Slo-Tech - Italijanski AGCM (Autorità garante della concorrenza e del mercato), ki skrbi za varovanje konkurence in pravic potrošnikov, je Applu izrekel skoraj milijon evrov težko globo zaradi zavajanja potrošnikov.
Srž problema je tičala v oglaševanju osnovne in plačljive podpore in garancije. V Evropi je namreč že od leta 1999 v veljavi direktiva 1999/44/ES, ki eksplicitno zahteva najmanj dvoletno garancijo za stvarne napake na vsak izdelek, ki se proda v EU (pri nas je določba prenesena v 37.b in 37.c člen Zakona o varstvu potrošnikov). Medtem pa je Apple v Italiji na svojih izdelkih oglaševal enoletno razširjeno garancijo Apple Care in možnost dokupa še dveh dodatnih let (skupaj tri), dvoletne osnovne garancije pa niso omenili. Tako so ustvarili neresničen vtis, da imajo uporabniki na voljo zgolj enoletno razširjeno garancijo ali z doplačilom troletno, medtem ko so imeli v resnici vedno na voljo dve leti osnovne garancije.
AGCM je zato Applu izrekel 400.000 evrov globe, ker niso izvajali obvezne dvoletne garancije, in dodatnih 500.000 evrov globe, ker so z nejasnimi pogoji in zavajanjem ponujali kritje Apple Care. Apple ima sedaj 90 dni, da popravi izvajanje Apple Cara na način, ki je skladen z evropsko zakonodajo.
Novice » Ostale najave » Apple zaradi zavajanja oglobljen v Italiji
smash ::
kako je pa s tem pri nas? verjetno enako, samo s to razliko, da se ne bo zgodilo popolnoma nič
Dr_M ::
Jim je dnarja za malco zmankal?
Edina postena kazen bi bila za strudl, ce bi bile se tri nule zraven.
Edina postena kazen bi bila za strudl, ce bi bile se tri nule zraven.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
blackbfm ::
gendale ::
najprej sem hotel napisati 'super novica, upam na čim več takih'
potem sem pa prebral 400000e in 500000e
za tako kazen se applu dobesedno jebe, to je isto kot če bi jaz dobil za plačat 10e, ker sem z nekim nategom zaslužil 1000e
te kazni bi mogle bit v % od dohodka
recimo 20% vsega dohodka v letu 2011
potem bi imelo nek smisel
potem sem pa prebral 400000e in 500000e
za tako kazen se applu dobesedno jebe, to je isto kot če bi jaz dobil za plačat 10e, ker sem z nekim nategom zaslužil 1000e
te kazni bi mogle bit v % od dohodka
recimo 20% vsega dohodka v letu 2011
potem bi imelo nek smisel
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
FireSnake ::
kako je pa s tem pri nas? verjetno enako, samo s to razliko, da se ne bo zgodilo popolnoma nič
apple pri nas sploh nič ne oglašuje, niti nimajo trgovine
???
V MB je Apple trgovina ... če je v MB je verjetno še kje drugje.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zheegec ::
Garancija in stvarna napaka nista isti stvari, tako da je novica napisana malo netočno. Obvezna je 1-letna garancija in 2-letna možnost uveljavljanja stvarne napake.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
murmur ::
http://www.apple.com/si/buy/
Balkanska mreza -
Apcom Slovenija
Powercom sistemi d.o.o.
Apple Value Added Distibutor authorized by Apple
http://store.apcom.si/
Balkanska mreza -
Apcom Slovenija
Powercom sistemi d.o.o.
Apple Value Added Distibutor authorized by Apple
http://store.apcom.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: murmur ()
gruntfürmich ::
epl zavaja??? mah dajte no...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Seljak ::
Nekaterim se vidi,da si sploh niso prebrali zakona o potrošnikih v republiki Sloveniji.Če ste slučajno lastnik Appla(katerikoli produkt oz. izdelek) jih lahko greste osebno tožit(če tega ne bo država storila),kajti kršene so osnovne pravice potrošnika.
Nima veze,prodaja se njihov izdelek in se ravna,kot,da bi bila njihova trgovina.
murmur, ta trgovina ni v lasti Apple-a.
lp
Nima veze,prodaja se njihov izdelek in se ravna,kot,da bi bila njihova trgovina.
kronik ::
Da se nebo kdo še zjokal v tej temi. Apple sploh ne rabi garancije ker dela 10 let brez napake.
Jux ::
A mi lahko kdo po kmečko (ampak natančno :)) razloži garancija vs. stvarna napaka. Šel sem brat zakon in ta pravi da morajo stvari delovati po specifikaciji določen čas (torej dve leti), ne razumem pa kako se to nanaša na garancijo in kako je v tem primeru Apple kriv.
web&blog&etc: http://lukabirsa.com
Dr_M ::
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ashrack ::
A mi lahko kdo po kmečko (ampak natančno :)) razloži garancija vs. stvarna napaka. Šel sem brat zakon in ta pravi da morajo stvari delovati po specifikaciji določen čas (torej dve leti), ne razumem pa kako se to nanaša na garancijo .
tudi mene je to zbegalo. Saj vsaka naprava ki se pokvari, recimo miski neha delovati levi gumb katera ima samo 1 leto garancije, bi se potemtakem lahko stelo v stvarno garancijo.
Kako potem sedaj locis garancijo od stvarne napake?
....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ashrack ()
darkolord ::
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
Na dnu so razlike med obema možnostima.
Še ena pomembna razlika (na tistem linku ni omenjena) je, da mora stvarna napaka obstajati ob nakupu (v roku 6 mesecev se šteje, da je obstajala ob nakupu) - torej če prideš čez 9 mesecev in rečeš "tole mi je včeraj crknilo", lahko prodajalec reklamacijo zavrne, če mu ne moreš dokazati, da je crknilo zaradi napake, ki je obstajala že ob nakupu.
Na dnu so razlike med obema možnostima.
Še ena pomembna razlika (na tistem linku ni omenjena) je, da mora stvarna napaka obstajati ob nakupu (v roku 6 mesecev se šteje, da je obstajala ob nakupu) - torej če prideš čez 9 mesecev in rečeš "tole mi je včeraj crknilo", lahko prodajalec reklamacijo zavrne, če mu ne moreš dokazati, da je crknilo zaradi napake, ki je obstajala že ob nakupu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Seljak ::
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...
Na dnu so razlike med obema možnostima.
Še ena pomembna razlika (na tistem linku ni omenjena) je, da mora stvarna napaka obstajati ob nakupu (v roku 6 mesecev se šteje, da je obstajala ob nakupu) - torej če prideš čez 9 mesecev in rečeš "tole mi je včeraj crknilo", lahko prodajalec reklamacijo zavrne, če mu ne moreš dokazati, da je crknilo zaradi napake, ki je obstajala že ob nakupu.
Ni res!! Zamenjati jo morajo,saj ima garancijo(če je nov izdelek) najmanj eno leto.In če zmes izdelek kakorkoli odpove,pa če prav proizvajalec garantira z garancijo,da bo izdelek brezhibno deloval,ti ga morajo brez stroškov z strani kupca oz, potrošnika zamenjati.V ta čas servisiranja,ki ne sme presegati norme 45 dni pa je fajn,da se pri trgovcu oz.serviserju pozanimate kako je z nadomestnim izdelkom,ki pa mora biti enak kupljenemu.V nasprotnem vam morajo povrniti stroške,kajti za ta čas servisiranja ste bili prikrajšani in je lahko bilo vaše življenje moteno.Napisal sem lajično za to je spodaj uradna dokumentacija.
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
16.člen
(4) Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
para! ::
darkolord je napisal, da lahko prodajalec zavrne reklamacijo iz naslova stvarne napake, če po več kot 6ih mesecih od nakupa ne moreš dokazati, da je feler dejansko posledica te stvarne napake.
Lahko pa uveljavljaš garancijo, kar pa ni enako kot stvarna napaka (imaš drugačne pravice in prodajalec ima drugačne obveznosti, odvisno od tega kaj uveljavljaš).
lp
Lahko pa uveljavljaš garancijo, kar pa ni enako kot stvarna napaka (imaš drugačne pravice in prodajalec ima drugačne obveznosti, odvisno od tega kaj uveljavljaš).
lp
Death before dishonor!
Seljak ::
Ups,se popolnoma strinjam,sem spregledal Ja, to pa moraš dokazovati(potrošnik),tako pri nas veleva zakon.
Ampak pustimo zdaj to,kajti govora je o Applu,ki zavaja potrošnike z garancijo.Da sem lastnik katerikoli aparata omenjenega proizvajalca jih grem lepo tožit in sem ziher,da bi se našlo kar nekaj ljudi,z katerimi bi lahko izvedli skupinsko tožbo(čeprav o slednji nisem čisto prepričan).
Ampak pustimo zdaj to,kajti govora je o Applu,ki zavaja potrošnike z garancijo.Da sem lastnik katerikoli aparata omenjenega proizvajalca jih grem lepo tožit in sem ziher,da bi se našlo kar nekaj ljudi,z katerimi bi lahko izvedli skupinsko tožbo(čeprav o slednji nisem čisto prepričan).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
techfreak :) ::
Medtem pa je Apple v Italiji na svojih izdelkih oglaševal ... dvoletne osnovne garancije pa niso omenili.
Zakaj bi oglaševali z zakonom določeno možnost uveljavljanja stvarne napake?
nekikr ::
Ko že udrihamo po Applu (kar je edino prav), zakaj pa ne udrihamo po Big Bangu? Namreč oni počnejo isto. Njihova 3-letna garancija Se zgodi, ki ti jo ponudijo zraven pralnega stroja, ki ima že sam po sebi 3 leta garancije, je točno to, kar je sedaj na tapeti? Ker v tem primeru se mi še ni zgodilo, da bi mi prodajalec rekel, da imam že v osnovi toliko garancije in da je Se zgodi boljša le zaradi drugih ugodnosti - ki pa jih prav tako krije Apple care kot nadgradnja osnovne garancije? Ali pa sem kaj spregledal in se potemtakem opravičujem?
Mavrik ::
techfreak :) je izjavil:
Medtem pa je Apple v Italiji na svojih izdelkih oglaševal ... dvoletne osnovne garancije pa niso omenili.
Zakaj bi oglaševali z zakonom določeno možnost uveljavljanja stvarne napake?
Ni problematično da niso oglaševali - problem pa nenadoma nastane, ko so ljudem razlagali, da naj kupijo AppleCare, če hočejo odpravo napak za obdobje daljše od enega leta. Ko pa enkrat od ljudi zahtevaš denar za podaljšano garancijo in jim ne omeniš, da je v resnici imajo za dve leti namesto ene, pa se to kaj hitro lahko upošteva kot zavajanje.
The truth is rarely pure and never simple.
Ashrack ::
20. člen
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
za 3:
v primeru da ti pooblasceni servis ne zagotovi zacasnega aparata, koliko pa dobis potem povracila skode in kako se to racuna?
....
orbter ::
Sam mal. Če prav razumem dve letna garancija velja tudi pri nas??? Od štirih HP laptopov, so crknili vsi še v garancijskem obdobju, ki je bilo dolgo 12 mesecev. 2 sta sedaj že drugič crknila ampak v 16. mesecu, ko garancija več ne velja. A to pomeni, da se lahko sklicujem na to direktivo???
MadMax ::
Ko že udrihamo po Applu (kar je edino prav), zakaj pa ne udrihamo po Big Bangu? Namreč oni počnejo isto. Njihova 3-letna garancija Se zgodi, ki ti jo ponudijo zraven pralnega stroja, ki ima že sam po sebi 3 leta garancije, je točno to, kar je sedaj na tapeti? Ker v tem primeru se mi še ni zgodilo, da bi mi prodajalec rekel, da imam že v osnovi toliko garancije in da je Se zgodi boljša le zaradi drugih ugodnosti - ki pa jih prav tako krije Apple care kot nadgradnja osnovne garancije? Ali pa sem kaj spregledal in se potemtakem opravičujem?
"Se zgodi" pokrije zadeve tipa "strela", "ups, padu mi je", "ups-polil sem ga" in podobno. Ok, za pralni stroj realno velja le strela (prenapetost), če si na ogroženem področju kar se tega tiče. Načeloma bi lahko prišla prav tudi "ups, utopil sem ga" ob poplavah, a takrat bo pralni stroj med tazadnjimi brigami.
Sam mal. Če prav razumem dve letna garancija velja tudi pri nas??? Od štirih HP laptopov, so crknili vsi še v garancijskem obdobju, ki je bilo dolgo 12 mesecev. 2 sta sedaj že drugič crknila ampak v 16. mesecu, ko garancija več ne velja. A to pomeni, da se lahko sklicujem na to direktivo???
Mislim da ne, ker ko enkrat uveljavljaš za določeno napako garancijo, potem za to stvarne napake ne moreš več. Če bi se ti sploh ljubilo dokazovati, ker po 16 mesecih moraš ti dokazat obstoj stvarne napače in ne prodajalec njen neobstoj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
orbter ::
Kera beda. No me je pa izučilo, da HP nikol več. Oziroma na splošno. Laptop, ki ima manj kot 2 leti garancije je no go.
darkolord ::
ker ko enkrat uveljavljaš za določeno napako garancijo, potem za to stvarne napake ne moreš večTo pa ni res.
FastWIND ::
Lahko nekdo po kmečko razloži naslednje pojme:
1. kaj zajema garancija in kako dolgo
2. kaj zajema stvarna napaka in kako dolgo
3. je apple kršil tudi pri nas oz. je edini če je..?
1. kaj zajema garancija in kako dolgo
2. kaj zajema stvarna napaka in kako dolgo
3. je apple kršil tudi pri nas oz. je edini če je..?
Zheegec ::
"Se zgodi" pokrije zadeve tipa "strela", "ups, padu mi je", "ups-polil sem ga" in podobno. Ok, za pralni stroj realno velja le strela (prenapetost), če si na ogroženem področju kar se tega tiče. Načeloma bi lahko prišla prav tudi "ups, utopil sem ga" ob poplavah, a takrat bo pralni stroj med tazadnjimi brigami.
Se zgodi je hkrati tudi podaljšanje garancije, "strela" in "nerodnost" sta še dve dodatni zadevi, ampak primarno je to podaljšana garancija.
Ja, meni tudi ni najbolj jasno to, ker "podaljšana garancija" ni zakonski ekvivalent navadne garancije, RAZEN če se ne dobi zraven nobenih pogojev in podobnih stvari, ampak samo spremeni garancijo na daljše obdobje...
Ja, tudi jaz ne štekam...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
nekikr ::
Aha, torej se tudi vi strinjate, da je potrebno oglobiti Big Bang zaradi zavajanja kupcev. Poleg vseh ostalih, ki zadnje čase ponujajo take in drugačne podaljšane garancije. Apple care namreč krije sledeče:
What's covered
Your iPhone
Battery3
Included earphones and accessories
Coverage for up to two incidents of accidental damage,2 each subject to a $49 service fee
Baterijo ti namreč navadna garanciaj krije le pol leta, dodatke pa sploh ne. Pošljemo družno tožbo zoper Big Bang?
What's covered
Your iPhone
Battery3
Included earphones and accessories
Coverage for up to two incidents of accidental damage,2 each subject to a $49 service fee
Baterijo ti namreč navadna garanciaj krije le pol leta, dodatke pa sploh ne. Pošljemo družno tožbo zoper Big Bang?
Seljak ::
Sam mal. Če prav razumem dve letna garancija velja tudi pri nas??? Od štirih HP laptopov, so crknili vsi še v garancijskem obdobju, ki je bilo dolgo 12 mesecev. 2 sta sedaj že drugič crknila ampak v 16. mesecu, ko garancija več ne velja. A to pomeni, da se lahko sklicujem na to direktivo???
Kolikor sem bral zakon je pri nas najmanj 1 letna garancija in nisem zasledil,da bi kaj pisalo o nujni 2.letni garanciji.
Zheegec ::
garancija in stvarna napaka nista isti zadevi!!!
Nekikr: če pri applu pri podaljšani ne dobiš zraven kakšnih posebnih pogojev (kar pri se zgodi dobiš v letaku), potem je najbrž enačena z navadno garancijo (zakonsko). Lahko pa, da stvarne napake sploh niso upoštevali, če nisi imel podaljšane apple care... Moram podrobno prebrati...
Nekikr: če pri applu pri podaljšani ne dobiš zraven kakšnih posebnih pogojev (kar pri se zgodi dobiš v letaku), potem je najbrž enačena z navadno garancijo (zakonsko). Lahko pa, da stvarne napake sploh niso upoštevali, če nisi imel podaljšane apple care... Moram podrobno prebrati...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Mavrik ::
Aha, torej se tudi vi strinjate, da je potrebno oglobiti Big Bang zaradi zavajanja kupcev. Poleg vseh ostalih, ki zadnje čase ponujajo take in drugačne podaljšane garancije. Apple care namreč krije sledeče:
...
Ne. A ti BigBang razlaga da imaš samo pol leta garancije za prenosnik in ti hoče prodati dodatek, čeprav imaš v resnici dve leti?
Dajte si že zaboga enkrat novico prebrat: ni problem AppleCare. Problem je zavajanje kupcev, za kar so kaznovani.
The truth is rarely pure and never simple.
Mustang2142 ::
nekikr ::
Mavrik, vsaj novico si preberi prosim.
Medtem pa je Apple v Italiji na svojih izdelkih oglaševal enoletno razširjeno garancijo Apple Care in možnost dokupa še dveh dodatnih let (skupaj tri), dvoletne osnovne garancije pa niso omenili.
Medtem pa je Big Bang v Sloveniji na svojih izdelkih oglaševal triletno razširjeno garancijo Se Zgodi in možnost dokupa še treh dodatnih let (skupaj šest), štiriletne osnovne garancije pa niso omenili (v primeru bele tehnike, sicer pa lahko vzameš tudi tri leta).
Razloži mi razliko prosim? Ker AppleCare ni osnovna garancija ampak dodatna storitev, dodatna "zaščita" če hočeš in kot taka niti nima nobene veze z osnovno garancijo. Identično kot triletna Se Zgodi, ki jo lahko kupiš in ti jo vsiljujejo ob vsakem nakupu, za artikle, ki imajo že v osnovi štiri leta garancije. Mislim, saj ne da se mi ne zdi čisto transparentno, ampak se mi zdi da če je Apple, Microsoft ali kdo drug ki ima kaj pod palcem, potem se že najde nekaj, da se vsaj malo zapolni proračunski primanjkljaj.
In Alien: nehaj pametovat in dvigni telefon že enkrat, ker bi rad zapravil en kupček denarja :)
Medtem pa je Apple v Italiji na svojih izdelkih oglaševal enoletno razširjeno garancijo Apple Care in možnost dokupa še dveh dodatnih let (skupaj tri), dvoletne osnovne garancije pa niso omenili.
Medtem pa je Big Bang v Sloveniji na svojih izdelkih oglaševal triletno razširjeno garancijo Se Zgodi in možnost dokupa še treh dodatnih let (skupaj šest), štiriletne osnovne garancije pa niso omenili (v primeru bele tehnike, sicer pa lahko vzameš tudi tri leta).
Razloži mi razliko prosim? Ker AppleCare ni osnovna garancija ampak dodatna storitev, dodatna "zaščita" če hočeš in kot taka niti nima nobene veze z osnovno garancijo. Identično kot triletna Se Zgodi, ki jo lahko kupiš in ti jo vsiljujejo ob vsakem nakupu, za artikle, ki imajo že v osnovi štiri leta garancije. Mislim, saj ne da se mi ne zdi čisto transparentno, ampak se mi zdi da če je Apple, Microsoft ali kdo drug ki ima kaj pod palcem, potem se že najde nekaj, da se vsaj malo zapolni proračunski primanjkljaj.
In Alien: nehaj pametovat in dvigni telefon že enkrat, ker bi rad zapravil en kupček denarja :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
kronik ::
Kaj pa pravite na ta primer:
Audi A6 3.0 TDI letnik 2006 ima serijsko napako (šobe). Če si avto servisiral pri njih, te je zamenjava stala 700 eur, sicer pa čez 3000. Kljub garanciji.
Očitno garancija ne pomeni brezplačne menjave - v tem primeru je to stvarna napaka? Problem pa je tudi, da moraš obvezno k pooblaščenemu servisu. V tem primeru te (redni) servis stane 400+ eur letno, če pa ga servisiraš sam pa 100 eur.
Ok ta primer mogoče ni primeren za to temo, ker elektronike ne more vsak servisirat, avte pa.
Audi A6 3.0 TDI letnik 2006 ima serijsko napako (šobe). Če si avto servisiral pri njih, te je zamenjava stala 700 eur, sicer pa čez 3000. Kljub garanciji.
Očitno garancija ne pomeni brezplačne menjave - v tem primeru je to stvarna napaka? Problem pa je tudi, da moraš obvezno k pooblaščenemu servisu. V tem primeru te (redni) servis stane 400+ eur letno, če pa ga servisiraš sam pa 100 eur.
Ok ta primer mogoče ni primeren za to temo, ker elektronike ne more vsak servisirat, avte pa.
darkolord ::
Odvisno, kakšna je ta napaka... Če kaj ne deluje tako, kot se pričakuje/oglašuje, da bo delovalo, potem je precej verjetno zrelo za brezplačno popravilo.
elKaktus ::
Glede BigBanga je tisto bolj kot dodatno zavarovanje, ker po podobnih trikih ponujajo podobna "kritja" tudi druge zavarovalnice, le da je ta v isti hisi in zato veliko bolj prirocna... ko ze ravno drzijo tvojo bancno v roki :) . Oglasevano je sicer res bolj kot "razsirjena garancija" oz "se zgodi- garancija" ali nekaj takegas, vendar ni to pa tista "prava" garancija. Pravo namrec doloci proizvajalec in je le to kot proizvajalec dolzan kriti (ce jo ze pri nakupu seveda oglasuje).
Mogoce je v tem primeru problem ravno v tem, ker je v gornjem primeru(Apple) v poziciji proizvajalca in "zavarovalnice"?
Glede gornje novice pa "400.000 evrov globe, ker niso izvajali obvezne dvoletne garancije" si pri tem zagotovo zasluzijo "lincanja dobrega imena" in veliko batin po prstih(denarnici).
Pri "in dodatnih 500.000 evrov globe, ker so z nejasnimi pogoji in zavajanjem ponujali kritje Apple Care" pa je glede na novico in debato srz problema v tem, ker niso posebej navedli, da imajo uporabniki po drzavnem zakonu pravico do dvoletne "garancijo" na stvarno napako? A v tem pogledu ne zavajajo/krsijo vsi proizvajalci(tudi npr. HP care pack,Toshiba se zgodi)/prodajalci , ker se nisem zapazil, da bi kdo v kaksni pogodbi/racun/garanciji/dodatni granciji (pa prakticno vedno preberem tudi drobne tiske)kdaj kaj takega omenjal, kot je zapisano v zakonu. Kdo kaj vec ve na to temo? So sploh dolzni oglasevat kaj takega ..kar je za njih bolj breme a je vseeno sprejeto z zakonom?
Mogoce je v tem primeru problem ravno v tem, ker je v gornjem primeru(Apple) v poziciji proizvajalca in "zavarovalnice"?
Glede gornje novice pa "400.000 evrov globe, ker niso izvajali obvezne dvoletne garancije" si pri tem zagotovo zasluzijo "lincanja dobrega imena" in veliko batin po prstih(denarnici).
Pri "in dodatnih 500.000 evrov globe, ker so z nejasnimi pogoji in zavajanjem ponujali kritje Apple Care" pa je glede na novico in debato srz problema v tem, ker niso posebej navedli, da imajo uporabniki po drzavnem zakonu pravico do dvoletne "garancijo" na stvarno napako? A v tem pogledu ne zavajajo/krsijo vsi proizvajalci(tudi npr. HP care pack,Toshiba se zgodi)/prodajalci , ker se nisem zapazil, da bi kdo v kaksni pogodbi/racun/garanciji/dodatni granciji (pa prakticno vedno preberem tudi drobne tiske)kdaj kaj takega omenjal, kot je zapisano v zakonu. Kdo kaj vec ve na to temo? So sploh dolzni oglasevat kaj takega ..kar je za njih bolj breme a je vseeno sprejeto z zakonom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: elKaktus ()
nekikr ::
Big Bang prodaja računalnike lastne blagovne znamke in so v poziciji proizvajalca in zavarovalnice. Identična stvar kakor koli obrneš - razen, če je bilo zadaj še nekaj kar pa ne vemo. Ampak glede na znane informacije je jasno edino to, da je Italija globoko v dreku in molzejo tiste, ki še kaj imajo. Se ne bi čudil, če bi kazen naslednji mesec doletela Microsoft, zaradi zastonj Notepada. Recimo milijarda evrov, da bo okrogla številka.
para! ::
Glede na pičlo kazen, ki so jo izrekli v tem primeru, so bolj slabo nafilali luknjo v proračunu.
lp
lp
Death before dishonor!
MrStein ::
Uf, ta članek pa rabi dodatek, kjer se nekaj detajlov dodatno (ob)razloži.
1.) tole (da garancija in jamstvo za napake niso ista stvar)
2.) "Obvezna je 1-letna garancija" ... v Sloveniji in Madžarski!!! V drugih državah ni (obvezna). (to se sicer direktno ne tiče novice, ampak bolj komentarjev)
3.) garancijo (obvezno ali prostovoljno) ponuja proizvajalec (ponavadi preko uradnih zastopnikov oziroma pooblaščenih serviserjev)
4.) odgovornost za stvarne napake je odgovornost prodajalca do kupca in nikogar drugega
Glej zgoraj.
Če ti je iPad prodal Big Bang, je on in samo od odgovoren za stvarne napake (za rok dveh let).
(in uradni serviser je odgovoren za garancijo, minimalno enoletno)
PS: Glede obveščanja kupca o teh pravicah imajo po državah različne predpise. Nekdo lahko pogleda kako je pri nas. V Nemčiji so kar strogi glede tega. (in trgovine tožijo ena druge na veliko, če odkrijejo, da se tadrugi ne držijo točno črke zakona, kar je dodaten hec, ker je uradni organ za te zadeve izdal uradna navodila, kako se kupec o teh pravicah pravilno obvesti, ampak se ta uradna navodila slučajno niso skladala z uradno veljavnim zakonom + v Nemčiji imajo ekspres "sodbe", za katere ne rabi tožnik niti odvetnika in je takoj pravnomočna. Celi cirkus, vreden lastnega članka)
Garancija in stvarna napaka nista isti stvari, tako da je novica napisana malo netočno. Obvezna je 1-letna garancija in 2-letna možnost uveljavljanja stvarne napake.
1.) tole (da garancija in jamstvo za napake niso ista stvar)
2.) "Obvezna je 1-letna garancija" ... v Sloveniji in Madžarski!!! V drugih državah ni (obvezna). (to se sicer direktno ne tiče novice, ampak bolj komentarjev)
3.) garancijo (obvezno ali prostovoljno) ponuja proizvajalec (ponavadi preko uradnih zastopnikov oziroma pooblaščenih serviserjev)
4.) odgovornost za stvarne napake je odgovornost prodajalca do kupca in nikogar drugega
Nekaterim se vidi,da si sploh niso prebrali zakona o potrošnikih v republiki Sloveniji.Če ste slučajno lastnik Appla(katerikoli produkt oz. izdelek) jih lahko greste osebno tožit(če tega ne bo država storila),kajti kršene so osnovne pravice potrošnika.
murmur, ta trgovina ni v lasti Apple-a.
lp
Nima veze,prodaja se njihov izdelek in se ravna,kot,da bi bila njihova trgovina.
Glej zgoraj.
Če ti je iPad prodal Big Bang, je on in samo od odgovoren za stvarne napake (za rok dveh let).
(in uradni serviser je odgovoren za garancijo, minimalno enoletno)
PS: Glede obveščanja kupca o teh pravicah imajo po državah različne predpise. Nekdo lahko pogleda kako je pri nas. V Nemčiji so kar strogi glede tega. (in trgovine tožijo ena druge na veliko, če odkrijejo, da se tadrugi ne držijo točno črke zakona, kar je dodaten hec, ker je uradni organ za te zadeve izdal uradna navodila, kako se kupec o teh pravicah pravilno obvesti, ampak se ta uradna navodila slučajno niso skladala z uradno veljavnim zakonom + v Nemčiji imajo ekspres "sodbe", za katere ne rabi tožnik niti odvetnika in je takoj pravnomočna. Celi cirkus, vreden lastnega članka)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Italija kaznovala Apple in Samsung zaradi upočasnjevanja telefonov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 18913 (16044) | MrStein |
» | Apple začenja deliti dividende in odkupovati lastne delnice (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16549 (11322) | Invictus |
» | EU žuga Applu zaradi zavajajočega oglaševanjaOddelek: Novice / Ostale najave | 6444 (5014) | tomaz- |
» | Apple zavajal v Italiji, pritožba zavrnjenaOddelek: Novice / Ostale najave | 7946 (6521) | gendale |
» | Apple zaradi zavajanja oglobljen v ItalijiOddelek: Novice / Ostale najave | 15187 (12873) | MrStein |