» »

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje

Slo-Tech - Ravsanje med Epic Games in Applom zaradi spora okoli višine davka v App Storu se je prelevilo v žolčen pravni dvoboj. Apple je za talca vzel Unreal Engine in skuša blokirati njegov razvoj na svojih napravah, kar pa je nato sprožilo podporo Microsofta Epicu.

Pred dvema tednoma je prišlo do enega bolj monumentalnih trkov med tehnološkimi velikani, ko je igričarska firma Epic Games na populističen način sprožila spor z Applom in Googlom, vse zaradi njunega 30-odstotnega davka, ki ga od transakcij pobirata na svojih nalinijskih trgovinah App Store in Google Play. V Epicu so dogodke izzvali tako, da so za svojo priljubljeno igro Fortnite dostavili posodobitev, ki omogoča mikroplačevanje mimo trgovin in s tem pravil, kar je najprej sprožilo blokado igre na eni strani in nato še tožbo na strani Epica. Kako se bo Timu Sweeneyju in druščini tvegano igračkanje izšlo, je v veliki meri odvisno od tega, koliko drugih podjetij in pa politikov bodo uspeli pridobiti na svojo stran - gotovo pa si v ta namen želijo, da bi kateri od tekmecev ihtavo napravil kakšno neumnost. In videti je, da so jim v Applu ustregli.

Prejšnji teden je namreč jabolčni velikan zagrozil, da bo z 28. avgustom Epic odrezal od dostopa do razvojnih orodij za iOS in Mace, s tem pa onemogočil razvoj Epicovega grafičnega pogona Unreal Engine na teh platformah. To je zelo velika reč, ker je Unreal Engine najbolj razširjeno tovrstno orodje na svetu za igre in virtualna okolja nasploh. V Applu so se očitno odločili pritisniti tako na pomembno Epicovo nišo prihodkov, kakor posredno tudi na studije, ki ta orodja uporabljajo in so nenadoma postali talci v izsiljevanju med velikani. Gre za precej drastičen ukrep, ki med drugim kaže na to, kako alergičen je Apple na kritike glede App Stora - kar ni presenetljivo, ker zelo očitno od tod nabere ogromno denarja in je hudo pripomoglo k dejstvu, da je pred tednom dni prebil mejo dveh bilijonov ameriških dolarjev vrednosti (to je, 2000 milijard). Toda ravno ta bajna rast lahko Apple ugrizne v zadnjo plat, saj se zavoljo nje res ne more nazaj pritoževati, da ne bi mogel znižati marže v Storu.

Iz Epica so na sodišče koj vrgli zahtevo po sodni prepovedi Applovega ukrepa, na katero so jabolčniki odvrnili, da si je igričarska firma tegobe pač nakopala sama in da se razmere lahko hitro vrnejo v prejšnje stanje, če iz Fortnita odstrani kočljivo možnost plačevanja mimo tržnic. Toda zgodilo se je tisto, na kar so v Epicu upali in poleg so se začeli pririvati tudi veliki igralci. Pri Microsoftu so namreč v obravnavi zahteve stopili na Epicovo stran in poudarili, da je Applov strel v smeri Unreal Engina preveč drastična poteza, ki lahko po nepotrebnem ogrozi mnoge razvojne skupine in "ni v interesu ne industrije, ne igričarjev". V Epicu poudarjajo, da je pravilnik za sodelovanje na App Storu pravno povsem ločen od tistega za sodelovanje v razvoju programja, zaradi česar gre za brezzvezno Applovo izsiljevanje.

Ob tem gotovo ni odveč omeniti, da ima tudi Microsoft do Appla sorodne zamere v tej smeri, saj je ravno zapleten z njim v spor okoli prepovedi servisa za pretočno igranje xCloud na App Storu. Po Applovi razlagi je moral xCloud s tržnice zato, ker jabolčniki ne morejo preverjati, ali vsa pretočna vsebina zadošča njihovim pravilnikom, kar pa je nekam kisla razlaga ob dejstvu, da po drugi plati dovoljujejo programje s podobno funkcionalnostjo, kot je Valvov Steam Link. Zato v Microsoftu sumijo, da je zadaj v resnici dejstvo, da je xCloud storitvena platforma, ki lahko vključuje lastne kanale za mikrotransakcije in s tem podoben trn v Applovi peti kot Fortnite. Kakorkoli, sodnica je obljubila, da bo okoli Epicovega zahtevka o sodni prepovedi blokade Unreal Engina "odločila v kratkem".

PS. Če imate preveč kokic: tudi pri Unityju, glavnem tekmecu Unreal Engina, so se odločili čorbo izrabiti v svoj prid in nenadoma oditi na borzo.

Posodobitev (25. 8. zvečer): Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je v torek v resnici pritrdila kritikam, da je Applov napad na Unreal Engine pretiran in odobrila sodno prepoved ukrepa, tako da je grafično okolje trenutno na varnem. Hkrati se še ni odločila glede prvotne, Epicove tožbe zaradi Applove in Googlove poteze, s katero sta s svojih tržnic vrgla Fortnite; naslednja obravnava glede tega je konec septembra.

200 komentarjev

«
1
2 3
...
5

juroz ::

sicer hvala za novico a vseeno:
nalinisjki, jabolčni velikan, "koj vrgli".. kje je majhnimehki, nerealen pogon, legendarne igre?

2dark ::

30% poberejo za nič dela.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

          ::

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.


Ja, enako kot najemodajalci stanovanj, barabe!

MadMen ::

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Tako butaste izjave pa že nekaj časa nisem slišal... če je pa razvoj in vzdrževanje celotnega ekosistema brez dela, zakaj ne ti ali Epic Games, morda kar skupaj, ne razvijeta. Sej ne rabiš dela, stroškov in ostalih zadev.

Dr_M ::

Ma dej, nej ze crkne ta gnil jabuk.
Pa se vsi, ki ga zagovarjajo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

globoko grlo ::

juroz je izjavil:

sicer hvala za novico a vseeno:
nalinisjki, jabolčni velikan, "koj vrgli".. kje je majhnimehki, nerealen pogon, legendarne igre?


hahaha, komentar dneva!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

mtosev ::

Tole pa bo res zanimivo ja. Drugače pa res mislim, da je 30% malo preveč.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

2dark ::

MadMen je izjavil:

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Tako butaste izjave pa že nekaj časa nisem slišal... če je pa razvoj in vzdrževanje celotnega ekosistema brez dela, zakaj ne ti ali Epic Games, morda kar skupaj, ne razvijeta. Sej ne rabiš dela, stroškov in ostalih zadev.


Prav imaš. čas je, da nekdo ustvari posebej mobilno spletno platformo za igre in vzame zgolj 15% provizije.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zimonem ::

MadMen je izjavil:

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Tako butaste izjave pa že nekaj časa nisem slišal... če je pa razvoj in vzdrževanje celotnega ekosistema brez dela, zakaj ne ti ali Epic Games, morda kar skupaj, ne razvijeta. Sej ne rabiš dela, stroškov in ostalih zadev.

To se plača že ob nakupu, večkratno. Ni neka raketna znanost ali prav drago servirat tistih filetkov. Epic je razvil svojo štacuno, ravno tako se podatki prenašajo iz epicovih strežnikov. Podobno pri game streamingu, Spotifyu, netflixu.

doesitmatter ::

2dark je izjavil:

MadMen je izjavil:

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Tako butaste izjave pa že nekaj časa nisem slišal... če je pa razvoj in vzdrževanje celotnega ekosistema brez dela, zakaj ne ti ali Epic Games, morda kar skupaj, ne razvijeta. Sej ne rabiš dela, stroškov in ostalih zadev.


Prav imaš. čas je, da nekdo ustvari posebej mobilno spletno platformo za igre in vzame zgolj 15% provizije.


Amazon plačuje samo 15% na apple app store.

Greg91 ::

Točno tako @belidi in @Zimonem. Wordpress, par pluginov naklikaš in že pobiraš procente. Kdo pa skrbi za app reviewe, podporo uporabnikom ter razvijalcem, itd.? In ko vse to že imaš, kako boš privabil razvijalce, da objavijo aplikacijo/igro na tvoji platformi? Z nižjo maržo? Super, manjkajo ti "samo" še uporabniki, še posebej takšni, ki so pripravljeni odšteti par evrov za aplikacijo oz. igro. Sicer pa, če zanemarimo slednje, imaš prav bo platforma zagotovo uspešna ;((

Če Amazon plačuje 15%, se je več kot očitno možno pogajati. Verjamem pa, da se pogajanj niso lotili na tak šalabajzerski način kot pri Epic Games.

Zimonem ::

doesitmatter je izjavil:

2dark je izjavil:

MadMen je izjavil:

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Tako butaste izjave pa že nekaj časa nisem slišal... če je pa razvoj in vzdrževanje celotnega ekosistema brez dela, zakaj ne ti ali Epic Games, morda kar skupaj, ne razvijeta. Sej ne rabiš dela, stroškov in ostalih zadev.


Prav imaš. čas je, da nekdo ustvari posebej mobilno spletno platformo za igre in vzame zgolj 15% provizije.


Amazon plačuje samo 15% na apple app store.

Ne ima svoj plačilni mehanizem.

Zimonem ::

Greg91 je izjavil:

Točno tako @belidi in @Zimonem. Wordpress, par pluginov naklikaš in že pobiraš procente. Kdo pa skrbi za app reviewe, podporo uporabnikom ter razvijalcem, itd.? In ko vse to že imaš, kako boš privabil razvijalce, da objavijo aplikacijo/igro na tvoji platformi? Z nižjo maržo? Super, manjkajo ti "samo" še uporabniki, še posebej takšni, ki so pripravljeni odšteti par evrov za aplikacijo oz. igro. Sicer pa, če zanemarimo slednje, imaš prav bo platforma zagotovo uspešna ;((

Če Amazon plačuje 15%, se je več kot očitno možno pogajati. Verjamem pa, da se pogajanj niso lotili na tak šalabajzerski način kot pri Epic Games.

Amazon ne plačuje nič. Gre bremenitev direktno na amazonov račun. Tu gre pa za omejevanje konkurence.
https://www.theverge.com/platform/amp/2...

Glede platforme pa se in storitve jo prodajajo. Kar se lepo kaže pri wechatu. Večina kani iOS naprave zamenjati, če bo wechat banan iz app stora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

roli ::

Tukaj je treba mogoče povedati, da ta 30% ni čisto fisken. Če je user subscriban 12 mesecev ali manj Apple pobere 30%. Če je user subscriban več kot 12 mesecev potem Apple pobere samo še 15%.

Pač Epic se gre tule PR battle, ker upajo, da bodo Apple prikazali kot neki evil bad company™ z namenom ali marketinga ali pa v upanju, da bo Apple tale fee zmanjšal. Ampak pravila so precej jasna in oni so tisti, ki jih kršijo.
http://www.r00li.com

ADIJOOO ::

Če je kaj pravice na tem svetu bo zmagal jabuk. Epic so navadne barabe.

krisspace ::

"da je pred tednom dni prebil mejo dveh bilijonov ameriških dolarjev vrednosti (to je, 2000 milijard)" ?????

stara mama ::

krisspace je izjavil:

"da je pred tednom dni prebil mejo dveh bilijonov ameriških dolarjev vrednosti (to je, 2000 milijard)" ?????

Ja, kaj ti ni jasno?

mtosev ::

Apple je super bogata firma. Steve Jobs bi bil ponosen.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

gspotmajster ::

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.


Steam, Sony, Nintendo,... vsi na svojih "storih" poberejo 30%.

Za nič dela?! Ti resno?

Markoff ::

2dark je izjavil:

30% poberejo za nič dela.

Koliko tebi delodajalec plačuje za nič pameti?

ADIJOOO je izjavil:

Če je kaj pravice na tem svetu bo zmagal jabuk. Epic so navadne barabe.

Oboji se borijo za čim večji zaslužek. Kot večina pravnih in fizičnih oseb. Tu ni nobenega zla ali barabije, le vprašanje, kje se začnejo pravne norme, ki prepovedujejo določena dejanja, ki so škodljiva družbi.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

no comment ::

Pomoje je največ kar lahko iz tega pride, da boš "oskubljeno" iOS napravo (brez nesnage) dobil s popustom. "Nezakljenjeno" (na katerem bodo lahko smetili konkurenčni app stori) pa za npr. 30% ekstra.

Če bo Apple hotel zabiti še dodatno kajlo Epicu in podobnim sanjačem, bodo take naprave tudi brez možnosti uradnih nadgradenj in kronično "razprodane"/nedobavljive.

Ker bodo enako morali narediti tudi M$, Sony in Nintendo... se malo bojim za zdravje Sweeneya.

c3p0 ::

2dark je izjavil:


Prav imaš. čas je, da nekdo ustvari posebej mobilno spletno platformo za igre in vzame zgolj 15% provizije.


V primeru "Japke" tega nihče ne more.

krisspace ::

stara mama je izjavil:

krisspace je izjavil:

"da je pred tednom dni prebil mejo dveh bilijonov ameriških dolarjev vrednosti (to je, 2000 milijard)" ?????

Ja, kaj ti ni jasno?

Meni je...Očitno drugim ni..
Da ne bomo se igrali skrivalnic..Vrednost je 2 triliona.

no comment ::

krisspace je izjavil:


Meni je...Očitno drugim ni..
Da ne bomo se igrali skrivalnic..Vrednost je 2 triliona.

Ko se človek zmoti za miljonkrat in hkrati misli kako so vsi drugi okrog njega neumni...

(za v okvir)

LitralSM ::

Bilijón je število, ki označuje milijon milijonov. Zapis v obliki števila je 1000000000000 ali zaradi preglednosti 1 000 000 000 000 ali tudi 1.000.000.000.000, matematično pa 1012. Pozor: v ZDA bilijon pomeni 1000 milijonov, matematično pa 109!

BC3 ::

LitralSM je izjavil:

Bilijón je število, ki označuje milijon milijonov. Zapis v obliki števila je 1000000000000 ali zaradi preglednosti 1 000 000 000 000 ali tudi 1.000.000.000.000, matematično pa 1012. Pozor: v ZDA bilijon pomeni 1000 milijonov, matematično pa 109!
bilijon, kot ga najpogosteje uporabljajo američani, je po naše milijarda - 1000 milijonov.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Billion

če se ne motim je v novici uporabljena beseda trilijon, kar naj bi bilo tisoč milijard

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BC3 ()

Aggressor ::

Nisem si mislil, da bo danes še treba na računalniškem portalu razlagat prevajanje imen števil iz angleščine. :D

trillion (v angleščini) = bilijon (v slo)
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

stara mama ::

Točno sem vedu, kam bo krenila debata :))

Zgornji članek je v slovenščini popolnoma pravilen. v ANG se pa sliši malo drugače (kot je na linku v izvorni novici).

Aggressor ::

Pa BTW, za odnos med Applom in Amazonom je dobro tole prebrat: https://www.theverge.com/2020/4/3/21206...
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

krisspace ::

stara mama je izjavil:

Točno sem vedu, kam bo krenila debata :))

Zgornji članek je v slovenščini popolnoma pravilen. v ANG se pa sliši malo drugače (kot je na linku v izvorni novici).


Se posipam s pepelom.
Nikoli nisem uporabljal bilijon = trilion. (slo/ang).

krisspace ::

Veliki akterji že se bodo med sabo zmenili za %.
"Show" pa mora biti.

no comment ::

Aggressor je izjavil:

Pa BTW, za odnos med Applom in Amazonom je dobro tole prebrat: https://www.theverge.com/2020/4/3/21206...

Amazon je npr. v preteklosti v svoji štacuni prepovedal Apple in Google streaming naprave (ker niso "kompatibilne" z Amazon Video servisom). Reke solz in tožb ni bilo. Očitno Apple in Google takrat nista znala dovolj zmotivirat otročadi, da bi se borili za njihove dobičke.

Oberyn ::

Aggressor je izjavil:

Nisem si mislil, da bo danes še treba na računalniškem portalu razlagat prevajanje imen števil iz angleščine. :D
trillion (v angleščini) = bilijon (v slo)

V bistvu ne gre samo za razlike v jeziku. Gre za dve številčni lestvici, ki nista odvisni samo od jezika, ampak bolj od zgodovinskih razlogov in vplivov različnih držav. Long and short scales. Drugače se pa strinjam, človek bi res pričakoval poznavanje tega med odraslo populacijo, to je vendar osnovnošolska tematika.

Boobiz ::

Sem z Epicom v tem primeru. Čeprav so prasci in tega ne počnejo za navadne smrtnike (lep medijski pomp in PR kampanja, ne? naravnost čudovito za kokice žret cel dan), še vseeno upam, da pride nekaj za navadne smrtnike iz tega in se spremeni celoten landscape teh mikrotransakcij in subscriptionov.

Zagovarjanja teh 30% sploh ne bi komentiral.
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

globoko grlo ::

Moralnost je eno, pogodba pa drugo, ane.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

          ::

Boobiz je izjavil:

Sem z Epicom v tem primeru. Čeprav so prasci in tega ne počnejo za navadne smrtnike (lep medijski pomp in PR kampanja, ne? naravnost čudovito za kokice žret cel dan), še vseeno upam, da pride nekaj za navadne smrtnike iz tega in se spremeni celoten landscape teh mikrotransakcij in subscriptionov.

Zagovarjanja teh 30% sploh ne bi komentiral.


A pa ti slučajno veš, kakšne so marže v npr. trgovinah s tekstilom?

Boobiz ::

kot rečeno, ne bom komentiral oz. se spuščal v debato. bom rajši eno pivo spil. kakšno maržo sem šele tu plačal.
I'm drunk, what's your excuse?

Master_Yoda ::

          je izjavil:

Boobiz je izjavil:

Sem z Epicom v tem primeru. Čeprav so prasci in tega ne počnejo za navadne smrtnike (lep medijski pomp in PR kampanja, ne? naravnost čudovito za kokice žret cel dan), še vseeno upam, da pride nekaj za navadne smrtnike iz tega in se spremeni celoten landscape teh mikrotransakcij in subscriptionov.

Zagovarjanja teh 30% sploh ne bi komentiral.


A pa ti slučajno veš, kakšne so marže v npr. trgovinah s tekstilom?


Lahko gres v drugo trgovino v isti veleblagovnici. Na IOS pa ne mores ker ne dovolijo drugih.
Dovie'andi se tovya sagain.

Hydros ::

Lahko greš v drugo trgovino tako da kupiš androida (greš v drugo veleblagovnico)

pirlo ::

Hydros je izjavil:

Lahko greš v drugo trgovino tako da kupiš androida (greš v drugo veleblagovnico)

Tu se pa zatakne. Ni nujno da maš v drugi štacuni isto stvar... recimo zadnji primer ko je Apple takoj po nakupu DarkSkyja ga vrgel z Androida.
Pa če še maš kaj od apple watch, tv, icloud,... ostaneš s kup neuporabne šare, ker ni nič kompatibilno z Androidom. Za razliko od obratne smeri. Ta ekosistem oz. zaprt nekonkurenčni (za ostale proizvajalce) sistem se samo nezadržno širi.

Lonsarg ::

Vse te tožbe so posledica tega da ne znajo zadeve jasno zakonsko uredit. Potrebujemo ekstra zakon ki govori o močnih splošnih platformah na katerih si prisiljen publishat če hočeš zajet več kot 90% nekega trga in se za njih vspostavi pravila.

Pravilo bi lahko bilo nekaj v stilu da je platforma dolžna vsaj eno alternativo procentni proviziji ponuditi:
- platforma dovoli zunanji Store/inštalacijo ki je dovolj user friendly
- platforma dovoli developerjem da namesto procentnega bilinga izberejo absolutni (per publish + per download) ki pa je zakonsko reguliran da pokrije stroške pregleda in downloada krat faktor dva za potrebe profita platforme. Če izberejo ta biling imajo svobodo da v aplikaciji implementirajo poljubni lastni billing

no comment ::

Krasna ideja. Kardelj bi bil ponosen nate.

Upam, da se tudi Epic odloči za ta model. Otroc plačajo zakonsko reguliranih 0.99 EUR za Fortnite, potem si pa virtualne kovance svobodno vtipkavajo v igri.

aussieslo ::

Dr M...a nej tut mi pocrkamo ki te napravice uporabljamo?

Ma dej, nej ze crkne ta gnil jabuk.
Pa se vsi, ki ga zagovarjajo.

Boobiz ::

Saj vem, da mi ne bi smelo bit fascinantno, pa mi vseeno je. V vsem tem zagovorjanju tega Apple taxa, se še čist noben ni postavil na stran devov. Saj ima google isto politiko glede davka, ampak na googlu lahko zaobideš ta davek in podpreš deva direktno in direktno dobiš app. Apple pa ne omogoča nalaganja izven app stora oz. brez applovega app stora postane samo obtežilnik za papir. Get fucked brez vazelina je edina opcija, če želiš doseči apple publiko.
I'm drunk, what's your excuse?

shadeX ::

ampak na googlu lahko zaobideš ta davek in podpreš deva direktno in direktno dobiš app.


Kdo to sploh dela?

Zimonem ::

shadeX je izjavil:

ampak na googlu lahko zaobideš ta davek in podpreš deva direktno in direktno dobiš app.


Kdo to sploh dela?

Amazon , Huawei, Xiaomi,.. in large scale. Vsak kdor ima potrebo in end user space.

VaeVictis ::

Samo dve vprašanji.

Eni pravite, da ima Apple monopol z AppStore na iOS, iPadOS in MacOS napravah, ali potem ne velja enako za PS Store na PlayStation, Xbox store na Xboxih itd.?

Koliko vzame Xbox store, PS Store, Epic Store, Steam store, Google Store, MS Store, ...?
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

zasekaroza ::

aussieslo je izjavil:

Dr M...a nej tut mi pocrkamo ki te napravice uporabljamo?

Ma dej, nej ze crkne ta gnil jabuk.
Pa se vsi, ki ga zagovarjajo.

Dejansko ste vsi uporabniki jabuka del problema. Crknit vam sicer ni treba, se bi pa lahko zavedali da delate škodo.

dild0idis ::

zasekaroza je izjavil:

aussieslo je izjavil:

Dr M...a nej tut mi pocrkamo ki te napravice uporabljamo?

Ma dej, nej ze crkne ta gnil jabuk.
Pa se vsi, ki ga zagovarjajo.

Dejansko ste vsi uporabniki jabuka del problema. Crknit vam sicer ni treba, se bi pa lahko zavedali da delate škodo.


Dejstvo je, da si ti največji problem in delaš samemu sebi in svoje kredibilnosti škodo!

Raje spremni svoje mnenje in začni argumentirati svoje izjave, brez da žališ ostale!

Če pa je tvoj edini argument, da zato, ker je nekdo uporabnik japka problem, nekdo, ki je pa uporabnik robotka je pa car, je pa bolje, da v prihodnje ne komentiraš več!

Če pa znaš navesti par resno argumentiranih zadev, kaj te moti pri japku, pa verjami, da si dobrodošel in verjami, da se bo tudi marsikak uporaabnik japke stirnjal s kako zadevo, s kako pa tudi ne!

Samo IMHO preveč pričakujem od tebe in boš sedaj raje gonil svoje in raje žalil še vnaprej in zato si ti največji problem!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Tožbe
20045603 (38842) mailer
»

Epic Games ostal brez razvijalskega računa v App Storu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6421531 (18341) shadeX
»

Epic Games v čelnem spopadu z Applom in Googlom (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
25563614 (54712)          
»

Epic Games razkrili Unreal Engine 5

Oddelek: Novice / Igre
216473 (3296) Ajnstajn`

Več podobnih tem