Forum » Loža » MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica
MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica
Abracori ::
MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica v Evropi, kar izpodbija hipotezo nekaterih uporabnikov ki pravijo da ljudje kitajskega avtomobila nikoli ne bi kupili, številke kažejo ravno nasprotno. Dejansko dobiš za 25 jurjev električnega terenca, kar je enaka cena kot bi dal za primerljivega dizelskega terenca. V Veliki Britaniji je kar tretjino prodanih električnih avtomobilov MG ZS EV, drugod po Evropi je podobno, z karavanom MG5 pa analitiki predvidevajo celo da bo dosegel 50 % tržni delež, več v novici na linku spodaj.
MG Sales Surge In UK Thanks To Electric ZS
https://insideevs.com/news/447349/mg-sa...
"...we sold 1,176 MG ZS EVs, meaning that almost one in three of the cars we sold were zero-emissions electric cars. No other mainstream manufacturer has performed so well.".
https://cardealermagazine.co.uk/publish...
Še odgovorim na zadnji post Moln4r-ja v tejle temi, ki je bil tudi povod za to temo (nisem mogel komentirati spodaj pod temo iz meni neznanega razloga):
https://slo-tech.com/forum/t237521/konec
Za električnega moraš imeti pa še večjo smolo. Je tudi kar nekaj posnetkov na netu za vžige bencinskih in dizelskih avtomobilov. To kje je nekaj posnetkov ali pa ni ne dokazuje ničesar. Napravil si logični nesmisel pri sklepanju, to da se o požarih elelektričnih avtov več piše kot o požarih bencinskih je posledica tega da so novice o požarih električnih ki so noviteta zelo brane, novice o požarih bencinskih pa ne, medijem se pač gre za klike in branost, saj so od njih odvisni njihovi prihodki. Za dokaz kakšne so zadeve je treba pogledati statistike. Študije in statistike so jasne. Statistike pravijo, da je pri električnih avtomobilih 11 do 20x MANJŠA možnost da se vžgejo v primerjavi z bencinarji in dizli (11x v nekaterih študijah, v drugih je zaslediti podatek 20x).
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."
Vir1: https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...
Znanstvena študija 1: https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...
Švedska študija je ugotovovila da se na 20 tisoč bencinskih in dizelskih avtomobilov vžgel 20 bencinskih in dizelskih avtomobilov, in da se na 20 tisoč električnih avtomobilov vžge samo 1 električni avtomobil. Več o študiji na posnetku pri času 3 minute in 10 sekund:
.Znanstvena študija 2:
MG Sales Surge In UK Thanks To Electric ZS
https://insideevs.com/news/447349/mg-sa...
"...we sold 1,176 MG ZS EVs, meaning that almost one in three of the cars we sold were zero-emissions electric cars. No other mainstream manufacturer has performed so well.".
https://cardealermagazine.co.uk/publish...
Še odgovorim na zadnji post Moln4r-ja v tejle temi, ki je bil tudi povod za to temo (nisem mogel komentirati spodaj pod temo iz meni neznanega razloga):
https://slo-tech.com/forum/t237521/konec
No ja, je kr nekaj posnetkov na netu. Za izklopljen ICE, da se vzge pa rabis res imeti ogromno smolo.
Za električnega moraš imeti pa še večjo smolo. Je tudi kar nekaj posnetkov na netu za vžige bencinskih in dizelskih avtomobilov. To kje je nekaj posnetkov ali pa ni ne dokazuje ničesar. Napravil si logični nesmisel pri sklepanju, to da se o požarih elelektričnih avtov več piše kot o požarih bencinskih je posledica tega da so novice o požarih električnih ki so noviteta zelo brane, novice o požarih bencinskih pa ne, medijem se pač gre za klike in branost, saj so od njih odvisni njihovi prihodki. Za dokaz kakšne so zadeve je treba pogledati statistike. Študije in statistike so jasne. Statistike pravijo, da je pri električnih avtomobilih 11 do 20x MANJŠA možnost da se vžgejo v primerjavi z bencinarji in dizli (11x v nekaterih študijah, v drugih je zaslediti podatek 20x).
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved gasoline powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars."
Vir1: https://money.cnn.com/2018/05/17/news/c...
Znanstvena študija 1: https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...
Švedska študija je ugotovovila da se na 20 tisoč bencinskih in dizelskih avtomobilov vžgel 20 bencinskih in dizelskih avtomobilov, in da se na 20 tisoč električnih avtomobilov vžge samo 1 električni avtomobil. Več o študiji na posnetku pri času 3 minute in 10 sekund:
.Znanstvena študija 2:
- zaklenil: bluefish ()
Daliborg ::
Kaj pa se vžge pri bencinskih in dizelskih avtomobilih?...pri EV vemo točno da gre za baterijo na kateri sediš in je veliko bolj nasilen ogenj kot pa goreči benzin/diezel. Tako da vsakakršno zgorevanje bencisnkih/dizelskih vozil zaradi eletričnih naprav kot so gretje sedežev, volanov ali pa vžig zaradi slabih kablov elektronike jaz ne bi štel pod to...zanima me predvsem koliko % bencinskih/dizelskih se vžge v primeru naleta (nesreče). Pri baterijah vemo da je to lahko zelo hitro ko enkrat pride do penetracije, dočim bencinski/dizelski kvečjemu eksplodirajo v kakšnih holy/bolywood filmih
Sicer so mi pa teli MG ZS EV kar všečni :)
lp.
Sicer so mi pa teli MG ZS EV kar všečni :)
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Abracori ::
Kaj pa se vžge pri bencinskih in dizelskih avtomobilih?
Vžge se če je kakšno tesnilo za gorivo pušča. Pa ne samo vžge, tudi eksplodira.
pri EV vemo točno da gre za baterijo na kateri sediš in je veliko bolj nasilen ogenj kot pa goreči benzin/diezel.
Ne drži. Požar pri bateriji se se začne in širi počanseje (potniki imajo več časa za pobeg), kot pa pri bencinskem avtomobilu.
Bencinski in dizelski požari so pogostejši in mnogo bolj nevarni od električnih:
"However, when compared to the flammability of gasoline, Li-ion batteries pose a far lower risk of fire or explosions. In cases of vehicular fires that were the result of damaged Li-ion batteries, the fire was limited to the area where the batteries were contained before it could be extinguished. In cases of vehicle fires that were the result of spilled gasoline or damaged fuel-delivery components, the fire tended to spread to other parts of the vehicle before it could be contained, and those fires also required more effort from firefighters to extinguish."
https://www.allenandallen.com/are-elect...
""In all, NHTSA concluded that the likelihood of passenger injuries in crashes involving electric vehicles is actually slightly lower, meaning that they are safer to passengers, than those involving vehicles with gasoline and diesel engines.""
zanima me predvsem koliko % bencinskih/dizelskih se vžge v primeru naleta (nesreče). Pri baterijah vemo da je to lahko zelo hitro ko enkrat pride do penetracije, dočim bencinski/dizelski kvečjemu eksplodirajo v kakšnih holy/bolywood filmih
Ni res, motiš se. Vžge se večje število bencinskih in dizelskih, tudi v nesrečah. POglej na teli temi na osmi, deveti in deseti strani, sem že veliko napisal o tem:
https://slo-tech.com/forum/t775598/349
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Voluharr ()
PrimoZ_ ::
Lol, a ti uvažaš/prodajaš tole ?
Avto težko komentiram, ker ga v živo še nisem videl, sem pa opazil tvoje obsedeno pisanje po forumu.
Avto težko komentiram, ker ga v živo še nisem videl, sem pa opazil tvoje obsedeno pisanje po forumu.
Abracori ::
Ni obsedenega pisanja, ničesar ne uvažam/prodajam, samo na kurac mi gre ko kdo naredi logične nesmisle/napake pri skepanju. Jst Moln4r-ju v temi o električnih avtih napišem da je od 11 do 20 x MANJŠA(!!) verjetnost da se vžge električni avto, kot pa da se vžge bencinski ali dizelski avto. In tip nazaj odgovori:
Zdej pa reč da ni bedak, večjega fejla od sklepanja ne bi mogel narest
Poglej tudi zadnji post:
https://slo-tech.com/forum/t237521/konec
Če ne bi bil tak IGNORANT in bi prebral znanstveno študijo, ki sem jo linkal že v prvem postu te iste teme v kateri zdele komentiraš, potem bi to VEDEL! Evo na, še enkrat:
Znanstvena študija za nesreče:
https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...
No ja, je kr nekaj posnetkov na netu. Za izklopljen ICE, da se vzge pa rabis res imeti ogromno smolo.
Zdej pa reč da ni bedak, večjega fejla od sklepanja ne bi mogel narest
Poglej tudi zadnji post:
https://slo-tech.com/forum/t237521/konec
zanima me predvsem koliko % bencinskih/dizelskih se vžge v primeru naleta (nesreče).
Če ne bi bil tak IGNORANT in bi prebral znanstveno študijo, ki sem jo linkal že v prvem postu te iste teme v kateri zdele komentiraš, potem bi to VEDEL! Evo na, še enkrat:
Znanstvena študija za nesreče:
https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Voluharr ()
m0LN4r ::
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Daliborg ::
@abracori
daj ta yutub video si šeenkrat poglej in glej pozorno kakšni avtomobili so (krpete stare, ki servisa niso videl že desetletje) tako da ta yutub video ki si ga dal za primerjavo je FAIL po celi črti....kot sem omenil zanima me penetracija...in glede kako baterija zgori se ne strinjam...vzami nek oster predmet in zavrtaj v baterijo da te vidim junaka. Bencinski rezervoar pa lahko kvečjemu eksplodira ko je prazen (poglej si mythbusterja), pa še to ne povzroči nekega prevelikega boom-a ker je tank zelo trden.
Edit: dizel se še težje vžge/eksplodira.
lp
daj ta yutub video si šeenkrat poglej in glej pozorno kakšni avtomobili so (krpete stare, ki servisa niso videl že desetletje) tako da ta yutub video ki si ga dal za primerjavo je FAIL po celi črti....kot sem omenil zanima me penetracija...in glede kako baterija zgori se ne strinjam...vzami nek oster predmet in zavrtaj v baterijo da te vidim junaka. Bencinski rezervoar pa lahko kvečjemu eksplodira ko je prazen (poglej si mythbusterja), pa še to ne povzroči nekega prevelikega boom-a ker je tank zelo trden.
Edit: dizel se še težje vžge/eksplodira.
lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daliborg ()
Utk ::
Hmmm: https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...
Od 50 najbolj prodajanih je 40 nemških, še tistih 10 je bolj proti koncu lestvice. Si hotel pokazat kako zarukan narod so Nemci ali kaj drugega?
m0LN4r ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Težko, če je 40 od 50 avtov nemških. Od ostalih 10ih so pa praktično samo renaulti (z nissanom in dacio). Če ne kupujejo niti toyot, niti mazd, niti hond, potem res čudno, da ne kitajcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Da se tudi potegniti excel tabelo, na hitro je ne najdem, kjer se lahko tudi vidi, koliko je prijavljenih MGjev napram Nissanom in drugih uveljavljenih znamk, ne gre se samo o nemskih elektricarjih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Gre se za to, da nemci kupujejo samo nemško, in ti si zarukan še bolj kot oni, če to ne razumeš.
Abracori ::
Hmmm: https://www.auto-motor-und-sport.de/ver...
https://www.kfz-auskunft.de/kfz/zulassu...
Govorila sva med električnimi avtomobili. Tvoja teza je bila da navadni ljudje nikoli ne bi kupili kitajskega avtomobila, vendar prodajne številke kažejo da je kitajska avtomobilska znamka MG zelo uspešna glede prodaje v Evropi, tako da tvoja teza ne drži.
daj ta yutub video si šeenkrat poglej in glej pozorno kakšni avtomobili so (krpete stare, ki servisa niso videl že desetletje) tako da ta yutub video ki si ga dal za primerjavo je FAIL po celi črti.
Youtube video je bil dan samo za foro in youtube videi vžigov ne dokazujejo ničesar, kar sem sam trdil že od samega začetka! Jasno sem zapisal da: CITIRAM:
"To kje je nekaj posnetkov ali pa ni ne dokazuje ničesar. Napravil si logični nesmisel pri sklepanju, to da se o požarih elelektričnih avtov več piše kot o požarih bencinskih je posledica tega da so novice o požarih električnih ki so noviteta zelo brane, novice o požarih bencinskih pa ne, medijem se pač gre za klike in branost, saj so od njih odvisni njihovi prihodki. Za dokaz kakšne so zadeve je treba pogledati statistike. Študije in statistike so jasne. Statistike pravijo, da je pri električnih avtomobilih 11 do 20x MANJŠA možnost da se vžgejo v primerjavi z bencinarji in dizli (11x v nekaterih študijah, v drugih je zaslediti podatek 20x)."
kot sem omenil zanima me penetracija
That sounded weird (najdi si koga drugega) No, seriously: Tudi med nesrečami zagori manj električnih kokr pa bencinskih ali dizelskih. Z drugimi besedami: če bo avto električen in bo imel nesrečo bo MANJŠA verjetnost da se vžge, kot pa če bi bil bencinski. TO dokazuje tudi tale znanstvena študija:
https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedin...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Abracori ::
.in glede kako baterija zgori se ne strinjam...vzami nek oster predmet in zavrtaj v baterijo da te vidim junaka.
Sem. Zgodi se nič, poglej! :
In se nimaš kaj strinjati ali ne ker statistike so JASNE in jasno kažejo da je pri nesrečah manjša šansa da se avto vžge kot pri dizlu ali bencinarju.
Bencinski rezervoar pa lahko kvečjemu eksplodira ko je prazen (poglej si mythbusterja), pa še to ne povzroči nekega prevelikega boom-a ker je tank zelo trden.
Motiš se. Viri so glede tega jasni:
"However, when compared to the flammability of gasoline, Li-ion batteries pose a far lower risk of fire or explosions. In cases of vehicular fires that were the result of damaged Li-ion batteries, the fire was limited to the area where the batteries were contained before it could be extinguished. In cases of vehicle fires that were the result of spilled gasoline or damaged fuel-delivery components, the fire tended to spread to other parts of the vehicle before it could be contained, and those fires also required more effort from firefighters to extinguish."
https://www.allenandallen.com/are-elect...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Z EVji se koncno odpira EU vrata za kitajska vozila, k v primeru benz/dizel niso mogl izpolnit zahtevnih eu normativ glede izpustov in ostalo, zato jih niso mogl izvazat. V EU je vsako 5to delovno mesto posredno ali neposredno vezano na avtoindustrijo. Sem skoraj 100% preprican da bodo Kitajci zbrisal evropske proizvajalce, z tem neumnim ev subvencioniranjem in posiljevanjem si EU sama koplje svoj grob. Cas bo pokazal ce sem prav ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Nemčija ne more biti reprezentativen vzorec, SPLOH pa ne za celo EVROPO, ker MG na Nemšškem trgu sploh še ni začel prodajati! Na tiste trge kamor je vztopil do sedaj, tam se odlično prodaja. MG v Nemčijo šele pride v prihodnosti:
Klik: https://www.carscoops.com/2020/09/mg-ex...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Lej Nemčija ne more predstavljati reprezentativnega vzorce za celo Evropo, ampak vzemi kar celo evropo. MG ZS EV se zelo dobro prodaja po Evropi.
To je sele zacetek, prihaja invazija kitajskih vozil, in masovno zapiranje tovarn po celotni EU, ce se ne bo pravocano ukrepalo.
Abracori ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Lej Nemčija ne more predstavljati reprezentativnega vzorce za celo Evropo, ampak vzemi kar celo evropo. MG ZS EV se zelo dobro prodaja po Evropi.
To je sele zacetek, prihaja invazija kitajskih vozil, in masovno zapiranje tovarn po celotni EU, ce se ne bo pravocano ukrepalo.
Naj kar pridejo kitajci, konkurenca je zdrava zadeva in koristi potrošnikom. Je pa smešno: oba EV nasprotnika Molnar in Valvorine imata popolnoma nasprotne trditve: Valvorina pravi kako je MG "threat" za avtomobilsko indukstrijo in kako ga bodo tok ljudje kupval da bodo ostali Evropski proizvajalci kar propadl, medtem ko Moln4r pa trdi da se sploh ne prodajajo (hint : MOTI SE, prodajni podatki so JASNI).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Lej Nemčija ne more predstavljati reprezentativnega vzorce za celo Evropo, ampak vzemi kar celo evropo. MG ZS EV se zelo dobro prodaja po Evropi.
To je sele zacetek, prihaja invazija kitajskih vozil, in masovno zapiranje tovarn po celotni EU, ce se ne bo pravocano ukrepalo.
Naj kar pridejo kitajci, konkurenca je zdrava zadeva in koristi potrošnikom.
Povej to tekstilnim in cevlarskim delavcem/kam.
KAVINSKY ::
Abracori ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Naj me kdo popravi, ce slika v Franciji zgleda kaj boljse v prid tem stvarem.
Lej Nemčija ne more predstavljati reprezentativnega vzorce za celo Evropo, ampak vzemi kar celo evropo. MG ZS EV se zelo dobro prodaja po Evropi.
To je sele zacetek, prihaja invazija kitajskih vozil, in masovno zapiranje tovarn po celotni EU, ce se ne bo pravocano ukrepalo.
Naj kar pridejo kitajci, konkurenca je zdrava zadeva in koristi potrošnikom.
Povej to tekstilnim in cevlarskim delavcem/kam.
To lahko rečeš za vsako stvar, če ne bi bilo konkurence v tekstilni industriji, potem bi imel reklce za 1000 €, tako ga imaš pa za 40 €. In vsi vemo da si reklcov za 1000 € velika večina ljudi ne more privoščiti. Šivilje in čevljarski so pač koleterialna škoda, nimaš kaj narest, žrtvovali so se za splošne dobro. Je pa smešno: oba EV nasprotnika Molnar in Valvorine imata popolnoma nasprotne trditve: Valvorina pravi kako je MG "threat" za avtomobilsko indukstrijo in kako ga bodo tok ljudje kupval da bodo ostali Evropski proizvajalci kar propadl, medtem ko Moln4r pa trdi da se sploh ne prodajajo (hint : MOTI SE, prodajni podatki so JASNI).
Nemčija ne more biti reprezentativen vzorec, SPLOH pa ne za celo EVROPO,
In na podlagi Anglije pa lahko sam trdiš, da to predstavlja celo EVROPO? Bumbar.
Bumbar si ti, ne jaz. Sej ni samo Anglije, je tudi Norveška, Francija, Nizozemska in druge države. Definitivno Nemčija ne more bit reprezentativna kolk so jih prodal, če PA SE SPLOH ŠE PRODAJAT TAM NI ZAČEL! (MG jih še ni zalel dostavljat v Nemčijo, še NI VZTOPIL NA TA TRG).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Samo v slo je vec kot 100.000 delovnih mest vezano na avtoindustijo, pa se to so tista z malo visjimi placami kot minimalc. Ampak ja, subvencioniral bomo ev, uvazalo se bo kitaska vozila, ko yebe tistih 100.000 kolateralcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Sploh ne, ampak je z 80mio prebivalci dokaj dober reprezentativni vzorec ali so tile noname kitajci prodajna uspesnica ali ne.
Težko, če je 40 od 50 avtov nemških. Od ostalih 10ih so pa praktično samo renaulti (z nissanom in dacio). Če ne kupujejo niti toyot, niti mazd, niti hond, potem res čudno, da ne kitajcev.
Fanta. Vidva govorita o običajnih avtomobilih na notranje izgorevanje. Pri električnih so zadeve drugačne, in tam Evropejci zelo in veliko kupujejo tudi Kitajske znamke.
Gre se za to, da nemci kupujejo samo nemško, in ti si zarukan še bolj kot oni, če to ne razumeš.
Resnica. Se strinjam!(tudi to glede zarukanosti Moln4rja). Ter tudi to glede tega da so Nemci NEREPREZENTATIVEN vzorec, če ne drugega že zato, ker na to tržišče MG sploh še ni vztopil.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words. To so milijoni delavcev po vseh drzavah, iz tega si EU nikoli ne bo opomogla, sledila bo katastrofa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words.
A za tako nesposobne imaš naše avtomobilske proizvajalce? Mislim da se motiš in da bojo kar oboji ostali (kitajski in nekitajski) v normalnem zdravem konkurenčnem razmerju.
Samo v slo je vec kot 100.000 delovnih mest vezano na avtoindustijo, pa se to so tista z malo visjimi placami kot minimalc. Ampak ja, subvencioniral bomo ev, uvazalo se bo kitaska vozila, ko yebe tistih 100.000 kolateralcev.
JA PA SEJ tud Evropska avtomobiska industrija DELA EV-je!! Vokswagen ID3 je prodajna uspenica! Reanult Zoe je najbolj prodajan električni avtomobil v evropi (takoj za njim je Tesla model 3, vsa leta prej je bila tudi Tesla model 3).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words.
A za tako nesposobne imaš naše avtomobilske proizvajalce? Mislim da se motiš in da bojo kar oboji ostali (kitajski in nekitajski) v normalnem zdravem konkurenčnem razmerju.
A je tako nesposobna bila kompletna evropska tekstilna, cevlarska in marsikatera druga industrija, pa je vse propadlo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words.
A za tako nesposobne imaš naše avtomobilske proizvajalce? Mislim da se motiš in da bojo kar oboji ostali (kitajski in nekitajski) v normalnem zdravem konkurenčnem razmerju.
A je tako nesposobna bila kompletna evropska tekstilna, cevlarska in marsikatera druga industrija, pa je vse propadlo?
Primerjaš neprimerjivo: v izdelavo cunje gre miljonkrat manj znanja in know howa kot v izdelavo avta.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words.
A za tako nesposobne imaš naše avtomobilske proizvajalce? Mislim da se motiš in da bojo kar oboji ostali (kitajski in nekitajski) v normalnem zdravem konkurenčnem razmerju.
A je tako nesposobna bila kompletna evropska tekstilna, cevlarska in marsikatera druga industrija, pa je vse propadlo?
Primerjaš neprimerjivo: v izdelavo cunje gre miljonkrat manj znanja in know howa kot v izdelavo avta.
Aja? Kitajci ne znajo avta naredit? Pa sam hvalespevas tega MGja? Se posebej povdarjas ceno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Z EVji se koncno odpira EU vrata za kitajska vozila, k v primeru benz/dizel niso mogl izpolnit zahtevnih eu normativ glede izpustov in ostalo, zato jih niso mogl izvazat. V EU je vsako 5to delovno mesto posredno ali neposredno vezano na avtoindustrijo. Sem skoraj 100% preprican da bodo Kitajci zbrisal evropske proizvajalce, z tem neumnim ev subvencioniranjem in posiljevanjem si EU sama koplje svoj grob. Cas bo pokazal ce sem prav ali ne.
Motiš se, saj tudi evropski proizvajalci delajo ev-je!! Čas bo pokazal da nisi imel prav. okswagen ID3 je prodajna uspenica! Reanult Zoe je najbolj prodajan električni avtomobil v evropi (takoj za njim je Tesla model 3, vsa leta prej je bila tudi Tesla model 3).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Komu bodo prodajal id3je k bodo navalil kitajski evji za pol manj denarja? Tam se po tovarnah dela tudi za 200usd/mesec, kdo bo v EU konkuriral temu?
Na vsakem vogalu se bodo lifral razni kitajski jajcki, ampak samo gledal bos, ker bos brez dela in edino kar te bo zanimalo je to al bos danes mev doma kos kruha ali ne.
Na vsakem vogalu se bodo lifral razni kitajski jajcki, ampak samo gledal bos, ker bos brez dela in edino kar te bo zanimalo je to al bos danes mev doma kos kruha ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Ce se zdaj, takoj v zacetku ne zapre vrata za kitajska vozila je to zagotovo 100% zlom avtoindustrije v EU, mark my words.
A za tako nesposobne imaš naše avtomobilske proizvajalce? Mislim da se motiš in da bojo kar oboji ostali (kitajski in nekitajski) v normalnem zdravem konkurenčnem razmerju.
A je tako nesposobna bila kompletna evropska tekstilna, cevlarska in marsikatera druga industrija, pa je vse propadlo?
Primerjaš neprimerjivo: v izdelavo cunje gre miljonkrat manj znanja in know howa kot v izdelavo avta.
Aja? Kitajci ne znajo avta naredit? Pa sam hvalespevas tega MGja? Se posebej povdarjas ceno?
Nisem rekel da ga ne znajo. Gre se za to da je Tesla model 3 najbolj prodajan električni avtomobil NA SVETU, kljub temu da stane 40 jurjev in več! To je pač višji rang, to je rang. MG je odlično narejen električni avtomobil, ki stane enako kot dizelska različica primerljivega avta, AMPAK evropski proizvajalci imajo TUDI nekatere zelo cenovno konkurenčne avtomobile: Renault Twingo, Vokswagen E-up, Škoda Citigo iV in delno ID3. Torej evropski proizvajalci so dokazali da EV znajo narediti in ga tudi ponuditi po konkurenčni ceni in valda da jih kitajci ne bojo izbrisali, to so tvoje nebuloze: živeli bodo v zdravem konkurenčnem odnosu.
Komu bodo prodajal id3je k bodo navalil kitajski evji za pol manj denarja? Tam se po tovarnah dela tudi za 200usd/mesec, kdo bo v EU konkuriral temu?
Na vsakem vogalu se bodo lifral razni kitajski jajcki, ampak samo gledal bos, ker bos brez dela in edino kar te bo zanimalo je to al bos danes mev doma kos kruha ali ne.
Nimaš prav. TUDI evropski proizvajalci imajo nekatere zelo cenovno konkurenčne avtomobile: Renault Twingo, Vokswagen E-up, Škoda Citigo iV in delno ID3. Torej evropski proizvajalci so dokazali da EV znajo narediti in ga tudi ponuditi po konkurenčni ceni in valda da jih kitajci ne bojo izbrisali, to so tvoje nebuloze: živeli bodo v zdravem konkurenčnem odnosu.Gre se za to da je Tesla model 3 najbolj prodajan električni avtomobil NA SVETU, kljub temu da stane 40 jurjev in več! To je pač višji rang avtomobila.. MG je odlično narejen električni avtomobil, ki stane enako kot dizelska različica primerljivega avta,
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Abracori ()
Valvoline ::
Ko kitajci navalijo, zbrisano bo vse, Tesla bo prva k bo zginila. Proti kitajcem noben nima za burek, vklucno tesla. Mocno podcenjujete morebitni prihodnji scenarij z okupacijo kitajskih vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Ko kitajci navalijo, zbrisano bo vse, Tesla bo prva k bo zginila.
Čas bo pokazal da nimaš prav. Kitajci imajo že desetletlja svoje električne avtomobile, ki se prodajajo samo na Kitajskem, poglej BYD. MG zdaj prodira v evrošo in je pri tem uspešen, daleć pa tega da bodo zaradi njega kar propadli vsi avtobilski proizvajalci.
Ko kitajci navalijo, zbrisano bo vse, Tesla bo prva k bo zginila. Proti kitajcem noben nima za burek, vklucno tesla. Mocno podcenjujete morebitni prihodnji scenarij z okupacijo kitajskih vozil.
Torej priznaš da je kitajski MG uspešen pri prodaji na Evropskem trgu, kar je ravno nasprotno kar misli tvoj somišleniški "kolega" Moln4r?
Zmenta se zdej z Moln4rjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Abracori ()
Valvoline ::
Ko kitajci navalijo, zbrisano bo vse, Tesla bo prva k bo zginila.
Čas bo pokazal da nimaš prav. Kitajci imajo že desetletlja svoje električne avtomobile, ki se prodajajo samo na Kitajskem, poglej BYD. MG zdaj prodira v evrošo in je pri tem uspešen, daleć pa tega da bodo zaradi njega kar propadli vsi avtobilski proizvajalci.
Zgodovina je ze pokazala nekaj primerov da sem se kako prav.
Abracori ::
Torej priznaš da je kitajski MG uspešen pri prodaji na Evropskem trgu, kar je ravno nasprotno kar misli tvoj somišleniški "kolega" Moln4r?
Zmenta se zdej z Moln4rjem!
Zmenta se zdej z Moln4rjem!
Valvoline ::
EU se sploh ne zaveda kaksno globoko jamo si koplje, upam da se bo pravocasno ukrepalo preden bo prepozno.
Abracori ::
Ko kitajci navalijo, zbrisano bo vse, Tesla bo prva k bo zginila.
Čas bo pokazal da nimaš prav. Kitajci imajo že desetletlja svoje električne avtomobile, ki se prodajajo samo na Kitajskem, poglej BYD. MG zdaj prodira v evrošo in je pri tem uspešen, daleć pa tega da bodo zaradi njega kar propadli vsi avtobilski proizvajalci.
Zgodovina je ze pokazala nekaj primerov da sem se kako prav.
EU se sploh ne zaveda kaksno globoko jamo si koplje, upam da se bo pravocasno ukrepalo preden bo prepozno.
Tudi pri meni, le da primerov ni bilo nekaj, ampak sem imel prav veliko večino. Če misliš da bodo evropski avtomobilski proizvajalci z stotinami miljard denarja kar propadli zaradi nekih kitajcev, se globoko motiš.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Propadli bojo, tudi ce majo ves denar na svetu zase. Kitajci bodo pokupil propadle znamke za drobiz in to je to. Se ze dogaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Propadli bojo, tudi ce majo ves denar na svetu zase.
Zakaj bi propadli? Evropski proizvajalci so ŽE DOKAZALi da znajo naresti dober in CENOVNO konkurenčen EV! To so že dokazali. Renault Zoe je najbolj prodajan električni avtomobil v evropi dosedaj gledano vsa leta skupaj, Volkwagen E-up in Škoda Citigo IV sta bila ravno tako izredno dobro prodajana. ID3 je takoj ko se je začel prodajat postal najbolj prodajan avtomobil tistega meseca ipd.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Konkurencen my ass. Eup, citigo,mi itn 25k. id3 40k. Glej cene brez subvencij. Malo si poglej cene prihajajocih kitajskih modelov. Vse je vsaj pol do 3x cenejse.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Torej priznaš da je kitajski MG uspešen pri prodaji na Evropskem trgu, kar je ravno nasprotno kar misli tvoj somišleniški "kolega" Moln4r?
Zmenta se zdej z Moln4rjem! Kva zdej pizda, a se MG dobro prodaja al se ne?
A ni smešno, dva glupa nasprotnika EV-jev (somišljenika) pa se ne znata zmenit o osnovnemem podatku če se prodaja ali se ne? kako zanimivo.
Zmenta se zdej z Moln4rjem! Kva zdej pizda, a se MG dobro prodaja al se ne?
A ni smešno, dva glupa nasprotnika EV-jev (somišljenika) pa se ne znata zmenit o osnovnemem podatku če se prodaja ali se ne? kako zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Torej priznaš da je kitajski MG uspešen pri prodaji na Evropskem trgu, kar je ravno nasprotno kar misli tvoj somišleniški "kolega" Moln4r?
Zmenta se zdej z Moln4rjem! Kva zdej pizda, a se MG dobro prodaja al se ne?
A ni smešno, dva glupa nasprotnika EV-jev (somišljenika) pa se ne znata zmenit o osnovnemem podatku če se prodaja ali se ne? kako zanimivo.
Vseeno ce se tist mg prodaja ali ne, to je kapljica v morju napram tega kar prihaja. Ce ne bo MG, bo pa nekaj druga, EU nima sans konkurirat kitajcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Abracori ::
Pa kaj je tebi? Ko se to bere je kot dialog z NPCjem iz Skyrima.
Nič samo zabava debilnost Moln4rja ki niti podatkov pogledati ne zna če se nekaj prodaja ali ne. Pa celo linke sem mu serviral DIREKT pod nos, un pa še vedno ne zna pogledat. Lahko bi rekli da je glup ali nekaj takšenga.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Vecina redkih mineralov za izdelavo baterij je kitajskega porekla, to bo lahko komotni 100% monopol nad EV industrijo.
Abracori ::
Torej priznaš da je kitajski MG uspešen pri prodaji na Evropskem trgu, kar je ravno nasprotno kar misli tvoj somišleniški "kolega" Moln4r?
Zmenta se zdej z Moln4rjem! Kva zdej pizda, a se MG dobro prodaja al se ne?
A ni smešno, dva glupa nasprotnika EV-jev (somišljenika) pa se ne znata zmenit o osnovnemem podatku če se prodaja ali se ne? kako zanimivo.
Vseeno ce se tist mg prodaja ali ne, to je kapljica v morju napram tega kar prihaja. Ce ne bo MG, bo pa nekaj druga, EU nima sans konkurirat kitajcem.
Zakaj potem ni vsa računalniška industrija propadla ko so prišli kitajci? Motiš se o teh zadevah, to drži kot pribito.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Abracori ::
Konkurencen my ass. Eup, citigo,mi itn 25k. id3 40k. Glej cene brez subvencij. Malo si poglej cene prihajajocih kitajskih modelov. Vse je vsaj pol do 3x cenejse.
E-upa se je dobilo za 10 jurjev dobre po subvenciji (16 jurjev pred). Kje je 3x cenejše na Kitajskem? Tudi MG ZS EV je pred subvencijo 31 jurjev. Če gledaš pred subvencijo potem glej VSE avte, kitajske in nekitajske pred subvencijo, ne pa kitajske po, evropske pa pred!
Evropski proizvajalci so že dokazali da znajo narediti cenovno konkurenčen EV!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Valvoline ::
Najprej si poglej video potem pa brezveze komentiraj. Prvi omenjen avto BYD Yuan, HB videza v rangu ID3 z podobnimi specsi je 10kE. Kdo bo konkuriral temu?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128016 (88081) | D3m |
» | "zelena" parkirišča (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14883 (11217) | stara mama |