Forum » Znanost in tehnologija » Vozne lastnosti: Bencin : Diesel
Vozne lastnosti: Bencin : Diesel
WarpedGone ::
Kakšne so kaj izkušnje glede voznih lastnosti bencinskega in dieselskega motorja?
Cena goriva in poraba me ne zanimata, zanima me izključno kako se posamezen motor obnaša na cesti, kako se odziva na pedal, koliko je 'občutljiv' na vzpone etc.
Kar se cene vožnje tiče je itak zmagovalec bencinski motor predelan na plin. Zato me zanima če je še kakšna druga prednost diesel motorja pred bencinskim.
Anyone?
Cena goriva in poraba me ne zanimata, zanima me izključno kako se posamezen motor obnaša na cesti, kako se odziva na pedal, koliko je 'občutljiv' na vzpone etc.
Kar se cene vožnje tiče je itak zmagovalec bencinski motor predelan na plin. Zato me zanima če je še kakšna druga prednost diesel motorja pred bencinskim.
Anyone?
Zbogom in hvala za vse ribe
- spremenilo: WarpedGone ()
IceIceBaby ::
Težko je rečt, ker se različni motorji zelo različno obnašajo zato bi blo uredu če poveš kater avto konkretno te zanima.
Drugač pa je nasplošno takole. Dizli premorejo nekaj več navora, sploh pri nizkih obratih. Ker so vsi sodobni dizli opremljeni s turbino se to pozna na odzivnosti motorja. Če so obrati pod ombočjem, kjer motorju pomaga dihat turbina motor brez moči. Ko pritisneš na gas morš počakat, da se turbina zavrti (turbo lag). Zdej koliko je tega laga in kakšna je turbo luknja je čist odvisno od motorja. Imaš relativno odzivne dizle in take ki niso za nikamor. Isto velja za turbo bencinarje. Turbodizli so načeloma precej udobni za prehitevat in po mojih izkušnjah precej tihi pri višjih potovalnih hitrostih. So pa dražji in bolj zahtevni za servisirat in pazit je treba na turbino.
NA bencinski motorji pa so načeloma bolj odzivni in imajo manj navora (spet se najdejo izjeme). Pa predvsem je razlika v tem, da se vrtijo višje.
Po mojih izkušnjah so dizli bolj udobni za vozit, bencinci pa veliko bolj zabavni.
Drugač pa je nasplošno takole. Dizli premorejo nekaj več navora, sploh pri nizkih obratih. Ker so vsi sodobni dizli opremljeni s turbino se to pozna na odzivnosti motorja. Če so obrati pod ombočjem, kjer motorju pomaga dihat turbina motor brez moči. Ko pritisneš na gas morš počakat, da se turbina zavrti (turbo lag). Zdej koliko je tega laga in kakšna je turbo luknja je čist odvisno od motorja. Imaš relativno odzivne dizle in take ki niso za nikamor. Isto velja za turbo bencinarje. Turbodizli so načeloma precej udobni za prehitevat in po mojih izkušnjah precej tihi pri višjih potovalnih hitrostih. So pa dražji in bolj zahtevni za servisirat in pazit je treba na turbino.
NA bencinski motorji pa so načeloma bolj odzivni in imajo manj navora (spet se najdejo izjeme). Pa predvsem je razlika v tem, da se vrtijo višje.
Po mojih izkušnjah so dizli bolj udobni za vozit, bencinci pa veliko bolj zabavni.
WarpedGone ::
Predelava
Sm si naredu primerjavo za novo Hondo Accord.
Cena avtomobila (oprema Sport):
Bencinski motor: 5.590.000
Dieselski motor: 6.090.000
Bencinc predelan na plin: ~5.890.000 (predelava okoli 300.000 SIT)
Upošteval sm trenutne cene goriva:
Bencin 95: 226 SIT
Diesel: 223,90 SIT
Plin: 100 SIT
Upošteval sm da je poraba plina za 2% višja (sequential injection sistem).
Po približno 30.000km dobim notr ceno predelave na plin.
Diesel se mi z bencincem izenači šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih.
Po 200.000 prevoženih kilometrih dam za:
bencin: 3.480.400 SIT
diesel: 2.418.120 SIT
plin: 1.570.800 SIT
Kar se stroškov tiče je stvar jasna.
Zanima me sam še ali je dieselki motor bolši še v čem drugem kot nižji ceni goriva.
Edit:
Zdele sm našu nove cene predelave:
- okrog 150.000 SIT za motorje z uplinjačem
- okrog 250.000 SIT za vgradnjo sistema LOVECO za »injection« motorje in
- okrog 350.000 SIT za vgradnjo sistema FAST za sodobne E3 in E4 motorje
To zgorno točko povrnitve porine malo čez 30.000 prevoženih km.
Sm si naredu primerjavo za novo Hondo Accord.
Cena avtomobila (oprema Sport):
Bencinski motor: 5.590.000
Dieselski motor: 6.090.000
Bencinc predelan na plin: ~5.890.000 (predelava okoli 300.000 SIT)
Upošteval sm trenutne cene goriva:
Bencin 95: 226 SIT
Diesel: 223,90 SIT
Plin: 100 SIT
Upošteval sm da je poraba plina za 2% višja (sequential injection sistem).
Po približno 30.000km dobim notr ceno predelave na plin.
Diesel se mi z bencincem izenači šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih.
Po 200.000 prevoženih kilometrih dam za:
bencin: 3.480.400 SIT
diesel: 2.418.120 SIT
plin: 1.570.800 SIT
Kar se stroškov tiče je stvar jasna.
Zanima me sam še ali je dieselki motor bolši še v čem drugem kot nižji ceni goriva.
Edit:
Zdele sm našu nove cene predelave:
- okrog 150.000 SIT za motorje z uplinjačem
- okrog 250.000 SIT za vgradnjo sistema LOVECO za »injection« motorje in
- okrog 350.000 SIT za vgradnjo sistema FAST za sodobne E3 in E4 motorje
To zgorno točko povrnitve porine malo čez 30.000 prevoženih km.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
IceIceBaby ::
Verjetno gledaš 2.0, ki ima 155 konjev. Po predelavi moč malenkost pade, ampak boš še vedno imel pribljižno enako moč kot dizl, torej bodo pospeški in končna hitrost podobni. Dizl in bencinc sta drugačna za vozit, ampak v splošnem noben ni bistveno boljši od drugega. Tudi zavarovanje je v tvojem primeru enako, s tem da boš pa za kasko dal pri bencincu še malo manj. Poleg tega je bencinar tišji ko teče na plin, torej še en plus :)
Jaz pri plinu vidim samo 2 problema. Črpalke niso ravno pogoste. Če imaš črpalko v bljižini pol je uredu (če ti zmanjka plina lahko preklopiš nazaj na bancin :)) Drug problem je pa prepovedano parkiranje v garažnih hišah. Če te to dvoje ne moti pol nimaš kaj tuhtat.
Jaz pri plinu vidim samo 2 problema. Črpalke niso ravno pogoste. Če imaš črpalko v bljižini pol je uredu (če ti zmanjka plina lahko preklopiš nazaj na bancin :)) Drug problem je pa prepovedano parkiranje v garažnih hišah. Če te to dvoje ne moti pol nimaš kaj tuhtat.
WarpedGone ::
Ve mogoče kdo kako je z garancijo?
Predvidevam, da če daš predelat nov avto gre garancija skozi okno?
Predvidevam, da če daš predelat nov avto gre garancija skozi okno?
Zbogom in hvala za vse ribe
Robertos19 ::
pozdravljeni najprej naj povem da ste me zelo presenetili s tem o avtu na plin zato me zanima ali je to možno dati plin tudi na moj avto fiat uno 1.1 (bencn), kolikšni so stroški namestitve takega sistema za moj avto recimo, če je sploh možno, kako je poj s cisterno oz. ??bombo?? za plin kam in oz. kje se namesti a je to možno dati koj uno plinsko bombo od šporheta?
najlepša hvala za morebitne odgovore
najlepša hvala za morebitne odgovore
dolenska ::
eeee fak tale plin je pa zanimiv. bom jst kr lepo ustanovitelje lovato firme vprašal k so itak skoraj moji sosedje. a nisem sploh vedel da imajo kakšno firmo. hehe pr nas ni nikjer nobenga napisa da ta firma sploh obstaja. se bom jst tole mal bolj pozanimal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10321 (7128) | hojnikb |
⊘ | avto na plin (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29644 (18643) | WarpedGone |
» | Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 40027 (30142) | energetik |
» | Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 31781 (25717) | Pyr0Beast |