Forum » Na cesti » Rabim izkusnje z avtomobilom Skoda Felicia 1.9 D
Rabim izkusnje z avtomobilom Skoda Felicia 1.9 D
sid_dabster ::
Hi everyone,
imam eno resno vprasanje. Zanimam se za nakup avtomobila Skoda Felicia 1.9 Diesel (rabljenega, itak). Ker je le-teh v Sloveniji izjemno malo in posledicno osebno ne poznam nikogar, ki bi taksen avto posedoval, me zanima, ce ga ima/ga je kdaj imel kdo od vas in kaksne so njegove izkusnje z njim. S tem mislim predvsem na povprecno porabo plinskega olja (realno, ne tisto, ki je napisana v specifikacijah), kvaliteto motorja (predvsem morebitne serijske napake - "bolezni") ter kvaliteto elektronike.
Thanx
imam eno resno vprasanje. Zanimam se za nakup avtomobila Skoda Felicia 1.9 Diesel (rabljenega, itak). Ker je le-teh v Sloveniji izjemno malo in posledicno osebno ne poznam nikogar, ki bi taksen avto posedoval, me zanima, ce ga ima/ga je kdaj imel kdo od vas in kaksne so njegove izkusnje z njim. S tem mislim predvsem na povprecno porabo plinskega olja (realno, ne tisto, ki je napisana v specifikacijah), kvaliteto motorja (predvsem morebitne serijske napake - "bolezni") ter kvaliteto elektronike.
Thanx
Fallen beyond all grace deeper and deeper
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
Matjazy ::
Ta motor je totalno zastarel, s tem avtom se boš peljal precej slabše kot s katerimkoli 1.4 bencinarjem za ta denar. O kakšnem prehitevanju lahko pozabiš, do 100 potrebuješ skoraj 20s.... skratka obup. Je pa precej ugodna poraba.. tam nekje 6.5 litrov kombinirano. Če se boš vozil res počasi, lahko zbiješ na malce pod 6. Pri nakupu takega rabljenega avtomobila pa pazi!! Te dizle so kupovali ljudje, ki naredijo ogromno kilometrov, tako da ni posebej redko, da so ti motorji precej zdelani (in boš za mehanika dal več, kot boš priranil na bencinu). Tudi če na števcu poše, da ima avto narejenih 100k kilometrov, se moraš zavedati, da jih je dejansko lahko 300k. In potem je motor seveda zanič.
Naj ti povem, ko sem se jaz peljal z dizlom 1.9 (Fiat Punto, mal čez 60konjev, nekaj takega kot škoda), sem bil totalno razočaran. Avto dejansko ne gra nikamor. Če že hočeš dizla, naj ima turbo.
Naj ti povem, ko sem se jaz peljal z dizlom 1.9 (Fiat Punto, mal čez 60konjev, nekaj takega kot škoda), sem bil totalno razočaran. Avto dejansko ne gra nikamor. Če že hočeš dizla, naj ima turbo.
username ::
poglej si
http://www.avtomobilizem.com/forum/in vprašaj tam, mogoče bo kdo vedel.
http://www.avtomobilizem.com/forum/in vprašaj tam, mogoče bo kdo vedel.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
SkIDiver ::
V kakem denarnem območju se vrtiš? Koliko si pripravljen dat za avto?
Če kupuješ dizla zato, da boš prišparal potem pazi, da ne boš plačeval mehanika. Poleg vsega je dizl primeren za doljše vožnje in ne kratke. Pri nas smo imeli dva dizla. Renaulta in mercedesa. Pri je bil 1.6 turbo in je letu ko sneta sekera. Samo je šel po gobe, ker ga je mela mama za vožnjo v službo. Pa smo ga kupili 4 leta starega od prve lastnice z 45k km! V 2 letih ga je pobralo. Smo samo še prodal. Drugi pa je bil 2.0 navaden. Sicr je imel skoraj 90 KS a je tud dočakal svoj bridki konec. Šli so obročki na batih. Vse na račun kratkih razdalj. Sedaj imamo samo še bencinarja in za enkrat morm potrkat na les nobenih težav z motorjema kot samo redni servisi in delata odlično. Renault in Ford. Poraba je pa taka kot si jo ustvarš. Renault je 1.4 pa rabi od 6.5 do 8 L/100km ford 1.8 16V pa začne pri 7.5 in se da zment tja do 14 L/100km. Do več mi ga ni ratalo. Odvisno od teže šoferjeve noge.
Ko smo že pri avtomobilih. Ma kdo izkušnje z Peugeotom 206 1.4. Kaka je kaj poraba? Kolk se pozna polet, ko je klima v igri, če jo avto seveda ima?
Če kupuješ dizla zato, da boš prišparal potem pazi, da ne boš plačeval mehanika. Poleg vsega je dizl primeren za doljše vožnje in ne kratke. Pri nas smo imeli dva dizla. Renaulta in mercedesa. Pri je bil 1.6 turbo in je letu ko sneta sekera. Samo je šel po gobe, ker ga je mela mama za vožnjo v službo. Pa smo ga kupili 4 leta starega od prve lastnice z 45k km! V 2 letih ga je pobralo. Smo samo še prodal. Drugi pa je bil 2.0 navaden. Sicr je imel skoraj 90 KS a je tud dočakal svoj bridki konec. Šli so obročki na batih. Vse na račun kratkih razdalj. Sedaj imamo samo še bencinarja in za enkrat morm potrkat na les nobenih težav z motorjema kot samo redni servisi in delata odlično. Renault in Ford. Poraba je pa taka kot si jo ustvarš. Renault je 1.4 pa rabi od 6.5 do 8 L/100km ford 1.8 16V pa začne pri 7.5 in se da zment tja do 14 L/100km. Do več mi ga ni ratalo. Odvisno od teže šoferjeve noge.
Ko smo že pri avtomobilih. Ma kdo izkušnje z Peugeotom 206 1.4. Kaka je kaj poraba? Kolk se pozna polet, ko je klima v igri, če jo avto seveda ima?
K0K0 ::
Sej to ima od golfa motor not ane. No če je tako je motor čist ql in leti mislim da zadost za povprečnga uporabnika mislim jest sm enkrat golfa 1.9 probu pa je še kar. sam je pa res da ti ljudje dealjo veliko kilometrov jest se zmeri smejim ko gledam recimo golf 2 L. 88 160k km (realno prek 300) to je vse nazaj zvrten ker to dan danes ni noben problem tud pr digitalnih števcih.Največ fora pa je da folk to verjame. Drgač pa izogibaj se TD 1.9 ker imajo tovarniško napako na glavni gredi (Tdi varianta je ql). Jest ti predlagam da seboj vzameš enga mehanika ki mu zaupaš in veš da se na zadevo spozna pa ti bo on povedov če je avto uredu ker pomoje se bol splača da dat tiste 3-4 jurje za mehanika k pa pol 200k za popravilo. Ker več al mn ljudje prodajajo avte zato ker so jim šteti dnevi.
Redkvica ::
SklDiver: jaz sicer nimam Peugeota 206, imam pa C3 1.4 HDi, ki ima kot so meni razložili isti motor. Sicer je čudno, ampak nisem opazila, da bi se klima pri porabi kaj poznala. Poleti, ko sem imela daljše vožnje, je bila poraba tam od minimalno 4,7 do 5,0 (pa klima praktično ves čas delala), zdaj pozimi, ko sem se pa res vozila bolj po mestu, pa poraba od 4,9 do max 5,5. Ima pa ta C3 ročno klimo, ki je menda manj požrešna.
IceIceBaby ::
Mislim da motor ni od golfa, IIRC takrat škoda še ni bla pod VW. Sem pa že slišal na drugih avto forumih da so s tem motorjem problemi. Mislim da so že ene 3 uporabniki menjali batne obročke in teflone pri zelo malo km (precej pod 100kkm). Po mašini razkopavat pri teh kilometrih vsekakor ni običajno in prijetno. Lahko se posloviš od 50k sit, pa ti gre ves denar, ki si ga prihranil na račun nizke porabe.
Jaz felicije nebi kupoval. Tanove škode so druga stvar. Koliko pa imaš denarja ? Zakaj mora bit avto dizel ?
Jaz felicije nebi kupoval. Tanove škode so druga stvar. Koliko pa imaš denarja ? Zakaj mora bit avto dizel ?
4499 ::
motorji so imeli samo to napako, da so vsi po vrsti delali generalke pred 100k km. raje kaj drugega nabavi
Tattoo- ::
Ko smo že pri avtomobilih. Ma kdo izkušnje z Peugeotom 206 1.4. Kaka je kaj poraba? Kolk se pozna polet, ko je klima v igri, če jo avto seveda ima?
No jest imam pa konkretno 206 1.4 HDi že kakšno leto in sem zelo zadovoljen z njim (trkam na les ). Stegne kej dosti manj ne kot prej R5 1.4 Five, poraba je pa (vsak dan na relaciji Kranj - Ljubljana) okoli 5l/100km. Kolikor sem opazil mi poleti ob stalno vključeni klimi pokuri še manj kot pozimi (kar dolgo traja pozimi, da se motor ogreje na delovno temp.).
No jest imam pa konkretno 206 1.4 HDi že kakšno leto in sem zelo zadovoljen z njim (trkam na les ). Stegne kej dosti manj ne kot prej R5 1.4 Five, poraba je pa (vsak dan na relaciji Kranj - Ljubljana) okoli 5l/100km. Kolikor sem opazil mi poleti ob stalno vključeni klimi pokuri še manj kot pozimi (kar dolgo traja pozimi, da se motor ogreje na delovno temp.).
Racing is in my blood - Ayrton Senna
jest10 ::
Matjazy:"O kakšnem prehitevanju lahko pozabiš, do 100 potrebuješ skoraj 20s.... skratka obup"
A si ti ta avto kdaj voziu?
Če lahko jaz z 50KM polotom brez problema prehitevam....
A si ti ta avto kdaj voziu?
Če lahko jaz z 50KM polotom brez problema prehitevam....
SkIDiver ::
Redkvica in Tattoo-mislim vidva govorita o porabi HDI motorja, ki pa je dizel. Mene pa zanima za 1.4 bencinarja zato tudi nisem podal poleg 1.4 ničesar drugega. Vseeno pa hvala za odgovore. Res lepa poraba. Če je pri bencinarju liter večja bo to fenomenalno. Sicer avto ni zame ampak dizel vseeno nemika tudi mene osebno ne. Mogoče nekdaj, ko bo treba denar kam drugam obračat redkvica tvoja ugotovitev pa drži. Ročna klima je manj potratna kot pa avtomatska. Avtomatska deluje v povprečju več časa kot pa ročna in se pozna. Zna bit pa ročna bolj obremenjujoča za motor.
jest10 50 konjski polo ima cca 800 kg. Felicija karavan pa jih ima prek 1100 kg po moji oceni. Poleg tega pride pri dizlu do eksplozije zaradi stiska pri bencina pa zaradi iskre na svečki. Tu ne moreš primerjat bencina in dizla. Jz tud prehitevam kot za stavo z 47 konji in 1000 kg. Če znaš gre. Ampak samo pri bencinu.
jest10 50 konjski polo ima cca 800 kg. Felicija karavan pa jih ima prek 1100 kg po moji oceni. Poleg tega pride pri dizlu do eksplozije zaradi stiska pri bencina pa zaradi iskre na svečki. Tu ne moreš primerjat bencina in dizla. Jz tud prehitevam kot za stavo z 47 konji in 1000 kg. Če znaš gre. Ampak samo pri bencinu.
CX20RE ::
@ felicia
Doma smo imeli eno od prvih 50ih v SLO, samo je bila še z močnejšim bencinarjem (LXi). Pila je baje (fotru še vedno ne verjamem povsem )okrog 6,5 litra benza na 100 km, je pa res, da je bila vožnja penzjonpaket (po avtocesti 120 km/h) na relacije. V povprečju je vsako leto crknila kaka stvar za 20 jurjev (zaganjač, sklopka, odlomljena šalčka na prednjem amortizerju, staknjen kabel pri benzpumpi, sistem za nastavljanje višine prednjih žarometov, obvolanska ročka za luči...) Velik servis z jermeni odpade, ker ima ta motor verigo in odmično v bloku. Primitivno vendar zanesljivo - podoben sistem kot pri ameriških V8. Servisiralo se je...ko je kaj crknilo, samo menjave olja in filtra so bile kolikortoliko redne pa še to se je nalijalo shitty olje za avtobuse. Npr. svečke so se zamenjale ko je motor začel trokirat in ne po servisni knjižici. V 9 letih je izgubila približno miljon na vrednosti, kar v končni fazi ni ravno veliko. V zadnjem letu je začela pit olje, zraven se je pojavil spremljajoč plav dim. Od hiše je šla z 180k km zlorabe na grbi. Zapovrh je bila registracija s 50% bonusa đabe. Tako poceni se oče ne bo več vozil, čeprav je ravno z tem namenom prešel na dizla - ZX 1.9 TurboD, ki mu pije več kot felicia. Jebat ga, 24 konjev več je potrebno nafutrat.
Zadnji letniki felicij, po uvedbi octavie mi zgledajo zelo zanič narejeni. Rjavijo 10x bolj od oplov, najraje pod plastiko na prtljažnih vratih. Motor bi mogel bit isti kot v golfu III - še klasične dizel zasnove z boschpumpo. Če nimaš potrebe po navoru (na športno vožnjo lahko pri obeh pozabiš) ti svetujem, da dobiš kakšno lepo vzdrževano 1.3 bencinarko, po možnosti od upokojenca. Je dober avto za prit iz točke A v B s čimmanj stroški, samo drvarnica za vozit.
@ pugi 206
Če kupuješ novega in nisi preveč omejen z denarjem ti svetujem, da malo počakaš. V kratkem pride nov PSAjev 1.4 16v z 90 konji. Zadnja leta skupaj z BMWjem razvijajo male bencinarje in MOGOČE je to že rezultat.
1.4 8v z zasnovo sega ze zelooooooo daleč, kar je dobro (motor je preizkušen) in slabo (15-20 let razvoja tudi nekaj pomeni). Sicer so ga pa ves ta čas redno posodabljali.
Doma smo imeli eno od prvih 50ih v SLO, samo je bila še z močnejšim bencinarjem (LXi). Pila je baje (fotru še vedno ne verjamem povsem )okrog 6,5 litra benza na 100 km, je pa res, da je bila vožnja penzjonpaket (po avtocesti 120 km/h) na relacije. V povprečju je vsako leto crknila kaka stvar za 20 jurjev (zaganjač, sklopka, odlomljena šalčka na prednjem amortizerju, staknjen kabel pri benzpumpi, sistem za nastavljanje višine prednjih žarometov, obvolanska ročka za luči...) Velik servis z jermeni odpade, ker ima ta motor verigo in odmično v bloku. Primitivno vendar zanesljivo - podoben sistem kot pri ameriških V8. Servisiralo se je...ko je kaj crknilo, samo menjave olja in filtra so bile kolikortoliko redne pa še to se je nalijalo shitty olje za avtobuse. Npr. svečke so se zamenjale ko je motor začel trokirat in ne po servisni knjižici. V 9 letih je izgubila približno miljon na vrednosti, kar v končni fazi ni ravno veliko. V zadnjem letu je začela pit olje, zraven se je pojavil spremljajoč plav dim. Od hiše je šla z 180k km zlorabe na grbi. Zapovrh je bila registracija s 50% bonusa đabe. Tako poceni se oče ne bo več vozil, čeprav je ravno z tem namenom prešel na dizla - ZX 1.9 TurboD, ki mu pije več kot felicia. Jebat ga, 24 konjev več je potrebno nafutrat.
Zadnji letniki felicij, po uvedbi octavie mi zgledajo zelo zanič narejeni. Rjavijo 10x bolj od oplov, najraje pod plastiko na prtljažnih vratih. Motor bi mogel bit isti kot v golfu III - še klasične dizel zasnove z boschpumpo. Če nimaš potrebe po navoru (na športno vožnjo lahko pri obeh pozabiš) ti svetujem, da dobiš kakšno lepo vzdrževano 1.3 bencinarko, po možnosti od upokojenca. Je dober avto za prit iz točke A v B s čimmanj stroški, samo drvarnica za vozit.
@ pugi 206
Če kupuješ novega in nisi preveč omejen z denarjem ti svetujem, da malo počakaš. V kratkem pride nov PSAjev 1.4 16v z 90 konji. Zadnja leta skupaj z BMWjem razvijajo male bencinarje in MOGOČE je to že rezultat.
1.4 8v z zasnovo sega ze zelooooooo daleč, kar je dobro (motor je preizkušen) in slabo (15-20 let razvoja tudi nekaj pomeni). Sicer so ga pa ves ta čas redno posodabljali.
sid_dabster ::
No, jaz ne potrebujem avtomobila za dirkanje. Pospesek, konjaza in koncna hitrost pri meni ne igrajo vloge. Nikoli se nisem imel avtomobila, ki bi imel vec kot 65 KM, zato bi bil s taksno mocjo povsem zadovoljen. Potrebujem le avto za pogoste daljse voznje in ne za mestne, ki pa bo imel cim nizjo porabo. Poraba je v moji situaciji najvaznejsi parameter.
Thanx za nasvete
Thanx za nasvete
Fallen beyond all grace deeper and deeper
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
The sound of her own blood dripping
Like sacred tears from a bleeding rose...( Embraced, Within)
nicksonn ::
Moj fotr ma Felicio 1.9D karavan. Vsak dan prevozi okrog 130km (služba Lj- hrastnik)
Povprečno ma porabe 5 litrov. Z avtom je čist zadovoljen.
Sam je pa glasen bolj kot traktor. Že na daleč slišim kdaj pride s šihta.
Povprečno ma porabe 5 litrov. Z avtom je čist zadovoljen.
Sam je pa glasen bolj kot traktor. Že na daleč slišim kdaj pride s šihta.
suse80 ::
fELICIA ima motor od VW.
?koda je pre?la pod vW ?e pri modelu Favorit.
Dalje ( prepisujem iz VW in ?koda/Seat kataloga9:
prostornina pri vseh treh: 1896 ccm
mo?: VW golf SDI= 64 ks
seat cordoba 1,9 sdi 67KS
?KODA 1.9D 64KS
?koda je pre?la pod vW ?e pri modelu Favorit.
Dalje ( prepisujem iz VW in ?koda/Seat kataloga9:
prostornina pri vseh treh: 1896 ccm
mo?: VW golf SDI= 64 ks
seat cordoba 1,9 sdi 67KS
?KODA 1.9D 64KS
CX20RE ::
Prvi del drži, pri motorju je pa bistvena razlika.
Škodin ima še klasično mehanično boschpumpo, SDI motor pa že elektronsko vbrizgavanje po principu pumpe-duse. V bistvu TDi brez turbine.
Škodin ima še klasično mehanično boschpumpo, SDI motor pa že elektronsko vbrizgavanje po principu pumpe-duse. V bistvu TDi brez turbine.
jckb ::
jest sm kupu felicio 1.9D combi l.97 leta 2001 z 47000 km
jo zgleda meu en cebelar, same mrtve cebele not in povosku je smrdi
zdej mam 115t km, dve leti sm delu po skor 20000 na let,
ker sm se vozu v sluzbo, zdej mam pa do sluzbe pes
in nevem ce bom tud 7500 na let naredu. tezko
in kaj nej nardim ko bo meu avto 15 let in manj kot 200t km
pa mi noben nau verjeu??? dam stevc naprej?
drgac se vozm po predpisih, ker avto izven predpisov dejansko ne gre :-)
dokler se pa omejis na predpise pa v mestu vse nardis ce pr 1700min-1 saltas
seveda od ene rdece do druge loh porabs 5 alpa 10 litrov na 100,
sam dobiu nisi pa nc
v splosnem mi zre okol 5.5, na relacije me mot pa sam da se ne mores komot pr 130 pelat
vsak klanc neki tezi (navzgor seveda)
pleh je slabsi kot pri FAVORIT
najbl rjavi na prtljaznih vratih pod plastiko (moja tud)
pr zadnjih vratih na spoju praga in blatnika (moja tud)
med zadnjim blatnikom in odbijacem (moja tud)
na vecino(alpa vseh) teh mestih ma FAVORIT silikon maso
VW je neki sparu zdej je pa jajc
mam fotra na slovaskem in dobivam dele od tm
majo tud karoserijo za 350t sit
servisna ura na uradnem servisu je po ~2000 sit
pr 90t km ma 1.9D t velik servis
ce poklices na uradni servis za predracun ti ga nebodo dal!!
skoz zobe povejo da loh pride servis tud 200t sit, tolk o pocen avtu
jest sm prsu za 75t sit skoz (diski, sklopka komplet, zobati jermen)
menjalnik mam tud zanc. 5 prestava tuli pr doloceni hitrosti (~50 in 105 na uro)
so raztavl menjalnik, sm JEST pogledu zobnik in ni blo nc vidt
edin kar je blo je bila veliko zracnost med zobmi, zobje sami pa cist uredu
cudn
zdej mi je sou se en nosilc za motor. ko je mrzu pri spremembi obremenitve,
ce masina vlece ali zavira, nekaj nekajkrat nekam udari. nism se najdu kaj
pozimi dokaj zoprno
tista nastavitev za sprednje luci, po visini, scasoma razpade in stane 20t sit (samo komplet)
men je hidravlicni cilinder v luci razpadu in je voda vn stekla
razpadu mi je tud bovden za levo sprednje steklo in je pol sipa cvikala
sam popravu z epoxi, zdej je pa se na desni razpadu
pokvaru se je tud zgornji lezaj na desni vzmetni nogi. se za zamenat
pazt je treba na izpusni lonec, masina tko trese da vse razpade cim je mal rjast
mrzu motor ma povisan prosti tek, ~1100, ce crkne 50A varovalka za zarilne svecke
mislm da prosti tek ostane pol na 1100 in ne pade na 900, sicer pa komi vzge brez zarilnih sveck
varovalka je 1000+ sit na servisu
ce ma avto kluko, dejansko pogledat ce ma original za skodo kljuko in ce je bla montirana v ze
predvidene luknje. jets mam original kljuko in so vseen se neki po svoje vrtal
ce bi zdej avto dizla kupoval bi definitivno zmagu
AUDI 80 1.6 td l88-91, to je masina k res zdrzi300+ t km brez problema
pa se 180+ gre in porabi 6/100, z mal srece ma tud klimo
zgnil pa nebo ker je pocinkan, pr feliciji pa pomoje 3 karoserije zamenas na eno masino
to bi mogu met kr pod servisne intervale ;-)
felicia 1.9 D kombi je za privatnike
1.9 D hatchback pa nevem za koga
v feliciji je najboljsa masina 1.6 bencinar od VW
75 konj pr 4500min-1, ma mal krajsi menjalnik kot dizel
avto je velik cenejsi za kupt in ma tud ABS, klimo itd
pa se cestnina je cenej
placa not ma tko-tko, drgac mam 202cm, pa spredi se gre
uzad pa je pa bl tesno (enkrat se pa ns je 5 pelal z morja z vso opremo pa se 50KM motor za coln uzad
po avtocesti :-)
ce kupujes karavana, jogi more jet not, predvsem med koloteke, ce se ze havba noce zapret
drgac ni karavan, je ena kozmetika, neuporabna
v felicijo combi gre jogi, tud pralni stroj gre
gre tud 3m dila, ce se jo da mal upognt
za podvozje precekirat je najboljs kksno lunkjasto cesto poznat alpa parkirisce
in enkrat sprobat z UREDU avtom, pa pol primerjat
moja se pele obupno, nevem al so gume krive(protektirane zimske) al je SKODA
ze ce naravnost cez lukno zapelem ji hoce rit odnest
kot da amortizerji ne amortizirajo ampak amplifirajo ;-)
sej gunca se ne, sam ropot je pa nenormalen
ce primerjam s kolegovo fiesto 1.25 16V je taka razlika kot med rolko in space shutlom
ce od kolega passata TDI l 95 samo preaknem po dvoriscu, 5m, nocm vn, tko se drgac ( boljs) obnasa
pa tud ni najbrz tip-top
morm zaenkrat zakljuct, ce ma gdo se kej za vprasat, kr...
ave
jo zgleda meu en cebelar, same mrtve cebele not in povosku je smrdi
zdej mam 115t km, dve leti sm delu po skor 20000 na let,
ker sm se vozu v sluzbo, zdej mam pa do sluzbe pes
in nevem ce bom tud 7500 na let naredu. tezko
in kaj nej nardim ko bo meu avto 15 let in manj kot 200t km
pa mi noben nau verjeu??? dam stevc naprej?
drgac se vozm po predpisih, ker avto izven predpisov dejansko ne gre :-)
dokler se pa omejis na predpise pa v mestu vse nardis ce pr 1700min-1 saltas
seveda od ene rdece do druge loh porabs 5 alpa 10 litrov na 100,
sam dobiu nisi pa nc
v splosnem mi zre okol 5.5, na relacije me mot pa sam da se ne mores komot pr 130 pelat
vsak klanc neki tezi (navzgor seveda)
pleh je slabsi kot pri FAVORIT
najbl rjavi na prtljaznih vratih pod plastiko (moja tud)
pr zadnjih vratih na spoju praga in blatnika (moja tud)
med zadnjim blatnikom in odbijacem (moja tud)
na vecino(alpa vseh) teh mestih ma FAVORIT silikon maso
VW je neki sparu zdej je pa jajc
mam fotra na slovaskem in dobivam dele od tm
majo tud karoserijo za 350t sit
servisna ura na uradnem servisu je po ~2000 sit
pr 90t km ma 1.9D t velik servis
ce poklices na uradni servis za predracun ti ga nebodo dal!!
skoz zobe povejo da loh pride servis tud 200t sit, tolk o pocen avtu
jest sm prsu za 75t sit skoz (diski, sklopka komplet, zobati jermen)
menjalnik mam tud zanc. 5 prestava tuli pr doloceni hitrosti (~50 in 105 na uro)
so raztavl menjalnik, sm JEST pogledu zobnik in ni blo nc vidt
edin kar je blo je bila veliko zracnost med zobmi, zobje sami pa cist uredu
cudn
zdej mi je sou se en nosilc za motor. ko je mrzu pri spremembi obremenitve,
ce masina vlece ali zavira, nekaj nekajkrat nekam udari. nism se najdu kaj
pozimi dokaj zoprno
tista nastavitev za sprednje luci, po visini, scasoma razpade in stane 20t sit (samo komplet)
men je hidravlicni cilinder v luci razpadu in je voda vn stekla
razpadu mi je tud bovden za levo sprednje steklo in je pol sipa cvikala
sam popravu z epoxi, zdej je pa se na desni razpadu
pokvaru se je tud zgornji lezaj na desni vzmetni nogi. se za zamenat
pazt je treba na izpusni lonec, masina tko trese da vse razpade cim je mal rjast
mrzu motor ma povisan prosti tek, ~1100, ce crkne 50A varovalka za zarilne svecke
mislm da prosti tek ostane pol na 1100 in ne pade na 900, sicer pa komi vzge brez zarilnih sveck
varovalka je 1000+ sit na servisu
ce ma avto kluko, dejansko pogledat ce ma original za skodo kljuko in ce je bla montirana v ze
predvidene luknje. jets mam original kljuko in so vseen se neki po svoje vrtal
ce bi zdej avto dizla kupoval bi definitivno zmagu
AUDI 80 1.6 td l88-91, to je masina k res zdrzi300+ t km brez problema
pa se 180+ gre in porabi 6/100, z mal srece ma tud klimo
zgnil pa nebo ker je pocinkan, pr feliciji pa pomoje 3 karoserije zamenas na eno masino
to bi mogu met kr pod servisne intervale ;-)
felicia 1.9 D kombi je za privatnike
1.9 D hatchback pa nevem za koga
v feliciji je najboljsa masina 1.6 bencinar od VW
75 konj pr 4500min-1, ma mal krajsi menjalnik kot dizel
avto je velik cenejsi za kupt in ma tud ABS, klimo itd
pa se cestnina je cenej
placa not ma tko-tko, drgac mam 202cm, pa spredi se gre
uzad pa je pa bl tesno (enkrat se pa ns je 5 pelal z morja z vso opremo pa se 50KM motor za coln uzad
po avtocesti :-)
ce kupujes karavana, jogi more jet not, predvsem med koloteke, ce se ze havba noce zapret
drgac ni karavan, je ena kozmetika, neuporabna
v felicijo combi gre jogi, tud pralni stroj gre
gre tud 3m dila, ce se jo da mal upognt
za podvozje precekirat je najboljs kksno lunkjasto cesto poznat alpa parkirisce
in enkrat sprobat z UREDU avtom, pa pol primerjat
moja se pele obupno, nevem al so gume krive(protektirane zimske) al je SKODA
ze ce naravnost cez lukno zapelem ji hoce rit odnest
kot da amortizerji ne amortizirajo ampak amplifirajo ;-)
sej gunca se ne, sam ropot je pa nenormalen
ce primerjam s kolegovo fiesto 1.25 16V je taka razlika kot med rolko in space shutlom
ce od kolega passata TDI l 95 samo preaknem po dvoriscu, 5m, nocm vn, tko se drgac ( boljs) obnasa
pa tud ni najbrz tip-top
morm zaenkrat zakljuct, ce ma gdo se kej za vprasat, kr...
ave
s5cougar ::
jckb:
Dober prispevek. Kr zasmilil si se mi s to tvojo škodo. Bojo ljudje še res milslili, da je slab avto. Lahko bi celo napisal članek o tem (sam bi ga z veseljem prebral).
Dober prispevek. Kr zasmilil si se mi s to tvojo škodo. Bojo ljudje še res milslili, da je slab avto. Lahko bi celo napisal članek o tem (sam bi ga z veseljem prebral).
Errare humanum est.
McBoby ::
Tudi sam imam Felišo 1.3 benz, pa sem se najbolj nasmejal, ko si rekel, da bi morali menjati karoserijo na vsak servisni interval . Jaz sem sodelavcu, ki se je odločal, ali naj kupi RS-ko ali Laguno2 in se je odločil za RS-ko, ker ma mal več konjev reku, da bi moral imeti karoserijo na klipsne. No, sej verjetno Octavie so malo bolj narejene, samo škodilak je pa še zmeri. In pri meni je prvič, zadnjič in nikoli več, pa čeprav naredijo spejs šatl iz Mlade Blesave (Boleslave). Zdej mi je šel stikalo za luči-verjetno, ker jih moram prav prosit, da se mi prižgejo. Ko se mi je to prvič zgodilo pred parimi tedni, sem bil rahlo nabasan, pa sm mislu, da ne najdem prave kombinacije prižiganja luči-kontakt, levo stikalo za parkirne luči in nato kratke luči, pa ne smejo bit dolge prižgane, ker takrat kratke ugasnejo. Kar zakomplicirana kombinacija, da ti uspe luči prižgat. Pa, ko sem menjal žarnico za osvetlitev registerskih tablic, mi je ohišje razpadlo v roki. Pa sem kupil novega-3400 sit, naslednje leto pa še druga lampica, ki je isto razpadla, samo sem ga imel pa poln kufr, pa lampo kar nazaj prilimal s neostikom in drži bolje, kot nova. Pa marsikaj od tega, kar si ti menjal, sem tudi jaz, pleh je začel gniti na vseh koncih-seveda najbolj na vratih od prtlažnika. Me frend jeb..., k ma tud škodilaka, če mam še kakšno rezervno inekcijo proti tetanusu-zaradi rje, ker bi jo tudi on rabil. Na servisu pa že dolgo ni bil, ker ga sam servisiram. Nazadnje sem ga peljal enkrat 2 leti nazaj, pa naredim 100km na dan samo za šiht. Pa me je model uprašu na servisu, kdaj je bil takrat nazadnje na servisu, pa sm mu reku 50k km nazaj, pa se je za glavo prjeu, k morm sigurn že na oljne hlape tišat mašino. Sam sm ga potolažu, oča nič ne skrbite, olje gre samo še not in nič več ven-ker ga žre 1l/2000 km. No ja imam pa že 180k km kar je pa za tak auto tudi nekaj brez generalke do sedaj, pa 1. lastnik sm, tko da so km pravi in original.
MadMax ::
zdej mi je sou se en nosilc za motor. ko je mrzu pri spremembi obremenitve,
ce masina vlece ali zavira, nekaj nekajkrat nekam udari. nism se najdu kaj
pozimi dokaj zoprno
No, tole tut mene zanima, ce je kdo ze ugotovil za kaj gre?
Drugace pa ima Škodiljak pač očitnih nekaj serijskih napak.
Rja (zadnja-5.a vrata, spoji pragov z zadnjimi blatniki, nosilec amortizerja na prednjem košu-predvsem desnem, kakšna pika se pojavi tudi pri začetku okvira stekla na vratih) (ampak če primerjamo zadevo z Oplom... no comment), pri cca 100k km zbluzi alternator (če maš "srečo" ti scvre računalnik motorja, pa akumulator seveda uniči), menjalnik je mal prešvoh (sinhroni), termostatski ventil hladilne tekočine zna zaštekat, pa LMM (mehanizem lopute za zrak na motorju) se začne čudno obnašat po ene 100k km (ampak to se da zrihtat skor zastonj).
Hidravlika žarometov je problem pri vseh avtih, ne le pri Čehuljah. Pač, malce ponesrečen patent, je pa velik cenejši kot električni. Pa če ga zamenjaš 1x kar maš avto-big deal.
Drugače je pa treba vzeti v obzir izvor avta, pa njegovo ceno.
Matr, pa clioti so po 2 miljona, pa majo skoz neke probleme z elektriko, da o zadnjih zavorah sploh ne zgubljam besed.
Alternatorji pa tudi na Vectrah crkujejo, pa je tona pleha lahko krepke 3 miljone. Ford Focus je mel tut serijsko napako na alternatorju (preobčutljivost na vlago)
"Sve u svemu", jst sm zaenkrat zadovoljen. Trpežna zverinca, poraba nč posebnega (ne v + ne v -), dobro je le bit malo "sam svoj mojster". Ampak če se zanašaš samo na servis, potem temu jaz itak ne rečem "vzdrževan" avto.
Aja, mam pa 1.3 bencinarja, 125000km, '97.
ce masina vlece ali zavira, nekaj nekajkrat nekam udari. nism se najdu kaj
pozimi dokaj zoprno
No, tole tut mene zanima, ce je kdo ze ugotovil za kaj gre?
Drugace pa ima Škodiljak pač očitnih nekaj serijskih napak.
Rja (zadnja-5.a vrata, spoji pragov z zadnjimi blatniki, nosilec amortizerja na prednjem košu-predvsem desnem, kakšna pika se pojavi tudi pri začetku okvira stekla na vratih) (ampak če primerjamo zadevo z Oplom... no comment), pri cca 100k km zbluzi alternator (če maš "srečo" ti scvre računalnik motorja, pa akumulator seveda uniči), menjalnik je mal prešvoh (sinhroni), termostatski ventil hladilne tekočine zna zaštekat, pa LMM (mehanizem lopute za zrak na motorju) se začne čudno obnašat po ene 100k km (ampak to se da zrihtat skor zastonj).
Hidravlika žarometov je problem pri vseh avtih, ne le pri Čehuljah. Pač, malce ponesrečen patent, je pa velik cenejši kot električni. Pa če ga zamenjaš 1x kar maš avto-big deal.
Drugače je pa treba vzeti v obzir izvor avta, pa njegovo ceno.
Matr, pa clioti so po 2 miljona, pa majo skoz neke probleme z elektriko, da o zadnjih zavorah sploh ne zgubljam besed.
Alternatorji pa tudi na Vectrah crkujejo, pa je tona pleha lahko krepke 3 miljone. Ford Focus je mel tut serijsko napako na alternatorju (preobčutljivost na vlago)
"Sve u svemu", jst sm zaenkrat zadovoljen. Trpežna zverinca, poraba nč posebnega (ne v + ne v -), dobro je le bit malo "sam svoj mojster". Ampak če se zanašaš samo na servis, potem temu jaz itak ne rečem "vzdrževan" avto.
Aja, mam pa 1.3 bencinarja, 125000km, '97.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
Binji ::
Hmm da ne zacnem jst o svoji Formanki govort Karoserija lih da se se drzi skupej (to bi moglo res bit na klipsne), tistga sistema za nastavitev luci itak ze zdavnej ni vec (vsak 3. avto mi blenda da mam dolge przgane ), pije skori vec olja ko bencina, za Vrhniski klanc morm pa itak dat vsaj v 4 na do 5k obratov ce hocem da sploh do vrha pride. S tem da povprecna poraba je cca 8l/100.
Je pa masina skori necloveska vzdrzljiva (270.000km - menjal pa sm zdej hladilnik in pa sklopko) pa se kosi so poceni (na vsakem odpadu jih majo kaksno tono prevec )
btw se tudi ta tona pleha prodaja za dele tko da ce koga zanima nej ga ne bo nc sram prasat. Ma pa kot sm ze reku menjano sklopko, hladilnik, spredi ene 16ke pa se za radio bi se dalo kej zment. Odzadi so pa tudi se "custom-made" lesene police prevlecene s skajem. Po pravici mi je teh najbolj zal
Je pa masina skori necloveska vzdrzljiva (270.000km - menjal pa sm zdej hladilnik in pa sklopko) pa se kosi so poceni (na vsakem odpadu jih majo kaksno tono prevec )
btw se tudi ta tona pleha prodaja za dele tko da ce koga zanima nej ga ne bo nc sram prasat. Ma pa kot sm ze reku menjano sklopko, hladilnik, spredi ene 16ke pa se za radio bi se dalo kej zment. Odzadi so pa tudi se "custom-made" lesene police prevlecene s skajem. Po pravici mi je teh najbolj zal
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Spajky ::
moj Škodilak Favorarri LX´93 gnije mal samo pod zadnjo šipo (bom enkrat zrihtal); drugač pa sem vsake toliko za kako malenkost prisiljen napravit začasno kako modifikacijo/inovacijo. Eno spet bom hmalu postavu na sajt :-) , ena pa je že na moji strani pod elektro/auto stuff ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avtomobila?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16705 (14522) | francek1 |
» | Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 131240 (115253) | parus |
» | Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28705 (17998) | MrBrdo |
» | Prižiganje avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18634 (14303) | krucymucy |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24080 (20389) | ivanuscha |