» »

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

Blinder ::

Molnar, niti mu ne odpisat na to idiocijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Scaramouche3 ::

m0LN4r je izjavil:


Tipicno na ST


Sam res...

Moe_Lester ::

Bjorn je naredil noise test MG ZS. Zadeva je praktično enako glasna kot e-golf, bmw i3.

m0LN4r ::

Ahh the good Ol Bjorn placanec move
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Moe_Lester ::

Plačan od koga? ADAC je namreč nameril še par decibelov manj.

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Utk ::

Vsi, ki po božansko ne častijo vsega nemškega, so plačanci. Resnica je sicer ravno obratna, ampak škoda komplicirat zarad tega.
Bjorn sicer priznava, da ko se gre za vožnjo, tišino, itd, so nemci najboljši, ampak šele tam kjer se vsi drugi po ceni končajo.

starfotr ::

Value for money je bil že pred desetletji boljši pri japonskih vozilih v primerjavi z evropskimi. Pa so še vedno vsi proizvajalci na trgu. Tako evropski kot japonski.

Ok, ni več saaba, z naših cest je izginil tudi proton itd. Ampak nima veze. Glavnina enih in drugih je še vedno tu.

TezkoDihanje ::

Že ptiči na Himalaji čivkajo o tem, da kitajska država potihem podpira svoje proizvajalce z nedovoljenimi subvencijami.

Europe probes China's electric car subsidies as imports soar

The European Union is launching an investigation into China's state support for makers of electric vehicles as soaring imports of their cars stoke fears for the future of European auto manufacturers. Speaking to the European Parliament Wednesday, European Commission President Ursula von der Leyen said Europe was open to competition but "not for a race to the bottom."

Končalo se bo z 200% carinami, pa bo avto za 15k EUR postal avto za 45K EUR.

Invictus ::

Saj Nemčija tudi non stop nakazuje pomoč svojim firmam, kot so Lufthansa,. DHL, itn...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

V čem je razlika med dovoljenimi in nedovoljenimi subvencijami?

Scaramouche3 ::

Utk je izjavil:

V čem je razlika med dovoljenimi in nedovoljenimi subvencijami?


To je Leclerc delal z francoskimi štručkami.
Dajal jih je pod ceno, samo da ljudje pridejo v trgovski center..Potem so pekarne zgubile stranke..

Tukaj umetno znižujejo cene avtomobilov, zato da uničijo konkurenco, potem pa spet dvignejo.
Sami tega ne zmorejo, zato jim država krije izgubo.

Utk ::

A ni to namen vseh subvencij?

MadMax ::

Hm, niti ni treba čez mejo gledat glede državnih pomoči.
Magna, Revoz, NLB, SIJ, SŽ, ...
Lahko tudi pogled v https://www.gov.si/assets/ministrstva/M...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Scaramouche3 ::

Utk je izjavil:

A ni to namen vseh subvencij?


Ne, ker subvencija je lahko v državi namen pomoči. Če pride do naravne nesreče, Covid,trg se spremeni in podobno..

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Scaramouche3 je izjavil:

Utk je izjavil:

A ni to namen vseh subvencij?


Ne, ker subvencija je lahko v državi namen pomoči. če pride do naravne nesreče in podobno..

Ja, potem ima revoz vsakih 5 let naravno nesrečo al kako?

Dokler se tesla prodaja za 42 jurjev, enako kot id3 ali par jurjev več kot zoe, ni problem konkurenčnosti v kitajskih subvencijah, ampak v evropskih.

m0LN4r ::

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Scaramouche3 ::

Utk je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Utk je izjavil:

A ni to namen vseh subvencij?


Ne, ker subvencija je lahko v državi namen pomoči. če pride do naravne nesreče in podobno..

Ja, potem ima revoz vsakih 5 let naravno nesrečo al kako?

Dokler se tesla prodaja za 42 jurjev, enako kot id3 ali par jurjev več kot zoe, ni problem konkurenčnosti v kitajskih subvencijah, ampak v evropskih.


Tako obdržijo delovna mesta in tovarno...

starfotr ::

Kot že neštetokrat omenjeno. Subvencije so škodljive za cel trg in sistem.

S subvencijami naj bi kao pomagali tehnologiji ali manj privlačnemu izdelku ali storitvi, da se uveljavi. Ker bo kao boljše do okolja, do ljudi itd. V resnici je boljša samo do denarnic nekaterih. Glavnina - to je davkoplačevalci pa to veselo plačujejo, ker nimajo izbire. In na koncu dobijo neke drobtinice od vplačil. V resnici pa potem elektro avte plačuje delovno ljudstvo tistim, ki itak imajo dovolj denarja, da si kupijo EV brez subvencij. Da se lahko potem vozijo za 2 eur na 100 km.

Proizvajalci, trgovci veselo dvignejo ceno za pridobljeno subvencijo in to je vsa poanta subvencij. Ker imajo določene interesne skupine od tega profit, se javna kraja dogaja še naprej.

mailer ::

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Dajte mi kontakt, kjer lahko kupim novega id3 za 15k€ namesto za evropskih 40k€. In potem se sprašujejo zakaj niso konkurenčni? Zato.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

BlaY0 ::

sejalecx je izjavil:


Slab pogled na realnost. Ubistvu samo beden povzetek propagande. Če bi bil kdaj na kitajskem, bi videl še drug zorni kot. Ni vse črno-belo

? Zakaj slab? Realnost je taka, da so pri nas avti dražji, ker smo mi sami 2 do 3x "dražji" od Kitajcev. Proizvodni procesi so se v zadnjih 50 letih tako optimizirali, da tu ni več placa za manevriranje. Saj vidiš, da en obrat v SLO poplavi, pa mora VW eno fabriko zapret za par mesecev. Kitajci so pri EV po moje v bistveni prednosti pred EU, saj je njihov trg generalno gledano še vedno v vzponu, naš pa stagnira. Mi smo pač kot delovna sila dragi, oni ne tako. Oni si mirno lahko privoščijo nove greenfield EV "projekte", naši proizvajalci so primorani delati mehki switchover. Mnogo Kitajcev pred EV sploh avta ni imelo.

Jaz ne govorim, da moramo zdaj mi iz solidarnosti kupovati evropske avte, se pa bojim, da bomo morali civilizacijsko zaradi tega pač kmalu stopiti korak nazaj, ker gredo oni prehitro naprej. Zaenkrat imajo še vedno 3x nižji GDP per capita PPP recimo od Nemcev, ko se bo ta razkorak prepolovil, ne bodo več tako konkurenčni kot so danes in bodo proizvodnjo selili v Indijo ter Afriko.

Skratka globalizacija ima dve plati... po eni nam omogoča ožemanje drugih, po drugi pa tudi rast in približevanje standarda teh drugih nam. USA ima glede zaščite svojih ekonomskih interesov boljšo politiko od EU... enostavno sprožijo kakšno vojno, pahnejo nasprotnika za 30 let nazaj in je zadeva srednjeročno takorekoč rešena.

mailer je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Dajte mi kontakt, kjer lahko kupim novega id3 za 15k€ namesto za evropskih 40k€. In potem se sprašujejo zakaj niso konkurenčni? Zato.

Daj mi kontakt Kitajskega delavca v tovarni avtomobilov, ki zasluži toliko kot evropski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

starfotr ::

Saj vidiš, da en obrat v SLO poplavi, pa mora VW eno fabriko zapret za par mesecev.


Vsak kmet ve, da ne nikoli ne smeš imet vseh jajc v eni košari.

Samo mega super duper kapitalizem in multi nacionalke tega ne vedo.

BlaY0 ::

starfotr je izjavil:

Saj vidiš, da en obrat v SLO poplavi, pa mora VW eno fabriko zapret za par mesecev.


Vsak kmet ve, da ne nikoli ne smeš imet vseh jajc v eni košari.

Samo mega super duper kapitalizem in multi nacionalke tega ne vedo.

Tako je, in to velja enako za Kitajce. Sicer pa ravno ta razpršitev to omogoča. Zapreti so morali samo eno tovarno.

Drugače pa kmet danes ve predvsem to kje se subvencije dobi. O jajcih samih ne ve več kaj dosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

FireSnake ::

Scaramouche3 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Tipicno na ST


Sam res...


Ni edini.
Na tole odgovarjam zato, da imam sliko v arhivu.
Namreč: tu je folklora, da skušaš zaobiti rdečo nit pogovora.
Včasih malo traja preden jih postavimo nazaj na tračnice.

TezkoDihanje je izjavil:

Že ptiči na Himalaji čivkajo o tem, da kitajska država potihem podpira svoje proizvajalce z nedovoljenimi subvencijami.

Europe probes China's electric car subsidies as imports soar

The European Union is launching an investigation into China's state support for makers of electric vehicles as soaring imports of their cars stoke fears for the future of European auto manufacturers. Speaking to the European Parliament Wednesday, European Commission President Ursula von der Leyen said Europe was open to competition but "not for a race to the bottom."

Končalo se bo z 200% carinami, pa bo avto za 15k EUR postal avto za 45K EUR.


Kaj pa ginekologinja ve o avtomobilih?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

starfotr ::

Če želimo ohranjat nizke cene in neodvisnost, moramo na naših tleh imeti lastne tovarne in razvoj.

Če kitajci ne bodo imeli konkurence, bodo gladko nabili cene v višave. In nas še politično kaj stiskali ter omejevali.

To ne velja samo za kitajsko. Tudi zaradi drugih (predvsem US firm) moramo biti z lastnimi tovarnami tukaj.

Amerom se smeji, ker nimamo več poceni plina in ga sedaj kupujemo od njih. Naši postajajo predragi.

TezkoDihanje ::

FireSnake je izjavil:

Kaj pa ginekologinja ve o avtomobilih?


Ginekologinja ima ljudi okoli sebe, ki vejo absurdno več od tebe.

starfotr je izjavil:

ker nimamo več poceni plina


Bi morali prej mislit na te stvari, pa diverzificirat nakupe. Večkrat smo bili opozorjeni na to, pa smo se samo smejali opozorilom. Zdaj pa vlečemo plin iz Azerbajđana pa Alžirije...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Ti daj kontakt. Ti praviš, da to delajo. Sicer to res delajo, ampak nič bolj od evropskih proizvajalcev. Zato jaz gledam samo še Bjorna. On ne jebe žive sile. Če bi, bi do kakega avta prišel še bližje še prej, ampak ga večinoma nimajo preveč radi, ker jim pove kar jim gre, mu pa nazadnje dajo avto, ker je pač postal prevelik za ignore. Če bi ga ti kdaj gledal, bi videl, da kritizira vse, nobena krava ni sveta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlaY0 ::

Jaz sem še vedno mnenja, da je bogatih Kitajcev zadosti, da jim EU proizvajalci lahko prodajajo svoje premijce. Oni ne bodo kupovali kitajskih premijcev ampak evropske, pa tudi če bo cena 20k višja. Ostala raja (tako kitajska kot naša) bo pa pač "Kitajce" kupovala, tako kot to počne pri ostalih produktih že sedaj.

krucymucy ::

mailer je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Dejte mi kontakt, da se zmenim za voznjo kaksnega kitajca za par let, pro bono. Bom prisel pisat kak je super.

Dajte mi kontakt, kjer lahko kupim novega id3 za 15kEUR namesto za evropskih 40kEUR. In potem se sprašujejo zakaj niso konkurenčni? Zato.

Tukaj imas enega za 34k, ampak glede na to da ne prodajo nic bo verjetno kmalu pod 35k osnovna cena in bo upravicen do 6.500EUR subvencije.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Utk ::

Samo dokler ne ugotovijo, da so njihovi v resnici boljši, ne samo cenejši.

krucymucy ::

starfotr je izjavil:



Amerom se smeji, ker nimamo več poceni plina in ga sedaj kupujemo od njih. Naši postajajo predragi.


Kaj? Plin je cenejsi kot pred desetimi leti, ce upostevas inflacijo.

https://tradingeconomics.com/commodity/...

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Samo dokler ne ugotovijo, da so njihovi v resnici boljši, ne samo cenejši.

Ne, pri bogatih to ne igra nobene vloge. Oni kupujejo tisto, česar drugi ne morejo. Samo v tem je keč.

kgtjera ::

Namesto, da bi bojkotirali EV vozila...

kow ::

krucymucy je izjavil:

starfotr je izjavil:



Amerom se smeji, ker nimamo več poceni plina in ga sedaj kupujemo od njih. Naši postajajo predragi.


Kaj? Plin je cenejsi kot pred desetimi leti, ce upostevas inflacijo.

https://tradingeconomics.com/commodity/...


Ja, ampak relativno na konkurenco (Amerika, Azija) je drazji. Americani ga z lahkoto nacrpajo kolikor ga rabijo, saj bi ga se vec, ampak nimajo dovolj izvoznih zmogljivosti (gradijo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

BlaY0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo dokler ne ugotovijo, da so njihovi v resnici boljši, ne samo cenejši.

Ne, pri bogatih to ne igra nobene vloge. Oni kupujejo tisto, česar drugi ne morejo. Samo v tem je keč.

Mercedes, bmw, audi ne delajo avtov, kjer bi bila pomembna res samo znamka. To so porsche in gor. Ne more nemška avtoindustrija preživet od avtov za 200 jurjev in gor.

Telbanc ::

Glugy je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Kitajski avtli na štrom so po 15 jurjev. To je pomenbno.

https://www.rtvslo.si/evropska-unija/ur...

Komisija bo izvedla protisubvencijsko preiskavo kitajskih električnih vozil

Izpostavila je industrijo električnih vozil, za katero je dejala, da je ključna panoga za čisto gospodarstvo, ki ima velik potencial za Evropo. "Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg."

Kot je napovedala, Evropska komisija začenja protisubvencijsko preiskavo električnih vozil, ki prihajajo iz Kitajske. "Evropa je odprta za konkurenco, ne pa za tekmovanje v zniževanju standardov. Braniti se moramo pred nepoštenimi praksami. Hkrati pa moramo ohraniti odprt dialog s Kitajsko."

EU je preveč zaščitniška do nemške avtomobilske industrije ki se kr ne more pa ne more prilagodit novi realnosti: električnih avtomobilov.

Pa tud totalno skregano z logiko je da se spodbuja države da subvencionirajo nakup električnih avtomobilov ampak če pa to namest naše države naredi Kitajska je pa narobe. To ni nič drugega kot protekcionizem.

Zato bo zdej tud kasnej prišlo do elektrifikacije avtomobilov v EU. Glej kok hitr gre Kitajcem, mi bi pa namest da bi se vsake bilike oklepal še tist pozitivno kar se dogaja za večjo adapatacijo električnih vozil vse porezal. Dejansko bodo zato električni avtomobili v EU dražji in bo rast prodaje počasnejša kot bi lahko bila.

Vse v imenu nemške avtomobilske industrije ki je v notranjem izgorevanju špica ampak obenem pa total fail ko gre za cenovno dostopne električne avtomobile..


Velik problem je zaj energija, plin, nafta, ki jo kinezi zaj dobivajo napol zastojn od rusov. Pač nekam morejo prodat uni plin in nafto... Vse to se uporablja pri izdelavi avtov, tko unih na štrom ko običnih. In ne sam to, imajo tud majnše cene za prebivalstvo in večjo kupno moč. Eno leto so že sankcije, mal več, Evropa je obrala kost do kosti, tko da bo mogla zaj industrija sama plavat. Počas brez subvencij...Mormo vedet da je bil tak standard v evropi na račun napol zastojn energentov iz Rusije.

Tko da evropska industrija postaja nekonkurenčna z temi cenami energije inputa. Tud tukaj seveda, pri avtih na štrom. Vse še pride. Tud je naivno mislit, da bo folk dal 40.000 evrov za avto, s katerim ne moreš v enem šusu z pičko na Dunaj al pa u Prago. In ki mu baterija guzne u 10 letih. 40.000 za deset let no, a ste normalni?
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo dokler ne ugotovijo, da so njihovi v resnici boljši, ne samo cenejši.

Ne, pri bogatih to ne igra nobene vloge. Oni kupujejo tisto, česar drugi ne morejo. Samo v tem je keč.

Mercedes, bmw, audi ne delajo avtov, kjer bi bila pomembna res samo znamka. To so porsche in gor. Ne more nemška avtoindustrija preživet od avtov za 200 jurjev in gor.

Mercedes BMW in Audi se začnejo pri 50 in so hitro na 100. To so entry modeli za bogataše oziroma njihove otroke. Razlika med enako "dobrim" Kitajcem za 75k in Nemcem za 100k tu ne igra nobene vloge.

Utk ::

Poglej si kitajca za 100 jurjev. Zraven njega si jaz ne bi upal parkirat mercedesa za ta denar, ker bi zgledal kot kup gnoja.

kgtjera ::

Tud je naivno mislit, da bo folk dal 40.000 evrov za avto, s katerim ne moreš v enem šusu z pičko na Dunaj al pa u Prago. In ki mu baterija guzne u 10 letih. 40.000 za deset let no, a ste normalni?


Tudi za 20 let je preveč, ker kot omenjeno ne moreš v enem šusu ali s 5min postankom v Munchen ali u Prago... Ampak folk je fuknjen, vidiš po maniji v zvezi z EV že tu na ST. Namesto, da bi za 40k kupili že dobrega dizla, sanjajo o EV z dometom 300km in polnjenjem vsako noč, kot telefon. Skratka naivno je mislit, da folk ne bo dal 40k za tak avto. Bo, ker so v povprečju ljudje zabiti in nahajpani do amena s temi EV!

Telbanc ::

kgtjera je izjavil:

Tud je naivno mislit, da bo folk dal 40.000 evrov za avto, s katerim ne moreš v enem šusu z pičko na Dunaj al pa u Prago. In ki mu baterija guzne u 10 letih. 40.000 za deset let no, a ste normalni?


Tudi za 20 let je preveč, ker kot omenjeno ne moreš v enem šusu ali s 5min postankom v Munchen ali u Prago... Ampak folk je fuknjen, vidiš po maniji v zvezi z EV že tu na ST. Namesto, da bi za 40k kupili že dobrega dizla, sanjajo o EV z dometom 300km in polnjenjem vsako noč, kot telefon. Skratka naivno je mislit, da folk ne bo dal 40k za tak avto. Bo, ker so v povprečju ljudje zabiti in nahajpani do amena s temi EV!


Preden začne ta norija, bom ubodu še enega dizla. Tam mal pred 2030. In sigurno ne bom edini. Štrom pa, ko voli nek izvoli.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

BlaY0 ::

Telbanc je izjavil:

40.000 za deset let no, a ste normalni?

Kaj če bi ti mal preračunal, kok si ti v 10 letih zmetal za svojega vedno starega dizla? Druga stvar... A po 10 letih je EV za v smeti po tvoje? A po 10 letih je baterija za v smeti? Nasprotno, baterija je še vedno vredna vsaj pol za razliko od nafte, ki se je spremenila v toploto, co2 in nox ki jih nikomur ne moreš več prodati oziroma je ravno obratno, ker jih proizvajaš, te zato še dodatno obdavčijo. Čez 10 let boš imel že nebroj ponudnikov storitev, ki se bodo ukvarjale samo z baterijami in to vse v zvezi z njimi, od odkupa, servisa, obnovitve...

Utk je izjavil:

Poglej si kitajca za 100 jurjev. Zraven njega si jaz ne bi upal parkirat mercedesa za ta denar, ker bi zgledal kot kup gnoja.

Me ne zanima, in tudi bogatih ne. Oni imajo čisto drugo agendo kot ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Telbanc ::

BlaY0 je izjavil:

Telbanc je izjavil:

40.000 za deset let no, a ste normalni?

Kaj če bi ti mal preračunal, kok si ti v 10 letih zmetal za svojega vedno starega dizla? Druga stvar... A po 10 letih je EV za v smeti po tvoje? A po 10 letih je baterija za v smeti? Nasprotno, baterija je še vedno vredna vsaj pol za razliko od nafte, ki se je spremenila v toploto, co2 in nox ki jih nikomur ne moreš več prodati oziroma je ravno obratno, ker jih proizvajaš, te zato še dodatno obdavčijo. Čez 10 let boš imel že nebroj ponudnikov storitev, ki se bodo ukvarjale samo z baterijami in to vse v zvezi z njimi, od odkupa, servisa, obnovitve...


Pelješ se pa lah sam še po mestu z staro baterijo. Čez 10 let, če bojo kitajčki po 12.000 evrov, pol bo elektrifikacija. :))
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

BlaY0 ::

Telbanc je izjavil:


Pelješ se pa lah sam še po mestu z staro baterijo. Čez 10 let, če bojo kitajčki po 12.000 evrov, pol bo elektrifikacija. :))

Največ ljudi uporablja avte za po in v okolici mest. Relacije niso na dnevnem redu.

Avti se bodo kvečjemu dražili niti slučajno cenili.

Kot rečeno, čez 10 let boš lahko baterijo dal obnoviti.

Mater ne vem od kod ta glupi odpor in izmišljevanje novih in novih kvazi show-stopperjev. Kot bi poslušal kočijaže leta 1900, ki so ICE avtomobilom napovedovali klavern konec že do leta 1910.

Utk ::

Me ne zanima, in tudi bogatih ne. Oni imajo čisto drugo agendo kot ti.
Zgodovina

Še enkrat, rang do 100 jurjev še ni ta rang.

Mr.B ::

BlaY0 je izjavil:

Jaz sem še vedno mnenja, da je bogatih Kitajcev zadosti, da jim EU proizvajalci lahko prodajajo svoje premijce. Oni ne bodo kupovali kitajskih premijcev ampak evropske, pa tudi če bo cena 20k višja. Ostala raja (tako kitajska kot naša) bo pa pač "Kitajce" kupovala, tako kot to počne pri ostalih produktih že sedaj.

Da,
A misliš da bodo Evropski koncerni preživeli s prodajo bogatim Azijcem ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BlaY0 ::

Mr.B je izjavil:


Da,
A misliš da bodo Evropski koncerni preživeli s prodajo bogatim Azijcem ?

Ne, si bodo pa lahko s tem "kupili" še par let za postopen switchover. Pa v bistvu koncernov ki prodajajo tja čez sploh ni veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Kot že neštetokrat omenjeno. Subvencije so škodljive za cel trg in sistem.

S subvencijami naj bi kao pomagali tehnologiji ali manj privlačnemu izdelku ali storitvi, da se uveljavi. Ker bo kao boljše do okolja, do ljudi itd. V resnici je boljša samo do denarnic nekaterih. Glavnina - to je davkoplačevalci pa to veselo plačujejo, ker nimajo izbire. In na koncu dobijo neke drobtinice od vplačil. V resnici pa potem elektro avte plačuje delovno ljudstvo tistim, ki itak imajo dovolj denarja, da si kupijo EV brez subvencij. Da se lahko potem vozijo za 2 eur na 100 km.

Proizvajalci, trgovci veselo dvignejo ceno za pridobljeno subvencijo in to je vsa poanta subvencij. Ker imajo določene interesne skupine od tega profit, se javna kraja dogaja še naprej.



V eu talamo na sto tisoce subvencij od kmetov naorej pa tudi evjem itd

A to pa ni problem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Poldi112 ::

TezkoDihanje je izjavil:

Bi morali prej mislit na te stvari, pa diverzificirat nakupe. Večkrat smo bili opozorjeni na to, pa smo se samo smejali opozorilom. Zdaj pa vlečemo plin iz Azerbajđana pa Alžirije...


Če bi se že prej odpovedali poceni plinu, bi se industrija enostavno že prej preselila drugam, tako da to ni ravno rešitev.

Da smo se odpovedali poceni plinu je bila pa tudi fenomenalno butasta odločitev, za katero ni bilo nobenega racionalnega razloga.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

BlaY0 ::

Mato989 je izjavil:


V eu talamo na sto tisoce subvencij od kmetov naorej pa tudi evjem itd

A to pa ni problem

Glede kmetov se ne bi strinjal, da je problem, ker jemo vsi. Subvencije na EV pa po eni strani so bad, ker jih plačujemo vsi, koristijo pa samo tisti, ki jih vozijo. Plačujejo jih tako tudi tisti, ki recimo sploh ne uporablja niti ne potrebuje avta.

Utk ::

Ni res. Korist od tega, da imam jaz električni avto ima tudi tist, ki se vozi za mano, ali pa hodi po pločniku. Velikokrat pred mano zasmrdi nek dizel, pa rečem, evo kupim EV, pa še zmeraj diham to sranje.

BlaY0 ::

Utk je izjavil:

Ni res. Korist od tega, da imam jaz električni avto ima tudi tist, ki se vozi za mano, ali pa hodi po pločniku. Velikokrat pred mano zasmrdi nek dizel, pa rečem, evo kupim EV, pa še zmeraj diham to sranje.

Govorimo o subvencijah. Niso pravične. Ti nisi dobil subvencije, da bodo drugi lažje dihali. Če te skrbi to, raje ne kupi nič pa bo win-win.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035 (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
918159 (5881) BigWhale
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835204 (30426) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11813664 (11529) Marko54
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27786786 (78710) AštiriL

Več podobnih tem