» »

Prižiganje avta

Prižiganje avta

1
2
3

TribesMan ::

Zanimivo, meni ko avto držim pod max cca 2300 obratov (1.9 JTD), se mi sploh ne ogreje do kaj več, kot 70C. Tudi po recimo uri vožnje. Šele potem, ko malo dodam obrate pride do nekje 90C.


Če se ti avto v dobrih 5 minutah vožnje ne segreje na 90°C je velika verjetnost da imaš težave z termostatom, močno svetujem da preveriš ali zamenjaš termostat, pri JTDjih ne ravno nepogosta napaka.

Drugače pa avto se vžiga v korakih, najprej kontakt, počakaš, in potem start. Sploh pri dizlih, ker se morajo ogret svečke. Pri dizlih je tudi priporočljivo, da počakate kakih 10s preden ugasnete motor, pustite da teče v štantgasu. Zato da olje ohladi turbino, da se le to ne zažge v ležajih turbine. Predvsem priporočljivo kadar malce bolj gonite avto in je turbina res razgreta.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Izi ::

TribesMan, ohlajanje turbine je enako pomembno tako pri dizlu kot pri bencinarju.
V vsakem primeru narediš neprimerljivo več škode, če ugasneš močno razgreto mašino, kot pa če brez čakanja prižigaš mrzlo mašino. Tudi če mrzlo mašino goniš v previsoke obrate bo manj škode, kot če ugasneš zelo vročo mašino.

Ko smo že na računalniškem forumu naj omenim, da je pri računalnikih enako. Če ugasneš računalnik takoj potem ko si 2 uri igral zelo zahtevno igro je zelo velika verjetnost, da se bo kaj skurilo, ker je vse do konca razgreto, ventilatorji pa se ugasnejo.
V 99% komponente crknejo takrat ko jih razgrete ugasneš, in se izključi hlajenje.
Tako pri avtu kot pri računalniku.

Pyr0Beast ::

Za kompe si tega nebi ravno upal trditi. Če je stvar razgreta, se, če jo boš ugasnil ne bo še bolj segrela ..

Z takojšnjim prižiganjem mrzle mašine lahko obrabljaš samo štarter.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

OK pri PC ni tako očitno, toda tudi pri njem toplota malo zaostaja - ne gre vsa v trenutku ven.

Tudi pri PC, ko se izklopi, temperatura komponent gre zakratek čas gor.

Vendar ker je masa hladilnika bistveno večja od mase in moči grelca stvar ni tako očitna. Pri avtu, kjer so moči večje, mase pa relativno manjše, je seveda bolj očitno in že marsikatera motorna glava je počila ali se zvila zaradi prehitrega ugašanja pregrete mašine.
Nekoč je bil Slo-tech.

Tomay ::

Po 4 avtomobilih vsak več kot 100.000 prevoženih vsi vžigamo brez čakanja. Nobenih vidnih težav z elektroniko ali čem podobnim, kar bi lahko bilo posledica "prehitrega" vžiganja. Po moje tema spada med pop science (mythbusters). Se pa strinjam, da je pri starejših avtih manj verjetnosti, da kaj crkne kot pri novejših, ki imajo več elektronike.

Kaj pa menite glede tankanja 95 ali 98 oktanskega bencina. Meni je mehanik rekel, da prej pocrkajo neki agt ventili?
Voodoo 4Ever

Pyr0Beast ::

Tankaj najnižje možne oktane, katera mašina podpira. - večji izkoristek
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

C_maniak ::

mah, 100k km res ni neko merilo po katerem bi lahko določal, če škodi al ne. sej niti ne pravim, da sploh bi kdaj, ampak če gre do 100k km kej narobe, si si za moje pojme napačen avto zbral.

;-) ::

Za VSE avte velja, da se mora masina (olje) segreti na delovno temperaturo, da ga lahko vozis pri visjih obratih (velja tudi za menjalnik). Za diesle to pomeni okoli 2000 do MAX 2500 obratov, za bencinarje okoli 2500 do MAX 3500 obratov.


To nebi trdil da je prav. Nobenega avta nesmeš mrzlega terat na polno, vedno moraš prej zagret avto. Pri krosu je ista fora prvo zagreješ potem na polno, drugače ni dobro za bate, batne obročke itd.

Steinkauz ::

Sej 2000 do 2500 in 2500 do 3500 so srednji(če ne že majhni) obrati. Jst svojga dizla prov lepo pazim, da ne gre čez 2300 obratov, se pa zgodi, da morš kdaj hitro speljat na kakem križišču, ko je še mrzu, takrat pa gre do 3000(me kr mal stisne pr srcu :D). Pol k je ogret pa itak lahko, čeprav jst mojga čez 3000 obratov poženem samo na avtocesti. Do 5000(max :D) pa ga enkrat na 2 mesca, da ga mal preteram.
Dam pa vedno kontakt, se privežem, vžgem, luči, ročna in lets go...

krucymucy ::

Zanimivo, meni ko avto držim pod max cca 2300 obratov (1.9 JTD), se mi sploh ne ogreje do kaj več, kot 70C. Tudi po recimo uri vožnje. Šele potem, ko malo dodam obrate pride do nekje 90C.


To je zato, ker imas zanic termostat. Menjaj, ker to ni dobro za motor in ker se pozimi sploh ne bo segrel in bo se tebe zeblo.

tx-z ::

K smo že lih pr avtih.....Recimo da je mokra cesta in morm čimprej ustaut avto....Imam abs...A je najbolš do konca prtinst bremzo al po občutku zavirat? Kr mam občutk da abs lih ne pomaga kadar je čist mokra cesta in je bolš da po občutku zaviraš...:\
tx-z

Goldee ::

@Goldee: to z lučmi velja samo za stare avtomobile. Novi sami izklopijo luči med zagonom motorja.


Kok stari? Zadnjič sem videl na bencinski en precej nov avto, ter dedka, ki je vžigal z dolgimi lučmi. Ko je obrnil ključ, so luči postale oranžne. :)
Pa avto je bil star ene 3 leta, bi reku.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

PARTyZAN ::

Preberi moj naslednji post.

Goldee ::

Preberi moj naslednji post.


Aaaa. Sam ne ne, niso ble park luči. Ble so dolge, ki so svetle oranžno (ker motor porab velik energije za zagon)..
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

krucymucy ::

K smo že lih pr avtih.....Recimo da je mokra cesta in morm čimprej ustaut avto....Imam abs...A je najbolš do konca prtinst bremzo al po občutku zavirat? Kr mam občutk da abs lih ne pomaga kadar je čist mokra cesta in je bolš da po občutku zaviraš...:\

ABS pomaga zgolj v primerih ko instinktivno v kriznih situacijah pritisnes bremzo kolikor se da. Pri pravilnem zaviranju je zavorna pot brez ABS krajsa na vseh podlagah.

julah ::

Dokazano je, da ABS ne zmanjša poti zaviranja, vendar je med zaviranjem avto veliko bolj vodljiv.

TULE je lepo vidno, da ne bi preživel brez ABS.

No, tudi brez servo volana ne bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: julah ()

BigWhale ::

K smo že lih pr avtih.....Recimo da je mokra cesta in morm čimprej ustaut avto....Imam abs...A je najbolš do konca prtinst bremzo al po občutku zavirat? Kr mam občutk da abs lih ne pomaga kadar je čist mokra cesta in je bolš da po občutku zaviraš...[:\\]

ABS pomaga zgolj v primerih ko instinktivno v kriznih situacijah pritisnes bremzo kolikor se da. Pri pravilnem zaviranju je zavorna pot brez ABS krajsa na vseh podlagah.


Link link link!

Sem bil tudi sam v to preprican. A sem se premislil, ko sem videl drugacne rezultate. Tudi na suhem, ravnem asfaltu brez ABSa ustavljas dlje casa kot z ABSom.

ABS odpove le v malo globljem snegu (ne plundri).

koyotee ::

Zanimivo, meni ko avto držim pod max cca 2300 obratov (1.9 JTD), se mi sploh ne ogreje do kaj več, kot 70C. Tudi po recimo uri vožnje. Šele potem, ko malo dodam obrate pride do nekje 90C.


To je tut pri meni, sem menjal termostat(Vernet) pa je zadeva ista. Sumim, da je to problem, ker ga prehitro odpre. Meni se na 89° segreje samo v primeru da vozim v hrib, obremenjen ali s klimo. Potem temperatura spet pade. Bom pa zamenjal z original termostatom, ki pa je nazalost 100€ pol pa porocam.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Pyr0Beast ::

No, tudi brez servo volana ne bi.
Z dobrimi in pravilnimi pneumatikami ga sploh zaneslo nebi. Sicer je pa itq divjal ..

To je tut pri meni, sem menjal termostat(Vernet) pa je zadeva ista. Sumim, da je to problem, ker ga prehitro odpre. Meni se na 89° segreje samo v primeru da vozim v hrib, obremenjen ali s klimo. Potem temperatura spet pade. Bom pa zamenjal z original termostatom, ki pa je nazalost 100€ pol pa porocam.
.,. menjat je treba termostat v cevi, kateri zapira hlajenje čez hladilnik po potrebi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krucymucy ::

Koliko termostatov pa ima? Itak je samo eden in ni v cevi, pac pa v svojem ohisju in privit na glavo motorja. Sem tudi jaz dva kupil. Prvi je bil neka kopija (vernet) in je bilo isto, potem pa sem se pac zlomil za original. Dela ze dve leti tako kot more.

Pyr0Beast ::

1 termostat je za tvoj prikaz temperature, če je združen, (ponavadi) po potrebi vklaplja še ventilator.
2., kateri pa ni ravno termostat, je pa bimetal, kateri zapira/odpira dovod hladilne tekočine v radiator. Če ta zablokira ti mašina zakuha, ali pa stvar rabi izjemno dolgo, da se segreje na delovno temperaturo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krucymucy ::

Termostat je bimetalna vzmet in ventil ki odpira/zapira pretok hladilne tekocine. Starejsi avtomobili imajo navadno na radiatorjih termostikala, ki skrbijo za vklapljanje ventilaroja, novejsi imajo to regulirano prek ECU-ja. Temperaturni senzor pa skrbi za posredovanje signala termometru na armaturki in ECU-ju, ceprav sta ta dva vcasih tudi locena.

Izi ::

zigam, ABS najbolj optimalno deluje, takrat, ko stopalko za bremzo pritisneš z tako silo, da jo porineš skozi pleh >:D
Tako nam je razložil testni BMW-jev voznik ko smo trenirali bremzanje v šoli varne vožnje.
Ugotovitev je bila, da večina voznikov niti približno ne zna uporabljati ABS.
Bremzali smo na suhi in mokri podlagi in to na stezi iz brzine 250 km/h do 0.
Zverina BMW 325i je imela take bremze, da sem imel rdeče črte na rami in trebuhu od varnostnega pasu vidne še par dni :D
Z ABS ne moreš nikoli pritisniti dovolj močno. Ko že misliš, da pritiskaš z tako silo, da boš vse skupaj polomil, pri naslednjem bremzanju zbereš še malo več sile in ugotoviš, da si spet pridobil kar precej metrov krajšo razdaljo.
Pri ABS ni torej nobene taktike samo groba sila. Šlo se je samo za to, kdo bo uspel bolj močno pritisniti na stopalko. Iz tega razloga smo se moški ustavljali povprečno kakšnih 30 metrov prej kot ženske.

Imeli pa smo tudi en enak avto z izključenim ABS z katerim smo se tudi po dolgotrajnem treniranju, kako je treba bremzati brez ABS, ustavljali daleč naprej tako na suhi kot na mokri stezi.
Tudi natrenirani dirkač ni prišel niti približno blizu tako kratkim zavornim razdaljam, ki so jih imeli največji amaterji z ABS-om. Da ne omenjam, da smo uničili popolnoma nove gume na avtu brez ABS-a, ki je na koncu močno poskakoval, zaradi neenakomerno izrabljenih gum.
Tudi najboljši dirkač se torej ne more meriti z računalnikom.

jurre ::

Jaz sem se navadil pocakat, da lucke ugasnejo (mislim, da je tudi v navodilih tako napisano). Pac dam kontakt, se privezem, zalaufam, montiram ploscico od radia, prizgem luci in grem. Imel sem dnevne luci, pa sem jih dal izklopiti, ker so se prizgale ob kontaktu in ugasnile preden je motor zalaufal in se spet prizgale nazaj (precej vecja verjetno da skuris zarnice, pa se xenon imam). To je malo smotano narejeno pri cliotih, kolega ima npr. astro pa ko da kontakt se prizgejo parkirne luci, ko zalaufa pa xenon (ima dnevne luci).
Oce dela ravno obratno, zalaufa takoj in mu se vedno vse deluje.
Pazim pa vedno na mrzlo/vroco masino, ker imam turbo dizla, tako da prvih nekaj km prestavljam do max. 2km rpm (dokler se ne ogreje na 4 crtice, pa se potem ne takoj do fula gas), oz. ga pustim kaksno minuto laufam ce ga malo tisim :)Se mi ni ravno za hecat s turbino.

Azrael ::

O termostatih za vodo, pri Alfi 75 je nov ponaredek trajal manj kot leto, originalni pa zaenkrat dobro dela že 4 leta. Tako, da se splača na začetku skeširati malo več za original.

Dvomim, da je pri ostalih termostatih za skupino Fiat kaj bistveno drugače.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Izi> Ugotovitev je bila, da večina voznikov niti približno ne zna uporabljati ABS.

Zato ima večina sodobnih vozil tudi BA (Brake Assist), ki tistim s šibkimi mišicami v nogah pomaga doseči največjo možno zavorno silo, kadar stopalko za zavoro pritisnejo z veliko hitrostjo (kar je v sili običajno vedno res).

energetik ::

Tudi pri bencinarju je dobro počakati, da benz pumpa nafila vod z bencinom do nazivnega tlaka, da potem injektorji vbrizgajo pravo količino benza. Pri našem avtu se sliši kot bzzzzz za ene 2 sekundi.
Če je pa avto ravno laufal, lohk pa takoj vžgeš, ni razloga da ne bi. ECU v trenutku določi primerne parametre za mašino.
Sej glavne lučke se pa šele potem ugasnejo, ko prižgeš mašino (za pritisk olja, napetost).

UnChien ::

Sem slišal, da je dobro počakati nekaj trenutkov preden spelješ zato, da se olje požene po mašini (??!). Pa tudi, da tistih lučk ni potrebno čakati (razen vemo za diesla, če se še ogreva) tako, da moj postopek prižiganja avta je sledeč:
se vsedem, ga prižgem, se pripašem in počasi odpeljem.

JTD...žalostno, pa tako so jih hvalili ;) Deutsche TDI je zakon =D

Scorpia ::

Aigle: z avtom nimaš kej čakat, pumpa za olje takoj naredi pritisk tako da je brez skrbi. Oziroma za motor je boljše če greš takoj, ker pumpa z nizkimi obrati počasneje črpa. Zato tudi ne priporočajo da avto ogrevaš na mestu ko je mrzlo, edino če se ti da gas na mestu pritiskati :).
Pri dizlu je potrebno sam pozimi čakati, ker če je temperaturni senzor (dokaj se kvarijo pri dizlu) vse ok, poleti sam utripne lučka za grelce. Tako da nič ni treba čakat.
////

Pyr0Beast ::

Seveda odvisno od motorja.
Brez predgretja stvar rabi 3 obrate več, kar je kar nekaj +stress za mašino in baterijo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Hja, js nimam kej čakat al ne čakat. Stisnem knof in ko kompjuter poštima vse kar ma za poštimat, avto vžge.
Če mam v brzini in ne tiščim sklopke - ne vžge. Če je vse ok, lahk tut knof spustim in avto vžge čez kako sekundo sam od sebe.
Tut si ne morm zmišljevat pa mašino ugašat med vožnjo, dokler se avto premika hitreje od kakih 5kmh se pritisk na gumb START/STOP gladkomalo ignorira. Tut kartico se ne da vn potegnit, dokler avto laufa.

Pač, jajca od renaulta ;)
Zbogom in hvala za vse ribe

Scorpia ::

Pyrobest, če je pri tebi tko je akumulator zrel za zamenjavo. Kajti tiste grelne svečke nič kej dosti ne ogrejejo. Unčikovite so samo da ko je mrzlo, da uspejo pri batih dvigniti na temperaturo nad 4+. Takrat je šele kompresija dovolj dobra da se nafta užge. No zdej pomisli al je potrebno ko je zunaj 20 stopinj kej ogrevati motor?
Pa še za tiste če boste to zimo imeli težave z grelnimi svečkami pa da avto ne užge. Uzemite sušilec za lase, tam kjer je za olje dolevat odprete in tam usmerite sušilet, ter ogrevate motor 5-10 minut in avto bo užgal. Večkrat preverjeno in stvar deluje. V 80ih so pod tovornjaki in kombiji ogenj kurili da so loh avto užgali :D
////

Pyr0Beast ::

Vrjemi, da je akku star 6?/8? let, pa še vedno super vergla.

Ni praktično nobenega padca napetosti, med tem, ko zaganja. Stvar bp delovala cca. 12 10s vžigov brez polnjenja, v hladnem vremenu in zamaščenem valju, ko smo zamenjali žarilno svečko in filter za olje (Zrak prišel v cevi).

Tiste žarilne svečke kar pošteno stvar ogrejejo. Vsaka ima moč okoli 144Wx4 ~50A/600W od akkuja. Sicer pa ni poanta svečk, da bi zrak grele, ampak, da predvsem zanetijo nevžgano gorivo. (Ok pri tej mašini tudi grejejo zrak)
Pri zaganjanju pa je problem neizgorelega oz. slabo izgorelega goriva, kateri maši kanale in slabi mazanje z oljem..

Mašina bo enako vžgala ali pri 20+ ali pa pri -30°C, če se svečke grejejo do kraja.

S centralnim zaklepanjem ti avto svečke že ogreva, še preden se vsedeš notri, zato lahko takoj vžgeš.

.. brez predgretja treba verglat cca. 1s, s pa samo zvrcneš mal ključ pa je.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Sem slišal, da je dobro počakati nekaj trenutkov preden spelješ zato, da se olje požene po mašini

Za dizle nevem, ampak za bencinarje je ravno obratno.
Verjetno sem eden redkih, ki preberem navodila za uporabo, ki so pri modernih avtih že debele knjige z 300 in več strani.
Pri vseh mojih dosedanjih bencinarjih je bilo z debelim tiskom napisano, da nikoli ne smeš ogrevati mašino tako, da pustiš avto teči na mestu pod štandgasom. Takrat so premajhni obrati, da bi vse potrebne tekočine krožile naokoli kot morajo in največji problem je mazanje z oljem, ki takrat še zdaleč ni zadostno in mašina se takrat uničuje kot za stavo.
V navodilih priporočajo, da se bencinarja odpelje čimprej po vžigu, tako bo mašina najmanj trpela, dokler ne pride na delovno temperaturo, seveda pa moraš na začetku voziti z nizkimi obrati.

Kako je pri dizlih pa nevem, še nisem prebral kaj o tem piše v navodilih. Se mi pa zdi, da za nobeno mašino ni dobro, da mrzla teče na mestu v prostem teku.

Če strnemo, so za mrzlo mašino enako škodljivi previsoki kot prenizki obrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Scorpia ::

PyroBeast: Bi prav sam izmeril akku da mu padec napetosti skoraj ne pade? Posebi pri toliko starem akku? Meni je že pol 4 letih pešal akku da je bil glih nad 10v med užigom. Pri dizlu kar močno pade napetost, že pri novem akku-ju, je pa spet odvisno od motorja. Eni se precej težko zavrtijo kot drugi.
////

kixs ::

Scorpia:
ti tole pises na pamet ali imas kaksno prakticno znanje? Meni prej deluje kot prvo! Predvsem tista o grelnih sveckah :P

Pyr0Beast ::

Črpalka za olje deluje v vsakem primeru, tudi pod štandgasom. Kako bi potem mašina lavfala v prostem teku, da nebi zaribala ?

Če pa gledaš, je res najbolje počakati cca. 10s in nato odpeljati stvar. Kar je dlje, je bolje, da se že pelješ.

Bi prav sam izmeril akku da mu padec napetosti skoraj ne pade?
Zdi se mi, da je napetost okoli 10.85V med vžigom, pri res hladnem akumulatorju (okoli 0 je bilo) par mesecev nazaj.
S tem, da ta napetost med vžigom praktično ne pada.

Nekaj padca pa sigurno ima, saj ni ravno nov. Po mojih predvidevanjih, če ne poberem materiala, kateri plava in se je odlimal od plošč, ga bo pobralo v naslednjem letu ali dveh.
Pač, tresljaji delajo svoje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Scorpia ::

kixs97: Imam kar praktičnega znanja, če sam nisi nikol imel težav z grelnimi svečkami pol se ne javlji. Mehaničari so isto bili pametni in so pol motorja razkopali in še vedno niso našli težavo zakaj se motor ne užge. Noben ni pomislil da bi lahko bil temperaturni senzor, ker le ta se uklaplja pod 4 stopinje. Naš je imel napako da je imel luknjo od 3-4 stopinje in avto ni užgal ker grelcev ni užgal. Tako da sem veliko prakse naredil na avtu in temi grelnimi svečkami + da ne govorim kolk evrov je šlo da smo menjali. Sem imel tudi grelce zunaj avta tako da sem veliko prakticiral in vem kdaj se užgejo.
Tako da grelci se ob toplem vremenu ne prižigajo, če ne pa pejte raje do kakšnega mehanika.
////

Pyr0Beast ::

Jaz jih še vedno nažigam, je pa res, da ni treba čakati dolgo, da se razžarijo. ..

Bi bilo treba temperaturni rele menjat, vem ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kixs ::

Scorpia:

Lepo, da se spoznas. Sam vseeno prevec posplosujes. Je razlika sodoben diesel in star diesel. Starega se poleti brez predgretja sveck ne bos uzgal. Grelne svecke pa se precej grejejo, dosezejo do 1000stC.

Vcasih in se danes nekje, pa tovornjakarji kurijo pod naftnim rezervoarjem in dovodnih ceveh, ker se pri nizkih temperaturah izloca iz nafte parafin. Ce se ga izloci veliko, potem motor ne bo vzgal. Problem s parafinom resujejo z raznimi dodatki nafti (npr. petrolej, bencin, itd.) in tudi z dodatnim gretjem nafte. Pa pri zelo nizkih temperaturah nekateri avti vseeno ne bodo vzgali ali pa bodo crknili med voznjo.

KaRkY ::

Pod tovornjaki so kurili tudi zato ker jim je nafta zmrznila samo to res pri niskih temparaturah. Glede grelnih svečk pa kolko sem jaz videl se kolegu na novem espace-u tudi poleti prižge pa računalnik počaka par s potem šele prižge mašino pa na našem dizlu tudi poleti gori približno 1 do max 2 s pozimi pa kake 4-6 s. Nisem pa še vido dizla ko bi se pozimi segrel na 500m na delovno temparaturo še bencinari se nena vsi.

LeXani ::

Pod tovornjaki so kurili tudi zato ..

Tega se spominjam še iz OŠ, ko je šofer zakuru pod avtobusom. :))
Čas prve prijave 04.11.2005

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeXani ()

zee ::

Jaz izpred treh, stirih letih v Ljubljani, ko je voznik avtobusa LPP ustavil na avtobusni postaji, skocil v trafiko po en casopis in z njim prizigal pod avtobusom. je pa bil to eden od starejsih busov - tisti, ki se nima displeja, na katerem je napisana proga.

on-topic:
sam dam vedno kontakt in pocakam, da ugasnejo vse lucke, sele nato "kresnem" do konca in urno speljem. Avto je 1.5 L diesel dCi in zaenkrat dela kot urca (nickname: sparovcek).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Pyr0Beast ::

In, kateri model je ta sparovcek ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

vam tu na tem forumu je za dati nagrado res. začetnik teme je postavil enostavno vprašanje...vi pa ste napisali že za 2 strani odgovorov. iskrene čestitke
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Ne vem kakšne avtomobile imate nekateri, ko pravite, da počakate da ugasnejo vse lučke in šele potem vžgete avto.

Pri meni po parih sekundah kontakta ugasne samo ene par lučk, več kot pol jih pa še vedno gori in ne ugasnejo ves čas dokler je ključ v poziciji kontakta. Ko pa avtomobil zalaufa, pa tudi te takoj ugasnejo.

blackbfm ::

Verjetno da proizvajalci naredijo foolprof sistem pri avtih a se vam ne zdi? Prav vseeno je ali vžgeš takoj al pa čakaš v kontaktu. Kontakt je za preverjanje lučk + radio če je tko pač zvezan.

Kar se tiče ABS sistema. Glede na to da je zakonsko predpisan pri vseh novih avtih je verjetno BOLJ varen kot avto brez ABS.

Pa tut nateraš loh kdaj pa kdaj mrzu avto pa nav nič. Bi pa verjetno blo če bi 3 leta vsak dan to delu.

Pyr0Beast ::

Mal prej našga zalavfal. Razlika se pozna, če grejem stvar samo 4s, stvar kr zarohni [:D]
Polnih 10s, ravno prav, da se privežem, in mašina lepo štarta.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

zee ::

@Pyr0Beast: Renault Modus. Trenutna povprecna poraba 3.8 L/100 km (obicajno okrog 4 L/100km). Izraz "sparovcek" je skoval sodelavec, ko je videl porabo goriva.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zheegec ::

Eh, imam tudi jaz porabo okoli 4L pri lepi vožnji, to sploh ni nič posebnega. Sem imel porabo 5,1L/100Km pri res res dinamični vožnji (prehiteval vsakega) s klimo vred. Motor pa 1,9JTD.

Drugače pa pri ne-zelo-novih dizlih naj bi bilo dobro par sekund imeti ključ v kontaktu pri nizkih temperaturah, preden se prižge avto. Kot rečeno, novi dizli imajo gretje svečk že povezano s centralnim zaklepanjem. In ja, vse je fool-proof :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7510611 (7181) IL_DIAVOLO
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27163216 (43680) blay44
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421827 (18758) RejZoR
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
603126297 (110310) parus
»

gretje motorja 1,9 JTD - fiat, lancia, alfa

Oddelek: Loža
456173 (5573) koyotee

Več podobnih tem