Forum » Na cesti » Vrnitev fizičnih gumbov v nove avtomobile leta 2026
Vrnitev fizičnih gumbov v nove avtomobile leta 2026

OutOfTheBox ::
Evropa se pripravlja na spremembo – od leta 2026 bodo morala nova vozila imeti fizične gumbe za ključne funkcije, kot so hupa, smerniki, varnostne utripalke, brisalci in SOS funkcija, če želijo doseči 5 zvezdic pri Euro NCAP.
Raziskave so pokazale, da infotainment sistemi močno vplivajo na varnost na cesti. Po podatkih varnostnih agencij:
- Interakcija s touch-screen zasloni traja bistveno dlje kot pritisk fizičnega gumba, kar povečuje možnost nesreč.
- Vozniki, ki med vožnjo uporabljajo zaslone na dotik, imajo odzivne čase primerljive s tistimi pod vplivom alkohola.
Nekateri proizvajalci so se že odzvali – Volkswagen bo v nekaterih modelih ponovno uvedel fizične gumbe.
Mislim a ni blo že od začetka jasno da ekrani ne spadajo v avto? A smo naredili cel krog da je to postalo jasno?
Raziskave so pokazale, da infotainment sistemi močno vplivajo na varnost na cesti. Po podatkih varnostnih agencij:
- Interakcija s touch-screen zasloni traja bistveno dlje kot pritisk fizičnega gumba, kar povečuje možnost nesreč.
- Vozniki, ki med vožnjo uporabljajo zaslone na dotik, imajo odzivne čase primerljive s tistimi pod vplivom alkohola.
Nekateri proizvajalci so se že odzvali – Volkswagen bo v nekaterih modelih ponovno uvedel fizične gumbe.
Mislim a ni blo že od začetka jasno da ekrani ne spadajo v avto? A smo naredili cel krog da je to postalo jasno?

Ganon ::
OutOfTheBox je izjavil:
Evropa se pripravlja na spremembo – od leta 2026 bodo morala nova vozila imeti fizične gumbe za ključne funkcije, kot so hupa, smerniki, varnostne utripalke, brisalci in SOS funkcija, če želijo doseči 5 zvezdic pri Euro NCAP.
To je vse? Premalo.

DamijanD ::
Kateri avti pa trenutno nimajo tega? (edino za teslo vem za brisalce) In a so za smernike dovolj gumbi ali mora biti ročka?

twom ::
Hvala bogu.
Pa še za svetlobna telesa naj uredijo kaj je dovoljeno, da ne bojo avti kot novoletne jelke (npr. da ne sme biti kotov pri obliki manjših kot 90 stopinj, minimalno razmerje med širino in višino, brez rolling efektov, največja višina postavitve žarometov (ne pa da ti kombi ali enoprostorec z višine sveti v notranjost čez zadnjo šipo), itd)
Touch screen in infotaiment bi moral biti med vožnjo onemogočen, vsaj delno, da ne omogoča klikanja.
Če je klikanje nevarno kot da si alkoholiziran, zakaj je potem dovoljeno?
Pa še za svetlobna telesa naj uredijo kaj je dovoljeno, da ne bojo avti kot novoletne jelke (npr. da ne sme biti kotov pri obliki manjših kot 90 stopinj, minimalno razmerje med širino in višino, brez rolling efektov, največja višina postavitve žarometov (ne pa da ti kombi ali enoprostorec z višine sveti v notranjost čez zadnjo šipo), itd)
Touch screen in infotaiment bi moral biti med vožnjo onemogočen, vsaj delno, da ne omogoča klikanja.
Če je klikanje nevarno kot da si alkoholiziran, zakaj je potem dovoljeno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()

Grapher ::
Touch komand sploh ne bi bilo treba implementirati, če bi se proizvajalci le vprašali zakaj nimajo piloti vseh gumbov na touch?
Zakaj v ta seznam niso uvrstili klime ne vem, to zame ni zabavna funkcija.
Pa naj raje poskrbijo da avto ne zavija po svoje - recimo citroen ob vklopljeni pomoči za prečkanje črte.
Zakaj v ta seznam niso uvrstili klime ne vem, to zame ni zabavna funkcija.
Pa naj raje poskrbijo da avto ne zavija po svoje - recimo citroen ob vklopljeni pomoči za prečkanje črte.

Lowink ::
Me čudi, da sploh obstaja tisti if pri zvezdicah, kot da je preveč ljudi in premalo prodanih avtomobilov.

nekoman ::
Še dobro da nisem kupil golfa 8.
Ker zad nje čase to bolj spremljam in je pri 8ki kar težava za spremembo klime, glasnosti, svetilnosti ipd.
Dobro, da sem ostal na VW G7:)
Ker zad nje čase to bolj spremljam in je pri 8ki kar težava za spremembo klime, glasnosti, svetilnosti ipd.
Dobro, da sem ostal na VW G7:)

Kalibri ::
Še dobro da nisem kupil golfa 8.
Ker zad nje čase to bolj spremljam in je pri 8ki kar težava za spremembo klime, glasnosti, svetilnosti ipd.
Dobro, da sem ostal na VW G7:)
Zahteva doktorat iz avtomobilizma.
Za spremembo temperature moraš tapniti na določeno mesto - mission impossible. Za dol, na desni strani, za gor na levi strani.
Za glasnost moraš pritisniti gumb na volanu. Je pa res, da je za znižanje volumna mesto na desni strani gumba, za zvišanje pa na levi strani gumba, kar bi marsikomu lahko povzročalo težave. Imaš pa tudi opcijo pod infotaiment enoto. Vendar je ta del tako kompliciran, da ni za običajne ljudi.
Svetilnost - če so mišljene luči, moraš tapniti na knof za luči. Oziroma ne rabiš, ker je na Avto.
Čez dvajset let jim niti doktorat iz avtomobilizma ne bo več pomagal.

Ganon ::

jan_g ::
Mislim, da so s faceliftom vrnili navadne gumbe na volan. In še nekaj ostalih sprememb, tako da ni več tako velike razlike z mk7.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jan_g ()

Kayzon ::
S tem da je vse na touch so si znizali stroske izdelave a obenem vseeno nabili cene avtomobilov ,gamad ena.

jan_g ::

Kalibri ::
Za glasnost moraš pritisniti gumb na volanu.
In tudi tam ni gumbov, je samo površina, občutljiva na dotik. Najslabše možno. Ne kupim takšnega avtomobila pod nobenim pogojem. Nekaj se je govorilo, da naj bi vsaj na volanu prešli nazaj na gumbe, ampak ne vem, če so to res storili.
Eni imajo gumbe, eni površino. Je pa res, za običajnega človeka popolnoma nemogoče za uporabljati.
Se spomni kdo Monty Pytona, kjer je imel možak na nogah čevlje, ti pa so bili skupaj zvezani z vezalkami?
Že v letu 2021 so bili fizični gumbi na volanu. Pred faceliftom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()

Kayzon ::

Bellator ::
BMW ima podobno kot VW. Eden redkih, ki ima dobro urejeno, je Porsche, pri nekaterih modelih tudi Audi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

Ganon ::
Sam ta ekran naravnost ogaben za pogledat,a je tok tezko integrirat zadevo v armaturo kot ima to AlfaRomeo ali pa BMW npr.. Fuj!!
Lažje je uporabiti namenski zaslon, ki ga potem uporabljajo vsi njihovi avtomobili. Pa to še zdaleč ni edina stvar, ki si jo delijo. Rezanje stroškov na vseh nivojih. Cene pa v višave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

Gregor P ::
Končno in neverjetno obenem, da smo morali toliko časa prenašati ta Muskov nacistični "izum" velike tablice sred avta brez fizičnih gumbov

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

dexterboy ::
Nekaj, kar je najbolj normalnega, se vrača v "normalen vsakdanjik"... razmišljam, da bi zahteval odpravnino za vse čustvene tegobe, ko sem jih poslušal, da je Tesla top car ker ma tač screen... mogoče pa pade kolktivna tožba, samo ne vem, koga tožiti? Owčke ali MSM medije?

DizelGate povzroča EREKCIJO ali kako?

Mislim, da so s faceliftom vrnili navadne gumbe na volan. In še nekaj ostalih sprememb, tako da ni več tako velike razlike z mk7.
DizelGate povzroča EREKCIJO ali kako?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()

Furbo ::
Nekaj, kar je najbolj normalnega, se vrača v "normalen vsakdanjik"... razmišljam, da bi zahteval odpravnino za vse čustvene tegobe, ko sem jih poslušal, da je Tesla top car ker ma tač screen... mogoče pa pade kolktivna tožba, samo ne vem, koga tožiti? Owčke ali MSM medije?
Vsak lahko toži le samega sebe, če je finančno podprl take oslarije z nakupom.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Utk ::
Sam ta ekran naravnost ogaben za pogledat,a je tok tezko integrirat zadevo v armaturo kot ima to AlfaRomeo ali pa BMW npr.. Fuj!!
Imam 2 avta, en ima lcd integriran, en ga ima "naknadno našraufanega" na vrh armature. In se strinjam s tabo, da zgleda veliko lepše integriran. Ampak za uporabo je pa boljši "naknadno našraufan", in meni osebno je uporabnost pred lepoto. Ena stvar je, da na integriranega veliko pogostoje sveti sonce in ne vidiš nič. Če je višje in navpičen, mora bit sonce v zelo specifičnem položaju da posveti gor. Drugo je pa da je ga je tam gor baje lažje ohladit. Sploh pri vwjih, tistih ki imajo integrirane, zna ekran velikokrat "zakuhat" in spet postane neuporaben.

chuck ::
Mislim edina prava smer za varnost je, da se folku prepove vožnja, vso ostalo je samo flajšter. Pač X ur na cesti pomeni Y žrtev dokler smo ljudje za volanom.

Gregor P ::
Da in v ta namen smo izumili obvezno zavarovanje; ker smo se odločili, da je pomembneje, da se ljudje lahko vozijo v službe itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

borut_p ::
Mislim edina prava smer za varnost je, da se folku prepove vožnja, vso ostalo je samo flajšter. Pač X ur na cesti pomeni Y žrtev dokler smo ljudje za volanom.
Dej nehi s takimi - bodo se na tisti agencija za prometno varnost se kaksno idejo dubli. Ze tako so sami sebi namen, zato pa mecejo ven take bedarije

Utk ::
Samo da ne bo kdo te novice bral kot da bojo od leta 2026 obvezni fizični gumbi. Ker NCAP ni obvezno testiranje, še manj je obvezno tam dobit 5 zvezdic.
Niti teh zvezdic folk ne gleda več toliko kot včasih. Bo pa tako kot sem napovedal, najbolj čip avti bojo imeli vse na ekranih in digitalno, za fizične gumbe in cagerje bo pa doplačilo.
Niti teh zvezdic folk ne gleda več toliko kot včasih. Bo pa tako kot sem napovedal, najbolj čip avti bojo imeli vse na ekranih in digitalno, za fizične gumbe in cagerje bo pa doplačilo.

Miki N ::
A to se pa ne bi dalo narediti saj za kaj "nekritičnega" (A/C in to), da bi imel kak aftermarket "panel" s knofi preko CAN? Tah displejev na armaturi je recimo polno.

denabiker ::
Zanimivi ste, kako šimfate, jaz ko sem pisal o tem dolgo časa nazaj, kako je to butasto, pa da moram z drsnikom štelat to pa ono in iskat tipke na touch zaslonu, pa da mi pozornost jemlje s ceste itd. pa da vse moti, polnon vsega balasta, kar ni potrebno, pa voice commmand ne dela čisto v nulo itd. pa ste pisali da sem kao starokopiten, pa dinozaver pa ne vem kaj


link_up ::
kekci...pa tako lustno je, ko se vse premika in vrti. Gubmi so za otroske igrace.
Torej cakamo na avtonomno voznjo, potem pa nazaj touch?
Torej cakamo na avtonomno voznjo, potem pa nazaj touch?
In and Out

tony1 ::
Zanimivi ste, kako šimfate, jaz ko sem pisal o tem dolgo časa nazaj, kako je to butasto, pa da moram z drsnikom štelat to pa ono in iskat tipke na touch zaslonu, pa da mi pozornost jemlje s ceste itd. pa da vse moti, polnon vsega balasta, kar ni potrebno, pa voice commmand ne dela čisto v nulo itd. pa ste pisali da sem kao starokopiten, pa dinozaver pa ne vem kaj![]()
Pa vse ovce so ti razlagale, kako si ludist, debil, coklar, sto let za leseno žlico, nisi za na cesto


Miki N ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen se vrača h gumbom (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 5943 (563) | socialec |
» | Tesla Model Y (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 32680 (9811) | bastadu |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 27548 (5916) | PARTyZAN |
» | Novi Golf 8 (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 99997 (61336) | Buggy |
» | MG5 EV 2021 Review (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9167 (7685) | PrimoZ_ |