» »

Previsoke emisije CO2 - kaj naredit

Previsoke emisije CO2 - kaj naredit

kanarin ::

Zdravo,

imam 14 let star Peugeout 308, bencinz 1.6. V petek sem bil na tehničnem pregledu pa ga nisem naredil - zaradi izpušnih plinov. Konkretno izpust CO2 je pri povprečni vrtilni frekvenci bil 0.27 (dovoljeno je 0.2). To me je presenetilo, saj sem pred 3 leti zamenjal katalizatzor, lani pa tudi zadnji avspuh. Lani na tehničnem pregledu je bila ta vrednost le 0.04 !

Zdaj, kar je bistvena razlika od lani je to da je avto pred tokratnim pregledom miroval kar nekaj mesecev (sem medtem kupil nov avto in tega v bistvu prodajam). Je res možno, da so tako veliki izpusti nastali samo zato, ker se avto v zadnjem obdobju ni vozil (oz le redko). Svetovali so mi da ga grem malo "razlaufat" - pa me zanima ali bo to res delovalo ? Če ja - koliko in kako naj ga razlaufam ? Obstaja še kakšna druga (enostavna) možnost oz rešitev - recimo kakšen dodatke za gorivo ki bi spucal zadeve ?

Assass1n ::

Prav so ti svetovali, avto dobro segrej in pojdi na avtocesto in nekaj casa vozi na malo višjih obratih, npr. v 4-5 130kmh. Parkrat stisni 1-2-3 do blokade in na tehničnega :)

Lp
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

hojnikb ::

CO2 emisije sigurno to niso, kvečjemu CO...

Lahko je tudi lambda sonda hin ali kakšn drug senzor, pa ne dela prave mešance..
#brezpodpisa

kanarin ::

hojnikb je izjavil:

CO2 emisije sigurno to niso, kvečjemu CO...


Ja, lapsus, CO seveda ;((

joez7 ::

Včasih smo to reševali z čiščenjem uplinjača, sesalne lopute, tudi pri vbrizgu goriva, se da, nastavit rahlo večja količina zraka, za čiščenje je uporaben brake Cleaner in podobno. Všasih pomaga rahlo gostejše olje, manj hlapov in manj Co, ali pa je zabit oddušek, ??. Včasih je potrebno menjat svečke in filter zraka, maš pa mal čez. Ti bo vsak mehanik rešil. Lahko je zabit EGR?
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

tony1 ::

"saj sem pred 3 leti zamenjal katalizatzor"

Očitno ni bil problem v katalizatorju... Mehanika, ki se je oprijel reševanja problema z idejo "parts cannon" (pooguglaj) je treba naučiti, da se, ko je težava čudna (na 10 let starem francozu so težave z izp. sistemom nekaj čisto normalnega), najprej menja cenejše dele in šele nato dražje... V tem primeru lamdba sondo pred katalizatorjem (ker so plini zares zanič, ni problem v lambdi za katalizatorjem)...

Sicer pa upoštevaj nasvete ostalih, najprej poskusi dobro segreti avto in spet na tehničnega, nato pa pošten servis in spet na tehničnega...

karafeka ::

Pošten servis je samo v lastni garaži...

tony1 ::

Pošten servis v pomenu "orenk" ali "malo večji servis", torej menjava olja in svečk, ter pregled stanja dušilne lopute, cevi, ki grejo nanjo in vžigalnih tuljav.

Obenem je nujen priklop na tester (za silo bi potrošnik lahko uporabil tudi kitajskega za 30 EUR), ker ima avto tudi lambdo za katalizatorjem in bo znal (teoretično) že sam povedati, če so plini OK ali ne.

ginekk ::

Predihanje avta so nasveti mehanikov, ki ne razumejo delovanja sistema. Deluje samo tolk, da je katalizator bolj ogret, pa še to zdaj več ne rabijo kot so rabili včasih.

Povišan CO pomeni da razmerje zraka in goriva ni idealno. Načeloma ga ECU non stop uravnava in kakšno je razmerje mu pove lambda sonda (tista pred katalizatorjem, tista za katalizatorjem je samo zato da pove kako je katalizator zanič).

Lahko je zanič lambda sonda, lahko je tudi kak injektor ki je šel prek tolerance in pušča več kot goriva, kot ga je odmeril računalnik. Lahko je problem tudi na vstopni strani, kajti ECU meri tudi količino vstopnega zraka (posredno z MAP senzorjem in glede na odprtje lopute plina, neposredno pa z MAF senzorjem)

Rabil bi mehanika, ki ima tudi inženirsko znanje in zna narest diagnozo.

tony1 ::

"Lahko je zanič lambda sonda, lahko je tudi kak injektor ki je šel prek tolerance in pušča več kot goriva, kot ga je odmeril računalnik."

Dobra ideja, smiselno je v tank z gorivom na zadnjih 15 litrov bencina vliti nek aditiv za gorivo in ga nato na AC skuriti do zadnje polovice rezerve (recimo 3-4 litre), nato pa naliti poln tank goriva.

WizzardOfOZ ::

Če je avto stal nekaj mesecev, potem ga je treba zvozit in iz parkrat v orenk obrate spustit.
Jaz zato hodim na tehničnega 50km stran in se zapeljem po avtocesti tja. Avto orenk poteram v obrate in je resnično ogret, ko pride na tehničnega.
Tam so potem plini na 13 let starem avtu še z original celotnim izpuhom (tudi katalizatorji - 2 ima) vedno v dovoljenem območju.

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.


:)):)):))
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Če je avto stal nekaj mesecev, potem ga je treba zvozit in iz parkrat v orenk obrate spustit.
Jaz zato hodim na tehničnega 50km stran in se zapeljem po avtocesti tja. Avto orenk poteram v obrate in je resnično ogret, ko pride na tehničnega.
Tam so potem plini na 13 let starem avtu še z original celotnim izpuhom (tudi katalizatorji - 2 ima) vedno v dovoljenem območju.

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.


Lol avto si rajsi popravi, ne pa da prilagajas parametre.

Dnevno vozen avto brez teranja v rdeco polje mora biti v mejah normale.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

joez7 ::

No sem povprašal žalhtnika, ma pa 207, 1.6 75KM. So mu ga isto rihtali. Je moral menjati dve sondi, zdaj pa je mir. Pa mi ni znal razložit točno - ena naj bi bla zgoraj pri glavi, druga pa nekje spodaj - se pa mu je prižigala rumena lučka za motor.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če je avto stal nekaj mesecev, potem ga je treba zvozit in iz parkrat v orenk obrate spustit.
Jaz zato hodim na tehničnega 50km stran in se zapeljem po avtocesti tja. Avto orenk poteram v obrate in je resnično ogret, ko pride na tehničnega.
Tam so potem plini na 13 let starem avtu še z original celotnim izpuhom (tudi katalizatorji - 2 ima) vedno v dovoljenem območju.

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.


Lol avto si rajsi popravi, ne pa da prilagajas parametre.

Dnevno vozen avto brez teranja v rdeco polje mora biti v mejah normale.

Moj avto je v redu. Niso to nekak jajca kot recimo bmw, ki je več na servisu kot se vozi. Še alfe manj crkujejo.

hojnikb je izjavil:

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.


:)):)):))

Kaj je smešno. Preveri pravila. Boš začuden, ampak meritev mora biti opravljena pri olju z več kot 90 stopinj temperature in priklopljen naj bi bil tudi obd2 na računalnik.
Če hoče lahko to naredi. Večinoma pa ne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Zagotovo bi morali izmeriti temperaturo olja (tudi napišejo jo v zapisnik, ampak si jo verjetno izmislijo?), ker se jim že dolgo ne da zares delati, kot bi morali. S priklopom merilne naprave na maso in plus najbrž merijo samo obrate motorja...

Imel sem že smotane avte, ki spredaj nimajo akumulatorja in so po nekaj minutah mutenja obupali in nato priklopili drug konektor v vžigalnik...

Še en primer, kako se jim ne da delati kot pred 15imi leti: na konec auspuha so včasih dali sesalne šobe, danes pa se jim ne da več in pač strupene pline dihajo 8 ur na dan... Ko bo čas za penzijo, jih bodo pa stresli v žaro...

kanarin ::

V glavnem, po 2 dnevih "teranja" po avtocesti in v višjih vrtljajih sem danes ponovno šel na tehnični pregled - in ga tokrat opravil :) Pri povišanih vrtljajih se je vrednost CO zmanjšala iz 0.27 na 0.12 (ni to seveda super ,ampak glavno da je šlo skozi). Zdaj lahko samo upam, da mi avto uspe čimprej prodat.

tony1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Če je avto stal nekaj mesecev, potem ga je treba zvozit in iz parkrat v orenk obrate spustit.
Jaz zato hodim na tehničnega 50km stran in se zapeljem po avtocesti tja. Avto orenk poteram v obrate in je resnično ogret, ko pride na tehničnega.
Tam so potem plini na 13 let starem avtu še z original celotnim izpuhom (tudi katalizatorji - 2 ima) vedno v dovoljenem območju.

Uradno bi morali meriti pline tako, da bi senzor vtaknili v luknjo namesto šibke za merjenje nivoja olja in bi moralo biti olje ogreto nad 90 stopinj. To pa pomeni, da mora avto pred tehničnim narest vsaj nekih 10 do 15km.


Lol avto si rajsi popravi, ne pa da prilagajas parametre.

Dnevno vozen avto brez teranja v rdeco polje mora biti v mejah normale.


OPjev avto se ni vozil več mesecev. Koliko knjig si odprl v lajfu?

kanarin je izjavil:

V glavnem, po 2 dnevih "teranja" po avtocesti in v višjih vrtljajih sem danes ponovno šel na tehnični pregled - in ga tokrat opravil :) Pri povišanih vrtljajih se je vrednost CO zmanjšala iz 0.27 na 0.12 (ni to seveda super ,ampak glavno da je šlo skozi). Zdaj lahko samo upam, da mi avto uspe čimprej prodat.


Super, pohvale, da si povedal tudi, kako se je rešilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

bm1973 ::

Folk vozi avto na nizkih obratih, špara gorivo, kratke razdalje, katalizator sploh nikoli ne pride na delovno temperaturo in se zabaše s svinjarijo, ki bi jo drugače predelal.

Zato pol problemi...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Bellator ()

sbawe64 ::

ginekk je izjavil:

Predihanje avta so nasveti mehanikov, ki ne razumejo delovanja sistema. Deluje samo tolk, da je katalizator bolj ogret, pa še to zdaj več ne rabijo kot so rabili včasih.

Povišan CO pomeni da razmerje zraka in goriva ni idealno. Načeloma ga ECU non stop uravnava in kakšno je razmerje mu pove lambda sonda (tista pred katalizatorjem, tista za katalizatorjem je samo zato da pove kako je katalizator zanič).

Lahko je zanič lambda sonda, lahko je tudi kak injektor ki je šel prek tolerance in pušča več kot goriva, kot ga je odmeril računalnik. Lahko je problem tudi na vstopni strani, kajti ECU meri tudi količino vstopnega zraka (posredno z MAP senzorjem in glede na odprtje lopute plina, neposredno pa z MAF senzorjem)

Rabil bi mehanika, ki ima tudi inženirsko znanje in zna narest diagnozo.

Hint, pri kratkih mestnih vožnjah se dogaja ravno to.
Ne razumeš delovanja motorja z notranjim izgorevanjem.

Še večji problem so kratke mestne vožnje za dizla.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

hojnikb ::

Problem niso kratke voznje, ampak neizpravni avtomobili... In tudi katalizator se kr dost hitro zagreje (ker imaš itk cold start in pljuva bencin v njega, da se takoj zagreje)...

Kratke relacije niso problem. Problem je ker folk ne vzdrzuje avtomobilov in potem zaradi kakšne senzorike ali okvarjenih injektorjev itd potem za sabo potegne druge stvari kot so katalizator dpf itd.

Sn vozu modernega dizla 6 let vsak dan 6km roudtrip pa nikol nobenih problemov z ničemer. Sodeč po slotechu bi mogu tak avto ze ene 3x vmes eksplodirat.
#brezpodpisa

kixs ::

6 let ni nic. Pa 6km nic ne pomeni, lahko se vozis 10min, lahko pa pol ure.

sbawe64 ::

Kratke mestne vožnje, mm gasa, nizke hitrosti -> neogret katalizator, kar pomeni da takrat ne opravlja svoje funkcije.
Pri dizlu je veselica še večja.
2020 is new 1984
Corona World order


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katalizator ali premalo ogret avto?

Oddelek: Na cesti
293900 (2963) šernk
»

vpliv motornega olja na izpuh

Oddelek: Na cesti
212704 (2100) WizzardOfOZ
»

Fiat Punto 1.2 2003 letnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9418191 (14298) Spajky
»

Ste že zamenjali katalizator na vozilu?

Oddelek: Loža
184723 (3969) energetik
»

Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7619971 (17770) Spajky

Več podobnih tem