» »

FPS ne grejo več kot 60. Razen pri eni igri...

FPS ne grejo več kot 60. Razen pri eni igri...

1
2
»

TEDY ::

Tilen ::

TEDY, če bi prebral kaj več kot samo zadnje 3 poste te teme bi tudi tole zasledil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

TEDY ::

@Tilen
Sem prebral še kaj več kot zadnje tri poste, pa sem opazu, da ni noben tega napisu, ker je na tistem linku, le to, da igra drugače računa s fiziko. Ni bil opa napisano kako...

Če na monitorju pride do clippinga, potem prikaže več kot je njegova frekvenca osveževanja, le da ni cela slika, temveč x delov slike v tisi periodi (1/refresh)?

Tilen ::

TEDY, gre se za to, da so nekateri pogoni hroščati [kar je bilo že omenjeno in ne boš vrjel, celo quake]. Take potem posploševat je nesmisel. Se pa strinjam, da v dotičnem [hroščatem] quake pogonu prihaja do teh anomalij, ki so v prid userju z več fps. Bi si pa upal trditi, da bi tole kaj hitro dobilo "fix" v primeru negativnih anomalij. Zdaj pač igrajo še samo tisti s 500 fps, ki potem skačejo čez pol mape.

Vklopi v quake v-synch. "Štekalo" ne bo nič bolj. To, da pa ti zdaj manj skočiš pa sploh ni predmet te debate.

Da se pa vrnemo nazaj tja kjer nekatere žuli. Preveč FPS ni nikoli bil problem. 60+ ali 500. Ni važno. Problem se pojavi, ko konstanta ni več 60 FPS. Smo pa prišli [upam] skupno do tega, da več FPS kot je frekvenca osveževanja na vašem monitorju je popolni nesmisel.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

FPS osnove (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8110762 (8850) kratos
»

YouTube podpira 60 sličic na sekundo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
10029987 (26453) m0LN4r
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15014502 (11364) MrStein
»

Koliko FPS?

Oddelek: Igre
293248 (2700) Tac20
»

FPS in Hz na monitorju v igrah (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
524668 (4060) BigWhale

Več podobnih tem