» »

Comtron in garancija

Comtron in garancija

1
2
»

bajsibajsi ::

"Kupec" gre v Comtron, kjer je kaksen mesec nazaj kupil celoten racunalnik, cigar plata bazira na VIA KT880 cipovju. Plata podpira AMDjeve procesorje s podnozjem socket A462 in... (kar mu je prodajalec ob nakupu se posebej "navduseno" pripovedoval) ima podporo nadgradji z 64 bitnim procesorjem preko socket 754 z dodatno bridge kartico... bla bla bla... Skratka; gre v trgovino navdusen, da bo kmalu ponosni lastnik novega 64 bitnega mlincka, nakar mu prodajalec prijazno pove, da oni te kartice nimajo in jo najverjetneje tudi ne bodo prodajali. MISLM EJ TRIBAL???????? Da ne zgubljam besed... Ze to, da prodajajo ASRock maticne plosce (v ponudbi jih imajo precej) nimajo pa "osnovnih" nadgradnjih delov pove dovolj... itd
... kupec prijazno vprasa prodajalca, kaj ce bi on sam kupil 754 bridge kartico v tujini in jim na to pripeljal racunalnik v GARANCIJI, da mu le-to kartico brezplacno vstavijo noter s primernim procesorjem, ki bi ga kupil pri njih...

Dragi Tribal, odgovor verjetno ze sam poznas!?

Lp, vas Bajsibajsi >:D

Šimpanz ::

Pri nas velja da če stranka odstrani nalepko zgubi garancijo za celoten računalnik pa tudi za komponente. Takih primerov imamo vsaj nekaj na mesec in še vedno je sstranka plačala servis in nove komponente. Stare pa ji vrnemo in naj uveljavlja garancijo pri proizvajalcu če hoče.

Isto je pri avtomobilih. Naj kdo od vas odstrani pri novem avtomobilu npr. menjalnik in ga nese na servis da mu ga zamenjajo. Najbrž mu bodo dali garancijo po komponentah in ne za cel avto ane. Dej ne bluzite.

misso ::

Lejte če smo pri tem majo tudi diski , napajalniki nalepke gor pa piše če jo odstraniš garancija nevelja nič več

P.S. to je samo razlaga drugače sem tudi jest proti tem nalepkam na računalniku

Sc0ut ::

Povej katera trgovina si, da vem da tam ne bom nikoli kupoval.
Res ste prijazni, ni kaj. Po tem da vsi vse plačajo, sklepam da prodajate računalnike samim nevednežem. Kaj pa vas stane, da vi namesto stranke uveljavljate garancijo na komponento? Mislim da ste zelo lame trgovina.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

MEDENA ::

a bi lahko moderator zaprl temo ?

fora je bila glede USB ključa ne pa "tisto in ono"

vidim da je lastnik teme tudi goljuf....

Šimpanz ::

Scout kot sem že napisal daj odstrani del motorja avtomobila (če je še v garanciji) in idi z njim v servis ter zahtevaj garancijsko zamenjavo. Lahko pa isto poskusiš z katerim od gospodinskih aparatov (kompresor od hladilnika npr). Tam kar serviserju lepo razloži, da si sicer izgubil garancijo na celoten izdelek zato pa uveljavljaš garancijo samo na kompresor. Po moje bojo mislili da si znorel.
Kazni glede izgube garancije pri posegu v računalnik pa se strogo držimo ker smo imeli več primerov ko so stranke uničile komponente zaradi posegov v računalnik, potem pa zahtevale garancijsko popravilo. Res pa je da nismo nikoli komplicirali glede vgradnjo strankinih komponent. Stranka prinese računalnik mi ji v 5 minutah brezplačno ugradimo komponento in zapečatimo računalnik. seveda mora stranka nato gonilnike naložiti sama oziroma proti plačilu to naredimo mi.

infidel ::

Avto se ne more primerjati s PCjem. Racunalniske komponente od PCja izdelujejo mnogokateri proizvajalci, in med njimi obstaja ali pa v vecini primerih NE obstaja pogodba o partnerstvu. Garancija mora v vsakem oziru veljati na komponento in prodajalec oz dobavitelj jo mora uveljavljati pri proizvajalcu. Tudi veljati mora tocno toliko kot jo specificira proizvajalec in ne tako kot pri nas, da se spomnijo nekateri prodajalci, npr. da za diske za katere mora veljati 3 leta garancije, velja pri njih garancija samo 1 leto. Glede garancije smo v nasi dragi Sloveniji se mocno za EU.

Torej veliko treznega premisleka je potrebno in svetovati ljudem, da mocno pazijo, kje kupijo PC, da nikakor vec ne kupijo pri firmah, kjer navajajo, da ob pretrganju nalepke izgubijo celotno garancijo na komponente. Politika taksne firme bazira na zavajanju, vezavi nakupa in scitenju le njihovih trznih interesov in ne pomoci stranki. Omejevanje in vezava nakupa samo pri njih in s tem pogojevanje brezplacne vgradnje je za moje pojme samo trzna manipulacija balkanskih firm.

Za zascito potrosnika pred balkanskimi interpretacijami pravice do garancije vsekakor svetujem nakup PCja po komponentah. Takrat bo garancija veljala in se pac izogne neljubim prilikam, da bi ti prodajalec lahko sitnaril z nekimi nesmiselnimi nelepkami. Pa se to izogibati se je potrebno zaceti firm, ki ne ponujajo ganracije, ki traja najmanj toliko kot jo specificira proizvajalec izdelka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: infidel ()

sinko999 ::

;) Če preavite da živimo na balkanu, potem balkan sega še v evropo zadeva trgovina Peluga, disk mi je crknil po 14 mesecih tip: Samsung 160G 2Mb, pridem tja pa pravijo da oni dajo samo 1 leto garancije disk pa je imel drugače 3 leta
tak da bi moral jaz sam poslati RMA na samsunga.

LP
Ni? ni ve?no !

mato22 ::

Točno, garancija na komponente velja, pa ni važno če si odstranil nalepko, Če je komponenta crknila sama od sebe in ne po krivdi kupca, ti morajo zamenjat, pa će se na glavo postavijo, ker je drugače to zavajanje kupcev.

DominusSLO ::

ozzy

Jst vztrajam da so garancijski pogoji napisani ravno zaradi tega da ne prihaja do nesporazumov in upoštevajo zakonodajo. Če smatrate, da garancijski pogoji neke firme niso v skladu z zakonom, pa lahko tja pošljete inšpekcijo.

Nekdo je napisal da računalniške komponente sestavljajo različni proizvajalci, avtomobilskih pa ne-se hecaš??:\

Mimogrede poznam primere na avtomobilih, ko so lastniki izgubili garancijo za barvo avta le zaradi tega, ker so sami napeljevali kable za avtoakustiko!!!!
Ozzy
Povej mi kje je tle logika? Seveda je ni, kar pa nima veze, saj je lastnik avta s posegom kršil garancijske pogoje.
Ti lahko tudi menjaš turbino na novem avtomobilu, toda pooblaščen servis ti ne sme upoštevati garancije v tem primeru. To je zelo primerljivo z odstranitvijo nalepke.

Poglej si konkreten primer click - jasno je napisano da lahko izbiraš med zapečatenim pc-jem(24 mesecev garancije) ali nezapečatenim(garancija po komponentah). Tukaj-click pod točko 7 je napisano kdaj garancija preneha veljati. Odločitev je od stranke, za uveljavljanje katerekoli od teh dveh pa mora spoštovat garancijske pogoje, kateri so jasno napisani za obe varianti.


Medena
Zakaj pa bi ti rad vidu da se ta tema zapre? Če te ne zanima nas ignoriraj.

P.S.: Nimam nobene veze z nobeno trgovino in ne kupujem sestavljenih sistemov, konkreten primer, ki sem ga dal, pa je naključen in je to prva trgovina, kjer sem pogledal garancijske pogoje.

OZZY ::

printer..to kat ti praviš je potem tako...karkoli se pri vam kupi in ne vgradite vi je brez garancije....tudi če se kupi navadna komponenta, ki mora imeti garancijo po zakonu, in jo vi ne vgradite potem ni garancije, saj se samovgradnja potem pri vas šteje za poseg v komponento..

koo boste naletel na mino in enga ki se na to spozna pa boste vidl kaj se prav folk nategvat.

Dej prosim napiši ime te tvoje firme če upaš.....
Go with the flow.

Šimpanz ::

Še enkrat o garancijskih pogojih vse piše v garanciji. To je neke vrste pogodba ki obvezuje kupca in prodajalca. Če notri piše kaj s čimer se kupec ne strinja naj izdelka pač ne kupi. Tako je tudi stališče inšpekcije (smo imeli tak primer). Če tam piše da je prepovedano posegati v izdelek in da v tem primeru izgubiš garancijo je to pač treba upoštevati ali pa nositi posledice.
Glede dolžine garancije je pa tako da veliko naših podjetij ne kupuje komponente direktno pri proizvajalcu ampak pri različnih prodajalcih na veliko. Pri večini lahko kupiš blago z manj ali več garancije. Maxtor diske lahko kupiš naprimer z 1 2 ali 3 leti garancije.
Naše podjetje da lahko krajšo garancijo kot jo da proizvajalec in na račun manjših garancijskih stroškov zniža ceno. Garancijska doba ki piše na garancijskem listu je tudi edina releventna pri nas. Če hočeš daljšo garancijo se seveda vedno lahko obrneš na proizvajalca. Pa še to pri nas so kupci veliko bolj zaščiteni kot v EU. Pri nas je naprimer predpisana najnižja garancijska doba 1 leto v EU pa te omejitve ni. Ko sem se pred časom pogovarjal z inšpektojem mi je povedal da se že pripravlja sprememba zakona po kateri garancija ne bo več nujna ampak prostovoljna. Se pravi da boš lahko prodajal komponente brez garancije oziroma z minimalno (npr. 1 teden, 1 mesec). Seveda pa bo prodajalec z daljšo garancijo pritegnil več strank kot tisti z minimalno.

Šimpanz ::

Ozzy če mi prodamo komponente po kosih nas ne zanima kam se vgrajujejo. Tudi v servis pridejo kot komponente. Pred kratkim smo imeli modela ki je prinsel računalnik z pretrgano nalepko. Ko smo ga odprli smo takoj videli da je ram skurjen. Mali je kasneje pojasnil da je jemal ram ven pri prižganem račnalniku. Ker je imel strgano nalepko smo vedeli da je bil računalnik odpiran. Če nalepke ne bi bilo bi mali lahko vse zanikal in mi bi mu morali brezplačno zamenjati ram, ki nam ga dobavitelj seveda ne bi zamenjal.
Ta primer kaže da nalepka deluje.

delfinus ::

..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

infidel ::

DominusSLO: napak si me razumel. Vsekakor avto dele sestavljajo razlicni proizvajalci, ampak med temi proizvajalci obstaja pogodba in to sodelovanje obrodi koncni sad npr. avto znamke peugeot in ob primeru napak tocno ves kam se lahko obrnes, da uveljavis garancijo.

PC je pa sistem, ki je sestavljen iz razlicnih komponent, razlicnih proizvajalcev med katerimi vecinoma ne obstajajo pogodbe. Torej navaden PC tudi nima naslovnika (so izjeme HP, IBM, DELL, Toshiba). Reklamira se torej komponeto neposredno pri proizvajalcu.

Garancija na sistem je torej izkljucna opcija prodajalca, ki ti ob okvari PC pac isto gajbico zamenja za drugo delujoco gajbico. Seveda pa se ta garancija na sistem zlorablja prav v te namene, kupuj vse na enem mestu, ne odpiraj, izguba garancije ipd...

DominusSLO ::

infidel

Točno to-garancija na sistem je opcija prodajalca(legalna) in legalno je tudi da ti garancija na sistem izključuje garancijo na komponente. To je kot Peugeot, za katerega točno veš, kje lahko uveljavljaš garancijo in pod kskšnimi pogoji.

Vsaka trgovina ti nudi svoje pogoje poslovanja in tudi te moraš upoštevati pred nakupom. Sem pa že povedal, da kdor smatra, da tej pogoji niso v skladu z zakonom, lahko tako trgovino mirne duše prijavi.

LP, jaz sem vse povedal v zvezi z garancijami

Ziga Dolhar ::

Ti si povedal vse in še več, Dominus.

> Točno to-garancija na sistem je opcija prodajalca(legalna) in legalno je tudi da ti garancija na sistem izključuje garancijo na komponente.

:\
https://dolhar.si/

mato22 ::

V glavnem en razlog več, zakaj ne kupovat sestavljenih računalnikov....

infidel ::

Fora teh nalepk je zgolj to in zbujanje straha pred odpiranjem racunalnika in seveda pogojevanje kupovanja na enem mestu. Navadni uporabnik te nalepke sploh mogoce nikoli ne opazil, izkusen uporabnik si tako sestavi PC sam. So pa tudi taksni, ki so kupili racunalnik pri X podjetju, pa bi si zeleli nekoliko kasneje vgraditi se kaksno komponento, ki so jo kupili pri podjetju Y in je ugodnejsa kot pa pri podjetju X, ki je prodal PC z nalepko. To komponeto so mu tudi strokovno vgradili pri podjetju Y in sistem deluje, a hkrati je izgubil vso garancijo pri podjetju X in to zato ker je bila komponenta strokovno vgrajena, a nalepka pretrgana - to je nesmisel in nategovanje postenega kupca.

Jakka ::

Zakaj enostavno nekdo ne prilepi zakona, kjer vse lepo piše črno na belem, pa nehate prepričevati drug drugega v svoj prav. :\

Ali pa si kar sami pogledate... :\

hostar ::

Točno tako kot je infidel povedal. Če si pameten boš kupil po komponentah pa nej majo še tok popusta na celoten zalepljen sistem, če ga majo. Kdorkoli kupuje celoten sistem je samo eno pravilo: kupujo po komponentah, zart mene pri desetih različnih prodajalcih. Če pa ne znaš sestavt pa prijatelj, soseda kogar koli k mu zaupaš reč. Še vsakomur ki je kupovaj računalnik sem mu rekel ne kupuj sestavljenih sistemov v trgovinah, ne kupuj zalepljene sisteme in tako svetujem tudi tukaj. Zato pa je slo-tech da povprašaš po konfiguraciji, poveš ceno sestaviš, kupiš in imaš.

Aja upam da ste glede usb ključa kej povedal ker nism prebrov vseh postov. Če je v garanciji in ni "polomljen" itak da majo za uveljavt. Če si ga pa napol prelomil pa ne moraš uvaljavljati.

Šimpanz ::

Večino že sestavljenih računalnikov kupujejo ljudje ki nimajo znanja kako sestaviti računalnik oziroma menjati komponente. Za take je bolje da je računalnik zaplombiran. Poznavalci pa itak ne kupujejo celotnih računalnikov ampak po komponentah.
Tudi sam prodam raznim prijateljem vsaj 4 računalnike na mesec. V primeru da gre za nepoznavalce jim vedno prodam celoten računalnik kajti tako gredo v primeru da se kaj pokvari na servis ne pa da težijo meni da jih odšraufam disk in nesem na servis.

black block ::

ma ne se ven vlečt, ma kašn kader tem noter dela ja pa bog Vam pomagaj, ja ampak čist čist nič ne znate prav narest, vsaj brat se naučite da boste vdel kaj prodajate!!!!!!!!!!!!!!
why serve in HEAVEN if you can rule in HELL

Dman ::

1. Računalnik=Avto
V bistvu je ta analogija precej prepričljiva. Tudi avto je sestavljen iz veliko različnih delov, ki jih proizvajajo različni proizvajalci, sestavlja pa eno podjetje (končni proizvajalec). Ne vem, zakaj bi bilo važno na kakšni pravni podlagi končni proizvajalec (sestavljalec) pridobi dele od posameznih proizvajalcev?

2. Uveljavljanje garancije za posamezne komponente direktno pri proizvajalcu?
Kako pa? Ali imaš garnacijski list za komponento? Ali imaš račun za komponento? Po mojem imaš samo garancijski list za cel sistem, glede katerega si sprejel pogoje o nalepki, torej si se tej garanciji odpovedal, ko si posegel v računalnik. In imaš račun, na katerem pa najbrž ni navedeno točno, katere komponente so notri. Kako boš potem sploh uveljavljal garancijo za komponento - ali si mislil poslati komponento brez papirjev? Proizvajalec, ki upošteva tako reklamacijo dela to izključno zaradi varovanja svojega dobrega imena, saj mu zakon tega ne predpisuje. Kaj pa če je sestavljalec komponente kupil že pred enim letom in si jih ti v novem sistemu dobil že 1 leto stare?

3. Tudi sam sem sprva mislil, da mi odtrgana nalepka vzame le daljšo garancijo za napako na katerokoli komponenti, ne pa tudi krajše posamezne garancije, ker je logično, da je komponenta produkt sam zase... gre za producentsko odgovornost. Če bo ta debata trajala še dolgo, si bom vzel čas in zakone pa to tudi napisal, ampak upoštevati moramo tudi da trgovec garantira za to kar proda kot celoto (se pravi 5 komponent, le jih kupiš posamezno, ali pa en sistem), če je pa v sistem vgradil 100 komponent pa zanje ne garantira posamezno, ampak le za stvar kot celoto. Trgovec ti pridaja eno napravo in zanjo garantira. Za komponente pa garantirajo njemu proizvajalci in vprašanje je, kako se te garnacije in pravice iz napak prenašajo naprej.

4. Zdi se mi, da bodo trgovci, ki dajo kaj nase tudi brez nalepke upoštevali ta kratko garancijo na komponentah, četudi jih k temu zakon ne obvezuje. Meni so jo že enkrat, brez problemov. Ne bom pa reklamiral, kdo je to bil.

misso ::

Dones sem dobil odgovor od hitachija dam mi bodo zamenjali disk(malo je bila počena plastika okoli ata konektorja, mankalo okoli 2milimetra nima to veze z delovanjem diska), drugače mi pa je slovenski prodajalec to zavrnil, da je mehanska poškodba.

MaKa ::

1. GARANCIJA velja n sistem z nepoškodovano nalepko 2. leti. Drugače pa po komponentah. Razen v primeru modifikacij,
npr. spreminjanje hlajenja. BTW. pri nakupu BOX CPU-ja lepo piše da velja garancija 3 leta le z originalnim hlajenjem....

2. COMTRON in vgradnje - zadeva zase. Vse stvar dogovora in situacije. Kupiš računalnik pri njih, ti vgradijo karkoli
starega ali novega, ne glede na to kje si kupil BREZPLAČNO saj je to edino pošteno.
Imaš že star sistem pa nočeš zgubit garancije zaradi vgradnje nečesa novega, kar si kupil drugje, je pa odvisno koliko
je star računalnik... Če si ga kupil 3 mesece nazaj, ti ne bodo težili, pri leto dni starem pa boš v najslabšem primeru
plačal jurja ali 1.500 SIT. Kar je malo glede na to da je servisna ura vredna 6.000 SIT pa še pregledajo ti lahko če je
vse OK!?
Pa dosti je odvisno od nastopa stranke... prideš aroganten in nadut te hitro od f**** se pa da z njimi zmenit

3. COMTRON, JAE, MEGAHIT, MLACOM, AVTERA... vsepovsod prideš do iste situacije... ZATO OTON POJASNI ZADEVO.
Saj se mi tako "blatenje" firm po forumih ne zdi primerno. 14 let sem že v tem poslu in poznam COMTRON od nastanka, ter
večino velikih računalniških firm v SLO. in bi lahko marsikaj povedal. A to ne spada semkaj. V vsaki firmi oz. trgovini
imaš knjigo pohval in pritožb (po zakonu mora bit) in lahko tam poveš mnenje ali pa greš na Zavod za varstvo potrošnikov!

Drugače pa to polemiko smatram zgolj kot gnev ker ti ni uspelo "nategnit" in zamenjat artikla, ki si ga uničil ali
karkoli že....

Ziga Dolhar ::

Kot zanimivost: ko sem delal v Jerovšku (Kranj), smo s konkurenčno trgovino (Miška) imeli dogovor: če k nam pride stranka z njihovo mašino z nalepko in se dogovorimo za nek poseg v kišto (in bi se strgala "garancijska nalepka"), potem mi nalimamo gor svojo nalepko s štempljem (Jerovšek ni imel "garancijskih nalepk").
https://dolhar.si/

Gandalfar ::

V vsaki firmi oz. trgovini
imaš knjigo pohval in pritožb (po zakonu mora bit) in lahko tam poveš mnenje


In kje je fora. Sej oni vedo, da imajo taksen odnos do strank. Zakaj bi jim to se pisal?

Talula ::

Meni so v Comtronu v Kanju brezplačno vgradili zvočno kartico, ki sem jo prinesel s seboj v leto staro mašino. Mi je pa prodajalec rekel, da mi jo fizično vgradi brezplačno, če pa želim še namestitev gonilnikov, pa je potrebno plačati vgradnjo.
To se mi zdi fer odnos. Še vijak so mi šenkali :D .

MaKa ::

In kje je fora. Sej oni vedo, da imajo taksen odnos do strank. Zakaj bi jim to se pisal?

Pogoje poslovanja določa vodstvo. Kako pa to izvede prodajalec ali serviser je pa
odvisno od človeka, ki tam dela. Če je vedno nataknjen je lahko politika podjetja še ne
vem kako prijazno usmerjena pa ne bo spremembe...
Če jim že nočeš pisat, pa zahtevaš nadrejenega in se direktno pritožiš. Še vedno pa
je druga opcija Zveza za varstvo potrošnikov. V kolikor si prepričan da imaš prav.

Dead_Eye ::

Zanimivo da se oton ni več oglasil:\ . Zelo verjetno je res sam poškodoval ključek in hotel zamenjavo.

Meni naprimer ne bi na pamet prišlo, da bi šel težit za reklamacijo izdelek ki sem ga sam tako ali drugače poškodoval. Na račun tahih falotov so tudi prodajalci skeptični in zato ne upoštevajo garancije na stvari, ki so res same crknile.

Za eno stvar se pa strinjam s printerjem - za določene osebke ki nimajo pojma o računalnikih razen klikat po ikonah je nalepka koristna. Samo če jaz naštejem komponente, ki jih hočem imet v računalniku in mi to firma sestavi MORA bit garancija na vsako komponento posebej, nalepka ali ne nalepka.
The one and only

megaubo ::

maka ti delaš v comtronu?

se nekako vidi iz posta da jih zagovarjaš

servis je zelo švoh (traja da se stvari servisirajo) ne vem ali imajo premalo serviserjev ali preveč reklamacij:\

podpora uredu;) strokovni odgovori

kar se vgradnje tiče pa naslednje

kot je že nekdo napisal da je v star računalnik z garancijo vgradil komponento "od doma prineseno" zastonj. to se dogaja in garancija velja naprej.


garancija pri usb ključih ? hm če ni fizično pokvarjen ga bodo najbrž zamenjali ker popravit itak ne moreš oz se ti ne splača.

isto je z osnovnimi ploščami

glede garancije na cel računalnik se mi zdi cool da je na cel sistem 2 leti.

sej če ti pa kej ne paše ko računalnik kupiš da je nalepka gor

lahko pa po komponentah kupiš računalnik te pride dražje imaš pa garancijo na vsako komponento posebej.

hm določi se sam.

osebno bi si sestavil mašino po komponentah bi mi jo sestavli jasno bi mi dali nalepko gor in bi imel garancijo 2 leti pa je.

če bi hotu pa kej notrvgradit bi prinesel k njim in bi imel garancijo naprej. ni pa pogoj da kupim komponento pri njih.

je bil kolega pri njih in kupil grafiko (eno močnejšo) hlajenje za grafiko pa v big bang pa so mu jo v comtronu vgradil-brezplačno.

je pa res da imajo komponente oz. artikel same čudne izvore
soundx, trust,asrock...

sam kupujem tam samo preko vez

boštjan ::

vidim,da se uporabnik oton še zdaj ni oglaso,zato sledi zaklep,ker so vsi posti off topic.Če hočete razpravljat o garancijskih pogojih različnih firm si odprite novo temo,tole pa zaklepam.Odklenem jo takoj,ko se uporabnik oton javi meni osebno na zasebna sporočila.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boštjan ()

Mr.B ::

Garancija je v vsakem primeru najman eno leto. In to velja za vsako komponento, ki se zamenja z novim delom.


Tudi če imaš brand mašino tipa HP. Če prebereš garancijo, ti garantirajo za menjavo dela, tudi po roku kompletne grancije, pa če je to pet let,prišteje 3 mesece, kar pa je sicer v neskladju z SI zakonom.
Če ti menjajo del, ki je novi seveda,se grancija na menjani del raztegne najman eno leto. Torej, če ti crkne na prenosniku ekran, pa imaš le en dan garancije, ti za ekran ostane oziroma prišteje še eno leto garancije, čeprav, je vse ostalo izven le te.

Karkoli je že narobe z usb ključem, je bila čisto sigurno fizična poškodba, in seveda ti je ne bodo menjali, pa če se na glavo obrneš, pa po vseh forumih pišeš, in inšpekcijam jokaš. Pa to velja, kjerkoli kupiš.
Pri HP-ju, če je IDE disk fuč, pa imaš, recimo rob, kjer gre konektor IDE kabla priklop na disk počem, se garancija na rezervni del ne prizna, se pa seveda prizna servisu, delo za menjavo diska. No sicer pri HP-ju se ti ne splača kuriti zadev, ker imajo identičen, ali vsaj ekvivalenten del na zalogi pet let, tako da bo tvoja garancija, vsej ko prej potekla, preden boš lahko karkoli pridobil....

Za domači jugo je pa res smešno. Če je avto v garanciji, ga moraš peljati k pooblaščenemu servisu, drugače garancija papa.. Pa če tudi menjaš pravo olje, če si en redni servis preskočil, pa si vse z originalnimi deli zamenjal, pa ti ribne, se boš moral kar sam skeširati...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789080 (5584) St235
»

Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
727536 (5074) winpirate
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
829189 (6415) Invictus
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
423040 (1507) darkolord
»

Nalepka overclock

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
282274 (1687) sirotka

Več podobnih tem