» »

Prižiganje avta

Prižiganje avta

1 2
3
»

šernk ::

Ne vem kakšne avtomobile imate nekateri, ko pravite, da počakate da ugasnejo vse lučke in šele potem vžgete avto.


mislim da je tu vsem jasno da govorimo o tistih ki "morajo" ugasnit.
novo vprašanje:lučka za kodo ključa jo počakaste ali ne?? najbrž ne 8-)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

Za kodo ključa naj bi se jo počakalo, od par "strokovnjakov" (upam) sem dobil takšen nasvet...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

>> Kot rečeno, novi dizli imajo gretje svečk že povezano s centralnim zaklepanjem

Tole so mele že prve dizl škode felicije pred 15imi leti al kdaj točno so pršle vn. Nobena znanost to sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

blackbfm ::

@Pyr0Beast: Renault Modus. Trenutna povprecna poraba 3.8 L/100 km (obicajno okrog 4 L/100km). Izraz "sparovcek" je skoval sodelavec, ko je videl porabo goriva.


Seveda ja. Še malo pa se boš zastonj vozil. Teli računalniki računajo realno porabo na koncu dajo pa še -3 litre.

@ALIEn3001 in kakšna je prednost tega? To si je spet krneki nekdo zmislu. Jaz še vedno pravim da gre za foolproof sistem in je čisto vseeno. Elektronika sploh taka simpl kot je v avtu deluje instantno, niti ne vem zakaj bi rabu ful časa. Ne rečem pri letalu da morš počakat in preverit vse lučke, pri avtu pa res nima veze. Edina lučka ki jo morš pazit je za olje.

šernk ::

naš avto brez da ugasne za kodo ključa sploh ne užge

za olje lučke pa res ni treba pazit...ko zasveti je že daleč prepozno. za olje je treba imeti vsak teden havbo odprto ne pa lučko čakat
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gruntfürmich ::

no ja, mislim da ključ takoj obrnejo samo debili. sploh če gre za mojga brata ki se usede v mojga dizla.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

blackbfm ::

naš avto brez da ugasne za kodo ključa sploh ne užge

za olje lučke pa res ni treba pazit...ko zasveti je že daleč prepozno. za olje je treba imeti vsak teden havbo odprto ne pa lučko čakat


Sem prepričan da je postavljena neka varna meja. Lučka za bencin tudi ne zasveti šele takrat ko je samo še deci bencina na voljo. Štekaš? Ne pravim pa da se je pametno vozit s prižgano lučko za olje:D

Pyr0Beast ::

Tnx Zee. Vidim na spritmonitor, da ima okoli 4.2L porabo :)
Dober motor, ni kaj. [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

šernk ::

naš avto brez da ugasne za kodo ključa sploh ne užge

za olje lučke pa res ni treba pazit...ko zasveti je že daleč prepozno. za olje je treba imeti vsak teden havbo odprto ne pa lučko čakat


Sem prepričan da je postavljena neka varna meja. Lučka za bencin tudi ne zasveti šele takrat ko je samo še deci bencina na voljo. Štekaš? Ne pravim pa da se je pametno vozit s prižgano lučko za olje:D



tvoje prepričanje zelo ugaja serviserjem. tvoja "varna meja" je postavljena tako nizko da je motor že krepko uničen do takrat. nekaj let nazaj je nekomu 20km po tistem ko je zasvetila lučka za olje, motor zaribal. prava varna meja je pa označena spredaj na merilni palici. naj ti povem mojo izkušnjo: iz motorja namesto 3-4 litre olja priteklo 1 liter olja...o lučki ni bilo ne duha ne sluha še. lahko si predstavljaš kaj je kot posledica take vožnje sledilo v naslednjih parih letih. (ali pa si tudi ne znaš predstavljati no)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

blackbfm ::

Čudno da se je sploh peljal 20km..to po tvoji teoriji naj ne bi bilo možno:D Kar se pa tvojega primera tiče pa ne rečem nič, elektronika lahko zataji. Poglej, pač bilo je govora o lučkah na armaturni plošči in sem samo rekel da je važno samo da ta ne gori - s tem nisem reku da je olja v vsakem primeru dovolj če je ugasnjena.

Pyr0Beast ::

tvoje prepričanje zelo ugaja serviserjem. tvoja "varna meja" je postavljena tako nizko da je motor že krepko uničen do takrat. nekaj let nazaj je nekomu 20km po tistem ko je zasvetila lučka za olje, motor zaribal. prava varna meja je pa označena spredaj na merilni palici. naj ti povem mojo izkušnjo: iz motorja namesto 3-4 litre olja priteklo 1 liter olja...o lučki ni bilo ne duha ne sluha še. lahko si predstavljaš kaj je kot posledica take vožnje sledilo v naslednjih parih letih. (ali pa si tudi ne znaš predstavljati no)
.. lučka za olje se prižge takrat, ko je tlak olja prenizek, torej, ko je olja ŽE ZMANJKALO. Torej ugasnit motor čimprej in poklicat/nažicat nekoga, da vam pripelje nekaj motornega olja.
Do črpalke ne boste prišli, pa če se še tako trudite.

.. še vedno je tisti L olja boljši, kakor brozga, katera sploh ven ni pritekla .. :o
Tista mašina je bila samo še za reciklažo in nič več.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

Tista luučka za olje meri tlak olja, in ne nivoja olja. Če se meri tudi nivo olja (izjemno redko), je druga lučka (AR 75).

Ko se lučka med vožnjo prižge, je bilo olja že dolgo časa krepko premalo. Olje ne samo, da maže, ampak tudi hladi motor. In ko je olja premalo se le to pregreva in slabo ali nič ne maže.

V glavnem, najbolje, da v takem primeru kar pogledaš po odpadih za drugo mašino, ali drugo koreto, če si bil prej "pameten" in si šparal pri olju ali verjel pravljičarjem na servisih. Edina zanesljiva metoda je pravilno! pogledati nivo olja na šipki.

Seveda kontrola in dolivanje olja ni vse, olje in filtre je treba tudi menjati. Sploh slednje se rado pozablja in se novo olje tako v trenutku onesnaži s pol litra brozge, ki je ostala v filtru ter opilki, saj zamešen oljni filter odpre by-pass ventil (bolje kakršno koli olje, kot nobeno olje) in potem opilki prosto krožijo po mašini in uničujejo vse na svoji poti.

Pri redni kotroli olja se tudi vidi kdaj je olje iztrošeno in ga je nujno treba menjati, čeprav po prevoženih km morebiti še ni potrebno - opazi se močno povečana poraba olja. Tako olje je treba menjati, dolivanje nima pravega smisla

Pa še to o dolivanju, doliva se identično olje najbolje istega proizvajalca (ugotovi iz katere rafinerije olje v resnici je). Razni miksi med gradacijami, sintetiko in mineralnimi olji in podobne bizarnosti ,izjemno radi uničijo olje in seveda mašino.
Nekoč je bil Slo-tech.

Double_J ::

.. lučka za olje se prižge takrat, ko je tlak olja prenizek, torej, ko je olja ŽE ZMANJKALO. Torej ugasnit motor čimprej in poklicat/nažicat nekoga, da vam pripelje nekaj motornega olja.
Do črpalke ne boste prišli, pa če se še tako trudite.


Z eno staro petko sem se kar nekaj časa vozil očitno brez olja. Mesec?

Potem sem pa šel nekej h mehaniku, da je zamenjal še filter. Pa je par kapljic starega olja ven priteklo. Tolk malo še baje ni videl.

Anyway, če je avto uničen pa ne vem, dokler sem ga še imel ni bilo problemov.

BigWhale ::

Double_J, same here. Peugeot 106. Pripeljem avto na servis, da mi menjajo olje in filter, pa me tip vprasa kdaj sem bil nazadnje na servisu in sem se samo pocohal po glavi in skomignil.

Dvigne avto, nastavi kanto, odvije tisti cep za olje in ven pricurlja ena malenkost olja. Na uc bi rekel kak deciliter.

Avto je po tem prevozil se kakih 50.000 km preden sem ga zamenjal.

Pyr0Beast ::

@BW
.. tisto olje se ti je spremenilo v brozgo...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Double_J ::

Ja sej teoretično, da se avto vozi ne rabi nič olja imet.

Samo življenska doba se pa drastično zniža, ker do okvare pride prej ali slej.

Pyr0Beast ::

... olje se rabi za mazanje vseh vitalnih delov motorja. Ventili so tako narejeni, da na njih ostane še nekaj olja, če ga že ne razmečejo stran prej. Problem je z samimi valji in bati, kateri se mažejo s 'špricanjem'.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Double_J ::

Ja sej vem... samo mašina bi še laufala, tudi če pod avtom odpreš tist ventil, pa stočiš olje ven. Bi se še kr vozil lahko en cajt, deli so še namazani z oljem, ki ne odteče.

Sej pri meni je bilo tko ubistvu. Pač puščalo je, lučka pa ni delala. In sem se vozil brez en cajt.

Pyr0Beast ::

Ja, sej se boš vozil en cajt, sam potem, ko bo zaribalo se ne boš več.
.. če ti ni škoda motorja na vsakih 5k km menjat pa kr.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

UnChien ::

Dve vprašanji, če smem, hvala. =D
1. Gre lahko kaj narobe, če ključ obrneš ne, da bi se vmes ustavil (vsaj na drugi stopnji) torej, da ga v enem 'šusu' obrneš??
2. Trenutna poraba; zakaj mi kaže šele, ko se peljem nad 30km/h?! (pri Škodi kaže non-stop, še celo, ko je v 'leru' s tem, da kaže koliko litrov na uro kuriš, pri Cliotu moram pa doseči hitrost >30kmh ... weird, why?!)

tx-z ::

1. poglej to temo, z istim vprašanjem sm namreč odpru temo :))
2. pr enih avtih je pač tko da ti ne kaže povprečne porabe dokler normalno ne furaš....vsaj zdi se mi...isto ti ne kaže k stojiš pr mer k bi bla neskončno..(nkamor se ne premaknš, bencin se pa rab useen)
tx-z

WarpedGone ::

2. Ker je trenutna poraba pri tako nizkih hitrostih tako neumno velika, da ti raje prišparajo psihične bolečine, ko bi gledal tiste številke. Nebi hotu več nikol peljat počasi, plus bi iz dna srca sovražil tako zanič avto. Plus stvar rata izjemno nenatančna.
Zbogom in hvala za vse ribe

T0RN4D0 ::

Zato ker bi rabl večje zaslončke pr pospeševanju do 30km/h :D (no ja, številke bi ble grde za pogledat, sej gor bi jih spravli ;) )

edit: me je že W1 prehitel
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T0RN4D0 ()

Zheegec ::

Hehe, večje zaslončke, ta je dobra :)

Ja, če res lepo speljuješ imaš porabo nekje 10x večjo, kot takrat, ko se lepo pelješ. Poglej na Top Gearu test Hummerja, pri pospeševanju ima porabo nekje 230 l/100Km.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

energetik ::

Ja sej to je logično, pri enakomerni vožnji rabiš bencin samo za premagovanje zračnega upora in trenj. Pri pospeševanju pa še za pospešitev mase. In to pri malih hitrostih daleč prekaša zračni upor.

UnChien ::

Zigam tisto prvo vprašanje sem zastavil narobe, ampak saj nima veze. Drugo vprašanje pa, aha ok večji zaslonček torej - res upam, da mi ne kuri 230l hehe;)

Še čisto nekaj malega, če smem, hvala:P => 1.4, 16V 98HP povprečna poraba 7.1; je to veliko, niti ne toliko, dalo bi se zmanjšati, to sploh ni nič... ??? (kot anketa=D)

PARTyZAN ::

Moja Škoda Fabia 1.4 med pospeševanjem kaže porabo od 20 do 30l.

pivo ::

Aigle:mam enako mašino,nažalost zelo neekonomične...
za po mestu je to super poraba.
p.s. kter avto pa maš? megane coupe maybe?
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne

tx-z ::

jst mam opel corsa 1.2 75HP, povprečna je 7.8 - 8.2 l/100km po mestu:\ Na dolge razdalje pa okol 5-6;)
tx-z

Utk ::

zigam, ti ga malo goniš, a?:)

tx-z ::

Lih obratno, še posebi pazm da ne speljujm neki na hitr al pa divjam al pa krkol:\ Mogoče k je avtomatik pa več pokurjo:\ :P
tx-z

šernk ::

zigam tisto 7,8-8,2 misliš le po mestu ali kombinirana?? če je le po mestu ni take panike, kombinirana bi morala biti pa vsaj kakšen liter nižja, če ne več glede na motor
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

CoolBits ::

Uf žejni avtomobili nekaterih.

1.9 JTD 115KM povprečna 6.4 l/100km maksimalno, pa ga kar živo vozim.

Steinkauz ::

Jah to so dizli. 1.9 TDI 90KM poraba 5,8(s tem da ga ne šparam :) ). Drugač pa najbolj pogosta pot, 35 km navade ceste z naselji, 25km avtoceste in ene 5-10 km ljubljane.

tx-z ::

Če sm v enmu letu naredu 10000 km, je blo ene 1500km relacije, ostalo je blo pa recmo 30% od šiške do btcja(obvoznca), 70% pa pač mesto kot mesto:P
tx-z

Zheegec ::

Uf žejni avtomobili nekaterih.

1.9 JTD 115KM povprečna 6.4 l/100km maksimalno, pa ga kar živo vozim.

To je, če ga dostikrat prižigaš itd. V dveh vožnjah sem pokuril cel tank (samo en hladni vžig), pa sem imel porabo 5 l/100Km pri zelo dinamični vožnji in s klimo dosti časa, sedaj pa temu tudi blizu ne pridem, imam vedno okoli 6. Je pa 1.9JTD 105KM.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

X, 4.1L ob ne tako počasni vožnji [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

aljazh ::

V dveh vožnjah sem pokuril cel tank (samo en hladni vžig), pa sem imel porabo 5 l/100Km pri zelo dinamični vožnji in s klimo dosti časa, sedaj pa temu tudi blizu ne pridem, imam vedno okoli 6. Je pa 1.9JTD 105KM.

Enako opažanje pri meni, isti motor. Ko sem ga žgal proti Berlinu (večinoma med 150 in 160 km/h čez Nemčijo), sem imel porabo 5,4. V Sloveniji pa ga pod 6,1 ne spravim, s tem da 80% prevozim po AC, večinoma med 120 in 130 km/h.

Pyr0Beast ::

Poraba je močno odvisna tudi od kvalitete podlage-ceste, po kateri se pelješ.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TribesMan ::

1.9 JTDm 16V 150KM, povprečna poraba po 30k prevoženih (9 mesecev) 6,1 l/100km. Minimalno 5,6 maksimalno 7,2...

Pije kolkr ga tiščiš... nič manj, raje več :D

Kdor pa tle buče prodaja da je poraba pri 1.9 JTD 8V med 150 in 160 okoli 5,4... pa mal preveč fantazira. Pri 160 moja mašina kuri cca 7l po ravnini. Pa imam 6. prestavo ki je 8V JTDji nimajo. Ta teden sem spraznil tank s parimi relacijami med Lj in NG, večina po avtocesti in večina okoli 140, pa je bila poraba 6,5. Tko da previdno, da ne bo začel komu nazaj v tank vračat nafte, k mate take varčne avte :>

PS: dinamična vožnja je zelo relativna. Tudi moja soseda ki cjazi cel čas 70 verjetno misli da dinamično vozi... Sam nekateri drugi smo bolj dinamični...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

UnChien ::

Aigle:mam enako mašino,nažalost zelo neekonomične...
za po mestu je to super poraba.
p.s. kter avto pa maš? megane coupe maybe?



Clio ne vem kaj hehe=D mislim, da je štirica! Pa za moje pojme je 100HP za 1.4 mašino prevelika moč, bi raje imel 75HP (primer: golf IV 1.4 16V 75HP ;)

Ko smo ravno pri porabi, vozim tudi Octavio 1.9 TDI 90HP, in ima dolgoletno računano povprečno porabo 5.6 litra na 100km - se mi zdi še kar vredu v primerjavi s prejšnimi posti =)
(vožnja je pa: vsakodnevno mestna, dolga potovanja, kratke relaciji, več vžigov - vglavnem pokriva vsa področja razen rally-a :D )

krucymucy ::

Kake to slisis. Brez olja ne bos prevozil niti par km. Ni problem mazanje valjev, ampak ojnicnih in grednih drsnih lezajev. Drsni lezaji pa za pravilno delovanje rabijo dolocen tlak (2 bara pri prostem teku, pa tja do 5 barov) da se omogoci oljni klin, sicer se zaradi trenja stopi. pri 7.000 vrtljajih se to zgodi zelo zelo hitro.
Se mi je ze enkrat, pa ne ker bi bil brez olja, ampak je imelo olje previsoko temperaturo in posledicno crpalka ni zagotavljala dovoljsnega tlaka. Ojnico je s pol bata vred zabrisalo skozi blok motorja v trenutku. Res pa da pri 7.000+ vrtljajih.

dodano: Prevozil ze lahko bos pod nizkimi vrtljaji. Ampak gred in ojnice so pa zanic ze po par sekundah.

Zgodovina sprememb…

1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7510534 (7104) IL_DIAVOLO
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162873 (43337) blay44
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421742 (18673) RejZoR
»

Diesel ali bencinar (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
603125799 (109812) parus
»

gretje motorja 1,9 JTD - fiat, lancia, alfa

Oddelek: Loža
456166 (5566) koyotee

Več podobnih tem