Forum » Na cesti » Razen na AC, v peto prestavo ne bom več dajal, golf 7
Razen na AC, v peto prestavo ne bom več dajal, golf 7
MTB4life ::
Pogoji za regeneracijo so: hladilna tekočina nad 70°C, obrati nad 2.000obratov, zasičenost DPF (ne vem iz glave koliko g), temperatura izpuha (tudi ne vem, koliko °C iz glave), gorivo ne sme biti na rezervi.
Relacija LJ-MB ne dokonča regeneracije? Regeneracija povprečno traja 10-15minut nič več. In je popolnoma logično, večja poraba = več saj, zato hitreje zabiješ DPF, zato noben ekstrem ni dober.
Relacija LJ-MB ne dokonča regeneracije? Regeneracija povprečno traja 10-15minut nič več. In je popolnoma logično, večja poraba = več saj, zato hitreje zabiješ DPF, zato noben ekstrem ni dober.
PINki ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ti lahk hodiš delat 5km z dizlom, to ne bo predstavljalo problema, če boš konc tedna naredil 1 uro dolgo furo, ker pač greš rad pohajat in ga v tem času malo bolj gonil.
Niso avti še tako pametni, da bi to kar ti trdiš bilo dejstvo. Vsaj VAG ne. Lahko vozim avto 2 uri na AC pa se parkiram pred bajto pa mi začne delat regeneracijo. Pa tudi med tednom, če se voziš po mestu kadar sproži regeneracijo jo bo z vsakim naslednjim vžigom probal dokončati. Pač ima svoje parametre in ko jih doseže, zažene program čiščenja. Nič avto ne čaka na konec tedna, da greš v hribe. Pa tudi če takrat voziš z višjimi obrati, če se ne sproži program čiščenja ravno takrat ti bo takšna vožnja bolj malo pomagala glede čiščenja. Je pa dobra, da se motor prediha.
IL_DIAVOLO ::
Pogoji za regeneracijo so: hladilna tekočina nad 70°C, obrati nad 2.000obratov, zasičenost DPF (ne vem iz glave koliko g), temperatura izpuha (tudi ne vem, koliko °C iz glave), gorivo ne sme biti na rezervi.
Relacija LJ-MB ne dokonča regeneracije? Regeneracija povprečno traja 10-15minut nič več. In je popolnoma logično, večja poraba = več saj, zato hitreje zabiješ DPF, zato noben ekstrem ni dober.
Ta relacija verjetno negira mojo trditev. Bo kar drzalo potem.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
OutOfTheBox ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ti lahk hodiš delat 5km z dizlom, to ne bo predstavljalo problema, če boš konc tedna naredil 1 uro dolgo furo, ker pač greš rad pohajat in ga v tem času malo bolj gonil.
Niso avti še tako pametni, da bi to kar ti trdiš bilo dejstvo. Vsaj VAG ne. Lahko vozim avto 2 uri na AC pa se parkiram pred bajto pa mi začne delat regeneracijo. Pa tudi med tednom, če se voziš po mestu kadar sproži regeneracijo jo bo z vsakim naslednjim vžigom probal dokončati. Pač ima svoje parametre in ko jih doseže, zažene program čiščenja. Nič avto ne čaka na konec tedna, da greš v hribe. Pa tudi če takrat voziš z višjimi obrati, če se ne sproži program čiščenja ravno takrat ti bo takšna vožnja bolj malo pomagala glede čiščenja. Je pa dobra, da se motor prediha.
To se sicer strinjam, avto ima določene pogoje izpolnjene da začne regeneracijo. Tisto 1 urno vožnjo sem pa omenil ker bo takrat večja verjetnost da se bo regeneracija začela (ker se 5km po mestu pač nikoli ne bo), če ne prvi teden pa drugi ali tretji (kadar bodo pač pogoji izpolnjeni). Je pa sitno če se regeneracija začne ko maš namen avto parkirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
IL_DIAVOLO ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ti lahk hodiš delat 5km z dizlom, to ne bo predstavljalo problema, če boš konc tedna naredil 1 uro dolgo furo, ker pač greš rad pohajat in ga v tem času malo bolj gonil.
Niso avti še tako pametni, da bi to kar ti trdiš bilo dejstvo. Vsaj VAG ne. Lahko vozim avto 2 uri na AC pa se parkiram pred bajto pa mi začne delat regeneracijo. Pa tudi med tednom, če se voziš po mestu kadar sproži regeneracijo jo bo z vsakim naslednjim vžigom probal dokončati. Pač ima svoje parametre in ko jih doseže, zažene program čiščenja. Nič avto ne čaka na konec tedna, da greš v hribe. Pa tudi če takrat voziš z višjimi obrati, če se ne sproži program čiščenja ravno takrat ti bo takšna vožnja bolj malo pomagala glede čiščenja. Je pa dobra, da se motor prediha.
Ne vem kakšno pamet ima vw pri regeneraciji, ampak pri mojem avtu je to opozorilo, da bo treba dpf preluftat. Dokler ga ne, se takšna napaka tudi ponavlja. Avto mora biti tiho, kot tv ko ga ugasneš.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Buggy ::
VAG to dela cisto po svoji logiki in na to nimas nobenega vpliva. Vpliv imas izklucno tako, da ko avto ugasnes ali imas v leru vidis da so obrati okoli 1K ves da se regenracija dela. Ce avto ugasnes ga pa slisis. Naredis pac se en malo bolj dinamicen krog v manual ali pa ga pustis laufat na miru, da se regenracija dokonca. Sam ne pozabit da ste ga pred bajto pustil laufat tko kot jaz pa je laufal se 3 ure, dokler ni prisla nasa domov pa vprasala zakaj avto laufa
Creva vlekel iz avta 2 uri, pridem domov pa zacne regenarico zganjat...kekci
Creva vlekel iz avta 2 uri, pridem domov pa zacne regenarico zganjat...kekci
nekoman ::
No tole kdaj se dela regeneracija sem kar dobro naumil že ko sem kupil avto, glede obratov v mirujočem stanju 1000 rpm to drži, nisem pa nikjer zasledil podatka če se tkt dokonča ko deluje na mestu...? Pustiš ga laufat ene 10 minut, prtisneš gas, če ne padejo obrati pod 1000 pol jo še vedno dela, če padejo pod 1000 je končana. Očitno je to to, ker problemov z dpf in egr nimam.
Glede šob pa:ali je boljše da ko mrzel avto vzgeš da bi ga pustil tečt na mestu ali da počasi odpelješ dokler se ne ogreje, kaj je boljše za šobice?
Glede šob pa:ali je boljše da ko mrzel avto vzgeš da bi ga pustil tečt na mestu ali da počasi odpelješ dokler se ne ogreje, kaj je boljše za šobice?
OutOfTheBox ::
Nasplošno je za celoten motor bolje da ko ga vžgeš, ga normalno (z nižjimi obrati) voziš dokler ne dosežeš delovne temperature.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
kixs ::
Mah moj diesel je ropotal po tem, ko sem izjemoma tankal na Petrolu. Če tankam na MOL ne ropota nič. Ropotal je prvo sekundo po tem, ko sem pritisnil gas, dokler se avto ni segrel.
Ko sem šel do mehanika me je prvo stvar vprašal, da kje sem tankal gorivo.
To si malo nerazumljivo napisal. Kdaj ti je zacelo ropotat? Takoj po tankanju, ko si speljal ali naslednji dan?
A. Smith ::
Glede dieselskih injektorjev, ne šob, ki se jih ne uporablja vse od 2005:
Problem pri injektorjih je, da ne samo, da se zabašejo, temveč radi postanejo pusti (ni maziva v gorivu) in zato počasni. Avto čudno ropota, pri speljevanju in nizkih obratih ni navora, poraba je malo višja.
Že vem, da bodo eni užgali po meni, ker bom rekel "dvotaktol", ampak za mazanje injektorjev dizelski dodatki ne pomagajo kaj dosti, ker so osredotočeni na čiščenje. Čistilo je nasprotje od maziva in naredi injektor še bolj pust, s še več trenja in potem injektor še bolj zaostaja.
https://www.baileysdiesel.com/truth-add...
Dodaš v tank pri tankanju še 2,5 dl dvotaktola. Enkrat na nekaj mesecev. Ne prepogosto, ker zadeva ni dobra za DPF, zato ne pretiravajte. Če prvič (po 300km) vidite izboljšanje, potem lahko dodajate, če izboljšanja ni, potem tudi nima smisla dodajati.
Problem pri injektorjih je, da ne samo, da se zabašejo, temveč radi postanejo pusti (ni maziva v gorivu) in zato počasni. Avto čudno ropota, pri speljevanju in nizkih obratih ni navora, poraba je malo višja.
Že vem, da bodo eni užgali po meni, ker bom rekel "dvotaktol", ampak za mazanje injektorjev dizelski dodatki ne pomagajo kaj dosti, ker so osredotočeni na čiščenje. Čistilo je nasprotje od maziva in naredi injektor še bolj pust, s še več trenja in potem injektor še bolj zaostaja.
https://www.baileysdiesel.com/truth-add...
Dodaš v tank pri tankanju še 2,5 dl dvotaktola. Enkrat na nekaj mesecev. Ne prepogosto, ker zadeva ni dobra za DPF, zato ne pretiravajte. Če prvič (po 300km) vidite izboljšanje, potem lahko dodajate, če izboljšanja ni, potem tudi nima smisla dodajati.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
nekoman ::
To za dvotaktol sem že enkrat odprl temo... pa potem nisem dolival, ker so bila različna mnenja...
Bistvo je: če dodaš na 40L 2 dcl dvotatkotla motor se ne more poškkodovati...? to drži
pri naslednjem tankanju ga nalijem v golfa 2 dcl pa da vidimo.
Ker to da dodatki vse skupaj bolj izsušijo in je manj gladko je logično zelo.
Edino če bi dal notr čistilo polno dozo in pri naslednjem dolivanju goriva dvotaktol.
Bistvo je: če dodaš na 40L 2 dcl dvotatkotla motor se ne more poškkodovati...? to drži
pri naslednjem tankanju ga nalijem v golfa 2 dcl pa da vidimo.
Ker to da dodatki vse skupaj bolj izsušijo in je manj gladko je logično zelo.
Edino če bi dal notr čistilo polno dozo in pri naslednjem dolivanju goriva dvotaktol.
hojnikb ::
ne izumljaj tople vode.. injektorje ven, testirat in potme dalje...
Več časa in denarja k bos zapravljaj s temi snake oil resitvami, slabse bo za tvojo denarnico.
Več časa in denarja k bos zapravljaj s temi snake oil resitvami, slabse bo za tvojo denarnico.
#brezpodpisa
ginekk ::
No tole kdaj se dela regeneracija sem kar dobro naumil že ko sem kupil avto, glede obratov v mirujočem stanju 1000 rpm to drži, nisem pa nikjer zasledil podatka če se tkt dokonča ko deluje na mestu...? Pustiš ga laufat ene 10 minut, prtisneš gas, če ne padejo obrati pod 1000 pol jo še vedno dela, če padejo pod 1000 je končana. Očitno je to to, ker problemov z dpf in egr nimam.
Glede šob pa:ali je boljše da ko mrzel avto vzgeš da bi ga pustil tečt na mestu ali da počasi odpelješ dokler se ne ogreje, kaj je boljše za šobice?
Sploh ni nekega univerzalnega pravila kdaj se prične generacija - vse je odvisno od modela vozila. Morda edino pravilo, da se mora avto premikat, če ne je jasno nevarnost požara, sploh ko je poln DPF saj. Točno to slednje se je meni zgodilo, ko so v delavnici izvajali prisilno generacijo. Avto je stal na mestu, nihče se ni spomnil da bi rabli spodaj hladit.
nekoman ::
Zdaj je v avtu manj kot pol količine goriva.
Bom nalil not 1 dcl dvotaktola, oz olja za mešanico, rdečega.
Kar bo bo,naj pa rigne vse skupaj.
Bom nalil not 1 dcl dvotaktola, oz olja za mešanico, rdečega.
Kar bo bo,naj pa rigne vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nekoman ()
MTB4life ::
Na 2k? Nekam malo. Jaz tudi mrzlega tudi do 3k. Če bencinar zmore, dizel tudi. In vsake toliko mu vlijem antigrpante 25, ko začne tresti. 1x letno, ima pa 250kkm.
Bencinar ima manjše obremenitve kot dizel, zato se hladnega vrti manj, kot bencinarja. Nobenemu motorju ne odgovarja preganjanje dokler je olje hladno.
Zdaj je v avtu manj kot pol količine goriva.
Bom nalil not 1 dcl dvotaktola, oz olja za mešanico, rdečega.
Kar bo bo,naj pa rigne vse skupaj.
Zakaj pa ne naliješ namenske župe, s katero bo več efekta, kot z dvotaktolom? Recimo Antigrippante 12 ali 25?
nekoman ::
Ja ena teorija je, da dodatki še bolj izsušijo vse skupaj in prihaja potem do več trenja ..
Ghost7 ::
Imam isti motor, 1.6tdi CHLB.
Pred enim mesecem se je podobno kot pri tebi začelo, obračal zjutraj 5 sekund (običajen štart je da se dotakneš ključa). Sem mislil, da je nekaj z injektorji (tesnila, zabasanost..) in sem priklopil tester. Sumljivo mi je bilo, da je ključavnica v voznikovih vratih (resno wtf zakaj ima senzor napetosti) javila problem "low voltage".
In sem šel testirat baterijo. dve leti star akumulator samo še 59%. Zgleda nekaj narobe z njim, ker polnjenje je ok. Bil je pa tavečji (paše enak kot za 2.0 70Ah EFB) - vedno vzamem največjega ki se ga da vgradit.
Ker ni imel več dovolj toka, je zjutraj prepočasi obračal. Sem zamenjal baterijo in vžiga ko pesem. Štarter skoraj shodi.
Pri tebi je videt enako, prepočasi zavrti, ko vmes alternator že dodaja tok nazaj pa štartanje kar skače. Ko se zažene mora zaradi vseh nihanj napetosti in napačnih statusov senzorjev najprej prdit k sebi in začeti s pravo mapo - zato tako zanihajo obrati.
Zato je bilo poleti ok.
Tako, da najprej testirat akumulator.
Pa ne skrbi 1.6 pri generaciji 2012+ je enak kot 2.0. Enake hibe, enako problemi z vodnimi pumpami... Nič dlje 2.0 ne zdrži. Redno vzdrževanje in bo delal. Je samo downsized. Mislim, da so celo šobe enake, le softwarsko se razlikujejo.
Prejšnji 1.6 je bil s šobami problematičen, ampak je bil tudi sicer čist drug motor. Je pa res, da se jim je (VAGu) takrat 2.0 posrečil in delajo po miljon kilometrov. Sta bila pa to motorja iz dieselgate afere (imam tudi tega starega 2.0tdi).
Pred enim mesecem se je podobno kot pri tebi začelo, obračal zjutraj 5 sekund (običajen štart je da se dotakneš ključa). Sem mislil, da je nekaj z injektorji (tesnila, zabasanost..) in sem priklopil tester. Sumljivo mi je bilo, da je ključavnica v voznikovih vratih (resno wtf zakaj ima senzor napetosti) javila problem "low voltage".
In sem šel testirat baterijo. dve leti star akumulator samo še 59%. Zgleda nekaj narobe z njim, ker polnjenje je ok. Bil je pa tavečji (paše enak kot za 2.0 70Ah EFB) - vedno vzamem največjega ki se ga da vgradit.
Ker ni imel več dovolj toka, je zjutraj prepočasi obračal. Sem zamenjal baterijo in vžiga ko pesem. Štarter skoraj shodi.
Pri tebi je videt enako, prepočasi zavrti, ko vmes alternator že dodaja tok nazaj pa štartanje kar skače. Ko se zažene mora zaradi vseh nihanj napetosti in napačnih statusov senzorjev najprej prdit k sebi in začeti s pravo mapo - zato tako zanihajo obrati.
Zato je bilo poleti ok.
Tako, da najprej testirat akumulator.
Pa ne skrbi 1.6 pri generaciji 2012+ je enak kot 2.0. Enake hibe, enako problemi z vodnimi pumpami... Nič dlje 2.0 ne zdrži. Redno vzdrževanje in bo delal. Je samo downsized. Mislim, da so celo šobe enake, le softwarsko se razlikujejo.
Prejšnji 1.6 je bil s šobami problematičen, ampak je bil tudi sicer čist drug motor. Je pa res, da se jim je (VAGu) takrat 2.0 posrečil in delajo po miljon kilometrov. Sta bila pa to motorja iz dieselgate afere (imam tudi tega starega 2.0tdi).
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
fikus_ ::
Pa se ti dodatki obnesejo, ali je bolj baba rekla, baba čula efekt?
Na enem avtu je nagajala ena šoba/injektor. Sem poskusil z dodatkov za gorivo (mislim da Antigripante), bilo je bolje, popravilo odložilo za nekaj časa, potem je bilo potrebno "samo" servisirati/očistiti šobo.
Ti dodatki in čiščenje injektorjev lahko da deluje, ali pa ne. Ne veš, dokler ne poskusiš.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - dizel ali bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9638 (6695) | CopiumRovte |
» | EGR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10939 (5863) | TadejVW |
» | Bel dim iz izpuha, dizel - težava?Oddelek: Na cesti | 11529 (10297) | Raindancer |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199967 (164980) | Spajky |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53221 (50102) | Matwic |