» »

Daj briši to temo

Daj briši to temo

«
1
2

Snegec ::

Pritožbe in pohvale čez trgovine

Tole blatenje in žaljenje trgovin/servisev, že kar malce preseda in kot delavec ene izmed njih, mislim da je popolnoma neprimerno za kontinualni obstoj te teme.

In ja, prijelo me je že, da bi komu napisal kako pikro, pa tega ne bom storil. Je pa čudno, da tema še vedno obstoja na svoji 11ti strani, brez kakršnegakoli omejevanja.

Al to pomeni, da Slo-tech admin team podpira to temo? In zavedno kršite 1. člen pravilnika te strani?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Turtle ::

mene pa kot delavca v eni izmed njih ne moti....le kaj je razlika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Turtle ()

Shegevara ::

ah.. razlika je to, da trgovce preveč skrbi zarad ene par mulcev, ki se razburjajo, drugim pa pač lulek dol visi, saj vedo, da zarad par mulcev še ne bodo šli v stečaje in da bo konc sveta.

Snegec ::

Problem je, da so na forumu pravila, ki jih je treba spoštovati. Zato so tam. Ne, da si nek mulec omisli blatit vse po vrsti in gre to neopaženo in nekaznovano.

Obstojajo temu primerni kanali za pripombe in pritožbe. Naj jih folk uporablja.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

K0K0 ::

Snegec če bi mel comtron mal bolj korekten odnos do strank bi bila tema precej krajša.
Mislim da je čist prov da obstoja tema v kateri se malo oblati nesramne prodajalce. Začnite se korektno obnašat pa se ne bomo več pritoževal. Kr poglej Funtech, skoraj nobenih pritožb. Je pa res da nekateri mal pretiravajo.

Snegec ::

Začnite se korektno obnašat pa se ne bomo več pritoževal.


Prodajalci se v večini primerov obnašajo korektno. Ker jim to narekuje stroka. So pa kupci preveč naduti, da bi to opazil. Končno si dejte dopovedat, da kupec nima vedno prav. Nikoli ni imel in nikoli ne bo.
.
Mislim, da lahko vsak prodajalec reče, da mu je dosti takih in drugačnih strank, ki mislijo da besedne zveze z besedami "inšpekcija", "direktor", "varstvo potrošnikov" in "tožba" odpirajo vsa vrata.
Pa jih ne. Prej nasprotno.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

alsb ::

Le zakaj uporabljajo stranke te besedne zveze. Zadovoljstvo z nakupom jim verjetno ni vzrok. Ali pač?

podbevna ::

"Končno si dejte dopovedat, da kupec nima vedno prav. Nikoli ni imel in nikoli ne bo. "
Snegec mogoče pa je ta tvoj odnos problem? Da so kupci težki, naduti ipd.

Seveda so... To pride s konkurenco, zardi katere so lahko zahtevni in razvajeni. In nek procent jih bo vedno tudi nekulturnih in neomikanih. A oni plačajo, ti pa si tam v službi. Tako, da si lahko misliš svoje in se lepo smehljaš in skušaš pomagati.

Če pa bo Comtron nastopal do njih tako arogantno kot ti, ali bo imel zaposlene prodajalce s takim odnosom kot je tvoj, bo žalostno poginil. Zaradi konkurence z boljšim odnosom do strank in prijaznejšimi, bolj potrpežljivimi in bolj korektnimi prodajalci.

_marko ::

Snegec, nevem ali se gre za Comtron ali katero drugo trgovino, ker v tej temi ne sodelujem prav dosti.

Vendar, v Comtronu kopujem že celo življenje(pač dobim popust) in vedno ko naletin na prodajalca katerga pač ne poznam je aroganten.
Šele potem, ko vidi, da ve dejansko manj kot ti postane normalen...

Ni to pravilo, se pa mi je dostikrat zgodilo v Comtronu. Drugje je tega manj, IMO.
Bodite tudi prodajalci malo kritično do sebe.

Če pa sem se zmotil v trgovini, pa se opravičujem.

lp marko
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

sidd ::

Eh dajte trgovci nehat jamrat! Če bi bli dobri, nebi imeli za kaj jamrat!
Primer: nisem ravno lolek kaj se tiče recimo računalništva, samo si vedno pustim svetovat kaj prodajalec ima v mislih. Pa eni res take kvasijo, kot da bi dal mojo sestro za prodajalca, ko zna komajda msn pa word uporabljat. Potem eni so še prokleto pametni če rečeš kaj kontra. Mahja, kupim itak tam, kjer je ceneje, pa tak, kjer dobim kaj želim, nisem alergičen na prodajalce. Če pa koga fejst gane vsaka malenkost, pa mu tud bok pomabaj. Naj gre na kakšno terapijo zadrževanja in samokontrole ter dobre presoje kaj ima smisel in kaj ne upoštevat.

Tako da jaz dam podporo temi.
no idea for signature
signed
I

Snegec ::

@_marko: vseeno je za katero blagovno znamko/podjetje gre. Gre se za pravila, ki so temu primerno postavljena v pravilniku Slo-techa. Konec koncev, bi lahko Mlacom zahteval zaprtje SLO-techa, ker le-ta stran dopušča nekemu povprečnežu blatenje njihovega imena. Ker je to internet, tistega povprečneža ne more direktno tožit za klevetanje, lahko se pa obrne na moderatorje s-t ja samega.
Zato so pravila na forumih proti blatenju in zmerjanju. Da se admini zavarujejo proti takim stvarem. Pač, CYA - Cover Your Ass. Sicer je malo verjetno, da bi šel kdo zaradi tega zdraho delat, ker se podjetjem kot so omenjena v tisti temi najbrž jebe za tako majhen promil nezadovoljnežev.

Osebno, če bi bil jest lastnik nekega izmed tistih podjetij, bi šel tako daleč, da bi zaprli Slo-tech ali pa removali vse poste, ki vsebujejo klevetanje in natolcevanje. Zakaj? Zato, ker so si urejevalci Slo-techa postavli neka pravila in bi bilo temu primerno, da se jih tudi držijo.

Pa to ne zato ker delam v Mlacomu, Big Bangu, Merkurju, Comtronu, Funtechu, ENAA, Mimovrste, Venera shopu, prodajalni človeških organov ali kateri drugi našteti trgovini, ampak zato ker so pravila in zakoni z nekim namenom.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

mtosev ::

Smo v pravni drzavi in svak ima pravico povedat svoje mnenje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

SmeskoSnezak ::

mislo si napisat, demokratični, right? :)
@ Pusti soncu v srce... @

mtosev ::

:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Snegec ::

Smo v pravni drzavi in svak ima pravico povedat svoje mnenje.


Mnenje !=žaljenju. Kar ponazarja tista tema. Mob rule za pljuvanje po podjetjih, ki si služijo denar z prodajo računalniške opreme.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

grex ::

Od kar sem imel svojo prigodo z reklamacijo hard diska v Comshop trgovini v BTCju, se spretno izogibam kupovanju tam - in sem veliko bolj srečen človek.

Hočem rečt, da si kar mislim, zakaj ljudje tako reagirajo.

In če gredo v reakcijah predaleč, ni potrebe, da se jih briše - marsikdo jih prav zaradi tega ne bo jemal resno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: grex ()

Tilen ::

Osebno, če bi bil jest lastnik nekega izmed tistih podjetij, bi šel tako daleč, da bi zaprli Slo-tech

Ne no! :\

Pomojem bi tudi zahteval zaprtje vseh OC strani [OC labs recimo], da ne bi kdo s kaksno vaso plato po garancijo prisel?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

K0K0 ::

Ti si verjeno nov v Comtronu ane ?
Končno si dejte dopovedat, da kupec nima vedno prav. Nikoli ni imel in nikoli ne bo.

Če ti stranka prinese pokvarjeno 9600xt v garanciji ti pa jo nadomestiš z navadno 9600 oz geforce 5200 maš tud ti prov ane ? Če se prov spomnim se je točno to dogajalo v Comtronu.
Slab sloves ni prišel zaradi slabih strank ampak zaradi slabih prodajalcev oz vodstva!

Po tvoji logiki bi blo treba tud ebay zapret, ker dovoljuje negativno ocenjevanje prodajalcev.

sidd ::

>Osebno, če bi bil jest lastnik nekega izmed tistih podjetij, bi šel tako daleč, da bi zaprli Slo-tech

tole nardiš, pa bi se zameril par 1000 uporabnikom, pa še vedli bi kdo si. A tak pogumen si. Ne me basat. s-t ena najpametnejših strani slovenskega dela interneta. Ni najbolša, je pa skor. Tak da ne diraj dete >:D .
Če pa bi jaz bil lastnik enega teh podjetij,pa bi me bilo kratko malo SRAM. Dobra roba se sama hvali pravijo. Ne rabiš reklame delat, ti jo delajo drugi...

lp
no idea for signature
signed
I

Good Guy ::

zaklente tole temo ker je drek...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Fr33man ::

Tale tema je čist v redu, sm mal ste zašli.
Dejstvo je da če js dam neko vsoto dnarja, ki je trdo prislužen, nočm tm enga narcisoidnega, vase zagledanga, arogantnega tepca, k je sam seb odveč, da mi neko krš robo proda. Če js trdo delam pa mi folk serje po glav, pol tut prodajalcev ne bo konc če napišemo, da delajo zanič, s tem se vsaj takih trgovin izogibamo. Jebeš konkurenca pač. Js tut delam k konj da lhk živim, zakaj bi vi sedel v fotelu pa lenarli.

Snegec ::

@Tilen:
Pomojem bi tudi zahteval zaprtje vseh OC strani [OC labs recimo], da ne bi kdo s kaksno vaso plato po garancijo prisel?


Ne. Zakaj? Sej piše na vseh OC straneh, vsaj katerih sem si jaz ogledoval, da to počneš na lastno odgovornost in da s tem početjem, lahko resno poškoduješ svoj hardware. Da ti OC stran nikakor ne zagotavlja, da bo stvar delovala, še manj pa so odgovorni za prenehanje garancije tvojega hardwara. Oni so s svoje strani pokriti. Dajo ti informacijo, kaj boš pa ti z njo počel, je čist tvoja stvar.

Torej. Imam avto.
Najbrž, se lahko iz tega odločiš da mi boš:
a) Poizkusil prodat letne/zimske gume ali rezervne dele.
b) Mi ga poškodoval
c) Me zasmehoval, ker ni neka prekleto dobra znamka
d) Se ti bo jebal a ga mam al nimam, ker dokler se ti voziš z avtobusom/kolesom, se ti jebe za avtomobile.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

dzinks63 ::

:)) Dobro si prečitaj vse zgornje svoje poste in se dobro zamisli kakšno antipropagando si sam sebi naredil. Upam da boš razumel.

@LOL ::

Osebno, če bi bil jest lastnik nekega izmed tistih podjetij, bi šel tako daleč, da bi zaprli Slo-tech ali pa removali vse poste, ki vsebujejo klevetanje in natolcevanje.

A pohvale so pa dovoljene kajne?>:D
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Snegec ::

/care
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tilen ::

/care po tolikih useless postih?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Snegec ::

Včasih je treba ventat :) Pač.. naporni dnevi, frustracije. I feel much better now :)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

VolkD ::

Včasih je treba ventat :) Pač.. naporni dnevi, frustracije. I feel much better now :)

In zato si našel pljuvat po nekaj 1000 uporabnikih slo-techa ?
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

V-i-p ::

Snegec, če jaz pridem v trgovino Računalnik d.o.o. in kupujem nov prenosnik, zraven pa pecam šefovo hčerko in ker mi ni hotela dat, grem na s-t, ter napišem kako je ta trgovina gnila, ter kako slabi so, je to narobe.

Če pa jaz pridem v trgovino Tipkovnica s.p., naročim nekaj, dobim pa čisto drugo stvar, ali pa da me ne jebejo pri upravičenem uveljavljanju garancije, ter potem grem na s-t in to napišem, se mi pa ne zdi čisto nič narobe, ampak zelo dobrodošlo. Kdor je slab prodajalec in kdor nateguje kupce, si drugega ne zasluži, kot da se javno spregovori o njem, tako kot si dober in pošten trgovec zasluži pohvalo in s tem reklamo.

Kapiš?
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

krneki0001 ::

Taka tema mora obstajat in kar naj se orenk pljuva čez firme, ki imajo slab odnos. Posledično bodo slabe prodajalce potem šefi sami zamenjal, ker nočejo propasti in firma se bo popravila. To je dobro tako za kupce, kakor za šefe.
Če pridem v eno trgovino, pa me hočejo okol prnest, jih pošljem v 3pm in to firmo potem še 3 leta blatim naokoli in tako je tut prav.

Tr0n ::

Končno si dejte dopovedat, da kupec nima vedno prav. Nikoli ni imel in nikoli ne bo.
Haha, ta je pa dobra.

Zato ni cuda, ce se kupci pritozujejo in gredo raje drugam, kjer je odnos boljsi.

Snegec ::

Tr0n, očitno se ne zavedaš, da bi vsako prodajno podjetje propadlo, če bi kupec imel vedno prav.

Če bi bli vsi pošteni in imeli nek korekten odnos, bi ne bilo nobenih problemov.
(Pod vsi spadajo kupci, prodajalci, distributerji in proizvajalci)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

VolkD ::

Kupec ima prav vedno, razen pri ceni. Ta je domena prodajalca. Če kupec želi kupiti lastno neumnost, ni nič narobe, če mu jo prodajalec proda. Ni pa tudi narobe, če reče tega pa nimamo. Ne sme pa prodajalec prodajati " vzvišenosti, arogance, nesranmosti,.... " ne glede na ceno, tudi zastonj ne !
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

Snegec ::

Amm.. mene so v šoli trgovstva učili, da je treba kupce podučiti in jih o izdelku v katerega jih sili zanimanje, tem bolj informirati, četudi je kdaj pa kdaj to v tvojo škodo - mu pač, ponudiš nekaj boljšega, dražjega.

Če ima kupec vedno prav, potem imaš tu internetne trgovine. Izbereš, plačaš, imaš.
Nič barantanja in debatiranja o različnih pogledih in izkušnjah z artiklom, nič govoric da je dani izdelek dober ali slab. Pure and simple. Ampak, zakaj potem sploh še rabiš prodajalce? Bodo povsod samo še avtomati kjer si boš izdelek izbral in plačal, postrežčki ti bodo pa robo znosili v avto.
Meni je prav, samo potem ne nosit stvari osebno na servis. Napisat en sestavek, tako kot nek gospod, ki je postal goraj nad mano, napisat napako in po pošti/dostavi poslat na servis.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

VolkD ::

Amm.. mene so v šoli trgovstva učili, da je treba kupce podučiti in jih o izdelku v katerega jih sili zanimanje, tem bolj informirati, četudi je kdaj pa kdaj to v tvojo škodo - mu pač, ponudiš nekaj boljšega, dražjega.

Pravilno, a le če kupec to želi. Torej, če izrazi željo za nasvetom.

Lep primer je recimo gostilna, kjer ti natakar prinese menu (ne vzameš si ga sam s police). Potem ko menu pregledaš, ali pa tudi ne, lahko vprašaš kaj mi priporočate. Nikakor pa ne more natakar tebi vsiljevat to kar meni, da bi si želel.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

Snegec ::

Pravilno, a le če kupec to želi. Torej, če izrazi željo za nasvetom.


In kaj je zelo veliko whinanja v oni temi? To, da jih prodajalci niso povohali po pol ure, ker so bili kupci očitno pasivni. Ogledovali so si izdelke, niso nikamor stopili, da bi se pozanimali. Če jest stojim sredi pohištvene štacune in si ogledujem izdelke, me bo (ko bo imel nekdo čas) sigurno vprašal če lahko s čim pomaga.. ampak to se včasih ne zgodi tudi po pol ure ali še več, kadar je gužva.

Torej, bodite malo manj pasivni v trgovinah. Sprašujte, itd.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

AndrejS ::

... v šoli trgovstva učili ...

Verjetno je v tem problem.... ker so prodajalci trgovci , ki nimajo pojma o zadevi katero prodajajo , in potem preprečujejo kupce da oni obvladajo stvar

Morda je to tudi tvoj problem.... V jok pa na drevo in boš imel mir pred nami - kupci.

Je pa res da je v omenjeni temi več slabih izkušenj kot dobrih...

In le zakaj se pojavljajo znova in znova vedno iste trgovine v slabi luči , medtem ko nekatere niso nikoli omenjene.

Če en benti čez eno trgovini še ni sile, ko pa ima več kupcev slabe izkušnje z določeno trgovino, pa je s to trgovino nekaj močno narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejS ()

Poldi112 ::

Dober trgovec vidi kdaj je stranka neodločena in oceni, kdaj naj ji pomaga in kdaj ne. Tako kot pri vseh poklicih, kjer imaš stik s strankami (natakarji,...), moraš pravilno oceniti kdaj je tvoja pomoč zaželjena in v kolikšni meri.

Stranke so naporne. Ampak tvoje delo je da jim pomagaš. Z odnosom, da stranka nikoli ne more imeti prav pa ne moreš biti dober prodajalec. In ja, tudi v trgovini sem že delal in vem da zna biti naporno. Zate je očitno preveč, tako da si mogoče najdeš drugo službo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Snegec ::

Hvala bogu nisem prodajalec. Moj opis dela bi ustrezal čemu drugemu, morda telefonist haha.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

kuglvinkl ::

Tema bo seveda obstajala naprej. Se pa ta tema moderira enako kot vse druge. Je pa res, da imam sam arhaične poglede na vprašanje razžalitve pravne osebe.

Slo-Tech je vedno bil in bo v službi njegovega veličanstva Potrošnika, in zdej, če misli, da bo neka čudaška firma s čudnim poslovnim modelom (beri neprijaznostjo, nategovanjem) skušala ta poslovni model raztegniti na ST, se seveda moti. Takemu poizkusu se seveda samo posmehujemo.

Kakorkoli, vabimo vse uporabnike našega foruma, da z ostalimi uporabniki delijo svoje brdike/sladke izkušnje.

Zgodovina sprememb…

V-i-p ::

To so besede kuglvinkl, bravo!
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

miko 55 ::

poveš kaj imaš, pokažeš, če je zanimanje kakšne detajle razložiš. če pa vidiš da človeka res zanima pa poveš še kaj več. vsaka info mu prav pride pa češrav ne kupi pri tebi, ve pa kam po nasvet.
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA

schurda ::

Kot je bilo že nekje zgoraj omenjeno: ko sem kupec, sem zahteven, razvajen, pričakujem, da se bodo ukvarjali z mano. Tako pač je in nisem kriv, če je na drugi strani prodajalec, to je pač njegovo delo. Vsako je po svoje zaj***no. Vedeti mora veliko o svoji ponudbi, ne pa nujno vse, lahko se pozanima, povpraša, s tem ni nič narobe. Teži mi pa takrat, ko namerno kvasi neumnosti in neresnice.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

hamax ::

nekdo: Dan ali tele backup kasete podpirajo central-europe znake.
prodajalec: Ja seveda. Saj piše gor CE.

to se je pa zgodil ene 10 let nazaj.

BluPhenix ::

Gre se za pravila, ki so temu primerno postavljena v pravilniku Slo-techa. Konec koncev, bi lahko Mlacom zahteval zaprtje SLO-techa, ker le-ta stran dopušča nekemu povprečnežu blatenje njihovega imena.

Za vse na Slo-Techu objavljene prispevke odgovarjajo izključno njihovi avtorji

Pa ne kvasit neumnosti no.

Bodo povsod samo še avtomati kjer si boš izdelek izbral in plačal, postrežčki ti bodo pa robo znosili v avto.

Glede na to, kakšni prodajalci se zadnja leta najdejo v sloveniji, (pa ne samo v računalniških trgovinah, ampak tudi v pohištvenih, bela tehnika, ipd.) morda tudi nebi bla slaba ideja, v kolikor bi znal antomat vsaj minimalno "svetovati". Žal večinoma še vedno velja, če nekaj kupuješ se o zadevi pozanimaj sam nekje, vsaj jaz delam večinoma tako, ker sem že prevečkrat naletel na prodajalce: "Em, ne vem piše v katalogu.", "Sej piše na izdelku", itd. Če jaz prodajalca povrašam po enem izdelku ali premerjavi med dvema, mi to, da on pred mano prebere, kaj piše na listku, ki leži polek izdelka pomaga bolj malo, še posebno če ne ve, kaj je sploh prebral.

Torej, bodite malo manj pasivni v trgovinah. Sprašujte, itd.

ČE nekaj minut stojim pred izdelkom me le-ta verjetno zanima. A kaj ko velikokrat nimaš koga vprašati, ker vedno ko bi rabil prodajalca, ga ni nikjer. PA to se mi je zgodilo tudi že ko ni bilo gužve. PA tudi rečeš če ti lahko pomaga in dobiš "Ja takoj, samo še nekaj uredim". Potem pa ga gledaš, uredi in stopi k najbližji stranki ki jo zagleda (še posebno če je privlačna mladenka), pa ga ni zmotila pred mano, ampak je takrat prišla mimo. Torej če prodajalci želite, da so kupci bolj aktivni ni problema. Naslednjič ko se mi kaj od naštetega zgodi, bom zahetval šefa, mu razložil kako se je zgodilo in od prodajalca zahteval opravičilo. Pa bomo aktivni, tako kot je teba.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Kakih 11 let nazaj se je najdu en model, ki je kupoval mašino(takrat sem delal še na servisu in sem sestavljal mašine). S seboj je pripeljal "znalca", ki je poznal pc-je bolje kot tisti, ki so jih naredili. Pa za vsako komponento sprašuje kakšna je in vse pa zraven pametuje ko ne vem kaj.

Ko pa pridemo do grafične, pa mu podtaknem škatlo od cirrus logic kartice z 2Mb edo rama gor(za takrat zelo slaba kartica, za približno pol počasnejša od prve resnične 3d kartice - S3 virge). Na škatli je bila narisana proga F1 hockenheim v nemčiji in tipčku lepo razložim da je ta kartica optimizirana, da na tej progi njegova formula najboljše vozi - takrat je ravno tista igra F1GP ven prišla, ki je imela že malo boljše detajle in je bila malo bolj grafično zahtevna. Tipčku so se pa oči zasvetile in je prosu, če lahko še škatlo odnese s sabo in ves vesel, ker ima zdej tok dobro kartico v mašini. Un njegov "znalac" je pa samo kimal z glavo in se strinjal kok ma dobro mašino in grafiko.

Ko sta šla ven, sm mislu da me bo pobral od smeha.

BluPhenix ::

Skratka prevaral si ga, zato da si se lahko potem fanj nasmejal? Pohvalno...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

TRIROG ::

Amm.. mene so v šoli trgovstva učili, da je treba kupce podučiti in jih o izdelku v katerega jih sili zanimanje, tem bolj informirati, četudi je kdaj pa kdaj to v tvojo škodo - mu pač, ponudiš nekaj boljšega, dražjega.



Hmmm ... zakaj mu pa ne bi glede na to kaj potrebuje ponudil nekaj boljšega cenejšega? Ker bi blo to res v tvojo škodo?

IMHO trgovci ze dolgo casa niso vec trgovci, delajo studentje ki jim dol visi za trgovine, nimajo odnosa do strank, ne znajo komunicirat, osebna kultura na višku itn ... zato je pa treba čakat tok da pride nekdo do tebe... vcasih se v trgovinah poutim kot da bi rabu uno veliko cestno tablo z utripajoco puscico ... da bi privabu prodajalca ...

sem ze dalj nazaj napisal na siolu, da gre za prodajalca danes vsak bedak ki za drugo nima izobrazbe, delajo nejevoljno, brez energije, kot da je kupec kriv da je prisel tja kupit ... potem pa prasas nekaj ... in model pred tabo prebere skatlo ... OMG ... no da ne bo pomote ... obstajajo tudi ljudje ki so trgovci z dušo in se potrudi za stranko ... takim dam kapo dol pa mam obcutek da bi se mu zahvaljeval cel dan za priajznost in trud, tut kak evro petak stisnu ...

mam obcutek kot da nimajo nobene zelje po raziskovanju proizvodov v trgovini ... ce prasas a divx player predvaja tudi mp3je iz DVDja te debelo pogleda in ponudi pod nos cd z mp3ji...

sem se ze parkrat zalotil, da sem se najprej opravicil prodajalcu ce ga lahko za trenutek zmotim ... ko je listal po katalogu ...

recimo temu naravna selekcija, dokler bojo trgovine mele take prodajalce bojo zgubljale stranke ... in propadle ... obdrzale se bodo tiste ki bodo imele dobre prodajalce ...

Snegec ... lahko si pa tako pogumen se naprej ... na nam napises kje tocno delas in kaj delas... pa pridemo pogledat ... zdej ko si dobil vpogled v razmisljanje potrosnika ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TRIROG ()

Snegec ::

Hmmm ... zakaj mu pa ne bi glede na to kaj potrebuje ponudil nekaj boljšega cenejšega?


Trirog, dej ne kvasi neumnosti. Kdaj si pa že vidu, da bi kdo bil pripravljen it na manjšo ceno izdelka? Če mu na računu piše 10€ bo hotel 10€ ali več. Nič manj. Pa ni važna kvaliteta.
Ok.. v večini primerov je tako. Nekateri so le dovolj pametni, da gledajo kvaliteto, ne cene.

... zdej ko si dobil vpogled v razmisljanje potrosnika ...


Misliš, vpogled v razmišljanje tistih ki kaj napišejo o tem. Odstotek teh, je v primerjavi z vsemi potrošniki, ki jih srečam zelo majhen. Pa vem, da vsi ne razmišljajo tako negativno. Se nimajo za bogove pri nakupovanju in ne izsiljujejo ravno vsake najmanjše napakice za svojo korist.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zheegec ::

Snegec, na linku ki si ga dal so (v osnovi) nepristranska mnenja oziroma prigode, ki so se udeležencem foruma zgodile med nakupi v Slo trgovinah. Pridejo prav, ker nek naključni ali redni obiskovalec dobi vpogled kako se trgovina obnaša v primeru reklamacij, oziroma če je kakšen drug problem. Seveda so tudi pohvale dobrodošle.

Flejmanje pa nastane ko nekdo začne nasprotovati tem mnenjem in ljudi obtoževati da se lažejo oziroma prirerajo svoje izjave. Šele potem pa zadeve preidejo na "blatenje" predvsem zato, ker se vsi s podobno slabimi izkušnjami postavijo na stran stranke in ne trgovine/servisa o katerem teče debata. Iz tega stališča bi ti lahko predlagal naziv, ker si ravno sam začel s kršenjem prvega člena pravil.

Tudi sam delam v eni večjih Slo trgovin z elektroniko (ukvarjam se z računalništvom) in sem vsake GRAJE ali POHVALE izredno VESEL, predlagam da vse skupaj vzameš kot konstruktivno kritiko, ki bi ti lahko pomagala pri prodaji in odnosu do strank. Če pa izjave udeležencev v dotični temi po tvojem niso resnične, pa se ti z njimi tako in tako ni potrebno obremenjevati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Ena trgovska ... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21229495 (22977) BigWhale
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536300 (6300) AngelOfDeath
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713291 (7800) Yossarian
»

Comtron SG (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15813736 (8541) Turtle

Več podobnih tem