» »

Northvolt gre v prisilno poravnavo

Northvolt gre v prisilno poravnavo

Slo-Tech - Northvolt je v ZDA vložil zahtevo za začetek prisilne poravnave, potem ko so zadnji pogovori s Volkswagnom in Goldman Sachsom za dodatna sredstva spodleteli. Švedsko podjetje, ki proizvaja baterije za električna vozila, se je v zadnjih mesecih soočalo z upadom povpraševanja in slabimi finančnimi rezultati. K temu je največ prispevalo počasnejše uvajanje električnih vozil, spremembe načrtov evropskih proizvajalcev in odpovedovanje pogodb. BMW je na primer junija odpovedal dve milijardi evrov vredno naročilo, kar je bila prelomna točka v trajektoriji navzdol.

Podjetje ima trenutno okoli 30 milijonov dolarjev denarnih sredstev - kar zadostuje za teden dni poslovanja - in 5,8 milijarde dolarjev dolga. Izvršni direktor je v začetku meseca dejal, da podjetje potrebuje približno milijardo dolarjev. Ker vlagateljev ali posojilodajalcev niso našli, so prisiljeni korenito skrčiti in reorganizirati poslovanje, omenjeni znesek pa morajo sedaj najti do marca. Direktor Peter Carlsson je ob tem dejal, da se bo umaknil z vodilnega mesta in bo postal svetovalec ter ostal član upravnega odbora. Podjetje bosta trenutno vodila finančna direktorica Pia Aaltonen-Forsell in operativni direktor Matthias Arleth, hkrati pa bodo začeli iskati novega direktorja.

Največji delničar Northvolta je z 21-odstotnim deležem Volkswagen, ki je svoj delež v poslovnih knjigah že prevrednotil na bistveno nižje vrednosti. Eden izmed večjih posojilodajalcev je tudi Evropska komisija, ki je bila podjetju odobrila približno 300 milijonov evrov kreditov. Northvolt je na Švedskem že odpustil 1600 ljudi, ustavil širitev proizvodnje in začel reorganizacijo. Nemški in kanadski del podjetja sta ločena in za zdaj neprizadeta.

27 komentarjev

pero50 ::

Verjetno jih bo kupil za drobiž nek proizvajalec baterij

Utk ::

Tudi to je rezultat "woke" sranja.
Hoteli so delat baterije iz nekih recikliranih materialov, kar je itak že v štartu dražje, da ne govorimo o švedskih plačah proti kitajskih, itd.
Dajte najprej delat profitibalne baterije, najcenejše kar je možno, potem se pa it preseravat s takimi stvarmi.
Niti bmw si ne more privoščit tega. V bistvu si bi lažje kitajci kot bmw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

darkolord ::

Utk je izjavil:

Tudi to je rezultat "woke" sranja.
Hoteli so delat baterije iz nekih recikliranih materialov, kar je itak že v štartu dražje, da ne govorimo o švedskih plačah proti kitajskih, itd.
Dajte najprej delat profitibalne baterije, najcenejše kar je možno, potem se pa it preseravat s takimi stvarmi.
Niti bmw si ne more privoščit tega. V bistvu si bi lažje kitajci kot bmw.
Tesla si je lahko.

pegasus ::

https://group.mercedes-benz.com/company... ... še mercedez si lahko :D

Utk ::

Ne vem če:

Profits at Mercedes-Benz fell by around 54% year-on-year in the third quarter of this year, according to the firm's earnings report released on Friday. From July to September, net profit fell to €1.7bn from €3.7bn a year earlier.

pegasus ::

To je kul, dokler so nad ničlo. Razen če si ekonomist :D

Wrop ::

Članek NIC v zaćetku tega leta.

The Northvolt plant is a powerful symbol of the potential of Nordic collaboration, with its ability to source raw materials from Sweden and Finland while providing batteries to the most iconic electric vehicles companies. This project under the InvestEU programme will have a lasting impact on the entire region for years to come.


The project seeks to reduce CO2 emissions from the current 33 kg/kWh to 10 kg/kWh by 2030 - a level far below the global benchmark of 61-106 kg/kWh - resulting in substantial reductions of greenhouse gas emissions.


Zgleda, da je fizika neizprosna. Baterije izdelane na EKO način je zgleda drag. Drage baterije in cenovno nedostopni avti za maso in rezultat je tu.

FireSnake ::

Slabo za Northvolt, da gre v prisilno poravnavo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

fikus_ ::

Usa firma, popušil bo pa EU denar.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Lejga ::

Še 137 miljonov namenjenih Ukrajini so pobasali.

https://www.ardmediathek.de/video/ndr-i...

Tody ::

Če je kdo bral še kaj okol so imeli tudi "balkanske" prakse. Če prav so bili deleč na serveru. Delavcem so pozabili dati zaščitno opremo in odpiranje starih bateriji ni nikoli bilo prijetno delo...

Da kuriš 30 mio na teden pa moreš imeti kar orng stroške...

Zimonem ::

pegasus je izjavil:

https://group.mercedes-benz.com/company... ... še mercedez si lahko :D

To je samo licencirana tehnologija od CATLja kateri jim baterije tudi dobavlja.
https://www.catl.com/en/solution/recycl...

Lejga ::

Tody je izjavil:

Če je kdo bral še kaj okol so imeli tudi "balkanske" prakse. Če prav so bili deleč na serveru. Delavcem so pozabili dati zaščitno opremo in odpiranje starih bateriji ni nikoli bilo prijetno delo...

Da kuriš 30 mio na teden pa moreš imeti kar orng stroške...


Tri smrtne žrtve in 26 nesreč "potrebna hospitalizacija" od odprtja tovarne. Nemški novinar v enem prispevku iz tovarne, je moral podučiti zaposlene o varstvu pri delu.

Tody ::

Seveda tam ni delal noben Šved :) Mogoče v upravi :)

mtosev ::

Slabo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

mertseger ::

Mogoče jih pa kitajci kupijo čeprav ne vem kaj bi z njimi počeli :))

pegasus ::

Najprej bi jih naučili delovne kulture, potem pa izdelke prodajali po eu brez carin.

gus5 ::

Utk je izjavil:

Tudi to je rezultat "woke" sranja.
Zakaj je "woke" sranje? Ker ga ne razumeš? Ker je sranje vse, kar ne prinaša profita? EV so zeleno "woke" srnje - naj se sesuje vsa EV industrija?

Utk ::

gus5 je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi to je rezultat "woke" sranja.
Zakaj je "woke" sranje? Ker ga ne razumeš? Ker je sranje vse, kar ne prinaša profita? EV so zeleno "woke" srnje - naj se sesuje vsa EV industrija?

Zato, ker bi radi delali neke premium eko baterije, kitajci nas pa valjajo čez in čez. Če se bi vsaj lotili solid state na ta račun, ok, ne pa da že vnaprej podpišejo, da nikoli ne bojo v ničemur niti vodilni niti konkurenčni. Mi pa naj bi to plačali, ker so najbrž upali na nek EU predpis, ki bi jim garantiral posel, ne glede na ceno.

Utk ::

Tudi vzrok za težave je za lase privlečen. Zmanjšano povpraševanje po EVjih...folk, v celem letu 2023 je tovarna nardila za 1500 avtov baterij. In 5000 zaposlenih. Tesla s tolk folka naredi nekaj 100x več.
Tako nizko povpraševanje, da teh par tisoč baterij ne bi mogli prodat že ni. Ni pa povpraševavanja po švedskih cenah.

Blinder ::

Lejga je izjavil:

Še 137 miljonov namenjenih Ukrajini so pobasali.

https://www.ardmediathek.de/video/ndr-i...


Ja in dodatnih 10 miljonov so porabili za cepiva ane?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

socialec ::

Ütk disclaimer si pozabil v smislu zainteresiranega občestva. Saj podrobnega delovanja ti ni potrebno poznati, važno je, da kupiš, pokasiraš subvencijo - z namenom aktivne uporabe :D

m314 ::

BMW ni odpovedal naročila, ker ne bi potreboval baterij, ampak ker je Northvolt zamujal z dobavo, polega tega so imeli težave z nizko kvaliteto (veliko izmeta). Nizka prodaja EV je samo izgovor, ker prodaja še vedno raste, le da ne tako hitro, kot so nekateri predvidevali (in seveda ne pri vseh proizvajalcih).

DamijanD ::

in ne po cenah, ki so jih utopično planirali...

Koliko odstotkov baterij naredi Tesla sama?

WhiteAngel ::

darkolord je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi to je rezultat "woke" sranja.
Hoteli so delat baterije iz nekih recikliranih materialov, kar je itak že v štartu dražje, da ne govorimo o švedskih plačah proti kitajskih, itd.
Dajte najprej delat profitibalne baterije, najcenejše kar je možno, potem se pa it preseravat s takimi stvarmi.
Niti bmw si ne more privoščit tega. V bistvu si bi lažje kitajci kot bmw.
Tesla si je lahko.


Hyundai ima tudi korejske baterije. Mislim, da od LGja v zadnje, ko sem preverjal.

Zimonem ::

DamijanD je izjavil:

in ne po cenah, ki so jih utopično planirali...

Koliko odstotkov baterij naredi Tesla sama?

Mislim da polovico. Kar naredijo na Kitajskem je catl.

DamijanD ::

A nimajo Berlinske BYDjevih celic (LFP)?

Vglavnem point je tudi Tesla ni povsem neodvisna od Kitajcev a vseeno jim uspe imeti razmeroma ugodne avte oz. imeti dobiček pri njih.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Besede, kot je recesija, so se umaknile z dnevnega reda (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Loža
88191350 (563) Telbanc
»

Volvo opustil idejo o zgolj električnih vozilih po letu 2030 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1098163 (2933) J.McLane
»

Kitajci razgrabili ASML-jeve stroje za proizvodnjo čipov

Oddelek: Novice / Procesorji
205704 (2759) musicfreak
»

Microsoft se zanima za proizvajalca Minecrafta

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
339952 (6657) 111111111111
»

Apple se je samo v Avstraliji v desetletju izognil davku na devet milijard dobička (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6219371 (15028) nekikr

Več podobnih tem