» »

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans?

««
«
1 / 6
»»

sejalecx ::

Obstaja dober razlog zakaj kitajskim EV v Evropi zelo verjetno ne more uspet, četudi EU ne bo šla nad njih z vsemi mogočimi dajatvami in protekcionističnimi zakoni.

Ta razlog je nerazvita prodajna mreža, kar omogoča našim in tujim avtotrgovcem veliko svobode. Njihove marže so tako visoke, da lahko brez posebnih težav uničijo vsako cenovno prednost, ki jo kitajci s sabo prinesejo. Primer je MG, kjer distributer za vsak prodan avto pobere 10-15% (podatek iz prve roke). Ja saj pobere tudi pri Renaultu, ampak ne toliko. Zato je tudi MG4 pri nas za dobre 3k eur dražji kot v UK (pri preračunu gbp v eur), ker nimajo dodatnega distributerja v verigi.

Dober primer je Tesla, ki tudi na račun lastne prodajne mreže ohranja bistveno višjo maržo od ostalih proizvajalcev. To pa je ena najboljših stvari, ki jo Tesla uvedla v avtomobilskem svetu.

Mislite, da obstaja upanje, da se prebudijo tudi ostali, morda celo dinozavri ter s prehodom na EV odrežejo končne trgovce?
  • spremenil: sejalecx ()

Utk ::

Da, ti oderuhi bojo propadli. Ne pravi serviserji, oni bojo še delali, štempljači garancijskih knjižic pa nimajo več prihodnosti. Avti se bojo konfigurirali in vplačevali online, če ga boš hotel potipat, boš pa imel možnost v nekem salonu, kjer bo res samo salon in prevzem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

chittax ::

Jaz pa mislim, da ko bodo Kitajci dovolj razdelali svojo prodajno mrežo, bodo razni Stellantisi in Renaulti samo še davni spomin. Seveda se to ne bo zgodilo še jutri ampak Kitajci, kot k vsem ostalem tudi tukaj pristopajo taktično in predvsem dolgoročno, pri tem pa imajo popolno podporo vlade, kar žal za s strani zionistov ugrabljeno evropsko komisijo, ki želi popolnoma uničiti evropsko industrijo, ne velja.

Utk ::

Edina šansa za kitajce je, ker nimajo mreže, ravno v tem, da nimajo mreže. Zavorno količino in kabinski filter ti lahko zamenja kdorkoli, garancija velja. Če bo res kaj takega za zamenjat, bo pa neka delavnica, ki bo imela 10 znamk čez.

sejalecx ::

Da, ampak kitajci so najprej pristopili k legacy zastopnikom. To je velika napaka, ki je Tesla ni naredila. Če ne bodo naredil koraka stran, bodo v startu na precej slabšem. Podporna mreža je spet nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

Utk ::

Kitajcev je kar nekaj in še več jih bo, vsi ne bojo šli po isti poti, in vsi sigurno ne bojo preživeli. Imajo volvo prek katerga lahko prodajajo, MG gre prek uradne mreže in prodaja jim hitro raste, drugje po Evropi jih je še kar nekaj, pri nas še ne.

Telbanc ::

Kitajski avtli na štrom so po 15 jurjev. To je pomenbno.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

BlaY0 ::

Telbanc je izjavil:

Kitajski avtli na štrom so po 15 jurjev. To je pomenbno.

Niti ne. Kitajci lahko v EU prodajajo samo svoj pofl, na način fire-and-forget. V momentu ko bodo morali začeti procesirati stvarne napake ter garancijske zahtevke, bodo morali spremeniti pristop. Je pa res, da jim je trenutno zaradi potrošniške krize na Kitajskem Evropa edina (prava) rešilna bilka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Telbanc ::

Jaz bom tale kitajski pofl na štrom za 15.000 evrov, z veseljem kupil, ti pa boš kupil evropsko kvaliteto istega razreda za trikrat več. :D
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

BlaY0 ::

Ne bom jaz nič kupil, verjemi. Se mi ne da ukvarjati s temi rečmi.

Drugače pa zakaj ne bi počakal še ene 2 do 3 leta in potem starega kupil za 9.000? Zakaj rabiš novega? Če zadeva dela, potem dela.

Scaramouche3 ::

Telbanc je izjavil:

Jaz bom tale kitajski pofl na štrom za 15.000 evrov, z veseljem kupil, ti pa boš kupil evropsko kvaliteto istega razreda za trikrat več. :D


To je res, v EU mislijo,da bomo pač prodal dušo in kupili avto za 45000plus, medtem pa nisi kao patriot če ni Audi ali BMW...
EU sploh bi država, zakaj bi imel do Nemcev tak odnos?

starfotr ::

Če našim firmam ne bo šlo dobro, jih bodo pač poceni kupili. Z vsem znanjem in z vsemi uveljavljenimi prodajnimi mesti in servisi.

Tako, da na koncu bomo lahko ostali brez lastnih znamk. Za predstavo, če kupijo en VW, to pomeni da dobijo audi, škodo, seat s cupro, lamborghini, bentley, porsche in ducati.

Če gre reno, potem gre tudi dacia.

Če gre fiat, gre alfa, lancia, maserati, ferrari.

PSA je pežo, citroën, opel.

Volvo in MG sta že šla.

Pač ne zavedate se, da že tako ali tako lahko kupi kdorkoli katerkoli grupo (ker teh pa res ni veliko, znamk je veliko), če pa gre skupinam znamk slabo, je pa verjetnost še večja.

In sedaj mi v Sloveniji delamo veliko za npr. nemško avtomobilsko industrijo. Če to kupijo kitajci, bodo industrijo selili na kitajsko, tu pa samo prodajali. Isto, kot so hrvati naredili z merkičem. Prodajajo same hrvaške zadeve. In vedno več je njihove robe pri nas.

Saj ni problema. Bomo pač še večji sužnji tujine.

Japonci in korejci že desetletja prodajajo zelo uspešno pri nas. Še celo svoje tovarne imajo sedaj v Evropi. In vi mislite, da kitajci ne bodo uspeli? Ali pa da bodo tu brez svojih razstavih salonov in servisov?

Po kitajcih pridejo še indijski avtomobilski mogotci. Jaguarja ima že v lasti Tata iz Indije.

zee ::

Kreh. Zadnje stiri tedne sem vozil kitajskega JAC-a (model JS4) na dinozavrsko zupo. Nekaj manjsih tezav, resljivih z nagradnjo programske opreme, sicer pa oprema, o kateri lahko pri evropskih znamkah samo sanjate/-mo: stiri visokolocljivostne kamere, ki omogocajo 360-stopinjski pogled na avto, Apple Carplay, Android Auto, velik zaslon na sredinski konzoli, udobni sedezi za voznika in potnike, motorizirano stresno okno ...

Tako da, ja: lupljenje s strani evropskih "paradnih" konjev se bo v srednjem in nizkem segmentu brzkone nehalo v naslednjih nekaj letih.

Seveda se mora EU odlociti, ce hoce EV-je na splosno ali EV-je, ki so "nasi".

tl;dr Kdor trdi, da kitajski EV-ji nimajo sans v EU, se brzkone moti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Mato989 ::

Fora je v tem da EU ne bo pustila da biKitajci v EU prodajali EVje za 12k ali 14k ali 16k... ki imajo doseg 400km... ker je to kao narobe in prepoceni in slabo za ljudi... tako pravi Urška Leytnova
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

A je Evropa dopustila propad Nokie in vedno večji delež kitajskih telefonov? Evropskih telefonov ni več.

Ni nemogoče, da bo z avtomobili podobno.

Mi znamo iti od najboljšega do nule v kratkem časovnem obdobju.

gensi ::

Geely ima v lasti Volvo, Polestar, Lotus, solastništvo v Smart-u lastniški delež v Mercedes-u.
Torej imajo dobro prodajno in servisno mrežo.
Imajo tudi dobre EV (Geely, Zeekr, Geometry), ki so v EU (trenutno) precenjeni.
Ni razloga, da jim ob pametni cenovni politiki ne uspe.

Verjetno bo uspel tudi BYD.

Najbrž še katera kitajska koorporacija (NIO, XPENG).

Zelo verejtno se bo katera od kitajskih znamk povezala z Emil Frey. WIN-WIN kombinacija za vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

Moe_Lester ::

Ta razlog je nerazvita prodajna mreža, kar omogoča našim in tujim avtotrgovcem veliko svobode. Njihove marže so tako visoke, da lahko brez posebnih težav uničijo vsako cenovno prednost,


Kdaj si ti nazadnje pogledal marže EU proizvajalcev?

sejalecx ::

Govorim o marži avtosalona, ne proizvajalca. Če bo kaj kratkoročno ogrozilo kitajski uspeh, je to ta marža, kjer jim je pohlep ušel izpod nadzora

starfotr ::

Marže avtosalonov so nizke. Govorimo o 10 %.

Biznis avtosalonov je servis. Ko prodaš avto, da ga stranka servisira pri tebi. Tam se dela denar, ko se prodaja precenjene delovne ure in material (olje, rezerne dele itd.).

sejalecx ::

Teh 10%, v resnici večkrat 15% je lahko odločitev za nakup določene znamke. Tu med drugim dela razliko Tesla.

starfotr ::

Tesla ima nikakvo podporo.

Da se izognejo kakršnikoli odgovornosti, ko jim pišeš, nikoli ne dobiš pisnega odgovora ampak te pokličejo. Ker 99 % ljudi ne snema svojih klicev.

Tako, da naj si zataknejo 15 % nekam.

In če je samo 15 % cene problem, potem imamo mnogo drugih bolj resnih problemov kot pa samo to razliko v ceni.

gozdar1 ::

Kitajska industrija je visoko subvencjonirana od strani, države zato se lahko gre dumping in izriva konkurenco. Seveda večina ne vidi dlje od nizkih cen brez, da bi pomislili, kaj to pomeni na dolgi rok.
Nekako se ponavlja se zgodba z jeklarsko industrijo.

Utk ::

Tudi EU subvencionira avto industrijo, samo da predvsem ice, in to nikogar ne ustavi, bi nam zato ne bi prodajal precenjen pofl.

Miki N ::

Evropski e-wagni so nateg. Moderni fićoti tipa BMW i3 za 40+ jurjev in te fore. Zakaj že? Sigurno rumenci sponzorirajo proizvajalce ampak so vseeno njihove cene še vedno bolj realne - oziroma recimo tako: oni prodajajo malo pod ceno mi pa MOČNO nad.

zee ::

Vecina ljudi kupuje avto (EV ali ne) in jih gepolitika ne zanima. Da pa so zahodne multinacionalke z najvecjim veseljem preselile proizvodnjo na Kitajsko in izven Evrope, je pa drug problem in kup dreka ("can of worms"), ki se ga noben zahodni politik noce (zaenkrat) dotakniti niti z ukradenim penisem.

Miki N je izjavil:

Evropski e-wagni so nateg. Moderni fićoti tipa BMW i3 za 40+ jurjev in te fore. Zakaj že? Sigurno rumenci sponzorirajo proizvajalce ampak so vseeno njihove cene še vedno bolj realne - oziroma recimo tako: oni prodajajo malo pod ceno mi pa MOČNO nad.


Ampak so “nasi” >:D
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

starfotr ::

Ne zavedate se kaj pomeni, da imamo lastno: industrijo, kmetijstvo... To je nacionalni interes.

Brez tega smo odvisni. Odvisni so pa nule, propalice.

Miki N ::

Ja saj ravno zato bi se pa morali malo zresniti.

starfotr ::

Neresni smo že dolgo. To je samo naslednji logični korak.

To nas bo še zelo teplo.

sejalecx ::

Ne moremo imet lastne industrije za vsako ceno. Če se gremo major hipokrite glede vsake resne zadeve, je bistveno bolje da smo odvisni od kitajcev. Zato bo tudi moj naslednji avto kitajec. Stari fotri ga boste pa sosubvencionirali.

gozdar1 ::

Ni industrije ni penzije za starega ata.

starfotr ::

Moramo jo imet. Za vsako ceno. Drugače bomo na dolgi rok scali kri.

Glugy ::

Telbanc je izjavil:

Kitajski avtli na štrom so po 15 jurjev. To je pomenbno.

https://www.rtvslo.si/evropska-unija/ur...

Komisija bo izvedla protisubvencijsko preiskavo kitajskih električnih vozil

Izpostavila je industrijo električnih vozil, za katero je dejala, da je ključna panoga za čisto gospodarstvo, ki ima velik potencial za Evropo. "Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg."

Kot je napovedala, Evropska komisija začenja protisubvencijsko preiskavo električnih vozil, ki prihajajo iz Kitajske. "Evropa je odprta za konkurenco, ne pa za tekmovanje v zniževanju standardov. Braniti se moramo pred nepoštenimi praksami. Hkrati pa moramo ohraniti odprt dialog s Kitajsko."

EU je preveč zaščitniška do nemške avtomobilske industrije ki se kr ne more pa ne more prilagodit novi realnosti: električnih avtomobilov.

Pa tud totalno skregano z logiko je da se spodbuja države da subvencionirajo nakup električnih avtomobilov ampak če pa to namest naše države naredi Kitajska je pa narobe. To ni nič drugega kot protekcionizem.

Zato bo zdej tud kasnej prišlo do elektrifikacije avtomobilov v EU. Glej kok hitr gre Kitajcem, mi bi pa namest da bi se vsake bilike oklepal še tist pozitivno kar se dogaja za večjo adapatacijo električnih vozil vse porezal. Dejansko bodo zato električni avtomobili v EU dražji in bo rast prodaje počasnejša kot bi lahko bila.

Vse v imenu nemške avtomobilske industrije ki je v notranjem izgorevanju špica ampak obenem pa total fail ko gre za cenovno dostopne električne avtomobile..

Utk ::

starfotr je izjavil:

Moramo jo imet. Za vsako ceno. Drugače bomo na dolgi rok scali kri.

Moramo jo imet? Za vsako ceno? Tako ne deluje kapitalizem. Če se vw odloči, da je za lastnike bolj donosno prodajat kitajske avte kot delat svoje, imajo pravico to delat. Kdo jim lahko prepreči? Kdo je namesto njih dolžen proizvajat avte v Evropi?
Subvencije ok, ampak pametne in ne za zastarele precenjene proizvode.

gozdar1 ::

Dejansko se zgodba kar naprej ponavlja, najprej vsi navdušeni nad poceni robo, potem pa na štrajku zahtevamo dobro plačane službe.

starfotr ::

Glugy je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Kitajski avtli na štrom so po 15 jurjev. To je pomenbno.

https://www.rtvslo.si/evropska-unija/ur...

Komisija bo izvedla protisubvencijsko preiskavo kitajskih električnih vozil

Izpostavila je industrijo električnih vozil, za katero je dejala, da je ključna panoga za čisto gospodarstvo, ki ima velik potencial za Evropo. "Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg."

Kot je napovedala, Evropska komisija začenja protisubvencijsko preiskavo električnih vozil, ki prihajajo iz Kitajske. "Evropa je odprta za konkurenco, ne pa za tekmovanje v zniževanju standardov. Braniti se moramo pred nepoštenimi praksami. Hkrati pa moramo ohraniti odprt dialog s Kitajsko."

EU je preveč zaščitniška do nemške avtomobilske industrije ki se kr ne more pa ne more prilagodit novi realnosti: električnih avtomobilov.

Pa tud totalno skregano z logiko je da se spodbuja države da subvencionirajo nakup električnih avtomobilov ampak če pa to namest naše države naredi Kitajska je pa narobe. To ni nič drugega kot protekcionizem.

Zato bo zdej tud kasnej prišlo do elektrifikacije avtomobilov v EU. Glej kok hitr gre Kitajcem, mi bi pa namest da bi se vsake bilike oklepal še tist pozitivno kar se dogaja za večjo adapatacijo električnih vozil vse porezal. Dejansko bodo zato električni avtomobili v EU dražji in bo rast prodaje počasnejša kot bi lahko bila.

Vse v imenu nemške avtomobilske industrije ki je v notranjem izgorevanju špica ampak obenem pa total fail ko gre za cenovno dostopne električne avtomobile..


Subvencije po celi Evropi se daje, da nemška industrija dobi denar. Naj bo to za avte ali pa za izolacijske materiale za fasade. Nima veze. Sistem je narejen tako, da se denar steka v večje in bogatejše države. Nemčija, Francija ...

Utk je izjavil:

starfotr je izjavil:

Moramo jo imet. Za vsako ceno. Drugače bomo na dolgi rok scali kri.

Moramo jo imet? Za vsako ceno? Tako ne deluje kapitalizem. Če se vw odloči, da je za lastnike bolj donosno prodajat kitajske avte kot delat svoje, imajo pravico to delat. Kdo jim lahko prepreči? Kdo je namesto njih dolžen proizvajat avte v Evropi?
Subvencije ok, ampak pametne in ne za zastarele precenjene proizvode.


Ti še vedno misliš, da smo v kapitalizmu? VW ne sme nič drastičnega delat, če to ne bo požgenala nemška vlada.
EV so precenjeni izdelki. Zakaj potem imamo subvencije za to?

Utk ::

Ti še vedno misliš, da smo v kapitalizmu? VW ne sme nič drastičnega delat, če to ne bo požgenala nemška vlada.
EV so precenjeni izdelki. Zakaj potem imamo subvencije za to?

Ker evropski proizvajalci niso sposobni naredit konkurenčnega avta tesli. Ne električnega avta, ampak sploh kakršnegakoli avta.
Če se ukinejo vse subvencije, bo to samo še bolj boleče očitno.

starfotr ::

Kaj pa je tako super pri tesli? Da, imajo mega prešo za velike odlitke. Slej ko prej bodo tudi drugi imeli to.

Ampak vse šlamparije pri izdelavi, ki jih nihče od evropskih proizvajalcev že 20+ let nima so pa malo mimo. Če omenim samo eno, to je neenakomeren razmik pleha.

Aja, če bodo drugi imeli aluminij, smo si spet pljunili v skledo s tem, ko smo uničili Talum.

Vanadium ::

@starfoter - Talum ni uničen samo še zadnjo elektrolizo so ugasnili ... reciklaža aluminija še deluje primarnega aluminija pa zaradi politike EU in svojih strelov v koleno pa pač ne pridelujemo več ...

Drugače pa brez problema, japonci, korejci so brez problema nadoknadili in USA in EU znamke, enako bo tudi z kitajskimi ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Utk ::

. Če omenim samo eno, to je neenakomeren razmik pleha.

Tesla ali pa kitajski avto za 25,000 evrov se vozi za 2 evra na 100 km, 7 let dokler je v garanciji ne plačaš evra za servis kar se tiče garancije, filter kabine in bremz olje lahk menja kdorkoli, ampak ja, kaj bi to, jebeš to, ko pa ima polo enakomeren razmik pleha.
S tako miselnostjo ni nič čudnega da smo kje smo in bomo kjer bomo.

Moe_Lester ::

Kaj pa je tako super pri tesli? Da, imajo mega prešo za velike odlitke. Slej ko prej bodo tudi drugi imeli to.


Tesla je trenutno edini proizvajalec, ki zna narediti ugoden električni avto, ki izpolnjuje pričakovanja kupcev, v velikih količinah in je pri tem profitabilen.

Neenakomerni razmaki pleha pač niso visoko na seznamu prioritet pri večini kupcev.

BlaY0 ::

Miki N je izjavil:

Evropski e-wagni so nateg. Moderni fićoti tipa BMW i3 za 40+ jurjev in te fore. Zakaj že? Sigurno rumenci sponzorirajo proizvajalce ampak so vseeno njihove cene še vedno bolj realne - oziroma recimo tako: oni prodajajo malo pod ceno mi pa MOČNO nad.

Ne ne, EU avti niso nateg. Delavec v EU tovarni avtomobilov si mirno privošči en ali dva dopusta na leto medtem ko delavec na kitajskem ni še nikoli bil na dopustu. Naši delavci imajo pravice, njihovi ne, lastniki tovarn pa (ne si delat utvar) poberejo na Kitajskem enako kot v EU ali kje drugje. Dve leti nazaj je bil e-Golf konec leta tudi 18k EUR, ker se je moral VW na vsak način izogniti kazni. Danes je na Kitajskem podobno... čuda parkirišč po 10k in več registriranih avtov sameva že leto in več. Podobno kot ghost cities. Kitajci so v potrošniškem krču, mi pa radi kupijemo njihov pofl, ker je za nas še vedno poceni. Ko bodo vsi Kitajci enkrat zlezli iz kartonskih škatel, ko si bodo vsi lahko privoščili dopust, bodo cene naših in njihovih produktov tam tam. Mi se pač šlepamo na neenakost. Mi imamo lahko določene pravice in privilegije samo zato, ker jih nekje drugje na svetu nimajo.

gruntfürmich ::

evropski potrošnik ne sme kupovati poceni in pika!:)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Scaramouche3 ::

gruntfürmich je izjavil:

evropski potrošnik ne sme kupovati poceni in pika!:)


In kako bo ko pada kupna moč,ker je recesija povsod dvignila cene...

Glugy ::

BlaY0 je izjavil:

Podobno kot ghost cities.

Se vid da slabo oziroma zelo evro centrično spremljaš dogajanje po svetu. Večino teh senzacionalno opevanih praznih mest duhov o katereih se je tako na veliko pisalo in zgražalo so uspešno naselili. Sam o tem pač zahodni mediji neradi pišejo v istem obsegu ker ni senzacionalnistično. Pa nisem noben podpornik Kitajske. Tajvan je svoja država in pika. Ampak glej treba si je nalit čistega vina. Dejstva ne izbirajo strani.

sejalecx ::

Tajvan ni svoja država, to je anomalija, ki je posledica vmešavanja ZDA v politiko Kitajske. Preberi si kaj o zgodovini, zmagovalci revolucije na kitajskem so znani in na tvojo žalost to niso prebežniki na Tajvanu. Sicer pa je to jasno tudi američanom, zato se počasi, a zavzeto pripravljajo, da najkasneje v desetletju dveh odrečejo neomajno podporo.

BlaY0 je izjavil:

Miki N je izjavil:

Evropski e-wagni so nateg. Moderni fićoti tipa BMW i3 za 40+ jurjev in te fore. Zakaj že? Sigurno rumenci sponzorirajo proizvajalce ampak so vseeno njihove cene še vedno bolj realne - oziroma recimo tako: oni prodajajo malo pod ceno mi pa MOČNO nad.

Ne ne, EU avti niso nateg. Delavec v EU tovarni avtomobilov si mirno privošči en ali dva dopusta na leto medtem ko delavec na kitajskem ni še nikoli bil na dopustu. Naši delavci imajo pravice, njihovi ne, lastniki tovarn pa (ne si delat utvar) poberejo na Kitajskem enako kot v EU ali kje drugje. Dve leti nazaj je bil e-Golf konec leta tudi 18k EUR, ker se je moral VW na vsak način izogniti kazni. Danes je na Kitajskem podobno... čuda parkirišč po 10k in več registriranih avtov sameva že leto in več. Podobno kot ghost cities. Kitajci so v potrošniškem krču, mi pa radi kupijemo njihov pofl, ker je za nas še vedno poceni. Ko bodo vsi Kitajci enkrat zlezli iz kartonskih škatel, ko si bodo vsi lahko privoščili dopust, bodo cene naših in njihovih produktov tam tam. Mi se pač šlepamo na neenakost. Mi imamo lahko določene pravice in privilegije samo zato, ker jih nekje drugje na svetu nimajo.


Slab pogled na realnost. Ubistvu samo beden povzetek propagande. Če bi bil kdaj na kitajskem, bi videl še drug zorni kot. Ni vse črno-belo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

m0LN4r ::

zee je izjavil:

Kreh. Zadnje stiri tedne sem vozil kitajskega JAC-a (model JS4) na dinozavrsko zupo. Nekaj manjsih tezav, resljivih z nagradnjo programske opreme, sicer pa oprema, o kateri lahko pri evropskih znamkah samo sanjate/-mo: stiri visokolocljivostne kamere, ki omogocajo 360-stopinjski pogled na avto, Apple Carplay, Android Auto, velik zaslon na sredinski konzoli, udobni sedezi za voznika in potnike, motorizirano stresno okno ...

Tako da, ja: lupljenje s strani evropskih "paradnih" konjev se bo v srednjem in nizkem segmentu brzkone nehalo v naslednjih nekaj letih.

Seveda se mora EU odlociti, ce hoce EV-je na splosno ali EV-je, ki so "nasi".

tl;dr Kdor trdi, da kitajski EV-ji nimajo sans v EU, se brzkone moti.

Ker so kamere in display in gadgeti res najbolj vazne stvari pri avtu. Pelji se v MGju 160 po AC in z evropskim malce drazjim modelom, pa vklopi dB meter, potem pa se malo porocaj o tem kako se podvozje odziva na razlicne hitrosti in luknje.
Potem, ga pa daj po treh letih razstavit, da pregledajo kje vse razpada in rjavi podvozje in pleh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Scaramouche3 ::

V Eu in Ameriki je politika, da se pač dela avte za srednjo klaso, ki izginja, revni pač kupijo rabljene..

Samo če bodo Kitajci naredili nov avto podobnih zmožnosti, bodo ljudje kupili novo kot samo rabljenega, ki je znamka! Časi ko smo raje kupovali rabljen Audi,BMW samo da ni Yugo so končani..

starfotr ::

Tesle so že prepovedane pri Kitajcih.

zee ::

m0LN4r je izjavil:

zee je izjavil:

Kreh. Zadnje stiri tedne sem vozil kitajskega JAC-a (model JS4) na dinozavrsko zupo. Nekaj manjsih tezav, resljivih z nagradnjo programske opreme, sicer pa oprema, o kateri lahko pri evropskih znamkah samo sanjate/-mo: stiri visokolocljivostne kamere, ki omogocajo 360-stopinjski pogled na avto, Apple Carplay, Android Auto, velik zaslon na sredinski konzoli, udobni sedezi za voznika in potnike, motorizirano stresno okno ...

Tako da, ja: lupljenje s strani evropskih "paradnih" konjev se bo v srednjem in nizkem segmentu brzkone nehalo v naslednjih nekaj letih.

Seveda se mora EU odlociti, ce hoce EV-je na splosno ali EV-je, ki so "nasi".

tl;dr Kdor trdi, da kitajski EV-ji nimajo sans v EU, se brzkone moti.

Ker so kamere in display in gadgeti res najbolj vazne stvari pri avtu. Pelji se v MGju 160 po AC in z evropskim malce drazjim modelom, pa vklopi dB meter, potem pa se malo porocaj o tem kako se podvozje odziva na razlicne hitrosti in luknje.
Potem, ga pa daj po treh letih razstavit, da pregledajo kje vse razpada in rjavi podvozje in pleh.


Omejitev na večini EU avtocest je 130 km/h, realno pa v Sloveniji še dosti manj. V dobro ostalih udeležencev prometa čimprej vrni vozniško.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

m0LN4r ::


Tipicno na ST
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prepoved prodaje avtomobilov na dizel/bencin od leta 2035 (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
918159 (5881) BigWhale
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835204 (30426) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11813664 (11529) Marko54
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27786786 (78710) AštiriL

Več podobnih tem