» »

EGR

EGR

1
2
»

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

DPF filter se sigurno zabije če prekratke razdalje voziš


Seveda se, saj to je vsakemu laiku jasno. Problem nastane, ce/ko niti avtocestna voznja ne pomaga.

energetik ::

Ampak ljudje pa še vedno napaljeni na tak škart, ki crkuje pri 5 letih...
Zakaj za južnokorejske CRDi praktično nikoli ne berem o takih težavah?

IL_DIAVOLO ::

Ker se kupuje z očmi 8-)

hojnikb ::

Kratke razdalje sploh niso problem, če dodaš v miks kakšno avtocesto vsake tolk. Vem iz prve roke :)
#brezpodpisa

K0l1br1 ::

ziga1990 je izjavil:

DPF filter se sigurno zabije če prekratke razdalje voziš

Gostilniške bajke.

bbbbbb2015 ::

crylizz je izjavil:

Zdravo, skratka crknu je EGR in avto zdej obcasno cuka ko "drzis" hitrost, tester javi da EGR ne dela, se splača kupit kak tak EGR ali naj raje zapravim 100EUR+ za "Original" EGR?

https://www.ebay.com/itm/Vanne-EGR-pour...

Gre se za Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2008 letnik


Čudi me, da ti ni nihče dal nekega konkretnega odgovora, pa ti ga bom dal jaz. Ker smo včasih imeli kar nekaj službenih Renaultov (imamo samo še tri), imam v glavnem izkušnje s tem, nekaj z VW, nekaj z BMW.
V grobem, EGR ventil odpoveduje v glavnem zaradi sajanja. Za sajanje pa je krivo bodisi da motor ne ogreješ in ga ne vrtiš v obratih, slabo gorivo (dosti žveplenih primesi) ali strošeni injektorji. Lahko pa seveda kombinacija naštetega.

Drugače čiščenje EGR ventila je predvideno na 60.000km, na 2.2dCi je bilo predvideno na 80.000km, samo ravno s tem motorjem sem imel največ basanja EGR.
Mehaniki se čiščenju EGR ogibajo, ker ga je kar težko dobiti ven, sploh če se zapeče.
Drugo pa je, kako ga ščistijo. Imaš eno tekočino (ki se dobi v špreju tudi), ki topi garež in ogljikove obloge (saje). Ventil se zlahka tudi uniči, na enem servisu so s šraufcigrom malo ven spraskali, ga nabasali notri in seveda ni ventil zdržal niti 5kkm.

Mi smo probali vse, najprej s čiščenjem, samo tako da jer bil avto čez viked pri mehaniku, v petek je vzel ventil ven, ga dal v čistilo, v pondeljek je bil ko nov. Tak ja. Pucanje na silo se ne obnese.
Vsi ventili, ki niso bili originalni, niso dolgo zdržali, mislim da niti 50kkm, kar je za en službeni avto eno leto.

To blindiranje ventilov je mehanik probal na enem službenem Cliotu, pa je sicer avto šel, samo je bil že taka generacija Cliota, da je bila lučka za napako motorja vedno prižgana, avto je res slabo štartal v hladnem in recimo da si iz avtohiše peljal avto ven na hladno. Zato potem s tem nismo več eksperimentirali in smo dali noter nov EGR, malo smo se na servisu pogajali za ceno, pa je bila cena 120€ z delom, s tem da je bil delan tudi mali servis, tako da nismo prišli tja samo zaradi ventila.

Jaz bi naredil takole:
Z eBayem se ne bi zajebaval, če EGR točno ne paše, lahko daš ventil nazaj, na eBayu težko. Šel bi v te avtotrgovine z deli, probal bi dobiti OEM ventil. To je po moje pol cene originanega. Če to ne bi šlo, bi šel na avtoodpad, vzel bi ventil s sabo, čeprasv se bo verjetno zgodilo, da EGR ventila ne bodo meli, ker te stvari se kar kvarijo.
Kot plan C, bi dal nov EGR ventil. Probal bi se pogoditi za kakšnih 130€, ter je cena vključena. Oni majo kar neko 40% maržo na to, skratka, na original servisu bi se probal pogoditi, da je nekako cena dela noter. Če maš še kaj drugega za delati, včasih se to da.
Kot plan D bi še enkrat pogledal ta ventil, ki je defekten. Mi smo ventile menjavali zato ker so bili fizično strošeni (ko ga očistiš, vidiš da ima raze v materialu) ali pa ker ga je nekdo pucal s šraufcigrom in ko se ventil sčisti, vidiš, da je poškodovan. Da bi solenoid crknil, to še nisem slišal. Jaz bi vseeno s tekočino in tako probal ta ventil spucati. Čeprav je možno, da koga spucaš, boš našel sledi strošenosti ali šraufcigra.
Blindiranje ali blokiranje pa res odsvetujem. Ta tvoj 2008 letnik je najbrž Euro 4, mogoče Euro 5. V glavnem, probali smo, to ni v redu delalo.

Potem ko maš ventil rešen, je pa tako, da lahko tankaš recimo na MOL ali kaj je še takih pump, ko majo za odtenek boljši dizel. Pogledati moraš injektorje, če kadi avto, bo treba ali šobe obnoviti ali pa pač EGR pucati ne vem, na 15kkm.

Z vožnjo pa je tako. En službeni avto ima sedaj 298kkm. Jaz ga vozim na razdalji ponavadi 1000 - 1200km v eno smer. Takam sicer v Avstriji najraje, ampak v grobem, EGR še ni bil nikoli pucan, ampak na avtobanu pa gre recimo 180 km/h uro ali dve non-stop. Ni dovolj, da motor ogreješ, te konje ko spijo, to je treba iz štale nagnat na razgibavanje malo, veš.

mr_chai ::

greš na autodoc.si pogledat za nov ventil, zihr ga najdeš za 60eur in ga zamenjaš sam, če se ti ne da pucat starega

IL_DIAVOLO ::

Se vedno sem mnenja da je se vedno najboljse oldschool, da gres s prometno v trgovino z avtodeli in dobiš tocno dolocen model za tvoj avto.

To prek neta je hit or miss.

mancini ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno sem mnenja da je se vedno najboljse oldschool, da gres s prometno v trgovino z avtodeli in dobiš tocno dolocen model za tvoj avto.

To prek neta je hit or miss.


Zakaj, saj jim lahko das VIN št in ti pošljejo sigurno pravi del.
Prej zajebejo naše trgovine

mr_chai ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno sem mnenja da je se vedno najboljse oldschool, da gres s prometno v trgovino z avtodeli in dobiš tocno dolocen model za tvoj avto.

To prek neta je hit or miss.


Ne ni, na autodocu vneseš znamko, model, letnik, mašino ali pa kar vin številko in dobiš samo te dele, ki so primerni za tvoj avto. Na Eurotonu boš recimo plačal vse x2, ker nisi mehanik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

bbbbbb2015 ::

mancini je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se vedno sem mnenja da je se vedno najboljse oldschool, da gres s prometno v trgovino z avtodeli in dobiš tocno dolocen model za tvoj avto.

To prek neta je hit or miss.


Zakaj, saj jim lahko das VIN št in ti pošljejo sigurno pravi del.
Prej zajebejo naše trgovine


To ni čisto res. To sem jaz svojčas počel preko avstrijskih trgovin z avtodeli, pa je bilo prenaporno. Kupiš žaromet levi (eksplodirala žarnica v žarometu in ga zameglila) pa prideš prevzet del osebno, pa prineseš stari žaromet s sabo, pa ni isti. Valeo je delal za Opla, pa Hella, pa takrat licenčno Saturnus. Jaz sem prinesel Valeo s sabo, uni mi je ponujal Hello. Pa plastika za vpetje ni bila ista.

Raspizden sem prišel nazaj brez dela, našel sem enega kekca na Opel servisu, ki mi je po serijski našel identifikacijo električne sheme. To je imel takrat še en rolo z dokumentacijo. Imel je tudi aplikacijo, samo on je raje po fasciklih iskal, ker je imel sliko in je šel k avtu. Ker sheme so iele neke oznake na avtu pa mu je bilo lažje s faciklom, kot da laptop vlači doavta.

Brez zajebancije, Opel Vectra je takrat imela eno 8 do 12 električnih shem, odvisno od fabrike, pa od leta izdelave. Tega se ne da videti iz prometne.

Potem mi je povedal št. električne sheme, šel sem nazaj v neke berge v Avstrijo, tam pa me je potem pa res čakal genau takšen Valeo.

Glej, tega zajebavanja za casual avte, ko rabimo za posel, to je preveč. Ni to neki zbiratejski avto ali top šit BMW.

Zgodovina sprememb…

dxx ::

Problem vsega tega mašenja EGR-ja in DPF-a, je večja količina biodizla v našem diesel gorivu. Količina bio-komponente se zniža pozimi(temperature)+ doda se dodatek proti strjevanju. Tako da dejansko je "zimski" diesel mnogo boljši za motor.
Pa ne govorim na pamet; bil na predavanjih o razvoju goriv, napredkih, polnjenja, testi kakovosti....
Naše gorivo je dejansko zelo dobro, bio-diesel je tisti, ki ne paše tem motorjem.

romex ::

bbbbbb2015 je izjavil:




To blindiranje ventilov je mehanik probal na enem službenem Cliotu, pa je sicer avto šel, samo je bil že taka generacija Cliota, da je bila lučka za napako motorja vedno prižgana, avto je res slabo štartal v hladnem in recimo da si iz avtohiše peljal avto ven na hladno. Zato potem s tem nismo več eksperimentirali in smo dali noter nov EGR, malo smo se na servisu pogajali za ceno, pa je bila cena 120€ z delom, s tem da je bil delan tudi mali servis, tako da nismo prišli tja samo zaradi ventila.




Lučka je gorela, ker niste sprogramirali ecu. Škoda časa in denarja za eksperimentiranje, če že v štartu ni narejeno tako kot je treba.

______

p.s. vidim, da pol pametnjakovičev v tej temi sploh ne razume koncepta delovanja egr ventila.. :) priporočam vsem youtube mehanikom en šnelkurs na youtubu in praktični del na svojem avtomobilu.

stara mama ::

Včasih smo mel vakumske EGRe in ni blo nobenih problemov. Vam je treba te jajce z motorčki kupovat. Ohh ja, novo je boljše (baje)

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Računalnik pravi da je relejcek za vbrizg goriva defekten :)

TadejVW ::

samo original, sploh če je OPEL !!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Golf 6 MAF implausible signal

Oddelek: Na cesti
292800 (1818) koyotee
»

audi a4 2.0tdi

Oddelek: Na cesti
479903 (8686) -valvoline-

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7227010 (25005) dzinks63
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7722356 (20225) Zheegec
»

EGR nejasnosti

Oddelek: Na cesti
51904 (1695) Blinder

Več podobnih tem