» »

'FPS-ji' so pomembni

1
2
3 4

LordPero ::

TV ne gledamo s 25 fps, ampak 25fps interlaced, kar je precejšnja razlika.

Ne, iz vidika FPS (torej podatkov) je isti šmorn oz. še slabše. Torej na koliko vidimo nima nobenega vpljiva. In ne, to nikakor ni 50 FPS.
LordPero

cegu ::

Prvič slišim za 25Hz, vem da se poudarja 50Hz. Ko smo delal teste z LED diodami (namen varčevanje energije), 'neha' ta utripati nekje pri 50Hz, če gledaš direktno v njo in pri nekje 80Hz, če jo vidiš pri strani zornega kota. Toliko o sposobnosti očesa.

BigWhale ::

Ce monitor ne izrise slike hitreje kot s 60Hz potem ti mozgani nimajo kaj registrirati. Tistega vmes enostavno ni. LCD Monitorji v vecini zajemajo sliko iz kartice s 60Hz. Igra lahko rece, da dela s 150FPS ampak to na samo sliko ne vpliva, ker je monitor ne izrise bolj pogosto in pri igri ne mores opaziti zatikanja ali karkoli.

Ce igra sama po sebi dela drugace zaradi tega, ker dela s 150 FPS je to problem same igre ampak na ekranu enostavno ni prikaznih vec slik in razlike na ekranu ne mores registrirat.

gruntfürmich ::

same nubetine tu gor.
mešajo fps pa izrise na ekranu - pomembni so samo fps ki jih monitor je sposoben predvajat. ostalo je brezveze. manj pa že problem zaradi zamazanosti oz zatikanja - utripanja - hitrih predmetov skozi celoten kader.

in okapi, ne govori da je 25 fps dovolj, ker že v isti sapi trdiš da se le ti raztegnejo na 50 in več - zakaj bi potemtakem gledal 25 razmazanih in 25 čistih slik, če jih lahko 50 čistih?? še vedno ne štekaš...

in eni spet mešate fps in tick rate. loooooooooooool da bo puška močnejša pri večjem fps ali pa da bo mudel boljši... če imaš tko beden pogon kot igra quake iz primera, ki to dopušča, boljš da menjaš igro...

tickrate do in od serverja ti spremeni moč orožja!!!, ping na mreži in slabi strojni opremi ti spremeni zakasnenje; fps pa nič. in na lcdjih je itq optimalno da imaš uklopljen vsinc, če ti je grafa dovolj močna.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Okapi ::

in okapi, ne govori da je 25 fps dovolj,
A si že kdaj gledal kakšno risanko v kinu? Si zraven trpel ob zatikajoči se sliki?

O.

destroyer2k ::

BigWhale

Zaznaš razliko čeprav ni ekran tako hiter. To ne bom trdiv, ampak se mi zdi da glih tebi je eden dokazal to na forumu racunalniske novice.

Bi dal link do te teme, ampak je ne najdem.

gruntfürmich ::

in okapi, ne govori da je 25 fps dovolj,
A si že kdaj gledal kakšno risanko v kinu? Si zraven trpel ob zatikajoči se sliki?

O.


sem gledal nazadnje v kinu neko komedijo o porokah. in ko je tipson z roko krožil po celem kadru sem se zavedal, da je 24 fps veliko veliko premalo za dinamične stvari...
daj si osveževanje monitorja na 25 in hitro z miško čez ekran drsaj. pa poročaj kaj ti je bolje; 75 ali 25.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Okapi ::

A nisem že prej napisal, da je 100 in 200 Hz bolje od 50 Hz, ker vmesne sličice zmanjšajo "preskoke" in naredijo sliko bolj ostro?

O.

gruntfürmich ::

ti si trdil da je čisto dovolj 25 hz, in vmes nekaj zmazkov... jst pravim da si zaslužimo več.

A nisem že prej napisal, da je 100 in 200 Hz bolje od 50 Hz, ker vmesne sličice zmanjšajo "preskoke" in naredijo sliko bolj ostro?

O.


ampak zakaj je potem 200 hz bolje? itq ne vidimo vmesnih sličic... po tvoje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

ti si trdil da je čisto dovolj 25 hz, in vmes nekaj zmazkov..
Ne vem od kje tebi ti vmesni zmazki? Jaz sem trdil, da motion blur ni tisto, kar naredi sliko v kinu gladko pri 24 fps, dokaz za to pa so risanke, kjer ni nobenega motion blura. Če pa vidiš teniško žogico na eni sličici na eni strani zaslona, na naslednji pa že na nasprotni, pa je jasno, da slika ne bo videti gladko.

itq ne vidimo vmesnih sličic... po tvoje...
To si že spet sam nafantaziral, ker nikjer nisem napisal, da ne vidiš vmesnih sličic.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Bor H ::

Če vas zanima kaj zmorejo možgani si poglejte kakšen stopmotion film, Coraline naprimer. Najprej zgleda mal zatikajoč ampak ko se navadiš je slika gladka.

jlpktnst ::

Še vedno ste smešni. Možgani itak interpolirajo zadeve.

Edina fora kjer to šteje je, da za kako milisekundo prej vidiš nekoga ki prileti na sliko (iz zunaj slike).

st0jko ::

Saj risanke imajo motion blur. Se pa ja z kodiranjem filma generira.
keks?

BigWhale ::

BigWhale

Zaznaš razliko čeprav ni ekran tako hiter.


Ja, kaksno razliko zaznas in vidis, ce ekran jemlje sliko iz kartice s 60Hz? :> Ekran ti v VSAKEM primeru narise 60 slik na sekundo, pa ce ti jih racunalnik zgenerira 5 ali pa 150 slik na sekundo. Seveda, razliko lahko opazis, ce racunalnik zgenerira na sekundo manj kot 60 slik, takrat je to povsem mogoce, ker se nekatere slike na ekranu podvajajo in se ti lahko zdi, da se slika zatika.

Koliko slik na sekundo pa nekdo se razloci kot posamezne slike je pa odvisno od posameznika in od tega kako gleda sliko. Periferni vid je bolj obcutljiv na framerate kot centralni vid (ali kakorkoli se mu ze rece). To je pa cista evolucija, ker medtem, ko si odiral kozo antilopi si moral okrog oprezati, ce ni kje kaksna hijena na pohodu. :>

Ce se igra drugace obnasa pri vecjem frame ratu je pa to druga stvar in z zaznavanjem slike nima nobene veze.

To ne bom trdiv, ampak se mi zdi da glih tebi je eden dokazal to na forumu racunalniske novice.
Bi dal link do te teme, ampak je ne najdem.


Meni pac ne, ce je tam kak BigWhale je imposter. Jaz tisto nisem. :)

Half-Saint ::

Je*em ti, da se v vsaki temi najde 10 znanstvenikov, ki vejo vse o vsem in potem bash on! Kako se vam da?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

3p ::


Ja, kaksno razliko zaznas in vidis, ce ekran jemlje sliko iz kartice s 60Hz? :> Ekran ti v VSAKEM primeru narise 60 slik na sekundo, pa ce ti jih racunalnik zgenerira 5 ali pa 150 slik na sekundo. Seveda, razliko lahko opazis, ce racunalnik zgenerira na sekundo manj kot 60 slik, takrat je to povsem mogoce, ker se nekatere slike na ekranu podvajajo in se ti lahko zdi, da se slika zatika.


Če ti računalnik zgenerira 150 slik in imaš VSYNC izključen, boš v tem primeru kolikor vem videl drugačno sliko. Na primer: na zgornji polovici zaslona boš v nekem trenutku videl prejšnji frejm, na spodnji pa že naslednjega. Imaš spačeno sliko ampak malo manjši lag (vsaj na delu)?

gruntfürmich ::

Če ti računalnik zgenerira 150 slik in imaš VSYNC izključen, boš v tem primeru kolikor vem videl drugačno sliko. Na primer: na zgornji polovici zaslona boš v nekem trenutku videl prejšnji frejm, na spodnji pa že naslednjega. Imaš spačeno sliko ampak malo manjši lag (vsaj na delu)?


če si tak strašen prifič da rabiš v spodnjem delu monitorja 0,1 ms prej sliko in zaradi tega rad gledaš popačeno sliko, potem očitno rabiš veliko boljši monitor.
ker dvomim da ti bo zmazek od slike z vsincom off prispeval k boljši sliki in s tem k boljši igri, boy...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

gumby ::

Tole me zelo spominja na audiofile, ki "slišijo" tudi 100kHz :P
my brain hurts

BigWhale ::


Če ti računalnik zgenerira 150 slik in imaš VSYNC izključen, boš v tem primeru kolikor vem videl drugačno sliko. Na primer: na zgornji polovici zaslona boš v nekem trenutku videl prejšnji frejm, na spodnji pa že naslednjega. Imaš spačeno sliko ampak malo manjši lag (vsaj na delu)?


Takrat se zgodi 'tearing' in tearing je na LCD monitorjih precej nadlezna zadeva. Do tearinga pa pride na dva nacina, zaradi premajhnega ali pa prevelikega FPSja. Tearing zaradi premajhnega stevila slik lahko ublazis oziroma odpravis s pomocjo tripple bufferinga.

Ce zaradi visjega FPSja igra deluje hitreje, torej, da se v igri lik hitreje premika, potem je to bug v igri in ne prednost vecjega frame rate-a. Hitrost premikanja v igri mora biti fiksna ne glede na frame rate in na hitrost vhodnih podatkov s kontrolerjev.

Ce je vecina iger narejena tako, potem to vseeno ne pomeni, da je tako prav. Pomeni pa, da je vecina iger narejena narobe. :>

3p ::

Takrat se zgodi 'tearing'...


Se strinjam s vsem napisanim. Hotel sem reči, le da je slika drugačna, ne da je boljša.
In, grunt, seveda na igram na VSYNC off. Tisti solo FPS, ki ga obrnem na leto, obrnem če je treba tudi na 30 FPS, če comp več ne nese...

3furious ::

Pri Insomniacu so naredili raziskavo, kjer so ugotovili, da 60fps igra bistveno ne poveča prodaje, niti ni bolje ocenjena. Medtem pa boljša grafika pri 30fps dvigne oceno, tudi igralci igro opisujejo kot bolj zabavno.
Očitno premalo ljudi ceni 60fps, da bi se razvijalcem splačalo optimizirati igro. Me pa zanima, za katero opcijo se PC uporabniki množično odločajo. Boljša grafika pri 30fps ali slabša pri okoli 60 fps.
In the age of information, ignorance is a choice.

gruntfürmich ::

Pri Insomniacu so naredili raziskavo, kjer so ugotovili, da 60fps igra bistveno ne poveča prodaje, niti ni bolje ocenjena. Medtem pa boljša grafika pri 30fps dvigne oceno, tudi igralci igro opisujejo kot bolj zabavno.
Očitno premalo ljudi ceni 60fps, da bi se razvijalcem splačalo optimizirati igro. Me pa zanima, za katero opcijo se PC uporabniki množično odločajo. Boljša grafika pri 30fps ali slabša pri okoli 60 fps.


mislim da je bolj uprašanje ultra super modern pogon / slika (30 fps) proti povprečnemu (60 fps)... in usak raje pogleda zanimivejšega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bluefish ::

Za povprečnega domačega igralca je tako ali tako vseeno, ali ima igra tam okoli 30fps ali pa desetkrat več. So pa seveda izjeme, ki bodisi resnično opazijo razliko ali pa imajo le placebo.
Seveda je veliko odvisno od posameznega tipa igre in grafičnega pogona. Strategija recimo nedvomno ne rabi nekega huronskega števila slik.

Dr_M ::

Za vse, ki ne vidite razlike med 30 in 60+ fps, vam priporocam, da si nekje dobite quake 2 demo, potem pa v konzolo vpisite cl_maxfps 30 in igrajte. Potem pa se cl_maxfps 60 in 90. Boste videli, razlika je vec kot ocitna.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Lonsarg ::

Razlika se vidi, noben ni nikoli drugače trdil, vendar tisti končni film, ki ga vidimo v možganih ni nič lepša slika. Postopek je drugačen za možgane, da tisto vidimo, nič več, pač bolj umetno nam deluje, če je manj FPSjev. Nič takega, kar bi vplivalo na izkušnjo.

gruntfürmich ::

Razlika se vidi, noben ni nikoli drugače trdil, vendar tisti končni film, ki ga vidimo v možganih ni nič lepša slika. Postopek je drugačen za možgane, da tisto vidimo, nič več, pač bolj umetno nam deluje, če je manj FPSjev. Nič takega, kar bi vplivalo na izkušnjo.


lahko to razložiš? lepše vidimo, ampak ni lepša slika...!"?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Dr_M ::

Nič takega, kar bi vplivalo na izkušnjo.


Ocitno se nisi igral iger :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Lawler ::

Pri Insomniacu so naredili raziskavo, kjer so ugotovili, da 60fps igra bistveno ne poveča prodaje, niti ni bolje ocenjena. Medtem pa boljša grafika pri 30fps dvigne oceno, tudi igralci igro opisujejo kot bolj zabavno.
Očitno premalo ljudi ceni 60fps, da bi se razvijalcem splačalo optimizirati igro. Me pa zanima, za katero opcijo se PC uporabniki množično odločajo. Boljša grafika pri 30fps ali slabša pri okoli 60 fps.


Kaj pomaga boljša grafika, če potem gledaš dijapozitive :))

MrStein ::

Na fotki v reviji se to ne vidi in se ocena 97% zdi bralcu opravičena.

Follow the money... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Lonsarg ::

Razlika se vidi, noben ni nikoli drugače trdil, vendar tisti končni film, ki ga vidimo v možganih ni nič lepša slika. Postopek je drugačen za možgane, da tisto vidimo, nič več, pač bolj umetno nam deluje, če je manj FPSjev. Nič takega, kar bi vplivalo na izkušnjo.


lahko to razložiš? lepše vidimo, ampak ni lepša slika...!"?


OČI lepše vidijo, MOŽGANI pa isto vidijo, oziroma zanemarljivo drugače.

Če enkrat pridemo čez mejo zatikanja, potem dosti več FPSjev ne pripomore več bistveno k drugačni sliki, vidimo da se premika, torej v glavi smo že pretentani, da gre za tekoče dogajanje, kaj je še dodatno, kar hočeš pretentat možgane, da bo boljše?

Valda, da mamo ludje narejene tako oči, da znajo kej več zaznati, kot minimum, kolikor je potrebno, da procesiramo kot film, narava zmer gre na zihr. Ko bo stroškovno upravičeno, bodo pa tut filmi in igre "na zihr" mele dodatne FPSje.

Izkušnja je drugačna kolikor je, samo zaradi drugačnih procesov v možganih, ki jih "čutimo", v zavestni del pa prispe navidezno enak pretok.

Lawler ::

Oči samo zaznavajo, slika je v možganih.

Dr_M ::

Oci gledajo, mozgani vidijo. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Lawler ::

V glavnem, 60fps je boljš kot 30 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Lawler ()

gruntfürmich ::

OČI lepše vidijo, MOŽGANI pa isto vidijo, oziroma zanemarljivo drugače.

Če enkrat pridemo čez mejo zatikanja, potem dosti več FPSjev ne pripomore več bistveno k drugačni sliki, vidimo da se premika, torej v glavi smo že pretentani, da gre za tekoče dogajanje, kaj je še dodatno, kar hočeš pretentat možgane, da bo boljše?

Valda, da mamo ludje narejene tako oči, da znajo kej več zaznati, kot minimum, kolikor je potrebno, da procesiramo kot film, narava zmer gre na zihr. Ko bo stroškovno upravičeno, bodo pa tut filmi in igre "na zihr" mele dodatne FPSje.

Izkušnja je drugačna kolikor je, samo zaradi drugačnih procesov v možganih, ki jih "čutimo", v zavestni del pa prispe navidezno enak pretok.


jst pa mislim da si ti ne znaš predstavljat kako vidijo oči.
že res da se slika osveži 24× na sekundo, vendar to sploh ni pomembno za gibajoče slike. bolj pomembno je, kako zaznamo to eno osvežitev.
vsak bo povedal da v real lifu ne vidi zatikanja. zakaj!? zato, ker se vsak trenutek znotraj frejma mnogo hitreje osveži oz zaradi tega postane ta naš frejm bolj ali razmazan, ali pa se dejansko frejm večkrat osveži in je še osveževanje oči dodatno znotraj 24hz.
ker je razlika med filmom, kjer se zaslonka kamere izredno hitro zapre, da dobijo kar najbolj ostro sliko, torej kar najbolj 24 ostrih slik v 1 sekundi. ostalo je tema; večina je teme (če je zaslonka odprta 0,01 s, je 3/4 filma povedano v RL tema). tega pri človeškem očesu ni. torej ali je osveževanje večje, ali pa skos dojemamo sliko, torej zajamemo 24 razmazanih slikic.
tega se folk ne zaveda, zato pa klamfa bedarije v stilu 24 fps je dovolj. ja je, ampak iz RL, ne pa iz sveta zabavne elektronike, kjer so frejmi čimbolj ostri...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

vsak bo povedal da v real lifu ne vidi zatikanja.
Ne vidiš zatikanja, vidiš pa neostro sliko, če se nekaj prehitro premika.

O.

zerrc ::

Sem se zapičil v en malo mimo podatek....
TV ne gledamo s 25 fps, ampak 25fps interlaced, kar je precejšnja razlika. Me čudi, da še nobeden ni nič pripomnil na to.
To pomeni da se gleda 25 fps na način, da se 2 slikici prikažeta v enem "frejmu" v interlaced načinu, po domače je to "50fps".

Lp


...pa sem lepo napisal naj se osebe s pomankljivim znanjem ne vtikajo v ta thread. Upam stavit da bi že
na Wikipediji (kaj šele kakem pravem viru) hitro spoznal svojo zmoto.

To da si že slišal za interlace, še ne pomeni da veš kaj to je
n.n.

jlpktnst ::

Quake = fail. Iz mnogih vidikov, so tudi tukaj izpostavljeni. Pa ne kot igra sama, pogon je slab. Pogon ki omogoča goljufanje odvisno od fps? Ne hvala, očitno je nekaj v samem core diznaju slabega, podobno kot so bili timer problemi (igra pisana za 386@10MHz je delala 10x hitrej na 486@100MHz).

Pa če pustimo quake fanboy zadeve - še vedno trdim (kot je nekdo podkrepil z raziskavo), da je 30 fps čisto dovolj za večino ljudi. Tisti 0.1% pa lahko tudi detajle zmanjša ali pa kupi 3x boljšo grafično kartico zato da jih bo imel 60. Seveda bi pa osebno raje videl kot v starih časih - dinamične grafične pogone, ki so znali framedrope pod X(recimo 30) reševat s hitrim zmanjšanjem detajlov.

Forstner ::

Quake = fail.

Dej mi še za kak špil star 12 let povej, ki se še igra.

nubs.

Bor H ::

CS in UT bosta kmal tam.

PrimozR ::

Ja, ampak takrat bo quake na sceni že več kot 12 let. Sicer pa Quake Live lahko skoraj enačimo s Q3 :P

Bor H ::

Ah dej dej, 10, 11, 12 let, ni neke blazne razlike v igrah.

destroyer2k ::

jlpktnst

Ko bi bilo res tako, kot ti praviš. Bi veliko stvari glede animacije lahko izpustili.

Zelo dobri primer je rotacija 3d objekta. Če ti boš objekt rotiral z 30 slik na sekundo, bo zatikajoče. Če boš pa dal da se ta 3d objekt rotira z 60 slik na sekundo, bo SKORAJ čisto gladko. Okoli 70 slik na sekundo je pa čisto gladko. Seveda obstajajo opcije, da pretentaš to zatikanje, ampak ne še trenutno v igrah.

jlpktnst ::

Rotiraj objekt bolj počasi? Marsikaj je odvisno pri rotaciji objekta in pri tem ali izgleda gladko... o tem teče debata zgoraj.

Jaz pišem pa samo to, da pri igrah zadostuje tudi če na videz kje kakšen predmet ne teče čisto gladko. Itak možgani interpolirajo kje je. To zatikanje je manjši problem, ki se pojavi pri res hitrem premikanju objektov čez zaslon in se ga da rešit na mnogo načinov. 60fps je pač reč kako ti prodajo nov tv in boljšo grafično.

Quake igra pa neko jedro zagrizenih norcev kot je značilno za marsikatero igro. Tudi sam igram kakšno legendarno igro tako staro, ampak kvake nikoli nisem maral zaradi nekaterih specifičnosti v pogonu, jebiga :)

Starcraft je brutalno star in se še igra. Nima težav kvake. Tetris je star in se še igra. CS je star in se še igra. UT99 je star in se še igra. Navsezadnje ne vem ali si želel samo mp igre ki se še igrajo? Mene pač q3 nikoli ni zadovoljil in ga za to ne igram več. Recimo soldata bi pa še vendo igral ker ima čisto vse kar rabiš :) Sploh pa q3 ima hude težave na modernim pcjih, kajne? Meni osebno je bil q2 boljši čeprav razlik niti ni toliko.

Dr_M ::

Krog ima 360°. Ce imas 30fps in ce se v igri (FPS igra) obrnes v eni sekundi, koliko ° bo med vsako sliko? Koliko bo, ce se obrnes v 1/4 sekunde?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

To je ves catch, možgani NE interpolirajo, kje je objekt oz. vseeno vidimo zatikanje. Pri TVju tega ni, zaradi motion blura. kolikokrat bo treba še razložiti to?

jan01 ::

Vse odvisno od pogona. Crysis dela dobro tudi na manj fpsjih...

PrimozR ::

Ne gre se za pogon in njegovo delovanje, temveč za to, da se razlika med 30 in 60 FPS (očitno) vidi.

Bor H ::

Precej odvisno od hitrosti premikanja.

jan01 ::

primerjaj crysis 30 60 fps in quake 30 60
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vpliv hitrosti pomnilnika pri procesorjih Haswell

Oddelek: Novice / Pomnilnik
2413259 (10529) TechBeats
»

Test grafičnih kartic pri ločljivosti 4K (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5722806 (19142) MrStein
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15013898 (10760) MrStein
»

FPSji in refresh rate

Oddelek: Igre
444296 (2602) gumby
»

Pomen V-Sync-a v nastavitvah za grafiko pri igrah

Oddelek: Pomoč in nasveti
102210 (2029) xtrEeme

Več podobnih tem