» »

30 FPS vs 60 FPS

30 FPS vs 60 FPS

1
2
3

strictom ::

Pizda ste eni pametni. Omeji igro na 30FPS, hitro premakni miško v levo in poglej 'tekoče' premikanje pogleda. Ni dovolj. Oko zazna kot počasen premik, zgleda pa gladko (bullettime, če češ). Potem pa daj na 60FPS. Ponovi isto.

Če ti ne paše vprašaj kakšnega doktorja medicine al pa kaj.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

stock ::

-iiii jebo, nedokazno bice. Ne locte med igrabilnostjo in opazanjem razlike med 30-60fps.



No tud jst znam googlat meni u prid... beri>

Torej recimo ti igras preko interneta, imas 30ping-a? kaj to pomeni e to pomeni da dobis 33,3 updatov na sekundo. -kaj to pomen, to pomen da ce mas ti 60fps ti 2x izrise isto sliko! Seveda tuki so tud pol napake ce mas ti 30fps seveda si sebol u kurcu ker ce zamudi 1update si zgubiu 2fpsja.
Torej tole za 60fps velja samo za igre preko interneta, kjer te zjebe povezava. Ko pa igras singleplayer pa ti recimo da procesor 100updatov na sekundo, potem pa ti sigurno z usakim frameratom dobis novo sliko tako da tuki ni problema ozeroma ni mozno bit slabse kot ce imas 30pinga.

Tilen ::

To z updati je tickrate. Stevilo slicic, ki jih izrisuje server. Pripomore pa k registraciji zadetkov. Ce ima server 30 tickrate pol je itak podn.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

strictom ::

30 pinga pomeni, da ti serverju pošivljaš update o svoji poziciji, orožju, ... z 30 milisekund zamika, nima pa nobene veze kako igra laufa na tvojem kompu.

Tickrate je pa čist druga zadeva.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

stock ::

o boze, ti lahko mas nevem kaksn komp ce majo tud drugi 30ms zamika torj ti samo igralci stekajo po bojiscu ti gres pa gladko, kaksna ogralnost...:\

CaqKa ::

kolkor se jaz spomnim tega problema, nima veze z tem kaj oko vidi ali ne.. nima veze z monitorjem.

gre se enostavno za to, da ko slediš z miško eno tarči in se ta tarča premika (drug igralec), rabiš večji fps da ga lahko bolj natančno ciljaš. in če imaš miš z velikim dpi se ti zgodi, to da zaradi fpsjev ne moreš miši dovolj natančno pozicionirat, ker ti enostavno vmes med premikom nasprotnika manjka nekaj slik.
zaradi laga pa se vse skupi še malo bolj zakomplicira :>

/edit: pol pa je bla še ena zadeva.. in sicer pri kvakaih.. vsaj za q3 vem da je bla ta finta.. namreč če si imel na 120 fps (nima veze če jih monitor prikaže ali ne, glavno da jih grafična sproducira) si lahko dlje skakal.. to še je tudi ena izmed fint.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

stock ::

Za pozicioniranje rabis procesor, ce je le ta dovolj mocan lahko ti z 5fpsji streljas nasprotnike samo pol ze bolj predvidevas kje stojijo, ker ce je proc pa ram dovol hitr pol igra drugim tece gladko samo tvoj monitor izrisuje man fps-jeu.

Dr_M ::

eni se kr naprej lepo mlatite prazno slamo.
nardite test v ksni mal bl resni igri, pa boste vidl. dokler pa ne boste sprobal, bo pa vasa glava trda kot beton.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

CaqKa ::

>>> Za pozicioniranje rabis procesor, ce je le ta dovolj mocan lahko ti z 5fpsji streljas nasprotnike samo pol ze bolj predvidevas kje stojijo, ker ce je proc pa ram dovol hitr pol igra drugim tece gladko samo tvoj monitor izrisuje man fps-jeu.

ja kam pa ciljaš? v prazno? na slepo?
pri štiri v vrsto ne moreš krogca vrečt med 4 in 5 stolpec. lahko ga v 4. ali pa 5. če pa si postaviš več stoplcev, recimo 14 namesto 7 pa ga lahko flikneš v 6.ega.
zato rabiš več fps. da sploh dobiš prostor v katerega ciljaš.

stock ::

Ja na slepo, ker to racuna proc teoreticno miska se premakne samo ti nevidis. nestekam lih tega primera, ki si ga nevedu, fps nima veze s tem kako natancno ti vidis ko se ti pokaze pri naslednjem framu pac fliknes v tisto lukno k hoces, na slepo se premaknes pocakas na nasledn frame pa ce si nad tapravo lukno spustis krogec, pri naslednjem framu bos pa vidu kko je not padu oz> je ze na tleh.

RC14 ::

Kako vroča debata.

Razlika med 30 in 60 FPSji v igrah je ogromna in mi je prav smešno, ko kdo reče, da je igra pri 30 FPS-jih popolnoma tekoča. bullshit.
V veliko igrah se lepo vidi, da za gladko igranje potrebuješ krepko čez 30 FPS-jev (jaz najbolj opazim pri dirkačinah). Če pa kdo tega ne opazi, pa hmhm , kaj naj rečem, hvala bogu za njega, mu vsaj grafične ni treba kupit nove in se lepo zadovolji z 9200SE:D


Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Mavrik ::

stock: To je zelo odvisno od igre. Nekatere igre imajo narejeno tako, da game loop laufa isto hitro kot grafika, kar pomeni pri 30 fps, 30 osvežitev vsega, tudi vhoda.
Je pa res da je taka postavitev precej neugodna.
The truth is rarely pure and never simple.

CaqKa ::

ne stock. računalnik bo tvoj klik obrajto šele pri naslednjem kliku.

finta je da za običnega igralca, ki to špila zato da čas preganja, je lahko tudi 10fps 'igrabilno', za kakega kvejkerja, ki pa hodi na turnirje, pa je podnujno da je njegova miš z dovolj dpiji (da mu ni treba tolko roke, premikat in da lahko natančneje cilja) in da njegova grafična proizvede dovolj fps (med katerimi lahko cilja). in za takega je lahko zgornja medja fpsjev, 60, 90 ali 120 ali pa 200 odvisno kak hardcore gejmer je.

in žal je tak da hardcore gejmerjev je malo in bodo tozadevno popušli v tej temi, proti množici janezov, ki jim je 15fps dovolj.
drugih proti prvim - pa čeprav je tale forum še nevem kako računalniško usmerjen - je premalo.

naj že dajo filme na hdtv 60hz progresive, da bo volk sit in koza cela :)

Poldy ::

in žal je tak da hardcore gejmerjev je malo in bodo tozadevno popušli v tej temi, proti množici janezov

Uf, potem še obstaja rešitev da mogoče ne bodo prevladale ženske na zemlji...:D

Še moje mnenje o 30 in 60:
Glede na to, da zahtevnost izrisa fps nihajo, je bolje da so višji - 60, ker če recimo nihajo za +-20 - torej od 40 do 80, se vse premika gladko, drugače pa je seveda pri tem okoli 30. Ko pade na deset, se pa seveda že opazi.

;-) ::

Drgač nism neki izvedenec v tem sam sem mal testiral TOCA Race Driver 3 mi dela tam z okoli 50fps...slika se ne zatika in nimam nobenih problemov.

TMN ob največjih nastavitvah mi dela z 30fps, pa tud dela gladko-slika je čista itd., problemov z igralnostjo nimam.

Nevem v čem je fora. Teoretično bi lahko bila poanta le pri strelskih igrah ampak le pri zelo zelo natančnih, dvomim pa da npr.: pri COD 2 in podobnih tako natančno streljate ko se podite z puškami pa pištolami da bi vas moto šesti del sekunde ki ga ne vidite:D

stock ::

Poldy tko btw logika ti kaze da ce mas vecje stevilo fpsjev je vecje nihanje 60fps*40-80, 30fsp*20-40 in ne 10.

CaqKa, lej... premikanje ni odvisno od fps-jeu!!! ce nisi razumeu prejsnga posta pol pa tko poglej... ce ti crkne monitor(alpa ce ga ugasnes) nimas 0fps pa kljub temu lahko premikas misko! -in racunalnik takrat dela!

Enim je smesno ko eni recejo da je 30fps dost, drugim je smesno ko reces da je mas FPSgamerje 60,80,120,200fps 500fps hardcoresupergamer.

Tko btw jst igram Cod 2 kr dost, bi reku da sm med bolsimi... seveda igram na 60+fps samo to je samo slucaj kr sm menju grafo..

Pa poglejte se to recimo ce mas malo slabso grafo in imas pri 800x600 45fps, pri 1024x768 pa 30fps. je se vam zdi bolse igrat? -no vam jst povem pri 1024, zakaj? zato ker takrat kljub manj fps na dalec vids bolse eno mejhno glavo in lazje nameris...govorim iz iskusen +to da sm meu se manj fps.


EDIT: EWER tko btw ti povem sm spilu tud CSS pa ti povem da mors bit kle bol natancn..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

'FireSTORM' ::

To me sploh ne moti tako, kot recimo tole :


Za bolj počasen Oblivion je 20-25 dovolj. Za kakšno potezno strategijo pa je dovolj že 15 slikic na sekundo.
Čisto dovolj za normalno igranje.



ali pa :

jst lepo igram streljačine pri 10fps-

Tukaj se pa zamislim...


zakaj te to tako moti?

poglej ti dam en drug primer
CS sem igral precej dolgo, na dial-up
na dial-up to skače in enkrat si tam, drugič tam, nasprotniki skačejo oz. se teleportirajo iz enega mesta na drugo
no pa sem snipal vse po vrsti, čeprav sem jaz in drugi skakali iz mesta na mesto(ne bežali ali dejansko skakali ampak se teleportirali)
in zakaj sem jih snajpal? ker sem bil nadrkan!
tak da ne govorit da ne moreš igrat igre pod 30fps, seveda se da, če se nadrkaš!
ok, pod 10 je že kriza, tam 15-20 pa še gre, če si dovolj vztrajen in se nadrkaš
jaz tudi zdaj igram americas army na 20-30 fps na laptopu, in moram povedat da mi kar gre, ker sem se nadrkal
Those penguins.... They sure aint normal....

CaqKa ::

a je kter kvejker tuki ki bo razložil finto z 120 fpsi?

stock, jaz mam svoje mnenje, ti pa tudi imej svoje me ne moti. samo želel sem podat en pogled na stvar, ki ga v tej temi še nisem zasledil.

Spock83 ::

Jp tudi pri Call of Duty je bila ista finta pri 120fps-ji. Drugače pri america's army, če si imel 30 fps-jev si zelo teško igral, bil si nenatančen, tvoj reakcijski čas je bil višji, + bog ne daj da bil imel sniper v rokah. Saj dalo se je igrat, samo to je bolj mučenje samega sebe. Zdaj, ko sem zamenjal comp in imam stalnih 85 fps-jev je pa čisto druga pesem. Ko igram čutim, kot da je moj rač. lik pojedel "ekstazi" z vitamini. :))

Sniper pa je dober prijatelj in nedovoli, da bi se bad bad boys približali. >:D

'FireSTORM' ::

no ja, jaz mam 30 FPS pri AA
pa snipam bp, dokler ni smoke granade vržen kje v mojem pogledu

ok malo res slabše igram zdaj ko igram na laptopu, ampak gre
+ tega pa že dolgo nisem igral(kaki mesec ali dva)
Those penguins.... They sure aint normal....

Zgodovina sprememb…

Saladin ::

Zanimivo je, kako tisti, ki potrebujejo nizke pinge za online igranje, najbolj jamrajo o pomanjkanju FPS.
Naveza ping/FPS je precej drugačna od naveze FPS na lokalnem računalniku.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

'FireSTORM' ::

ma kak ti bo ping vplival na fps?
ni logike, nikakršne
ping pomeni zamik kot je že nekdo povedal
ampak je mel majhno napako, ping ni zamik kdaj ti pošiljaš
pošiljaš podatke takoj, ampak če je ping 30 jih bo strežnik prejel po 30 milisekundah od tvojega pošiljanja
ping pa raste z oddaljenostjo in slabšo hitrostjo
Those penguins.... They sure aint normal....

para! ::

No, tisti frajerji, ki trdijo, da je igra pri 30 fps tekoča, vam že DRUGIČ NA TEM FORUMU ponujam možnost zaslužka:

pri meni doma naredimo test, Quake 4 ali katerakoli druga streljačina, pa bomo naštimal grafiko tako, da bo:

a) konstantno 60fps
b) fpsji nihajo od 30 do 60 fps

Če razlika ni ZELO OPAZNA in se zaradi tega NE ZMANJŠA KAKOVOST IGRALSKE IZKUŠNJE, dam vsakemu 5k SIT na roke.

lp
Death before dishonor!

'FireSTORM' ::

že da se poslabša igralnost
na začetku se ti drastično poslabša če greš ti iz 60+fps računalnika na 30-fps
ampak se počasi navadiš na teh 30-fps in lahko pravtako igraš dobro kot vsi ostali
Those penguins.... They sure aint normal....

Saladin ::

ma kak ti bo ping vplival na fps

You don't get it.
Ne vpliva na FPS, ki ti ga izrisuje tvoj PC, ampak bo zaradi izgube paketkov videti, kot da igraš z 15fps ali manj.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

'FireSTORM' ::

ja to ja, oni bodo tebe vidli da "skačeš" oz. se "teleportiraš" ti boš pa še vedno igral gladko
mogoče te tu pa tam rahlo prestavi na drugo lokacijo
ampak na tvoj lokalni FPS pa ping ne vpliva
Those penguins.... They sure aint normal....

Mr.B ::

Sej se je raja navadila na LCD-je, se tudi na kaj drugega...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Saladin ::

Potem pa v navezi online igranja vzemi v obzir še ping, tvoje FPSe in FPSe ostalih igralcev
Ali še bolje - raje govori le o SP načinih, kjer latenca nima nobene veze.

Tukaj pa je kot sem rekel - pri počasnih igrah z konstantno počasnimi premiki ne vidiš razliko med 20 in 30 FPS, kaj šele več.
Razliko vidiš le, če narediš hiter premik ali ti zašteka strojna oprema.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

stock ::

FireStorm tud drugi majo ping ane? sepravi nesamo da ti posiljas podatke serverju se oni jih teb tako da pol usi stekate edino okolica gre lepo ane? saladin ti je lepo povedu +preber ksn moj zgorn post malbol natancno.


para! mislm da je to kar si ti izjavu je brezveze ti stem ko nizas fps vecas kvaliteto slike in mislim da bi bila to bolj pozitivna kot negativna igralska izkusnja, tako da lahko kr prineses denar:P
Sicer pa tud nima usak razor miske in 19' monitor da bi bila zikusnja res nevemkaj. -kar mislim da bol pripomore k igralski izkusnji. Igrabilnost je pa spet drug pojm...in tko se ne konca

p.s.>pa tko cist slucajno sem obrno ene 2sobce quake4 na fx5200 pa ti povem da je to edn najbol zahtevnis spilou kar sm igrou...pa mislim da na hard sm kr lepo pobiju tiste posasti>:D

Tilen ::

na začetku se ti drastično poslabša če greš ti iz 60+fps računalnika na 30-fps ampak se pocasi navadis na teh 30 FPS

Na kateri strani bojne linije si zdaj ti ?

To je nekako tako, kot da se privadiš na smrad. Nekateri, ki pa dišimo bomo nekoga še vedno zavohali, tudi če se njemu to zdi normalno in se je na to navadil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

para! ::

Ma vi ste debili, sej sploh ne vem kaj naj rečem, če take izjavlate.

Stock, večam kvaliteto slike k dam na 30fps? A ti RES ne razumeš? A veš da govorimo o tem kako gladko se premika use skupaj? Ko premaknem miško na levo se na 60 fps premika vse lepo gladko, pri 30 fps pa zadeva TROKIRA. Ne gre se za kvaliteto slike ampak za to, da MOJE OKO ZAZNA TISTE SLIKE KI MANJKAJO DO 60 FPS A RES NE RAZUMEŠ TEGA ?

Ne vem a se res delate norca, da vaše oči ne ločjo med 30 in 60 fps pa res ne verjamem. A ste mutiral v neki novga, tok cajta mate že slabe grafične, da vas je evolucija nardila take, da ne zaznate med 30 in 60 fps?

lp

-post editiran [mod]
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

y00r3 ::

Jap evolucija bo kriva. Človeštvo se je razvilo v dve veji. Tisti ki zaznajo trokiranje nad 30 fps in tisti ki ne. Tako sta nastali 2 novi vrsti :homo sapiens 60 in homo sapiens 30. Tako je naš problem rešen. Eni vidijo tako in eni drugače.

Saladin ::

para! - a se ti izpisujejo FPSi v kakšnem kotu?
SI kdaj pomislil, da v trenutku, ko opaziš, da ti FPSi padejo pod 30, že iz tega sklepaš, da igra šteka?

Naredi kakšen kredibilen double blind test pa ti bom mogoče verjel, da imaš "superoči". Do takrat pa je tvoje zaznavanje podobno avdiofilom, ki slišijo razliko v kablih.
Če jim rečeš, da kabel stane 2 milijona, je naenkrat zvok boljši. Čisto možno je, da takoj, ko (zgoraj v kotu) "opaziš" 30 FPS da "vidiš" kako se slika zatika.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

;-) ::

Saladin ti si n00b. Ti veš da šteka sam zarad tega ker vidiš cifro, drgač pomoje nebi opazo:D

Tako da greš zdrav k dohtarju pa ti napiše da maš angino pol pa se slabo počutiš-princip pač>:D

CaqKa ::

saladin si prebral link ki ga je dal tilen?

RC14 ::

Ne vem a se res delate norca, da vaše oči ne ločjo med 30 in 60 fps pa res ne verjamem. A ste mutiral v neki novga, tok cajta mate že slabe grafične, da vas je evolucija nardila take, da ne zaznate med 30 in 60 fps?

Očitno so samo dve možnosti za tiste, ki govorite, da igre tekoče delujejo pri 30 FPS-jih:

1.
niso oz niste sposobni razločevat med 30 in 60 slikic (tako, kot je že napisal para!),v kar čist verjamem, ker moj kolega je tudi igral Far Cry pri 15-30 slikicah, pa je reku :
kk fajn mi igra dela, fajn tekoče , mislim 8-O 8-O Meni je blo porazno. Žal ne morem drugače napisat.

2.
niste nikol vidli kake igre, ki teče na več kot 30 FPS-jih.

Če bi jaz doma skoz igral na 30 slikicah, bi menda še začel verjet, da res tekoče deluje vse skupaj. Ampak žal igre NE delujejo tekoče pri 30FPS-jih in se sprijaznite z tem.

Dejte kako LFS ; GT legends; F1 2002 igrat, pa igrajte na 30 potem pa recimo na 60 slikicah, če vi ne vidite razlike, boh vam pomagej.
Js takoj vidim razliko, kako svilnato teče igra na recimo kar je več kot 50 slikic in zatikajoče pri 30 slikicah. 15 slikic pa so zame že skoraj diapozitivi.

Sicer pa je ta tema totalno brezvezna, ker konca itak ne bo, eni vidimo , eni ne vidijo razlike in tako bo še nadaljnih 10 strani v tej temi.


Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

Saladin ::

Ne rečem, da ni nobene razlike med 30 in 60 FPS - razlika seveda je.
Govorim le o igralnosti in efektivni razliki. 60FPS naredi razliko v hitrih in natančnih igrah, kjer je vsak frame pomemben (še posebno online)

Med 30 in 60 FPS pa ne boš opazil nikakršno zatikanje, ampak, pogojno, le drugačno hitrost odvijanja igre. Ja, igra bo hitrejša, ampak to ni zatikanje.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

xgo ::

jest opazim razliko med 125fps @ 120hz in 140fps @ 140hz v q3ju 8-)

para! ::

Naredi kakšen kredibilen double blind test pa ti bom mogoče verjel, da imaš "superoči".


Anyplace, anytime.

No, očitno je res danes tako, da so grafične predrage in se folk zadovolji s 30 fps. Seveda se potem navadi na štekanje in govori neumnosti po forumih. V časih, ko je najboljša grafična kartica, takrat Voodoo3, koštala 40kSIT, smo se jokal že, če je blo pod 90 fps.


Ne rečem, da ni nobene razlike med 30 in 60 FPS - razlika seveda je.


Seveda si, ko si videl kakšno neumnost si sprva trdil, na koncu le priznal, da si neumen. Tako se začne. S priznanjem.

Govorim le o igralnosti in efektivni razliki. 60FPS naredi razliko v hitrih in natančnih igrah, kjer je vsak frame pomemben (še posebno online)


Efektivna razlika? Lej, Saladin, gremo še enkrat od začetka - tu ne govorimo o tem, koliko fps rabiš, da si v neki igri dober, ampak koliko fps rabiš, da igra dela brez zatikanja. V Q2 in Q3 rabiš 90+ fps, da sploh lahko normalno skačeš. Ampak to ni pomembno, jaz ti samo povem, da v igri kadarkoli opazim razliko med 30 in 60 fps. To ne pomeni, da znam natančno ocenit trenutni fps, ampak samo to, da bom ločil med igro, ki teče na 30 fps in tisto, ki teče na 60. Seveda, če igraš igrce na 30 fps že od samega začetka, zna tvoje oko bit manj občutljivo na to, ker si se pač navadil.

Med 30 in 60 FPS pa ne boš opazil nikakršno zatikanje, ampak, pogojno, le drugačno hitrost odvijanja igre. Ja, igra bo hitrejša, ampak to ni zatikanje.


Ne, ni res. Če neko igro omejiš na 30 fps bom jaz rekel, da igra šteka. Ti, ki si navajen na MAX 30 fps, boš rekel, da dela gladko. Kdo ima prav? Igraj streljačino na mašini, ki 60 fps doseže le v temnejših, praznih delih mape in čakaj, da pridejo pošasti in osvetlijo prostor. To bi tvoje oko moralo opaziti kot upočasnitev igre, kar pa logično pomeni štekanje oz. zatikanje. Ko pa pobiješ vse pošasti se vse spet odvija gladko.

lp
Death before dishonor!

Mr.B ::

Vse kar se gor govori, govorimo o CRT , torej Flašah, torej tistih velikih štirioglatih škatlah.
To za LCD-je ne velja. Torej, tisti ki ne opazi razlike med 30 fps-jih in 60 fps-jih, uporablja skoraj verjetno LCD, in ne klasiko, tako da njihovi komentarji ali opazijo ali ne so neumestni.
30fps-jev = cca 33ms na slikico
30fps-jev = cca 16ms na slikico
Danes nema LCD-ja ki bi imel odzivni čas 8 ms in manj, razen na papirju, po testih tega ni videti.
Poleg odzivnega časa morate prišteti še čas zakasnitve zajema slike , če imate analogni vhod, ter prišteti čas, da elektronika preprocesira vse , da je procesirana slika fenomanelna . Če LCD ekran fenomenalen praktično brez ghosta v igrah, je posledica tega, da se nekaj frejmov naprej preprocesira, da se pripravi pravilno odpiranje posameznih pikslov, ter se tako prelisiči analogno oko, ki dejansko še malo posvoje preprocesira sliko, in v večini primerov, je lahko en LCD monitor idealen v igrah, v predvajanju filma, pa je neprimerljivo porazen s katerim drugim monitorjem, ki se je v igrah slabo odrezal.

Namig 2
Zaradi česa pa se je začelo govoriti v legu LCD-jev, pri velikih monitorjih, ko premakneš miško, pa se le ta z zamikom premika na ekranu ? Pri večjih matrikah, pač morajo več preprocesirati, pa kot vsi dobri kapitalisti, raje malo zaslužijo, pa bodo kupili naslednji novi model, ki pride ven….Isti leg je tudi pri manjših monitorjih, ampak je manj opazen, ker isti procesor rabi manj časa, ker je manjša velikost matrike….
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

stock ::

jaz ti samo povem, da v igri kadarkoli opazim razliko med 30 in 60 fps. To ne pomeni, da znam natančno ocenit trenutni fps, ampak samo to, da bom ločil med igro, ki teče na 30 fps in tisto, ki teče na 60.

Use se zacne s priznanjem ne? zdej ze samo jedva locis med 30-60fps.
Če neko igro omejiš na 30 fps bom jaz rekel, da igra šteka

Kaj pa ce tega nebos vedu?

Tocno tako vi ste z Voodooji bli navajeni na trike pri igrah z vec fpsji dlje skocis (te trki so namenjeni mlajsim otrokom, ki se niso sposobni igrat pa jim to pomaga pri efektivnosti igre) In na to si ti navajen.

RC14 dej se kaksen primer kr ne spadam niti pod 1. niti 2.

Usi vemo da z nikomur od nas ni nic narobe z ocmi usi opazamo razlike samo prepricanja imamo drugacna. Usi ki zatrjujete da mora bit 60fps to trdite zto kr niste nikol igral na 30fps.

Pa se neki zelo cudno se mi zdi da vi ko nalozite en spil prvo prizgete FRAPS in greste u setings. Jst recimo grem spilat in stelam nastavitve dokler nedela use uredu in sele pol pozenem FRAPS -in glej ga zlomka 30fps!






Para! vedno bolj slutim da mas ti premalo rama pa ti trokera kljub 100fps...

para! ::

stock, nikjer nisem trdil, da znam povedat na koliko fps trenutno teče neka igra, ampak samo, da če mi daš igro ki teče na:

a) 30 fps
b) 60 fps

Bom znal povedat (brez, da vem katera je katera, DOH!!!), katera šteka in katera ne.

In samo o tem si mi tu pogovarjamo. Kako smo mi skakal dalj od vas s PCI Rage karticami, pa tu sploh ni pomembno. Da me zato, ker sem rad skakal bolje kot ti, označiš kot otroka, pa je samo tvoja frustracija, ker nikoli nisi tega prenesel. Sej na 19" CRTju si tudi dost bolje streljal kot na 14", pa sem zato otrok, ker si ti mel 14"?

lp
Death before dishonor!

Saladin ::

koliko fps rabiš, da igra dela brez zatikanja.

30 FPS.

Zdej bom pretiraval zavoljo debate: Pri 60 bo igra delovala hitreje. Gibi bodo hitrejši. AMpak daj si dopovej razliko med hitrejše, počasnejše in zatikajoče.
Pri 30 FPS se igra NE BO zatikala. Tvoje oko ne bo zaznalo pomanjkanja sličic med pomiki. V najboljšem primeru bo videlo počasnejši ali hitrejši premik.

Ja, na to sem pozabil, ker stalno zabijate ZATIKAJOČE. In za večino iger je dovolj, da se ne zatika. In to je pri vseh sigurno 30 FPS, pri nekaterih pa že manj.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

para! ::

Hja, ne vem, Saladin. Če zdaj namestim eno igro, ki je še nisem igral na en PC, ki ne vem kaj je notri, jo zaženem, verjameš, da ti bom povedal, da igra šteka, če bo tekla pri 30 fps (brez, da vem, koliko fps je)?

No, jaz to trdim.

lp
Death before dishonor!

stock ::

No pol si pa razvajen:P . za casa teh graf jst sploh se nism meu compa. Samo mislim pac da pretiravas in da je igrabilno tudi pri 30fps. Zaradmene spili ti na 100fps samo recem ti... da sm ze zaspan.

No sam tko saladin kle si tud ti mal zajebu (sklepam da mas svoh proc) ker do tega pojava da se dejansko spil upocasni in tud realtime v spilu pride pri posledici ko procesor nemore usega zracunat. Zatika pa se ko igro limitira samo graficna torej fps.


EDIT: no jst ti pa to neverjamem. dj si gor en spil si najprej nasteli grafiko da bos zadovoln in pol pozen fraps pa porocaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

Tilen ::

A zdaj tisti, ki igramo normalno smo pa kr razvajenci? 8-O
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Saladin ::

Če zdaj namestim eno igro, ki je še nisem igral na en PC, ki ne vem kaj je notri, jo zaženem, verjameš, da ti bom povedal, da igra šteka, če bo tekla pri 30 fps

Jaz pa porečem, da ti "počasnost" igre izenačuješ z zatikanjem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

para! ::

dj si gor en spil si najprej nasteli grafiko da bos zadovoln in pol pozen fraps pa porocaj.


Ej, stock, pazi mal kako vrtiš ta svoj jezik. A ti ni iz mojih zgornjih postov do zdaj že ratal kristalno jasno, da mi ne izrisuje FPSjev med igro?

Vedno inštaliram igro, naštimam grafiko in igram. Frapsa in podobnih sploh nimam. V streljačinah (tist quake4 pa še par drugih, ki jih igram 2x na tedn) kasneje preverim koliko mam fps, da vem kako si naštimat config. In 30 fps me do zdaj nikol ni zadovoljilo.

Evo, konkreten primer, kak teden nazaj sem namestil NFS:MW. Pognal igro, naštimal tako, da mi je grafika všeč, pa je štekalo. Frapsa se mi ni dalo nameščat, da bi pogledal kolko je fps, bom pa ko igro spet namestim. In iz izkušenj vem, da je blo to tam okoli 30 fps. Ker špil se je dalo igrat, ampak komaj. Počasnost nasploh, upočasnitev ob farsight scenah, pohitritev v tunelih - to so vse LASTNOSTI ZATIKANJA.

Saladin, kako si ti sploh predstavljaš potem zatikanje? Kaj je zatikanje drugega, kot upočasnitev igre? Če maš povprečen sistem ti večina iger dela pri okoli 60 fps, kako potem obrazložiš nenaden padec na 30 fps? Kako imenuješ ta padec, me zanima, namreč?

za casa teh graf jst sploh se nism meu compa.


S tem si povedal nič drugega kot - vse :)

lp
Death before dishonor!

Mavrik ::

Počasnost nasploh, upočasnitev ob farsight scenah, pohitritev v tunelih - to so vse LASTNOSTI ZATIKANJA.


To v bistvu nima tako velike veze s številom fpsov, kot nihanjem le teh. Če ti maš konstantih 30 fps je precej boljše kot pa da maš 50fps in ti vsake toliko pade na 15.

Drugače pa je debata o Quake 3 pogonu v tem primeru skoraj brezpredmetna, saj je tisto "ne moreš normalno skakat pod 60 fps" krivda zanič napisanega pogona, ki ob določenih FPS vrednostih napačno zaokrožuje gibanje.
The truth is rarely pure and never simple.

para! ::

Res je, in ravno ta padec iz recimo 60 na 30 jaz imenujem zatikanje. Verjamem, da če bi že od nekdaj igral na 30 fps, bi se navadil. Trdim pa, da ker sem navajen na 60+ fps, opazim razliko med 30 in 60, na različnih kompih, na različnih igrah. Mi je pa žal, če vi tega ne morete.

Drugače pa je debata o Quake 3 pogonu v tem primeru skoraj brezpredmetna


Ma ja, to govorijo vsi, ki so začeli igrat mal kasnej in nikol niso zares doživel tega trikanja. Je blo precej zabavno, pa če je blo fer al pa ne.

Senitel je na 1. strani te teme napisal:

Višji frame rate ko je več informacij o movementu dobiš.


In to je vse, kar bi v bistvu moralo pisati v tej temi. Več informacij o movementu, namreč naredi ta movement bolj gladek. In to je ves point :\


lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

FPS osnove (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
819844 (7932) kratos
»

YouTube podpira 60 sličic na sekundo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
10028464 (24930) m0LN4r
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15013896 (10758) MrStein
»

sam 60 fpsjev???

Oddelek: Pomoč in nasveti
302417 (1654) stock
»

Človeško oko

Oddelek: Novice / Igre
113977 (3977) undefined

Več podobnih tem