» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

Temo vidijo: vsi
««
7 / 7
»
»»

fikus_ ::

nekikr je izjavil:

Menedžerji so zajamrali, ker delavci, plačani toliko kot kirurgi, zahtevajo višje plače in vpijejo, da naj že menedžerji naredijo nekaj, da bo šlo skozi. S čarobno palico najbrž. So bile objavljenje plače teh ubogih delavcev. 62€ na uro.


VW sindikat/delavci imajo podpisano pogodbo do 2029 in ne odstopajo od tega. Tako da "delavci, plačani toliko kot kirurgi" verjetno ni neposreden vzrok za sedanje stanje, VW je padla prodaja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

nekikr ::

Saj ne rabijo odstopiti od tega. Naj zaprejo tovarne in jih dajo vse na cesto. Potem bodo lahko delali za Kitajce. Ampak ne za 62€ na uro. Ne moreš imeti torte in je še pojesti obenem pa to. Prodaja je padla deloma ker so vsi višali cene pod parolo "ni čipov". Deloma pa zato, ker cena mora biti višja, da razviješ in delaš vse nemogoče zelene standarde, na katere se ostali poserjejo. Če obenem plačuješ Huseina dr. inž. za tekočim trakom več kot dobi zdravnik, potem se to tudi prelije v končno ceno.
Naj zaprejo tovarne, preselijo na poljsko, pa bodo ljudje srečni.

Sparkxl ::

V nemčiji je cela drama predvsem zaradi padca dobička. V senci njihovega cviljenja pa se v Italiji odvija prava drama v avtomobilski industriji. Proizvodnja je upadla letos za 40%!!

https://www.italpassion.fr/en/stellanti...

Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.

Miki N ::

Druga iluzija je bila, da bodo izvedli nekakšno foro z električarji, kjer boš folku še enkrat prodal isto stvar za več keša in pri tem pozabili, da folk keša nima, da so tukaj tudi Rumenci in še kaj so spregledali. Zdaj pa peče.

Sparkxl ::

Napaka pri EVjih je bila, da so sledili politični ideologiji in šli all in v to zgodbo, iz katere kot zdaj kaže, ne bo nič. Vsi letos expresno obračajo ploščo in bojda vseeno ne bodo delali samo EVjev od x leta naprej. Ampak škoda je narejena. Na račun ideologije so velike miljarde šle v napačno smer. In kdo pokriva izgubo? Potrošniki, ki kupujejo ICeje. Aja točno, jih več ne, ker so predragi. VW je tukaj najlepši primer. EV izguba se najde recimo v VW Polo, ki se zdaj ZAČNE (!!) pri 20k €. Samo kot zanimivost, žena je 2019 kupila novega 1.0 tsi z neko srednjo opremo za 14k. Danes tak stane verjetno blizu 24k.

Utk ::

Niso šli all-in v EV. Prej obratno. Premalo zares so šli, zato imajo zdaj z njimi velike stroške, ker ni mase, nimajo svojih poceni baterij, itd.
ICE-je bi pa še zmeraj lahko prodajali, točno take kot so bli leta 2019, z nekim normalnim pribitkom cene zarad inflacije.
Ampak ne, požrešnost nima meja, raje so rekli, da bojo prodajali električne po dvakratni ceni, tudi če manj kosov, iceje so pa podražili, da EV ne bi zgledal tako drag.

MikeRotch ::

Točno tako. Govoriti o tem, da je VW all-in z EVji je neokusna šala. Imajo 4 EV modele?

Sparkxl ::

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?

Miki N ::

lep primer forsirane ideje iz recimo temu iste branže je očitno tudi Northvolt.

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zlom...

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?

Izjave izjave. Kje so avti? Kje je id2?
Kitajci bruhajo ven nove modele, če vw 10 let razvija nek ev, bo pač propadel.
Če je razvoj novega passata, ki ni nič bistveno drugačen, stane pa 10 jurjev več, tako drag, potem tudi ni problem v EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027

Evo še ena za tiste, ki imajo težave z dojemanjem realnosti in so funkcionalno nepismeni:

"Volkswagen Will No Longer Invest In Combustion Engine Development"

"The current family of combustion engines will be updated but that's all."

https://motorillustrated.com/volkswagen...

Takih izjav iz tistega časa je ko dreka, samo glavo moraš potegnit iz peska in jih pogledat.

Torej moja kmečka pamet pravi, da če več ne devajo denarja v tehnologijo A in ga preusmerjajo v tehnologijo B, so šli all in v B

Magic1 ::

Sej to je problem, šli so full-in na EV in to pomeni avto 30k€+ (pustimo kakšna mala jajčka s nikakvo baterijo). Da pa ne bo prevelike razlike med EVji in klasiko, so preprosto navili cene klasiki. Zdaj se pa nič ne prodaja dobro, ker je vse predrago.
Magic

Sparkxl ::

Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.

Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...

zodiak ::

Pejt na Kitajsko potem... zakaj še blodiš tle...

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Katajci itak delajo vse, tako da je za njih lažje. In tudi obseg proizvodnje je večji in učijo se lahko prej na domačem trgu. Če Kitajci kdaj kaj konkretno zahebejo, sploh ni panike, gre za greater good in se enostavno pomede pod preprogo.
Magic

Utk ::

Ne, na žalost to da so nehali metat denar v A, ne pomeni, da so šli all-in v B. Na koncu so pomembni rezultati.

Wrop ::

Sparkxl je izjavil:

Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027

Pred kratkim sem videl cca 5,6 let za razvoj novega modela. Kitajci rabijo 3,6 leta. Nove EV firme na Kitajskem pa 1,6-1,8 let.

Utk ::

Ja, naj pa zdaj naša slotech inteligenza razloži kako bi v taki situaciji kot je pomagalo to, da VW opusti EV in dela samo ali pa vsaj predvsem ICE.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.

socialec ::

Eh, samo brez panike, bodo carine 500% in bo.
««
7 / 7
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Loža
68934774 (7005) NuMaN
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
998255 (3053) Zimonem
»

V ZDA bodo zahtevali, da se TikTok odreče lastniku ByteDanceu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
22718415 (6807) LeQuack
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26330053 (16841) m0LN4r

Več podobnih tem