» »

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica

1 2
3
»

lipacc ::

Hahahah, ja sej to, en bogi carinik se neki šopiri :D Vsi viri pravijo tako (ne samo CNN), rako pravijo tudi Švedska študija in druge znanstvene študije na to temo. Še več, nobena študija ne pravi da imeli električni avtomobili večjo verjetnost za vžig od bencinskih, vse pravijo da temu ni tako. On je samo carinik, ni strokovnjak za tehniko in baterije. Za carika ne rabiš nobene spešl šole, kaj šele faksa. Tle imate strokovnjake za baterije, baterijska UNIVERZA:

https://batteryuniversity.com/learn/art...

Niso vse li-ion baterije enako nevarne, nekatere so bolj(recimo LCO), nekatere pa sploh niso (recimo LFP). Preberi si prosim.

Daliborg je izjavil:

Tale andrej pečjak bo kmalu ratal zame KLOVN, če mi šeenkrat tale filmčk linkate...v tistem paketu je lahko samo 1x 18650 baterija ostalo pa prazna škatla ...ni čudno da se nič ne zgodi!?


Andrej Pečjak je strokovnjak, vi ste pa carinik.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

lipacc ::

jest10 je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Tale andrej pečjak bo kmalu ratal zame KLOVN, če mi šeenkrat tale filmčk linkate...v tistem paketu je lahko samo 1x 18650 baterija ostalo pa prazna škatla ...ni čudno da se nič ne zgodi!?


Se spomnim enega njegovega predavanja za OŠ. Okoli je poslal za povohat flaško surove nafte in potem razlagal, da je nafta slaba stvar, ker smrdi.


S tem da je izgorevanje nafte in njenih derivatov dejasnko dokazano škodljivo za človeka in njegovo zdravje. Znanstveno dokazano.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Blinder ::

MG se prodaja v angliji dobro zato, ker anglezi mislijo, da je to se vedno njihova domaca znamka.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

LitralSM ::

m0LN4r je izjavil:

Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.

Folk, ki dela recimo v VW fabriki vozi VW avte. Zakaj? Ker dobijo tudi do 20% popusta pri nakupu.

lipacc ::

Blinder je izjavil:

MG se prodaja v angliji dobro zato, ker anglezi mislijo, da je to se vedno njihova domaca znamka.


To bi lahko bil legit razlog :) AMPAK MG se dobro prodaja tudi na Nizozemskem, Franciji in Norveškem in v vseh drugih državih kjer je MG že uradno začel prodajat. Tako da ta tvoj argument ne zdrži logične presoje. Sej če realno pogledaš, zakaj se pa ne bi dobro prodajal: je izredno cenovno konkurenčen avto in zelo dobro narejen, tudi za Evropske standarde dobro narejen.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

m0LN4r ::

Kok se jih pa proda napram konkurenci? Nevem naprimer nissan leaf, E-Golf?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zmaugy ::

lipacc je izjavil:

Blinder je izjavil:

MG se prodaja v angliji dobro zato, ker anglezi mislijo, da je to se vedno njihova domaca znamka.


To bi lahko bil legit razlog :) AMPAK MG se dobro prodaja tudi na Nizozemskem, Franciji in Norveškem in v vseh drugih državih kjer je MG že uradno začel prodajat. Tako da ta tvoj argument ne zdrži logične presoje. Sej če realno pogledaš, zakaj se pa ne bi dobro prodajal: je izredno cenovno konkurenčen avto in zelo dobro narejen, tudi za Evropske standarde dobro narejen.


“ 7. člen
(shizofrenija)
Prepovedano je sodelovanje znotraj iste teme pod več različnimi vzdevki.”
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Daliborg ::

dragi lipac , aborcko ....carinik in carinski deklarant sta 2 različni pravni osebi...podučite se vi ...oz. še prej nauči se brati.

Še vedno ni MSDS-JA !!!!! - Dokler ne vidim tega dokumenta ste zame navaden trol/klovn.

Šopirim? Kje , s čim? To da znam Nomeklaturo? To da je moja delovna hiba da se MORAM pozanimati kaj uvažamo in spuščamo med narod? Kaj točno sem se šopiril?

Dočim ti, dobesedno pljuvaš po narodu in nam govoriš da smo neumni.

Pa še nekaj...avtomobilizem je 100+ leta stara panoga...vi pa to primerjate z nekaj, ki s številom EV vozil komaj pokrije eno bogo Slovenijo ....
Da ti po domače puvem ker sicer nauš šteku...če mamo 2 mesarja pa 100 štromarjev ....se bo zihr več štromarjov ponesrečil kot mesarjev ...a ni to čudno fak...še matematika vam je španksa vas očitno ..
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

Daliborg ::

Kako nam lahko taki predavajo ?!? seriously ...NOAH GET THE ARK!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

aborko ::

Pa še nekaj...avtomobilizem je 100+ leta stara panoga...vi pa to primerjate z nekaj, ki s številom EV vozil komaj pokrije eno bogo Slovenijo ....
Da ti po domače puvem ker sicer nauš šteku...če mamo 2 mesarja pa 100 štromarjev ....se bo zihr več štromarjov ponesrečil kot mesarjev ...a ni to čudno fak...še matematika vam je španksa vas očitno ..

Takšne absolutne razlike rešuje % - z besedo procent, gospod carinski deklarant, ste to jemali? Tvoj primer z mesarji je pričakovano bolj slab, saj če se ti en mesar slučajno ponesreči, boš na 50%. :)

Sicer imaš lepo napisano v št.požarov na miljardo prevoženih km, neko omenjanje, da je vzorec el. vozil bolj mali oz. t.i nereprezentativen, ko pa so samo Tesle prevozile več kot 7 miljard km, je malo smešno, če ne patetično... Pri 7+ miljardah km statistika že začne delovati, kaj misliš? Ali je malo premali vzorec zate?

"That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."

Daliborg ::

Zavajate na polno....statistika se vedno da naresti v prid čemur želite narediti, če vzamete podatke ki VAM pašejo. Ampak OK , lahko vam podam žogo nazaj pa mi v % povejte koliko bencinskih/dizelskih avtomobilov se je prodalo zadnjih 100 let napram električnim? ..vidiš to igro se lahko 2 igrata. šah mat!

Še vedno pa nimamo MSDS ja. Ste rekli da se dobro spoznate na ta dokument katerega še vedno niste našli s pomočjo "Googla". Kot sem rekel dokler ne vidim MSDS-ja za katerim stoji popolnoma VSAKA baterija na tem svetu, me z vašimi nekredibilnimi viri definitivno ne boste prepričali ali prodajal vaše pridige.

Vidim da vam ta MSDS ne gre iz rok...pa mi povejte oz. Zaupajte podjetje ki izdeluje te baterije jim bom sam pisal naj mi ga posredujejo in ga bom objavil tukaj. Ker to je res malenkost pridobiti če so skladne zadeve z standardi.

Do takrat je pa tist Andrej zame preluknjal na tistem jutub filmčku prazno škatlo.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

Daliborg ::

Pa še nekaj ...ta jutub filmčk ki ste ga podali o baterijah :

Preberite si malce komentarje, da ne boste v temi taval(kar tudi sam avtor-GWL POWER tega filmčka priznava) ampak hej vi se osredotočate in povdarjate kar VAM paše pa čeprav podajate linke kjer je očitno da pljuvate v lastno skledo....ker po tej logiki vseeno če probam laufat EV na krompir in limone... Kaj pričakujete da bodo ljudje kupovali EV z 100km dometa brez vklopljenih žarometov? Ker v tem filmčku NIKJER ne pokažejo kakšno moč imajo baterije :))
Skratka ...dokler ne bo kredibilnih virov iz vaše strani glede ne-nevarnosti baterij se smešite.

Še enkrat...apeliram...PROSIM ZA MSDS!
Do takrat mi pa ne limajte vaših prezentacij kjer luknjate prazne škatle, pa prosim brez linkov nekih odvetnikov, ali pa nek copy paste iz neke pdf datoteke oz. priznajte da niste vešči znanja o akumulatorjih.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

Sonyes ::

Preberite si malce komentarje, da ne boste v temi taval(kar tudi sam avtor-GWL POWER tega filmčka priznava)


Sem si pogledal komentarje že prej, te zadeve vem, avtor priznava da je energijska gostota LFP celic nekaj nižja od drugih Li-ion tehnologij, pa vendar Tesla uporablja in vgrajuje v svoje avte LFP celice v svoji tovarni na Kitajskem, torej LFP celice SE UPORABLJAJO tudi v električnih avtomobiih. Torej varne LFP celice se uprabljajo tudi v električnih avtomobilih.

pa čeprav podajate linke kjer je očitno da pljuvate v lastno skledo


Ne drži, gre se samo za vaše nerazumevanje posnetka (ali pa si ga morda sploh niste ogledali). Posnetek jasno pokaže da NISO vse li-ion baterije enako nevarne, odvisno je katera vrsta katode in anode je uporabljena. Recimo LCO so nevarne (LCO se v električnih avtomobilih ne uporablja), NMC so nekaj srednjega po nevarnosti (te se tudi uporablajo v električnih avtomobilih), LFP pa sploh niso nevarne (te se ravno tako uporabljajo v električnih avtomobih). Študije jasno pokažejo da se pri električnih vžge 1 avtomobil od 20 tisoč električnih avtomobilov in 20 avtomobilov od 20 tisoč bencinskih in dizelskih avtomobilov, verjetnost za vžig električnega je tako 20x manjša od ICE avtomobila. So pa pri obojih, tudi pri klasičnih avtomobilih vžigi relativno redka zadeva in kot taki niso problematični.

Kaj pričakujete da bodo ljudje kupovali EV z 100km dometa brez vklopljenih žarometov? Ker v tem filmčku NIKJER ne pokažejo kakšno moč imajo baterije


Energijska gostota LPF tehnologije ki je varna tehnologija ima samo 20 % manjšo energijsko gostoto, to pomeni da imaš pri enaki teži baterij 20 % manj dosega. Tesla model 3 standard range ki ga izdelujejo na Kitajskem recimo uporablja LFP tehnologijo baterij in ima realnega dosega 500 km.



https://electrek.co/2020/10/01/tesla-re...

https://moneyballr.medium.com/longer-ra...

https://cleantechnica.com/2020/11/01/te...

Skratka ...dokler ne bo kredibilnih virov iz vaše strani glede ne-nevarnosti baterij se smešite.


Kredibilne vire sem že podal. Smešite se vi z vašim nerazumevanjem.

Še enkrat...apeliram...PROSIM ZA MSDS!


EVO bova skupaj primerjala Material Safety Datasheet (MSDS) za bencin in za Li-ion baterije.

Najprej za ostale bralce pojasnilo kaj MSDS sploh je in kaj oznake pomenijo:



Primerjava MSDS za bencin in za baterije (slika je printrscreen iz spodnjih dveh virov):



Bencin MSDS:https://www.vercounty.org/MSDS/EMA/9950...
Baterije MSDS: https://www.swe.com/media/files/files/c...

Lahko vidiva je nevarnost za bencin večja, bencin je tabo bolj vnetljiv (ima oznako 3, medtem ko imajo baterije samo 1), kot tudi bolj zdravlju nevaren (ima oznako 1, baterije imajo 0), stabilna sta pa oba enako (oba imata oznako 0).

Do takrat mi pa ne limajte vaših prezentacij kjer luknjate prazne škatle


Preluknjana je bila baterija ki se uporablja v treh modelih električnih avtomobilov: Audi E-tron, Jaguar, Chevy Volt. Za bralce ki se jim ne bo dalo gledat za nazaj o čem je bilo govora bom posnetek prilepil še enkrat:



pa prosim brez linkov nekih odvetnikov, ali pa nek copy paste iz neke pdf datoteke oz. priznajte da niste vešči znanja o akumulatorjih.


Podane so bili kredibilni viri in študije, link do ene študije sem že podal, linka do druge Švedske študije sicer zdajle ne najdem direktno, podal pa sem posnetek kredibilnega vira iz Youtuba, kjer je govora o tej švedski znanstveni študiji, kjer je bilo ugotovljeno da je verjetnost za vžig električnega avtomobila 20 manjša kot za vžig bencinskega, medtem ko vi pa za svoje trditve niste navedli nobenega vira. O akumulatorjih imam veliko znanja, to je vendar del moje stroke (diplomiran inženir), linke ki razlagajo različno nevarnost li-ion baterij iz Battery University pa sem že podal, za tiste bralce ki se jim ne bo dalo gledati za nazaj, pa bom sestavek še enkrat skopiral:

Niso vse li-ion baterije enake. Nekatere Li-ion so nevarne, recimo Liion LCO:


Nekatere so nekje vmes, recimo Li-ion LMO:


Druge liion pa niso nevarne, recimo LFP:


Več na linku: Battery university: types of Li-ion:
https://batteryuniversity.com/learn/art...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Sonyes ::

Zavajate na polno.statistika se vedno da naresti v prid čemur želite narediti, če vzamete podatke ki VAM pašejo.


Ni res, povedal sem dejstva, zavajate pa vi. Vse statistike in znanstvene raziskave kažejo da je verjetnost vžiga električnih avtov manjša od bencinskih. Niti ene raziskave ni ki bi trdila nasprotno, če menite da taka raziskava obstaja, jo pa kar brž prilepite sem!

lahko vam podam žogo nazaj pa mi v % povejte koliko bencinskih/dizelskih avtomobilov se je prodalo zadnjih 100 let napram električnim?


Električnih avtomobilov se je do danes prodalo več kot blizu 10 miljonov do danes, to je dovolj velik vzorec da je reprezentativen. To da je električnih avtomobilov manj je v študiji že upoštevano (prosim počasi in razmislekom preberite naslednji stavek da ga boste razumeli): V švedski študiji je bilo ugotovljeno da se vžge 1 električni avtomobil od 20.000 električnih avtomobilov. Ugotovljeno je tudi bilo da se vžge 20 bencinskih avtomobilov od 20 tisoč bencinskih avtomobilov. Da se vžge električni je manjša šansa od bencinskega. So pa vžigi redek pojav tako pri bencinskih kot pri električnih avtomobilih.

https://www.iea.org/data-and-statistics...

https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Sonyes ::

Evo sem našel še direktno omenjeno Švedsko študijo švedskega razikovalnega inštituta in Chalmerške Univerze za tehnologijo :

Lithium-Ion Battery Aspects on Fires in Electrified
Vehicles on the Basis of Experimental Abuse Tests
Fredrik Larsson 1,2,*, Petra Andersson 3 and Bengt-Erik Mellander 1
1 Department of Physics, Chalmers University of Technology, Kemivagen 9, SE-41296 Goteborg, Sweden;
2 Electronics, SP Technical Research Institute of Sweden, Brinellgatan 4, SE-501 15 Boras, Sweden
3 Fire Research, SP Technical Research Institute of Sweden, Brinellgatan 4, SE-501 15

Link do znanstvene študije:

http://publications.lib.chalmers.se/rec...

Navedba iz študije:

Mass media attention was high regarding these incidents and the fires caused a drop in Tesla Motors stock prices. Up to the present time, the authors are aware
of three additional incidents involving the Tesla Model S, however, possibly caused by electrical faults outside of the vehicle. In any case, compared to the annual average number of automobile fires in the USA, of the order of 1/1000 automobiles [8], the number of car fires in the Tesla Model S is significantly
lower.
Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about
1/20,000 cars.


Še slika sestavka iz študije:



Naj samo še dodam da so te električni avtomobili iz študije (Tesle model S) uporabljali NMC celice, ki so nekje na sredini po nevarnosti (najnevarnejših LCO celic se ne uporablja v nobenem elekričnem avtomobilu), pa je kljub temu nevarnost manjša kot pri bencinskih avtomobilih. Ker je danes v precejšnjem številu avtov vgrajena varnejša LFP baterijska tehnologija, pa tudi današnje NMC so varnejše od tistih iz leta 2014, bi bili danes podatki še boljši.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Sonyes ::

Larsson et al. [9] estimated in 2014 the number of fires in the Tesla Model S as 1/10,000 cars. With the increased statistics now available, although with still limited amounts of data, and with the sales numbers of more than 100,000 Model S vehicles, the estimate deceases somewhat to about 1/20,000 cars.

Te ugotovitve iz Švedske znanstvene študije se skladajo tudi z drugimi viri:

"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.

Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."

https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...

https://insideevs.com/news/341441/are-e...

Vse statistike in znanstvene raziskave kažejo da je verjetnost vžiga električnih avtov manjša od bencinskih. Niti ene raziskave ni ki bi trdila nasprotno, če menite da taka raziskava obstaja, jo pa kar brž prilepite sem!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Sonyes ::

Miti o električnih avtih:



https://ontario.teslaownersclub.ca/ev-m...

Teslas Catch Fire Less Often than Gas-Powered Cars

"Tesla should take a page out of political contests and draw attention to the negatives of their competitors -- in this case, gasoline-powered cars. The statistics are powerful. Last year there were 172,000 gasoline-powered car fires, a little-known fact. Given that some 240 million cars are registered, that means a fire for every 1,300 or 1,400 cars on the road. Compare that to three fires from some 20,000 Tesla cars. The fire incidents are over four times as great in gasoline-powered cars.

..The death statistics are even more compelling evidence that gasoline-powered cars are unsafe compared with Tesla cars. Since the Model S went into production in the middle of last year, there have been over 400 deaths and 1,200 serious injuries in the United States alone due to gasoline car fires, compared to zero deaths and zero injuries due to Tesla fires anywhere in the world."

https://hbr.org/2013/12/teslas-catch-fi...

Vse statistike in znanstvene raziskave kažejo da je verjetnost vžiga električnih avtov manjša od bencinskih. Niti ene raziskave ni ki bi trdila nasprotno, če menite da taka raziskava obstaja, jo pa kar brž prilepite sem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sonyes ()

Daliborg ::

Kolega srčno upam da ima narod več razuma, da vas ne posluša, več kot očitno je da nam tukaj nekaj prodajate... žal ste po vsem tem žaljenju izgubili kredibilnost, vam ne bi verjel ničesar pa četudi bi mi dober dan rekli bi rajši v nebo pogledal če je res. Skrivati se za večimi uporabniškimi imeni tudi dosti pove o vas. In žal še ne bom šel besednih iger z vami.
Prijetna predavanja ovcam vam želim.

Lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Marko54 ::

Aha tako torej, ko vam zmanjka argumentov začnete napadati osebo in tiščati glavo v pesek, temu se reče strokovno "ad hominem" in je eden izmed logičnih nesmislov ki ga ljudje kot ste vi delate pri sklepanju(logical fallacy).



Srčno upam kolega da je narod pameten in bo verjel nekaj kar je znanstveno dokazano z znanstvenimi študijami in statistikami, kot pa čenčam nekega carinika, čenčam za katerih nima niti ene znanstvene raziskave ki bi se strinjala z njim.

žal ste po vsem tem žaljenju izgubili kredibilnost, vam ne bi verjel ničesar pa četudi bi mi dober dan rekli bi rajši v nebo pogledal če je res.


Nisem nobenega žalil, povedal sem vam samo iskreno kar je res, vi pa ste mene povsem neupravičeno.

Skrivati se za večimi uporabniškimi imeni tudi dosti pove o vas.


Ni moj namen se skrivati pred komerkoli, moderatorji mi vedno po parih postih blokirajo pisanje na forum, zato sem prisiljen ustvariti nov račun da sploh lahko sodelujem. Poglejte sliko in boste videli da okenčka za komentiranje sploh ni:


Seveda bi si želel sedolevati samo z enim accountom, vendar to žal ni mogoče ker me zmeraj takoj blokirajo.

Prijetna predavanja ovcam vam želim.


Srčno upam da ljudje verjamejo nečemu kar je znanstveno dokazano z znanstvenimi študijami in statistikami, kot pa čenčam in mitom ki jih razpečuje nek carinik brez faksa, ki o baterijah 100x manj ve kot pa študirani znanstveniki ki se z preučevanjem baterij na strokovnem nivoju ukvarjajo celo svoje življenje. Lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Marko54 ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058123948 (84013) D3m
»

"zelena" parkirišča (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7314487 (10821) stara mama

Več podobnih tem