» »

Epic Games ostal brez razvijalskega računa v App Storu

1
2
»

Zimonem ::

MrStein je izjavil:

Kaj, a misliš, da je na tiste žvečilne na blagajni kaj manjša marža?

Ne vemo pa pa da odtrga Visa 3%, maestro 1%, Apple pa 30.

no comment ::

Looooooka je izjavil:

in pričakuješ, da bo firma, kateri jemlješ 30% prihodka prisiljena zadevo povsod prodajati po isti ceni.

Ni jim treba. Ni jim treba prodajat na Apple storu. A sem že omenil, da jim ni TREBA?

Looooooka je izjavil:

Če bi imel Apple monopol, tukaj sploh ne bi bilo vprašanja. Fasali bi kazen v višini vsaj ene milijarde.

Amazon brez problema počne ravno to že desetletje.

Beernarrd ::

Fiksna desetina po verigi od izvora bi rešila to. Avtor določi svojo ceno. 10% da prvemu posredniku. Ta svojemu posredniku da svojih 10 % (1% glede na avtorja) in tako naprej. Vsak v verigi da svoji državi 10% od svojega zaslužka. Tako države poberejo 9,999% avtorjeve cene (temu ostane v žepu 80%), vsi posredniki skupaj pa prav tako 9,999%. Fiks in fer.
Manj kot je posrednikov, več zaslužijo. Večina denarja in davkov ostane v bližini izvora.

pirlo ::

roli je izjavil:

Eni si morate malo prebrati Applovo dokumentacijo glede česa Apple pobere provizijo. Apple pobira 30% za virtualne dobrine in subscriptione namenjene uporabi v appu. In to so dobrine, ki jih moraš prodati preko njihovega in-app purchase sistema. Sem spadajo razna orožja v gamih in podobno. Pri subscriptionih, ko je user subscriban eno leto ali več prav tako Apple svojo provizijo spusti samo še na 15%.

Apple ne pobira provizije od spletnih nakupov preko tvojega appa, rezervracij za airbnb, ... kjerkoli kjer človek kupi neko storitev ali fizični produkt, ki nima veze z samim appom. Za ta namen ti tudi ni dovoljeno uporabljati in-app purchase sistema.

Servici, ki ponujajo multi-platform experience (ala netflix, amazon, news appi, ...) lahko omogočijo nakup na drugih platformah (naprimer webu), če ponujajo tudi nakup preko in-app purcahseov. Pri tem edino ne smejo direktno v appu napisati: "kupi na našem websiteu". In v temle delu mislim, da se apple in epic tolčeta... epic je namreč pokazal userjem opcijo "kupi na našem websiteu".

Kar se pa sideloadanja appov tiče... Ti lahko za iOS app podpišeš z ad-hoc certifikatom in tako bypasaš distribucijo preko app-storea. Po 90 dneh od inštalacije sicer to poteče in je treba app še enkrat podpisat in naložit. Ampak ga lahko. Na ta način imam naprimer jaz inštaliran Kodi app na svojem Apple TVju. Edini catch tukaj je, da mora biti app podpisan za vsako specifično napravo.
Druga opcija je tako imenovani in-house distribution mišljen za distribucijo internih appov znotraj organizacij. Tukaj teh limitationov s podpisovanjem ni (certifikat poteče sicer po treh letih). Je pa zelo verjetno, da nekje v pogojih piše kako to ni dovoljeno za navadne cosumer appe - še vedno rabiš namreč developer account za to naredit.

Dejstva na kratko:
- Če hočeš v appu kaj prodajat MORAŠ in EDINO preko app storea. Drugi načini NE smejo obstajat in je 30% marža.
- Če nočeš prek app storea prodajat ne smeš nikjer sploh omenit da prodajaš kaj
- Sideloadaš lahko ampak rabiš developer account (100€ letno) in edino Mac računalnik (brez ne gre)
- Za interne appe znotraj distribucije pa MORA biti firma, ker jo preverijo preden izdajo certifikat. Pa lahko distribuiraš samo zaposlenim drugače te lahko čaka usoda Facebooka ko so jim interne appe pobrisali.

Se pravi sideloadat se da ampak je pain in the ass in spet moraš plačat Applu.
Prodajaš lahko mimo njih ampak nikjer ne smeš sploh omenit, niti ponudit opcije.

pirlo ::

Pa ne pozabit da so izdali še Sign-in opcijo, ki je obvezna, ter imajo tudi svojo plačilno kartico. Kdaj bo to dvoje EDINA opcija, podobno kot prodaja prek stora, pa je verjetno tudi samo vprašanje časa.

shadeX ::

ki je obvezna,


Obvezna samo v primeru če imaš že sign-in drugih ponudnikov (Facebook, Google), drugače ni (tudi če imaš samo SVOJ sign-in).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

          ::

zasekaroza je izjavil:

Za sideloadanje bi moralo biti tako, da si lahko v nastavitvah izklopiš to omejitev in potem nalagaš gor kar hočeš odkoder hočeš. Glede na to, da je naprava tvoja, omejitev kaj lahko teče gor ne sme biti.

Kdor si ne želi nalagat aplikacij iz drugih virov, bi lepo pustil to omejitev prižgano in se zanj ne bi spremenill nič v primerjavi s trenutno situacijo.


Uporabniki sedaj vse najdemo v AppStoru, kjer so zadeve tudi preverjene. Na enem mestu so nam dostopne tudi naročnine, ki jih sklenemo znotraj aplikacij. Če bi se zadeva odprla, bi pomenilo, da bi moral aplikacije in igre iskati po 10 različnih storih. Prav tako bi bile dostopne (ali pa ne bi bile) naročnine.
IDGAF za tistih 30% procentov, enako kakor za vse marže pri ostalih izdelkih, ki jih kupujem. Zame je pomembna končna cena. Glede na pestrost in raznolikost aplikacij in razvijalcev na AppStoru bi rekel, da marže niso nek hud problem.

Problem tega foruma je v tem, da se nad 30% maržami pritožujejo taki, ki niso ne razvijalci, niti si ne lastijo Applove naprave.

Furbo ::

Zimonem je izjavil:

MrStein je izjavil:

Kaj, a misliš, da je na tiste žvečilne na blagajni kaj manjša marža?

Ne vemo pa pa da odtrga Visa 3%, maestro 1%, Apple pa 30.

Koliko pa odtrga trgovec? Kaj mešaš s karticami?

Kako ste vsi tako nerazgledani.

Apple ima v svoji trgovini fortnite, ki je načeloma zastonj. Torej naj zastonj distribuira folku, zastonj dostavlja updejte, nudi podporo programerjem.

Ko pa pride do tega, da bi kak igralec kaj plačal (kar spet ni nujno), tedaj naj gre pa kar na epicovo stran ane, le zakaj bi kaj dobil apple?

Facepalm.

Še malo si vzamejo.
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

pirlo ::

Furbo je izjavil:

Zimonem je izjavil:

MrStein je izjavil:

Kaj, a misliš, da je na tiste žvečilne na blagajni kaj manjša marža?

Ne vemo pa pa da odtrga Visa 3%, maestro 1%, Apple pa 30.

Koliko pa odtrga trgovec? Kaj mešaš s karticami?

Kako ste vsi tako nerazgledani.

Apple ima v svoji trgovini fortnite, ki je načeloma zastonj. Torej naj zastonj distribuira folku, zastonj dostavlja updejte, nudi podporo programerjem.

Ko pa pride do tega, da bi kak igralec kaj plačal (kar spet ni nujno), tedaj naj gre pa kar na epicovo stran ane, le zakaj bi kaj dobil apple?

Facepalm.

Še malo si vzamejo.

Načeloma je zastonj za uporabnika. Za razvijalca ne. Tudi če spišeš aplikacijo in jo daš brezplačno na store, še vedno moraš plačevati 100e letno da ostane gor. Pa nimaš nič od tega.

Ja, Apple naj zastonj distribuira. Brez aplikacij ne bo imel uporabnikov, je pa verjetno v njihovem interesu da proda naprave, ter cel ekosistem naprav okoli telefona. Strošek trgovine jim je pljunek v morje proti temu koliko zaslužijo od telefonov. Pa še tu hočejo oskubit razvijalce do konca.

zasekaroza ::

Ashrack je izjavil:

zasekaroza je izjavil:

roli je izjavil:


Kar se pa sideloadanja appov tiče... Ti lahko za iOS app podpišeš z ad-hoc certifikatom in tako bypasaš distribucijo preko app-storea. Po 90 dneh od inštalacije sicer to poteče in je treba app še enkrat podpisat in naložit. Ampak ga lahko. Na ta način imam naprimer jaz inštaliran Kodi app na svojem Apple TVju. Edini catch tukaj je, da mora biti app podpisan za vsako specifično napravo.
Druga opcija je tako imenovani in-house distribution mišljen za distribucijo internih appov znotraj organizacij. Tukaj teh limitationov s podpisovanjem ni (certifikat poteče sicer po treh letih). Je pa zelo verjetno, da nekje v pogojih piše kako to ni dovoljeno za navadne cosumer appe - še vedno rabiš namreč developer account za to naredit.

Za sideloadanje bi moralo biti tako, da si lahko v nastavitvah izklopiš to omejitev in potem nalagaš gor kar hočeš odkoder hočeš. Glede na to, da je naprava tvoja, omejitev kaj lahko teče gor ne sme biti.

Kdor si ne želi nalagat aplikacij iz drugih virov, bi lepo pustil to omejitev prižgano in se zanj ne bi spremenill nič v primerjavi s trenutno situacijo.

Naprava, kot stroji kos opreme, je ze mogoce tvoja, ampak programje na doticni opremi pa ni. Zato pa proizvajalci imajo radi EULA, katere vecinoma nobeden ne prebere.

Zakaj potem ne morem odkleniti svoje naprave in naložiti gor drug software?

https://arstechnica.com/information-tec...

Za appelcke je malware ok, fortnite pa ne :))

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Vsak lahko odklene.

Če ne zna, pa naj tu vpraša.

(za najnovejše verzije sicer treba včasih malo počakat, da se skreka)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

zasekaroza ::

MrStein je izjavil:

Vsak lahko odklene.

Če ne zna, pa naj tu vpraša.

(za najnovejše verzije sicer treba včasih malo počakat, da se skreka)

A res, kako lahko na iphona naložim rom z drugim operacijskim sistemom :))

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Furbo ::

pirlo je izjavil:

Načeloma je zastonj za uporabnika. Za razvijalca ne. Tudi če spišeš aplikacijo in jo daš brezplačno na store, še vedno moraš plačevati 100e letno da ostane gor. Pa nimaš nič od tega.

Ja, Apple naj zastonj distribuira. Brez aplikacij ne bo imel uporabnikov, je pa verjetno v njihovem interesu da proda naprave, ter cel ekosistem naprav okoli telefona. Strošek trgovine jim je pljunek v morje proti temu koliko zaslužijo od telefonov. Pa še tu hočejo oskubit razvijalce do konca.

Nič nimaš od tega, da plačuješ 100€ letno, da si v app store. Zakaj potem plačuješ?

Aja, ker firma zasluži na enem področju (HW), naj fura drugo področje zastonj (app store)?

Povej mi, katero področje tvoja firma fura zastonj?
Lp,f

shadeX ::

naj fura drugo področje zastonj (app store)?


Sej to ni tak problem. Apple je eden izmed redkih, ki za dostop do dev. računa zahteva (letno) plačilo. Google na tem področju zahteva samo enkratno plačilo v višini 20EUR, Amazon pa sploh ne zahteva plačila če želiš postat developer.

Zelo verjetno je to varovalka pred tem da ne bi App Store bloatali z spam appi (in obremenjevali revijujerje na drugi strani). Kolikor se spomnim je bilo včasih celo 400EUR na leto (naj me kdo popravi če se motim), potem so cene znižali na 90EUR (99USD).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spor med Epic Games in Applom se zaostruje (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Tožbe
2007507 (746) mailer
»

Epic Games ostal brez razvijalskega računa v App Storu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
644222 (1032) shadeX
»

Epic Games v čelnem spopadu z Applom in Googlom (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Tožbe
25510601 (1699)          

Več podobnih tem