Forum » Na cesti » Neopravljen tehnični pregled
Neopravljen tehnični pregled
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Letošnje vrednosti plinov (2025 - NI OPRAVIL)
CO pri nizkih obratih (900 RPM): 0,3%
CO pri višjih obratih (2380 RPM): 0,4%
Lambda: 0,99
Lanske vrednosti (2024 - OPRAVIL)
CO pri nizkih obratih (700 RPM): 0,0%
CO pri višjih obratih (2800 RPM): 0,2%
Lambda: 1,00
Odkar smo lani dobili nov avto, se je vzorec uporabe tega avta spremenil, in sicer vožnja samo izrecno na kratke razdalje (minuta, dve vožnje). Z drugimi besedami, verjetno se do danes od sredine prejšnega leta niti ogrel pravilno ni. Kilometrov tudi ni naredil od lani.
Avto bi še obdržal za točno ta namen, če bi se to dalo zrihtat brez nekih večjih komplikacij. Sumim da so krive fure na kratke razdalje. S kakšno verjetnostjo Bi tole vključno s par dni teranja na visokih obratih rešilo problem?
1.3 Bencinar
80 konjev
CO pri nizkih obratih (900 RPM): 0,3%
CO pri višjih obratih (2380 RPM): 0,4%
Lambda: 0,99
Lanske vrednosti (2024 - OPRAVIL)
CO pri nizkih obratih (700 RPM): 0,0%
CO pri višjih obratih (2800 RPM): 0,2%
Lambda: 1,00
Odkar smo lani dobili nov avto, se je vzorec uporabe tega avta spremenil, in sicer vožnja samo izrecno na kratke razdalje (minuta, dve vožnje). Z drugimi besedami, verjetno se do danes od sredine prejšnega leta niti ogrel pravilno ni. Kilometrov tudi ni naredil od lani.
Avto bi še obdržal za točno ta namen, če bi se to dalo zrihtat brez nekih večjih komplikacij. Sumim da so krive fure na kratke razdalje. S kakšno verjetnostjo Bi tole vključno s par dni teranja na visokih obratih rešilo problem?
1.3 Bencinar
80 konjev
- spremenilo: OutOfTheBox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pegasus ::
Nič ni treba vlivat, samo dobro ogret avto pripelji na servis. Kak izlet po kakem bližnjem hribu bo zadostoval.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bezukhoff ::
Pred tehničnim bi šel mogoče na avtocesto, toliko da skuriš vse te saje ven, ker načeloma kolikor sem opazil, vsaj tam kjer sam opravljam preglede, avto pustijo nekaj časa teči na visokih obratih in začuda plini po dokaj hitrem času upadejo na, er, sprejemljivo raven.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Ja sej baje da so ga teral tam ene 15 min (nisem jaz peljal na tehnični), in 3x merili na dveh različnih napravah lol. Avto je na koncu verjetno bil že segret dovolj, da če bi vse štimalo, bi verjetno zadeva šla skozi. Drži pa da je šel tja popolnoma mrzel (200m iz lokacije do tehničnega).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pegasus ::
Mene so nemci parkrat vrgli na to foro, zdaj naredim pred tehničnim en giro po lokalnem bregu, 1h teranja in je na testu potem vse ok.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bezukhoff ::
Potlej pa tako kot je predhodnik napisal, najprej na en izlet, toliko da se motor dodobra ogreje, nato pa na tehničnega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
chucki ::
Olje, da pride do 100c v tem mrazu rabi 20km voznje avtoceste. Super, da ste terali neogret motor na mestu.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Super, da ste terali neogret motor na mestu.
Se strinjam. Olje je sicer ob meritvi imelo 81 stopinj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
donvito ::
OutOfTheBox je izjavil:
Letošnje vrednosti plinov (2025 - NI OPRAVIL)
CO pri nizkih obratih (900 RPM): 0,3%
CO pri višjih obratih (2380 RPM): 0,4%
Lambda: 0,99
Lanske vrednosti (2024 - OPRAVIL)
CO pri nizkih obratih (700 RPM): 0,0%
CO pri višjih obratih (2800 RPM): 0,2%
Lambda: 1,00
Odkar smo lani dobili nov avto, se je vzorec uporabe tega avta spremenil, in sicer vožnja samo izrecno na kratke razdalje (minuta, dve vožnje). Z drugimi besedami, verjetno se do danes od sredine prejšnega leta niti ogrel pravilno ni. Kilometrov tudi ni naredil od lani.
Avto bi še obdržal za točno ta namen, če bi se to dalo zrihtat brez nekih večjih komplikacij. Sumim da so krive fure na kratke razdalje. S kakšno verjetnostjo Bi tole vključno s par dni teranja na visokih obratih rešilo problem?
1.3 Bencinar
80 konjev
Ne poznaš nikogar na tehničnem, meni ga je peljal mehanik na tehničnega, sem pa vsako leto imel probleme zaradi izpustov, on je opravil brez problema, sem mu pa povedal za izpuste.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
OutOfTheBox je izjavil:
Odkar smo lani dobili nov avto, se je vzorec uporabe tega avta spremenil, in sicer vožnja samo izrecno na kratke razdalje (minuta, dve vožnje). Z drugimi besedami, verjetno se do danes od sredine prejšnega leta niti ogrel pravilno ni. Kilometrov tudi ni naredil od lani.
Ti rabiš bicikl, ne pa avto lol.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
A bejž no. Dva avta mamo in skup ne nrdimo 5 jurjev na leto. Bejbo praš, ona ma dva avta ![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Ne sej drgač štekam logiko. Novga bi rada čim manj znucala in ga mamo če gremo kam dlje kot iz mesta, starga pa bi rada ponucala do konca in pol na odpad.
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Ne sej drgač štekam logiko. Novga bi rada čim manj znucala in ga mamo če gremo kam dlje kot iz mesta, starga pa bi rada ponucala do konca in pol na odpad.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
donvito ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ma ne, če že naj gre skoz tko kot je treba.
po želji, btw za kateri avto se gre in koliko km ima?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Blinder ::
Lambda sonda, katalizator, oboje potrebuje visoke temperature, da dela dobro. Oboje je lahko tudi defektno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ZveeZ ::
Jaz bi riskiral tistih 10€ za aditiv in ga malo zgonil pred TP. Tako se vsaj ne bos spraseval "what if", ce se 1x pade :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
WhiteAngel ::
OutOfTheBox je izjavil:
Stara zadeva. Hyundai Getz 1.3 2005, Okol 300k km
Sožalje. Jaz sem se moral svojemu Accentu 1.3 2002 s 325k km odrečt zaradi izpustov. Težava je bila, da mi je žrl olje zaradi obrabljenih teflonskih obročkov in mi potem ni šel čez pline - tudi ogret ne. Noben mehankar mi pa ni hotel mašine odpirat in jih menjat, ker se "ne splača".
![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Težava je bila, da mi je žrl olje zaradi obrabljenih teflonskih obročkov in mi potem ni šel čez pline
Verjetno je tudi kadil moder dim?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
WhiteAngel ::
OutOfTheBox je izjavil:
Težava je bila, da mi je žrl olje zaradi obrabljenih teflonskih obročkov in mi potem ni šel čez pline
Verjetno je tudi kadil moder dim?
Malo je, a ni smrdel. Le, če si zelo po gasu stopil na mestu, si videl. Dovolj je bilo, da ni šel čez pline, Euro 3.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bm1973 ::
Vsak avto je treba vsak toliko časa peljati na izlet. 100+ km, avtocesta, nič šparat.
Kolega ima dizla, kratke fure, se mu je zabasal DPF filter.
Kolega ima dizla, kratke fure, se mu je zabasal DPF filter.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MIHAc27 ::
Kratke fure in neogret na tehničnega. Poznam to. Jaz imam tudi tehničnega 500m stran, pa se mi zdi brezveze prej 10 minut naokoli vozit....a je treba.
Čez vikend naredi izlet po AC, potem pa na tehničnega še enkrat in držat pesti.
Čez vikend naredi izlet po AC, potem pa na tehničnega še enkrat in držat pesti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
delavec44 ::
Sploh ni nujno, da greš na domači tehnični. En lep izlet, za domov opraviš pregled nekje in je. Če je gužva, pelješ do naslednjega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
starfotr ::
In potem tam odletiš in nato imaš 5 delovnih dni časa, da zadeve popraviš. Bolje, da na domačem odletiš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Vsak avto je treba vsak toliko časa peljati na izlet. 100+ km, avtocesta, nič šparat.
Načeloma sem to vedel za dizle, ampak ne toliko za bencinarje. Ampak ja, makes sense. Avto vsaj 7 mesecev ni zapustil domačega radiusa 2km in pri mrzlem / neogretem izgorevanje še vedno ni popolno. Čeprav potencialno manj problemov kot dizel , mu v najmanjši meri še vedno lahko zapaca katalizator.
Bom čez vikend naredil par fur na 3-4k obratih in v ponedeljek še eno preden ga peljem nazaj na tehnični. Bom poročal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tony1 ::
"Drži pa da je šel tja popolnoma mrzel (200m iz lokacije do tehničnega)."
Še tretjič: avto na tehnični pripelji ogret. Preberi si tole še trikrat.
Ne lambda in ne katalizator pri mrzlem motorju enostavno NE DELATA in plini ne morejo biti v redu. Prav tako se mrzel motor s tiščanjem med merjenjem plinov uničuje. To so osnove, ki naj bi jih poznali vsi vozniki zadnjih 20 let, odkar so izumili merjenje plinov na TP pri nas...
Še tretjič: avto na tehnični pripelji ogret. Preberi si tole še trikrat.
Ne lambda in ne katalizator pri mrzlem motorju enostavno NE DELATA in plini ne morejo biti v redu. Prav tako se mrzel motor s tiščanjem med merjenjem plinov uničuje. To so osnove, ki naj bi jih poznali vsi vozniki zadnjih 20 let, odkar so izumili merjenje plinov na TP pri nas...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihor ::
FWIW, meni je enkrat delal preglavice glup termometer, ki je kazal, kot da je voda še pod 90 stopinjami. Zaradi tega kontroler niti ni preklopil v normalno delovanje ampak je kuril kot da je neogret in ni šlo skozi tehničnega. Par dni kasneje, minus par 10 eur za nov termometer in delo, hkrati pa ogromno živcev in dodatnega štrapaca. No, vsaj lambd ni bilo treba menjat...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bbbbbb2024 ::
WhiteAngel je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
Stara zadeva. Hyundai Getz 1.3 2005, Okol 300k km
Sožalje. Jaz sem se moral svojemu Accentu 1.3 2002 s 325k km odrečt zaradi izpustov. Težava je bila, da mi je žrl olje zaradi obrabljenih teflonskih obročkov in mi potem ni šel čez pline - tudi ogret ne. Noben mehankar mi pa ni hotel mašine odpirat in jih menjat, ker se "ne splača".![]()
Meni je sicer en mehanik na enem Renault dieslu 2.2 razložil, zakaj se ne "izplača". Renault nima nekih procedur po 300kkm za generalko. VW recimo ima. Oversize bati, obročki, ipd.
In ti daš razdreti motor s 300kkm, pokaže se, da so ležaji hin, obročki, da so bati ovalni, ipd. Ne obstajajo bati večjih dimenzij za prvo in drugo generalko in mehankar ostane sam z motorjem, ki ga je razdrl in ga ne more solidno spraviti skupaj.
In potem pride stranka in hoče motor zložen skupaj. Ampak če sešteješ dele, ugotoviš, da rezervni deli več stanejo kot rabljen (še delujoč!) motor z odpada.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
gruntfürmich ::
je problem če se tako ogret avto ugasne za 5 minut, preden te spustijo na tehničnega ?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
tony1 ::
Ne, ni večji problem. Saj se v tem času motor ne ohladi kaj dosti. Če ima avto turbino, je seveda treba tudi pri ugašanju biti razumen.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
bbbbbb2024 je izjavil:
Renault nima nekih procedur po 300kkm za generalko. VW recimo ima. Oversize bati, obročki, ipd.
LOL itak, ker VW je sam izjavil da je 150kkm za bencin in 250kkm za dizel popolnoma zadostna doba motorja.
Fajn vas nategujejo, kdorkol vozi VW in misli da bo dočakal 200k BP
https://vm.tiktok.com/ZNd16Dx5v/
Da ne omenimo vseh zlamanih ojnic, ki so take da jo že s pogledom zviješ...
Tipičen odgovor VAGovca: Ja pa sej majo vse firme tako.
Ampak ni res
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
starfotr ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Mislim da je njim vseeno lažje oz. v interesu če ti tehnični narediš v prvo, da ne hodiš potem nazaj, ker delajo (vsaj prvih 5 dni) brezplačno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
starfotr ::
Nihče ne dela brezplačno. Ta storitev je pošteno plačana. Tudi ponovni pregled je vključen v ceno.
Če bi se tehnični pregledi striktno držali protokola, ki je napisan, potem bi pregled trajal mnogo dlje. Tako pa v 99,99 % delajo precej površno in prihranijo ogromno časa. Čeprav so plačani za to storitev
Mimogrede, preverit bi ti morali tudi tlak v pnevmatikah, varnostne pasove, zavorno tekočino itd.
Če bi se tehnični pregledi striktno držali protokola, ki je napisan, potem bi pregled trajal mnogo dlje. Tako pa v 99,99 % delajo precej površno in prihranijo ogromno časa. Čeprav so plačani za to storitev
Mimogrede, preverit bi ti morali tudi tlak v pnevmatikah, varnostne pasove, zavorno tekočino itd.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
zobnik ::
Zanimiv. 2 leti nazaj sem cliota 2 s porabo olja 1l/1000km prpeljel na tehnični in so plini štimal. Avto je po mestu plav zakadil. Cliota pol prodal, ker je sam še po olju smrdel.
5 dni imaš časa da popraviš, v tem času lahko 15x prpelješ, če hočeš.....ti ga sam na blokadi šopaj z drugio pa bo ok
5 dni imaš časa da popraviš, v tem času lahko 15x prpelješ, če hočeš.....ti ga sam na blokadi šopaj z drugio pa bo ok
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Blinder ::
Kakšen avto imaš zdaj zobnik? Fiat grande punto?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jest10 ::
Drugače malo pomaga(če si blizu meje, lahko potem prideš čez), da v tank naliješ izopropanol. Tako da imaš 10-15% mešanico.
Nekaj kisika je že v alkoholu, hkrati pa imaš tudi malo bolj revno mešanico pri izgorevanju in se ti malo zmanjša vrednost CO.
Jasno po tehničnem doliješ bencin, ker 15% mešanico ni glih fino imeti na daljši rok
Nekaj kisika je že v alkoholu, hkrati pa imaš tudi malo bolj revno mešanico pri izgorevanju in se ti malo zmanjša vrednost CO.
Jasno po tehničnem doliješ bencin, ker 15% mešanico ni glih fino imeti na daljši rok
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
primoz4p ::
Kdaj je pa nazadnje avto obiskal bencinsko črpalko?
Sodoben bencin bencin vsebuje kar nekaj bioetanola. (Bio)etanol mu zvišuje oktansko število. Je pa bioetanol slabše obstojen ... ena izmed posledic je tudi nižje oktansko število v gorevanju; predvžigi, klenkanje oz. nepravilno zgorevanje, višji co.
Sodoben bencin bencin vsebuje kar nekaj bioetanola. (Bio)etanol mu zvišuje oktansko število. Je pa bioetanol slabše obstojen ... ena izmed posledic je tudi nižje oktansko število v gorevanju; predvžigi, klenkanje oz. nepravilno zgorevanje, višji co.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OutOfTheBox ::
Če sprašuješ mene, načeloma vsaki mesec oz. na mesec in pol. Pač po mestu se porabi več, tanka pa se lahk 1/3.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()