Forum » Loža » Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
MadMax ::
... ima danes golf na voljo 12 različnih (kolk tolk) motorjev. Plus ročni ali avtomatski menjalnik pri skoraj vsakem, in celo vsaj 2 različna avtomatika pri različnih motorjih.
Ja, trak se enako hitro premika, ampak strošek vsakega od teh motorjev je pa konkretno večji.
Če bi to imelo res toliko vpliva kot praviš, bi lahko imeli 3 highrunner tipe golfa po 18k, vsaka afnarija se pa začne pri 28k. Case closed.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
borisk ::
ne sanjat, na kitajskem še bolj kisle jabolka rastejo. Tolk ko je na kitajskem avtomobilskih firm propadlo jih v evropi sploh nimamo. njihova avto industrija se pospešeno konsolidira, en kup jih bo še propadlo, ostali pa bodo tisti lean in ogromni vertikalno integrirani velikani ala BYD, Geely in podobni.
problem prodaje je predvsem v cenah, ki so še nesorazmerno z inflacijo gor. za top of the line rangerja(wildtrac, raptorja takrat še ni bilo) sem 2017 dal po vseh popustih 29k€+ddv, po petih leti pa ga lahko prodam za praktično isti denar, za novega primerljivega bi mogu dat pa 50+k€.
problem prodaje je predvsem v cenah, ki so še nesorazmerno z inflacijo gor. za top of the line rangerja(wildtrac, raptorja takrat še ni bilo) sem 2017 dal po vseh popustih 29k€+ddv, po petih leti pa ga lahko prodam za praktično isti denar, za novega primerljivega bi mogu dat pa 50+k€.
Utk ::
... ima danes golf na voljo 12 različnih (kolk tolk) motorjev. Plus ročni ali avtomatski menjalnik pri skoraj vsakem, in celo vsaj 2 različna avtomatika pri različnih motorjih.
Ja, trak se enako hitro premika, ampak strošek vsakega od teh motorjev je pa konkretno večji.
Če bi to imelo res toliko vpliva kot praviš, bi lahko imeli 3 highrunner tipe golfa po 18k, vsaka afnarija se pa začne pri 28k. Case closed.
"Toliko" ne vem, ampak tudi če je samo 150 evrov na avto, je na koncu leta pri 7 mio avtih to milijarda. Milijarda tu, milijarda tam...
Pa sej VW nima izgube, dobička v 2023 je čez 20 milijard. VW ima problem s tem, da so nemške tovarne nerentabilne, vse drugo je čist ok. Pa še to vprašanje, če res delajo izgubo, morda samo ne tolk dobička kot slovaške ali pa južnoameriške.
dronyx ::
ne sanjat, na kitajskem še bolj kisle jabolka rastejo. Tolk ko je na kitajskem avtomobilskih firm propadlo jih v evropi sploh nimamo. njihova avto industrija se pospešeno konsolidira, en kup jih bo še propadlo, ostali pa bodo tisti lean in ogromni vertikalno integrirani velikani ala BYD, Geely in podobni.
Saj to niti ni toliko pomembno, kaj se dogaja na Kitajskem. Dejstvo je, da se ta trg za druge proizvajalce pospešeno zapira in da so s svojimi EV huda konkurenca ostalim. Če ne bi bilo tako, ne bi uvajali carin in ostalih blokad za kitajske EV.
borisk ::
ja, tako da jih znižujejo
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
jebiga, ko bom naslednje leto kupoval novega pickupa bom gledal poleg klasike tudi BYD shark, ki ga ravno predstavljajo (razvit in testiran v Australiji, v mehiki jih že prodajajo.
standardni proizvajalci ford, toyota, nissan, nimajo nič primerljivega na voljo, BYD pa jih že pošilja po svetu. 100km iz 30kwh baterije, ostalo po potrebi iz motorja.
https://avto-magazin.metropolitan.si/no...
jebiga, ko bom naslednje leto kupoval novega pickupa bom gledal poleg klasike tudi BYD shark, ki ga ravno predstavljajo (razvit in testiran v Australiji, v mehiki jih že prodajajo.
standardni proizvajalci ford, toyota, nissan, nimajo nič primerljivega na voljo, BYD pa jih že pošilja po svetu. 100km iz 30kwh baterije, ostalo po potrebi iz motorja.
Telbanc ::
Na področju avtomobilske industrije se je zgodil Kitajski sindrom, ki se je že prej zgodil na številnih drugih področjih. Vrsto let je avtomobilska industrija na Kitajskem delala velike dobičke, gradili so tovarne in razvojne centre. Ampak Kitajci niso neumni. Oni nekaj časa zadeve opazujejo in se učijo, potem pa znajo sami delati enako ali še bolje. Seveda Kitajska zahodne avtomobilske industrije ne potrebuje več. Ampak to ni edini problem. Sedaj Kitajci sami delajo dobre in poceni EV, ki so huda konkurenca zahodnim avtomobilskim tovarnam. Torej dvojni udarec. Potem pa je tu še problem inflacije, ki je močno podražila avtomobile, hrkati pa so se zvišale tudi obresti za tiste, ki avte kupujejo s krediti, to pa po moje kar velika večina. Zabave v avtomobilski industriji je po moje nepreklicno konec. Sedaj se začenja boj za preživetje. In kdor se ne bo uspel prilagoditi novim razmeram ga verjetno čaka ne preveč lepa prihodnost. Evropska avtomobilska industrija ima pa še eno težavo in sicer drage energente, kar jo dela potem še manj konkurenčno, kot bi bila sicer.
Velik problem je, ker kitajci zaj kupujejo avte domačih proizvajalcev, ker so že na nekem nivoju. Začelo se je iztiskanje tujih firm iz trga. Tako domačega kitajskega kot tudi svetovnega. Gre za velike milijarde, ki znajo dotolčt evropsko avtoindustriju. Evropejcem je ostal še primat nad potniškimi letali.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
m0LN4r ::
V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.
A smo na robu depresije?
Kapitalizem propada, ljudje hocejo samo se en telefon in delati od doma. Pustmo zdaj boomerje, ki imajo polno rit in ne vejo kam z denarjem pa si nabavljajo 70k avte za penzijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Magic1 ::
Potem bi lahko bolj rekli, da kapitalizem propada, ker družine niso več popularne. Družina s otroci je največji potrošnik. Hkrati pa še ekstra motiviran, da vedno več zasluži.
Magic
Machete ::
V EU je poslovanje svinjsko drago in težko. In ne, ne zaradi zelenga prehoda. Toliko varnostnih predspisov, dovoljenj in meritev, poročil ter evidenc prenesejo samo energetske korporacije ali proizvodnje na črno. Ni čudno, da vse tone, ker državni molji dušijo gospodarstvo z vedno novimi in novimi zahtevami. Ko bi tak subjekt bil vsaj zaščiten potem pred nelojalno konkurenco (na črno in cenen uvoz), ampak ni.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
gozdar1 ::
Na področju avtomobilske industrije se je zgodil Kitajski sindrom, ki se je že prej zgodil na številnih drugih področjih. Vrsto let je avtomobilska industrija na Kitajskem delala velike dobičke, gradili so tovarne in razvojne centre. Ampak Kitajci niso neumni. Oni nekaj časa zadeve opazujejo in se učijo, potem pa znajo sami delati enako ali še bolje. Seveda Kitajska zahodne avtomobilske industrije ne potrebuje več. Ampak to ni edini problem. Sedaj Kitajci sami delajo dobre in poceni EV, ki so huda konkurenca zahodnim avtomobilskim tovarnam. Torej dvojni udarec. Potem pa je tu še problem inflacije, ki je močno podražila avtomobile, hrkati pa so se zvišale tudi obresti za tiste, ki avte kupujejo s krediti, to pa po moje kar velika večina. Zabave v avtomobilski industriji je po moje nepreklicno konec. Sedaj se začenja boj za preživetje. In kdor se ne bo uspel prilagoditi novim razmeram ga verjetno čaka ne preveč lepa prihodnost. Evropska avtomobilska industrija ima pa še eno težavo in sicer drage energente, kar jo dela potem še manj konkurenčno, kot bi bila sicer.
Velik problem je, ker kitajci zaj kupujejo avte domačih proizvajalcev, ker so že na nekem nivoju. Začelo se je iztiskanje tujih firm iz trga. Tako domačega kitajskega kot tudi svetovnega. Gre za velike milijarde, ki znajo dotolčt evropsko avtoindustriju. Evropejcem je ostal še primat nad potniškimi letali.
Verjetno ne za dolgo.
https://www.reuters.com/business/aerosp...
Bezukhoff ::
Kaj se dogaja z evropsko industrijo nasploh?
Zeleni prehod in seveda dragi energenti, in zdaj se počasi vse skupaj sesuva.
Zeleni prehod in seveda dragi energenti, in zdaj se počasi vse skupaj sesuva.
DamijanD ::
... ima danes golf na voljo 12 različnih (kolk tolk) motorjev. Plus ročni ali avtomatski menjalnik pri skoraj vsakem, in celo vsaj 2 različna avtomatika pri različnih motorjih.
Ja, trak se enako hitro premika, ampak strošek vsakega od teh motorjev je pa konkretno večji.
Če bi to imelo res toliko vpliva kot praviš, bi lahko imeli 3 highrunner tipe golfa po 18k, vsaka afnarija se pa začne pri 28k. Case closed.
Nekaj ga imho ima. Sem preveril toyota pri nas prodaja 12 modelov, VW pa 23 - vse to za osebno vozilo.
dronyx ::
Zadnjič sem nekje zasledil novico, da je IBM na Kitajskem razpustil razvojni oddelek z več kot 1000 zaposlenimi. Pa verjetno ni IBM edini, ki je imel na Kitajskem razvojni oddelek. Ne razumem kje imajo pamet. V državi, kjer se intelektualna lastnina ne ščiti, nimaš imeti kaj razvojnih oddelkov.
MadMax ::
Nekaj ga imho ima. Sem preveril toyota pri nas prodaja 12 modelov, VW pa 23 - vse to za osebno vozilo.
Ne trdim da nima nič, ampak da bi holzwagn bil zaradi tega z eno nogo v grobu, toliko pa niti približno ne.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
johnnyyy ::
Po mojem gre pri EU avtomobilski industriji za tipičen ekonomsko-razvojni problem. Pač evropska avtomobilska industrija se je razvila, a razvoja ni pretirano nadaljevala. In tako jih je konkurenca dohitela in prehitela. Če so lahko imeli včasih ogromno zaposlenih in ogromne dobičke zaradi tega, ker so bili "boljši", danes ni več tako.
archer ::
Ena stvar je še tu. Ne pozabljati na demografsko krizo zahodnega sveta, kjer ni kupne moči v generacijah ljudi, ki so delovno aktivni. Torej se s hiperprodukcijo streljaš v koleno. Pa vsako leto naj bi izkazal rast in povečal prodajo. Kam? V Afriki še niso pripravljeni na to, celoten zahodni svet ima pa podobne probleme. Kitajci jih bodo imeli pa v roku 10 do 15 let, ker tudi nimajo mladih generacij.
Imam občutek, da je prišel čas obnove infrastrukture (voda, elektrika, železnice, ceste, mostovi, itd.), ki po celotnem zahodnem svetu propada, ker je bila narejena večinoma po 2. svetovni vojni. Tu se bo našlo delo, v raznih consumer produktih bo pa kar hudo. Moje mnenje.
Imam občutek, da je prišel čas obnove infrastrukture (voda, elektrika, železnice, ceste, mostovi, itd.), ki po celotnem zahodnem svetu propada, ker je bila narejena večinoma po 2. svetovni vojni. Tu se bo našlo delo, v raznih consumer produktih bo pa kar hudo. Moje mnenje.
Machete ::
Padate na rusofilske fore, zeleni prehod ni problem, problem so vsi priseski na gospodarstvo in milijon birokratskih kapric.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Nekaj ga imho ima. Sem preveril toyota pri nas prodaja 12 modelov, VW pa 23 - vse to za osebno vozilo.
Ne trdim da nima nič, ampak da bi holzwagn bil zaradi tega z eno nogo v grobu, toliko pa niti približno ne.
Saj je daleč od groba, ne verjet čisto vsega.
Ampak če gledamo najbolj prodajane avte na svetu:
Tesla Model Y - 1.22 million.
Toyota RAV4 - 1.07 million.
Honda CR-V - 846,000.
Toyota Corolla - 803,000.
Toyota Corolla Cross - 715,000.
Toyota Camry - 650,000.
Ford F-150 - 623,000.
Toyota HiLux - 605,000.
Toyota vse svoje glavne konje dela v 600,000+ nakladah, od tega si prvi 4, ki so skupaj narejeni v čez 3 mio komadih, delijo motorje, pa tudi veliko ostalih delov. Nekaj se mora tu poznat. VW ima na enem golfu več različnih motorjev kot toyota v teh modelih, ki jih dela v 3 mio kosih. To se pozna nazadnje tudi na kvaliteti, ne samo na ceni oz. profitu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ginekk ::
Cena delnice ni merodajna, ker vključuje vse možne špekulacije.
Absurdno je da se VW jokanje sploh daje v kakšrnekoli novice. Kapitalisti jokajo zaradi manjšega dobička, že zdaleč da bi bili v kakšni izgubi.
Absurdno je da se VW jokanje sploh daje v kakšrnekoli novice. Kapitalisti jokajo zaradi manjšega dobička, že zdaleč da bi bili v kakšni izgubi.
karafeka ::
Točno tako.
Čisti dobiček v 2023 imajo 16 milijard (zrastel za milijardo od 2022). Pa še okrog 5 milijard dividend so izplačali konec maja.
Pa saj ni čudno ob takih cenah avtov. To je spet ena propaganda kot vse drugo. Se ne bi čudil, da so take novice namenoma dali ven, da bi potem kupli delnice po diskontnih cenah.
A je kak evropski proizvajalec avtov, ki nima milijardnih dobičkov zadnjih par let ?
Čisti dobiček v 2023 imajo 16 milijard (zrastel za milijardo od 2022). Pa še okrog 5 milijard dividend so izplačali konec maja.
Pa saj ni čudno ob takih cenah avtov. To je spet ena propaganda kot vse drugo. Se ne bi čudil, da so take novice namenoma dali ven, da bi potem kupli delnice po diskontnih cenah.
A je kak evropski proizvajalec avtov, ki nima milijardnih dobičkov zadnjih par let ?
Magic1 ::
Lepoje gledat dobičke zadnjih dveh let po koroni, ko je bilo po žepih polno ostalega helikopterskega denarja in fajn navitih cen avtomobilov. Kljub visokim cenam, se je prodalo vse in čakalne dobe komot pol leta. Sedaj leta 2024 pa prihaja kruta realnost. Kaj ti pomaga 16 miljard plusa od prej, ki so ga zmetali v razne odkupe delnic za namen pumpanja, če imajo lahko hitro 16 miljard minusa. Sej zdaj bodo zapiskali, da morajo 200k ljudi odpustit in bo priletela država s 16 miljarami... Karikirano, a ne daleč od realnosti.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
D3m ::
V medijih pišejo o težavah VW, ki da bo za sabo potegnil tudi Slovensko gospodarstvo, ampak resnica je, da imajo težave VSI. Poglejte vrednost delnic. Padec v tekočem letu: VW 21%, BMW 32%, Mercedes 12%, edino Renaultu je vrednost celo narasla za 3%. Številke usklajene z inflacijo so seveda še slabše in je tudi Renault v rdečih.
A smo na robu depresije?
Napačna in draga odločitev s strani vodstva v elektrifikacijo v katero so jih prisilili tudi njihovi politiki (Zeleni).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Machete ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
kriptobog ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
ginekk ::
Sej zdaj bodo zapiskali, da morajo 200k ljudi odpustit in bo priletela država s 16 miljarami... Karikirano, a ne daleč od realnosti.
Tako je. Ampak če da država denar za reševanje, potem mora dobit ustrezen del lastnine. Al pa naj delničarji zberejo in rešijo.
Lahko bi staknili glave in ugotovili zakaj folk več ne kupuje VW produktov. Če pa gre za zlom industrije, potem jebiga, slaba izbira, se bo treba preusmerit.
Tudi FF bibliotekar mora delat v McD, ker je dolgoročno slabo izbral.
Eduardo ::
Točno tako.
Čisti dobiček v 2023 imajo 16 milijard (zrastel za milijardo od 2022). Pa še okrog 5 milijard dividend so izplačali konec maja.
Pa saj ni čudno ob takih cenah avtov. To je spet ena propaganda kot vse drugo. Se ne bi čudil, da so take novice namenoma dali ven, da bi potem kupli delnice po diskontnih cenah.
A je kak evropski proizvajalec avtov, ki nima milijardnih dobičkov zadnjih par let ?
Menda gledajo za naprej. Trenutni dobiček ne pomenijo, da niso potrebne spremembe. Prilagojen moraš biti prej, ker ko so številke rdeče je za tak koncern verjetno prepozno.
Se pa seveda o tem govori, ker je del prilagoditve zapiranje tovarn, kar pa odmeva politično.
Na kakšne vse načine pa se bo VW prilagajal situaciji pa težko rečeš, če nisi del menagementa pri VW.
Machete ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
To ni res! Prvič, nekdo mora biti prvi. Boš čakal ša 100 let Afriko in vmes crkaval? To so kolosalne neumnosti. Najrazvitejše države vedno vodijo s tehnologijo. In zeleni prehod = razvitos in tehnologija!!!
Drugič, čistejše okolje bomo imeli mi okoli sebe, na lastnem dvorišču!
Tretjič, Azija, Avstralija, Usa, EU vse težijo k čistejšim tehnologijam. Afrika in Rusija nista noben faktor, da bi zaradi njihovega tehnološkega zaostanka jedli drek dlje, kot je bilo nujno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
gruntfürmich ::
Padate na rusofilske fore, zeleni prehod ni problem, problem so vsi priseski na gospodarstvo in milijon birokratskih kapric.
ni čisto res imho.
kaj pa je drugega zeleni prehod kot birokracija in komunizem oziroma kaj smo naredili iz zelenega prehoda...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
kriptobog ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
To ni res! Prvič, nekdo mora biti prvi. Boš čakal ša 100 let Afriko in vmes crkaval? To so kolosalne neumnosti. Najrazvitejše države vedno vodijo s tehnologijo. In zeleni prehod = razvitos in tehnologija!!!
Drugič, čistejše okolje bomo imeli mi okoli sebe, na lastnem dvorišču!
Tretjič, Azija, Avstralija, Usa, EU vse težijo k čistejšim tehnologijam. Afrika in Rusija nista noben faktor, da bi zaradi njihovega tehnološkega zaostanka jedli drek dlje, kot je bilo nujno.
Bla, bla, bla. Nas zeleni prehod je tako hinavsko sranje da ni vecjega. Azija tezi k cistejsim tehnologijam. Ja le zakaj. Ker skoraj vse kar rabimo za zeleni prehod proizvajajo tam. Za njih je to biznis, za nas pa prirocno, da je vsa ta industrija tam, da se svinja tam in ne pred nasim pragom. Se smeti izvazamo, da drugje svinjajo in reciklirajo. Jako zeleno
Oberyn ::
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Nič.
Lepo napreduje.
Samo ne nemška.
Vzroki niso nobena skrivnost, vendar kdor jih omeni samo s šepetom, ga popadljivi psi takoj označijo z ruso-nekaj in podobno in potem se šepetalec umakne.
Tudi v tej temi. Anede, Ganon?
Ampak živimo v fikciji in z razpokami v tej fikciji hitro opravimo. Tudi tu na ST.
Nič.
Lepo napreduje.
Samo ne nemška.
Vzroki niso nobena skrivnost, vendar kdor jih omeni samo s šepetom, ga popadljivi psi takoj označijo z ruso-nekaj in podobno in potem se šepetalec umakne.
Tudi v tej temi. Anede, Ganon?
Ampak živimo v fikciji in z razpokami v tej fikciji hitro opravimo. Tudi tu na ST.
Machete ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
To ni res! Prvič, nekdo mora biti prvi. Boš čakal ša 100 let Afriko in vmes crkaval? To so kolosalne neumnosti. Najrazvitejše države vedno vodijo s tehnologijo. In zeleni prehod = razvitos in tehnologija!!!
Drugič, čistejše okolje bomo imeli mi okoli sebe, na lastnem dvorišču!
Tretjič, Azija, Avstralija, Usa, EU vse težijo k čistejšim tehnologijam. Afrika in Rusija nista noben faktor, da bi zaradi njihovega tehnološkega zaostanka jedli drek dlje, kot je bilo nujno.
Bla, bla, bla. Nas zeleni prehod je tako hinavsko sranje da ni vecjega. Azija tezi k cistejsim tehnologijam. Ja le zakaj. Ker skoraj vse kar rabimo za zeleni prehod proizvajajo tam. Za njih je to biznis, za nas pa prirocno, da je vsa ta industrija tam, da se svinja tam in ne pred nasim pragom. Se smeti izvazamo, da drugje svinjajo in reciklirajo. Jako zeleno
To so 'they took my job' argumenti. Zelo zelo zaplankano in dolgoročno stagnacijsko gledišče je vztrajati brez sprememb.
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Nič.
Lepo napreduje.
Samo ne nemška.
Vzroki niso nobena skrivnost, vendar kdor jih omeni samo s šepetom, ga popadljivi psi takoj označijo z ruso-nekaj in podobno in potem se šepetalec umakne.
Tudi v tej temi. Anede, Ganon?
Ampak živimo v fikciji in z razpokami v tej fikciji hitro opravimo. Tudi tu na ST.
Ne, ti jih kar omeni. Samo ne premeni dejstva, da se motiš. Petro-oligarhistični režimi dajajo enormno denarja letno, da imaš ti tako mnenje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
kriptobog ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
To ni res! Prvič, nekdo mora biti prvi. Boš čakal ša 100 let Afriko in vmes crkaval? To so kolosalne neumnosti. Najrazvitejše države vedno vodijo s tehnologijo. In zeleni prehod = razvitos in tehnologija!!!
Drugič, čistejše okolje bomo imeli mi okoli sebe, na lastnem dvorišču!
Tretjič, Azija, Avstralija, Usa, EU vse težijo k čistejšim tehnologijam. Afrika in Rusija nista noben faktor, da bi zaradi njihovega tehnološkega zaostanka jedli drek dlje, kot je bilo nujno.
Bla, bla, bla. Nas zeleni prehod je tako hinavsko sranje da ni vecjega. Azija tezi k cistejsim tehnologijam. Ja le zakaj. Ker skoraj vse kar rabimo za zeleni prehod proizvajajo tam. Za njih je to biznis, za nas pa prirocno, da je vsa ta industrija tam, da se svinja tam in ne pred nasim pragom. Se smeti izvazamo, da drugje svinjajo in reciklirajo. Jako zeleno
To so 'they took my job' argumenti. Zelo zelo zaplankano in dolgoročno stagnacijsko gledišče je vztrajati brez sprememb.
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Nič.
Lepo napreduje.
Samo ne nemška.
Vzroki niso nobena skrivnost, vendar kdor jih omeni samo s šepetom, ga popadljivi psi takoj označijo z ruso-nekaj in podobno in potem se šepetalec umakne.
Tudi v tej temi. Anede, Ganon?
Ampak živimo v fikciji in z razpokami v tej fikciji hitro opravimo. Tudi tu na ST.
Ne, ti jih kar omeni. Samo ne premeni dejstva, da se motiš. Petro-oligarhistični režimi dajajo enormno denarja letno, da imaš ti tako mnenje.
Nic ni zaplankano. Sem za zeleni prehod, samo ne na tak hinavski nacin. Ce fuknemo svinjarijo na drugi kontinent, da je pri nas cisto, potem to ni zeleni prehod. Mogoce kratkorocno, kar pa politike zanima, ker long term njih ne zanima, ker itak ne bodo tako dolgo greli stolckov.
IL_DIAVOLO ::
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
Haha saj to sma se zadnjic menla s sodelavcem. Kaj pri pi*di ma*erni bo pomagal planetu Zemlja, ce gre 1 kontinent na elektriko, ostali pa ne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Ganon ::
Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo?
Nič.
Lepo napreduje.
Samo ne nemška.
Vzroki niso nobena skrivnost, vendar kdor jih omeni samo s šepetom, ga popadljivi psi takoj označijo z ruso-nekaj in podobno in potem se šepetalec umakne.
Tudi v tej temi. Anede, Ganon?
Ampak živimo v fikciji in z razpokami v tej fikciji hitro opravimo. Tudi tu na ST.
Problem si ti in tvoje prepričanje, da je za situacijo krivo ukrepanje proti diktatorju z imperialističnimi težnjami. "Vzroki niso nobena skrivnost" samo v tvoji glavi, nikjer drugje. Motiš se.
Utk ::
Haha saj to sma se zadnjic menla s sodelavcem. Kaj pri pi*di ma*erni bo pomagal planetu Zemlja, ce gre 1 kontinent na elektriko, ostali pa ne.
Delež EV-jev na Kitajskem ali pa v ZDA je čisto v rangu z evropskim, če ne še malo višji.
Zimonem ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To ni napačna odločitev. To je edina pravilna odločitev, zeleni prehod moramo izvesti. Prj kot ga, manj bo bolelo, potem pa bo ok. To je kot ledvčni kamen (naftni lobij). Lahko odlašuješ, samo odstranitev bo zemraj bolj boleča.
Krivda ni prav nič na EV niti na zelenem prehodu. To lajnajo samo minerji EU, bogsigavedi iz kakšnih osebnih vzgibov. Kdor dela v gospodarstvu, ve, da so problemi precej drugačni.
Dokler zeleni prehod uvaja skorajda samo en kontinent je to bedarija. Medtem pa svinjajo x10 po drugih kontinentih za nas zeleni prehod
Haha saj to sma se zadnjic menla s sodelavcem. Kaj pri pi*di ma*erni bo pomagal planetu Zemlja, ce gre 1 kontinent na elektriko, ostali pa ne.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Electri...
IL_DIAVOLO ::
Haha saj to sma se zadnjic menla s sodelavcem. Kaj pri pi*di ma*erni bo pomagal planetu Zemlja, ce gre 1 kontinent na elektriko, ostali pa ne.
Delež EV-jev na Kitajskem ali pa v ZDA je čisto v rangu z evropskim, če ne še malo višji.
https://cist-hudo.rtvslo.si/hudo-za-pre...
:D
Se ti pokazem Indijo ali Pakistan?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Machete ::
In ker je tam srednji vek, mora biti tudi tu? Ne razumem kako te neumnosti uproabljate za argument. A ker sosed živi v razpadajoči ruševini, ti ne rabiš nove udobne hiše?
Kako si to sploh predstavljate v praksi? Čakamo, da nas Indija prehiti z EV, potem pa še EU zajaha ta vlak? Niti si ne predstavljam, kako si predstavljate teh razvoj istih hitrosti. Al kako? Gremo kurit lginti za gopspdinsjko ogrevanje, dokler ne ugasne zadnja peč na umazan premog na Kitajskem ali Burkini faso? dfak vam ni jasno?
Kako si to sploh predstavljate v praksi? Čakamo, da nas Indija prehiti z EV, potem pa še EU zajaha ta vlak? Niti si ne predstavljam, kako si predstavljate teh razvoj istih hitrosti. Al kako? Gremo kurit lginti za gopspdinsjko ogrevanje, dokler ne ugasne zadnja peč na umazan premog na Kitajskem ali Burkini faso? dfak vam ni jasno?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Haha saj to sma se zadnjic menla s sodelavcem. Kaj pri pi*di ma*erni bo pomagal planetu Zemlja, ce gre 1 kontinent na elektriko, ostali pa ne.
Delež EV-jev na Kitajskem ali pa v ZDA je čisto v rangu z evropskim, če ne še malo višji.
https://cist-hudo.rtvslo.si/hudo-za-pre...
:D
Se ti pokazem Indijo ali Pakistan?
Oni ta problem rešujejo:
China reported robust new energy vehicle sales in June, widening the electric vehicles' market share in the total vehicle sales segment to an all-time high of 41.1%,
Mi rešujemo problem števila spolov. Vsak ima svoje probleme in prioritete.
kriptobog ::
In ker je tam srednji vek, mora biti tudi tu? Ne razumem kako te neumnosti uproabljate za argument. A ker sosed živi v razpadajoči ruševini, ti ne rabiš nove udobne hiše?
Kako si to sploh predstavljate v praksi? Čakamo, da nas Indija prehiti z EV, potem pa še EU zajaha ta vlak? Niti si ne predstavljam, kako si predstavljate teh razvoj istih hitrosti. Al kako? Gremo kurit lginti za gopspdinsjko ogrevanje, dokler ne ugasne zadnja peč na umazan premog na Kitajskem ali Burkini faso? dfak vam ni jasno?
Jebeni hinavci no. A ne zastopis? Teleni prehod, vse lepo in prav, ampak dajmo se iti se zeleni prehod pri proizvodnji komponent za zeleni prehod. Aja, to pa ne, saj ni na nasem kontinentu. Bomo zmanjsali delez smeti, ker smo zeleni. Super, dajmo jih izvazati na druge kontinente. To ni zeleni prehod. To je zelena hinavscina.
Utk ::
Kako bo Evropa delala še baterije, čipe, imela železarne in ne vem kaj vse, če pa moramo uvozit par mio ljudi vsako leto, da lahko delamo še naprej to nekaj malega kar delamo? Fizično se ne izide.
Machete ::
Sami borci za svetovno pravičnost vidim. Precej ironično, glede na to, da smo v top par % glede na kvaliteto življenja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Jazon ::
Če se poigramo malce s številkam:
Tesla je konec lanskega leta imel 140.473 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 1,85mio avtomobilov. Količnik 13,17
Ker so zaslutili slabšo prodajo v 2024 so odpustili 10% delovne sile, torej so šli dol na 120.858 zaposlenih.
Če uporabimo isti količnik je to 1,6mio prodanih avtomobilov v 2024, oziroma 13,5% padec prodaje.
VW je konec lansega leta imel 684.025 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 9,24mio avtomobilov. Količnik 13,51.
Letos imajo padec prodaje 21%, torej letos 7,3 mio prodanih avtomobilov. Letos je za VW vzdržno 540.340 zaposlenih. Če se bo trend padanja prodaje nadaljeval pa 464.000 zaposlenih v 2026. Sekajo torej okoli 220.000 zaposlenih.
VW se je 1994 zavezal, da do 2029 ne bo odpustil nobenega od redno zaposlenih. IMO se bodo tega držali in bodo odpuščali le začasne delavce ter zapirali stalna delovna mesta oseb, ki bodo šli v penzijo. Torej gre za optimizacijo proizvodnje in prilagajanje na nove razmere na trgu. to delajo dovolj glasno, da bodo prepričali vlado, da jim to financira.
Najebali bodo kupci, ker VW nove SSP platforme ne bo predstavil pred 2029. Planirana za 2024, zamaknjena na 2026 pa 2028 in zdaj na 2029. Obstoječa MEB platforma za EV naj bi bila zastarela že ob nastanku. Če mislijo do 2030/2032 štepati avte na tej platformi, potem je verjetno preveč že 120.000 zaposlenih.
Tesla je konec lanskega leta imel 140.473 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 1,85mio avtomobilov. Količnik 13,17
Ker so zaslutili slabšo prodajo v 2024 so odpustili 10% delovne sile, torej so šli dol na 120.858 zaposlenih.
Če uporabimo isti količnik je to 1,6mio prodanih avtomobilov v 2024, oziroma 13,5% padec prodaje.
VW je konec lansega leta imel 684.025 zaposlenih, ki so v 2023 prodali 9,24mio avtomobilov. Količnik 13,51.
Letos imajo padec prodaje 21%, torej letos 7,3 mio prodanih avtomobilov. Letos je za VW vzdržno 540.340 zaposlenih. Če se bo trend padanja prodaje nadaljeval pa 464.000 zaposlenih v 2026. Sekajo torej okoli 220.000 zaposlenih.
VW se je 1994 zavezal, da do 2029 ne bo odpustil nobenega od redno zaposlenih. IMO se bodo tega držali in bodo odpuščali le začasne delavce ter zapirali stalna delovna mesta oseb, ki bodo šli v penzijo. Torej gre za optimizacijo proizvodnje in prilagajanje na nove razmere na trgu. to delajo dovolj glasno, da bodo prepričali vlado, da jim to financira.
Najebali bodo kupci, ker VW nove SSP platforme ne bo predstavil pred 2029. Planirana za 2024, zamaknjena na 2026 pa 2028 in zdaj na 2029. Obstoječa MEB platforma za EV naj bi bila zastarela že ob nastanku. Če mislijo do 2030/2032 štepati avte na tej platformi, potem je verjetno preveč že 120.000 zaposlenih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
kriptobog ::
Kako bo Evropa delala še baterije, čipe, imela železarne in ne vem kaj vse, če pa moramo uvozit par mio ljudi vsako leto, da lahko delamo še naprej to nekaj malega kar delamo? Fizično se ne izide.
Tudi, ce bi imeli ljudi to ne bi poceli v Evropi, ker zeleni prehod pa to. Ne moremo potem svinjati z industrijo no.
Sicer pa ocitno ljudje za delo v fabrikah ne bodo tak problem. Ce VW zapre dve fabriki, bo nekaj ljudi fraj. Bi lahko stancali baterije a. Zakaj jih potemtakem ne kar VW? aja, prevec so zeleni, da bi to delali v Nemciji.
IL_DIAVOLO ::
In ker je tam srednji vek, mora biti tudi tu? Ne razumem kako te neumnosti uproabljate za argument. A ker sosed živi v razpadajoči ruševini, ti ne rabiš nove udobne hiše?
Kako si to sploh predstavljate v praksi? Čakamo, da nas Indija prehiti z EV, potem pa še EU zajaha ta vlak? Niti si ne predstavljam, kako si predstavljate teh razvoj istih hitrosti. Al kako? Gremo kurit lginti za gopspdinsjko ogrevanje, dokler ne ugasne zadnja peč na umazan premog na Kitajskem ali Burkini faso? dfak vam ni jasno?
Dokler ne bodo spravili ostali svet iz kamene dobe, ne bodi stvari nic boljse. Ker vsi zivimo na istem planetu in ima vpliv taljenje ledu na eni strani in pritisk puščavske vrocine na drugi strani, na ostali svet popolnoma enak, dokler ne gre ves svet v korak s casom.
Zakaj ti to ne gre v glavo, da ni vse tehnološka vojna, ampak bitka s casom za rešitev planeta, nimam pojma.
Sploh pa se ne gre samo za avtomobile, ampak celotni problem onesnazevanja. Teorija, da so avtomobili edini košček v mozaiku, da zadihamo cist zrak, je neverjetno butasto.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
kriptobog ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
In ker je tam srednji vek, mora biti tudi tu? Ne razumem kako te neumnosti uproabljate za argument. A ker sosed živi v razpadajoči ruševini, ti ne rabiš nove udobne hiše?
Kako si to sploh predstavljate v praksi? Čakamo, da nas Indija prehiti z EV, potem pa še EU zajaha ta vlak? Niti si ne predstavljam, kako si predstavljate teh razvoj istih hitrosti. Al kako? Gremo kurit lginti za gopspdinsjko ogrevanje, dokler ne ugasne zadnja peč na umazan premog na Kitajskem ali Burkini faso? dfak vam ni jasno?
Dokler ne bodo spravili ostali svet iz kamene dobe, ne bodi stvari nic boljse. Ker vsi zivimo na istem planetu in ima vpliv taljenje ledu na eni strani in pritisk puščavske vrocine na drugi strani, na ostali svet popolnoma enak, dokler ne gre ves svet v korak s casom.
Zakaj ti to ne gre v glavo, da ni vse tehnološka vojna, ampak bitka s casom za rešitev planeta, nimam pojma.
Sploh pa se ne gre samo za avtomobile, ampak celotni problem onesnazevanja. Teorija, da so avtomobili edini košček v mozaiku, da zadihamo cist zrak, je neverjetno butasto.
Jaz bom proizvedel fulj manj co2, ko se bom z EVjem peljal na letalisce, kjer me bo pobral private jet.
Miki N ::
Ja no, kaj ste malenkostni - važna je KUMULATIVA, globalno znižanje CO2 - če se pač mi vozimo s prajvatdžeti boste morali nekateri malo zategniti pri prevozu, klimatizaciji in ogrevanju - a smo skupaj v tem al nismo??
m0LN4r ::
Potem bi lahko bolj rekli, da kapitalizem propada, ker družine niso več popularne. Družina s otroci je največji potrošnik. Hkrati pa še ekstra motiviran, da vedno več zasluži.
Nevem, ce. Zadnje case se gibam v krogu, kjer je potrosnja vedno bolj v ozadju in druzenje doma v ospredju.
Imajo samo en star avto za vsak slucaj, televizij nimajo, majo sluzbeni telefon in to je to.
Otroci nimajo nekih konzol, niti tablic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12028 (2589) | J.McLane |
» | Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 31109 (17897) | m0LN4r |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36781 (31491) | nevone |