» »

'FPS-ji' so pomembni

1 2
3
4

gruntfürmich ::

vsak bo povedal da v real lifu ne vidi zatikanja.
Ne vidiš zatikanja, vidiš pa neostro sliko, če se nekaj prehitro premika.

O.


točn tko. pri zabavni elektroniki pa vidiš totalno zatikanje.
torej še vedno trdiš da je 24fps dovolj? z današnjimi standardi?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Bor H ::

primerjaj crysis 30 60 fps in quake 30 60


kot je en prej reku, če se ti bo ena stvar premikala preko ekrana pol minut ne boš opazu razlike, vsaj ne očitne, če bo pa kej letal v vse smeri boš pa

LordPero ::

Lol, noobi. Kdor ne vidi razlike med 30 in 60 FPS ima pač slabe reflekse oz. (vsaj eno polovico) možgane na paši. Oz. ja, seveda, še posebej pri LCDjih, če je gibanje počasno (npr. da en objekt potuje 5s čez ekran) je uredu 30FPS, drugače pa ne.

In jaz osebno samo miško gonim hitreje v večini iger (če se hočem obrniti za 90°, ne bom za to porabil dosti več kot 1/4s, vidim pa folk, ki za to porabi celo večnost), ne glede na kakšen stil igre se gre (in ja, vedno procesiram cel ekran, ne samo kar je na sredi, vidim vse kote).

Pa tudi, vsak, ki trdi, da je QII fail, je noob. Konec debate :P (upoštevajte smajlija, se mi ne da flamewarat).

Krog ima 360°. Ce imas 30fps in ce se v igri (FPS igra) obrnes v eni sekundi, koliko ° bo med vsako sliko? Koliko bo, ce se obrnes v 1/4 sekunde?

Točno to, se pravi 360° krog se ti v tem primeru sestavi iz samo sedmih in pol slik (narišite si krog in potem sedemkotnik čez njega). Kar pomeni, da enga rocketjumperja nad mano niti teoterično ne morem videti (ki ga drugače BI!).

Pa tudi u Crysisu, sej maš bližnje eksplozije (in motion blur, ne pozabit na to(!), to je imitacija procesa, ki ga možgani načeloma podzavestno zbrišejo -naravno se to zgodi vsakič, ko hitro premaknemo glavo, podobno kot ne vidimo teme, ko pomežiknemo; seveda z mal meditacije, se da oboje videti oz. imeti več kontrole nad celotnim tokom podatkov iz oči), ki rabijo vsaj 60FPS, da delci lepo zletijo mimo tebe (in ne v dveh slikah).
V igrah se jaz hočem instantno obrniti za 180° in v prvem šusu miške nameriti na želeno mesto, ne pa se prvo obrniti in takoj za tem še pomeriti (to je recimo že na 60Hz LCDjih pri 60FPSjih zelo težko).

Sicer pa me nekako ne zanima, kolk je folk slep/ignorantski, jaz točno vem zakaj in kaj mi pomaga 100Hz in 100FPSju & to mi je zadosti. Upam samo, da bo vedno kaj posluha (=moči) na trgu tudi za nas.


BTW, en test, kjer so enmu dali za 2 sekundi bel list z okrog 100 pikami gor, naj prešteje (seveda je ugibal), po tem pa so mu z elektromagnetnim sevanjem ugasnili levo polovico možganov za par minut in v tem času ponovili test, nakar je seveda znal vsakič prešteti pike (ali do 1 pike napake, nekaj takega). Podobno lahko testni zajčki brez risarskih sposobnosti te pridobijo.
Hočem samo poudariti, kako delujejo možgani, kako oko vidi praktično vse, kar teoretično (biološko) lahko in potem preko možganov do naše zavesti pride samo par procentov tega, da lahko pač nekaj uporabnega narediš iz tega (da nisi preobremenjen s podatki/infoti). To je pa pač kakor se streniraš, ker obvladuješ ta tok lahko.
LordPero

BigWhale ::

Sicer pa me nekako ne zanima, kolk je folk slep/ignorantski, jaz točno vem zakaj in kaj mi pomaga 100Hz in 100FPSju & to mi je zadosti. Upam samo, da bo vedno kaj posluha (=moči) na trgu tudi za nas.


To ti pomaga samo v tistih igrah, ki so slabo narejene in imajo zanic fizikalni model.

Lawler ::

Kot da bi trdil da je 320x200 ločljivost enako dobra kot pa 640x480 ali višje :)

Dr_M ::

To ti pomaga samo v tistih igrah, ki so slabo narejene in imajo zanic fizikalni model.


In ti to pravis za eno najboljsih serij ever?
In ne, to kar ti trdis ni res. Sicer za SP je vseeno koliko fps imas, ampak v MP si ga najebal, ce nimas dovolj FPS. Pa naj bo slaba ali dobra igra oz pogon (po tvojih trditvah).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BigWhale ::

To ti pomaga samo v tistih igrah, ki so slabo narejene in imajo zanic fizikalni model.


In ti to pravis za eno najboljsih serij ever?
In ne, to kar ti trdis ni res. Sicer za SP je vseeno koliko fps imas, ampak v MP si ga najebal, ce nimas dovolj FPS. Pa naj bo slaba ali dobra igra oz pogon (po tvojih trditvah).


Ja, ce dela tko kot pravite da dela potem je zanic engine. Pa ceprav velja za najboljsega na svetu.

Utk ::

Ta problem sploh ni tako enostaven kot zgleda. Če bi FPS konstanten ne bi blo problema, tudi če bi bil pri isti igri na nekem računalniku 10, na drugem pa 1000, obnašanje bi blo komot enako. Problem je, ker je čas med dvema slikicama zmeraj drugačen, in ko se riše slika se sploh ne ve kdaj točno bo izrisana, ampak se predvideva iz prejšnih časov, potem so tu še čisto numerične napake, tako da popolne natančnosti ne more bit.

Mavrik ::

Right. Zato pa se napake dogajajo pri točno določeni številki FPSa in to samo pri točno enem grafičnem pogonu.

Fail pri zaokroževalnih napakah pri deljenju.
The truth is rarely pure and never simple.

BigWhale ::

Zato je pa double in tripple buffering.

Danes je najmanjsi problem stestirat kako dela igra na 60FPS in ce nek racunalnik visjega razreda tega ne zmore potem zmanjsas detajle in scene complexity. Ce se to ne pocne, pomeni, da so pogoni in igre zanic.

Kaj ti pomaga lepo zrenderirana slika, ce je kot slide-show? :)

Utk ::

Right. Zato pa se napake dogajajo pri točno določeni številki FPSa in to samo pri točno enem grafičnem pogonu.

Fail pri zaokroževalnih napakah pri deljenju.

Aha, garantiraš, da pri drugih ni napak? Sej ne vem kolk ga quake kiksne, ampak čist natančen ni noben pogon.

Izi ::

Ampak kakorkoli obračamo je bolj uživaško igrati na polni resoluciji z vsemi vključenimi podrobnostmi in samo s 25 slikami na sekundo, kot pa s 60 ali več slikami na sekundo na nižji resoluciji z minimalnimi nastavitvami. Pa čeprav zaradi tega večkrat umreš.
V singleplayerju pač nastaviš na lažjo težavnostno stopnjo, če ne gre, v multiplayerju pa se pač izogibaš prvim vrstam in raje iz ozadja uporabljaš sniper :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Lawler ::

Ampak kakorkoli obračamo je bolj uživaško igrati na polni resoluciji z vsemi vključenimi podrobnostmi in samo s 25 slikami na sekundo, kot pa s 60 ali več slikami na sekundo na nižji resoluciji z minimalnimi nastavitvami. Pa čeprav zaradi tega večkrat umreš.
V singleplayerju pač nastaviš na lažjo težavnostno stopnjo, če ne gre, v multiplayerju pa se pač izogibaš prvim vrstam in raje iz ozadja uporabljaš sniper :D


Za multiplayer bi jast rajši znižal resolucijo in detajle de bi blo čim več fps. 25fps za MP igre je čist premal. Saj ti igraš ne pa gledaš kot film. Tistih 25fps se takoj občut. Sploh se ne da natačno mert.

gruntfürmich ::

od kdaj pa velja quake za dober pogon?? še HL je bol tko.
samo UT priznavam:D
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

PrimozR ::

Zato je pa double in tripple buffering.

Danes je najmanjsi problem stestirat kako dela igra na 60FPS in ce nek racunalnik visjega razreda tega ne zmore potem zmanjsas detajle in scene complexity. Ce se to ne pocne, pomeni, da so pogoni in igre zanic.

Kaj ti pomaga lepo zrenderirana slika, ce je kot slide-show? :)

Maš lep slide-show :P

od kdaj pa velja quake za dober pogon?? še HL je bol tko.
samo UT priznavam:D

Ja, ti. Kakšna referenca pa si?

Dr_M ::

Ampak kakorkoli obračamo je bolj uživaško igrati na polni resoluciji z vsemi vključenimi podrobnostmi in samo s 25 slikami na sekundo,


To velja samo za single player. Pri MP nima dobra grafika kaj pocet. Ste kdaj videli, kako igrajo/mo Q3A? :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

Ampak kakorkoli obračamo je bolj uživaško igrati na polni resoluciji z vsemi vključenimi podrobnostmi in samo s 25 slikami na sekundo,


To velja samo za single player. Pri MP nima dobra grafika kaj pocet. Ste kdaj videli, kako igrajo/mo Q3A? :)

Okej, špilam QL, ampak vseeno se hudujem, kje je AA/AF. Tudi LFS sem vedno špilal na MAX detajle.

Mavrik ::


Aha, garantiraš, da pri drugih ni napak? Sej ne vem kolk ga quake kiksne, ampak čist natančen ni noben pogon.


Noben drug pogon ne podaljša igralcu dolžino skoka če ima točno določeno vrednost FPS. Noben drug pogon ne poveča hitrosti premikanja, če se premikaš v skoku v diagonali. In te prednosti so razvidne celo v multiplayerju!!

Kak amaterski engine dovoljuje določenemu igralcu prednost pri razlikah, ki niso odvisne samo od njegovega igranja?!
The truth is rarely pure and never simple.

zerrc ::


Kak amaterski engine dovoljuje določenemu igralcu prednost pri razlikah, ki niso odvisne samo od njegovega igranja?!



S katere palme si pa ti na glavo padel?
n.n.

Bor H ::

Naj ti prevedem (obrnem stavk): če engine dovoli igralcu daljši skos zato ker ima več FPSjev je njegova zasnova slaba

LordPero ::

Sicer pa me nekako ne zanima, kolk je folk slep/ignorantski, jaz točno vem zakaj in kaj mi pomaga 100Hz in 100FPSju & to mi je zadosti. Upam samo, da bo vedno kaj posluha (=moči) na trgu tudi za nas.


To ti pomaga samo v tistih igrah, ki so slabo narejene in imajo zanic fizikalni model.

Lol, a ti slučajno enačiš 'slabo narejena igra' z 'arkadna igra'? (da ne omenjam, da so VSI FPSji zelo arkadni, eni seveda bolj (QIIIA)) Ker to je pač stvar preferenc (tudi jaz recimo ne povoham igre z avteki, če je model slabši od GTR serije -poskusil Shift z usem na off, šezmer mi je prearkaden, pa ne krivim (fizikalnega) pogona, ker je tak, ker so to pač tako naredili zaradi večje publike).
Še vedno pa, na pamet se ne spomnim FPSja, kjer bi igral z manj kot 60FPSji in tega zelo ne opazil (oz. če je tebi Crysis @ 30 FPS uredu, potem se leseno in počasi premikaš in posledično dokaj verjetno suxaš u MPju).

Ja, ce dela tko kot pravite da dela potem je zanic engine. Pa ceprav velja za najboljsega na svetu.

Kaj ti ni jasno? Kot je že prej en reku, če se zavrtim za 360 stopinj v četrtini sekunde (pa naj bo to Crysis ali Quake), bom videl le 7,5 slik (30FPS), kar niti približno ni krog.
Če ti en pogon omogoča videti več podatkov (ja, ISTO kot ločljivost je to -a tebi je 320×240 več kot vodolj?), zakaj bi bil slabši?
(in ja, tukaj ne komentiram, da večina nas ne igra Crysisa na 100FPSjih in max nastavitvah, tudi Quake serija ni bila ravno nezahtevna ob izidu)

Ali pa tako: zakaj jaz vidim pri istem filmu zatikanje in ga ti ne? Ker je film slabo posnet ali ker pač jaz bolj spremljam, kar moje oči direktno vidijo?
Zakaj (so) meni vse (nove) 50Hz televizije občutno non-stop migotale?

Danes je najmanjsi problem stestirat kako dela igra na 60FPS in ce nek racunalnik visjega razreda tega ne zmore potem zmanjsas detajle in scene complexity. Ce se to ne pocne, pomeni, da so pogoni in igre zanic.

Kaj ti pomaga lepo zrenderirana slika, ce je kot slide-show? :)

Haha, torej je po tvoje pač ena igra in pogon zanič. Samo če pa za isto igro isti ljudje naredijo, da pač ne moreš zbrati max nastavitev grafike in, kar je bila sedaj min nastavitev, oni preimenujejo u max, je to kar naenkrat dobra igra in dober pogon? (to ti trdiš, ne jaz -samo preverjam)
LordPero

PrimozR ::

(tudi jaz recimo ne povoham igre z avteki, če je model slabši od GTR serije

Maš vsaj veliko izbiro iger :D

Kenpachi ::

Ma meni je višji (in stabilnešji) fps pomemben zaradi inputa. Sploh v novejših igrah, ki uporabljajo directx knjižnico za input, je cel kurac če imaš nihajoč FPS, ker je gladkost gibanja z mišjo konkretno ovirano s padci FPS (input lag).
Zaraki Kenpachi.

MrStein ::

Ampak kakorkoli obračamo je bolj uživaško igrati na polni resoluciji z vsemi vključenimi podrobnostmi in samo s 25 slikami na sekundo, kot pa s 60 ali več slikami na sekundo na nižji resoluciji z minimalnimi nastavitvami. Pa čeprav zaradi tega večkrat umreš.

Eni uživajo v slide-showu. Eni pa v tekoči sliki.
OK. Zabeleženo. Ni se treba prepirati.

(zdaj čakam, da eni začnejo z "480p" je dovolj, "720p" je brez veze, ker se isto vidi - če ne, pa je engine slab - "1080p" pa je čisto preseravanje, pri "4K" pa so sigurno vsi na drogah)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Tr0n ::

Bigger is better.

Amirite? :)

PrimozR ::

Am, TBH, kar se tiče resolucij, pri filmih med 720p in 1080p res ne opazim tolikšne razlike. PRednost je ponavadi le, da je 1080p freeleech :D

Ampak špile pa definitivno na nativni resoluciji monitorja (7900 GTO pa že jamra).

T-h-o-r ::

meni je največja fora, da ima moj laptop blu ray enoto, ampak 1080p ne požira, oziroma se zatika zvok :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Dr_M ::

Am, TBH, kar se tiče resolucij, pri filmih med 720p in 1080p res ne opazim tolikšne razlike.


Odvisno na kako velikem TVju gledas.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

BigWhale ::


Ja, ce dela tko kot pravite da dela potem je zanic engine. Pa ceprav velja za najboljsega na svetu.

Kaj ti ni jasno? Kot je že prej en reku, če se zavrtim za 360 stopinj v četrtini sekunde (pa naj bo to Crysis ali Quake), bom videl le 7,5 slik (30FPS), kar niti približno ni krog.


Bom se enkrat povedal: Ce se lahko tako hitro zavrtis v igri ima igra zanic game engine (kar sicer se ne pomeni, da ne more biti zabavna).

Če ti en pogon omogoča videti več podatkov (ja, ISTO kot ločljivost je to -a tebi je 320×240 več kot vodolj?), zakaj bi bil slabši? (in ja, tukaj ne komentiram, da večina nas ne igra Crysisa na 100FPSjih in max nastavitvah, tudi Quake serija ni bila ravno nezahtevna ob izidu)


30 vs 60 FPS? Ja, takrat monitor v resnici prikaze vec podatkov, vprasanje pa je, ce jih ti zaznas. Ce si ubermensch potem jih mogoce res. Ce ti pa igra da ven 100 FPS potem je pa isto kot ce bi ti jih dal 500. Videl jih ne bos nikoli, ker jih monitor ne prikaze. Tudi zdeti se ti ne more, da bi jih lahko videl.

Ali pa tako: zakaj jaz vidim pri istem filmu zatikanje in ga ti ne? Ker je film slabo posnet ali ker pač jaz bolj spremljam, kar moje oči direktno vidijo?
Zakaj (so) meni vse (nove) 50Hz televizije občutno non-stop migotale?


Eni stvari se rece placebo. Zaradi tega marsikaj migeta. Tudi audiofili slisijo 100kHz zvoke, mi navadni ljudje jih pa ne. ;) Nekatere stvari lahko opazis ampak z double blind testom bos pa tezko pravilno napovedal tako razlika.


Haha, torej je po tvoje pač ena igra in pogon zanič. Samo če pa za isto igro isti ljudje naredijo, da pač ne moreš zbrati max nastavitev grafike in, kar je bila sedaj min nastavitev, oni preimenujejo u max, je to kar naenkrat dobra igra in dober pogon? (to ti trdiš, ne jaz -samo preverjam)


Ne, pogon je se vedno zanic ampak igra vsaj tekoce deluje.

LordPero ::


Ja, ce dela tko kot pravite da dela potem je zanic engine. Pa ceprav velja za najboljsega na svetu.

Kaj ti ni jasno? Kot je že prej en reku, če se zavrtim za 360 stopinj v četrtini sekunde (pa naj bo to Crysis ali Quake), bom videl le 7,5 slik (30FPS), kar niti približno ni krog.


Bom se enkrat povedal: Ce se lahko tako hitro zavrtis v igri ima igra zanic game engine (kar sicer se ne pomeni, da ne more biti zabavna).


A ni to odvisno od kako občutljivo miško imaš? Ali imaš ti 400dpi miš in softwarsko občutljivost znižano na minimum? Ker jaz nimam.

Če ti en pogon omogoča videti več podatkov (ja, ISTO kot ločljivost je to -a tebi je 320×240 več kot vodolj?), zakaj bi bil slabši? (in ja, tukaj ne komentiram, da večina nas ne igra Crysisa na 100FPSjih in max nastavitvah, tudi Quake serija ni bila ravno nezahtevna ob izidu)


30 vs 60 FPS? Ja, takrat monitor v resnici prikaze vec podatkov, vprasanje pa je, ce jih ti zaznas. Ce si ubermensch potem jih mogoce res. Ce ti pa igra da ven 100 FPS potem je pa isto kot ce bi ti jih dal 500. Videl jih ne bos nikoli, ker jih monitor ne prikaze. Tudi zdeti se ti ne more, da bi jih lahko videl.

Zakaj jih monitor ne bi prikazal, če ima 100 ali 120Hz osveževanje (se pravi, da toliko sprejema na vhodu in toliko prikaže na zaslonu) in igra prikazuje 100 oz. 120FPSju??
In nevem zakaj trdiš, da eni ne morejo tega videti, saj gre za stvar treniranja. In ja, tudi reakcijski časi se med ljudmi MOČNO razlikujejo, lahko pogledaš teste (da ne omenjam športov, kjer so ti potrebni).
Da ne omenjam, da sem dokaj prepričan, da če narediš temu prilagojen test, da bi VEČINA ljudi videla zelo veliko razliko med 30 in 60FPS (pri recimo 60Hz LCDju, ki ima odzivne čase daleč nad 60Hz). Prilagojen test bi bil nekaj v smislu enega (2D) kvadratka, ki bi hitro krožil po enem krogu na ekranu. To večina ljudi opazi, samo večina ljudi ne gleda v to, ko gleda TV, ker pač tam ni tako očitno in možgani (ki vidijo vse zatikanje, to zatikanje izrežejo že v podzavesti, da se uboga zavest ne bi obremenjevala s tem).

Ali pa tako: zakaj jaz vidim pri istem filmu zatikanje in ga ti ne? Ker je film slabo posnet ali ker pač jaz bolj spremljam, kar moje oči direktno vidijo?
Zakaj (so) meni vse (nove) 50Hz televizije občutno non-stop migotale?


Eni stvari se rece placebo. Zaradi tega marsikaj migeta. Tudi audiofili slisijo 100kHz zvoke, mi navadni ljudje jih pa ne. ;) Nekatere stvari lahko opazis ampak z double blind testom bos pa tezko pravilno napovedal tako razlika.

Jaz (in dosti drugih) z double blind testom ločim med npr. 85 in 100Hz kvalitetnega CRT monitorja (sploh, če ne gledam direktno v ekran, torej samo s črnobelimi paličicai v očeh, ki so za to veliko bolj občutljive).


Haha, torej je po tvoje pač ena igra in pogon zanič. Samo če pa za isto igro isti ljudje naredijo, da pač ne moreš zbrati max nastavitev grafike in, kar je bila sedaj min nastavitev, oni preimenujejo u max, je to kar naenkrat dobra igra in dober pogon? (to ti trdiš, ne jaz -samo preverjam)


Ne, pogon je se vedno zanic ampak igra vsaj tekoce deluje.

Aha, če bi torej pogon že od vsega začetka spisali za slabšo grafiko (brez možnosti nadgradnje), pa bi potem super mega pogon?? Ne razumem logike sploh, kako lahko sploh direktno povežeš zahtevnost grafičnega pogona z njegovo kvaliteto (razumem kako bi lahko povezal kvaliteto (lepoto mislim) slike in zahtevnost pogona, to ja).
Kakor, da bi rekel, da je avto zanič (ja, na SloTechu baje zdej vse primerjamo z avti, zato :)), ker ima npr. bolj kvalitetno barvo čez (večini to itaq ne pomeni dosti, ker večina nima 10+ let istega avta). Ali pa, da je avto zanič, ker ima npr. 150 konjev (pa že to ni nič), ker jih na cestah ne rabiš več kot 50. Da ne omenjam, kaki trotli na placebo efektu so tisti, ki kupujejo avte višjega razreda (zato, ker vidijo razliko, ne zato, ker nimajo kam z denarjem).

Nasploh ne razumem, zakaj si toliko v principu proti nečemu, kar samo misliš, da je drugače. Pač, če ti tukaj toliko folka pove, da v doličenih slučajih (torej npr. zaresnim igranjem Quaka) opazijo ogromno razliko med 60 in 100 FPS ... Nevem kaj bi kdo imel od tega, da si bi izmišljali.

Sej tudi jaz ne igram vsega na 100Hz/100FPS, sploh pri SP mi je (mora biti) dovolj 60Hz (torej max vidnih 60 slik, kolikor mi LCD izpljune -razmišljam o novem 120Hz, samo ne igram več toliko iger), ker UI in boti zadnja leta (tudi na hard) je bolj kot ne za otroke do treh let :D.

Glede audiofilov pa verjetno ni njihova splošna značilnost, da trdijo, da slišijo 100kHz (biološke omejitve za to niti ni, kak mm daljšega polža morš met oz. več dlačic proti koncu -osebno drugače ne vem dosti od tega, verjetno se gre pri večini za kvalitetno, ne?
Drugače tista definicijo, od koliko do koliko sliši človeško uho, je izračunana hudo na povprečjih (da ne omenjam, koliko neprimerno več (sploh višje frekvence) slišijo otroci), čeprav se strinjam -na oko/uho bi rekel, da je 100kHz zelo zelo visoko za človeka.

(tudi jaz recimo ne povoham igre z avteki, če je model slabši od GTR serije

Maš vsaj veliko izbiro iger :D


Ja, res je :D. No, včasih poigram tudi kaj, kar je ultra ultra arkadno (nevem, trenutno se spomnim samo na Screamer in Carmageddon, pač take smešne zadevice za par minutk zabave).
LordPero

PrimozR ::

Am, TBH, kar se tiče resolucij, pri filmih med 720p in 1080p res ne opazim tolikšne razlike.


Odvisno na kako velikem TVju gledas.

24'' monitor, ~1 m stran.

MrStein ::

Če pri vas na vasi nimate opreme, ki zmore nad 30 FPS, ti mi v mestu z veseljem demonstriramo, BigWhale. Zastonj. Res.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Bom se enkrat povedal: Ce se lahko tako hitro zavrtis v igri ima igra zanic game engine (kar sicer se ne pomeni, da ne more biti zabavna).


A ni to odvisno od kako občutljivo miško imaš? Ali imaš ti 400dpi miš in softwarsko občutljivost znižano na minimum? Ker jaz nimam.


Saj to ti hocem dopovedat, ce je to tako, potem je fizikalni model in pogon igre zanic. Obracanje virtualnega lika v igri ne bi smelo biti odvisno od locljivosti miske in stevila slicic na sekundo, ki jih zmore pogon.

Zakaj jih monitor ne bi prikazal, če ima 100 ali 120Hz osveževanje (se pravi, da toliko sprejema na vhodu in toliko prikaže na zaslonu) in igra prikazuje 100 oz. 120FPSju??


Govorili smo o 60Hz monitorju, dandanes povprecen LCD je 60Hz.

In nevem zakaj trdiš, da eni ne morejo tega videti, saj gre za stvar treniranja. In ja, tudi reakcijski časi se med ljudmi MOČNO razlikujejo, lahko pogledaš teste (da ne omenjam športov, kjer so ti potrebni).
Da ne omenjam, da sem dokaj prepričan, da če narediš temu prilagojen test, da bi VEČINA ljudi videla zelo veliko razliko med 30 in 60FPS (pri recimo 60Hz LCDju, ki ima odzivne čase daleč nad 60Hz). Prilagojen test bi bil nekaj v smislu enega (2D) kvadratka, ki bi hitro krožil po enem krogu na ekranu. To večina ljudi opazi, samo večina ljudi ne gleda v to, ko gleda TV, ker pač tam ni tako očitno in možgani (ki vidijo vse zatikanje, to zatikanje izrežejo že v podzavesti, da se uboga zavest ne bi obremenjevala s tem).


Pri neki preprosti oceni in pri tem, da si posebaj pozoren na taksno razliko, jo bos opazil. Ce je pa scena kompleksna in nimas casa, za razmisljanje o tem kak je frame-rate, pa te razlike ne bos opazil. Tako kot sam pravis, 'tvoja podzavest' bo to razliko zabrisala.


Jaz (in dosti drugih) z double blind testom ločim med npr. 85 in 100Hz kvalitetnega CRT monitorja (sploh, če ne gledam direktno v ekran, torej samo s črnobelimi paličicai v očeh, ki so za to veliko bolj občutljive).


No, zaenkrat smo pri rekla-kazala. :) Za periferni vid sem ze povedal, da je bolj obcutljiv na framerate in tako razliko lahko vidis. Tudi jaz jo. Ampak filmov in iger ne gledamo s perifernim vidom, mar ne? :)

Ali pa, da je avto zanič, ker ima npr. 150 konjev (pa že to ni nič), ker jih na cestah ne rabiš več kot 50. Da ne omenjam, kaki trotli na placebo efektu so tisti, ki kupujejo avte višjega razreda (zato, ker vidijo razliko, ne zato, ker nimajo kam z denarjem).


Primerjava z avti bi bila, da imas avto ki gre 305km/h ampak jih lahko na cesti razvije samo ce odmontiras vrata in pomeces ven sedeze, ker je drugace avto pretezak. :)

Nasploh ne razumem, zakaj si toliko v principu proti nečemu, kar samo misliš, da je drugače. Pač, če ti tukaj toliko folka pove, da v doličenih slučajih (torej npr. zaresnim igranjem Quaka) opazijo ogromno razliko med 60 in 100 FPS ... Nevem kaj bi kdo imel od tega, da si bi izmišljali.


Saj ne, da bi si ljudje izmisljali ampak ljudje marsikaj vidijo stvari, ki jih ni. Eni celo chemtraile vidijo! ;) Jaz samo trdim, da razlike med 60 in 100FPS na 60Hz monitorju enostavno ne morejo videti drugace kot tearing. Ce pa imajo monitor s 100Hz pa je razlika v tem, da tearinga ni pri 100FPS (Oboje v primeru brez tripple bufferinga). Razlika se tudi opazi, ce je igra slabo narejena, na primer Quake recimo.

Kaksne drugacne razlike med 60Hz in 100Hz pa bo vecina ljudi prekleto tezko opazila.

Drugače tista definicijo, od koliko do koliko sliši človeško uho, je izračunana hudo na povprečjih (da ne omenjam, koliko neprimerno več (sploh višje frekvence) slišijo otroci), čeprav se strinjam -na oko/uho bi rekel, da je 100kHz zelo zelo visoko za človeka.


Seveda so razlike, vsekakor, tako pri zvoku kot pri sliki. Ampak nekateri vidijo/slisijo stvari, ki jih hocejo slisati. Recimo razliko med kablom za 3000 in 2500 EUR ali pa kablom na cable elevatorjih. :)

MrStein ::


Saj to ti hocem dopovedat, ce je to tako, potem je fizikalni model in pogon igre zanic. Obracanje virtualnega lika v igri ne bi smelo biti odvisno od locljivosti miske in stevila slicic na sekundo, ki jih zmore pogon.

Hmm, ne razumem te.
Prej si rekel: če se lahko hitro lik obrne, je zanič engine.
Zdaj pa: Če je hitrost obračanja omejena, je zanič engine. (z drugimi besedami: če se lik ne more hitro obrniti, je zanič engine. Torej nasprotno od prve trditve)
Prosim razjasni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Hm, ok.

Torej, hitrost obracanja ne sme biti pogojena in odvisna od stevila slik na sekundo, prav tako ne sme biti pogojena in odbvisna od locljivosti miske.

Mogoce je problem v meni, ker bi rad imel igro z vsaj priblizno realno fiziko. Vojak se ne bo v nobenem primeru obrnil za 360 stopinj v cetrt sekunde. Se v eni sekundi se po mojem tezko zavrtis okoli svoje osi in potem streljas. :)

Obracanje, tekanje in kaj vem kaj se vse je property virtualnega vojaka in ne tvojega monitorja in tvoje miske.

Upam, da bo bolj jasno zdaj.

Okapi ::

Hja, glavo lahko za 1800 obrneš zelo hitro. Bi rekel, da prej kot v četrtinki sekunde. Vprašanje pa je, kaj lahko medtem vidiš.

O.

BigWhale ::

Odvisno kak refresh rate imas! ;)

Lahko pa nardimo enkrat test! Z vrtljivom stolom in ubermensche vrtimo na stolu medtem jim pa pokazemo razne risbice narisane na risalnem listu. Pa naj ugibajo kaj vidijo. :>

ABX ::

Dokler igraš single player je vse lepo in prav, ko pa greš na Internet in želiš zmagat pa je vsak bonus dobrodošel.

Strokovni članek Anandtech-a na temo LAG.
http://www.anandtech.com/video/showdoc....

To je tudi razlog zakaj konzole se ne morejo primerjat z profesionalno postavljenim PC-jem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

MrStein ::

Komot se okoli obrnem v pol sekunde.
Pa presedim 90% življenja na stolčku.
Kaki soldat bi bil še hitrejši.
Toliko o realni fiziki.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

V pol sekunde v polni bojni opremi s pusko v roki? Vseeno je pol sekunde se enkrat toliko, kot je bilo prej omenjeno.

Ajde, youtube film, kako se obracas, da te vidmo. :P Torej, teces, se ustavis in se obrnes v pol sekunde in tece naprej. Drugi level je pa, da vmes pa ustrelis se tri vojake. :>

V eni temi o avtomobilih smo ugotovili, da v avto se brzine ne zamenjas v manj kot pol sekunde.

ABX ::

V pol sekunde v polni bojni opremi s pusko v roki? Vseeno je pol sekunde se enkrat toliko, kot je bilo prej omenjeno.

Ajde, youtube film, kako se obracas, da te vidmo. :P Torej, teces, se ustavis in se obrnes v pol sekunde in tece naprej. Drugi level je pa, da vmes pa ustrelis se tri vojake. :>

V eni temi o avtomobilih smo ugotovili, da v avto se brzine ne zamenjas v manj kot pol sekunde.


Reaction time @ Wikipedia
Mean RT is approximately 180-200 msec milliseconds to detect visual stimulus, and approximately 140-160 milliseconds to detect an auditory stimulus.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Ja, reaction time je cas, ki ga potrebujes, da reagiras na nek input. Tle se gre za cas, ki ga potrebujes, da izvedes obrat za 360 stopinj. :)

MrStein ::


Strokovni članek Anandtech-a na temo LAG.
http://www.anandtech.com/video/showdoc....

Zelo dobri hi-speed posnetki prikaza slike na LCD in CRT!
Že zaradi tega zelo zanimiv članek!

Ja, reaction time je cas, ki ga potrebujes, da reagiras na nek input. Tle se gre za cas, ki ga potrebujes, da izvedes obrat za 360 stopinj. :)

Ja, in prejle sem ti povedal kolk je.
Če ne verjameš, pa dvigni rit s stola, vzemi kako uro (ali telefon) s štoparco in si izmeri.
A spet treba nekomu očitne osnove na dolgo in široko razlagati???
A namerno uničuješ svojo kredibilnost? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Okapi ::

Ja, reaction time je cas, ki ga potrebujes, da reagiras na nek input.
Če se pri hitrem obračanju en mutant pokaže na eni sličici pri 60 fps, ga ne boš zaznal.

O.

MrStein ::

OK, izbijmo vsakemo eno oko, drugo pa na pol, pa vse mišice na pol omrtvit. Ker je to po vaše dovolj za življenje.

Nekaj na enem frejmu od 60FPS komot opaziš. Odvisno seveda od več faktorjev:
- če si slep, ne boš videl
- če ne gledaš v monitor, ne boš videl
- če se spremeni en piksel, za 0,023% svetilnosti, tudi ne boš videl
- če pa gre za veliko spremembo, pa jo boš
- razen če na pol spiš, pol spet ne boš
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

PrimozR ::

V pol sekunde v polni bojni opremi s pusko v roki? Vseeno je pol sekunde se enkrat toliko, kot je bilo prej omenjeno.

Ajde, youtube film, kako se obracas, da te vidmo. :P Torej, teces, se ustavis in se obrnes v pol sekunde in tece naprej. Drugi level je pa, da vmes pa ustrelis se tri vojake. :>

V eni temi o avtomobilih smo ugotovili, da v avto se brzine ne zamenjas v manj kot pol sekunde.

Ma jo.

Sicer je pa v RL malo drugače ker se ti lahko obrneš že med ustavljanjem (pogledaš nazaj in zraven obrneš pušo okrog telesa). Tako da tudi s tega staliča igre niso ravno realne, ker se obrača cel lik.

zerrc ::

Škoda k ne obstaja gumb "Permanent bann - reason: being2dumb"
n.n.

nodrim ::

Mogoce je problem v meni, ker bi rad imel igro z vsaj priblizno realno fiziko. Vojak se ne bo v nobenem primeru obrnil za 360 stopinj v cetrt sekunde. Se v eni sekundi se po mojem tezko zavrtis okoli svoje osi in potem streljas. :)



heh ... to, da se je v igri mogoče obračati tako hitro, kokr lahko hitro premaknemo miški, ne pomeni, da je pogon zanič ... to je pač del igralnega sistema .. če omejiš hitrost obračanja, s tem zelo vplivaš na igralnost in dobiš precej drugačno igro ... in to je popolnoma druga debata .. arkadnost vs. simulacija ...

ta tema ne govori o tem sploh, ampak samo o FPSjih in kako to vpliva na samo igranje ... če igra omogoča hitrost obračanja oz. kakršnegakoli premikanja, ki je "hitrejše" od 30 FPS, potem pri teh hitrih premikih ne bodo prikazane vse vmesne slike in bo prikaz na zaslonu nenatančen ... to je dejstvo ...

če pa kdo misli, da je ta "nenatančnost" prevelika ali premajhna za njegove sposobnosti je pa druga debata ...

Pyr0Beast ::

Razlika med 15 in 30FPS je očitna, razlika med 30 in 60FPS je mnogo manj očitna, je pa še vedno tam. Razlike med 60 in 120FPS skorajda ni, morebiti pa se jo lahko opazi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

če si imel pri cod več kot 333 (ali 250 ne vem točno) fps se te pri multiplayerju več ni slišalo

zato si na serverjih dobival tudi ban, če si imel preveč fps
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vpliv hitrosti pomnilnika pri procesorjih Haswell

Oddelek: Novice / Pomnilnik
2411209 (8479) TechBeats
»

Test grafičnih kartic pri ločljivosti 4K (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5716507 (12843) MrStein
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15010384 (7246) MrStein
»

FPSji in refresh rate

Oddelek: Igre
443559 (1865) gumby
»

Pomen V-Sync-a v nastavitvah za grafiko pri igrah

Oddelek: Pomoč in nasveti
101874 (1693) xtrEeme

Več podobnih tem