Forum » Loža » VW zapira tovarne
VW zapira tovarne
Temo vidijo: vsi
fikus_ ::
Menedžerji so zajamrali, ker delavci, plačani toliko kot kirurgi, zahtevajo višje plače in vpijejo, da naj že menedžerji naredijo nekaj, da bo šlo skozi. S čarobno palico najbrž. So bile objavljenje plače teh ubogih delavcev. 62€ na uro.
VW sindikat/delavci imajo podpisano pogodbo do 2029 in ne odstopajo od tega. Tako da "delavci, plačani toliko kot kirurgi" verjetno ni neposreden vzrok za sedanje stanje, VW je padla prodaja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nekikr ::
Saj ne rabijo odstopiti od tega. Naj zaprejo tovarne in jih dajo vse na cesto. Potem bodo lahko delali za Kitajce. Ampak ne za 62€ na uro. Ne moreš imeti torte in je še pojesti obenem pa to. Prodaja je padla deloma ker so vsi višali cene pod parolo "ni čipov". Deloma pa zato, ker cena mora biti višja, da razviješ in delaš vse nemogoče zelene standarde, na katere se ostali poserjejo. Če obenem plačuješ Huseina dr. inž. za tekočim trakom več kot dobi zdravnik, potem se to tudi prelije v končno ceno.
Naj zaprejo tovarne, preselijo na poljsko, pa bodo ljudje srečni.
Naj zaprejo tovarne, preselijo na poljsko, pa bodo ljudje srečni.
Sparkxl ::
V nemčiji je cela drama predvsem zaradi padca dobička. V senci njihovega cviljenja pa se v Italiji odvija prava drama v avtomobilski industriji. Proizvodnja je upadla letos za 40%!!
https://www.italpassion.fr/en/stellanti...
Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.
https://www.italpassion.fr/en/stellanti...
Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.
Miki N ::
Druga iluzija je bila, da bodo izvedli nekakšno foro z električarji, kjer boš folku še enkrat prodal isto stvar za več keša in pri tem pozabili, da folk keša nima, da so tukaj tudi Rumenci in še kaj so spregledali. Zdaj pa peče.
Sparkxl ::
Napaka pri EVjih je bila, da so sledili politični ideologiji in šli all in v to zgodbo, iz katere kot zdaj kaže, ne bo nič. Vsi letos expresno obračajo ploščo in bojda vseeno ne bodo delali samo EVjev od x leta naprej. Ampak škoda je narejena. Na račun ideologije so velike miljarde šle v napačno smer. In kdo pokriva izgubo? Potrošniki, ki kupujejo ICeje. Aja točno, jih več ne, ker so predragi. VW je tukaj najlepši primer. EV izguba se najde recimo v VW Polo, ki se zdaj ZAČNE (!!) pri 20k €. Samo kot zanimivost, žena je 2019 kupila novega 1.0 tsi z neko srednjo opremo za 14k. Danes tak stane verjetno blizu 24k.
Utk ::
Niso šli all-in v EV. Prej obratno. Premalo zares so šli, zato imajo zdaj z njimi velike stroške, ker ni mase, nimajo svojih poceni baterij, itd.
ICE-je bi pa še zmeraj lahko prodajali, točno take kot so bli leta 2019, z nekim normalnim pribitkom cene zarad inflacije.
Ampak ne, požrešnost nima meja, raje so rekli, da bojo prodajali električne po dvakratni ceni, tudi če manj kosov, iceje so pa podražili, da EV ne bi zgledal tako drag.
ICE-je bi pa še zmeraj lahko prodajali, točno take kot so bli leta 2019, z nekim normalnim pribitkom cene zarad inflacije.
Ampak ne, požrešnost nima meja, raje so rekli, da bojo prodajali električne po dvakratni ceni, tudi če manj kosov, iceje so pa podražili, da EV ne bi zgledal tako drag.
MikeRotch ::
Točno tako. Govoriti o tem, da je VW all-in z EVji je neokusna šala. Imajo 4 EV modele?
Sparkxl ::
Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:
"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars
Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.
Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?
"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars
Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.
Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?
Miki N ::
lep primer forsirane ideje iz recimo temu iste branže je očitno tudi Northvolt.
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zlom...
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zlom...
Utk ::
Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:
"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars
Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.
Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?
Izjave izjave. Kje so avti? Kje je id2?
Kitajci bruhajo ven nove modele, če vw 10 let razvija nek ev, bo pač propadel.
Če je razvoj novega passata, ki ni nič bistveno drugačen, stane pa 10 jurjev več, tako drag, potem tudi ni problem v EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027
Evo še ena za tiste, ki imajo težave z dojemanjem realnosti in so funkcionalno nepismeni:
"Volkswagen Will No Longer Invest In Combustion Engine Development"
"The current family of combustion engines will be updated but that's all."
https://motorillustrated.com/volkswagen...
Takih izjav iz tistega časa je ko dreka, samo glavo moraš potegnit iz peska in jih pogledat.
Torej moja kmečka pamet pravi, da če več ne devajo denarja v tehnologijo A in ga preusmerjajo v tehnologijo B, so šli all in v B
Evo še ena za tiste, ki imajo težave z dojemanjem realnosti in so funkcionalno nepismeni:
"Volkswagen Will No Longer Invest In Combustion Engine Development"
"The current family of combustion engines will be updated but that's all."
https://motorillustrated.com/volkswagen...
Takih izjav iz tistega časa je ko dreka, samo glavo moraš potegnit iz peska in jih pogledat.
Torej moja kmečka pamet pravi, da če več ne devajo denarja v tehnologijo A in ga preusmerjajo v tehnologijo B, so šli all in v B
Magic1 ::
Sej to je problem, šli so full-in na EV in to pomeni avto 30k€+ (pustimo kakšna mala jajčka s nikakvo baterijo). Da pa ne bo prevelike razlike med EVji in klasiko, so preprosto navili cene klasiki. Zdaj se pa nič ne prodaja dobro, ker je vse predrago.
Magic
Sparkxl ::
Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.
Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...
Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...
Magic1 ::
Katajci itak delajo vse, tako da je za njih lažje. In tudi obseg proizvodnje je večji in učijo se lahko prej na domačem trgu. Če Kitajci kdaj kaj konkretno zahebejo, sploh ni panike, gre za greater good in se enostavno pomede pod preprogo.
Magic
Utk ::
Ne, na žalost to da so nehali metat denar v A, ne pomeni, da so šli all-in v B. Na koncu so pomembni rezultati.
Wrop ::
Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027
Pred kratkim sem videl cca 5,6 let za razvoj novega modela. Kitajci rabijo 3,6 leta. Nove EV firme na Kitajskem pa 1,6-1,8 let.
Utk ::
Ja, naj pa zdaj naša slotech inteligenza razloži kako bi v taki situaciji kot je pomagalo to, da VW opusti EV in dela samo ali pa vsaj predvsem ICE.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.
Sparkxl ::
Ja, naj pa zdaj naša slotech inteligenza razloži kako bi v taki situaciji kot je pomagalo to, da VW opusti EV in dela samo ali pa vsaj predvsem ICE.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.
Uf ta je enostavna, bom kar jaz: delaš to, kar znaš, to kar ne znaš, prepustiš drugim. Izi, ne? Ampak te zgodbe pod bruseljsko diktaturo ne bomo videli. Prej bo vse pocrkalo pod EU planskim gospodarstvom. Ker forsiranje evjev je točno to: plansko gospodarstvo. Če kitajci obvladajo EVje, super, pustimo jim da jih prodajajo tukaj in pustimo trgu da naredi svoje. Povpraševanje/ponudba. Koncept, ki je prinesel prosperiteto, ampak ga bruselj ne mara, ker ni eko.
Ampak če EU industrija pocrka, ne bomo imeli denarja za kitajske EVje. Tudi za zgonjene Leafe ne...
Utk ::
Ti ne razumeš, da VW ni v problemu, ker mu je v Evropi prodaja padla za 2%, ampak ker se mu prodaja na Kitajskem ruši, ker Kitajci hočejo električne avte. Sami pa delajo preklemano dobre, in VW niti v premium klasi ni več konkurenčen.
fikus_ ::
V nemčiji je cela drama predvsem zaradi padca dobička. V senci njihovega cviljenja pa se v Italiji odvija prava drama v avtomobilski industriji. Proizvodnja je upadla letos za 40%!!
https://www.italpassion.fr/en/stellanti...
Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.
Med in takoj po koroni so jamrali, da ne morejo kaj prodati, preklicali naročila pri dobaviteljih,... podrli ustaljene verige, npr. industrija čipov se je preusmerila na druge čipe,... potem pa začeli jamrati, da ne dobijo čipov, vmes cene navili,.... sedaj jih je pa kapitalizem udaril nazaj (ljudje ne kupujejo več "predragih" EU avtov in še Kitajci so začeli prodirati sem), pa spet jamranje DE avtoindustrije in grožnje z zapiranjem tovarn, ker se je izkazalo da dobički ne bodo takšni, kot je bilo predvideno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
MikeRotch ::
Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:
"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars
Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.
Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?
Bullshit.
1. VW ni ustavil razvoja ICE. Tukaj je izjava CFOja iz leta 2024. https://www.autonews.com/automakers/vw-... - Finance and operation chief Arno Antlitz says VW Group will keep investing billions to make sure its combustion cars remain competitive. Zakaj torej vlagajo milijarde v ICE, če so all in v EV?
2. Nekaj je govoriti, drugo je delati. Lahko nabijajo o tem kako so all-in v EVjih, ampak realno pač niso. Zakaj torej v salonih raje pushajo ICE kot EV? Če že govoriš o dojemanju realnosti, bi mogoče lahko pogledal malo dlje od enega osamljenega članka izpred nekaj let.
3. VW Trinity prestavljajo iz leta v leto. Trenutno se napovedi selijo v leto 2032. Projekt je bil predstavljen že pred nekaj leti, planiran za 2026. Torej, malo več kot 7 let. Res all-in :)
Mr.B ::
Pejt na Kitajsko potem... zakaj še blodiš tle...
Dobro si argumentiral. A msiliš da boš tako rešil problem VW ? uporabo model noja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
fikus_ ::
Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.
Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...
Podobno kot pri EV je EU naredila že pri sončnih elektrarnah. DE industrija je imela nekaj stvari pripravljenih in čakala na velik bum ter zaslužke, zlobirala DE politiko, da je zeleni fašizem razširila na celo EU, pri tem so pa Kitajci "poslušali" EU politiko in sami na polno zagnali proizvodnjo panelov in razsmernikov ter povozili EU (bolje rečeno DE) proizvodnjo SE. Točno takšen scenarij je pri EV.
EU špitzenkandidat politika nima stika z realnostjo, zato se potem njihove ideje (čeprav niso vse zanič) izjalovijo.
.
Pejt na Kitajsko potem... zakaj še blodiš tle...
To je argument za rit obrisat .... ah, še to ne gre, ker ni na papirju....
Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027
Pred kratkim sem videl cca 5,6 let za razvoj novega modela. Kitajci rabijo 3,6 leta. Nove EV firme na Kitajskem pa 1,6-1,8 let.
V EV bumu je na Kitajskem je zadnjem desetletju propadlo približno 3/4 firm, ki so se s tem ukvarjale, preživeli so najboljši, postali so veliki za CN razmere in ogromni za EU.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
fikus_ ::
Ti ne razumeš, da VW ni v problemu, ker mu je v Evropi prodaja padla za 2%, ampak ker se mu prodaja na Kitajskem ruši, ker Kitajci hočejo električne avte. Sami pa delajo preklemano dobre, in VW niti v premium klasi ni več konkurenčen.
Točni tako, VW tudi na kitajskem ni več avto prestiža, ker je domača konkurenca dovolj dobra tudi za Kitajca, da kupi avto kitajske firme.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Sparkxl ::
Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:
"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"
https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...
Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars
Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.
Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?
Bullshit.
1. VW ni ustavil razvoja ICE. Tukaj je izjava CFOja iz leta 2024. https://www.autonews.com/automakers/vw-... - Finance and operation chief Arno Antlitz says VW Group will keep investing billions to make sure its combustion cars remain competitive. Zakaj torej vlagajo milijarde v ICE, če so all in v EV?
2. Nekaj je govoriti, drugo je delati. Lahko nabijajo o tem kako so all-in v EVjih, ampak realno pač niso. Zakaj torej v salonih raje pushajo ICE kot EV? Če že govoriš o dojemanju realnosti, bi mogoče lahko pogledal malo dlje od enega osamljenega članka izpred nekaj let.
3. VW Trinity prestavljajo iz leta v leto. Trenutno se napovedi selijo v leto 2032. Projekt je bil predstavljen že pred nekaj leti, planiran za 2026. Torej, malo več kot 7 let. Res all-in :)
Saj vem da si trd v glavo, ampak bom vseeno poizkusil. Torej našel si izjavo iz 2024, kjer so naredili obrat. Bravo. Jaz pa sem pisal o tem, kaj so delali prejšnja leta. In to si tisti citati, kjer so naznanjali kako bodo še samo evje delali. In takrat so šli all in ev in preusmerili denar, ki je naredil izgube. Letos, ko jih je srečala realnost, kot vse ostale, pa so naredili obrat, da pa mogoče vseeno bodo delali iceje. Ampak v tem vmesneš času pa je bila narejena ogromna škoda. Mogoče malo skočiš nazaj v OŠ in se naučiš o razliki med preteklostjo in sedanjostjo?
MikeRotch ::
Jaz pa sem pisal o tem, kaj so delali prejšnja leta.
Ne, ti si pisal o tem kaj so govorili. Delali pač niso tega. VW nikoli ni bil niti 5% v EV, kaj šele all-in.
Sparkxl ::
Da se več ne bova v prazno prerekala, bo nama vskočil chat dpt na pomoč:
Volkswagen has invested €180 billion in both electric vehicles (EVs) and internal combustion engines (ICEs) this decade. Specifically, two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization, while the remaining one-third (approximately €60 billion) has been dedicated to further developing ICEs
Torej jaz imam z all in precej bolj prav od tebe s 5%.
120 miljardna brca v temo se pač mora nekje poznati...
Volkswagen has invested €180 billion in both electric vehicles (EVs) and internal combustion engines (ICEs) this decade. Specifically, two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization, while the remaining one-third (approximately €60 billion) has been dedicated to further developing ICEs
Torej jaz imam z all in precej bolj prav od tebe s 5%.
120 miljardna brca v temo se pač mora nekje poznati...
Magic1 ::
Bili so all in, kako dvignit ceno ICEjem na raven EVjev, ker to je prihodnost. Zdaj pa imajo prihodnost.
Magic
gruntfürmich ::
evropski proizvajalci pa ALL-IN v elektro? se vam je zmešalo?
EV je bila butična proizvodnja, nekaj za subvencije dobivat tako direktno ko indirektno z previsokimi cenami, ki jih je pri nakupu subvencionirala država.
jim je E.Musk leta in leta govoril da se naj resno primejo zadev in pošlihtajo proizvodnjo, ampak ga itq niso resno jemali. zato pa lahko on ceno še znižuje in mu delnica leti v nebo...
EV je bila butična proizvodnja, nekaj za subvencije dobivat tako direktno ko indirektno z previsokimi cenami, ki jih je pri nakupu subvencionirala država.
jim je E.Musk leta in leta govoril da se naj resno primejo zadev in pošlihtajo proizvodnjo, ampak ga itq niso resno jemali. zato pa lahko on ceno še znižuje in mu delnica leti v nebo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Utk ::
two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization,
To si spregledal.
Pa spregledal si tudi kaj vse štejejo oni pod EV. Vsaj polovica tega je šla ziher na marketing in zakuske za novinarje, pa seveda za bonuse za preobremenjenost, itd.
Če bi pol tega res šlo v EV, bi imeli že EV, ki bi letel po zraku.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Loža | 34801 (7032) | NuMaN |
» | ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 8256 (3054) | Zimonem |
» | V ZDA bodo zahtevali, da se TikTok odreče lastniku ByteDanceu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 18419 (6811) | LeQuack |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 30055 (16843) | m0LN4r |
⊘ | MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13681 (11546) | Marko54 |