Forum » Na cesti » Razen na AC, v peto prestavo ne bom več dajal, golf 7
Razen na AC, v peto prestavo ne bom več dajal, golf 7
nekoman ::
Zdravo.
Do sedaj avto VW golf 7 karavan lounge 1.6 TDI 2015,236000 km, vožen normalno, mal nad obrati skoz. Regeneracije izvedene 90% + sigurno, brez problemov egr in dpf.
Včasih dolit diesel one shot 2 preventivno.
Sedaj ko je hladneje, ob vžigu dokler se ne ogreje motor, se sliši nemirno delovanje ..
Verjetno bi bil lahko problem s šobami za vbrizg...?
Vsi mi pravijo da gonim avto v prenizkih obratih.. meni se ne zdi. Bom pa za eksperimentiranje do spomladi vozil ogret avto max v 4 prestavi, naj se malo bolj tuli🙂 če je sedaj poraba 4.7 naj naraste na 5.0 mi je vseeno.
Kaj se zgodi ko šoba odpove? Še še lahko pelješ? Ali se to zgodi ob zagonu motorja...?
Lp
Do sedaj avto VW golf 7 karavan lounge 1.6 TDI 2015,236000 km, vožen normalno, mal nad obrati skoz. Regeneracije izvedene 90% + sigurno, brez problemov egr in dpf.
Včasih dolit diesel one shot 2 preventivno.
Sedaj ko je hladneje, ob vžigu dokler se ne ogreje motor, se sliši nemirno delovanje ..
Verjetno bi bil lahko problem s šobami za vbrizg...?
Vsi mi pravijo da gonim avto v prenizkih obratih.. meni se ne zdi. Bom pa za eksperimentiranje do spomladi vozil ogret avto max v 4 prestavi, naj se malo bolj tuli🙂 če je sedaj poraba 4.7 naj naraste na 5.0 mi je vseeno.
Kaj se zgodi ko šoba odpove? Še še lahko pelješ? Ali se to zgodi ob zagonu motorja...?
Lp
nekoman ::
A še vsi spijo, da ni nobenega odgovora, ali kaj ni vredu napisano, razumljivo.
Aja, s Trumpom ima večina delo danes:)
Aja, s Trumpom ima večina delo danes:)
Blinder ::
Po moje s tistim eksperimentiranjem ne boš nič dosegel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
MTB4life ::
Na kakšnih obratih se vozi? Mal nad obrati mi nič ne pove.
Če šobe ''crknejo'' po navadi začnejo spuščati večjo količino nafte in posledično zariba motor ali stopi bat.
Če šobe ''crknejo'' po navadi začnejo spuščati večjo količino nafte in posledično zariba motor ali stopi bat.
hojnikb ::
na tester in pogledat koliko korekcij rabi vsak injektor...
Lahko pa tudi da je ze dvomasni vztrajnik na koncu in daje občutek nemirnosti
Lahko pa tudi da je ze dvomasni vztrajnik na koncu in daje občutek nemirnosti
#brezpodpisa
nekoman ::
Na kakšnih obratih se vozi? Mal nad obrati mi nič ne pove.
Če šobe ''crknejo'' po navadi začnejo spuščati večjo količino nafte in posledično zariba motor ali stopi bat.
Šaltam na 2k obratov, ko je segret
Avto 2 tedna kar je bil na servisu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nekoman ()
Kalibri ::
Na 2k? Nekam malo. Jaz tudi mrzlega tudi do 3k. Če bencinar zmore, dizel tudi. In vsake toliko mu vlijem antigrpante 25, ko začne tresti. 1x letno, ima pa 250kkm.
denabiker ::
Če sumiš šobe, jih daš ven pa testirat, ni drago, bi rekel tam 10 EUR po šobi sem nekoč slišal.
nekoman ::
Tole dajem not
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...
To sem dal 1x, je bilo pol bila
https://www.at-team.si/fuel-guard-dodat...
https://www.at-team.si/diesel-one-shot-...
To sem dal 1x, je bilo pol bila
https://www.at-team.si/fuel-guard-dodat...
nekoman ::
Poleti po tem dodatku, je bil zvok in občutek motorja kot nov.
Bom videl kako bo zdaj na zimo.
Drgač pa je mehaniker dejal, da bilo kater avto do 200k km gre skor bo, pol se pa začne lahko kaj .. sm mislil da bi bilo 2.0 150km kaj bolš pa menda je isti šmorn.
Bom videl kako bo zdaj na zimo.
Drgač pa je mehaniker dejal, da bilo kater avto do 200k km gre skor bo, pol se pa začne lahko kaj .. sm mislil da bi bilo 2.0 150km kaj bolš pa menda je isti šmorn.
gregor_m ::
Imam identični avto. Pri cca 120kkm, sem imel podobne simptome. Ko je bil motor hladen je bil avto precej nemiren, po cca 1 mesecu pa je ob mrzlem vžigu že celotni avto precej tresel. Ko je bil avto ogret je deloval kot nov.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700€ (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700€ (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
d4vid ::
Teraj ga v višje obrate. Avto je dokaj švoh, menjalnik pa dolg.
Čez mesto se v 4. Prestavi ne moreš peljat, tretja pri cca 1800 obratih gre pa lepo. Po regionalkah je peta malo dolga, jaz ga večinoma vozim v 4. Peta je res bolj za AC.
Jaz mam porabo tam okrog 5l, pa mam dosti hribov.
Čez mesto se v 4. Prestavi ne moreš peljat, tretja pri cca 1800 obratih gre pa lepo. Po regionalkah je peta malo dolga, jaz ga večinoma vozim v 4. Peta je res bolj za AC.
Jaz mam porabo tam okrog 5l, pa mam dosti hribov.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
hojnikb ::
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
ti dodatki ti nebojo nč pomagal, če crkne elektromagnetni del šobe...
#brezpodpisa
gregor_m ::
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
ti dodatki ti nebojo nč pomagal, če crkne elektromagnetni del šobe...
To drži. Ampak kakor slisim od mehanikov je najvecji problem pri sobah, da se nabirajo usedljine in ti soba pocasi umira (pravijo da "ščije"). V tem primeru pa ti dodatki nekoliko podaljsajo zivljensko dobo sobe.
OutOfTheBox ::
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
ti dodatki ti nebojo nč pomagal, če crkne elektromagnetni del šobe...
Dodatki "spucajo" šobe in so čist legit zadeva, ki targetirajo ta problem in ga tudi dobro opravijo. Istočasno se na ta račun, zniža poraba goriva (če so šobe zapackane).
Drugače pa kar se tiče OP-jevega mnenja. Če želiš "pravo" regeneracijo, dej avto blizu 3k obratov in ga vozi 20 - 30 minut. Da ne preveč divjaš s 5 prestavo, daš v četrto in maš hitrost cca 110 - 120 kmh blizu 3k obratov. Ni to treba delat vsakič ko se furaš po AC, včasih pa ja, sploh če avto furaš na kratke razdalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
IL_DIAVOLO ::
Pri teh kilometrih se avto prodaja. Neki dodatki za sobe imajo kvečjemu placebo efekt, po tem ko so te mehaniki nategnili, da si dal 3 jurje za menjavo sob.
Glede regeneracije pa v 4 oz. 5. brzini(odvisno koliko stopenjski menjalnik imas) in med 2000 in 3000 obratov. 10-15 min obratov v tem območju, ampak res konstantno. To je danes lahko kar izziv, ko so vsepovsod zastoji.
V zadnji brzini imas prenizke obrate oz. je nemogoče vzdrzevati dovolj visoke obrate pri taksni brzini.
Neuspešna regeneracija ponavadi opozori voznika, z vžiganjem ventilatorja, ko ugasne motor.
Glede regeneracije pa v 4 oz. 5. brzini(odvisno koliko stopenjski menjalnik imas) in med 2000 in 3000 obratov. 10-15 min obratov v tem območju, ampak res konstantno. To je danes lahko kar izziv, ko so vsepovsod zastoji.
V zadnji brzini imas prenizke obrate oz. je nemogoče vzdrzevati dovolj visoke obrate pri taksni brzini.
Neuspešna regeneracija ponavadi opozori voznika, z vžiganjem ventilatorja, ko ugasne motor.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
OutOfTheBox ::
Neki dodatki za sobe imajo kvečjemu placebo efekt, po tem ko so te mehaniki nategnili, da si dal 3 jurje za menjavo sob.
Dodatke uporabiš, preden greš menjavat šobe ali karkoli šarit po motorju.
Pri teh kilometrih se avto prodaja.
Enim se kupovanje novega avta ne izplača, če večinoma časa stoji pred hišo, uporabiš pa ga samo do trgovine in za na dopust. Ne delajo vsi 20+ jurjev na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
damirj79 ::
Imam identični avto. Pri cca 120kkm, sem imel podobne simptome. Ko je bil motor hladen je bil avto precej nemiren, po cca 1 mesecu pa je ob mrzlem vžigu že celotni avto precej tresel. Ko je bil avto ogret je deloval kot nov.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700€ (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
Ko govoriš motor hladen, misliš na hladen poleti ali predvsem pozimi?
damirj79 ::
Potem ti lahko tudi ena (ali več) od žarilnih svečk ne dela. Dizel motor vžge tudi brez njih, na kompresijo, ampak zatrese in prve minute bolj ropota, potem pa neha. Jeseni in pozimi je to bolj izrazito.
Blinder ::
Mah moj diesel je ropotal po tem, ko sem izjemoma tankal na Petrolu. Če tankam na MOL ne ropota nič. Ropotal je prvo sekundo po tem, ko sem pritisnil gas, dokler se avto ni segrel.
Ko sem šel do mehanika me je prvo stvar vprašal, da kje sem tankal gorivo.
Ko sem šel do mehanika me je prvo stvar vprašal, da kje sem tankal gorivo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
gregor_m ::
Imam identični avto. Pri cca 120kkm, sem imel podobne simptome. Ko je bil motor hladen je bil avto precej nemiren, po cca 1 mesecu pa je ob mrzlem vžigu že celotni avto precej tresel. Ko je bil avto ogret je deloval kot nov.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700€ (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
Ko govoriš motor hladen, misliš na hladen poleti ali predvsem pozimi?
Hladen motor je bilo mišljeno, da ni bil ogret na delovno temperaturo, zunanja temperatura ne igra vloge.
Evo en video kako to izgleda:
IL_DIAVOLO ::
Mah moj diesel je ropotal po tem, ko sem izjemoma tankal na Petrolu. Če tankam na MOL ne ropota nič. Ropotal je prvo sekundo po tem, ko sem pritisnil gas, dokler se avto ni segrel.
Ko sem šel do mehanika me je prvo stvar vprašal, da kje sem tankal gorivo.
A kar prvo sekundo? Kak pa ves, da ni bilo v tanku se 5l goriva z omv-ja?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Goran's Blog ::
Dizla treba gonit, da vse prepuca pa ni problemov.
Tisti ki vozijo kot penzionisti potem pa razni egr filtri in tako.
Tisti ki vozijo kot penzionisti potem pa razni egr filtri in tako.
IL_DIAVOLO ::
Ni treba gonit, samo ignorirat pamet racunalnika za eco voznjo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Blinder ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mah moj diesel je ropotal po tem, ko sem izjemoma tankal na Petrolu. Če tankam na MOL ne ropota nič. Ropotal je prvo sekundo po tem, ko sem pritisnil gas, dokler se avto ni segrel.
Ko sem šel do mehanika me je prvo stvar vprašal, da kje sem tankal gorivo.
A kar prvo sekundo? Kak pa ves, da ni bilo v tanku se 5l goriva z omv-ja?
ne razumem tvojega idiotskega vprašanja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
damirj79 ::
Imam identični avto. Pri cca 120kkm, sem imel podobne simptome. Ko je bil motor hladen je bil avto precej nemiren, po cca 1 mesecu pa je ob mrzlem vžigu že celotni avto precej tresel. Ko je bil avto ogret je deloval kot nov.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700€ (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
Ko govoriš motor hladen, misliš na hladen poleti ali predvsem pozimi?
Hladen motor je bilo mišljeno, da ni bil ogret na delovno temperaturo, zunanja temperatura ne igra vloge.
Evo en video kako to izgleda:
Jap, to je nekako tako.. samo pri meni poleti ni bilo skoraj čutit, jeseni in pozimi pa. Po par 100m vožnje je bilo normalno.
fikus_ ::
Nafta ima primešano svinjarijo v obliki "biodozla", mislim da do 7%. To je pogojno prebavljivo za novodobne dizel motorje. Na nekaterih črpalkah imajo v rezervoarjih še vodo in drugo svinjarijo. Nekaj ostane v filtru, nekaj gre skozi šobo.
Ti dodatki, za v gorivo, ki jih prodajajo po črpalkah in podobno, so za reševanje začetnih težav, ko šobe še delajo oz. ena ne dela čisto OK. Mogoče jo sčisti, ali pa tudi ne.
Ti dodatki, za v gorivo, ki jih prodajajo po črpalkah in podobno, so za reševanje začetnih težav, ko šobe še delajo oz. ena ne dela čisto OK. Mogoče jo sčisti, ali pa tudi ne.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nekoman ::
Potem ti lahko tudi ena (ali več) od žarilnih svečk ne dela. Dizel motor vžge tudi brez njih, na kompresijo, ampak zatrese in prve minute bolj ropota, potem pa neha. Jeseni in pozimi je to bolj izrazito.
Ena je pregorela spomladi in je bilo oranžno opozorilo... tko sm šel k mehaniku in je rekel da je žarilna svečka in jo menjal...
Imam identični avto. Pri cca 120kkm, sem imel podobne simptome. Ko je bil motor hladen je bil avto precej nemiren, po cca 1 mesecu pa je ob mrzlem vžigu že celotni avto precej tresel. Ko je bil avto ogret je deloval kot nov.
Na servisu so ugotovili, da je v okvari ena šoba. Po menjavi ni bilo nič bolje zato so zamenjali še ostale šobe in napaka je bila odpravljena. Šobe so zamenjali v garanciji baje je ena 700EUR (uradni servis), verjetno bi bilo na neuradnem pol ceneje, samo še vedno je kar strošek.
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
Ko govoriš motor hladen, misliš na hladen poleti ali predvsem pozimi?
Hladen motor je bilo mišljeno, da ni bil ogret na delovno temperaturo, zunanja temperatura ne igra vloge.
Evo en video kako to izgleda:
Jap, to je nekako tako.. samo pri meni poleti ni bilo skoraj čutit, jeseni in pozimi pa. Po par 100m vožnje je bilo normalno.
MEn dela enako kot na posnetku.
Sam kle na posnetku avto nima niti 50.000 km....?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nekoman ()
damirj79 ::
Jah, meni ena ni delala, napake pa vseeno ni bilo prikazane. Je bilo pa videti neka odstopanja v delovanju tistega cilindra, ki so potem naciljala na nedelujočo svečko. Ne spoznam se dovolj na to, ampak svoje primarne vloge ni več opravljala, očitno je več možnosti.
nekoman ::
Najraje bi ga prodal pa kupil g8 al pa pasata 2.0 150 km, letnik 2022/23.
Sam kaj k bo vrjetno kmalu ista zgodba..
Sam kaj k bo vrjetno kmalu ista zgodba..
hojnikb ::
OutOfTheBox je izjavil:
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
ti dodatki ti nebojo nč pomagal, če crkne elektromagnetni del šobe...
Dodatki "spucajo" šobe in so čist legit zadeva, ki targetirajo ta problem in ga tudi dobro opravijo. Istočasno se na ta račun, zniža poraba goriva (če so šobe zapackane).
Drugače pa kar se tiče OP-jevega mnenja. Če želiš "pravo" regeneracijo, dej avto blizu 3k obratov in ga vozi 20 - 30 minut. Da ne preveč divjaš s 5 prestavo, daš v četrto in maš hitrost cca 110 - 120 kmh blizu 3k obratov. Ni to treba delat vsakič ko se furaš po AC, včasih pa ja, sploh če avto furaš na kratke razdalje.
toliko kot bos zapravu za te dodatke v zivljenski dobi avta, bi lahko mel ze obnovljn set sob...
#brezpodpisa
OutOfTheBox ::
14EUR je dodatek na 6000km se ga priporoča. Mislim da noben ne bo bankrotiral za ta drobiž. Drži da obstaja teh dodatkov več, ker vsak rešuje svoj problem, ampak to ni nekaj kar boš skoz nalival not ob vsakem tankanju, dodatki sami pa grejo za drobiž.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
nekoman ::
OutOfTheBox je izjavil:
Sedaj po 220kkm avto še vedno deluje brez problema. Sem pa tudi jaz začel dodajat dodatek za čiščenje šob na vsake 15kkm.
ti dodatki ti nebojo nč pomagal, če crkne elektromagnetni del šobe...
Dodatki "spucajo" šobe in so čist legit zadeva, ki targetirajo ta problem in ga tudi dobro opravijo. Istočasno se na ta račun, zniža poraba goriva (če so šobe zapackane).
Drugače pa kar se tiče OP-jevega mnenja. Če želiš "pravo" regeneracijo, dej avto blizu 3k obratov in ga vozi 20 - 30 minut. Da ne preveč divjaš s 5 prestavo, daš v četrto in maš hitrost cca 110 - 120 kmh blizu 3k obratov. Ni to treba delat vsakič ko se furaš po AC, včasih pa ja, sploh če avto furaš na kratke razdalje.
toliko kot bos zapravu za te dodatke v zivljenski dobi avta, bi lahko mel ze obnovljn set sob...
Spoštovani soudeleženec debate:) ena šoba je 400€
denabiker ::
A mislite, da bi bila naša nafta kriva, da prej uniči šobo (pustimo zdaj elektroniko) in ni več optimalno pršenje? Ni mi jasno, ker firma s katerimi sodelujemo v D imajo v voznem parku kup Škod s temi motorji in VW pa nimajo toliko problemov kot mi, ali pa so bolj kvalitetne za D trg?
hojnikb ::
ali jih pa ne uporabljajo za voznjo do gostilne in šihta 5km stran, tko kot velik slovencev...
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
OutOfTheBox je izjavil:
14EUR je dodatek na 6000km se ga priporoča. Mislim da noben ne bo bankrotiral za ta drobiž. Drži da obstaja teh dodatkov več, ker vsak rešuje svoj problem, ampak to ni nekaj kar boš skoz nalival not ob vsakem tankanju, dodatki sami pa grejo za drobiž.
Za ta denar bi raje menjal filter goriva, ki je btw eden izmed razlogov zakaj gredo sobe v kurac.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
OutOfTheBox ::
Zakaj pa ne oboje? Govorimo o drobižu, na eni ali drugi strani. Če grejo šobe je zgodba povsem drugačna.
bm1973 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
14EUR je dodatek na 6000km se ga priporoča. Mislim da noben ne bo bankrotiral za ta drobiž. Drži da obstaja teh dodatkov več, ker vsak rešuje svoj problem, ampak to ni nekaj kar boš skoz nalival not ob vsakem tankanju, dodatki sami pa grejo za drobiž.
Za ta denar bi raje menjal filter goriva, ki je btw eden izmed razlogov zakaj gredo sobe v kurac.
A ne menjate redno filtra goriva pri dizlih? Šparate 10 EUR?
d4vid ::
Jaz filter goriva menjam vedno, na 15k. Če nimaš za pošten servis in dobre gume, prodaj avto in hodi peš. Sploh pri 1.6 jajčku, kjer so deli dokaj poceni.
+1
Šobe se daje nove. Rabljene in obnovljene niso prava izbira, poznam mehanike na pooblaščencu in odsvetujejo. Avto tudi po menjavi z obnovljenimi ni delal tako kot more, ko so dali nove je pa delal. Pa ni to samo en primer.
Pa še tistle 5km do službe: starša sta kupila 1.6 tdija leta 2020 in do danes z njim naredila 35kkm. Pa je avto vsakodnevno v uporabi. Ampak da bi vzela bencinarja, jima ne pride na misel. Dizel je le dizel.
Ko se začnejo težave s DPF, egr, adblue, šobami se pa krivca išče v slabi nafti. A avto v 5 letih ni bil niti segret na delovno temperaturo.
nova ja...
Ja kakšna pa?
+1
Šobe se daje nove. Rabljene in obnovljene niso prava izbira, poznam mehanike na pooblaščencu in odsvetujejo. Avto tudi po menjavi z obnovljenimi ni delal tako kot more, ko so dali nove je pa delal. Pa ni to samo en primer.
Pa še tistle 5km do službe: starša sta kupila 1.6 tdija leta 2020 in do danes z njim naredila 35kkm. Pa je avto vsakodnevno v uporabi. Ampak da bi vzela bencinarja, jima ne pride na misel. Dizel je le dizel.
Ko se začnejo težave s DPF, egr, adblue, šobami se pa krivca išče v slabi nafti. A avto v 5 letih ni bil niti segret na delovno temperaturo.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: d4vid ()
OutOfTheBox ::
Sej ne pravi da je dober ampak kolikor jaz razumem, kritizira starše ker niso kupili bencinarja, ker vozita kratke razdalje.
Roko na srce, 35k km v 4 letih je 8.7k na leto in 730km na mesec kar niti ni tako grozno slabo, čeprav bi bencinar bil vseeno bolj primeren.
Če v teh 730km na mesec, spravita ta avto parkrat na obrate za nekaj deset minut, da se spuca DPF oz. naredi regeneracija, avto ne bo mel problemov. Dizla ne ubijejo samo kratke razdalje, ampak kombinacija kratkih razdalj in tega da ga periodično ne spraviš na obrate za dalj časa.
Ti lahk hodiš delat 5km z dizlom, to ne bo predstavljalo problema, če boš konc tedna naredil 1 uro dolgo furo, ker pač greš rad pohajat in ga v tem času malo bolj gonil.
Roko na srce, 35k km v 4 letih je 8.7k na leto in 730km na mesec kar niti ni tako grozno slabo, čeprav bi bencinar bil vseeno bolj primeren.
Če v teh 730km na mesec, spravita ta avto parkrat na obrate za nekaj deset minut, da se spuca DPF oz. naredi regeneracija, avto ne bo mel problemov. Dizla ne ubijejo samo kratke razdalje, ampak kombinacija kratkih razdalj in tega da ga periodično ne spraviš na obrate za dalj časa.
Ti lahk hodiš delat 5km z dizlom, to ne bo predstavljalo problema, če boš konc tedna naredil 1 uro dolgo furo, ker pač greš rad pohajat in ga v tem času malo bolj gonil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
hojnikb ::
Jaz filter goriva menjam vedno, na 15k. Če nimaš za pošten servis in dobre gume, prodaj avto in hodi peš. Sploh pri 1.6 jajčku, kjer so deli dokaj poceni.
nova ja...
Ja kakšna pa?
+1
Šobe se daje nove. Rabljene in obnovljene niso prava izbira, poznam mehanike na pooblaščencu in odsvetujejo. Avto tudi po menjavi z obnovljenimi ni delal tako kot more, ko so dali nove je pa delal. Pa ni to samo en primer.
Pa še tistle 5km do službe: starša sta kupila 1.6 tdija leta 2020 in do danes z njim naredila 35kkm. Pa je avto vsakodnevno v uporabi. Ampak da bi vzela bencinarja, jima ne pride na misel. Dizel je le dizel.
Ko se začnejo težave s DPF, egr, adblue, šobami se pa krivca išče v slabi nafti. A avto v 5 letih ni bil niti segret na delovno temperaturo.
Če imaš 2-3 jurje vredn shitbox, neboš dajal novih šob za 400€/kos...
Best case boš kupo obnovljene ali šel pa na odpad in vzel iz istega motorja set rabljenih in gonu dokler ne crkne spet....
#brezpodpisa
MTB4life ::
Goran's Blog je izjavil:
Dizla treba gonit, da vse prepuca pa ni problemov.
Tisti ki vozijo kot penzionisti potem pa razni egr filtri in tako.
Dejansko ne. Pri polnem gasu se več saj proizvede, motorni sklopi se bolj segrejejo, več oljnih hlapov se proizvaja, kateri se vrnejo v sesalni kolektor,...
Noben ekstrem ni dober - prenizki obrati ali stalno tiščanje. Zdrava mera vsega je najboljši recept.
Recimo imel sem Volva V70 D5 215km. Ko sem ga ožemal, res stalno ožemal, sem imel regeneracijo na 200-300km, ko sem zmanjšal tempo vožnje (še vedno AC 150-170km/h, vendar manj časa na polnem gasu) se je po parih regeneracijah interval podaljšal na 900-1000km.
Enako je s trenutnim VAG 2.0 TDI-jem (olje sem segrel tudi že preko 130°C), avto dela ~40.000km na leto, tako da niso kratke relacije.
Recimo kot zanimivost 2.0 VAG TDI, ko se ga je ožemal na AC, je popil 1l olja na 5-6.000km, če znižam tempo, še vedno ni penzionistični tempo, pridem s porabo olja na 1l na 13.000km, če bi vozil tempomat 130-140km/h bi brez težav na oljni servis prišel brez dolivanja olja, servisi delani na 15.000km od novega ker sem 1. lastnik. Kam gre vse olje? Preko oduška v sesalni kolektor. Zdaj pri 190.000km se mu že pozna, da je sesalni kolektor zabit, ker ne doseže več enake končne kot jo je prej - nisem pa podiral kolektorja.
IL_DIAVOLO ::
To ni problem tiscanja, ampak problem nedokoncanja regeneracije. Kot sem ze omenil, da se regeneracija izvede uspesno, moras peljat avto v predzadnji brzini na 2500 obratov +- 500 obratov, brez saltanja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - dizel ali bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9638 (6695) | CopiumRovte |
» | EGR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10939 (5863) | TadejVW |
» | Bel dim iz izpuha, dizel - težava?Oddelek: Na cesti | 11529 (10297) | Raindancer |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199964 (164977) | Spajky |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53221 (50102) | Matwic |