Forum » Loža » Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?
Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?
Miki N ::
Imaš 2 tipa trgovcev čevljev v Afriki.
Prvi prodajalec pride v Afriko in reče, da tu ni nobenih možnosti za prodajo čevljev, ker so vsi bosi.
Drugi prodajalec pa reče, da so možnosti za prodajo neskončno velike, ker nihče nima čevljev in vsi hodijo bosi.
Imaš še 3. tip, ki pride v Afriko, podmaže par veljakov in naredi "sweatshop" za izdelavo čevljev, kjer mu črnjačijo bosi lokalci.
a_borlak ::
gruntfürmich je izjavil:
Samo tako mimo riževe grede, Kitajci veselo prodajajo v Rusijo, ok, ni blazno velik trg, a 250 milijonov vseeno ni za odmet.
250 mio česa? Kje dobite te cifre? Rusov sposobnih kaj kupit je tolk kot Kitajcev v nekem srednje velikem mestu. S tem da bogati, kot povsod, nočejo kitajskih avtov. Srednji sloj za boljše nima, ampak za njih bo pa samo najbolj poceni dovolj poceni.
te cifre dobije ker bebčki nimajo stika z realnostjo in nimajo pojma.
niso važni prebivalci, ampak kupna moč in koliko zapravljajo.
že kitajci se zavedajo da je rusija palček, njena ekonomija je velika kot ena kitajska provinca.
ampak to ne odvrne bebčkov, da mislijo kako bodo kitajci odjebali zahodnjake in njihovo kramo prodajali bosim afričanom...
Če sem prav prebral je problem ... Dacia. Ker je večina delov iz Kitajske. Potem pa pogledaš, koliko je bilo prodanih Springov in ugotoviš, da krepko zaostaja za ID3, ID4, Q4, Enyaqi (ok, tu nekje) skratka za avti, ki stanejo vsaj 2x več.
BlaY0 ::
Imaš 2 tipa trgovcev čevljev v Afriki.
Prvi prodajalec pride v Afriko in reče, da tu ni nobenih možnosti za prodajo čevljev, ker so vsi bosi.
Drugi prodajalec pa reče, da so možnosti za prodajo neskončno velike, ker nihče nima čevljev in vsi hodijo bosi.
Hehe, si si pa izbral analogijo. Pri nas imajo vsi že vse, ni da ni, in je vsem že pošteno dolgcajt. Vsake toliko časa se na nekje pojavi kdo, ki prodaja krompirjevo solato in folku se od vsega dolgcajta to zdi tako zanimivo, da mu "donirajo" par $10.000. V Tem kontekstu bi bilo po moje še najbolje če bi prišel v EU samo z enim parom starih čevljev z luknjo na podplatu, folku bi bilo to tako interesantno, da bi se stepli zanj.
Imaš 2 tipa trgovcev čevljev v Afriki.
Prvi prodajalec pride v Afriko in reče, da tu ni nobenih možnosti za prodajo čevljev, ker so vsi bosi.
Drugi prodajalec pa reče, da so možnosti za prodajo neskončno velike, ker nihče nima čevljev in vsi hodijo bosi.
Imaš še 3. tip, ki pride v Afriko, podmaže par veljakov in naredi "sweatshop" za izdelavo čevljev, kjer mu črnjačijo bosi lokalci.
In četrtega, ki "investira" tako da z obljubo, da bodo imeli vsi čevlje, na "puf" dobi pol Afrike.
Če sem prav prebral je problem ... Dacia. Ker je večina delov iz Kitajske. Potem pa pogledaš, koliko je bilo prodanih Springov in ugotoviš, da krepko zaostaja za ID3, ID4, Q4, Enyaqi (ok, tu nekje) skratka za avti, ki stanejo vsaj 2x več.
Hja, s polno ritjo ni težko srati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gregor P ::
Če sem prav prebral je problem ... Dacia. Ker je večina delov iz Kitajske. Potem pa pogledaš, koliko je bilo prodanih Springov in ugotoviš, da krepko zaostaja za ID3, ID4, Q4, Enyaqi (ok, tu nekje) skratka za avti, ki stanejo vsaj 2x več.
Kdo bi pri zdravi pameti, kupil tak okrnjen EV za toliko denarja? Če bi bila 12k potem ok, to je za kupiti za kakšnega Ljubljančana kot drugi avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Gregor P ::
Tud 130 km/h ne gre, pa celo večnost rabi do 100 km/h, premajhen doseg ... torej je maksimalno za po mestu in predmestju. Ne moreš za takšna e-jajca dati 23k evrov
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Sparkxl ::
Das nas obirajo do kosti s temi evji, je zdaj že počasi vsem jasno.
Za hec sem vzel osnovni fiat 500 1.0 in EV, po nemškem ceniku in vzel ven pogon. So čisto grobe številke, vmes je še kar nekaj drugih faktorjev in komponent, ampak samo za občutek:
1.0 cena 17500
minus motor in menjalnik 3500
Cena golega 14000
EV cena 31000
minus EDU in baterija 3500
Cena golega 27500
Skoraj dupla razlika.
Za hec sem vzel osnovni fiat 500 1.0 in EV, po nemškem ceniku in vzel ven pogon. So čisto grobe številke, vmes je še kar nekaj drugih faktorjev in komponent, ampak samo za občutek:
1.0 cena 17500
minus motor in menjalnik 3500
Cena golega 14000
EV cena 31000
minus EDU in baterija 3500
Cena golega 27500
Skoraj dupla razlika.
BlaY0 ::
Tud 130 km/h ne gre, pa celo večnost rabi do 100 km/h, premajhen doseg ... torej je maksimalno za po mestu in predmestju. Ne moreš za takšna e-jajca dati 23k evrov
O hudimana, pač po predpisih voziš. Če se dnevno voziš več kot 100 km in nisi taksist, potem nekaj delaš narobe. In ne daš 23k ampak 16k.
EV cena 31000
minus EDU in baterija 3500
Cena golega 27500
Skoraj dupla razlika.
Seveda tebi ni jasno zakaj, ker si še majhen. Enako je bilo ob prehodu s konjskih vpreg na ICE. Avto je bil ful dražji. Po 30 letih se je cena nekako poglihala, po 50 pa je bil konj že dražji oziroma avto precej cenejši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Sparkxl ::
omfg kake primerjave...kaj ti pišeš iz vrtca ali iz zaprtega oddelka? Ker pričakoval bi vsaj čisto malo resni odgovor
BlaY0 ::
Gregor P ::
Tud 130 km/h ne gre, pa celo večnost rabi do 100 km/h, premajhen doseg ... torej je maksimalno za po mestu in predmestju. Ne moreš za takšna e-jajca dati 23k evrov
O hudimana, pač po predpisih voziš. Če se dnevno voziš več kot 100 km in nisi taksist, potem nekaj delaš narobe. In ne daš 23k ampak 16k.
Če niti 130 km/h ne zmore, pomeni da ga tudi sicer ni dobro preveč terat, torej 100 km/h je res maksimalno; rajši manj, tudi seveda zaradi manjše porabe elektrike. Skratka za po mestu in naokoli po obvoznici. Sicer je tudi 16k predrago, ker kot že zapisano več kot 12k ni vredno to vozilo, a to je že cena s subvencijo 6.500 evrov, ki potem zanaša 16.400 evrov (za osnovni model, kjer je vprašanje, če ima realnega dosega 100 km); na uradni strani piše, da je nov osnovni model: Redna cena po ceniku za Dacia Spring Essential Electric 45 znaša 22.900EUR.. Vendar te subvencije najbrž ne bodo večno, zato jaz vedno pišem o polnih cenah vozil, predvsem za lažjo primerjavo. V vsakem primeru predrago.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BlaY0 ::
Če niti 130 km/h ne zmore, pomeni da ga tudi sicer ni dobro preveč terat, torej 100 km/h je res maksimalno; rajši manj, tudi seveda zaradi manjše porabe elektrike. Skratka za po mestu in naokoli po obvoznici. Sicer je tudi 16k predrago, ker kot že zapisano več kot 12k ni vredno to vozilo, a to je že cena s subvencijo 6.500 evrov, ki potem zanaša 16.400 evrov (za osnovni model, kjer je vprašanje, če ima realnega dosega 100 km); na uradni strani piše, da je nov osnovni model: Redna cena po ceniku za Dacia Spring Essential Electric 45 znaša 22.900EUR.. Vendar te subvencije najbrž ne bodo večno, zato jaz vedno pišem o polnih cenah vozil, predvsem za lažjo primerjavo. V vsakem primeru predrago.
Ne vem če ne zmore, sam motor po moje zmore, trenutna baterija pa verjetno ne. S časom ko se bodo baterije pocenile bo tudi to rešeno.
Da, EV je ravno po mestu bistveno bolj ekonomičen od ICE, nek EV tipa SUV kot je Spring z visokim Cd pa je na AC še vedno bolj ekonomičen od ICE, ga pa lahko malo matra "domet", če si ravno taksist na dolge proge.
Trenutno je cena pač taka, ker proizvajalcu plačuješ tudi postavitev nove infrastrukture za proizvodnjo EV ter ves razvoj okoli tega. Težko boš našel danes proizvajalca, ki tega ne bo obesil na pleča potrošniku oziroma bo to plačal iz svojega žepa. No, postavi se zadevo na kredit, potem se pa poskusi ta kredit čim prej odplačati, se pravi najmanj 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
PacificBlue ::
Poceni telefoni, poceni EV?
https://www.reuters.com/business/autos-...
https://www.reuters.com/business/autos-...
I’m out.
:3
:3
m0LN4r ::
Nc ne bo poceni, poglej ioniq 5 N je 75k koncna cena s popusti in osnovno opremo.
Ta mocnejsi xiaomi pa bo prinas lepo preko 100k
Ta mocnejsi xiaomi pa bo prinas lepo preko 100k
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035 (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 8381 (6103) | BigWhale |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 35815 (31037) | kow |
⊘ | MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 14054 (11919) | Marko54 |
» | Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 87496 (79420) | AštiriL |