» »

Fukušima - jedrski incident, peti dan

Fukušima - jedrski incident, peti dan

Posnetek štirih reaktorjev s torka

Sreda, satelitski posnetek poškodovane elektrarne

Slo-Tech - Pet dni po potresu in cunamiju kriza v nuklearni elektrarni Fukušima I še vedno ni končana. Medtem, ko so ob poldne po lokalnem času potrdili, da so reaktorji 1, 2 in 3 v elektrarni Fukušima II ohlajeni in ugasnjeni ter da enoto 4 pripravljajo na popoln izklop, se je drama v centrali Fukušima I nadaljevala. Zapleti pri reševanju problema so botrovali temu, da so francoski strokovnjaki preklasificirali nesrečo na 6. stopnjo (od 7) po INES, kar pomeni drugo najhujšo nesrečo takoj za dogajanjem v Černobilu. Japonci še vedno vztrajajo pri klasifikaciji stopnje 4, medtem ko IAEA še ni podala uradne klasifikacije.

Zgodaj zjutraj so najprej opazili poškodbe na reaktorski zgradbi enote 4, ki bi naj nastale kot posledica eksplozije v enoti 3. Poleg tega so poročali, da je poškodovana enota za kondenzacijo pare na enoti 2, zaradi česar uhaja radioaktivna para iz reaktorja v reaktorsko zgradbo. To dejstvo je še spremljal dvig izmerjene radioaktivnosti na 965 μSv/h, kar je že čez zakonsko dovoljeno dozo. Kasneje se je stopnja radioaktivnosti dvignila čez 8.000 μSv/h in kmalu zatem padla na 2.400 μSv/h, kar je sprožilo evakuacijo večine osebja iz elektrarne.

Temu je dopoldne, okoli desetih po lokalnem času, še po eksploziji sledil požar na palicah z izrabljenim gorivom v zgradbi enote 4. Zaradi poškodb zgradbe je radioaktivna para uhajala v atmosfero, dvig radioaktivnosti v okolici pa je povzročil dodatno evakuacijo delavcev še iz zgradbe reaktorja 4. Približno opoldne so pri TEPCO sporočili, da je bil požar v zgradbi reaktorja 4 pogašen. Obenem sporočijo, da sta v stavbi dve osemmetrski luknji, skozi katere so pri gorenju uhajali radioaktivni plini v ozračje. Ker podatka o požaru niso sporočili japonskemu premierju Naoto Kanu, ta javno jezno kritizira dejanja vodstva TEPCO in do nadaljnjega prepove kakršnokoli evakuacijo osebja z elektrarne.

Popoldne prispe še novica, da voda v bazenu s porabljenimi palicami enote 4 vre in da radioaktivna para uhaja v ozračje, za povrh vsega pa so še opazili segrevanje vode v teh bazenih še na enotah 5 in 6. Dan zaključi še dobra novica z enote 2, kjer poročajo, da se gladina vode v reaktorju 2 ponovno dviga in pokriva palice.

Tekom dneva so še tudi prepovedali polete v polmeru 30km okoli elektrarne, še vedno evakuirajo vse prebivalce znotraj 20km kroga, vsem znotraj 30km kroga pa je vlada ukazala, naj ostanejo doma in ne hodijo na prosto.

Stanje reaktorjev v elektrarni Fukušima 1 je tako trenutno:

Reaktor 1 - hlajenje reaktorja ne deluje, uničen je precejšen del zgradbe. Zadrževalni hram je nedotaknjen in napolnjen z morsko vodo. Obenem črpajo morsko vodo v reaktor in pritisk v posodi je trenutno stabilen. Iz betonskega hrama v zrak spuščajo radioaktivno paro in tako regulirajo pritisk; voda pokriva približno polovico gorivnih palic.

Reaktor 2 - hlajenje reaktorja ne deluje, reaktorska zgradba je poškodovana. Reaktor je bil nekaj ur popolnoma brez vode, sedaj so ga že uspešno dopolnili vsaj do sredine - skoraj gotovo je prišlo do taljenja gorivnih palic. Pritisk v reaktorju je enak atmosferskemu kljub črpanju vode, kar kaže na to, da primarni krog ni več sklenjen in da radioaktivna para z delci goriva uhaja iz zadrževalnega hrama. Pripravljajo se na spuščanje pare iz zadrževalnega hrama, medtem pa se še tudi odločajo, ali bodo zadrževalni hram napolnili z vodo.

Reaktor 3 - hlajenje reaktorja ne deluje, uničen je precejšen del zgradbe. Zadrževalni hram je nedotaknjen, v reaktor črpajo morsko vodo. Pritisk v reaktorju je stabilen, v ozračje spuščajo radioaktivno paro iz zadrževalnega hrama. Zaenkrat se še odločajo, če bodo zadrževalni hram kot pri enoti 1 napolnili z vodo.

Reaktor 4 - reaktor je ohlajen in ugasnjen. Reaktorska zgradba je poškodovana od eksplozije, zagorele so palice v bazenu z izrabljenim gorivom.
Raven vrele vode v bazenu z izrabljenim gorivom je nizka in jo sproti dolivajo.

Reaktorja 5 in 6 - reaktorja sta ohlajena in ugasnjena, opazili so segrevanje bazenov z izrabljenim gorivom, podobno kot pri enoti 4.



Krize tako še ni konec, zadnje meritve pa kažejo, da se je radioaktivno sevanje v okolici reaktorja 4 dvignilo do 400 mSv/h, kar je že doza, nevarna zdravju (za primerjavo - stopnja radioaktivnosti se v Sloveniji trenutno giblje med 55 in 120 nSv/h, kar je približno 4.000.000-krat manj). Naslednjih 48 ur bo kritičnih, saj bodo kasneje verjetno reaktorji dovolj hladni, da bo kriza mimo.

Povečano radioaktivnost so zaznali tudi v ameriški vojaški bazi Yokosuka, prav tako so zaznali povečano radioaktivnost (a še vedno pod dovoljenimi mejami) v Tokiu. Vseeno so novice v glavnem mestu povzročile paniko in ljudje derejo v trgovine tablete kalijevega jodida.



Torek, 23:45 (CET) - Požar v 4. bloku ponovno izbruhne.
00:03 NHK poroča, da plameni na zgradbi 4 niso več vidni. NISA poroča, da pogrešajo dva delavca s četrtega bloka. Oblast v Tokiu pravi, da je stopnja radioaktivnosti v mestu 10-krat večja od normalne, a skrbi za zdravje ni.
2:58 TEPCO pravi, da se sedaj morda greje bazen z izrabljenim gorivom v tretjem bloku elektrarne.
4:55 Nov potres s preliminarno magnitudo 6
5:37 Edano: Zadrževalni hram tretjega bloka morda poškodovan
6:08 Delavci začasno zapustijo elektrarno zaradi povečane radioaktivnosti.
8:26 Japonska poskuša ohladiti tretji blok JE z dostavo vode z vojaškimi helikopterji.
8:31 V "pitni" vodi v Fukušimi odkrite sledi cezija in joda.
8:33 Japonski cesar izrazi globoko zaskrbljenost nad razmerami.
Nov povzetek stanja.
9:26 Pri TEPCO izjavijo, da zaradi prevelike radioaktivnosti ne morejo nadaljevati s hlajenjem reaktorjev.
10:25 Zaradi visoke stopnje sevanja se prekine operacija zalivanja bloka št. 3 z vodo s helikopterji japonskih samoobrambnih sil.
10:31 Pri TEPCO izjavijo, da črpajo vodo v reaktorja 5 in 6.
11:50 Kyodo poroča, da so v prefekturi Fukušima v pitni vodi zasledili cezij in jod.
12:17 NHK poroča, da bo japonska policija poskušala ohladiti bazen s porabljenim gorivom v enoti 4 z uporabo vodnega topa. Francoska vlada poda izjavijo, da je Japonska zgubila kontrolo nad situacijo in da naj se vsi Francozi vrnejo domov.
14:40 Reuters poroča, da bo pri črpanju vode v reaktor 3 in bazen izrabljenih palic v zgradbi 4 pomagala vojska.
14:50 Ruski šef jedrske varnosti izjavi, da dogajanje poteka po najslabšem možnem scenariju.

Poskusi polivanja reaktorja 3 s helikopterja lahko pomenijo samo to, da zadrževalni hram ni več cel, saj drugače tako početje nima smisla.

16:52 IAEA je potrdila, da so jedra reaktorjev 1, 2 in 3 poškodovana.

17:18 Ameriška vojska načrtuje prelet vohunskega letala nad JE za pridobitev infrardečih posnetkov. Ameriške sile se elektrarni ne smejo približevati na manj kot 90 km.

18:59 Velika Britanija priporoča svojim državljanom, da zapustijo območje Tokia in območja severno od Tokia..
19:13 Bazen z izrabljenim gorivom pri četrtem bloku brez vode. "Radioaktivnost zelo visoka."
19:15 Američani pozivajo svoje državljane, da zapustijo radij 80 km okoli elektrarne.
23:09 Japonska agencija za jedrsko varnost sporoča, da stopnja radioaktivnosti okoli elektrarne že 12 ur pada.

380 komentarjev

««
«
1 / 8
»»

tony1 ::

Lepo bi bilo, če bi se pisec novice potrduil jasno napisati, kje so vrednosti v mili kje pa v mikro S. mS dela samo nepotrebno zmedo. Se strinjamo?

Mavrik ::

tony1 je izjavil:

Lepo bi bilo, če bi se pisec novice potrduil jasno napisati, kje so vrednosti v mili kje pa v mikro S. mS dela samo nepotrebno zmedo. Se strinjamo?


Kaj pa ni jasnega? Pred vrednostmi v mikro je SI predpona za mikro (μ), pred vrednosti v mili je SI predpona za mili (m), pred vrednostmi v nano je predpona za nano (n).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Spc ::

Torek, 23:45 (CEST) - Požar v 4. bloku ponovno izbruhne.


CEST = UTC + 2
CET = UTC + 1

Slovenija je trenutno UTC+1 oziroma CET, tako da popravite to v novici.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Mavrik ::

D'oh. Fixed.
The truth is rarely pure and never simple.

CaqKa ::

Temu je dopoldne, okoli desetih po lokalnem času, š

nevem kdo si je zmislo pisanje s tem lokalnim časom.. nikoli nevem al je lokalnost mišljena na slovenijo, kjer je novica objavljena ali na v tem primeru japonsko kjer se vse skupaj dogaja. ni bolj normalno napisat po japonske ali pa po slovenskem času?

sam pa traja da bodo to porihtali.
so kakšne argumentacije zakaj s francozi prekvalificirali v 6. stopnjo?

Meizu ::

Oboje je pomembno, da imamo lahko jasno predstavo kaj se je kdaj zgodilo.

Spc ::

CaqKa je izjavil:

Temu je dopoldne, okoli desetih po lokalnem času, š

nevem kdo si je zmislo pisanje s tem lokalnim časom.. nikoli nevem al je lokalnost mišljena na slovenijo, kjer je novica objavljena ali na v tem primeru japonsko kjer se vse skupaj dogaja. ni bolj normalno napisat po japonske ali pa po slovenskem času?

sam pa traja da bodo to porihtali.
so kakšne argumentacije zakaj s francozi prekvalificirali v 6. stopnjo?


Slovenija:
CET: UTC+1 (Central European Time)
Fukushima:
JST: UTC+9 (Japan Standard Time)

Torej +8 ur.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

pegasus ::

Evo ena kost za vse zelene in nasprotnike jedrske energije drugih barv - naravni jedrski reaktorji: http://www.damninteresting.com/natures-...

Ales ::

Fascinantno, nisem še slišal za to.

Kljub temu pa se mi niti ne sanja, kakšno vezo ima to z zelenimi, sivokodrlajsastimi in vsemi drugimi... že če zdaj pogledaš proti nebu in kje vidiš kako zvezdo, imaš prav lep primer neskončne kopice naravnih reaktorjev. Jutri zjutraj pa bo eden tak reaktor viden še prav od blizu... če ne bo oblačno... So? Misliš da bo to zelene kaj pretreslo? Briga njih. :D

whatever ::

Po poročanju CNNa, naj bi evakuirali prav vse delavce iz elektrarne...
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Double_J ::

Seveda... tle ne bo takšnih ki bi žrtvovali lajf kot v Černobilu.

Sedaj pa se pripravite na oblačke...
Dve šivanki...

Ales ::

BBC News: "Mr Edano, Japan's chief government spokesman, says workers trying to douse the reactors with water were forced to retreat when radiation levels surged there."

Se pravi, umaknili so se in opustili polivanje/zalivanje reaktorjev z vodo, BBC ne omenja evakuacije.

Hm. Ja, ne zveni dobro tale razvoj dogodkov.

whatever ::

Double_J je izjavil:

Seveda... tle ne bo takšnih ki bi žrtvovali lajf kot v Černobilu.

Sedaj pa se pripravite na oblačke...


Mogoče bodo, sej so nacija kamikaz in samurajev.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

bajsibajsi ::

Preprican sem, da japoncem ne manjka dovolj pogumnih ljudi, da bi se v primeru neizogibnega a nujnega primera nekdo javil za "nepovratno akcijo". Po gledanju posnetkov, se mi zdi kar neverjetno kako "dobro" se drzijo ljudje. Njihove besede so kratko malo neverjetne, ko odgovarjajo novinarjem ali svojim svojcem (po telefonu) v vsej tisti bedi in kaosu.

V Cernobilu ni bilo druge moznosti. Tiste skuba potapljace so enostavno potrebovali. Ponudeno so imeli denar, avto, prezivljanje druzine in razne druge bonuse... ceprav je bilo jasno, da oni sami tega ne bodo mogli nikoli koristiti. -.-

Tezko se je predstavljati, kaj gre cloveku po glavi v trenutkih takih odlocitev. Se mi zdi, da imeti samo "velka jajca", zlasti po tem ko tocno vec, kaj vse te caka v nadaljnjem zivljenju - neznosne muke do pricakovane smrti, ni dovolj. Treba je imeti tisto nekaj vec. Kar se pokaze pri nekaterih ljudeh, ko je nekaj preprosto treba narediti.

poweroff ::

Vsepovsod se najdejo ljudje, ki znajo narediti pravo stvar, ko je treba.
sudo poweroff

Pšenični ::

"Vsepovsod se najdejo ljudje, ki znajo narediti pravo stvar, ko je treba."


Le da gre tukaj za pogoltnost kapitalistov. Jaz bi kar njih poslal not. Že prihaja na dan, da elektrarna sploh ni bila grajena za te moči potresov, da so prihranili na prostoru, so hranili odpadke v isti zgdradbi kot je reaktor in podobno.

Zdej prihaja račun, ki bo nedvomno spremenil cel svet.

gruntfürmich ::

premier je dobro povedal: evakuacije NEMA! porihtati morajo situacijo pa če jih 100 umre pri tem.
zdaj ni več uprašanje njihovo življenje, ampak morda kar usoda celotne regije, če ne planeta. vodilne pa bodo itq za jajce obesli po koncu. pri nas bi jih verjetno nagradili...:O
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Spc ::


Zdaj so že 3 Severely Damaged.
:8)
 

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Primoz ()

Pšenični ::

"premier je dobro povedal: evakuacije NEMA! porihtati morajo situacijo pa če jih 100 umre pri tem."

Nej grejo vodilni v helikopter in mečejo pesek na reaktorje. Vse je v ruševinah, tko da najprej je potrebno vse počistiti, potem šele hlajenje, ampak se mi zdi, da je že prepozno. Zadeva je že davno ušla iz rok.

Blisk ::

gruntfürmich je izjavil:

premier je dobro povedal: evakuacije NEMA! porihtati morajo situacijo pa če jih 100 umre pri tem.
zdaj ni več uprašanje njihovo življenje, ampak morda kar usoda celotne regije, če ne planeta. vodilne pa bodo itq za jajce obesli po koncu. pri nas bi jih verjetno nagradili...:O


Ne bodo jih za jajca obesili.
Ker bodo to storili sami sebi!

To je narod, ki še vedno ve kaj pomeni čast.
Pri nas folk sam ve kaj pomeni lopov!

Pšenični je izjavil:

"premier je dobro povedal: evakuacije NEMA! porihtati morajo situacijo pa če jih 100 umre pri tem."

Nej grejo vodilni v helikopter in mečejo pesek na reaktorje. Vse je v ruševinah, tko da najprej je potrebno vse počistiti, potem šele hlajenje, ampak se mi zdi, da je že prepozno. Zadeva je že davno ušla iz rok.


Zaradi kapitala. Če bi pravočasno začeli črpat morsko vodo v reaktorje bi bilo vse ok.
Ampak škoda elektrarne, to precej stane.....zdaj imajo kar so hoteli!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

Samuel ::

Ni mi jasno zakaj ne uporabijo generatorje iz treh zaustavljenih rektorjev, ki so kao v remontu.

poweroff ::

gruntfürmich je izjavil:

premier je dobro povedal: evakuacije NEMA! porihtati morajo situacijo pa če jih 100 umre pri tem.

Lahko je s tujim k***m po koprivah mahat.

Saj so navadni delavci, niti vojaki niso.
sudo poweroff

Blisk ::

Wikileaks je že dal ven depeše od Japoncev. Menda so že leta 2008 prikrivali velike težave z JE elektrarnami, odpadki, itd.

Tako, da po moje, kot sem že nekajkrat rekel, dejansko stane je verjetno precej precej bolj hudo, kot ga hočejo Japonci prikazati. Seveda spet bo narod plačal največjo ceno.

A. Smith ::

Pritisk v reaktorju je enak atmosferskemu kljub črpanju vode, kar kaže na to, da primarni krog ni več sklenjen in da radioaktivna para z delci goriva uhaja iz zadrževalnega hrama. Pripravljajo se na spuščanje pare iz zadrževalnega hrama, medtem pa se še tudi odločajo, ali bodo zadrževalni hram napolnili z vodo.

Mislim, da tole ni prav napisano.
Tisto, kar je počeno, je reaktorski oklep (pressure vessel), ne pa zadrževalni hram (železobetonski bunker okrog reaktorja).
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

driver_x ::

Blisk je izjavil:

Wikileaks je že dal ven depeše od Japoncev. Menda so že leta 2008 prikrivali velike težave z JE elektrarnami, odpadki, itd.

Tako, da po moje, kot sem že nekajkrat rekel, dejansko stane je verjetno precej precej bolj hudo, kot ga hočejo Japonci prikazati. Seveda spet bo narod plačal največjo ceno.


Informacije so sigurno precej olepšane, ampak kake katastrofe apokaliptičnih razsežnosti pa vseeno ne bi mogli dolgo prikrivati.

opeter ::

driver_x je izjavil:

Informacije so sigurno precej olepšane, ampak kake katastrofe apokaliptičnih razsežnosti pa vseeno ne bi mogli dolgo prikrivati.


Saj je verjetno dolgo časi tudi ne bodo. Le vprašanje časa in se bo zgodilo točno to, kar je napisano pri koncu v prejšnji novici z rimsko dve.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

BALAST ::

To je katastrofa, ampak ni pa apokaliptična... glej ameriške jedrske poizkuse, pa njihovo prikrivanje katastrof.
Danes se pa gre samo še kdo bo koga bolj očrnil, da bo taisti imel večji dobiček.

Pšenični ::

"Sekretar kabineta japanskog premijea Jukio Edano izjavio je da se nivo zračenja menja i da sada sa 1.000 milisiverta opada na 600 do 800, koliko je izmereno jutros, što je i dalje više od proseka, te da su radnici povučeni sa gašenja požara jer su im životi bili ugroženi."

Radijacija še enkrat večja kot včeraj. V treh urah dobiš smrtno dozo.

andromedar ::

2 delavca iz 4. reaktorja pogrešajo?
Eh?

opeter ::

BALAST je izjavil:

To je katastrofa, ampak ni pa apokaliptična... glej ameriške jedrske poizkuse, pa njihovo prikrivanje katastrof.
Danes se pa gre samo še kdo bo koga bolj očrnil, da bo taisti imel večji dobiček.


To itak. Nekdo ima vedno neko korist (pa naj bo to korist v materialneh ali drugačnem smislu) iz nesreče drugega oz. drugih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Blisk ::

driver_x je izjavil:

Blisk je izjavil:

Wikileaks je že dal ven depeše od Japoncev. Menda so že leta 2008 prikrivali velike težave z JE elektrarnami, odpadki, itd.

Tako, da po moje, kot sem že nekajkrat rekel, dejansko stane je verjetno precej precej bolj hudo, kot ga hočejo Japonci prikazati. Seveda spet bo narod plačal največjo ceno.


Informacije so sigurno precej olepšane, ampak kake katastrofe apokaliptičnih razsežnosti pa vseeno ne bi mogli dolgo prikrivati.


Tako je bilo tudi v Černobilu.
Danes pa....

s1m0n ::

Glede sevanja nič pretiranega! (meritve na postaji z trenutno največjo količino sevanje vse ostale postaje so pod 800 nGy/h)
Postaja je ca 150km od Fukushima Daiichi in le nekaj km od JE Tokai II.

graf sevanje

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Primoz ()

Valvoline ::

A mi kdo razloži,v čem je fora konzumiranja joda v primeru sevanja?

AngelOfDeath ::

A. Smith je izjavil:

Pritisk v reaktorju je enak atmosferskemu kljub črpanju vode, kar kaže na to, da primarni krog ni več sklenjen in da radioaktivna para z delci goriva uhaja iz zadrževalnega hrama. Pripravljajo se na spuščanje pare iz zadrževalnega hrama, medtem pa se še tudi odločajo, ali bodo zadrževalni hram napolnili z vodo.

Mislim, da tole ni prav napisano.
Tisto, kar je počeno, je reaktorski oklep (pressure vessel), ne pa zadrževalni hram (železobetonski bunker okrog reaktorja).



Baje so počeni vsi oklepi...
edit: Slovnica

McGregorSL ::

10x povečano sevanje a skrbi za zdravje ni? Prav super verjetno tut ne...

genesiss ::

Neradioaktivni jod se nakopiči v ščitnici in s tem prepreči radioaktivnemu da bi se zadrževal tam, zato ga hitreje izločimo. Je pa zelo pomembno kdaj ga vzameš, najboljše nekaj ur pred izpostavljenostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genesiss ()

s1m0n ::

McGregorSL je izjavil:

10x povečano sevanje a skrbi za zdravje ni? Prav super verjetno tut ne...


Teh 10x več ni zaskrbujoče! Lahko pa je par km vstran tudi normalna vrednost!

Spc ::

Friška slika:



Edit:
Zakaj slo-tech kompresira in majnša slike ?
Naj bodo v originalni velikosti/kvaliteti.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

A. Smith ::

AngelOfDeath je izjavil:

A. Smith je izjavil:

Pritisk v reaktorju je enak atmosferskemu kljub črpanju vode, kar kaže na to, da primarni krog ni več sklenjen in da radioaktivna para z delci goriva uhaja iz zadrževalnega hrama. Pripravljajo se na spuščanje pare iz zadrževalnega hrama, medtem pa se še tudi odločajo, ali bodo zadrževalni hram napolnili z vodo.

Mislim, da tole ni prav napisano.
Tisto, kar je počeno, je reaktorski oklep (pressure vessel), ne pa zadrževalni hram (železobetonski bunker okrog reaktorja).



Baje so počeni vsi oklepi...


Bullshit. Hočem vir.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Dragi ::

8:31 V "pitni" vodi v Fukušimi odkrite sledi cezija in joda.


Kako se ni nobeden spotaknil ob to?!!
Ali to pomeni da "nekaj" pronica v podtalnico?!

s1m0n ::

Na sliki se lepo vidi, da je res na reaktorju 1 šla le ta streha za 3,4 pa ne morem tega rečt :)
Zgleda mi kot da je tam šla celotna zunanja struktura (tudi betonske stene).
Tak, da so bazeni (začasni) za odpadno na zraku.
Važno je le, da je reaktor cel!

Da še dodam: Kje pa so generatorji (dizel) za pomožno hlajenje ob izpadu elektrike ?
Pri JE Fukushima Daini (No.2) so lepo vidni, da ima vsak reaktor po dva dizelska generatorja tu jih ne najdem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Valvoline ::

Ekonomski analitiki računajo da bo potres vrnil japosnko gospodarstvo in bdp za 20 let nazaj,recesija je itak bla neizogibna že pred potresom,vse več govoric je tut o neizogibnem bankrotu države. Big shit vglavnem.

andrejus ::

Valvoline je izjavil:

Ekonomski analitiki računajo da bo potres vrnil japosnko gospodarstvo in bdp za 20 let nazaj,recesija je itak bla neizogibna že pred potresom,vse več govoric je tut o neizogibnem bankrotu države. Big shit vglavnem.



To je mogoče res na začetku, samo kolikor jaz razumem bo ta katastrofa lahko potegnila Japonsko iz recesije.

Malajlo ::

Analitiki spet nabijajo. 20 let. Zakaj ne 25? Ali pa 30, da se sliši bolj grozljivo? Dol bo čez leto, dve kot da se ni nič zgodilo (razen če bo res šlo kaj v luft, potem jim bo ljudi zmanjkalo)

Blisk ::

Bankrot Japoncev bo pomenil popolno prevlado Kitajcev in Korejcev.....

Situacijo v svetu, ki ga in ga še bodo pretresale takele hude katastrofe lahko reši samo dvoje.
Socializem ali vojna.......

andrejus ::

Blisk je izjavil:

Bankrot Japoncev bo pomenil popolno prevlado Kitajcev in Korejcev.....

Situacijo v svetu, ki ga in ga še bodo pretresale takele hude katastrofe lahko reši samo dvoje.
Socializem ali vojna.......


Ma kak bankrot Japoncev??? Škode je za manj kot 200 milijard USD, njihov BDP je pa:

5,390 milijard USD

EDIT: Zmotil sem se njihov BDP je:
5.312.500.000.000 USD

(sploh nisem navajen na take številke)


Zakaj nebi ljudje preživeli? O čem sploh govorimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrejus ()

Izi ::

andrejus je izjavil:

To je mogoče res na začetku, samo kolikor jaz razumem bo ta katastrofa lahko potegnila Japonsko iz recesije.

Se strinjam, Če le ne bo šlo vse skupaj k vragu in bo dovolj ljudi preživelo, bodo imeli spet veliko dela z obnavljanjem države in to ne samo Japonska ampak tudi ostale države, ki bodo pomagale pri obnovi.
Naj se sliši še tako kruto, take nesreče in seveda tudi vojne vedno na koncu prinesejo pozitiven razvoj gospodarstva.

Tudi ljudje bodo na koncu bolj zadovoljni, ker bodo imeli več dela in spet neke cilje pred seboj. Brezdelno posedanje doma ali v gostilni, ko imaš polno rit vsega prinese samo nesrečo ljudi in razbijanje po ulicah, kar trenutno vidimo v Evropi.

andrejus je izjavil:

Zakaj nebi ljudje preživeli? O čem sploh govorimo?

A si ob tej jedrski nesreči že pozabil, da je Japonsko prizadel hud potres in je na tisoče ljudi pobil Cunami? Pravzaprav je lahko mrtvih že na sto tisoče Japoncev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Phobias ::



In to se sedaj dogaja...

andrejus ::


A si ob tej jedrski nesreči že pozabil, da je Japonsko prizadel hud potres in je na tisoče ljudi pobil Cunami? Pravzaprav je lahko mrtvih že na sto tisoče Japoncev.


Včeraj sem gledal CNN je bilo rečeno da je ugotovljenih mrtvih cca 3000 ljudi, pogrešenih pa cca 7.000. Torej ne vem zakaj Japonci nebi preživeli. Njoh pa je tam cca 125 mio ljudi.

Sedaj bom jaz Japonski pomagal verjetno tako, da si bom kupil japonski avto. Mazdo 6 karavan. Petletna garancija in 10 letna asistenca. Dizel 2.2 130 KM z verigo, niti pumpa od vode ni predvidena za zamenjavo. Kot ljubitelj Passata lahko rečem, da se bo moral VW še malce bolj potruditi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrejus ()
««
«
1 / 8
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fukušima - jedrski incident v teku (IV) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
24572087 (59266) Pyr0Beast
»

Fukušima - jedrski incident v teku (II) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
398114881 (92219) Pyr0Beast
»

Fukušima - jedrski incident, peti dan (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
380115250 (98109) Keyser Soze
»

Fukušima - jedrski incident stopnje 4 v teku (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
20880830 (67435) Pyr0Beast

Več podobnih tem