» »

Comtron - težave z garancijo

Comtron - težave z garancijo

«
1
2

Ted ::

Upam da postam v pravi del foruma. Zadeva je sledeča. Preko bolhe sem kupil grafično kartico, ki je pokvarjena (se je pokvarila) oz. kaže artefakte v 3d igrah. Grafična kartica je bila kupljena v sistemu, ki je imel garancijo. Zdaj sem klical na Comtron, kjer je bil sistem kupljen in mi nočejo upoštevati garancije, ker "so oni dali garancijo na sistem, in ne na komponento". Kak predlog?
Mah...

sidd ::

Če ima sistem garancijo, potem jo ima še grtafična po vsej verjetnosti tudi, al ne? Probaj v tej smeri, pa malo bolj ostro nastopi ;)
no idea for signature
signed
I

link_up ::

ja pa jade...pa se paradajz v glavo za lahko noc...osli

prodajalcev argument je proprosto bedast, trapast, ...

vstrajaj pri menjavi celotnega sistema torej, ker ti ne deluje pravilno in imas pravico uveljaviti garancijo...fertik deu
In and Out

Primoz78 ::

Samo a ne velja garancija na celoten sistem dokler se ne odstrani "pečat" oz. zascitna nalepka...v tem primeru mislim, da je bil odstranjen in posledicno garancija....pufff....:\

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Senitel ::

Garancija na sistem ja... Ostane pa garancija na komponente. Kolikor razumem je Ted kupil rabljeno kartico od nekoga, ki jo kupil v sistemu.

Groove ::

s tistim nalepkim se lahk za jajce obesjo :D

UNIVERZUM ::

V primeru da ima PC garancijo dve leti in je "zapečaten" z nalepko, ti morajo priznati garancijo dve leti na vse komponente. V kolikor je bila nalepka odstranjena, pa ti morajo zagotoviti garancijo glede na komponente. Večina graf ima garancijo 1 leto (pri zapečatenih sistemih pa običajno ponujajo garancijo 2 leti na vse komponente), zato v primeru, da bi grafa kot komponenta morala imeti garancijo, jo uveljavljaj.

V primeru da je kartica starejša (izven uradnega garancijskega roka) ti pa si odstranil nalepko na ohišju, ti pa niso dolžni priznati garancije, ki je bila ponujena na sistem.
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

Groove ::

6600GT, npr. je mela 3 leta garancije (AGP), 2 leti pa PCI-e (leadtek)

UNIVERZUM ::

@praznaglava saj nisem rekel vse, večina jih pa ima (vsaj tiste za katerimi sem jaz pogledoval).
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

Ted ::

Tako je, Sentinel. Problem je, da v Comtronu zatrjujejo da druge garancije kot na celoten sistem ne more biti, ker je bila nalepka odstranjena garancija ne velja več. Kar je milorečeno smešno in ne reši problema, to je zamenjave grafične kartice. Izrecno sem serviserju/prodajalcu rekel da vem, da garancije na sistem ni več oz. mi nič ne pomaga ampak da pričakujem da velja garancija na komponento. Dobil sem odgovor da je bil kupljen sistem in ne komponenta in da garancija na komponente v tem primeru ne velja;(( .
Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ted ()

delfinus ::

Me cisto tako iz firbca zanima ali je ta garancija na sistem in nepriznavanje garanacije po komponentah slovenska inovacija?

Ted ::

Sem zdaj poslal še tale mail odgovornim:

Spoštovani!

Postal sem lastnik grafične kartice kupljene pri vas iz strani drugega kupca. V prilogi je scan računa/garancije. Ker je kartica začela prikazovati artifakte v 3d pospešenih igrah (nepravilno prikazovanje tekstur, prelomi slike ipd.), artifakti pa se po določenem času pojavijo tudi na namizju v Windowsih seveda ne deluje kot bi morala in hočem uveljaviti garancijo (kartica se ne pregreva ker je nanjo usmerjen ventilator). Zato sem prej poklical na vaš servis v Maribor, kjer pa sem bil zavrnjen češ da garancije ni možno uveljaviti, ker naj bi veljala le na sistem. To seveda ne more držati, saj je zakon o varstvu potrošnikov glede pravice do garancije zelo rigorozen, poleg tega so na računu različne postavke iz katerih je razvidno da ni bil kupljen le en izdelek ampak več izdelkov. Za vsak kupljen izdelek mora po slovenski zakonodaji veljati vsaj enoletna garancija.
Sprašujem vas torej ali bo izdelek popravljen/zamenjan brez težav v garancijskem roku ali ne in zakaj ne? V primeru zavrnitve uveljavljanja garancije mi ne bo preostalo drugega kot o tem obvestiti tržno inšpekcijo in urad za varstvo potrošnikov.


Upam da bo zaleglo.
Mah...

steev ::

Lepo, lepo.
:|

OldSkul ::

Jst sem mel take probleme na megahitu, zdej e-misija.

Ted ::

Kako si jih pa rešil?
Mah...

Senitel ::

V bistvu se pa lahko obrneš tudi direktno na distributerja tvoje grafične kartice...

Lime ::

Takšne stvari so bile že 100x premlete na tem forumu. Seveda jim ni treba priznati garancije, če je bil sistem odprt oz. poškodovana ali odstranjena garancijska nalepka. Lahko edino najameš sodnega izvedenca, ki mora dokazati, da napaka ni posledica nepooblaščenega posega v sistem. Vendar boš imel več stroškov kot stane cel sistem in ne samo grafika.

ZPS

Za vsak tehnično zahtevnejši izdelek, med katere nedvomno sodi tudi računalnik, so obvezna navodila za njegovo uporabo. V navodilih pa je zapisana tudi prepoved nepooblaščenega poseganja v izdelek. Kot pooblaščeni poseg se tako šteje le, če ga opravi pooblaščeni servis.

Če bo v računalnik posegalo podjetje, ki je na seznamu pooblaščenih servisov, potem potrošnik ne bo imel težav z uveljavljanjem garancije. Če pa bo poseg opravila nepooblaščena oseba, pa bo lahko garant ugovarjal odgovornosti za brezhibno delovanje izdelka. Tako bo moral potrošnik dokazovati, da okvara na izdelku ni posledica nepooblaščenega posega, pač pa napake na izdelku, kar bo verjetno povzročilo spor oziroma sodni postopek. Vsekakor torej velja dobro razmisliti, preden se odločite za odstranitev garancijske nalepke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

Binji ::

Mislim da ti ze kar vnaprej poklici urad za varnost potrosnikov pa jih mal podrezaj v zvezi s tem. Dobro bi bilo tudi, da posles pismo (NE mail) priporoceno na sedez podjetja (v 8 dneh ti morajo odgovoriti) in seveda shraniti kopijo tega pisma.
Za vnaprej za ne vec kupovati tam... to je tam namrec vse prej kot izjema...


Lime ti pa ne bluzi. Potem ce jaz kupim samo graficno nimam garancije ali kaj? Pa se kako jo imam tako da molci.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

MEDENA ::

zakaj pa je garancijska nalepka? za lepše?

Lime ::

Ne brcaj v meglo.
Ali je bila v tem primeru kupljena samo grafična ali cel sistem?
Če kupiš grafično imaš garancijo na grafično. Če kupiš PC imaš garancijo na PC. Če kršiš garancijske pogoje, garancijo pač izgubiš.
Kaj ti tukaj ni jasno?

Binji ::

garancijska nalepka je zato, ker nekateri sestavljalci dajo na celoten sistem daljso garancijo kot je pa na posamezne komponente. Npr. za cel sistem 3 leta, medtem ko je za ram recimo 1 leto, za graficno 2....
Ampak to ne pomeni, da se z odprtjem kiste iznici garancija za komponente. Ta se vedno velja.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Binji ::

Tudi ce kupis cel sistem imas se vedno garancijo na komponente. Pika. In dokler pise v zakoniku drugace kot trdis ti se sploh ne mislim vec ubadat s tabo.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Lime ::

Preberi si zgoraj kaj piše na linku od Zveze potrošnikov Slovenije, ki sem ga navedel.
Pa moraš vedeti, da je ZPS na strani potrošnikov in ne prodajalcev in da upoštevajo ZVPot (zakon o varstvu potrošnikov) in OZ (Obligacijski zakonik).

Kot že 100x napisano na tem forumu: če mislite šarit po sistemih, pogosto menjati komponente...: KUPITE SISTEM PO KOMPONENTAH!

@Ted: mislim da boš težavo hitreje in elegantneje rešil, če pritisneš na prodajalca, če ti je ta garancijo obljubljal ob prodaji, saj je on krivec, da garancija ne velja več. Ali pa upoštevaj Senitelov predlog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

SepoX ::

Lime, ne bljuzi več in ne zavajaj nedolžnih ljudi...

Če bi veljalo to kar ti praviš, bi morala vsaka firma, ki skupaj sestavlja kombinacije komponent za vsako celoto pridobit a-test itd. Ker se v bistvu pol grejo že dodatno proizvodnjo...

Sploh pa je bilo že večkrat napisano, da so te nalepke ena velika neumnost. Če ne diraš notranjosti (kar pomeni da dve leti praha ne spucaš), imaš možnost uveljavljanja stvarne napake ali pa garancije na celo kišto - to pomeni če crkne grafa al pa ram lahko menjaš celotno kišto - ampak tega ne naredijo, tudi če bi jih inšpekciji prijavil, ker je računalnik kot tak le skupek komponent in ne zaključena celota.

Drugo je pri raznih dellih, hpjih in podobno...

bluefish ::

@Lime: in kako misliš, da rač. trgovine ala Comtron sestavijo računalnik?
Te nalepke so sedaj le še bolj za okras in garancija za nabiranje prahu v kištah.
Tudi sam sem se ob nakupu prvega računalnika bal NALEPKE ™ in sem komaj čakal, da sta potekli tisti dve leti garancije in sem lahko začel raziskovati, kako so računalniki sestavljeni. Seveda sta bili takrat morda nalepka in z njo povezana garancija še aktualni - sedaj ne več.

T-h-o-r ::

torej zapomnite si otroci, vedno kupujte sistem po komponentah ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Lime ::

@SepoX: seveda je potreben A test. Vsako računalniško podjetje v SLO, ki ima svojo proizvodnjo ga mora imeti. Vsak PC na slovenskem trgu mora imeti A test, pravzaprav vsaka naprava, ki je vklopljena v električno omrežje in tudi nekatere druge.
Ravno ti zavajaš nedolžne ljudi, ker jim pišeš in s tem napeljuješ, da lahko odstranjujejo garancijske nalepke in s tem kršijo garancijske pogoje. Potem pa ti nedolžni ljudje plačujejo za tvoje izjave.
@BlueFish: v Tedovem primeru in še kar nekaj drugih na tem in drugih forumih lahko vidiš kako je v današnjih časih nalepka neaktualna (pri različnih podjetjih!)
Svoje izjave sem argumentiral z linkom pri Zvezi potrošnikov Slovenije, drugi pa podajate butaste nepotrjene izjave, ki so zrasle v vaših glavah.

Tisti, ki ste pametnejši od pravnikov pri Zvezi potrošnikov Slovenije in s tem ZVPot in OZ, kar veselo odstranjujte garancijske nalepke in potem jokajte po forumih, tisti, ki pa veste, da garancijska nalepka in garancijski pogoji nekaj pomenijo, pa se še naprej tega držite in veselo uveljavljajte garancijo še naprej.
Lep pozdrav vsem vskupaj, jaz zaključujem debato ;)

LjubimPeezde ::

zakaj pa je garancijska nalepka? za lepše?

U končni fazi DA!
Tako kot limona v kozarcu ob Coca-Coli.
neki slovenski "izumi">:D

Ted ::

Situacija je pač taka da sem kupil grafično na bolhi. Nisem jaz odpiral kište in kupoval sistema, jaz vedno kupujem striktno po komponentah. Zdaj imam pa fuč grafično, za katero mi je bilo ob nakupu rečeno, da ima garancijo. Drugega kot le-to vsaj poskušati uveljaviti mi ne preostane. Mi je pa logično, da če je na računu napisano 1 kos grafika, 1 kos disk itd. da ne gre za en izdelek (sistem) ampak da gre za več izdelkov, ki so pač sestavljeni. Prepričan sem, da se bo z mano strinjal vsak inšpektor.
Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ted ()

Senitel ::

Lime se vidi, da še nisi kupoval nobenega računalnika kot "računalnik"... Namreč če boš kdaj dejansko kupil računalnik kot "računalnik" recimo sestavljena računala od HP, Dell in ne Comtron boš videl, da ti bo na računu pisalo recimo "Dell XPS 210 - 999€" in ne bo navedena vsaka posamezna komponenta posebej in zraven njena cena!
Te nalepke so pač (glupa) Slovenska ideja in "dobra volja" naših trgovcev, da ti zapakirajo sistem in dajo X let garancije na celoten sistem. To nima nikakršne veze z garancijo posameznih komponent, ker kot je že bilo rečeno, lahko trgovec da na celoten sistem daljšo garancijo, kot jo imajo posamezne komponente.
Če je recimo garancija na škatlo z nalepko dve leti, dejanska garancija na ram pa samo eno leto, in tebi po letu in pol crkne ram, bo stroške uveljavljanja garancije na sistem nosil trgovec. Če pa bi ram crknil recimo po pol leta pa trgovec ta modul samo pošlje nazaj distributerju. Tako kot v primeru HP-jevih in Dell-ovih sistemov pošljejo nazaj cel računalnik.

Spodobni trgovci v takem primeru tudi napišejo da, če se pač računalnik odpira velja garancija po komponentah. Zdej, če je trgovec tako pameten kot v tem primeru, potem si ga pač zapomniš in ne kupuješ več pri njemu, karico pa neseš neposredno do distributerja...

Ted ::

V tem primeru, kdo je sploh distributer Club3d-ja v Sloveniji?
Mah...

seminal ::

Če se ni zamenjal, Bi moral biti Chiptrade

Senitel ::

Poleg Chiptrade je za Club3D še Izid Computers.

Boeing ::

Ted, na spodnjem linku je opisan en primer reševanja garancij pri comtronu in postopek, kako se problem reši:


Comtronove težave z garancijami
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

moowy123 ::

@Boeing: Kako se je potem stvar razpletla s tv kartico in Comtronom ?

Ted ::

Kako, preberi, plačali so ko žuti:D .
Mah...

dukenukem ::

tiste trgovine, k majo nalepke na kištah so glupe,če 2 leti ne odpreš računalnika ,ti sam od sebe crkne zaradi prahu in pregrevanja,kaj pravjo potem ,da si sam kriv, ker je notr tolk prahu ;) kdo bo za vsako malenkost nosil kišto na servis in čakal na ubogo ugraditev komponente,da ne omenjam potrate časa in vožnje ;)

Kibby ::

torej zapomnite si otroci, vedno kupujte sistem po komponentah ;)


Podpis8-)

moowy123 ::

Pa res, sem čisto spregledal drugo stran... Vsaka čast.:))

OChack ::

cev sistem nj ti zamenajo če je na sistem :>
Int€l inside, IDIOT Outside

steev ::

:)
:|

Lime ::

Mi je pa logično, da če je na računu napisano 1 kos grafika, 1 kos disk itd. da ne gre za en izdelek (sistem) ampak da gre za več izdelkov, ki so pač sestavljeni.

Potem pa tako povej. Zgoraj si napisal "Grafična kartica je bila kupljena v sistemu, ki je imel garancijo".
Torej reklamiraj samo grafiko z računom in ne razlagaj, da je bila v zapečatenem sistemu. Pošlji grafiko na Comtronov servis in ti jo morajo menjati. Seveda ne sme biti kakšnih fizičnih poškodb ali modifikacij.

Seveda mi je jasno, da mora na računu pisati npr. PC TRON XY, da se gre za sistem in ne vsaka komponenta ločeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

Ted ::

Piše oboje. Tukaj je račun.

Mah...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

Lime ::

To ni račun, to je proizvodni list in tukaj se gre za sistem TRON 9897 in ne posamezne komponente. S tem ne moreš uveljavljati garancije. Reci prodajalcu naj ti pošlje še račun in/ali garancijski list.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

Ted ::

Evo:



Mah...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

SepoX ::

Si dobil zraven mogoče navodila za uporabo v Slovenščini?

Ker tist vehementni link iz ZPS od Limea je vezan na ta navodila in obravnava računalnik kot pralni stroj, pa še pisan je bil leta 2005. Zraven bi seveda moralo biti tudi potrdilo, da je stvar varna za uporabo, tako kot dobiš pri vsaki električni stvari.

Zdej se bo cel Comtron vlekel ven zarad enega ZPS linka. Vedi Lime, da so na ZPS zaposleni samo ljudje, še moja žena je delala tam, pa je tudi včasih kako usrala.

Če ni navodil v Slovenštini, je že to osnova da bi jih prijavil...

EDIT: Drgač pa Ted, raje se obrni na uvoznika. Si boš živcev mnogo prišparal. Sploh pa zakaj za božjo voljo ne uveljavljate STVARNE NAPAKE - ZPS link

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SepoX ()

Lime ::

Navodila je verjetno dobil kupec sistema, kateri je PC kupil in ne Ted, kateri je kupil samo grafiko in je pač druga roka. Zakon se od leta 2005 ni kaj dosti spreminjal. Na ZPS so zaposleni tako svetovalci, kot tudi pravniki. Da pa včasih pišejo traparije, se pa tudi jaz strinjam. V njihovi reviji VIP je bilo kar dosti traparij objavljenih.

Tukaj se ne gre za stvarno napako, ampak za to ali je Ted (oz. prodajalec grafike) kršil garancijske pogoje ali ne. Ali je kupil sistem in nepooblaščeno posegal vanj ali je kupil samo komponento in mu je Comtron neupravičeno zavrnil garancijo.
Za uveljavljanje stvarne napake potrebuješ mnenje sodnega izvedenca. Če je blago mlajše od 6 mesecev, mora sodnega izvedenca najeti pooblaščeni servis, za blago starejše od 6 mesecev, pa ga mora najeti kupec. Tedova grafika je starejša od 6 mesecev.

Pogoj za uveljavljanje pravice iz naslova stvarne napake je, da je napaka obstajala že ob nakupu. V prvih 6 mesecih od nakupa se po samem zakonu šteje, da je napaka obstajala v času nakupa. Če prodajalec zatrjuje nasprotno, mora svojo trditev dokazati. Primeren je dokaz, ki ga poda tretja nevtralna oseba (ponavadi izvedenec določene stroke).

@Ted: Pošlji grafiko na Comtronov servis. Poleg priloži garancijski list (ali kopijo) in na lep način poskusi dobiti zamenjavo.
Lahko pa se zlažeš, da si pred časom kupil novo grafiko in ti jo je pooblaščenec zamenjal, to staro (defektno) pa si sedaj želel prodati in si ugotovil, da ne dela več ;) . Drugače pa od prodajalca zahtevaj, da ti vrne kupnino, saj je on krivec, ki je kršil garancijske pogoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lime ()

Ted ::

Sem klical na Chiptrade. Kljub temu, da obstaja velika verjetnost da sploh niso oni uvozili kartice so bili zelo ustrežljivi in začudeni nad načinom Comtrona. Vsaka čast in pohvale!!! Od Comtrona pa še vedno nisem dobil odgovora na e-mail. Bojo preverili na Chiptrade-u kaj se da nardit.
Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ted ()

Ted ::

Je klical iz Chiptrade-a v Izid in mi bodo menjali brez problema. Iz firbca bom poskusil še pri Comtronu enkrat...
Mah...

Calligula ::

Ze vec let v Comtronu ravno zaradi takih stvari ne kupujem vec. Verjetno niso vedno vsega krivi ampak jaz sem svojo dozo potrpljenja tam pustil ze pred leti. Sploh kak servis je vedno bil veselica.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odstranitev garancijske nalepke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
727166 (4704) winpirate
»

Garancijska nalepka (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
828804 (6030) Invictus
»

varnostna nalepka

Oddelek: Loža
131636 (1137) connel
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
422910 (1377) darkolord

Comtron in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
838053 (6534) Mr.B

Več podobnih tem