» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 71 72 73 74 75

Han ::

Pohvaliti moram nakupovanje.net oziroma Eltus Plus. V povprečju solidna ponudba in za SLO trg dobre cene. Če ima konkurenca nižjo ceno, se da zmenit. Če kakšnega izdelka ni v redni ponudbi, ga vseeno hitro dobavijo. Vračilo artikla in uveljavljanje garancije opravijo korektno.

solatko ::

Jaz pa govorim o tem, da je na trgu veliko izdelkov, pri katerih je garancija daljša, kot jo ponujajo naši trgovci in, pri tem velja datum izdelave, reklamacija pa se opravi pri proizvajalcu ali(po navadi) pri grosistu.
Za to ni pomemben datum prodaje, temveč datum izdelave - s/n izdelka.
Delo krepa človeka

fantasycamp ::

Sem že hotel miško naročit pri AGT, pa vidim da je velika možnost da ne dobiš robe, kako lahko so tok dolgo v stečaju...

Messiah ::

Bigbang je vceraj podrazil intelov NUC, da bi lahko danes dali 10% popusta. Cena je ista kot je bila pred popustom in seveda še vedno 20% drazja kot tujina.
https://tinyurl.com/y6a33u76
http://shrani.si/f/14/vf/1o8h3QPG/d0hrw70uuaaf3qe.jpg

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

Warr ::

Furbo je izjavil:

Warr je izjavil:

Je kdo kaj vračal v garankcijo pri Funtech-u?

Ko sem vrnil Asus Radon grafično mi je rekel 2 tedna najverjetneje ker jo moramo poslati "gor".
Tri tedne kasneje brez novic ali karkoli...Je običajno da se toliko dolgo reč pošilja k proizvajalcu?

Jaz sem nazadnje čakal več kot 45 dni, kadarkoli sem klical je bil odziv kot pri lenivcu.
Ko sem pa zatežil, da mi pripada nova grafa, ker pač 45dni (res je bila tastara že na poti nazaj), so pa skakali do stropa, me napizdevali itd. Če bi prej 1% te energije dali od sebe, bi bila grafa ziher prej nazaj.


solatko je izjavil:

Furbo - Funtech je samo trgovina v kateri ni nobene robe na zalogi, tisti, ki so tam zaposleni, pa imajo vedno kakšno delo in ne sedijo pri telefonu, da bi odgovarjali na vsak poziv.

Pri takih, je hitreje, če na servis pošlješ ali odneseš sam, namesto, da čakaš na njih. Naprava gre najpre h grosistu, tam čaka nekaj dni, da se nabere pošiljka in potem šele na servis, ko pa tam ugotovijo da se ne da popravit in je treba zamenjat, zopet mine nekaj dni, da jim ni potrebno pošiljat po en kos.

Dva posrednika po nekaj dni + servis nekaj dni + dostava k evropskemu dilerju nekaj dni + pošiljanje v centralo, nekje na daljnem vzhodu,.... in je 45 dni mimo, da okvarjeno zadevo niti dobro pogledal niso.

Če pošlješ centralnemu dealerju sam, pa je zadeva v najpozneje 14-ih dneh pri tebi.


Zdaj se ta rok 45 dni počasi izteka (16.7 poteče) pa še zmeraj ne vem ravno kaj bi bilo najbolje.
-En dan po roku priti na servis z garancijskim listom in računom? - agresivno ko hudič in pomoje bv ker kot je reku Furbo, grafe verjetno sploh ne bojo imeli tam.
-Na dan poteka roka, jim pisati na email. - kar preprosto lahko ignorirajo...
(sicer sploh ne vem kaj bi nabisal: Dan, po tem zakonu mi pripada nova grafa želim jo prevzeti v najkrajšem možnem roku??)
-Na dan poteka jih poklicati. - mi bi bilo bolje ker že spet če govoriš z fizično osebo te težje odpikajo oz. ignorirajo.

frances ::

Enostavno napišeš email, da zahtevaš novo grafo ali pa vračilo denarja. V primeru zapletov pa boš to prepustil TIRS-u. To lahko napišeš točno 46. dan. Ta proces je res enostaven za potrošnika in nobeno podjetje si ne upa komplicirati, če potrošnik pozna svoje pravice.

scipascapa ::

Tako je, ne rabiš nobenega hladnega ali toplega orožja...46 dan je zakon na tvoji strani, kazni za trgovca so v nekaj tisoč € v primeru, če bi kaj palamudili :)

Warr ::

Ok zdej vem kaj bom naredu, 46. dan bom poklical in če mi še isti dan rečejo ne, pošljem mail (tak da se bo vidlo da sm od njih takrat nekaj zahteval).
Pa še TIRS-u sporočim...
Men se res ne da več čakat grafične.
Hvala za odgovore in nasvete.

lp

broken/link ::

Najprej pošlji mail, da imaš dokaz, črno na belem, v primeru neljubih zapletov. Potem pa, če bi že tako rad poklical, lahko še to narediš.

Snegec ::

Messiah je izjavil:

Bigbang je vceraj podrazil intelov NUC, da bi lahko danes dali 10% popusta. Cena je ista kot je bila pred popustom in seveda še vedno 20% drazja kot tujina.


To dela Mimovrste z Samsung SSD-ji prakticno vsak mesec :) 60% popusta na SSD, k je kao 200eur, a v realni prodaji pri ostalih trgovcih cena istga ssdja ne presega 100eur. Ampak ker je folk glup, pada na "velike popuste".
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

D3m ::

Kaj se sekiraš?

Je treba znat prodajat.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Snegec ::

D3m je izjavil:

Kaj se sekiraš?

Je treba znat prodajat.


To se meni zdi bolj prikazovanje laznih visokih cen ter temu primerno visokih popustov, kot pa "znat prodajat".
Vse skupaj je zavajajoce. Stranka misli, da bo dobila 200eur vreden artikel za nizjo ceno, ubistvu dobi pa 100eur vreden artikel, po umetno nabiti ceni in potem znizani.


Ampak tle ze zahajava s poti teme.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

solatko ::

Za tako prodajo ni treba nič znat, samo dovolj moraš bit pokvarjen.
V tujini se to smatra za zavajanje potrošnikov in je kaznivo ali vsaj v nasprotju s trgovskim kodeksom.
Delo krepa človeka

čuhalev ::

solatko, to se tudi v Sloveniji obravnava kot zavajanje, samo je Slovenija.

Glede tega roka 45 dni se štejejo vsi dnevi (tudi nedelje ipd.)

D3m ::

Snegec je izjavil:

D3m je izjavil:

Kaj se sekiraš?

Je treba znat prodajat.


To se meni zdi bolj prikazovanje laznih visokih cen ter temu primerno visokih popustov, kot pa "znat prodajat".
Vse skupaj je zavajajoce. Stranka misli, da bo dobila 200eur vreden artikel za nizjo ceno, ubistvu dobi pa 100eur vreden artikel, po umetno nabiti ceni in potem znizani.


Ampak tle ze zahajava s poti teme.


Cena je kakršna je. Ostalo je na tebi ali kupiš ali ne. Tukaj natega jaz ne vidim.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Warr ::

Ok še update glede funtech customer service, specifično glede vračila v garankcijo.
En dan pred 45 rokom vračila reklamirane grafične te pokličejo in povejo da servis ni uspelo popraviti grafične kartice in ti ga bojo zamenjali z drugo kartico, ime kartice ti tudi povejo.
Ker sem bil ravno stran od računalnika sem jim rekel naj mi pošljejo model/ime še na mail da bom pozneje potrdil (da nebi slučajno kakšne slabše dobil). To so tudi naredili, tako da sem pozneje v miru primerjal grafične kartice.
Kartico ki so jo hoteli poslati je bila slabša (Poslana v reklamacijo R9 270X, zamenjava R7 370). Preprosto sem odgovoril da bi rad slišal še alternative in so mi lepo odgovorili na vsa moja vprašanja.
Zdaj mi bojo poslali enak model samo bo spet treba nekaj časa počakati.

Glede na to izkušnjo, mi je funtech ponovno ratala najljubša trgovina/servis, a glejte da vam pošljejo ime modela na email da boste v miru primerjali statistiko zamenjave in kar ste dali reklamirati. Dvomim da so zanalašč podali R7 kot zamenjavo - najverjetneje so samo posredovali ponudbo servisa (kaj lahko servis takoj nazaj pošlje), saj R9 270x že dolgo nima funtech v ponudbi (so tudi takoj odpisali da je možno zamenjati za R9 samo bo trajalo)

Trivia,
Ker je obdobje kjer bo kmalu izšla nova generacija AMD grafičnih RX, sem vprašal če lahko dobim dobropis v trgovini v višini cene po kateri se prodaja R7 in pozneje doplačam pri zamenjavi za RX. To so zavrnili ker se mora reklamacija oz. zamenjava pač zgoditi v tem roku (45 dni).

Zheegec ::

Sorry za tole, Funtech :)

Če ti v 45-dneh ne morejo vrniti ali stare kartice popravljene, ali pa zamenjave z enakim/boljšim artiklom, so ti dolžni vrnit kupnino (znesek, kakršen je na računu) :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

scipascapa ::

Kar je še bolje, ker za ta denar dobiš boljšo kartico :)

solatko ::

Lahko tudi vztrajajo, da so ti dali po specifikacijah boljšo kartico, kar delajo druge trgovine. Razprodan artikel, ki ni več v proizvodnji, ti težko zamenjajo z enakim.

Je pa tudi res, da ti v RMA postopku, praviloma vrnejo enako, popravljeno ali novo stvar, če tega ni več pa enakovredno novejšo zadevo.
Praviloma gledajo na to iz katerega vrednostnega razreda je vrnjena zadeva.

Pri nas je pač v zakonu enako ali boljšo po specifikacijah, o cenah nič ne piše.
Delo krepa človeka

Obssesen ::

Altstore - kakšne so izkušnje z garancijami na laptope?

Zheegec ::

Obssesen je izjavil:

Altstore - kakšne so izkušnje z garancijami na laptope?

So vredi fantje, nisem še slišal pritožb :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

helsing ::

Pohvalil bi https://edigital.si/

Sprva sem imel pomisleke, glede na to da gre za Madžarsko trgovino in da ima spletna stran rahle cvetke.
Naročil sem dva paketa, enega kmalu za drugim in lahko povem, da je vse potekalo brez težav, paketa pa sta bila lepo zapakirana in najkasneje v treh dneh dostavljena preko DPD. Lepo presenečenje napram nekaterim slovenskim trgovinam. Tudi cene so kar lepe.
Dejstvo da je poštnina nad 50€ zastonj in da lahko plačaš ob prevzemu pa je samo še češnja na vrhu sladice. Če bodo imeli zalogo bom še naprej naročal pri njih.

(kar se pa tiče vračanja izdelkov pa ne morem komentirati, saj te storitve za enkrat na srečo ne potrebujem)


Hkrati bi še pohvalil http://www.mindfactory.de/
Super cene kar se tiče računalniških komponent napram Slovenski konkurenci, dobro založena trgovina in hitra dostava preko UPS.
Sicer lahko iz Slovenije plačaš le preko nakazila, poštnina pa je 20€ na paket. Je pa paket zelo velik in dobro zapakiran. Smo si ga delili trije kolegi, v njem pa je bilo komponent za cca. dva računalnika brez ohišij, vendar bi še lahko vanj komot spravili še kakšno grafično kartico in matično ploščo ter drobnarije kot so procesorji, ventilatorji in diski :)

scipascapa ::

Bigbang, Comshop in Enaa ne oglašujejo več na ceneje.si?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Seveda, če so najdražji, tega portala pa še ni.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

sprašujem, ker včasih so imeli gor.

bonanno ::

nevem kako je z amazonom.de in mindfactoryem, če pošiljajo v Slovenijo, vendar sem več kot zadovoljen, izdelke vcasih dobim takoj naslednji dan.
Imajo pa tudi opcijo da lahko vrnes nazaj, tudi če je z izdelkom vse super. Brez kompliciranja ti vrnejo denar.
Samo če naredis to večkrat, te pa banajo.

Snegec ::

scipascapa je izjavil:

Bigbang, Comshop in Enaa ne oglašujejo več na ceneje.si?


Če nisi najcenejši je objava na ceneje.si popolna potrata denarja. Ti plačuješ za vsak klik, ne pa tudi na dejansko prodajo.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

RutS ::

Zdravo, naročil bom monitor v trgovini pricaraj.si, ki je kar cenejši kot v drugih trgovinah, zastonj je dostava, garancija pa isto 3 leta...
Zanima me kakšne so izkušnje s to trgovino, nisem še nikjer nobene debate o njej videl, me samo zanima da ni spet kakšen nateg in predvsem čakanje kot pri AGT in podobno...
Hvala lp

amacar ::

Js sem enkrat naročil tam monitor, pa je bilo vse ok. Sicer kakšni dve leti nazaj.

mat11 ::

Tudi jaz sem imel pozitivne izkušnje.
mat

bobicek ::

A je že kdo kdaj kupoval na dealsmachine?
http://www.dealsmachine.com/

Zanima a so o.k. ker nekatere izdelke vidim, da imajo ceneje kot na kakem ebayu.

Messiah ::

Messiah je izjavil:

Bigbang je vceraj podrazil intelov NUC, da bi lahko danes dali 10% popusta. Cena je ista kot je bila pred popustom in seveda še vedno 20% drazja kot tujina.


Mislim, da si bo Big Bang počasi prislužil AGT temo. Tokrat so ogledan artikel podražili iz 49,99 na 59,99 eu, oz. 47,99 z 20% popustom.
https://tinyurl.com/y6a33u76
http://shrani.si/f/14/vf/1o8h3QPG/d0hrw70uuaaf3qe.jpg

D3m ::

Aja?

A zamujajo pri dobavi?
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

šernk ::

D3m je izjavil:

Aja?

A zamujajo pri dobavi?


med drugim tudi. ene stvari ne vzamem pri njih, ki je nimajo na zalogi. 10 dni je hodil moj prenosnik iz centra v Murski Soboti v Novo Gorico. pa po 10ih dneh ga nisem dobil, čeprav je bil obljubljen najpozneje čez 2 dni.

nisem pa tip človeka, ki bo mesec dni čakal na robo, ki jo 99% sposobnih trgovin dobavi v roku 48 ur, večina pa v roku 24 ur.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

rastko22 ::

Katastrofalna izkušnja z MLACOM...totalno nesposobni...

1 mesec, ja 1 mesec čakam že na izdobavo enega ohišja za 50 eur...KATASTROFA !
-Prvo dobim mail da bodo izdobavili v roku 7-12 dni
-po tem roku nič ne pokličejo stalno moram jaz njih preko emaila spraševati
-stalno izgovori o nedobavljivosti, da oni ne morejo kupovati pri proizvajalcu - kot da res 1 ohišje kupujejo pri proizvajalcu ? :)))))
-pa da bo sredi tenda, ta dan pride....bo konec tedna...pokličem konec tedna bo drug teden...

spodaj zgodovina izgovorov
27.10 sem naročil ohišje
9 novembra poslal vprašanje
Spoštovani,

Vprašal bi vas za kdaj pričakujete dostavo naročenega ohišja ?
Bo morda že do konca tedna ?

Pozdravljeni,
V začetku naslednjega tedna jih pričakujemo. Naš dobavitelj jih do konca tedna prejme. Se opravičujemo zaradi dolge dobave

V začetku naslednjega tenda bo OK. Se slišimo..

15 november
Spoštovani,

Ali bo morda izdelek že danes nared za prevzem ?

Sporočite...

Na žalost ne bo danes za prevzem. Konec tedna po vsej verjetnosti (četrtek-petek)

Po vsej verjetnosti ?

Prejšnji teden ste dejali, da bo izdobava v začetku tega tedna...

Za neko ohišje se mi zdi takšen dobavni rok popolnoma nerazumen...

Sporočite takoj, ko bo na voljo

Gospod problem je, ker se mi zanašamo na proizvajalca oziroma dobavitelja ravno tako kot se Vi na nas. Samo, da se mi ukvarjamo s podjetjem, ki ima zaposlenih 1000 in nas kot Slovenski trg ne vzamejo ravno kot prioritetno. Razpošljejo po svetu in potem se zgodi, da ostanemo praznih rok ali pa enostavno nimajo zaloge in je dobava mesec dni, da proizvodnja naredi svoj target. Seveda pa vedno iščemo druge kanale, ki bi lahko prinesle hitrejšo dobavo Vašega ohišja.

spet vprašam v kolikor bo slučajno do petka na voljo?

Do petka na žalost ne bo šlo, se opravičujemo. Naslednji teden jih dobimo. Dobava artiklov ni odvisna od nas, ker nismo proizvajalec ampak smo za določene stvari distributer kar imamo stalno na zalogi. Za ostale komponente smo retailer kar pomeni da smo odvisni od zalog pri distributerjih. Sedaj ko gre leto proti koncu si tudi proizvajalci ne želijo delati veliko zalog zato so določene stvari težje dobavljive.

Spostovani,
Iskreno upam, da se boste tokrat drzali podanega roka, torej izdobava se vrsi drugi teden. O tem ali je dobava odvisna od vas ali ne je pa brezpredmetno razpravljati.
Lp

23 november

Pozdravljeni,
Ohišje bi moral biti do konec tedna pri nas. Vas bomo še točno obvestili.

scipascapa ::

ti imaš relacijo z mlacomom, ostalo te zanima, kaj se dogaja zadaj, to je dejansko njihov problem.

c3p0 ::

Prekliči naročilo, zahtevaj denar nazaj, v bodoče kupuj drugje. Izgubljena stranka najbolj boli.

solatko ::

Podobno se je dogajalo pri AGT, najprej zelo solidna trgovina, pri kateri so se držali rokov, imeli solidne cene, potem pa vedno slabše.
Delo krepa človeka

Loocas ::

http://www.mlacom.si/racunalniska-oprem...

tle vidim, da imajo 25 različnih ohišij na zalogi ... baš težko najdit kaj ustreznega...
Matev - najslabši troll vseh časov

solatko ::

Loocas - Vprašanje kako na zalogi ali v A ali pri dobavitelju, sem enkrat naročil hladilnik, ki je bil na zalogi, pa sem ga moral it iskat k Funtechu, ker mi je poslal mail, da pride konec tedna, jaz sem pa za stranko rabil takoj. Pri Funtech-u sem poklical ob 9-ih, ob 12-ih je že poklical, da lahko pridem iskat.
Delo krepa človeka

omni-vor ::

Katere izmed teh trgovin so sploh še dobre, ker kakor vidim se situacija spreminja iz meseca v mesec?


Kako je kaj s temi "refurbished" računalniki?

estons ::

Re: refurbished... Sicer še nič nisem kupil, sem pa gledal ene laptope v Altstore.si . Garancija na njih je 1 leto, v tem času jih servisira pooblaščen servis. Lahko dokupiš še do 3 leta dodatne garancije, v tem času jih pa servisirajo sami (saj imajo tudi servis poleg trgovine). Bi pa tudi mene zanimalo kako je s to robo, če ima kdo kaj izkušenj?

solatko ::

Razen tega, da gre za modele, ki jih ne izdelujejo več in, da so po tem merilu malo zastareli, ni z njimi nič narobe. Problem so samo cene, saj so za podobne izdelke, zunaj veliko nižje cene (tam tudi nabavljajo to robo in zraven potem dobro zaslužijo).
Problem je pač, da se te izdelki ne morejo direktno kupit pri veletrgovcih ali pa je nakup količinsko določen 5, 10,.... kosov/xx€.
Večinoma gre za izdelke, ki niso bili prodani, so bili na kakšnih sejmih, vrnjeni v trgovino zaradi kakšne napake, ki jo potem uradni servisi poštimajo,......

Pri nas so cene za te izdelke preveč navite, saj se velikokrat zgodi, da je recimo prenosnik z i5 2. ali 3. generacije dražji, kot se ga dobi s popustom v eLeclerc z zadnjim i5.
Tudi Hofer nima več toliko odstopanja v minus, kot je bilo to nekaj let nazaj.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

kaj pa grafične kartice, prodaja kaka trgovina? preko bolhe je prenevarno.

z4lo ::

Ena slaba izkušnja pri naročanju iz Edigital.
Sicer malo nazaj, okoli tedaj ko je izšla gtx 970 in sem jo skupaj z procesorjem i5-k naročil iz edigital.
Rok dobave je sicer bil z dan zamudo amapk nič zato. Problem je bilo pakiranje paketa.
Škatla je bila navzven ZMEČKANA. tako ko da je druga škatla padla na njo ali so si jo v nekem skladišču podajali ali kaj. Sicer to ne krivim edigital ampak DPD, nikoli več preko njih ne naročim. In komponenti sta bili v 2x preveliki škatli čisto brez kakšnega polnila se pravi, brez vsake pene itd.

Ker je šlo za paket skoraj 500€ me je to izredno motilo.

rdecaluc ::

Izdelek pa je deloval?
Est modus in rebus. ,typos

fosil ::

Edigital ima obupno slabo pakiranje, oziroma ga sploh nima.
Če si dobil v škatli je to že luksuz.
Ko sem jaz naročal sem dobil zadevo v vrečki.
Tako je!

z4lo ::

Je delovala, ampak če se mi nebi mudilo bi nazaj poslal

smacker ::

Roba se meče v tovarnah, pri uvoznikih, v skladiščih, na poštah,... Ni trgovine, kjer ne bi blo tega. So pa komponente tovarniško tolk spakirane, da se nima kaj zgodit. Če ne dela, pač pošlješ nazaj. Ni krivda trgovine, se lahko povsod to zgodi. Od trgovine je odvisno, kako hitro rešijo tak problem in kolk truda moraš ti vložit v reševanje. Pri poštenih jih obvestiš, pošlješ nazaj in dobiš novo v roku par dni. Pri nepoštenih pa se lahko tud 2 leti tožiš po sodiščih.

shadeX ::

Preko DPD-ja sem tud jaz dobil zmečkan paket (naročeval prvič in zadnjič). Medtem se pri pošti slovenije to še nikoli ni zgodilo.
strani: 1 ... 71 72 73 74 75


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14419621 (6245) Ganon
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
78695916 (27257) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16523193 (12035) cholt45
»

Izkušnje z elektronika.si (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Kaj kupiti
30319725 (8045) mirkuma

Več podobnih tem