozabljaš, da nas ne zanima tvoje mnenje. Nas zanima kaj se bolj splača, v povprečju in generalno gledano, kupiti. Za tebe in tvoj "hoch" odnos pa nam dol visi.

Sta ti pa Aston in W1 zelo lepo odgovorila.

Ti bluziš da je bencinar po defaultu cenejši.
-valvoline- bluzi da je dizel.

Vsem ostalim je pa jasno da je resnica nekje vmes. Meni je, pri mojih kilometrh, lahko pa popolnoma vseeno ker so razlike na letnem nivoju zanemarljive (razen ko se gre za moje izkušnje, ki pa zame itak največ veljajo).
Life is as complicated as we make it...

PNG ::

To ni res. Mogoče si prebrala 2 posta, ven potegnila neko svojo resnico in sedaj prišla s sveto lučjo razsvetliti nas, bedake, ampak mi smo že kar nekaj (strani?) nazaj prišli do zaključka, da se glede na tip vožnje, relacije, pogostost uporabe ipd. bolj splača včasih dizel, včasih bencinar.

Aston_11 ::

Jaz sem kupoval avto tako - hočem golfa, biti mora dizel, hočem novega glede na nategunsko stanje na slovenskem trgu. Sem ga rabil? Še vedno ne vem. Bolj ne kot ja, rabljenega pa nisem hotel, ker je drek s stroški, ki te lahko pri neznanem avtu upalijo. To so bile moje emocije. Se mi je splačalo? Denarno ne. Sem zadovoljen? Zelo. Še vedno mislim, da sem kupil zelo korekten avto. Stane fajn? Stane. Bi preživel z rabljenim? Bi. Koliko porabi? Ne vem, nisem nikoli meril. Kar pove BC, pa še tega ne vem. Delam km? Ne. Po 2 in pol letih jih imam 32000. Po nakupu se mi je spremenil slog vožnje. Morda kdaj še bom delal malo bolj strašne km.
Kaj si lahko s tem pomaga naključni kupec? Nič.

Pithlit ::

Aston_11 je izjavil:

Kaj si lahko s tem pomaga naključni kupec? Nič.

Pravzaprav... tisti ki ima malo soli v glavi si lahko kar precej pomaga. Zato ker je argumentirano, za in proti. Pa čeprav na osebnem nivoju.

Tiste ki pa po defaultu trobijo da je ena znamka boljša od druge... lahko mirne duše ignoriramo.

Jaz lahko tako trobim da je Fiat zakon. Pa Hyundai tud. Pa Kia. Pa Chevrolet. Pa Renault. Pa Mitsubishi. Pa še kaj bi se našlo. Lahko pa seveda tudi hvalim tako dizle kot bencince.

Lahko pa seveda delim svoje izkušnje. Tisti ki hoče kaj povlečt iz njih... bo. Tisti ki noče pa pač ne. Priznam pa da mi gre malce na živce ta gonja proti Italijanom pa Francozom.
Life is as complicated as we make it...

Pyr0Beast ::

Dizel je cenejši za vzdrževanje (redni servisi, sploh če jih delaš sam) + zlahka bolj zanesljiv od bencinarja, avspuh dlje zdrži, porabi manj

Če gre pa na dizlu kaj narobe pa to hitro stane ogromno. Bosch pumpa, injektorji, dize, največ okvar je pri selenoidu za izklop mašine (pri 2h avtih pri bajti sta še oba isto naredila-novo je 20€, crkne pa tako da se še vedno lahko do servisa pelješ).
Pri bencinarju pa pumpa goriva (nekateri dizli jo tudi imajo) in mogoče tuljave od sveč. Kaj drugega niti ni.

Potrošni material je pa pri obeh, tam-tam (filtri, olje, etc)

Razlike med vžiganjem, med ustrezno vzdrževanimi motorji in dobrimi akkuji nisem opazil, mogoče pri -30. Pri -20 rabi dizel kaki obrat več. Samo dokler vžge se niti ne sekiram.

Bencinar se segreje prej, samo si lahka kupiš ogrevane zice ali kaj podobnega

Oba stila mašine sta na komot zanesljiva. Bencinarje najdeš na gliserjih, dizle pa na trajektih. Sicer popolnoma drugačen stil, samo da se.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

Steinkauz je izjavil:

3 litre razlike je ogromno, turbo bencinar je kak liter več.
Pa 200kkm v 5ih letih zelo malo ljudi nardi.

ti 3 litri razlike so smešni

WarpedGone je izjavil:

3 litre razlike je ogromno, turbo bencinar je kak liter več.

V reklami ja, v praksi je pa drugače. Beri drugo temo kjer človek jamra da mu navaden 1.6 bencinski mlinček pije 8,5.
Men 180konjski dizlar pije 5,7. 210konjski turbobencin (ki je primerljiva zadeva), bi mi garant pil 8, če ne 9.

Pa 200kkm v 5ih letih zelo malo ljudi nardi.

40k na leto pomeni ene 10k za luksus (razni izleti, trgovince, ...) in ene 30k za v službo hodit, se pravi vsaj 60km v eno smer. Pa si na 200k na 5 let.
Čist nič zelo posebnega.

Če delaš po 10km na dan skupaj s službo in trgovino pa pač ne kupš niti ne razmišlaš o dizlu. Razen če ga maš že odprej...

druge teme nisem gledal, ampak 1.6 bencinarji so včasih pili toliko, to je res

foter ima pa novo mazdo 6 2.0 in pije 8.2 skupno, primerljivi turbinski bencinarji pa verjetno pijejo še kaj manj

PNG je izjavil:

Ne, ker potrebuješ več navora zaradi večje teže. To je bolj kot ne edina pozitivna stvar dizlov.

Odgovoril sem si sam.

dizel je pač za traktorje in primerljiva tovorna vozila, kjer je pomemben navor, yes


in še ko berem nadaljne poste, večina ljudi še vedno živi v prepričanju, da so bencinci še vedno tam v 90ih in vsi žrejo 10+ litrov :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

username ::

WarpedGone je izjavil:

To je res, da bencinar več pije, samo je tudi vzdrževanje bencinarja cenejše.

Ko pogledaš zakaj, vidiš, da zato ker primerjaš prisilno polnjenje in atmosferca.


Nič zato. Real-life primerjava pomeni približno primerljive zmogljivosti motorja, za podoben rang cene nakupa avta. Pred nekaj leti (ko sem jaz kupoval svoj sedanji avto) je to v praksi pomenilo izbiro med atmosferskim 1.6 bencinarjem in 1.9 turbodizlom (VW).
V tej primerjavi je sicer glede uporabnih zmogljivosti turbodizel boljši, po drugi strani pa je bila nabavna cena višja (a še vedno nižja od 2.0 atmosferskega bencinarja, ki je skratka v vseh pogledih ena liga višje od tega kar sem kupoval). Na koncu sem se odločil za TDI, ker mi je bil v vožnji občutno bolj všeč. Glede skoraj dva jurja višje cene sem se tolažil da jo bom noter prinesel s porabo, četudi bom delal le 15-20 tisoč km letno. Izkazalo se je da sem kilometrino slabo predvideval in ima avto po dobrih 4 letih manj kot 50.000 kilometrov... pa bi med izbiro 1.6 atmosferski bencinar vs 1.9 TDI, še enkrat vzel TDI.

Danes je stvar drugačna, ker se je (vsaj pri VW, ampak pri mnogih drugih znamkah postaja podobno) situacija oz. ponudba glede 'povprečnih' motorjev izboljšala na strani bencinarjev (1.2 TSI in 1.4 TSI), pa poslabšala na strani dizlov (1.6 TDI).
Vse navedene motorje sem vozil in če bi danes kupoval golfa ali podoben avto, bi vsekakor vzel TSI in ne TDI (razen če bi delal 40.000 km in več) - TSI je zmogljiv in ima veliko navora že od nizkih obratov naprej, če ga voziš zmerno pa je razlika v porabi glede na dizle precej manjša kot je bila nekoč.
No, če bi izbiral med 1.2 TSI in takim 1.9 TDI kot ga imam v svojem avtu, bi bila izbira vseeno težka - ampak 1.9 TDI ne delajo več, zaradi eko-norije (izpusti) ga je nadomestil novi 1.6 TDI, ki je v vožnji totalna žalost tako glede na TSI kot na 'starega' 1.9 TDI...


Bo zanimivo ko 1.4 bencinarji s po 200 konji dobijo ene 10 let zgodovine. Ne računam na ravno zelo dobro podobo.

Ampak 1.4 turbobencinarji imajo dejansko povečini tam nekje 120-160 KM*, 1.2 TSI pa 105 KM; če preračunaš moč na kubike, torej večinoma niso kaj dosti bolj naviti (povečini manj) kot že dolga leta znani 1.8T od VW, ki je menda eden zanesljivejših motorjev...

*če govorimo o povprečnih do malo nadpovprečnih avtih, ki jih je na cesti velika večina
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

šernk ::

in še ko berem nadaljne poste, večina ljudi še vedno živi v prepričanju, da so bencinci še vedno tam v 90ih in vsi žrejo 10+ litrov :D


letnik 93 1.6 75KM motor od FIATa smo držali porabo 6,5litra/100km, tako da že takrat si dobil šparovne avte :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Ja, sam da iz 1.6 dobiš samo 75 konjev... Hyundai Accent, 8 let kasneje pa z NA 1.3 mašino 85 konjev. O porabi ne bom, ker je nisem računal, ni pa bila nikoli nič posebnega, da bi se sekiral. Tud kr mal težko verjamem, da bi tolk star avto z 1.6 mašino imel tolk nizko porabo...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

nodrim ::

Sam o avtih se pa vedno da "debatirat" na dolgo in široko :D jst mam trenutno v Avstraliji bencinarja 3800 ccm mašino in pije pod 10 litrov na 100 km (Holden Commodore VT2 V6 letnik 1999). Kaj pa zdej? :)

-valvoline- ::

U bistvu povprečje pri bencincih gre na 10-11l za neko standardno limuzino do 1500kg,večja prostornina in moč potle ni nujno da pomenijo višjo porabo,ker teža ostaja enaka,maš pa več rezerve za prehitevanje itn. Pr dizlih je podobno,razlika med povprečno porabo za moj a4 1.9tdi 90ks in 2.5tdi 150ks je zgolj 1l na 100km(za a4 l.96-2000). Ampak je registracija kar dražja,vzdrževanje v6 mašine precej dražje,rezervni deli tudi saj je npr zobati jermen 3x dražji k za moj avto itn.

T-h-o-r ::

lej, še enkrat

nehajte iz riti vlačit razne 11 litrov in podobne smešnice :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
««
7 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
859813 (6281) nekoman
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14514484 (10286) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743125207 (90220) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13818866 (14721) D3m
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14639094 (35975) Matwic

Več podobnih tem