Forum » Igre » FPSji in refresh rate
FPSji in refresh rate
Matek ::
V temi Call Of Duty MP grafika! je nastal prepir o tem, če lahko sploh vidimo več FPSjev, kot ima monitor osveževalno frekvenco. Kar nadaljujte s prepriranjem, samo na novijo prosim.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Nejc Pintar ::
lol, CRT monitor ti sploh ni sposoben pokazati 125 frameov(baje so CRT-ji za gejmerje über ales) v sekundi, tako da nevem zakaj bi ti moral konstantno prikazovati 125fps*
Lahko je biti prvi, če si edini!
Matek ::
Ne bom spet zacel teorizirati o opaznosti FPSjih, visjih od refresh ratea.
Ampak recimo da imas prav. Se vedno pa je tu vprasanje strafejumpa - quake3 pogon racuna fiziko v povezavi s trenutnim stevilom slicic, kar pomeni, da lahko pri dolocenih vrednostih skaces dlje (sicer minimalno, a pomembno za kak trickjump). Te vrednosti so 43, 76, 125 in 333 FPS, tako da je lockat fpsje na 125 pametno.
Ampak recimo da imas prav. Se vedno pa je tu vprasanje strafejumpa - quake3 pogon racuna fiziko v povezavi s trenutnim stevilom slicic, kar pomeni, da lahko pri dolocenih vrednostih skaces dlje (sicer minimalno, a pomembno za kak trickjump). Te vrednosti so 43, 76, 125 in 333 FPS, tako da je lockat fpsje na 125 pametno.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Nejc Pintar ::
@rovtar: Več kot očitno je da ti hočeš met 125fps samo zato ker je tako "baje" najbolj kulj, argumentiraš pa ne nič IMO sploh ne veš kaj pomeni FPS
@MMM: tnx za argumentacijo
@MMM: tnx za argumentacijo
Lahko je biti prvi, če si edini!
Good Guy ::
@nejc tih bot froc 125 je kot je že mad povedu tut v call of dutyu dobra stvar ker lahko več skočiš (zakaj pa ne bi izkoristu tega, namreč na 1600x1200 ne morem dobit 333 fps-jev maam pa za to lock na 125) kaj te sploh mot???
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Nejc Pintar ::
@Rovtar, dokler ni Mato povedal da pogon računa fiziko na podlagi fpsjev nisva tega vedela ne jaz, ne ti!
In če je kdo froc si to ti, to kažeš tudi s svojim nazivom, ki ga mimogrede lahko vidiš pod svojim nickom.
Moti me pa to da si me določil za "neumnega" in da "nimam pojma", in tega nisi argumentiral
Še vedno se mi zdi da ne veš kaj je fps.
In če je kdo froc si to ti, to kažeš tudi s svojim nazivom, ki ga mimogrede lahko vidiš pod svojim nickom.
Moti me pa to da si me določil za "neumnega" in da "nimam pojma", in tega nisi argumentiral
Še vedno se mi zdi da ne veš kaj je fps.
Lahko je biti prvi, če si edini!
Nejc Pintar ::
Zdaj se pa fant ne bo mogu dokazat
Višji refreshrate nastaviš tam kjer imaš nastavitve za grafiko, ter klikneš na gumb advanced, vendar če ti monitor tega ne podpira ne moreš
Višji refreshrate nastaviš tam kjer imaš nastavitve za grafiko, ter klikneš na gumb advanced, vendar če ti monitor tega ne podpira ne moreš
Lahko je biti prvi, če si edini!
Good Guy ::
joj omg kok si lesen
torej ti trdiš če mam jst crt monitor na 85 hz mam lohk max 85 fps-jev??
torej ti trdiš če mam jst crt monitor na 85 hz mam lohk max 85 fps-jev??
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
poluks ::
Nejc - kateri monitor pa pol premore 333 fpsjev ce pravis da so fps-ji odvisni od koliko Hz ma monitor?????
Kaj niso fpsji odvisni od graficne kartice,procesora in rama(hitri hard drive)..???
PS; sam tolk k ste vsi pametni pa bom jaz pol raje vprasal pa da vidimo.
Kaj niso fpsji odvisni od graficne kartice,procesora in rama(hitri hard drive)..???
PS; sam tolk k ste vsi pametni pa bom jaz pol raje vprasal pa da vidimo.
Vesoljc ::
mater ste smešni...
kako za vraga bo monitor prikazoval več slik na sekudno, kot jih fizikalno lahko?
kar se pa interno v igri dogaja je pa čisto druga stvar. le ta lahko teče precej hitreje, ampak grafa se pač z uskladi z monitorjem.
kako za vraga bo monitor prikazoval več slik na sekudno, kot jih fizikalno lahko?
kar se pa interno v igri dogaja je pa čisto druga stvar. le ta lahko teče precej hitreje, ampak grafa se pač z uskladi z monitorjem.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Vesoljc ::
kot so že rekli pomeni fps - frames per second.
osnovni cikel grafične igre je tak:
- update
- render
hitrješi ko je sistem, večkrat se ta cikel izvrši na sekundo. in najlažji način meritve hitrosti postane število sličic na sekundo. zdej kako točno se grafa pogovarja z monitorjem mi ni povsem jasno, ampak nek algoritem, ki določa kaj se pošlje na zaslone mora imeti. če je več fps-jev kot jih monitor lahko prikaže, jih pomoje preprosto preskoči, oziroma nekako določi kateri frame je zdaj na vrsti za prikaz...
osnovni cikel grafične igre je tak:
- update
- render
hitrješi ko je sistem, večkrat se ta cikel izvrši na sekundo. in najlažji način meritve hitrosti postane število sličic na sekundo. zdej kako točno se grafa pogovarja z monitorjem mi ni povsem jasno, ampak nek algoritem, ki določa kaj se pošlje na zaslone mora imeti. če je več fps-jev kot jih monitor lahko prikaže, jih pomoje preprosto preskoči, oziroma nekako določi kateri frame je zdaj na vrsti za prikaz...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vesoljc ()
fahrenGONE ::
V quake 3 das ' seta com_maxfps 125 ' ali vec... Jaz sem opazil vecje jumpe pri 300+ fps, kos em dal limit na 0. Probaj tudi z seta cl_maxpackets 60, 90 ali 0... Monitor ni kazal fpsjev, game engine pa jih je racunal, zato vecji jumpi.
Doom 3 ima internal engine na 60 fps. A morda kdo ve kako se ga odklene? Na LCD sem opazil rahel jitter pri strafe levo desno in bi hotel tam ene 62 FPS ali pa kaksen cez 75, da se uskladi z LCD (to ne koristi za jumpe ampak dobis rock-solid sliko).
Doom 3 ima internal engine na 60 fps. A morda kdo ve kako se ga odklene? Na LCD sem opazil rahel jitter pri strafe levo desno in bi hotel tam ene 62 FPS ali pa kaksen cez 75, da se uskladi z LCD (to ne koristi za jumpe ampak dobis rock-solid sliko).
Nejc Pintar ::
Seveda so FPS-ji odvisni od hardwarea, ampak še vedno jih lahko vidiš le toliko kot ima monitor frekvenco
Lahko je biti prvi, če si edini!
fahrenGONE ::
To popolnoma drzi, ampak v primeru Q3 je fps povezan z engine in efekt je, da lahko skocis dlje in delaj kaksne 'expert' jumpe. Podobno ima tudi Q2. Tudi ce ne vidis vec kot monitor kaze ima engine svoj fps in zaradi mikronapak pride do teh pojavov.
jakec ::
cist tk neumesno
drgač je vsak 2 fps pravi fps, ki ga monitor pirkaže. ma neki v tem stilu, če ni vsak ta 3 .
mal preberte po internetul
drgač je vsak 2 fps pravi fps, ki ga monitor pirkaže. ma neki v tem stilu, če ni vsak ta 3 .
mal preberte po internetul
fahrenGONE ::
Ce govoris o quake potem imas prav, ampak samo delno. Game engine/render je odvisen of fps, medtem ko game server dela z 20 fps na sekundo, lahko pa povecas, na primer: rate 40 in bo delal na 40. To je bolj vazno za serverje. Ce ima server dober hardware in linijo, potem lahko povecas rate in se pozna neko malenkost, ampak nic drasticnega.
Vesoljc ::
> Game engine/render je odvisen of fps
fps so posledica render-ja in ne obratno...
> medtem ko game server dela z 20 fps na sekundo
server ne dela z 20fps ampak je njegov update rate enak 20hz.
> 20 fps na sekundo
20 frames per second na sekundo???
fps so posledica render-ja in ne obratno...
> medtem ko game server dela z 20 fps na sekundo
server ne dela z 20fps ampak je njegov update rate enak 20hz.
> 20 fps na sekundo
20 frames per second na sekundo???
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
fahrenGONE ::
Ja, G. Pikolovec, sem imel v mislih 20 Hz, ne fps. Se iskreno opravicujem za neznansko zmoto in vso skodo, ki sem jo s tem povzrocil.
Na Quake 1/2/3 engine vpliva tudi tvoj render oz. FPS in zato so mozne tiste finte s jumpi. Ce imas dober sistem in kartico, lahko sam testiras. Vem da se slisi cudno, saj velja ravno obratno ampak physics engine je odvisen od max fps.
Na Quake 1/2/3 engine vpliva tudi tvoj render oz. FPS in zato so mozne tiste finte s jumpi. Ce imas dober sistem in kartico, lahko sam testiras. Vem da se slisi cudno, saj velja ravno obratno ampak physics engine je odvisen od max fps.
BananaMan ::
em, Pintar, 85 sličic na sekundo se da bolj težko vidit, ker je meja človeškega očesa okol 30
junkie
Vesoljc ::
@f
opravičilo je sprejeto. če že pišeš, piši pravilno.
to, da pa ima qengine ta weakness je pa meni čisto jasno...
@banana
to trenutno ni pomembno, smo pa o tem tudi že veliko rekli. če se ti da poišči...
opravičilo je sprejeto. če že pišeš, piši pravilno.
to, da pa ima qengine ta weakness je pa meni čisto jasno...
@banana
to trenutno ni pomembno, smo pa o tem tudi že veliko rekli. če se ti da poišči...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Matek ::
BananaMan, tisto s 25-30 sličicami na sekundo je zgolj meja, pri kateri mi ne vidimo več izmenjujočih se slik ampak neko povezano celoto, posnetek. Drugače pa je razlika med 30 in 85 FPS ZELO ZELO opazna in jo zlahka zaznaš.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
gumby ::
opazil bos razliko med 30Hz in 85Hz osvezevanjem zaslona, ne pa med 30FPS in 80FPS animacijo, ok?
Sc0ut ::
Zaženi kvejk, napiši com_maxfps 30 pol pa com_maxfps 125 pa boš takoj vido kaj je slide show kaj pa tekoče igranje. Če monitor nima dovolj velikega osveževanja, po rezal zadnje frejme. Tako je naprimer pri tftjih. Je pa razumljivo, da če igrate igrce pri 1280+ resoluciji in monitor ni zmožen 120 refresha, vam tui uber veliki frejmi ne bojo pomagali. Po izkušnjah igra večina quake projev na 640x480. 125 frejmih in r_displayrefresh 120. Tako se dajo vsi strafe, circle,... jumpi delat. Gibanje je hitrejše,... V doom3, quake 4 je/bo max fps 60. Ker če pa se bo povečal, se bo vsa fizika drastično spremenila. Tako je pač napisan engine. Quake 1 engine je pa bil max_fps 72. Zdaj obstaja finta, da igraš s 100, ampak samo če server dovoli, ker se takoj spremeni fizika. Tam kjer se pa to nemre spremenit, pa se igra z max_fps 72 in 150 refresha. zato da ne bolijo oči pri nižjih refreših.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Matek ::
opazil bos razliko med 30Hz in 85Hz osvezevanjem zaslona, ne pa med 30FPS in 80FPS animacijo, ok?
Em, lahko zavrtiš 30 in 85 FPS pri 100 Hz, pa se opazi razlika.
Em, lahko zavrtiš 30 in 85 FPS pri 100 Hz, pa se opazi razlika.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Orchestra ::
mi lahko kdo razlozi,kako je lahko fizika pogona povezana s FPSji...Pri CSju ce mas vec FPS (baje) metki letijo bolj v piko, pro cod-u ocitno vec skocis... Ne najdem povezave med grafiko pa fiziko pogona
Mavrik ::
Na tej strani je lepo razloženo, zakaj 25 fps ni dovolj.
Povzetek:
Človeško oko lahko vidi največ 72 fps, zato je tudi 72 fps optimalno število slikic v igrah. Pri filmih je 24 fps dovolj, zato ker so hitri premiki zabrisani, medtem ko so pa slike ki jih renderira računalnik popolnoma ostre in tako pri 24 fps ne dajejo občutka gladkega gibanja. Okoli tega se sicer da priti s tehniko "Motion Blur", ki pa prinese spet druge težave in strojno zahtevnost. To je seveda kar se tiče tega kar vidiš kot gladko animacijo. Na žalost pa imajo nekateri pogoni določene luknje, ki povzročijo da pri določeni količini slikic na sekundo pride do nenormalnega obnašanja... recimo višje skakanje in strafe jumping v Q3 pogonu, zato se splača meti izrisanih večjo količino slik na sekundo.
Orchestra:
Igre tečejo v eni veliki zanki, ki zgleda nekako takole:
ObdelajTipkovnicoInMiško();
ObdelajPremike();
PoglejČeJeKdoUmrl();
ObdelajUmetnoInteligenco();
IzrišiSlikoNaZaslon();
Tisti FPS v bistvu pove, kolikokrat se izvede ta cela zanka. Kot vidiš je risanje slike na zaslon samo en korak (kateri ponavadi traja največ časa, odvisno od igre).
Zdaj pa problem se pojavi pri premikih. Recimo da se ti lahko premakneš za največ 50 enot v eni sekundi. To pomeni da se lahko vsakič, ko so premiki obdelani premakneš za 50 / TrenutniFPS da se boš gibal enakomerno, ne glede na FPS.
Fora pa je da je rezultat takega izračuna decimalno število, ki ima lahko kup decimalk in ga je treba zaokrožiti. Razlike pa nastanejo, ker se pri določenih FPS stvar zaokroži navzgor in tako dobiš "zastonj" premik.
Povzetek:
Človeško oko lahko vidi največ 72 fps, zato je tudi 72 fps optimalno število slikic v igrah. Pri filmih je 24 fps dovolj, zato ker so hitri premiki zabrisani, medtem ko so pa slike ki jih renderira računalnik popolnoma ostre in tako pri 24 fps ne dajejo občutka gladkega gibanja. Okoli tega se sicer da priti s tehniko "Motion Blur", ki pa prinese spet druge težave in strojno zahtevnost. To je seveda kar se tiče tega kar vidiš kot gladko animacijo. Na žalost pa imajo nekateri pogoni določene luknje, ki povzročijo da pri določeni količini slikic na sekundo pride do nenormalnega obnašanja... recimo višje skakanje in strafe jumping v Q3 pogonu, zato se splača meti izrisanih večjo količino slik na sekundo.
Orchestra:
Igre tečejo v eni veliki zanki, ki zgleda nekako takole:
ObdelajTipkovnicoInMiško();
ObdelajPremike();
PoglejČeJeKdoUmrl();
ObdelajUmetnoInteligenco();
IzrišiSlikoNaZaslon();
Tisti FPS v bistvu pove, kolikokrat se izvede ta cela zanka. Kot vidiš je risanje slike na zaslon samo en korak (kateri ponavadi traja največ časa, odvisno od igre).
Zdaj pa problem se pojavi pri premikih. Recimo da se ti lahko premakneš za največ 50 enot v eni sekundi. To pomeni da se lahko vsakič, ko so premiki obdelani premakneš za 50 / TrenutniFPS da se boš gibal enakomerno, ne glede na FPS.
Fora pa je da je rezultat takega izračuna decimalno število, ki ima lahko kup decimalk in ga je treba zaokrožiti. Razlike pa nastanejo, ker se pri določenih FPS stvar zaokroži navzgor in tako dobiš "zastonj" premik.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
d3n!5 ::
Eh vi ste čudni,
Posnamem vam posnetek call of duty 2 na 250 fpsjih, in 333 fpsjih, in boste takoj vidl razliko !
Igram 4 Leta cod in vem kaka je razlia med samo gladkostjo med 250 in 333 fpsji.
a posnamem ?
Posnamem vam posnetek call of duty 2 na 250 fpsjih, in 333 fpsjih, in boste takoj vidl razliko !
Igram 4 Leta cod in vem kaka je razlia med samo gladkostjo med 250 in 333 fpsji.
a posnamem ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: d3n!5 ()
Sc0ut ::
r_displayrefresh je cvar v quake3 pogonu.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
;-) ::
Sej ni važno osveževanje.
Recimo da mamo osveževanje na 60Hz in imamo 125 fps ali 333 fps. Igra še vedno bolje dela pri 333-dost dlje skočiš in dost bolše streljaš. Osveževanje je važno samo ka mi vidimo in to sploh ni pomembno če vidim samo 60fps, glavno da igra poganja 333 in da skačem ko fukjen.
Samo eni si nedate rečt da pri 333 skočiš dalj kot pri 60 al kaj?
Recimo da mamo osveževanje na 60Hz in imamo 125 fps ali 333 fps. Igra še vedno bolje dela pri 333-dost dlje skočiš in dost bolše streljaš. Osveževanje je važno samo ka mi vidimo in to sploh ni pomembno če vidim samo 60fps, glavno da igra poganja 333 in da skačem ko fukjen.
Samo eni si nedate rečt da pri 333 skočiš dalj kot pri 60 al kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Sc0ut ::
Quake 3 cpma mod je postal neodvisen od 125fps fizike.
Folk zdaj komot igra 75fps na 75Hz lcd. Čeprav je pri lcdju pomemben čas osveževanja (2 ms, 5ms,...) Hz pa ne, je quake očitno bolj igrabilen na 75maxfps in 75 Hz na lcd-ju kot pa 125fps na 75 Hz.
Če imaš crt pa si še vedno na 125.
Če pa že govorimo o 60 Hz pa je pomoje nekdo čisto nor, če ima CRT in ga ima vklopljenega na 60 Hz. Mene začne v sekundi glava bolet. Že pri 85 sem konkretno na meji.
Folk zdaj komot igra 75fps na 75Hz lcd. Čeprav je pri lcdju pomemben čas osveževanja (2 ms, 5ms,...) Hz pa ne, je quake očitno bolj igrabilen na 75maxfps in 75 Hz na lcd-ju kot pa 125fps na 75 Hz.
Če imaš crt pa si še vedno na 125.
Če pa že govorimo o 60 Hz pa je pomoje nekdo čisto nor, če ima CRT in ga ima vklopljenega na 60 Hz. Mene začne v sekundi glava bolet. Že pri 85 sem konkretno na meji.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
BigWhale ::
Recimo da mamo osveževanje na 60Hz in imamo 125 fps ali 333 fps. Igra še vedno bolje dela pri 333-dost dlje skočiš in dost bolše streljaš. Osveževanje je važno samo ka mi vidimo in to sploh ni pomembno če vidim samo 60fps, glavno da igra poganja 333 in da skačem ko fukjen.
Samo eni si nedate rečt da pri 333 skočiš dalj kot pri 60 al kaj?
Ce je to res, potem je to en tak grd bug, da se mi ze cudn zdi, da bi v resnici obstajal.
... po drugi strani, pa mogoce zato moj K/D ratio tolk sucks v teh igrah... :> K tud slucajno ne vem pr kolk FPS jih igram.
Steinkauz ::
Sej ponavad taki, ki jim ne gre najbolje v igri, zmečejo blazne dnarje za grafe, podloge, miške, mi jih pa še vedno pwnamo z pol slabšim kompom, microsoft miško za 10 eur ter mizo za podlago
Person ::
Joj, pa kako se enim spet da obujat tole staro temo ... je pać bila igra takrat "slabo" sprogramirana, da je takšno obnašanje. Mogoče je pač bug v smislu da se igra do nekega števila FPS normalno obnaša, potem naprej se pač ta efekt pojavi ... v normalnih pogojih bi naj bile igre tako sprogramiranje da so hitrosti premikanja pač neodvisne od števila slikic, ki so prikazane na sekundo.
Sicer ti je pa zgoraj že nekdo napisal, da baje za to obstaja celo patch ...
LP A
Sicer ti je pa zgoraj že nekdo napisal, da baje za to obstaja celo patch ...
LP A
Let's make something useful!
;-) ::
Ja jaz vem ko sem mel 333fps -zaj jih nimam več. Sem bolj kot ne "lebdel" po mapi, sploh ne ružiš ko hodiš vsak tretji korak zruži, v toujane ko drugače morš malo postrani skočit na kako strahico lahko skačeš oz. zalebdiš kr ravno kam hočeš. Tomija sprazneš dost prej kot z manj fpsji, pa še veliko razlik je, ko smo jih opažali.
Mavrik ::
Ce je to res, potem je to en tak grd bug, da se mi ze cudn zdi, da bi v resnici obstajal.
... po drugi strani, pa mogoce zato moj K/D ratio tolk sucks v teh igrah... :> K tud slucajno ne vem pr kolk FPS jih igram.
To JE dejansko bug v Quake 3 pogonu. Pri določenih FPS številkah se premikanje zaokrožuje navzgor in se hitreje premikaš in skačeš.
The truth is rarely pure and never simple.
Valvoline ::
Se strinjam da je osveževanje eno,fps pa drugo. Če je res tako da skačeš dlje in se premikaš hitreje,to je pač bug in cheat,ker bi vsi igralci mogl imet enakih možnosti.Najboljša primerjava je če pač damo staro VHS na standardno hitrost in če damo na 2x hitrost. Na tvju je še vedno 50fps,slika se premika 2x hitreje.
je pa res da oko ne opazi dejanskih fps(osveževanje) čez 80-100hz. Tistih 333fps pomeni da se pač premikaš hitreje.
je pa res da oko ne opazi dejanskih fps(osveževanje) čez 80-100hz. Tistih 333fps pomeni da se pač premikaš hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
gumby ::
Na TV imaš 25 FPS, s prepletanjem pa kvazi 50. Nič več slik na sekundo ne dobiš pri previjanju naprej, kvečjemu manj...
my brain hurts
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cod 2-------->fps-ji (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 17692 (9962) | DiaMonDer |
» | 'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Igre | 14715 (11577) | MrStein |
» | FPS ne grejo več kot 60. Razen pri eni igri... (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6125 (5170) | Tilen |
» | 30 FPS vs 60 FPS (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9533 (7757) | Dr_M |
» | Call of Duty --> Problem z fps-jiOddelek: Igre | 2639 (2462) | Scorpia |