» »

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?

««
«
1 / 9
»»

Avenger ::

V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.

A smo na robu depresije?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

delavec44 ::

Tesla ni šla dol.

klemenSLO ::

Hvala bogu. Te cene avtov so pretirane. Tolk let so basal. Naj malo pade.
Pa kitajski prsti s absolutnim basanjem denarja njihovim proizvajalcem s strani države
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Ganon ::

Električna zabloda, to je. Poguba avtomobilske industrije.

Utk ::

Ganon je izjavil:

Električna zabloda, to je. Poguba avtomobilske industrije.

Itak itak. Kako v riti bi šele bli, če bi dejansko delali električne avte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Korekcija trga po covid noriji. K je bil shortage, so cene nabil v visave, zdej k je supplya dovolj pa cene padajo. Pa seveda, folk ni neumen, da bi plačal 30k€+ za golf klaso avtomobila.

Tle je tut faktor, da smo basically z eno nogo v recesiji. Pa seveda udar kitajske konkurence.

In short, nemski avtoindustriji, k dela polizdelke za 2x ceno se pise zelo slabo. Če ste kj pametn, shortajte te delnice:))
#brezpodpisa

Ganon ::

Utk je izjavil:

Ganon je izjavil:

Električna zabloda, to je. Poguba avtomobilske industrije.

Itak itak. Kako v riti bi šele bli, če bi dejansko delali električne avte.


Javno mnenje se da zelo hitro preveriti. Samo komentarje beri na internetu. Praktično pod vsakim člankom, v katerem predstavijo oblikovno soliden EV, se vsujejo komentarji, da bi ga takoj kupili, če bi imel običajen motor in primerno ceno. Elektrika je brez duše. Generičen, pregrešno drag pofel, ki nam ga rinejo v goltanec.

Zdaj se pa, ironično, dušijo sami.

Kripto mesi ::

delavec44 je izjavil:

Tesla ni šla dol.

Seveda je šla, v tekočem letu -9%, v enem letu -17%

Telbanc ::

Čuti se sinergija sankcij, odpoved trgu, Rusiji, dragih energentov, kitajskega napredka, ki jo zaj Rusija alaga z pocen plinom, (ki ni nikogar skrbel ko so uničili evropsko tekstilno industrijo, recimo), pregrešno dragih električnih avtov......na pomankljivosti smo opozarjali na tem forumu, pa bili hvala bogu brisani. Ceno, doseg in še kaj.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

pegasus ::

Avtomobilska industrija v 99% ne ponuja nič takega, kar bi normalen človek danes hotel kupiti. Ergo nihče ne kupuje in potem se čudijo, zakaj nimajo prometa ;)

Ganon ::

Telbanc je izjavil:

Čuti se sinergija sankcij, odpoved trgu, Rusiji, dragih energentov, kitajskega napredka, ki jo zaj Rusija alaga z pocen plinom, (ki ni nikogar skrbel ko so uničili evropsko tekstilno industrijo, recimo), pregrešno dragih električnih avtov......na pomankljivosti smo opozarjali na tem forumu, pa bili hvala bogu brisani. Ceno, doseg in še kaj.


Zdaj boš še tukaj širil svoje rusofilske zablode? Tema o Ukrajini ni dovolj?

IL_DIAVOLO ::

Ganon je izjavil:

Električna zabloda, to je. Poguba avtomobilske industrije.


Dejansko se je zabloda zacela, ko je Bruselj ukazal nevzdrzne in predrage varnostne in okoljske standarde.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

pegasus ::

Dejansko se je zabloda začela, ko so električni štarter zmontirali na smrdljive ropotalnike, da so nehali ljudem lomiti roke :D

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ganon je izjavil:

Električna zabloda, to je. Poguba avtomobilske industrije.


Dejansko se je zabloda zacela, ko je Bruselj ukazal nevzdrzne in predrage varnostne in okoljske standarde.


Tukaj se strinjam, da so absolutno prestrogi.

Telbanc ::

Ganon je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Čuti se sinergija sankcij, odpoved trgu, Rusiji, dragih energentov, kitajskega napredka, ki jo zaj Rusija alaga z pocen plinom, (ki ni nikogar skrbel ko so uničili evropsko tekstilno industrijo, recimo), pregrešno dragih električnih avtov......na pomankljivosti smo opozarjali na tem forumu, pa bili hvala bogu brisani. Ceno, doseg in še kaj.


Zdaj boš še tukaj širil svoje rusofilske zablode? Tema o Ukrajini ni dovolj?


Pozabil sem še omenit, da milijarde ki grejo zaj u Ukraino, da se nam bo kmal kolcalo za tem denarjem, tko se nam kolca za ruskim plinom. Bolje da bi šel ta denar v avtoindustrijo, kot v vojno, ki se nas ne tiče. WW je dokaj drago delovno silo kompenziral deloma z pocen energijo, zaj je meso pobrano z kosti, po dveh letih in bojo problemi.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

pegasus ::

A da bi ta industrija še več smrdljivih ropotalnikov proizvajala? In dizlgejt špilala? :))

Cela ta industrija potrebuje eno krepko brco v rit, da se zbudi in ugotovi, da smo potrošniki že v 21. stoletju.

IL_DIAVOLO ::

Btw delavci so baje v tovarni audija ukradli kljuce 100 avtov in jih ne bodo dali nazaj, dokler ne dajo odgovorov :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Telbanc ::

To ni baje, ampak jih zaj lovijo prek posnetkov kamer.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Ganon ::

Telbanc je izjavil:

Ganon je izjavil:

Telbanc je izjavil:

Čuti se sinergija sankcij, odpoved trgu, Rusiji, dragih energentov, kitajskega napredka, ki jo zaj Rusija alaga z pocen plinom, (ki ni nikogar skrbel ko so uničili evropsko tekstilno industrijo, recimo), pregrešno dragih električnih avtov......na pomankljivosti smo opozarjali na tem forumu, pa bili hvala bogu brisani. Ceno, doseg in še kaj.


Zdaj boš še tukaj širil svoje rusofilske zablode? Tema o Ukrajini ni dovolj?


Pozabil sem še omenit, da milijarde ki grejo zaj u Ukraino, da se nam bo kmal kolcalo za tem denarjem, tko se nam kolca za ruskim plinom. Bolje da bi šel ta denar v avtoindustrijo, kot v vojno, ki se nas ne tiče. WW je dokaj drago delovno silo kompenziral deloma z pocen energijo, zaj je meso pobrano z kosti, po dveh letih in bojo problemi.


Ti kar omenjaj, saj si sam tarča posmeha.

2dark ::

Avenger je izjavil:

V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.

A smo na robu depresije?


Ne. To je propaganda. Kar ne deluje pač propade ali pa se bodo zdržuli ali pa bodo kakšno znamko odprodali, ukinili. Ne bo konec sveta. Tudi "največji2 se morajo zavedat, da lahko propadejo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

delavec44 ::

Saj jih bo država reševala. Kot so jih v USA pred leti. To big to fail ali nekaj takega.

bm1973 ::

Nemčija nima s čim reševati VW.

Nima denarja...

Kot že omenjeno, preveč denarja v Ukrajino, preveč 3-4x predragega ameriškega plina, posledice so tu.

210.000 Nemcev, večinoma visoko izobraženih, se vsako leto izseli. Iz Nemčije...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

mailer ::

Ljudje glasujejo z denarnico. Kar nekaj ovc se ne da več strižt, ker so že gole. Avta za manj kot 20k€ skoraj ni več, električarji pa ne ponudijo toliko prednosti, da bi šli v promet brez konkretnih subvencij. Politika €U in zeleni propad so zadevo samo pospešile. Včasih si za 60€ zamanjal zobati jermen pri pooblaščencu, danes daš toliko za diagnostiko, ker se pokvari levi smerokaz.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

pegasus ::

Torej je rešitev v tem, da zdizajniraš pogon, ki zobatih jermenov ne potrebuje. Best part is no part!
Zakaj nas torej avto industrija še kar posiljuje s to muzejsko tehniko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

hojnikb ::

ker je nemska avtoindustrija sposobna delat samo kar znajo ze 100 let... Muzejsko tehniko
#brezpodpisa

gruntfürmich ::

klasika kapitalizma. najprej odirat kupce kjerkoli je možno, potem pa jokat da smo pred propadom in pomagaj evropa ker too big to fail...
naj pocrkajo čimprej.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Machete ::

VW je z id4 potrkal na vrata prepada. Ne moreš smeti prodajat za 50k.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Miki N ::

Avtomobilska industrija je ena unih, ki ti zna narediti naslednjo podlo foro: najprej folku uturiš "novo tehnologijo" (v sodelovanju z "državo", seveda s katero si buddy), ki zjebe ponavadi nižje segmente trga in nabije cene, da so vsi živčni ... nakar v tem istem segmentu ponudiš totalen šit za malo manj visoko ceno in rečeš "a vidite, malo denarja, malo muzike - OČITNO mora biti drago" in seveda razni "znalci" skočijo na vlak in se delajo norca iz folka, ki so že itak dobili prst v rit. :|

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

starfotr ::

Avenger je izjavil:

V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.

A smo na robu depresije?


Koronska/po koronska norija z nakupi se je končno umirila in bo šla na normalne ravni. To je vse.

Poleg tega so si sami krivi, če ne znajo naredit dobrega avta. Če bi delali dobre avte, ne bi prišlo do tega.

WizzardOfOZ ::

Mercedes je že odpustil 46.000 ljudi. Še VW jih bo moral ene 2x tok.
Potem pa pridejo podizvajalci na vrsto.

V Sloveniji je kar nekaj firm, ki delajo za nemške in francoske firme kot podizvajalci. Tudi ti bodo počasi izgubili delo. Mislim da je okoli 20.000 odvisnih popolnoma od avtomobilskih firm in še nekih 80.000 ljudi posredno odvisnih od nemške industrije.
To za Slovenijo lahko pomeni totalno štalo na zelo veliko področjih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Half-Saint ::

Evropa je kokr kura k so ji glavo odsekal. Neki cajta še lahko okrog laufa brez glave pol pa dol pade...
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

DamijanD ::

Problem je, ker so problem previsokih cen rešili s povečanjem cen ICE modelov. Tako, da zdaj razlike res ni več velike; stranski učinek pa je da si folk zdaj nič več ne more privoščit

WizzardOfOZ ::

Naj dajo cene na pol, pa si bodo ljudje lahko spet vse privoščili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

mojsterleo ::

Kaj se dogaja? Predvsem uspeh ameriške zunanje politike. Deindustrializacija Evrope, vojaška in gospodarska slabitev Rusije, slabitev Bližnjega vzhoda (na čelu z Iranom) z neomajno podporo Izraelu. Edini ki se trenutno še uspešno upirajo so Kitajci.

Utk ::

mojsterleo je izjavil:

Kaj se dogaja? Predvsem uspeh ameriške zunanje politike. Deindustrializacija Evrope, vojaška in gospodarska slabitev Rusije, slabitev Bližnjega vzhoda (na čelu z Iranom) z neomajno podporo Izraelu. Edini ki se trenutno še uspešno upirajo so Kitajci.

Nič od tega nima veze s tem.
Dogaja se neizogibno, če nam vse velike firme vodijo moneyžderji, ki živijo od enega bonusa do naslednjega. VW ima še zmeraj dobiček, tudi če malo manj. Še zmeraj prodaja 10 let stare precenjene krame z malo lepšim lcdjem. No, pardon, niso 10 let stare krame, ampak so 10 let stare krame poenostavili, pocenili, oskubili, in nam te prodajajo po višjih cenah.
Ker nazadnje je vse samo vprašanje cene.

kriptobog ::

hojnikb je izjavil:

ker je nemska avtoindustrija sposobna delat samo kar znajo ze 100 let... Muzejsko tehniko


Saj EVje tudi znajo delat ze 100. Prvi EV so svabi imeli ze v 1888.

Utk ::

Jaz sem tudi prvo ptičjo hiško zbil v drugem razredu. Pa danes ne delam prav dobrih montažnih hiš zarad tega.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Jaz sem tudi prvo ptičjo hiško zbil v drugem razredu. Pa danes ne delam prav dobrih montažnih hiš zarad tega.

Mogoče bi pa moral probat. Če nemci lahko s svojimi kištami pobirajo take denarje, bi mogoče tudi ti uspel. :)):)):))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kriptobog ::

Utk je izjavil:

Jaz sem tudi prvo ptičjo hiško zbil v drugem razredu. Pa danes ne delam prav dobrih montažnih hiš zarad tega.


Point je bil, da je tudi EV muzejska tehnika. In ne mi bluzit, da je EV toliko napredoval, da ni muzejska tehnika. Tudi ICE je napredoval v 100 letih. Obe tehnologiji sta po letih obstoja muzejska tehnika

gozdar1 ::

Kratkovidnost tako politikov kot vodstev koncernov, vsi so mislili, da bo denar iz kitajske pritekal večno. Ravno nemci so bili tisti, ki so ves čas blokirali kakrčnekoli carine,..ker so ščitili svojo avto industrijo.
Sedaj ne samo, da ni več denarja nastala je celo konkurenca, ki so jo dloma sami pomagali ustavrit.

Utk ::

Point je, da danes nemci pri EV niso strašno konkurenčni. Pa ni niti nujno, da so ravno veliko slabši, dovolj je, da niso boljši, in že to za njih pomeni problem, ker so najmanj zadnjih 30 let brez problema prodajali enake avte kot drugi za 10-20-30% višje cene. Če jim vzameš te procente, so v kurcu. Kaj šele če res zaostajajo, tudi če malenkost. Ker potem jim ostane samo še to, da so cenejši od drugih. Kar je pa sploh pogreb, če imaš 2x preveč zaposlenih.

jan_g ::

Jaz se spomnim izjave šefa Renaulta (ali je bil PSA, se ne spomnim), ki je cca. 10 let nazaj trdil, da VW svoje avte prodaja prepoceni in s tem izkrivlja konkurenco na trgu.

WizzardOfOZ ::

gozdar1 je izjavil:

Kratkovidnost tako politikov kot vodstev koncernov, vsi so mislili, da bo denar iz kitajske pritekal večno. Ravno nemci so bili tisti, ki so ves čas blokirali kakrčnekoli carine,..ker so ščitili svojo avto industrijo.
Sedaj ne samo, da ni več denarja nastala je celo konkurenca, ki so jo dloma sami pomagali ustavrit.


Niti ne kratkovidnost. Vsi imajo mandate samo 4 leta. V tem času mora zelene kljukice narest, da dobi nagrado. Kaj bo potem, ga pa niti ne zanima, on je svoje zaslužil.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Sparkxl ::

Mnogo je faktorjev zakaj gre na slabše, ampak najbolj očitno postane, če samo pogledamo 2 največja proizvajalca na svetu: vw in toyota

En tolče masivne dobičke in prosperira, drugi ne
En je šel all in na eko agendo, drugi ne

Stvari se včasih zdijo strašno komplicirane, pa sploh niso

redtech ::

Mogoče je razlika že v tem, da Toyota in drugi Japonci, tudi Volvo imajo model avta s 3-4 opremami in delajo serijo, kar je lažje za uporabnika, prodajo, proizvodnjo.

Na drugi strani pa VW z ogromnim konfiguratorjem, kar prinese ogromni zalogaj tudi za proizvodnjo. (včasih so imeli tako)

IL_DIAVOLO ::

Koliko VW ni znal zajebati, jim je se pomagala Nemcija z eko brcami v temo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Po kateri definiciji je šel VW na polno na eko agendo? Če jih ti 3 modeli na elektriko, tudi če bi bli popolnoma zgrešeni in jih bi vrgli v koš, ubijajo, potem so najbrž nekje drugje zgrešili.
Toyota tolče dobičke s hibridi, ki so verjetno cenejši za izdelat od turbo dizla z vsemi filtri, prodajajo jih pa za isti, pa še malo višji, denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MadMax ::

redtech je izjavil:

Na drugi strani pa VW z ogromnim konfiguratorjem, kar prinese ogromni zalogaj tudi za proizvodnjo.

Proizvodni trak se zaradi tega ne pomika nič počasneje, le za kupca traja dlje namesto da vzame nekaj iz zaloge takoj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Te prosim. VW je imel včasih za en model, recimo golf ali pa polo, 8 do 10 različnih motorjev. Absolutno preveč. Namesto da bi zmanjšali, ima danes golf na voljo 12 različnih (kolk tolk) motorjev. Plus ročni ali avtomatski menjalnik pri skoraj vsakem, in celo vsaj 2 različna avtomatika pri različnih motorjih.
Ja, trak se enako hitro premika, ampak strošek vsakega od teh motorjev je pa konkretno večji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dronyx ::

Na področju avtomobilske industrije se je zgodil Kitajski sindrom, ki se je že prej zgodil na številnih drugih področjih. Vrsto let je avtomobilska industrija na Kitajskem delala velike dobičke, gradili so tovarne in razvojne centre. Ampak Kitajci niso neumni. Oni nekaj časa zadeve opazujejo in se učijo, potem pa znajo sami delati enako ali še bolje. Seveda Kitajska zahodne avtomobilske industrije ne potrebuje več. Ampak to ni edini problem. Sedaj Kitajci sami delajo dobre in poceni EV, ki so huda konkurenca zahodnim avtomobilskim tovarnam. Torej dvojni udarec. Potem pa je tu še problem inflacije, ki je močno podražila avtomobile, hrkati pa so se zvišale tudi obresti za tiste, ki avte kupujejo s krediti, to pa po moje kar velika večina. Zabave v avtomobilski industriji je po moje nepreklicno konec. Sedaj se začenja boj za preživetje. In kdor se ne bo uspel prilagoditi novim razmeram ga verjetno čaka ne preveč lepa prihodnost. Evropska avtomobilska industrija ima pa še eno težavo in sicer drage energente, kar jo dela potem še manj konkurenčno, kot bi bila sicer.
««
«
1 / 9
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volvo opustil idejo o zgolj električnih vozilih po letu 2030 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1096921 (1691) J.McLane
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19910560 (1121) J.McLane
»

okvara motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
933856 (737) J.McLane
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26325165 (11953) m0LN4r

Več podobnih tem