» »

audi a4 2.0tdi

audi a4 2.0tdi

ninjaxx ::

Pozdravljeni, torej imam audi a4 2.0 tdi 2008 105kw cr, ob zagonu hladnega avtomobila se začne iz izpuha kaditi bel dim - malo večji oblaček, avto tudi rahlo trese kakšnih 5sekund. ali je to normalno, glede na to da ima dpf filter? Avto včasih vžge takoj, ko je hladen, včasih pa nekaj časa vergla preden vžge (ni odvisno od zunanje temperature). Pred kakšnima dvema mesecema se mi je zgodilo, da avto ni hotel vžgati ampak je samo verglal, brez kakšnega znaka življenja nato sem ga pustil in je čez 4 ure vžgal v drugem poizkusu brez problema. Avto sem nato peljal na tester, kateri je pokazal samo zanič grelno svečko na 4 cilindru. Predvidevam, da je nekaj narobe, da to ni normalno delovanje in prosil bi za pomoč, kje lahko iščem napako?
hvala, lep pozdrav

ZloTech ::

Menjaj vse sveče

marsovcek ::

Si zamenjal svecko?

Bel dim po zagonu nastane zaradi slabega izgorevanja nafte. Lahko je je prevec (puscanje sob, napaka na LMM, puscanje sesalnih cevi) ali pa ne izgori, npr. zaradi pokvarjene svecke.

ninjaxx ::

Sveč še nisem menjal. Kaj pa ko je verglal pri 20°C in ni hotel vžgati? Predvidevam da se takrat sveće ne vklopijo. Na sumu imam vbrizgalni sistem, kje se da testirat dize pa približno kakšen strošek je to?

ZloTech ::

Prodaj avto in si kupi kolo. Vzdrževanje vozil očitno ni zate.

ninjaxx ::

Ja razmišljam o tem, vendar ga moram prvo popraviti, da nebom koga nategnil z nakupom.. Bom zamenjal vse sveče in poročam če bo boljše.

drekodovce ::

priklopi na računalnik. Pokaže če so slabe, drugače se pa da tudi pomeriti upor in iz tega lahko sklepaš... menjati na blef je stran vržen denar :D

Tilen ::

drekodovce je izjavil:

priklopi na računalnik. Pokaže če so slabe, drugače se pa da tudi pomeriti upor in iz tega lahko sklepaš... menjati na blef je stran vržen denar :D


Avto je dal na tester, kateri je pokazal težavo z grelno svečko, vendar ni dovolj. Forum bo bolje vedel.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ninjaxx ::

Tester pokaže, da je sveča na 4 cilindru zanič, katero bom jutri zamenjal. Zdaj mehanik mi je rekel, da ena grelna sveča naj nebi vplivala na delovanje, zato sem vprašal na forumu, ker sumim na kakšno večjo napako.. Še nekaj me zanima, na testeru sem preveril delovanje šob in so vse znotraj tolerance. Zdaj to je elektronski del, za mehanski del pa je potrebno šobe ven pobrat ali se jih da kako na avtu stestirat?

ninjaxx ::


Isto se pri men dogaja, kot na tem videju.

ZloTech ::

Zamenjaj filter goriva

IL_DIAVOLO ::

Možno, da je samo kondenz v auspuhu. Spremljaj nivo hladilne tekočine.

ninjaxx ::

Sem zamenjal pred dvema mescema filter goriva. Ko vzge deluje vse normalno, to se pojavi, ko avto kaksne 4 ure miruje, tudi poleti ne samo ob hladnem vremenu. Zgodilo pa se mi je tudi, da je avto samo verglal in sem ga lahko cez par ur komaj k sebi spravo.. Hladilno tekocino preverjam in je vredu.

ZloTech ::

zrak ti vleče v sistem nekje, razpokana cev za gorivo. Lahko ti tudi crkuje pumpa v rezervoarju ali pa imaš slab rele

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ZloTech ()

IL_DIAVOLO ::

Evo pa je dobil več vprašanj, kot odgovorov.

Job done

Tilen ::

Saj to je hotel. Če bi hotel rešiti problem, bi avto peljal na servis.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

IL_DIAVOLO ::

Saj ga bo.

Ampak ker smo se ze veckrat izkazali za precej dobre mehanike, je popolnoma razumljivo da se najprej posvetuje z nami.

koyotee ::

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

ninjaxx ::

Egr sem pred nekaj casa ocistil in ni bil kaj ekstra umazan.. sumim, da je nekaj z dovodom goriva.. sem bil pri mehaniku in ni pokazal pretiranega interesa da bi odpravil napako..

Tilen ::

Normalen odziv popoldancev, ko hočeš kaj več, kot zamenjati olje ali kakšno drugo trivialno zadevo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Markus386 ::

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.

koyotee ::

ninjaxx je izjavil:

Egr sem pred nekaj casa ocistil in ni bil kaj ekstra umazan.. sumim, da je nekaj z dovodom goriva.. sem bil pri mehaniku in ni pokazal pretiranega interesa da bi odpravil napako..


Moj je bil dvakrat očiščen in ni nič pomagalo. Dobi nekoga z diagnostiko, saj lahko tam vidiš pretok zraka in vse.
Imel sem pa enake simptome kot ti, vžgal šele v drugo, tretje in ko sem ga ugasnil je potreslo cel avto. Drug problem je bil pa zapacan sesalni kolektor.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

D3m ::

Mu bo verjetno prevelik strošek. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

koyotee ::

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Markus386 ::

Če je avto prišel iz fabrike z DPF-om, je za odstranitev potrebna najmanj homologacija. Neglede na to, kaj je bilo nujno ali ne tisto leto.

bambam20 ::

Daj ti svečko najprej zamenjaj in seveda še mehanika. Saj očitno nima interesa, da bi se s tvojim avtom ukvrajal,če mu je vseeno, da ena svečka ne deluje optimalno.

Scorpia ::

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.


Motorjev z dpf in brez dpf ne mores primerjati. Ko odstranis dpf so vrednosti za izgorevanje prilagojene dpf filtru. Po odstranitvi le te, se noben ne ukvarja z mapo motorja, ker pac dela...
////

lovro535v2 ::

Scorpia je izjavil:

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.


Motorjev z dpf in brez dpf ne mores primerjati. Ko odstranis dpf so vrednosti za izgorevanje prilagojene dpf filtru. Po odstranitvi le te, se noben ne ukvarja z mapo motorja, ker pac dela...

Tisti ki pravilno odstranijo dpf filter tudi mapo prilagodijo takemu delovanju. Drugače pa tisti, ki pravijo da je avto brez dpfja strupen nimajo pojma dpf je narejen samo zato da ugodijo emsijskim standardom na tehničnih. Kaj se pa zgodi ko dela dpf regeneracijo vse strupene snovi meče direktno ven čez auspuh in če se pelješ za takšnim avtomobilom, ki dela regeneracijo smrdi za znoret pa tudi prav okolju prijazno ne more bit.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Scorpia ::

lovro535v2 je izjavil:

Scorpia je izjavil:

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.


Motorjev z dpf in brez dpf ne mores primerjati. Ko odstranis dpf so vrednosti za izgorevanje prilagojene dpf filtru. Po odstranitvi le te, se noben ne ukvarja z mapo motorja, ker pac dela...

Tisti ki pravilno odstranijo dpf filter tudi mapo prilagodijo takemu delovanju. Drugače pa tisti, ki pravijo da je avto brez dpfja strupen nimajo pojma dpf je narejen samo zato da ugodijo emsijskim standardom na tehničnih. Kaj se pa zgodi ko dela dpf regeneracijo vse strupene snovi meče direktno ven čez auspuh in če se pelješ za takšnim avtomobilom, ki dela regeneracijo smrdi za znoret pa tudi prav okolju prijazno ne more bit.


Koliko pa je takih? Ni hujsega ko se zadaj vozis, po umirjenemu prometu in za vsak k**** mu kadi, sploh med prestavljanjem. In takih ni malo.
////

lovro535v2 ::

s

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.
sej katere motorje pa imajo audiji od VW tako, da je taka izjava, da za tvojim audijem se nič ne kadi za vw pa ja malo čudna. Načeloma je tako, da če je z motorjem vse vredu se pravi šobe da so vredu turbina da je vredu in se avtomobil vozi na relacije ne sme nič kadit brez dpf filtra.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Scorpia ::

Ko pa posteno pritisnes po gasu, ga ni dizla, ki nebi kadil, pa naj ima dpf,adblue...
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

koyotee ::

lovro535v2 je izjavil:

s

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.
sej katere motorje pa imajo audiji od VW tako, da je taka izjava, da za tvojim audijem se nič ne kadi za vw pa ja malo čudna. Načeloma je tako, da če je z motorjem vse vredu se pravi šobe da so vredu turbina da je vredu in se avtomobil vozi na relacije ne sme nič kadit brez dpf filtra.


Nimam audija, preberi še enkrat.
In ja, v novi mapi je regeneracija dpfja po odstranitvi izklopljena.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

-valvoline- ::

Ce kadi prevec in predolgo belega dima zjutraj to je neizgorela nafta razlogov za to je lahko vec ampak najpogostejsi vzrok za to so sobe al pa na kasnem cilindru ali vec cilindrov je padla kompresija

lovro535v2 ::

Scorpia je izjavil:

Ko pa posteno pritisnes po gasu, ga ni dizla, ki nebi kadil, pa naj ima dpf,adblue...

moj ne kadi pa nimam čisto nič notr straightpipe se greš lahko za mano peljat pa boš vidu de tut dimčka ni ampak so šobe vredu bosch pumpa je dobra vžig je prov nastavljen pa avto je avtomatik tako, da ima vedno primerne obrate.

koyotee je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

s

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.
sej katere motorje pa imajo audiji od VW tako, da je taka izjava, da za tvojim audijem se nič ne kadi za vw pa ja malo čudna. Načeloma je tako, da če je z motorjem vse vredu se pravi šobe da so vredu turbina da je vredu in se avtomobil vozi na relacije ne sme nič kadit brez dpf filtra.


Nimam audija, preberi še enkrat.
In ja, v novi mapi je regeneracija dpfja po odstranitvi izklopljena.

se opravičujem če nisem prov zastopil ampak kokr sem jaz razbral da imaš ti audija z odstranjenim dpfjem.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

Scorpia ::

-valvoline- je izjavil:

Ce kadi prevec in predolgo belega dima zjutraj to je neizgorela nafta razlogov za to je lahko vec ampak najpogostejsi vzrok za to so sobe al pa na kasnem cilindru ali vec cilindrov je padla kompresija


Neizgorela nafta je crna in ne bela. Ce je bel dim, je ponavadi voda v cilindru ali pa ni dovolj nafte oziroma pritiska v sistemu. Ko ni dovolj pritiska, se ravno izkaze z slabim uziganjem. Lahko so slabe dize/injektorji, treba preveriti crpalko, vcasih tudi pomaga menjava filtra. Ce motor po vzigu trese oziroma en cilinder ne sodeluje, si ziher da je injektor hin.
////

koyotee ::

lovro535v2 je izjavil:

Scorpia je izjavil:

Ko pa posteno pritisnes po gasu, ga ni dizla, ki nebi kadil, pa naj ima dpf,adblue...

moj ne kadi pa nimam čisto nič notr straightpipe se greš lahko za mano peljat pa boš vidu de tut dimčka ni ampak so šobe vredu bosch pumpa je dobra vžig je prov nastavljen pa avto je avtomatik tako, da ima vedno primerne obrate.

koyotee je izjavil:

lovro535v2 je izjavil:

s

koyotee je izjavil:

Markus386 je izjavil:

koyotee je izjavil:

Pozabi vse svečke in podobno. Krivec je 100% EGR ventil, ker je zapacan in se slabo odpira. Sem imel pred kratkim enak problem pri alfi. Dpf smo odbili ven, odprli egr na max in izklopili regeneracijo, sedaj je to povsem drug avto.


In potem se ljudje čudijo, da se ljudje pritožujejo čez dizelaše... egr, dpf ven, zadaj oblaki dima in zastrupljanje okolice. Enkrat, ko bodo na tehničnih začeli preverjati še dpf in trde delce, bo situacija na cestah dosti bolj prijetna za nos, pljuča in zdravje.

@OP:
prvo zamenjaj grelno svečko, tudi če je zunaj 20 stopinj, potem pa diagnoziraj dalje. Menjava ti itak ne uide.


Pri 2006 letniku dpf še ni bil potreben, večina audijev jih ima šele po letu 2008. In ne, za mano ni nobenih oblakov dima, jih je več za usranimi VWji in njegovo žlahto.
sej katere motorje pa imajo audiji od VW tako, da je taka izjava, da za tvojim audijem se nič ne kadi za vw pa ja malo čudna. Načeloma je tako, da če je z motorjem vse vredu se pravi šobe da so vredu turbina da je vredu in se avtomobil vozi na relacije ne sme nič kadit brez dpf filtra.


Nimam audija, preberi še enkrat.
In ja, v novi mapi je regeneracija dpfja po odstranitvi izklopljena.

se opravičujem če nisem prov zastopil ampak kokr sem jaz razbral da imaš ti audija z odstranjenim dpfjem.


Imam alfo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

;-) ::

Lahko popravljas vse po vrsti lahko ti pa povem edino resitev za tvoje simptome. Lezisca injektorjev v glavi imas izrabljena, isto sem imel jaz na istem avtu, isti simptomi kupo sem ga za 3,4kEUR ker je lastnik obupal nad njim z 2,5kEUR racunov od raznih servisov, od novih sveck do nove tandem pumpe, napeljave, cevk, raznoraznih zadev.

Namestil sem prozorne cevi za nafto in ugotovil da pada nazaj v tank, nepovratni ventil mi ni pomagal ker je je ustvaro vseeno zracni zep.nekaj nafte pa je steklo v cilindre.

Jaz sem dal glavo dol, v zagreb na obnovo kjer so zrihtali lezisca injektorjev strosek je 130-140EUR ce imajo isto na zalogi ti kar menjajo in seveda novo tesnilo glave ter montaza nazaj gor mislim da sem vse skupaj reso za okoli 300EUR potem je vzigal normalno.

To je drazja resitev cenejsa ce avta ne mislis imeti dolgo je da ti kdo sprogramira da ti vergla na visjih obratih. Se vedno bo skadil zaverglal in vzgal pa bo takoj.

Scorpia je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ce kadi prevec in predolgo belega dima zjutraj to je neizgorela nafta razlogov za to je lahko vec ampak najpogostejsi vzrok za to so sobe al pa na kasnem cilindru ali vec cilindrov je padla kompresija


Neizgorela nafta je crna in ne bela. Ce je bel dim, je ponavadi voda v cilindru ali pa ni dovolj nafte oziroma pritiska v sistemu. Ko ni dovolj pritiska, se ravno izkaze z slabim uziganjem. Lahko so slabe dize/injektorji, treba preveriti crpalko, vcasih tudi pomaga menjava filtra. Ce motor po vzigu trese oziroma en cilinder ne sodeluje, si ziher da je injektor hin.



Scorpia meni je hladen skadil belo-prevec nafte v cilindru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

SkIDiver ::

Lahko razložiš tole okoli ležišč injektorjev v glavi?
Predvsem me zanima del, ko omenjaš, da ti je nafta padala nazaj proti tanku in v cilindre. Kolikor daleč seže moje znanje se mi tole sliši neskladno, ker glava sama ne zapira injektorja, ampak ga piezzo oz. karkoli so že vgradili v injektor, da odpira pretok. V glavi je samo tesnilo med samo glavo in injektorjem, ki skrbi, da ne prihaja do uhajanja kompresije mimo ohišja injektorja. Čemu bi potem izrabljeno leišče v glavi povzročilo, da prihaja do padca podtlaka v sistemu in uhajanju nafte v rezervoar in v cilinder?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

||_^_|| ::

SkIDiver je izjavil:

Lahko razložiš tole okoli ležišč injektorjev v glavi?
Predvsem me zanima del, ko omenjaš, da ti je nafta padala nazaj proti tanku in v cilindre. Kolikor daleč seže moje znanje se mi tole sliši neskladno, ker glava sama ne zapira injektorja, ampak ga piezzo oz. karkoli so že vgradili v injektor, da odpira pretok. V glavi je samo tesnilo med samo glavo in injektorjem, ki skrbi, da ne prihaja do uhajanja kompresije mimo ohišja injektorja. Čemu bi potem izrabljeno leišče v glavi povzročilo, da prihaja do padca podtlaka v sistemu in uhajanju nafte v rezervoar in v cilinder?


Ker se tesnilo okrog injektorja več ne prilega tesno na ležišče, sploh ko je motor mrzel. Jaz sem imel tako težavo na 2.0TDI PD motorju, samo da so bila kriva tesnila, ne glava. Podobno kot tukaj:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ||_^_|| ()

SkIDiver ::

||_^_|| to je logično, ker pride do slabše kompresije. Mene zanima zakaj prihaja do padca goriva v skupnem vodu proti rezervoarju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

IL_DIAVOLO ::

In kaj ima to veze z motorjem? To je neka elektronika hin...verjetno kak senzor. Glej kako napako javi racunalnik.

K0l1br1 ::

SkIDiver je izjavil:

||_^_|| to je logično, ker pride do slabše kompresije. Mene zanima zakaj prihaja do padca goriva v skupnem vodu proti rezervoarju.

Ti pušča kje.... (meni je pri tandem pumpi).

edi45 ::

EGR ventil je kriv 99%, sem imel isti problem, na koncu mi avto sploh ni več hotel vžgat. Je pa delalo isto kot si rekel, avto se ni hoto vžgat če se pa je, pa so obrati padli, avto začelo trest, nato pa je iz auspuha udaro belo moder dim, ki je imel zelo poseben in močen vonj nato pa je bilo vredu, vendar se je to dogajalo vedno bolj pogosto, na koncu pa sem ga še komaj vžgal, ko so priklopli avto na računalnik pa tudi nič ni pokazalo.

SkIDiver ::

Da ne bo zmede. Jaz nimam težav z TDI-jem. Moj dela BP. Zanima me informacija, ki jo je ;-) navedel, ker mi ne pije ravno vode. Zato sem ga prosil za razlago.

koyotee ::

SkIDiver je izjavil:

Da ne bo zmede. Jaz nimam težav z TDI-jem. Moj dela BP. Zanima me informacija, ki jo je ;-) navedel, ker mi ne pije ravno vode. Zato sem ga prosil za razlago.


Imaš pa težave s slovnico :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

;-) ::

Strokovne razlage nevem ampak splosno znano je da ce oringi ne tesnijo pada nafta v cilinder in v tank-pogost pojav pri 2.0tdi. Zakaj do tega pride nevem kako tudi ne. Pri tak starem avtu so bli oringi ze vrjetno menjani ce pa se to dogaja ze nekaj casa pa so zjahana lezisca.

Daj slamico v kozarec poln vode, pokrij jo z prstom na vrhu in dvigni, voda bo v slamici, ko bos prst spustil bo voda padla iz slamice. Vrjetno sobam ne pase podtlak in pohcijejo nafto v cilinder.

Mi je pa tista razlaga z egr smesna da ne odpira, a ce ga das dol pa zablindiras nima vec kaj odpirat avto pa gre vseeno prfektno :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

koyotee ::

;-) je izjavil:

Strokovne razlage nevem ampak splosno znano je da ce oringi ne tesnijo pada nafta v cilinder in v tank-pogost pojav pri 2.0tdi. Zakaj do tega pride nevem kako tudi ne. Pri tak starem avtu so bli oringi ze vrjetno menjani ce pa se to dogaja ze nekaj casa pa so zjahana lezisca.

Daj slamico v kozarec poln vode, pokrij jo z prstom na vrhu in dvigni, voda bo v slamici, ko bos prst spustil bo voda padla iz slamice. Vrjetno sobam ne pase podtlak in pohcijejo nafto v cilinder.

Mi je pa tista razlaga z egr smesna da ne odpira, a ce ga das dol pa zablindiras nima vec kaj odpirat avto pa gre vseeno prfektno :)


Pa sej ga ne daš dol, odprt je do konca kakor je meni znano.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Strokovne razlage nevem ampak splosno znano je da ce oringi ne tesnijo pada nafta v cilinder in v tank-pogost pojav pri 2.0tdi. Zakaj do tega pride nevem kako tudi ne. Pri tak starem avtu so bli oringi ze vrjetno menjani ce pa se to dogaja ze nekaj casa pa so zjahana lezisca.

Daj slamico v kozarec poln vode, pokrij jo z prstom na vrhu in dvigni, voda bo v slamici, ko bos prst spustil bo voda padla iz slamice. Vrjetno sobam ne pase podtlak in pohcijejo nafto v cilinder.

Mi je pa tista razlaga z egr smesna da ne odpira, a ce ga das dol pa zablindiras nima vec kaj odpirat avto pa gre vseeno prfektno :)

Nafta ne *pada* v celinder, narobe sibti to razumel. Sobe ne drzijo ter se nafta vraca nazaj v kesl, zgublja se tlak v skupnem vodu. Ce tesnila sob ne drzijo pada kopresija kot je bilo prej povedano, zato bo motor tezje vzigal in slabo zgorjeval nafto zjutraj.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

EGR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
659586 (4510) TadejVW

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7227241 (25236) dzinks63
»

Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPF

Oddelek: Na cesti
397270 (5921) ;-)
»

Avto nima moci, kadi toyota d-4d dizel

Oddelek: Na cesti
3611634 (9991) Janac
»

Chip tuning box (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9630952 (28520) Blinder

Več podobnih tem