Forum » Na cesti » Avto - dizel ali bencin?
Avto - dizel ali bencin?
Avenger ::
Predvsem ko kupuješ rabljenega nekje v rangu 60-90k km, se mi zdi, da se cene precej izenačijo oz. vsaj jaz ne vidim, da bi bil dizel dražji, ne vem pa ali dizel motor dejansko zdrži več kilometrov. Načeloma pravijo vzemi dizla, če se voziš na daljše relacije, bencin če se voziš na krajše relacije. Več kot 10 let imam dizla in vse kar vozim, npr. kombi, očetov avto, je dizel, v bistvu se sploh ne spomnim kako je vozit bencinarja. Vsekakor pa imam ogromno, neprimerno več kratkih voženj, kot pa dolgih, a veš uno, ko greš v trgovino, ki je ravno tako daleč, da ne bi šel peš in se pelješ 2km do tja in potem 2km nazaj, ali pa šoping centra 10km stran, pa potem mogoče še drugam 5km naprej, pa potem enih 15km do doma, take stvari, mestna vožnja, večinoma to.
Malo gledam po youtubu in zganjajo paniko glede DPF filtra, češ da bi se moral nekako najmanj 1x na 14 dni vozit vsaj 30min po avtocesti, da se DPF spuca. Nimam pojma če mi to rata, bolj ne kot ja, ker večinoma sem po LJ obvoznici, AC, dolge relacije pa kakor kdaj, poleti več in so lahko tudi več ur dolge, pozimi manj, da bi se nalašč vozil v Portorož na kavo in na Bled na kremšnite mi pa tudi ni, naredim pa cca. 15k km na leto. Ampak težav z DPF še nisem imel, je pa motor 1,5DCI, 2009 letnik. Skratka, letos bo najverjetneje čas za menjavo avta in zdaj ne vem kaj bi, razen to, da bi bil avtomatik, okol 185 konjev, karavan ala BMW 3, Audi A4, Octavia... Zelo rad imam dizle, nanje sem očitno navajen, rad imam nizke obrate, navor pri nizkih obratih, tudi zvok, ampak po vseh kriterijih dizla zagotovo ne rabim. No pa recimo, da je cena popolnoma enaka za dizel in za benz, oba sta enako močna, isti pospeški. Kaj bi moral vzet, oziroma česa ne bi smel, oziroma kaj je pametno in kaj neumno?
Malo gledam po youtubu in zganjajo paniko glede DPF filtra, češ da bi se moral nekako najmanj 1x na 14 dni vozit vsaj 30min po avtocesti, da se DPF spuca. Nimam pojma če mi to rata, bolj ne kot ja, ker večinoma sem po LJ obvoznici, AC, dolge relacije pa kakor kdaj, poleti več in so lahko tudi več ur dolge, pozimi manj, da bi se nalašč vozil v Portorož na kavo in na Bled na kremšnite mi pa tudi ni, naredim pa cca. 15k km na leto. Ampak težav z DPF še nisem imel, je pa motor 1,5DCI, 2009 letnik. Skratka, letos bo najverjetneje čas za menjavo avta in zdaj ne vem kaj bi, razen to, da bi bil avtomatik, okol 185 konjev, karavan ala BMW 3, Audi A4, Octavia... Zelo rad imam dizle, nanje sem očitno navajen, rad imam nizke obrate, navor pri nizkih obratih, tudi zvok, ampak po vseh kriterijih dizla zagotovo ne rabim. No pa recimo, da je cena popolnoma enaka za dizel in za benz, oba sta enako močna, isti pospeški. Kaj bi moral vzet, oziroma česa ne bi smel, oziroma kaj je pametno in kaj neumno?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
fikus_ ::
DPF ti zadelajo kratke vožnje, ko se motor ne segreje do delovne temperature in niti ne more narediti regeneracije. Občasne dolge vožnje pri tem pomagajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mugen999 ::
Pri dizlu rata veselo(drago) ko kaj crkne. Ima kar precej vec ene šare pod pokrovom kot bencinar, sploh ce je atmosferski bencinar.
fikus_ ::
Ta fama je držala pred leti + z bencinarjem je bilo več manjših servisov in pa kaj za popravljati. Sedaj pa ICE dizli in bencinarji ob primernem vzdrževanju dolgo zdržijo, z lahkoto 300+kkm
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
karafeka ::
Kaj točno pomeni, da zdržijo?
Ker v povprečju boš moral v teh kilometrih menjat dost delov okrog motorja, da ti bo le-ta zadovoljivo delal. Menjava olja in filtrov ne bo ravno dovolj. Valji pa zdržijo ja, se ne zlomijo kar tako ;).
Se pa strinjam, da so novi bencinarji z direktnim vbrizgom, gpf-jem, egr, turbino itd, isto vreča brez dna kot dizli. Mogoče malo na olju prišparaš, ker imajo ponavad manjšo prostornino, ampak to je pa to.
Stari bencinarji tega pač nimajo.
Bencinarji s turbino imajo tudi sicer relativno visok navor, in se jih lahko vozi skoraj kot dizle. Če bi jaz kupoval danes, bi gledal za bencinarji.
Cena rabljenih dizlov se je pa znižala, ker je (bila) nenormalna gonja proti njim od dizelgate afere. Predtem so bili za par jurjev vedno dražji od primerljivih bencinarjev.
btw: Avenger, butastno vprašanje, ampak si ziher, da imaš DPF v tvojmu dizlu? Tam okrog 2009 so sicer začeli z EURO 5 in vgrajevat DPFje. Sam vprašam, ker malokateri nima problemov s tem, še posebej na tako kratkih razdaljah.
Ker v povprečju boš moral v teh kilometrih menjat dost delov okrog motorja, da ti bo le-ta zadovoljivo delal. Menjava olja in filtrov ne bo ravno dovolj. Valji pa zdržijo ja, se ne zlomijo kar tako ;).
Se pa strinjam, da so novi bencinarji z direktnim vbrizgom, gpf-jem, egr, turbino itd, isto vreča brez dna kot dizli. Mogoče malo na olju prišparaš, ker imajo ponavad manjšo prostornino, ampak to je pa to.
Stari bencinarji tega pač nimajo.
Bencinarji s turbino imajo tudi sicer relativno visok navor, in se jih lahko vozi skoraj kot dizle. Če bi jaz kupoval danes, bi gledal za bencinarji.
Cena rabljenih dizlov se je pa znižala, ker je (bila) nenormalna gonja proti njim od dizelgate afere. Predtem so bili za par jurjev vedno dražji od primerljivih bencinarjev.
btw: Avenger, butastno vprašanje, ampak si ziher, da imaš DPF v tvojmu dizlu? Tam okrog 2009 so sicer začeli z EURO 5 in vgrajevat DPFje. Sam vprašam, ker malokateri nima problemov s tem, še posebej na tako kratkih razdaljah.
kriptobog ::
Kaj točno pomeni, da zdržijo?
Ker v povprečju boš moral v teh kilometrih menjat dost delov okrog motorja, da ti bo le-ta zadovoljivo delal. Menjava olja in filtrov ne bo ravno dovolj. Valji pa zdržijo ja, se ne zlomijo kar tako ;).
Se pa strinjam, da so novi bencinarji z direktnim vbrizgom, gpf-jem, egr, turbino itd, isto vreča brez dna kot dizli. Mogoče malo na olju prišparaš, ker imajo ponavad manjšo prostornino, ampak to je pa to.
Stari bencinarji tega pač nimajo.
Bencinarji s turbino imajo tudi sicer relativno visok navor, in se jih lahko vozi skoraj kot dizle. Če bi jaz kupoval danes, bi gledal za bencinarji.
Cena rabljenih dizlov se je pa znižala, ker je (bila) nenormalna gonja proti njim od dizelgate afere. Predtem so bili za par jurjev vedno dražji od primerljivih bencinarjev.
btw: Avenger, butastno vprašanje, ampak si ziher, da imaš DPF v tvojmu dizlu? Tam okrog 2009 so sicer začeli z EURO 5 in vgrajevat DPFje. Sam vprašam, ker malokateri nima problemov s tem, še posebej na tako kratkih razdaljah.
Pri normalni voznji in rednem vzdrzevanju bos bore malo menjal okoli motorja do 300k km...
fikus_ ::
"Kaj točno pomeni, da zdržijo? "
Da menjaš predvidene stvari (redna menjava olja, filtra, zobati jermen, vodna črpalka, . . . ) v predvidenih intervalih in motor dela. Motorji in menjalniki so dobro naštudirani (se najdejo s konstrukcijsko napako) in precej zdržijo.
Da menjaš predvidene stvari (redna menjava olja, filtra, zobati jermen, vodna črpalka, . . . ) v predvidenih intervalih in motor dela. Motorji in menjalniki so dobro naštudirani (se najdejo s konstrukcijsko napako) in precej zdržijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Scorpy84 ::
Do 300kkm bo šlo vsaj nekaj izmed šob, turbine, črpalke, EGR, DPF, 2masnivztrajnik.
Ko sem imel zafiro 2.0 tdi, v 5 letih naredil 600kkm, samo vztrajnik je sel pri 500kkm. Sedaj prodam avte pri 300kkm, pa je samo enemu sla oljna crpalka, pa se to je slo brez poskodb motorja ker ni prislo do popopne odpovedi. Trenutno ceed po treh letih in 280kkm, se drzi brez okvar, izjema ena cevka, ki ze drugic komaj opazno pusca hidravliko.
Kot so rekli, ce lepo vozis in primerno vzdrzujes avto, bo zdrzal. Jaz mu olje menjam na 10k-12k, lahko bi se reklo vsak drugi mesec.
njyngs ::
Do 300kkm bo šlo vsaj nekaj izmed šob, turbine, črpalke, EGR, DPF, 2masnivztrajnik.
Če maš limono + ne skrbiš za njo redno, potem ja. Če pa avto redno servisiraš pri kvalificiranem servisu (ne pa pri enem čapcu pod kozolcem), pa ne bo kar tak crkovalo vse.
EDIT: Drugače pa še tole dodam - pred leti sem kupil dizelsko limuzino, ker sem leto delal 50kkm. Kasneje sem izvedel selitev in zdaj po 5 letih življenja v mestu še moja dizelica veselo dela - brez crkovanja delov, brez težav z DPF itd. Pač ne preveč poslušat gostilniške mite, pa bo življenje lepše. Tudi sam bom kmalu menjal avto in grem ponovno v nakup dizla. Več navora, nižja poraba,... zakaj bi za 3-4 litre večjo porabo trpel samo zato, ker je bencinar "bolj primeren za mesto"/"eko"? Ne hvala.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
WizzardOfOZ ::
Če pa avto redno servisiraš pri kvalificiranem servisu (ne pa pri enem čapcu pod kozolcem), pa ne bo kar tak crkovalo vse.
Ne bit preveč prepričan, da so uradni servisi kaj dost boljši kot pod kozolcem. Večina ne dobi več mehanikov, ker se mularija izogiba delu. In so posledično mehaniki neki napol naučeni .... Cena bo pa še vedno zasoljena.
Če je mehanik res dober (in ko takega najdeš) je pa vseeno ali ti šraufa pod kozolcem ali pa na uradnem servisu, ker bo naredil tako kot mora. Ponavadi pa tak mehanik pod kozolcem naredi boljše, ker mu šef ne skače za vratom in ne nadzoruje, če ni dal slučajno pol deci preveč olja, kot je predpisano ali pa da treh kapljic ni polil po tleh.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
njyngs ::
Napisal sem kvalificiranem serviserju, ne uradnem (iz zgodovine vemo, da uradni niso vedno nujno sposobni/kvalificirani). Iz kozolca pa ne bi izbral, ker ko mu boš rekel za garancijo na delo, te lahko pošlje v 3 krasne.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
WizzardOfOZ ::
Napisal sem kvalificiranem serviserju, ne uradnem (iz zgodovine vemo, da uradni niso vedno nujno sposobni/kvalificirani). Iz kozolca pa ne bi izbral, ker ko mu boš rekel za garancijo na delo, te lahko pošlje v 3 krasne.
Odvisno od mehanika. Jih je kar nekaj, ki na svoje delo pod kozolcem dajo svojo besedo in v primeru napake to tudi popravijo zastonj. ampak od takih se cifer naprej ne tala, ker imajo že tako preveč dela.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Pa resno kdo misli, da uraden, ali pa "kvalificiran", serviser dela kaj posebnega na avtu? Resno mislite, da gre z mastjo okoli avta in podmaže ne vem kaj vse? Da k****c. Zamenja olje oz. kaj je na vrsti, vrže uč na diske, itak gre 10x mimo njih, preveri gumo na brisalcih (to mora, ker tu je 50 evrov čistega), in to je to.
fikus_ ::
Šalabajzer zabije šraufnciger skozi oljni filter in ga odvijači, "kvalificiran" pa vzame orodje za to.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
Pa resno kdo misli, da uraden, ali pa "kvalificiran", serviser dela kaj posebnega na avtu? Resno mislite, da gre z mastjo okoli avta in podmaže ne vem kaj vse? Da k****c. Zamenja olje oz. kaj je na vrsti, vrže uč na diske, itak gre 10x mimo njih, preveri gumo na brisalcih (to mora, ker tu je 50 evrov čistega), in to je to.
Če si imel ti take serviserje, potem te razumem, da si šel na elektro avto. Ampak štromarji so ponavadi še slabši kot mehaniki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Ja, 30 let nazaj. Zato sem se pa naučil, pa sam vse delam.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Se pravi, imam prav, ampak ti si moral napisat, da nimam, samo zato, da bi izpadel pameten. Pa nisi...
kriptobog ::
Do 300kkm bo šlo vsaj nekaj izmed šob, turbine, črpalke, EGR, DPF, 2masnivztrajnik.
Meni je pri avtih, do 300k km sla samo pri enem, ena soba, pa se to zaradi tovarniske napake... Zadnji prodan s 375k km, sobe prve, turbina prva, vztrajnik prvi, dpf prvi. In vse se v dobri kondiciji. Veliko je odvisno od nacina voznje. Ce se vozis z dizlom v sosednjo vas in nazaj pac zadeve zacnejo crkovati.
WizzardOfOZ ::
Se pravi, imam prav, ampak ti si moral napisat, da nimam, samo zato, da bi izpadel pameten. Pa nisi...
Kje sem napisal, da nimaš prav? Oziroma sem napisal, da si rabil preveč časa, da si dojel kaj se dogaja z mehaniki.
Ampak sem ti dal še dodatno opozorilo, električarji so lahko še veliko slabši kot mehaniki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
SambaShare ::
Do 300kkm bo šlo vsaj nekaj izmed šob, turbine, črpalke, EGR, DPF, 2masnivztrajnik.
Meni je pri avtih, do 300k km sla samo pri enem, ena soba, pa se to zaradi tovarniske napake... Zadnji prodan s 375k km, sobe prve, turbina prva, vztrajnik prvi, dpf prvi. In vse se v dobri kondiciji. Veliko je odvisno od nacina voznje. Ce se vozis z dizlom v sosednjo vas in nazaj pac zadeve zacnejo crkovati.
To je bolj tisto, česar ne veš, ne boli. Pri 300k bo povratna cev iz EGR tako zasvinjana, da je egr efektivno blindiran. Šobe bojo tudi sigurno slabe, ampak ok, avto se pelje, v prostem teku se pa opazi slabši tek. Ostalo recimo, da lahko prihraniš, če je res vožen pretežno po AC. Samo koliko pa jih sploh dočaka 300k? 20%?
Avenger ::
btw: Avenger, butastno vprašanje, ampak si ziher, da imaš DPF v tvojmu dizlu? Tam okrog 2009 so sicer začeli z EURO 5 in vgrajevat DPFje. Sam vprašam, ker malokateri nima problemov s tem, še posebej na tako kratkih razdaljah.
Sploh ni butasto vprašanje, sem prav pogledal in poguglal, izkaže se, da 1.5dci motor s 106 konji, kot je moj, nima DPF, isti s 110 konji pa ima DPF.
Po vsem prebranem sem precej ziher, da bi bilo zame bolj varno, da imam bencinarja, edino šit je, ker so rabljeni dizli dejansko cenejši.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
mr_chai ::
WizzardOfOZ ::
Oljni filter mora biti privit z roko in z roko mora it tudu stran. Kdor ga preveč privije, ni za mehanika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zobnik ::
Kak teden nazaj gledal cliota 1.5 dci l.2004 s 450.000km. Turbina orginal, pumpa in šobe druge, sklopka druga, je pa motor žru 1l olja/1000km tak kot je reku lastnik.
Ga je pa menjava sklopke in pumpe in šobe vrjetno stalo krepko čez 800 evrov. Poraba takega avta je 4.5l. Bencinar pije 6l.
Moje mnenje ne splača se dizla, bencinar ima osnovni motor, tm nima kej crknit, razen kak senzor za 20-30 evrov.
Ga je pa menjava sklopke in pumpe in šobe vrjetno stalo krepko čez 800 evrov. Poraba takega avta je 4.5l. Bencinar pije 6l.
Moje mnenje ne splača se dizla, bencinar ima osnovni motor, tm nima kej crknit, razen kak senzor za 20-30 evrov.
Kekokekič ::
Praktično vsi okrog mene imajo dizle za kratke razdalje (< 20km na dan) pa noben nima težav z ničemer. Par ljudi se dejansko tok mal vozi, da niti avta ne bi potreboval..
Dela jim pa (za čuda) vse, ne menjajo praktično nič. Nekaj njih ma DPFje blindirane, ker so se zapacal in to je to. Js sm edini "bedak" ki vozi bencinarja, kljub temu da se vozim nekaj več od njih in bi se mi mogoče dizel dejansko splačal..
So pa tudi moderni bencinarji precej bolj komplicirani kot včasih - imajo direktne vbrizge, turbine, ketne, ki se raztegujejo in jih je treba menjat, 0.9 motorje z 3. cilindri, ki dajo od sebe 120konjev ...Je tudi tukaj veliko stvari, ki lahko potencialno crknejo. Pri atmosfercih res ni melo kaj crknit...Zdej je precej drugače. Mislm, da nobenemu avtu ne ustreza vožnja na kratke razdalje..
Dela jim pa (za čuda) vse, ne menjajo praktično nič. Nekaj njih ma DPFje blindirane, ker so se zapacal in to je to. Js sm edini "bedak" ki vozi bencinarja, kljub temu da se vozim nekaj več od njih in bi se mi mogoče dizel dejansko splačal..
So pa tudi moderni bencinarji precej bolj komplicirani kot včasih - imajo direktne vbrizge, turbine, ketne, ki se raztegujejo in jih je treba menjat, 0.9 motorje z 3. cilindri, ki dajo od sebe 120konjev ...Je tudi tukaj veliko stvari, ki lahko potencialno crknejo. Pri atmosfercih res ni melo kaj crknit...Zdej je precej drugače. Mislm, da nobenemu avtu ne ustreza vožnja na kratke razdalje..
energetik ::
Praktično vsi okrog mene imajo dizle za kratke razdalje (< 20km na dan) pa noben nima težav z ničemer. Par ljudi se dejansko tok mal vozi, da niti avta ne bi potreboval..Če boš blindiral DPF, se ne boš nič kaj dosti vozil. Z zamaškom v auspuhu
Dela jim pa (za čuda) vse, ne menjajo praktično nič. Nekaj njih ma DPFje blindirane, ker so se zapacal in to je to. Js sm edini "bedak" ki vozi bencinarja, kljub temu da se vozim nekaj več od njih in bi se mi mogoče dizel dejansko splačal..
Sicer pa to da imaš blindiran EGR in odstranjen DPF ne pomeni, da nimaš težav in da je avto brez okvar. Skrajni čas, da uvedejo na tehničnih merjenje PM-jev in pometejo s cest vse tiste dizelske smrdljivce, ki nas zastrupljajo.
So pa tudi moderni bencinarji precej bolj komplicirani kot včasih - imajo direktne vbrizge, turbine, ketne, ki se raztegujejo in jih je treba menjat, 0.9 motorje z 3. cilindri, ki dajo od sebe 120konjev ...Je tudi tukaj veliko stvari, ki lahko potencialno crknejo. Pri atmosfercih res ni melo kaj crknit...Zdej je precej drugače. Mislm, da nobenemu avtu ne ustreza vožnja na kratke razdalje..Vozim modernega bencinarja, starega 1 leto, in je precej bolj enostaven od vseh bencinarjev, ki sem jih vozil do zdaj. Nima direktnega vbrizga, nima turbine, nima nobenega jermena, nima alternatorja. Ima pa ketno za pogon ventilov, ki _se ne_ razteguje in je doživljenska. Treba je pač glasovati z denarnico in ne nabavljati motorjev proizvajalcev, "kjer je potrebno menjavati ketne, ki se raztegujejo"...
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Likalnik ::
Praktično vsi okrog mene imajo dizle za kratke razdalje (< 20km na dan) pa noben nima težav z ničemer. Par ljudi se dejansko tok mal vozi, da niti avta ne bi potreboval..Če boš blindiral DPF, se ne boš nič kaj dosti vozil. Z zamaškom v auspuhu
Dela jim pa (za čuda) vse, ne menjajo praktično nič. Nekaj njih ma DPFje blindirane, ker so se zapacal in to je to. Js sm edini "bedak" ki vozi bencinarja, kljub temu da se vozim nekaj več od njih in bi se mi mogoče dizel dejansko splačal..
Sicer pa to da imaš blindiran EGR in odstranjen DPF ne pomeni, da nimaš težav in da je avto brez okvar. Skrajni čas, da uvedejo na tehničnih merjenje PM-jev in pometejo s cest vse tiste dizelske smrdljivce, ki nas zastrupljajo.
So pa tudi moderni bencinarji precej bolj komplicirani kot včasih - imajo direktne vbrizge, turbine, ketne, ki se raztegujejo in jih je treba menjat, 0.9 motorje z 3. cilindri, ki dajo od sebe 120konjev ...Je tudi tukaj veliko stvari, ki lahko potencialno crknejo. Pri atmosfercih res ni melo kaj crknit...Zdej je precej drugače. Mislm, da nobenemu avtu ne ustreza vožnja na kratke razdalje..Vozim modernega bencinarja, starega 1 leto, in je precej bolj enostaven od vseh bencinarjev, ki sem jih vozil do zdaj. Nima direktnega vbrizga, nima turbine, nima nobenega jermena, nima alternatorja. Ima pa ketno za pogon ventilov, ki _se ne_ razteguje in je doživljenska. Treba je pač glasovati z denarnico in ne nabavljati motorjev proizvajalcev, "kjer je potrebno menjavati ketne, ki se raztegujejo"...
kateri avto je to?
kriptobog ::
SambaShare je izjavil:
Do 300kkm bo šlo vsaj nekaj izmed šob, turbine, črpalke, EGR, DPF, 2masnivztrajnik.
Meni je pri avtih, do 300k km sla samo pri enem, ena soba, pa se to zaradi tovarniske napake... Zadnji prodan s 375k km, sobe prve, turbina prva, vztrajnik prvi, dpf prvi. In vse se v dobri kondiciji. Veliko je odvisno od nacina voznje. Ce se vozis z dizlom v sosednjo vas in nazaj pac zadeve zacnejo crkovati.
To je bolj tisto, česar ne veš, ne boli. Pri 300k bo povratna cev iz EGR tako zasvinjana, da je egr efektivno blindiran. Šobe bojo tudi sigurno slabe, ampak ok, avto se pelje, v prostem teku se pa opazi slabši tek. Ostalo recimo, da lahko prihraniš, če je res vožen pretežno po AC. Samo koliko pa jih sploh dočaka 300k? 20%?
Ce ga zasvinja ti itak fukne v service mode in moras sanirati... Jaz imam samo dolge ture in se nisem imel problema ne z dpf in ne z egr. Pri meni vsak a vto docaka 300+k, potem se pa se proda, pa se vsak je sel hitro v promet.
Avenger ::
Vozim modernega bencinarja, starega 1 leto, in je precej bolj enostaven od vseh bencinarjev, ki sem jih vozil do zdaj. Nima direktnega vbrizga, nima turbine, nima nobenega jermena, nima alternatorja. Ima pa ketno za pogon ventilov, ki _se ne_ razteguje in je doživljenska. Treba je pač glasovati z denarnico in ne nabavljati motorjev proizvajalcev, "kjer je potrebno menjavati ketne, ki se raztegujejo"...
Mazda? Kaj to pomeni, da nima alternatorja... od kje pa dobi elektriko?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Kekokekič ::
Praktično vsi okrog mene imajo dizle za kratke razdalje (< 20km na dan) pa noben nima težav z ničemer. Par ljudi se dejansko tok mal vozi, da niti avta ne bi potreboval..Če boš blindiral DPF, se ne boš nič kaj dosti vozil. Z zamaškom v auspuhu
Dela jim pa (za čuda) vse, ne menjajo praktično nič. Nekaj njih ma DPFje blindirane, ker so se zapacal in to je to. Js sm edini "bedak" ki vozi bencinarja, kljub temu da se vozim nekaj več od njih in bi se mi mogoče dizel dejansko splačal..
Sicer pa to da imaš blindiran EGR in odstranjen DPF ne pomeni, da nimaš težav in da je avto brez okvar. Skrajni čas, da uvedejo na tehničnih merjenje PM-jev in pometejo s cest vse tiste dizelske smrdljivce, ki nas zastrupljajo.
So pa tudi moderni bencinarji precej bolj komplicirani kot včasih - imajo direktne vbrizge, turbine, ketne, ki se raztegujejo in jih je treba menjat, 0.9 motorje z 3. cilindri, ki dajo od sebe 120konjev ...Je tudi tukaj veliko stvari, ki lahko potencialno crknejo. Pri atmosfercih res ni melo kaj crknit...Zdej je precej drugače. Mislm, da nobenemu avtu ne ustreza vožnja na kratke razdalje..Vozim modernega bencinarja, starega 1 leto, in je precej bolj enostaven od vseh bencinarjev, ki sem jih vozil do zdaj. Nima direktnega vbrizga, nima turbine, nima nobenega jermena, nima alternatorja. Ima pa ketno za pogon ventilov, ki _se ne_ razteguje in je doživljenska. Treba je pač glasovati z denarnico in ne nabavljati motorjev proizvajalcev, "kjer je potrebno menjavati ketne, ki se raztegujejo"...
Haha no za DPF se neki računalniško lahko izključ al kaj..To imajo narejeno. Drugih težav pa ni potem :)
hojnikb ::
Haha no za DPF se neki računalniško lahko izključ al kaj..To imajo narejeno. Drugih težav pa ni potem :)
DPF je treba fizično odstranit, če ga sam izklopiš v ECUju, boš mel v roku par 100km zabitga.
#brezpodpisa
energetik ::
Enkratno za naša pljuča
Če niste sposobni servisirati vašega dizla, ga zamenjajte za nekaj s cenejšim vzdrževanjem, npr. za bicikl.
Če niste sposobni servisirati vašega dizla, ga zamenjajte za nekaj s cenejšim vzdrževanjem, npr. za bicikl.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
hojnikb ::
ekratno za naša pljuča so tut hibridneži, k mislijo, da iz njih letijo rožice
#brezpodpisa
energetik ::
Rožice ne, ampak samo voda in CO2. Lahko vtakneš nos v auspuh, pa ne boš nič vohal, preverjeno.
vires in numeris
hojnikb ::
Rožice ne, ampak samo voda in CO2. Lahko vtakneš nos v auspuh, pa ne boš nič vohal, preverjeno.
tudi hibrid bo spuscal ven NOx (sicer manj kot DI bencinar) pa ostalo sranje. Z drugimi besedami; v garazo z delujočim hibridom se nemors zapret.
Z EVjem pa kamot.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
Kakšne NOx, NA bencinar ne dela NOx, sploh ne ko je katalizator ogret. V garažo se ne moreš zapret, ker bo preveč CO2 in te bo začelo dušit, zastrupil pa se ne boš, ker CO-ja je nula.
vires in numeris
hojnikb ::
Kakšne NOx, NA bencinar ne dela NOx, sploh ne ko je katalizator ogret. V garažo se ne moreš zapret, ker bo preveč CO2 in te bo začelo dušit, zastrupil pa se ne boš, ker CO-ja je nula.
ah kje, sploh nič ne spušča ven teh smeti, kje pa... Kdo ti je to neumnost prodal
Emisijska stopnja: za 1,5 HSD, 1,8 HSD, 2,0 HSD in 2,5 HSD (EURO 6 DG - EURO 6 AG). Emisije NOx: od 0,0021 do 0,0049 g/km.
je to bistveno manj od dizlov, ampak je še vedno več kot 0
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Orias ::
Z temi DPFih pri dizlih je kar problem. Jaz imam scenica 1.6dci, zadnja pol leta sem delal 15km v eno smer. Pa sem že avto toliko spoznal, da vem kdaj približno bo regeneracija in kako se avto obnaša med DPF regeneracijo. Seveda je pri Renaultu to cela znanost in me vedno kaj preseneti.
Pri hiši imamo starejšega tourana (očetov službeni avto). Avto ima 570.000km. Pri 40.000km je crknil menjalnik, katerega so zamenjali v sklopu garancije in pri 90.000km EGR ventil. Praktično nobenih izrednih stroškov. Tudi z DPFom ni problemov, čeprav se zadnje 2 leti z njim dela kratke relacije. Pri VW (nasplošno Nemcih) je vredu to, da dobesedno čutiš po tresljajih in glasu motorja da avto dela DPF regeneracijo in takrat počakaš in ne ugasneš avta. Pa še lučka te opozori če bi avto rad naredil regeneracijo.
Pri hiši imamo starejšega tourana (očetov službeni avto). Avto ima 570.000km. Pri 40.000km je crknil menjalnik, katerega so zamenjali v sklopu garancije in pri 90.000km EGR ventil. Praktično nobenih izrednih stroškov. Tudi z DPFom ni problemov, čeprav se zadnje 2 leti z njim dela kratke relacije. Pri VW (nasplošno Nemcih) je vredu to, da dobesedno čutiš po tresljajih in glasu motorja da avto dela DPF regeneracijo in takrat počakaš in ne ugasneš avta. Pa še lučka te opozori če bi avto rad naredil regeneracijo.
jb_j ::
avtoplin je najbrž trenutno najcenejša opcija, za vse, ki kupujejo nova vozila ....
(tudi dolgoročno ceneje kot, avti na baterije)
(tudi dolgoročno ceneje kot, avti na baterije)
mikhaair ::
Na 1.5 dci pa nikoli ne vem kdaj dela regeneracijo. Ali pa da bi čutil. Kakšni so znaki?
hojnikb ::
avtoplin je najbrž trenutno najcenejša opcija, za vse, ki kupujejo nova vozila ....
(tudi dolgoročno ceneje kot, avti na baterije)
ah avtoplin danes nima nobenga smisla, ko je plin skoraj toliko kot bencin poraba pa 20% visja...
EV je the way to go, če si ga seveda lahko prvoscis. Če kupujes nov avto v razredu golfa, potem si ze skoraj tam.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
plin je konkretno cenejši od bencina. plin 0.939€, bencin 1.374€. To je 0.435€na liter.
Poraba je bila včasih 20% višja. Sodobni motorji imajo porabo max 10% višjo.
Poraba je bila včasih 20% višja. Sodobni motorji imajo porabo max 10% višjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
energetik ::
Fizike ne moreš okol prinest, LPG ima 20% manj energije na L kot bencin. Še vedno porabijo toliko več kot na bencin.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
Očitno imamo pri nas bolj kvaliteten plin in res nekvaliteten bencin, da je pri nas razlike manj kot 10%. z bencinom 5.8, s plinom 6.2 litra na 100km prevoženih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
to sam pomen, da maš plinski sistem nastavljen tako, da dela bolj lean mešanco na LPG, kot original motorni računalnik na bencin. Dokler dela, dela... K pa ventili pojejo... Pa poješ vse prihranke
Energijska vrednost nima kaj velik povezave z kvaliteto. Na "kvaliteto" kvečjemu vpliva oktansko število. Slabši aditivi, nizje bo.
Uglavnem, ne splača se, sploh če bi to mogu naknadno ali dodatno doplačat.... Čist tako, MG4 je v IT 24 jurčkov. To je bistveno ceneje kot bencinski Golf :)
Energijska vrednost nima kaj velik povezave z kvaliteto. Na "kvaliteto" kvečjemu vpliva oktansko število. Slabši aditivi, nizje bo.
Uglavnem, ne splača se, sploh če bi to mogu naknadno ali dodatno doplačat.... Čist tako, MG4 je v IT 24 jurčkov. To je bistveno ceneje kot bencinski Golf :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Orias ::
Na 1.5 dci pa nikoli ne vem kdaj dela regeneracijo. Ali pa da bi čutil. Kakšni so znaki?
Jaz pri 1.6dci opazim samo po tem, da začne laufat ventilator in če se vozim po mestu avto pri šaltanju brzin malce cuka, sploh če voziš z nizkimi obrati. Obrati v mirovanju narastejo iz 850 na 870. Jaz sem uporabljal OBD2 adapter in aplikacijo Car Scanner ELM OBD2, da sem spremljal kdaj mi dela regeneracijo. Drugače bi bil že sigurno med tistimi "srečneži", z zabitim DPF. Na zaslonu imaš 100 in 1 kontrolno lučko. To pa ne, da bi obstajala lučka za regeneracijo in se nebi dogajalo, da med regeneracijo ugasneš avto
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | EGR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10718 (5642) | TadejVW |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19818 (16608) | Klemzz |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66674 (47138) | blay44 |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28651 (25734) | Buggy |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32576 (29931) | WarpedGone |