Forum » Na cesti » Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in pohvale ...
Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in pohvale ...
glinik ::
To temo sem ustvaril, ker se precej se govori, da nemški avtomobili niso več to kar so bili. Predvsem Audi in Mercedes sta pod veliko kritiko, medtem ko so ljudje nad Japonci, Korejci (Azijci) zelo zadovolni. V vseh auto revijah, so tudi po statistiki okvar Azijci na prvih mestih. Kaj je res?
Torej moje vprašanje na vas:
Kakšen avto imate in kakšna popravila ste imeli na njem? Kako ste z njim zadovolni? Ima mogoče vaš znanec avto, ki se neprenehoma kvari?
Vozim: Mercedes, 1986, 190E, 2.0 avtomatik, 200000 km
ZA: Udobna vožnja, kvalitetna plastika (za takšen letnik)
PROTI: Menjava vodne pumpe, 3je motorčki za električne šipe so "mrtvi", velika mestna poraba cca. 12L/100km
ZAKLJUČEK: Glede na to, da je avto vreden par 100k sit, sem z njim zelo zadovoljen
Lp
Torej moje vprašanje na vas:
Kakšen avto imate in kakšna popravila ste imeli na njem? Kako ste z njim zadovolni? Ima mogoče vaš znanec avto, ki se neprenehoma kvari?
Vozim: Mercedes, 1986, 190E, 2.0 avtomatik, 200000 km
ZA: Udobna vožnja, kvalitetna plastika (za takšen letnik)
PROTI: Menjava vodne pumpe, 3je motorčki za električne šipe so "mrtvi", velika mestna poraba cca. 12L/100km
ZAKLJUČEK: Glede na to, da je avto vreden par 100k sit, sem z njim zelo zadovoljen
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Dr_M ::
citroen AX 1.1
letnik 93
kilometrov cca 170-180k
pri hisi je ze 3 leta, v tem casu je blo treba zamenat vse cevi za vodo, pa ena pizdarija pr zadnjem kolesu (mal je postran stala guma )
drugo je za1x vse uredu. siba k pr norcih, 170km/h po stecu (ravnina), na dragih je tut precej uspesen padajo razne 1.4 masine
poraba je pa cca 6.5-7L...mam precej tezko nogo
letnik 93
kilometrov cca 170-180k
pri hisi je ze 3 leta, v tem casu je blo treba zamenat vse cevi za vodo, pa ena pizdarija pr zadnjem kolesu (mal je postran stala guma )
drugo je za1x vse uredu. siba k pr norcih, 170km/h po stecu (ravnina), na dragih je tut precej uspesen padajo razne 1.4 masine
poraba je pa cca 6.5-7L...mam precej tezko nogo
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
Ima mogoče vaš znanec avto, ki se neprenehoma kvari?
tut to ja... VW Polo...
en zlahtnik je meu ze 2 polota, pa oba sta se mu neprestanoma kvarila. pravtako enmu kolegu, ki mu je po 5000km dobesedno razpadel menjalnik.
tut to ja... VW Polo...
en zlahtnik je meu ze 2 polota, pa oba sta se mu neprestanoma kvarila. pravtako enmu kolegu, ki mu je po 5000km dobesedno razpadel menjalnik.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
misso ::
To glede avto moraš meti srečo pri izberi.
Clio l.2000 pri 3 letin (50k km) je glava prebil oz dihtenga.
P 206 l.1998(med taprvimi) 130k nobenih problemu. Razen na začetku (ni bil avto poštrihan po vogalih roboti niso bli še naštelan)
Clio l.2000 pri 3 letin (50k km) je glava prebil oz dihtenga.
P 206 l.1998(med taprvimi) 130k nobenih problemu. Razen na začetku (ni bil avto poštrihan po vogalih roboti niso bli še naštelan)
trdabuca ::
Prej:
Punto 60 S
letnik 99
nekje 90k kilometrov
Pri njemu je bilo potrebno menjati (poleg olja itd.), zavore (4krat), izpusni lonec, zaganjac, zadnjo pozicijsko luc (10 krat eno in isto).
Drugace kar dober avto, poraba je bila nekje povprecna 6.8 L/100km, ob umirjeni voznji nekje 5.9 L/100km, ob norenju 13 L/100km.
Sedaj:
Clio 1.5 dCi (80KM)
letnik 2003
kilometrov nekje 17k
V prvem mesecu so bili problemi z neneadnim ugasanjem avta med voznjo - a so v garanciji to poravili.
Potem tezav ni bilo vec.
Poraba povprecna 6.3 L/100 km, pac povprecna, ob umirjeni voznji pa je njkje 4.1 l/100 km, ob pretezki nogi pa nekje max od 10 l/100km.
Drugace pa lahko povem, da veliko ljudi, ki jih poznam in imajo VW, se pritozujejo nad (pre)dragimi rednimi servisi... in na sploh neradi omenjajo, ce se je kaj pokvarilo...
Punto 60 S
letnik 99
nekje 90k kilometrov
Pri njemu je bilo potrebno menjati (poleg olja itd.), zavore (4krat), izpusni lonec, zaganjac, zadnjo pozicijsko luc (10 krat eno in isto).
Drugace kar dober avto, poraba je bila nekje povprecna 6.8 L/100km, ob umirjeni voznji nekje 5.9 L/100km, ob norenju 13 L/100km.
Sedaj:
Clio 1.5 dCi (80KM)
letnik 2003
kilometrov nekje 17k
V prvem mesecu so bili problemi z neneadnim ugasanjem avta med voznjo - a so v garanciji to poravili.
Potem tezav ni bilo vec.
Poraba povprecna 6.3 L/100 km, pac povprecna, ob umirjeni voznji pa je njkje 4.1 l/100 km, ob pretezki nogi pa nekje max od 10 l/100km.
Drugace pa lahko povem, da veliko ljudi, ki jih poznam in imajo VW, se pritozujejo nad (pre)dragimi rednimi servisi... in na sploh neradi omenjajo, ce se je kaj pokvarilo...
darh ::
VW Polo 1.4 '96
Zdej ga 3 leta vozim jest prej pa 5 let skoz mt. problemov čist nobenih... okej... srna in policaji pač niso VW problem
Zdej ga 3 leta vozim jest prej pa 5 let skoz mt. problemov čist nobenih... okej... srna in policaji pač niso VW problem
Excuses are useless! Results are priceless!
Tomay ::
Opel vectra 1,6 16V letnik 1994. 110.000km
Po dveh letih crknila napeljava od klime (baje serijska napaka)
Crknil on board display za temperaturo in avtoradio (baje tudi serijska)
Pri 80.000 je šel alternator.
3 komplet izpušni sistemi.
Mogoče še kaka malenkost
poraba 9l/100
Clio 1,4 letnik 2000, 80.000km
V garanciji je crknila troblja :)
Nekaj mesecev po poteku garancije je šlo tesnilo na sesalnem kolektorju in šoba ali ventil za vbrizg goriva. (30.000sit)
Optika pri tem avtu je ful v kurcu, ko se pelješ ravno volan ni čisto ravno ampak malo v levo, iste probleme ma kolega z novi cliotom.
Pred nekaj dnevi mi je leva šipa not padla, ko sem pa jo nazaj gor potegnil je ven pokukala še zajla za pomik stekla (svašta)
poraba 8l/100
Po dveh letih crknila napeljava od klime (baje serijska napaka)
Crknil on board display za temperaturo in avtoradio (baje tudi serijska)
Pri 80.000 je šel alternator.
3 komplet izpušni sistemi.
Mogoče še kaka malenkost
poraba 9l/100
Clio 1,4 letnik 2000, 80.000km
V garanciji je crknila troblja :)
Nekaj mesecev po poteku garancije je šlo tesnilo na sesalnem kolektorju in šoba ali ventil za vbrizg goriva. (30.000sit)
Optika pri tem avtu je ful v kurcu, ko se pelješ ravno volan ni čisto ravno ampak malo v levo, iste probleme ma kolega z novi cliotom.
Pred nekaj dnevi mi je leva šipa not padla, ko sem pa jo nazaj gor potegnil je ven pokukala še zajla za pomik stekla (svašta)
poraba 8l/100
Voodoo 4Ever
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomay ()
BigWhale ::
Skodilak fabia combi
Za: 80k kilometrov v dobrih dveh letih (eno leto je stala pri miru) en sam redni servis ;> dela ko urca, poceni karavan k mu nic ne manjka ;>
proti: ce se zaletis v kamion, lahko hitro nardis luknjo v vrata :P
Za: 80k kilometrov v dobrih dveh letih (eno leto je stala pri miru) en sam redni servis ;> dela ko urca, poceni karavan k mu nic ne manjka ;>
proti: ce se zaletis v kamion, lahko hitro nardis luknjo v vrata :P
||_^_|| ::
Audi 100 2,5 TDI avtomatik
Letnik 93'
nekje 660,000 km (10000 gor, dol)
Sem zelo zadovoljen. Nikjer nobene rje, predlani sm ga barval na novo. Menjalnik, motor, turbina, vse še originalno.
Letnik 93'
nekje 660,000 km (10000 gor, dol)
Sem zelo zadovoljen. Nikjer nobene rje, predlani sm ga barval na novo. Menjalnik, motor, turbina, vse še originalno.
Dr_M ::
moj fotr ma Kio Clarus 1.8, letnik 98, cca 120k km.
poleg rednih servisov.... sle obe vzigalne tuljave, umru sistem za odpiranje vratc rezervoarja in prtljaznika iz kabine, mehanizem za sprostitev rocne zavore in starter, pa 1x so zamenal crpalko za bencin, ceprov nc ni blo narobe z njo
izpusni sistem je se originalen, klimo je pa letos prvic dofilu.
poraba...ce lepo vozis 9L, ce mas zelo tezko nogo pa cca 10.5L.
poleg rednih servisov.... sle obe vzigalne tuljave, umru sistem za odpiranje vratc rezervoarja in prtljaznika iz kabine, mehanizem za sprostitev rocne zavore in starter, pa 1x so zamenal crpalko za bencin, ceprov nc ni blo narobe z njo
izpusni sistem je se originalen, klimo je pa letos prvic dofilu.
poraba...ce lepo vozis 9L, ce mas zelo tezko nogo pa cca 10.5L.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
Jackal ::
Hyundai Pony 1.5 LS, letnik 92, 130.000km
Zamenjano vzmetenje (original je bilo zelo mehko), preventivno zamenjana sklopka, izpušni sistem, zobati jermen v motorju, pred kratkim sem moral sanirat luknjo od rje na pragovih.
Zaenkrat morem potrkat.. me še nikjer ni pustil na cedilu. Moti me edino razmeroma visoka poraba pri "težki nogi" - tja do 10L.
Servisirala sva pa vse kar doma s fotrom in bratrancem, ki je avtomehanik.
Zamenjano vzmetenje (original je bilo zelo mehko), preventivno zamenjana sklopka, izpušni sistem, zobati jermen v motorju, pred kratkim sem moral sanirat luknjo od rje na pragovih.
Zaenkrat morem potrkat.. me še nikjer ni pustil na cedilu. Moti me edino razmeroma visoka poraba pri "težki nogi" - tja do 10L.
Servisirala sva pa vse kar doma s fotrom in bratrancem, ki je avtomehanik.
sinko999 ::
Najprej R4 GTL l 91/92 dobil z 90k preovoženimi naredil 25k kilometrov v 8mesecih zamenjal nič ednio zamenjava zavornih ploščic poraba 5.5 l/ termostatsko stikalo na hladilniku.
Punto 55S l 94 85k prevoženih 8k zamenjava sonde labda poraba 5.8 l/m
Punto 55S l 94 85k prevoženih 8k zamenjava sonde labda poraba 5.8 l/m
Ni? ni ve?no !
dr.J ::
Xsara HDi (80 kW ) 70k km
V določenih pogojih (4x v treh letih) je zatajil en elektroventil, ki ureja servo zavore in tudi tlak polnilnega zraka za motor. Ostati z 1% zavorne moči je kriza in hvalabogu, da se ni nič zgodilo! Tule še nisem rekel zadnje s Citroenom, ker bi po moje morali dati rezervni del zastonj.
Sicer pa dela kot urca; poraba od malo pod 5 do 5.7 l/100 km.
V določenih pogojih (4x v treh letih) je zatajil en elektroventil, ki ureja servo zavore in tudi tlak polnilnega zraka za motor. Ostati z 1% zavorne moči je kriza in hvalabogu, da se ni nič zgodilo! Tule še nisem rekel zadnje s Citroenom, ker bi po moje morali dati rezervni del zastonj.
Sicer pa dela kot urca; poraba od malo pod 5 do 5.7 l/100 km.
Vikking ::
včasih je tud pomembno s katere tovarne pride dotični avto, sedež firme je včasih brezpredmeten!!!!
Le zakaj pride zraven vsakega novega avta še 1kg barve? Za Daewoo je bilo tako!!! Koliko avtov se poškoduje ob prevozu do države kjer se proda!!! za Daewoo avte je vedno prišel še dodatnen 1kg barve, to lahko zatrdim!!!!
Jst še nisem vidu firme katere avti, ki bi padli iz kakšnega tovornega vozila ki jih prevaža, nato odvrgli, vsak avto se popravi... in proda kot nov!!! Tudi nekaterim novim avtom, ki jih imajo za reprezentativne namene dostikrat zmanjšajo kilometre in prodajajo kot nove...
Le zakaj pride zraven vsakega novega avta še 1kg barve? Za Daewoo je bilo tako!!! Koliko avtov se poškoduje ob prevozu do države kjer se proda!!! za Daewoo avte je vedno prišel še dodatnen 1kg barve, to lahko zatrdim!!!!
Jst še nisem vidu firme katere avti, ki bi padli iz kakšnega tovornega vozila ki jih prevaža, nato odvrgli, vsak avto se popravi... in proda kot nov!!! Tudi nekaterim novim avtom, ki jih imajo za reprezentativne namene dostikrat zmanjšajo kilometre in prodajajo kot nove...
Poldy ::
Imam Hyundai coupe 2.0 FX, 96 letnik, 120.000 prevoženih.
Za:
Ni rje
nobenih problemov glede crkavanja
Če kupiš rabljenega, dobiš zelo poceni 'športen' avto
Proti:
mehki amortizerji
draga registracija
barva občutljiva na praske
Kolega ima nov vw Lupo:
nekaj problemov - predvsem z elektriko (bremze stalno gorijo, ravno tako smerokazi), polomljen menjalnik...
Za:
Ni rje
nobenih problemov glede crkavanja
Če kupiš rabljenega, dobiš zelo poceni 'športen' avto
Proti:
mehki amortizerji
draga registracija
barva občutljiva na praske
Kolega ima nov vw Lupo:
nekaj problemov - predvsem z elektriko (bremze stalno gorijo, ravno tako smerokazi), polomljen menjalnik...
Yohan del Sud ::
Polo 1.4 l 96.
75000 KM drugi lastnik (pol naredil jaz).
Šlo: nič (pa sem precej brezobziren voznik (do avta, to je - sem nabral kar nekaj prask po dvoriščih in en razbit špegel), oziroma skrbnik (pa saj nima duše, kišta plehnata)).
Menjal: en akumulator, dve žarnici, eno varovalko, enkrat (!) olje in hkrati filter ... Umit dvakrat, posesan enkrat. Gume so še prve (trikrat napumpane) in vse ostalo razen naštetega tudi. Avto, od kar ga imam, ni videl servisa in še ne kaže znakov razpadanja.
Porabi pa lahko kjerkoli med 5 in 15 litri. Čisto odvisno kaj delam z njim.
Res pa je da mi je crknila lučka na volanski konzoli, pa brlivke na zadnji tablici, pa ne enega ne drugega ne znam zamenjat (tudi po RTF ne)... In bil dvakrat na oboje opozorjen na tehničnem...
Eh, ta letnik je legenda (kot določeni letniki škod in golfov dizlov). Sem pa slišal, da je z novejšimi letniki precej več težav.
75000 KM drugi lastnik (pol naredil jaz).
Šlo: nič (pa sem precej brezobziren voznik (do avta, to je - sem nabral kar nekaj prask po dvoriščih in en razbit špegel), oziroma skrbnik (pa saj nima duše, kišta plehnata)).
Menjal: en akumulator, dve žarnici, eno varovalko, enkrat (!) olje in hkrati filter ... Umit dvakrat, posesan enkrat. Gume so še prve (trikrat napumpane) in vse ostalo razen naštetega tudi. Avto, od kar ga imam, ni videl servisa in še ne kaže znakov razpadanja.
Porabi pa lahko kjerkoli med 5 in 15 litri. Čisto odvisno kaj delam z njim.
Res pa je da mi je crknila lučka na volanski konzoli, pa brlivke na zadnji tablici, pa ne enega ne drugega ne znam zamenjat (tudi po RTF ne)... In bil dvakrat na oboje opozorjen na tehničnem...
Eh, ta letnik je legenda (kot določeni letniki škod in golfov dizlov). Sem pa slišal, da je z novejšimi letniki precej več težav.
www.strancar.com
Dr_M ::
haha...ja tole je bl za smejat ja
drugac pa same buce
drugac pa same buce
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
markko ::
Peugeot 206 CC
dobr:
cabrio, ko je topl vreme
fullllll lep
solidni pospeški (za mene) pa hitrost
dobr filing pri vožnji
slabe:
mal pretrd vzmetenje (je pač športn)
ni vodno pa ne luft dicht
menjana spr. šipa (bleščanje luči)
vrate se redno povešajo (se zrihta za 10 minut)
pa vrate so zletele s pantov po njem (veter)
pucat ga je treba ogromno, kr zgleda obupno če je sam mal umazan
dobr:
cabrio, ko je topl vreme
fullllll lep
solidni pospeški (za mene) pa hitrost
dobr filing pri vožnji
slabe:
mal pretrd vzmetenje (je pač športn)
ni vodno pa ne luft dicht
menjana spr. šipa (bleščanje luči)
vrate se redno povešajo (se zrihta za 10 minut)
pa vrate so zletele s pantov po njem (veter)
pucat ga je treba ogromno, kr zgleda obupno če je sam mal umazan
Hasta La Victoria Siempre !
TribesMan ::
Opel Vectra l.97 1.8 16V 115KM, 185.000 prevoženih
Ladja... vozi se super ke do 180km/h pol pa rata glasen... tak umirjen avto za dolge fure... delam po 50km v enem šusu... udobna notranjost, ne pretrd ne premehek, nemško urejena armatura, dobra poraba (s klimo in ob dokaj težki nogi vedno med 7.5 in 8l/100km), od začetka (ko ga je uradno imel še fotr) se je občasno malo kvaril vendar nič kritičnega... večino napak je šlo še v garancijo, menjane so bile diode na altenatorju, ter lamda sonda, oboje je stalo po 30kSIT ostalo pa kr dela... pri 170k semo menjal amortizerje, pri 140k pa prvi izpušni lonec...
Bil je že trikrat rahlo zaleten... razbite luči... maska... odbijač... nič kritičnega... deli imajo znosne cene (sprednja luč 35kSIT) dela za svoje kilometre in način uporabe še super... olja ne kuri popolnoma nič... servise pa delamo nekje med 20 in 25k pač enkrat na leto... uradno bi mogli na 15... sam kurc jih gleda :D
Moti me pa škripanje zadnje desne obese... neznan vzrok... tud na servisih nimajo pojma kaj je... ter nekaj crknjenih vrstic na LCDju na armaturi, ki kaže temperaturo, uro in radio... sam to je standard za opel...
Če bi pa zdejle lahko zamenjal za katerikoli avto bi pa najbrž vzel Avensisa... zadeva je sliiiin.
LP
TribesMan
Ladja... vozi se super ke do 180km/h pol pa rata glasen... tak umirjen avto za dolge fure... delam po 50km v enem šusu... udobna notranjost, ne pretrd ne premehek, nemško urejena armatura, dobra poraba (s klimo in ob dokaj težki nogi vedno med 7.5 in 8l/100km), od začetka (ko ga je uradno imel še fotr) se je občasno malo kvaril vendar nič kritičnega... večino napak je šlo še v garancijo, menjane so bile diode na altenatorju, ter lamda sonda, oboje je stalo po 30kSIT ostalo pa kr dela... pri 170k semo menjal amortizerje, pri 140k pa prvi izpušni lonec...
Bil je že trikrat rahlo zaleten... razbite luči... maska... odbijač... nič kritičnega... deli imajo znosne cene (sprednja luč 35kSIT) dela za svoje kilometre in način uporabe še super... olja ne kuri popolnoma nič... servise pa delamo nekje med 20 in 25k pač enkrat na leto... uradno bi mogli na 15... sam kurc jih gleda :D
Moti me pa škripanje zadnje desne obese... neznan vzrok... tud na servisih nimajo pojma kaj je... ter nekaj crknjenih vrstic na LCDju na armaturi, ki kaže temperaturo, uro in radio... sam to je standard za opel...
Če bi pa zdejle lahko zamenjal za katerikoli avto bi pa najbrž vzel Avensisa... zadeva je sliiiin.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vuki ::
Golf II 1.6 B '91
km: 260000 km
poraba: relacija: 6.5 l , povprečno: 7.8 l, čez 10 l moraš pa res pretiravat
Dela ko urca, brez problemov, deli poceni, menjano pa vse tisto kar pri tolko km moraš (amortizerji 2x, sklopka 1x, izpuh, zobati, diski...), skratka nič dramatičnega in vedno predvidljive stvari. Še nikoli na cedilu pustil, tudi takrat ne, ko je počila neka plastika pri menjalniku, ki prestavi vzvod za brzine (ostale so mi samo 3. in 4., pa na poti v Avstrijo sem bil - prepeljal tako 50 km, pa so mi zamenjali za 1.500 sit)
Rja - ne duha ne sluha. Ko grem na tehnični se vedno najde kak stric, ki pravi, da ga kupi takoj
Drugače pa avto leti in ga ni navadnega 1.6 B, ki bi mi bil kos .
vrednost: napol zastoj (z mojim biciklom bi 2 taka kupil )
uporabnost: neprecenljiva
Ni kej, moram na les potrkat, škoda zamenjat!
km: 260000 km
poraba: relacija: 6.5 l , povprečno: 7.8 l, čez 10 l moraš pa res pretiravat
Dela ko urca, brez problemov, deli poceni, menjano pa vse tisto kar pri tolko km moraš (amortizerji 2x, sklopka 1x, izpuh, zobati, diski...), skratka nič dramatičnega in vedno predvidljive stvari. Še nikoli na cedilu pustil, tudi takrat ne, ko je počila neka plastika pri menjalniku, ki prestavi vzvod za brzine (ostale so mi samo 3. in 4., pa na poti v Avstrijo sem bil - prepeljal tako 50 km, pa so mi zamenjali za 1.500 sit)
Rja - ne duha ne sluha. Ko grem na tehnični se vedno najde kak stric, ki pravi, da ga kupi takoj
Drugače pa avto leti in ga ni navadnega 1.6 B, ki bi mi bil kos .
vrednost: napol zastoj (z mojim biciklom bi 2 taka kupil )
uporabnost: neprecenljiva
Ni kej, moram na les potrkat, škoda zamenjat!
marS ::
peđo 307sw HDI, zdej bo eno leto, prevozu 36k km, crknu en senzor za temperaturo, zamenjali na servisu ker je bil v garanciji /nič takega, ma mi je šlo na k***** ko mi je stalno piskalo in na displeju kazal stop ;-)/ avto velik, placa dovolj, zdi se mi v redu,...
prej xsaro coupe 1,6i, imel 3 leta 150k km, šli sklopki od ventilatorjev in pa cev od klime, tut dober avto, ma dragi kosi in pa servis: ej, na 120k km dal 120k sit, sem čist popizdil in jo zato prodal...
še prej golfa3, 1,6i, 180k km, crknu alternator, in pa parkrat se mi je sesula šipa sprednja...
prej xsaro coupe 1,6i, imel 3 leta 150k km, šli sklopki od ventilatorjev in pa cev od klime, tut dober avto, ma dragi kosi in pa servis: ej, na 120k km dal 120k sit, sem čist popizdil in jo zato prodal...
še prej golfa3, 1,6i, 180k km, crknu alternator, in pa parkrat se mi je sesula šipa sprednja...
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
nicjasno ::
Opel Astra 1.6 100km letnik 96' , 43000km . Ni tak slab avto, samo je glasen. Pa premali mi je.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
BigWhale ::
> pucat ga je treba ogromno, kr zgleda obupno če je sam mal umazan
A avtomobile treba pucat!?
A avtomobile treba pucat!?
PaJo ::
R Clio 1.5 dCi 80KM, letnik 2002, prevozenih 55k.
Zelo sem zadovoljen z avtom, nobenih problemov, mala poraba in dovolj poskocen.
Aja, sem pa tudi jaz len, pri pranju avtomobila, zato je zmeraj umazan
Zelo sem zadovoljen z avtom, nobenih problemov, mala poraba in dovolj poskocen.
Aja, sem pa tudi jaz len, pri pranju avtomobila, zato je zmeraj umazan
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)
R0K ::
Statistike so itak drek. Na 10000 testiranih avtomobilov se pokvarijo 2 Toyoti in recimo 4 VWji. Ja ampak revija Toyota Fan Club (rečmo ) bo napisala, da se seveda Vagni enkrat bolj kvarijo, itd.
Bolj je važna danes pri nakupu sreča. Elektronika je pač samo svoja zadeva .. ostali materiali (mehanski (motor, menjalnik) in potrošni (gume, zavore, podvozje,..) pa so itak bolj vzdržljivi kot nekoč (pri malo dražjih avtomobilih. V Maticu res ne boš dobil brembo zavor in eibach serijskega podvozja, ampak ok).
Bolj je važna danes pri nakupu sreča. Elektronika je pač samo svoja zadeva .. ostali materiali (mehanski (motor, menjalnik) in potrošni (gume, zavore, podvozje,..) pa so itak bolj vzdržljivi kot nekoč (pri malo dražjih avtomobilih. V Maticu res ne boš dobil brembo zavor in eibach serijskega podvozja, ampak ok).
kozmos ::
Honda Civic Sedan 1.6 VTi 160KM, letnik 97
Izredno zadovoljen, le ko pohodiš plin rabi svoje. A ti hitro dopove zakaj je temu to tako.
Honda je japonski "Marcedes"
LP
Izredno zadovoljen, le ko pohodiš plin rabi svoje. A ti hitro dopove zakaj je temu to tako.
Honda je japonski "Marcedes"
LP
ferdo ::
ŠKODA favorit! l94 42kW/57KM 1020kg 94000km
Trpežen ko tank, poraba od 8-10l odvisno, jaz spravim tudi pod 8l treba znat vozi.
za:
-terensko vozilo
-niski stroški vzdrževanja "poceni rezervni deli"
-za leta in tip vozila dobro ohranjen "malo je tako ohranjenih" barva pa - metalik modra
-idealen auto za penzjoniste
-masa avta "kdo bo koga"
-velik prtlažnik
-prostoren potovalni prostor
-dobro prestavno razmerje
proti:
-slaba zvočna izolacija potovalnega prostora
-velika poraba, če se voziš 130km/h
-hrupen auto
Ta avto, pa si lahko mislite karkoli o njem, me ni še nikoli pustil na cedilu! Pripelje me vedno do cilja. sm 3x potrku na les
Julka je res FAVORIT !
PS: so novejše ŠKODE "felicija model" leto - dve mlajše od favorit, pa so 3x bolj rjave, še posebej vrata prtlažnika - tovarniška napaka... Razmišlamo da bi kupili nov avto "kako Toyoto ali drugega japonca", sam, kaj ko škoda nima velike vrednosti, služi pa še vedno tako dobro pa nobenih problemov z njim. Ga kdo kupi? , bomo še vidli, najbrš STARO za NOVO, akcij bo veliko!
Trpežen ko tank, poraba od 8-10l odvisno, jaz spravim tudi pod 8l treba znat vozi.
za:
-terensko vozilo
-niski stroški vzdrževanja "poceni rezervni deli"
-za leta in tip vozila dobro ohranjen "malo je tako ohranjenih" barva pa - metalik modra
-idealen auto za penzjoniste
-masa avta "kdo bo koga"
-velik prtlažnik
-prostoren potovalni prostor
-dobro prestavno razmerje
proti:
-slaba zvočna izolacija potovalnega prostora
-velika poraba, če se voziš 130km/h
-hrupen auto
Ta avto, pa si lahko mislite karkoli o njem, me ni še nikoli pustil na cedilu! Pripelje me vedno do cilja. sm 3x potrku na les
Julka je res FAVORIT !
PS: so novejše ŠKODE "felicija model" leto - dve mlajše od favorit, pa so 3x bolj rjave, še posebej vrata prtlažnika - tovarniška napaka... Razmišlamo da bi kupili nov avto "kako Toyoto ali drugega japonca", sam, kaj ko škoda nima velike vrednosti, služi pa še vedno tako dobro pa nobenih problemov z njim. Ga kdo kupi? , bomo še vidli, najbrš STARO za NOVO, akcij bo veliko!
TribesMan ::
Na 10000 testiranih avtomobilov se pokvarijo 2 Toyoti in recimo 4 VWji. Ja ampak revija Toyota Fan Club (rečmo ) bo napisala, da se seveda Vagni enkrat bolj kvarijo, itd.
Kar je dejansko res narobe... napisat bi mogli da se DVAkrat bolj kvarijo, ker x*1 je se vedno x.
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Sycroft ::
rover 114 LD, 94 l, 1.4 dizel
hja, glede na to da je rover, pa nej bi biu angleski avto narjen za vlago, se to pr men nc ne pozna. avto je ze cist rjav po blatnikih (jih skoraj ni vec), pragovi, .. (zadnjic sem hotu it rihtat podvozje, ker stalno neki skripa pa zadnje gume stojijo v crki A, ga je mehankar komi vzdignu z dvigalom).
sem pa zaenkrat z njim zadovoljen, saj delam kar nekaj kilometrov vsak dan in avto zre zame bogih 5-6l dizla, prej sem pa meu unota 1.1 91 l, ki je zru 8-9l bencina. hehe.
vazn zaenkrat da masina dela, crkln ni pa se nc, aja, jermen za alternator se je strgu po ene 100k km, hehe:) pa je blo 1000 sit za jermen pa 1 uro mojga dela.
aja.. avto mam par mescev sem ga dobil za male pare.
hja, glede na to da je rover, pa nej bi biu angleski avto narjen za vlago, se to pr men nc ne pozna. avto je ze cist rjav po blatnikih (jih skoraj ni vec), pragovi, .. (zadnjic sem hotu it rihtat podvozje, ker stalno neki skripa pa zadnje gume stojijo v crki A, ga je mehankar komi vzdignu z dvigalom).
sem pa zaenkrat z njim zadovoljen, saj delam kar nekaj kilometrov vsak dan in avto zre zame bogih 5-6l dizla, prej sem pa meu unota 1.1 91 l, ki je zru 8-9l bencina. hehe.
vazn zaenkrat da masina dela, crkln ni pa se nc, aja, jermen za alternator se je strgu po ene 100k km, hehe:) pa je blo 1000 sit za jermen pa 1 uro mojga dela.
aja.. avto mam par mescev sem ga dobil za male pare.
Fizikalko ::
Peugeot 206 HDi, letnik 2003.
Na slopšno na začetku nekaj porodnih težav (čuden glas pri odvzemanju plina - zamenjali ventil 2x). Nekvalitetna plastika noter - vse se trese pa vibrira - dizel pač...
Dobre stvari: PORABA (rekord imam 3.39 L / 100 km, ampak sem šu res na rekord - beri: vozil kot po jajcih), sicer pa okrog 4.0-4.5L.
Ampak rekord pa seka, kaj? 1350km z enim tankom.
Aja, zaenkrat ima 40000km.
Na slopšno na začetku nekaj porodnih težav (čuden glas pri odvzemanju plina - zamenjali ventil 2x). Nekvalitetna plastika noter - vse se trese pa vibrira - dizel pač...
Dobre stvari: PORABA (rekord imam 3.39 L / 100 km, ampak sem šu res na rekord - beri: vozil kot po jajcih), sicer pa okrog 4.0-4.5L.
Ampak rekord pa seka, kaj? 1350km z enim tankom.
Aja, zaenkrat ima 40000km.
SodVina ::
>Kar je dejansko res narobe... napisat bi mogli da se DVAkrat bolj kvarijo, ker x*1 je se vedno x
DVAKRAT BOLJ: x*2 +x (ce upostevamo se bolj).
torej pravilno bi bilo enkrat bolj(vec) ali pa dvakrat toliko. Torej fora je le v tem ali besedo bolj uporabis znotraj enacbe ali pa jo uporabis le kot komentar.
Sam vozim clio 1.2 RN letnik 95
Stvar ze rjavi na polno, pa stalno se kvari. Tako je bilo menjano v teh par letih, kolikor je pri hisi (drugi lastnik, recimo 4-5 let), ze vsi lezaji, tesnilo glave motorja, alternator, diski, cev za zavorno tekocino,... (to je samo v grobem, razne optike, in podobna sranja sploh ne omenjam). Ima pa cca 185k km. Lahko recem, da nisem pretirano zadovoljen z njim.
DVAKRAT BOLJ: x*2 +x (ce upostevamo se bolj).
torej pravilno bi bilo enkrat bolj(vec) ali pa dvakrat toliko. Torej fora je le v tem ali besedo bolj uporabis znotraj enacbe ali pa jo uporabis le kot komentar.
Sam vozim clio 1.2 RN letnik 95
Stvar ze rjavi na polno, pa stalno se kvari. Tako je bilo menjano v teh par letih, kolikor je pri hisi (drugi lastnik, recimo 4-5 let), ze vsi lezaji, tesnilo glave motorja, alternator, diski, cev za zavorno tekocino,... (to je samo v grobem, razne optike, in podobna sranja sploh ne omenjam). Ima pa cca 185k km. Lahko recem, da nisem pretirano zadovoljen z njim.
kreki ::
HONDA CIVIC 1,6 VTEC2 avtomatik 7gen.
Avto mi dela kot urca tankam sam bencin in enkrat letno na redni servis.
Poraba je seveda odvisna od teže noge.
Ko bom kupoval naslednje vozilo bo sigurno HONDA.
kot je že nekdo pred mano povedal Honda je japonski "Marcedes"
Kolega ima OPLA vectro in ima same težave.
Avto mi dela kot urca tankam sam bencin in enkrat letno na redni servis.
Poraba je seveda odvisna od teže noge.
Ko bom kupoval naslednje vozilo bo sigurno HONDA.
kot je že nekdo pred mano povedal Honda je japonski "Marcedes"
Kolega ima OPLA vectro in ima same težave.
Priklopljen na šštrom.
ricola78 ::
Imam Astro 1.4 letnik 95 114000 km. Vozim srednje malo, zdej ko bom hodu v službo bom več... Ima ugodno porabo nekje do 7.5 na dolgo furo mi je rabu tudi okrog 5l. Menjal sem zobati jermen in ga bo treba najbrž spet, ker ko pada dež pogosto cvili. Je zelo dobro ohranjena, ko jo operem se blešči kot nova .Je pa vedno garažirana. Menjal sem 1x izpušni lonec in 2x zavorne ploščice. Res pa je da precej močno zaviram in glede na to da avto kot tak ni namenjen "dirkanju" je povsem razumljivo, da se ploščice hitro obrabijo (eni bedni zavorni disku spredaj).
Moti me najbolj to da je prešvoh(54KM), ma me je glih to že vsaj 3x rešilo policajev in visoke kazni:).Vendar glede na tako majhno moč presenetljivo dobro vleče, ima relativno dober navor...
Sicer imam še motor, s katerim nadomestim potrbo po dirkanju. Pa zadnje čase igram RB Rally :).
Moti me najbolj to da je prešvoh(54KM), ma me je glih to že vsaj 3x rešilo policajev in visoke kazni:).Vendar glede na tako majhno moč presenetljivo dobro vleče, ima relativno dober navor...
Sicer imam še motor, s katerim nadomestim potrbo po dirkanju. Pa zadnje čase igram RB Rally :).
It's nice to be important but it is more important to be ... cool or smth.
Soon ::
Alfa Romeo 156 2.4 JTD SportWagon 2000
Poraba 6-7 L/100km
100.000 Km
ZELO ZELO ZADOVOLJEN
Lp
Poraba 6-7 L/100km
100.000 Km
ZELO ZELO ZADOVOLJEN
Lp
Miran
TribesMan ::
DVAKRAT BOLJ: x*2 +x (ce upostevamo se bolj).
torej pravilno bi bilo enkrat bolj(vec) ali pa dvakrat toliko. Torej fora je le v tem ali besedo bolj uporabis znotraj enacbe ali pa jo uporabis le kot komentar.
Se ne strinjam, beseda bolj je tukaj ne more biti uporabljana kot del enacbe... matematicno gledano je bolj uporabljan samo zato da vemo da je napak vec, lahko bi rekli dvakrat manj, kar bi pomenilo polovico manj napak...
Sem imel v srednji soli profesorja matematike ki je bil totalno alergicen na ljudi ki so govorili enkrat bolj (vec). Enkrat je nekomu celo cvek nabasal, ko je to rekel
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
nicjasno ::
Menjal sem zobati jermen in ga bo treba najbrž spet, ker ko pada dež pogosto cvili.
Er..... Zobati jermen nikoli ne cvili.... se samo vtrga po 90K km, in masina naredi bum.
To kaj ti cvili je klinasti jermen za pogon alternatorja.
Er..... Zobati jermen nikoli ne cvili.... se samo vtrga po 90K km, in masina naredi bum.
To kaj ti cvili je klinasti jermen za pogon alternatorja.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicjasno ()
boych ::
Audi A3 1.9 TDi l'99
- 4x mi je že crknil stop šalter 1600 sit
-1x crknil regulator pretoka zraka 75000 sit
Drugače pa moram potrkati, v 5. letih sem samo tankal in delal redne servise!
- 4x mi je že crknil stop šalter 1600 sit
-1x crknil regulator pretoka zraka 75000 sit
Drugače pa moram potrkati, v 5. letih sem samo tankal in delal redne servise!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD
RacMan007 ::
Sem lastnik avtomobila Fiat Tipo 1.4, letnik '90.
Pije v povprečju 7,5 l/100, kar za avtomobil z 220k kilometri ni hudo.
Doslej sem imel težave samo z alternatorjem (letos spomladi menjal diode, pred 14 dnevi pa še regler). Drugače pa se mu dogajajo standardne stvari - vsakih toliko pregori kakšna žarnica v armaturni plošči, ki je mimogrede digitalna (ampak ne pogosto), crknil mi je en motorček od centralnega zaklepanja - dobil na odpadu in zamenjal zastojn.
Karoserija, kljub temu, da je v Ljubljani, še vedno lepo zgleda, rje ni - to je bil prvi italija z v celoti pocinkano karoserijo.
V roku meseca dni načrtujem zamenjavo z njegovim mlajšim bratom - fiat bravotom 1,6 16v. Kar sem se pogovarjal s njihovimi lastniki (prijatelji), so kar zadovoljni.
Pije v povprečju 7,5 l/100, kar za avtomobil z 220k kilometri ni hudo.
Doslej sem imel težave samo z alternatorjem (letos spomladi menjal diode, pred 14 dnevi pa še regler). Drugače pa se mu dogajajo standardne stvari - vsakih toliko pregori kakšna žarnica v armaturni plošči, ki je mimogrede digitalna (ampak ne pogosto), crknil mi je en motorček od centralnega zaklepanja - dobil na odpadu in zamenjal zastojn.
Karoserija, kljub temu, da je v Ljubljani, še vedno lepo zgleda, rje ni - to je bil prvi italija z v celoti pocinkano karoserijo.
V roku meseca dni načrtujem zamenjavo z njegovim mlajšim bratom - fiat bravotom 1,6 16v. Kar sem se pogovarjal s njihovimi lastniki (prijatelji), so kar zadovoljni.
Nekaj obvladam, a menim, da vsi ostali skupaj še več kot jaz!
borinho ::
Te stari avti so res drek moja Lucija(R19) je letnik 93, mal rjava na havbi, 180k prevoženih, mam jo 3 leta, prevozil 70k, menjal samo zavore, ene dve žarnice pa dišečo smrekco. Za vraga noče crknt, prodajat se ne splača, ker dela k ura, pa zanjo ne dobim nič (za ene dva pira), pokur ene 8l, to je to. Mal me mot ker baba trmasta noče crknt, tko da bom keš za avto verjetn pozimi za motor porabu.
if you miss your ex reload and try again
kopernik ::
Včasih:
Citroen AX - že dolgo nazaj, se sploh ne spomnim točno letnika ali km ... totalna jajca, cheap materiali, milijon čričkov, menjanih veliko stvari, od zavor do izpušnega lonca, vendar so bili mehaniki res poceni.
Opel corsa 1.4, letnik 1994, cca. 100k km - bil sem drugi lastnik in takrat sem se pri nakupu res za*ebal. Ok, avto se je lepše vozil kot AX, tudi imel malo bolj normalno notranjost (sedeži, aramtura), AMPAK kvarila se je ko hudič in deli so bili zelo dragi. Prodal sem jo čimprej, ko je bilo mogoče.
Fiat Punto 1.2, letnik 2002, nov - nisem imel problemov, kar dobro se je dalo vozit, enkrat se je malo zmešalo armaturki (kar vžigale in ugašale so se lučke in kazalec za gorivo se ni premaknil), kar pa so popravili pod garancijo. Slabo prezračevanje kabine, katastrofalen dostop do zadnje klopi (trivraten).
Sedaj:
Ford Focus 1.6 karavan, letnik 2004, nov - z novo nastalo družino je postal Punto premajhen :-) (čeprav smo nekaj časa zdržali in smo hoteli še vztrajati, vendar smo kmalu obupali). Zaenkrat ni bilo problemov, vendar to ne pomeni (skoraj) nič, ker ima zelo malo kilometrov. Vozne lastnosti bistveno boljše kot pri Puntu ... Moti me serijski avtoradio, ki je podn od podna (pa še priključki so nestandardni, tako da je bila menjava malo otežena) .
Citroen AX - že dolgo nazaj, se sploh ne spomnim točno letnika ali km ... totalna jajca, cheap materiali, milijon čričkov, menjanih veliko stvari, od zavor do izpušnega lonca, vendar so bili mehaniki res poceni.
Opel corsa 1.4, letnik 1994, cca. 100k km - bil sem drugi lastnik in takrat sem se pri nakupu res za*ebal. Ok, avto se je lepše vozil kot AX, tudi imel malo bolj normalno notranjost (sedeži, aramtura), AMPAK kvarila se je ko hudič in deli so bili zelo dragi. Prodal sem jo čimprej, ko je bilo mogoče.
Fiat Punto 1.2, letnik 2002, nov - nisem imel problemov, kar dobro se je dalo vozit, enkrat se je malo zmešalo armaturki (kar vžigale in ugašale so se lučke in kazalec za gorivo se ni premaknil), kar pa so popravili pod garancijo. Slabo prezračevanje kabine, katastrofalen dostop do zadnje klopi (trivraten).
Sedaj:
Ford Focus 1.6 karavan, letnik 2004, nov - z novo nastalo družino je postal Punto premajhen :-) (čeprav smo nekaj časa zdržali in smo hoteli še vztrajati, vendar smo kmalu obupali). Zaenkrat ni bilo problemov, vendar to ne pomeni (skoraj) nič, ker ima zelo malo kilometrov. Vozne lastnosti bistveno boljše kot pri Puntu ... Moti me serijski avtoradio, ki je podn od podna (pa še priključki so nestandardni, tako da je bila menjava malo otežena) .
Stepni Volk ::
Ena zanimiva stran s poročili uporabnikov o različnih vozilih: www.langzeittest.de. Zadevo je našel kolega, ki je imel probleme s VW Touran 2.0TDi mašino. Pred kratkim so mu zamenjali FW...
Na omenjeni strani pojdite na VW, Touran in kliknite Touran FAQ. Nori Nemci... v nulo predelan Touran
Na omenjeni strani pojdite na VW, Touran in kliknite Touran FAQ. Nori Nemci... v nulo predelan Touran
SodVina ::
>lahko bi rekli dvakrat manj, kar bi pomenilo polovico manj napak...
torej je dvakrat manj isto kot pol manj?
sicer je pa tole ze precej offtopic...
torej je dvakrat manj isto kot pol manj?
sicer je pa tole ze precej offtopic...
Binji ::
imel:
Skoda Forman l. 93, 47kW
ZA:
vzdrzljivost! Avto ima 270.00km brez kaksnih znakov da bi masina odpovedovala. Edino olja precej pije.
Da ne govorim da je stvar tank..manjse praske se sploh ne poznajo.
Priznam pa, da sta mi po teh 270.000km v enem mesecu sla radiator in sklopka. Prej sicer redno servisiran in brez posebnosti (2, 3x menjani amortizerji, menjanih par luck na armaturi..)
PROTI:
poraba (7, 8l/100km) - odvisno kako tiscis, najbolj ekonomicno je tam okoli 100km/h, vec ze zre precej vec
glasen - Cehi pac niso ravno znali avta utisat - izolacija je bolj v pizdi kot ne
Skoda Forman l. 93, 47kW
ZA:
vzdrzljivost! Avto ima 270.00km brez kaksnih znakov da bi masina odpovedovala. Edino olja precej pije.
Da ne govorim da je stvar tank..manjse praske se sploh ne poznajo.
Priznam pa, da sta mi po teh 270.000km v enem mesecu sla radiator in sklopka. Prej sicer redno servisiran in brez posebnosti (2, 3x menjani amortizerji, menjanih par luck na armaturi..)
PROTI:
poraba (7, 8l/100km) - odvisno kako tiscis, najbolj ekonomicno je tam okoli 100km/h, vec ze zre precej vec
glasen - Cehi pac niso ravno znali avta utisat - izolacija je bolj v pizdi kot ne
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
cryptozaver ::
Peugeot 307SW. Zato ker je druzinski in cenovno dokaj ugoden. Sicer sem mel do sedaj izkljucno Nemske stroje (BMW in Golf). Mislim da si zasluzijo svoj sloves. Mogoce stvar okusa, pa vendar sem za servise placeval cist cloveske zneske, kar pa ne velja za razne Korejce in podoben klump. Pri Golf IV so mi recimo po treh letih se vedno priznali garancijo za okvaro elektricnega pomika stekel.
glinik ::
RacMan007: Kolega ima Fiat Bravo 1.6, 16V, 105 KM, pije mu 10 L, z mehko nogo. To se meni zdi kar dosti ... Kolko vem, z avtom ni imel večjih težav. Ima ga že 6 let.
Lp
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
ali3n ::
Subaru Legacy karavan, 250.000km
1990, 2.2, 100kW
poraba bencina: ne manj kot 11 in ne več kot 12l/100km
poraba olja: slabe pol litra na servisni interval (nemogoče je pričakovati, da ne bi pil nič)
rja: je rjovel na zadnjih kolotekih (popravljeno), drugje ok
okvare: vse še dela (tudi šipe ); potisni ležaj se mal oglaša - sam še ni panike.
za: udobje, varnost, prostornost,...
proti: morda poraba (pa še to ni kritično)
cena rednega servisa (olje, filter): 15k sit pri uradnem serviserju
dela ko ura.
1990, 2.2, 100kW
poraba bencina: ne manj kot 11 in ne več kot 12l/100km
poraba olja: slabe pol litra na servisni interval (nemogoče je pričakovati, da ne bi pil nič)
rja: je rjovel na zadnjih kolotekih (popravljeno), drugje ok
okvare: vse še dela (tudi šipe ); potisni ležaj se mal oglaša - sam še ni panike.
za: udobje, varnost, prostornost,...
proti: morda poraba (pa še to ni kritično)
cena rednega servisa (olje, filter): 15k sit pri uradnem serviserju
dela ko ura.
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ali3n ()
gamer ::
Citroen AX...
zaenkrat še nism meu problemou :D
avto ma 300k :D
probleme je mela pa sestra... cev za dotok goriva je mela eno lukno(ne me prašat kuko ji je to ratal:D), zamenal za 4k, drgač pa redni servisi, pa ene parkrat je šu el. motorčk za šipe... z mašino pa še ni nč narobe...
sklepam da bo kmal crknu glede na to kuko js vozm :D
beri teška,teška,teška noga...
kur od 5-7... čist odvisn kok me podplat srbi :D
zaenkrat še nism meu problemou :D
avto ma 300k :D
probleme je mela pa sestra... cev za dotok goriva je mela eno lukno(ne me prašat kuko ji je to ratal:D), zamenal za 4k, drgač pa redni servisi, pa ene parkrat je šu el. motorčk za šipe... z mašino pa še ni nč narobe...
sklepam da bo kmal crknu glede na to kuko js vozm :D
beri teška,teška,teška noga...
kur od 5-7... čist odvisn kok me podplat srbi :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28846 (24648) | krneki0001 |
» | Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9580 (8455) | Blinder |
» | Kak avto imate (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 84939 (79766) | |KoRn| |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20462 (16244) | Goldee |