» »

VW zapira tovarne

VW zapira tovarne

Temo vidijo: vsi

fikus_ ::

nekikr je izjavil:

Menedžerji so zajamrali, ker delavci, plačani toliko kot kirurgi, zahtevajo višje plače in vpijejo, da naj že menedžerji naredijo nekaj, da bo šlo skozi. S čarobno palico najbrž. So bile objavljenje plače teh ubogih delavcev. 62€ na uro.


VW sindikat/delavci imajo podpisano pogodbo do 2029 in ne odstopajo od tega. Tako da "delavci, plačani toliko kot kirurgi" verjetno ni neposreden vzrok za sedanje stanje, VW je padla prodaja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

nekikr ::

Saj ne rabijo odstopiti od tega. Naj zaprejo tovarne in jih dajo vse na cesto. Potem bodo lahko delali za Kitajce. Ampak ne za 62€ na uro. Ne moreš imeti torte in je še pojesti obenem pa to. Prodaja je padla deloma ker so vsi višali cene pod parolo "ni čipov". Deloma pa zato, ker cena mora biti višja, da razviješ in delaš vse nemogoče zelene standarde, na katere se ostali poserjejo. Če obenem plačuješ Huseina dr. inž. za tekočim trakom več kot dobi zdravnik, potem se to tudi prelije v končno ceno.
Naj zaprejo tovarne, preselijo na poljsko, pa bodo ljudje srečni.

Sparkxl ::

V nemčiji je cela drama predvsem zaradi padca dobička. V senci njihovega cviljenja pa se v Italiji odvija prava drama v avtomobilski industriji. Proizvodnja je upadla letos za 40%!!

https://www.italpassion.fr/en/stellanti...

Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.

Miki N ::

Druga iluzija je bila, da bodo izvedli nekakšno foro z električarji, kjer boš folku še enkrat prodal isto stvar za več keša in pri tem pozabili, da folk keša nima, da so tukaj tudi Rumenci in še kaj so spregledali. Zdaj pa peče.

Sparkxl ::

Napaka pri EVjih je bila, da so sledili politični ideologiji in šli all in v to zgodbo, iz katere kot zdaj kaže, ne bo nič. Vsi letos expresno obračajo ploščo in bojda vseeno ne bodo delali samo EVjev od x leta naprej. Ampak škoda je narejena. Na račun ideologije so velike miljarde šle v napačno smer. In kdo pokriva izgubo? Potrošniki, ki kupujejo ICeje. Aja točno, jih več ne, ker so predragi. VW je tukaj najlepši primer. EV izguba se najde recimo v VW Polo, ki se zdaj ZAČNE (!!) pri 20k €. Samo kot zanimivost, žena je 2019 kupila novega 1.0 tsi z neko srednjo opremo za 14k. Danes tak stane verjetno blizu 24k.

Utk ::

Niso šli all-in v EV. Prej obratno. Premalo zares so šli, zato imajo zdaj z njimi velike stroške, ker ni mase, nimajo svojih poceni baterij, itd.
ICE-je bi pa še zmeraj lahko prodajali, točno take kot so bli leta 2019, z nekim normalnim pribitkom cene zarad inflacije.
Ampak ne, požrešnost nima meja, raje so rekli, da bojo prodajali električne po dvakratni ceni, tudi če manj kosov, iceje so pa podražili, da EV ne bi zgledal tako drag.

MikeRotch ::

Točno tako. Govoriti o tem, da je VW all-in z EVji je neokusna šala. Imajo 4 EV modele?

Sparkxl ::

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?

Miki N ::

lep primer forsirane ideje iz recimo temu iste branže je očitno tudi Northvolt.

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zlom...

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?

Izjave izjave. Kje so avti? Kje je id2?
Kitajci bruhajo ven nove modele, če vw 10 let razvija nek ev, bo pač propadel.
Če je razvoj novega passata, ki ni nič bistveno drugačen, stane pa 10 jurjev več, tako drag, potem tudi ni problem v EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027

Evo še ena za tiste, ki imajo težave z dojemanjem realnosti in so funkcionalno nepismeni:

"Volkswagen Will No Longer Invest In Combustion Engine Development"

"The current family of combustion engines will be updated but that's all."

https://motorillustrated.com/volkswagen...

Takih izjav iz tistega časa je ko dreka, samo glavo moraš potegnit iz peska in jih pogledat.

Torej moja kmečka pamet pravi, da če več ne devajo denarja v tehnologijo A in ga preusmerjajo v tehnologijo B, so šli all in v B

Magic1 ::

Sej to je problem, šli so full-in na EV in to pomeni avto 30k€+ (pustimo kakšna mala jajčka s nikakvo baterijo). Da pa ne bo prevelike razlike med EVji in klasiko, so preprosto navili cene klasiki. Zdaj se pa nič ne prodaja dobro, ker je vse predrago.
Magic

Sparkxl ::

Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.

Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...

Magic1 ::

Katajci itak delajo vse, tako da je za njih lažje. In tudi obseg proizvodnje je večji in učijo se lahko prej na domačem trgu. Če Kitajci kdaj kaj konkretno zahebejo, sploh ni panike, gre za greater good in se enostavno pomede pod preprogo.
Magic

Utk ::

Ne, na žalost to da so nehali metat denar v A, ne pomeni, da so šli all-in v B. Na koncu so pomembni rezultati.

Wrop ::

Sparkxl je izjavil:

Avti so v razvoju. Jap, počasni so. Vsi so počasni, razen kitajcev. V EU se avto razvija komot 7 let, na kitajskem mislim da pod 4 leta. Torej če so začeli 2020 lapat o tem, pomeni da na cesti tega ne bo pred 2027

Pred kratkim sem videl cca 5,6 let za razvoj novega modela. Kitajci rabijo 3,6 leta. Nove EV firme na Kitajskem pa 1,6-1,8 let.

Utk ::

Ja, naj pa zdaj naša slotech inteligenza razloži kako bi v taki situaciji kot je pomagalo to, da VW opusti EV in dela samo ali pa vsaj predvsem ICE.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.

socialec ::

Eh, samo brez panike, bodo carine 500% in bo.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Ja, naj pa zdaj naša slotech inteligenza razloži kako bi v taki situaciji kot je pomagalo to, da VW opusti EV in dela samo ali pa vsaj predvsem ICE.
Najlažje je zarinit glavo v pesek in kričat la-la-la, morda bo kar vse okoli EV potihnilo samo od sebe. Ampak malo verjetno.


Uf ta je enostavna, bom kar jaz: delaš to, kar znaš, to kar ne znaš, prepustiš drugim. Izi, ne? Ampak te zgodbe pod bruseljsko diktaturo ne bomo videli. Prej bo vse pocrkalo pod EU planskim gospodarstvom. Ker forsiranje evjev je točno to: plansko gospodarstvo. Če kitajci obvladajo EVje, super, pustimo jim da jih prodajajo tukaj in pustimo trgu da naredi svoje. Povpraševanje/ponudba. Koncept, ki je prinesel prosperiteto, ampak ga bruselj ne mara, ker ni eko.

Ampak če EU industrija pocrka, ne bomo imeli denarja za kitajske EVje. Tudi za zgonjene Leafe ne...

Utk ::

Ti ne razumeš, da VW ni v problemu, ker mu je v Evropi prodaja padla za 2%, ampak ker se mu prodaja na Kitajskem ruši, ker Kitajci hočejo električne avte. Sami pa delajo preklemano dobre, in VW niti v premium klasi ni več konkurenčen.

Utk ::

VW ne more preživet tak kot je od prodaje dizlov in bencinarjev po Evropi.

fikus_ ::

Sparkxl je izjavil:

V nemčiji je cela drama predvsem zaradi padca dobička. V senci njihovega cviljenja pa se v Italiji odvija prava drama v avtomobilski industriji. Proizvodnja je upadla letos za 40%!!

https://www.italpassion.fr/en/stellanti...

Problem celotne autoindustrije je, da so izgubili stik z realnostjo. Mislili so, da lahko cene v nedogled navijajo gor, kot da so potrošniki vreče brez dna.


Med in takoj po koroni so jamrali, da ne morejo kaj prodati, preklicali naročila pri dobaviteljih,... podrli ustaljene verige, npr. industrija čipov se je preusmerila na druge čipe,... potem pa začeli jamrati, da ne dobijo čipov, vmes cene navili,.... sedaj jih je pa kapitalizem udaril nazaj (ljudje ne kupujejo več "predragih" EU avtov in še Kitajci so začeli prodirati sem), pa spet jamranje DE avtoindustrije in grožnje z zapiranjem tovarn, ker se je izkazalo da dobički ne bodo takšni, kot je bilo predvideno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

MikeRotch ::

Sparkxl je izjavil:

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?


Bullshit.

1. VW ni ustavil razvoja ICE. Tukaj je izjava CFOja iz leta 2024. https://www.autonews.com/automakers/vw-... - Finance and operation chief Arno Antlitz says VW Group will keep investing billions to make sure its combustion cars remain competitive. Zakaj torej vlagajo milijarde v ICE, če so all in v EV?

2. Nekaj je govoriti, drugo je delati. Lahko nabijajo o tem kako so all-in v EVjih, ampak realno pač niso. Zakaj torej v salonih raje pushajo ICE kot EV? Če že govoriš o dojemanju realnosti, bi mogoče lahko pogledal malo dlje od enega osamljenega članka izpred nekaj let.

3. VW Trinity prestavljajo iz leta v leto. Trenutno se napovedi selijo v leto 2032. Projekt je bil predstavljen že pred nekaj leti, planiran za 2026. Torej, malo več kot 7 let. Res all-in :)

fikus_ ::

Utk je izjavil:

Ti ne razumeš, da VW ni v problemu, ker mu je v Evropi prodaja padla za 2%, ampak ker se mu prodaja na Kitajskem ruši, ker Kitajci hočejo električne avte. Sami pa delajo preklemano dobre, in VW niti v premium klasi ni več konkurenčen.


Točni tako, VW tudi na kitajskem ni več avto prestiža, ker je domača konkurenca dovolj dobra tudi za Kitajca, da kupi avto kitajske firme.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Sparkxl ::

MikeRotch je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Aja niso šli all in? To je izjava iz 2021:

"VW to stop making combustion engine cars by 2035 in Europe"

https://www.dw.com/en/volkswagen-to-sto...

Pa še ena izjava iz tistega časa: VW Confirms Passat, Tiguan, and T-Roc Are The Last ICE Cars

Če so se sami tega držali kar so govorili, to pomeni da so razvoj ICE ustavili in vse preosumerili v EV. Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju. Razvoj automobila traja precej let, preden ga ti vidiš na cesti.

Oz. poenostavljeno vprašanje za tebe, ki imaš resne težave z dojemanjem realnosti: zakaj bi tlačil denar v passata in podobne, če jih misliš čez nekaj let ukinit?


Bullshit.

1. VW ni ustavil razvoja ICE. Tukaj je izjava CFOja iz leta 2024. https://www.autonews.com/automakers/vw-... - Finance and operation chief Arno Antlitz says VW Group will keep investing billions to make sure its combustion cars remain competitive. Zakaj torej vlagajo milijarde v ICE, če so all in v EV?

2. Nekaj je govoriti, drugo je delati. Lahko nabijajo o tem kako so all-in v EVjih, ampak realno pač niso. Zakaj torej v salonih raje pushajo ICE kot EV? Če že govoriš o dojemanju realnosti, bi mogoče lahko pogledal malo dlje od enega osamljenega članka izpred nekaj let.

3. VW Trinity prestavljajo iz leta v leto. Trenutno se napovedi selijo v leto 2032. Projekt je bil predstavljen že pred nekaj leti, planiran za 2026. Torej, malo več kot 7 let. Res all-in :)


Saj vem da si trd v glavo, ampak bom vseeno poizkusil. Torej našel si izjavo iz 2024, kjer so naredili obrat. Bravo. Jaz pa sem pisal o tem, kaj so delali prejšnja leta. In to si tisti citati, kjer so naznanjali kako bodo še samo evje delali. In takrat so šli all in ev in preusmerili denar, ki je naredil izgube. Letos, ko jih je srečala realnost, kot vse ostale, pa so naredili obrat, da pa mogoče vseeno bodo delali iceje. Ampak v tem vmesneš času pa je bila narejena ogromna škoda. Mogoče malo skočiš nazaj v OŠ in se naučiš o razliki med preteklostjo in sedanjostjo?

MikeRotch ::

Jaz pa sem pisal o tem, kaj so delali prejšnja leta.


Ne, ti si pisal o tem kaj so govorili. Delali pač niso tega. VW nikoli ni bil niti 5% v EV, kaj šele all-in.

Sparkxl ::

Da se več ne bova v prazno prerekala, bo nama vskočil chat dpt na pomoč:

Volkswagen has invested €180 billion in both electric vehicles (EVs) and internal combustion engines (ICEs) this decade. Specifically, two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization, while the remaining one-third (approximately €60 billion) has been dedicated to further developing ICEs

Torej jaz imam z all in precej bolj prav od tebe s 5%.

120 miljardna brca v temo se pač mora nekje poznati...

Magic1 ::

Bili so all in, kako dvignit ceno ICEjem na raven EVjev, ker to je prihodnost. Zdaj pa imajo prihodnost.
Magic

gruntfürmich ::

evropski proizvajalci pa ALL-IN v elektro? se vam je zmešalo?

EV je bila butična proizvodnja, nekaj za subvencije dobivat tako direktno ko indirektno z previsokimi cenami, ki jih je pri nakupu subvencionirala država.

jim je E.Musk leta in leta govoril da se naj resno primejo zadev in pošlihtajo proizvodnjo, ampak ga itq niso resno jemali. zato pa lahko on ceno še znižuje in mu delnica leti v nebo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization,

To si spregledal.
Pa spregledal si tudi kaj vse štejejo oni pod EV. Vsaj polovica tega je šla ziher na marketing in zakuske za novinarje, pa seveda za bonuse za preobremenjenost, itd.
Če bi pol tega res šlo v EV, bi imeli že EV, ki bi letel po zraku.

Mr.B ::

Sparkxl je izjavil:

Da se več ne bova v prazno prerekala, bo nama vskočil chat dpt na pomoč:

Volkswagen has invested €180 billion in both electric vehicles (EVs) and internal combustion engines (ICEs) this decade. Specifically, two-thirds of this amount (around €120 billion) has been allocated to EVs and digitalization, while the remaining one-third (approximately €60 billion) has been dedicated to further developing ICEs

Torej jaz imam z all in precej bolj prav od tebe s 5%.

120 miljardna brca v temo se pač mora nekje poznati...

Pa ne v EU ampak na kitajskem in južni ameriki ? Verjetno
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Magic1 ::

Sej razvoj EVjev in ICEjev je marsikje skupen. Baterija, motor in inverter se razvija ločeno, kot menjalnik in motor pri ICEju. Osatalo je praktično enako za oboje. Same baterije sploh ne vem, če posamezni proizvajalci sploh kaj dost razvijajo, to vzamejo od vzhodnjakov in sestavijo. El. motorje uporablja že cel svet stoletje. Tako da se lahko pri EV zmeče denar prktično le v inverter. Bolj je problem, ko začnejo zapravljat denar za marketing in lobije, da prepričajo ljudi v predrage avtomobile.
Magic

roCkY ::

Brez baterij se EU elektroavtoindustrija lahko le slika. Baterij pa ni ker kapital čaka državne subvencije. Davke ja pač treba nazaj potegnit in morda še kaj zraven. Tak je modus operandi. V totalno irealni Evropi ni surovin in vse je umazano. Baterij po EU standardih za dobiž ni. Ne bo bolgar naredil baterije za 20% karkulacijske cene, da jo bo lahko robot pod nadzorom Hansa s plačo 4500€0 postavil v šasijo...

Časi, ko so sestavbni deli predstavljali na vstopu v sestavljalnico predstavljali 10-15% vrednosti vozila/izdelka so mimo. Kitajcem ni već treba delat osnovnih komponent za pol pesti riža dnevno. Balkan je prazen, vzhodna EU se ni prodala DE kot so nekateri računali. Imigranti pridejo v hotel ne delat. Nemcem je kompleten sistem padel. Plače, ki jih imajo v industriji kratkomalo niso vzdržne. Menrdžment je pa itak odletel na Mars s svojimi prejemki.

Pri nas se je življenje tudi krepko podražilo. Ni več opcija da se bo tu delalo komponente za 20% nemške plače.

carine ne bodo rešile problem, ker bomo Janezi ostali na peš hondah ob naših požrešnih vladnikih, ki ne znajo drugega kot davke nabijat

Zgleda kot da bo šla zadeva po poti konfekcije. Celotna indutrija bo zapustila EU ali? Ampak s čem bo EU plačevala uvoz. Brez realne dodane vrednosti ne gre. Le inflacija in tiskanje valute je opcija nekaj časa. Nemci so že naredili to z norcem na oblasti pred slabimi 100 leti...

EU je generalno predraga. Obdavčitve so previsoke. Vse davke je treba plačat in ti so v končni ceni produkta.

jan_g ::

Zelo, zelo težko je eni taki multinacionalki kot je VW porezati špeh, popraviti smer in dodati veter v jadra. Dokler so dobički in dobra prodaja, ni motivacije. Ko dobički in prodaja padejo, je pa že prepozno. Skupaj z dobro odmerjenimi streli v koleno, ki si jih sproža EU, je zdaj bolj vprašanje, kako bojo preživeli. Pa saj ni samo EV problem. Kitajci namreč niso tako neumni, da bi sami sebi zapirali trge. Vidijo, da Evropa še vedno želi ICE, torej prodajajo tudi ICE in to za nižjo ceno kot evropski proizvajalci.

Utk ::

Če ti vidiš zdaj 4 EVje na cesti ne veš, kaj se razvija v ozzadju.

Še to. Leta 2016 smo lahko tu prebrali, da imajo že vse razvito glede električnih, samo še zaenkrat spravljeno v predalu.
Od takrat je skoraj 10 let, tesla jih še zmeraj jaha do onemoglosti. Tesla dela profit z električnim avtom, ki stane 20% od faking golfa.

Magic1 ::

Ja ja, celo Teslo naredijo za 5k€, en električen beciku :)). Zamenjavo baterije ti pa zaračunajo 20k€, motor 8k€.
Magic

Utk ::

* 20% več, seveda.

Magic1 ::

Jah, Musk že desetletje goni folk, da se Teslo 3 čim ceneje naredi. Nemci pa gredo zgleda v kontra smer.
Magic

Utk ::

Sej to je glavni problem, pozabli so bistvo kapitalizma. Da delaš vse boljše in vse cenejše. Ne pa da si vsako leto izplačaš več bonusa in na sploh zapraviš čim več firminega denarja za vse drugo razen za izboljšanje osnovnega produkta.
160 milijard v razvoj, ne me jebat, kje je to vidno?

WhiteAngel ::

Sparkxl je izjavil:

Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.

Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...


Treba je biti malo bolj specifičen. Kitajci ne bruhajo ven avtov in ownajo baterij. Natanko dve firmi to počneta na Kitajskem, kar ni nek presežek za 1,5mrd ljudi veliko državo. Upoštevaj še milijarde državnih subvencij in žnj firm, ki so propadle tačas. Zakaj lahko spravijo ven nov model vsake 4 leta, VW pa rabi 7, je zelo dobro vprašanje - za management in inženirje. Ali pa je morda le metrika napačna?

Čipi so doma na Tajvanu. To je spet čisto zgodba zase.

Želel bi si, da Kitajsko Zahod začne obravnavat kot enakovrednega partnerja in ne države v razvoju. To za sabo potegne tako pravicami kot dolžnosti. Zaradi mene odpravimo vsakršne carine in skupaj delamo R&D. V zameno za spoštovanje okoljskih standardov, človekovih pravic in podobno. Isti nivo bi bil najbolj pošten tudi za kapitalizem kot tak.

fikus_ ::

V EV bumu je na Kitajskem je zadnjem desetletju propadlo približno 3/4 firm, ki so se s tem ukvarjale, preživeli so najboljši, postali so veliki za CN razmere in ogromni za EU.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

DamijanD ::

Magic1 je izjavil:

... Same baterije sploh ne vem, če posamezni proizvajalci sploh kaj dost razvijajo, to vzamejo od vzhodnjakov in sestavijo...

VW je investiral v švedski northvolt (5% lastnik, če se ne motim)

Zimonem ::

WhiteAngel je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kitajci so lepo po tiho razvijali evje celo prejšnje desetletje. To, da danes bruhajo ven avte in ownajo komplet baterijsko proizvodnjo od šaufle do baterije, je plod dela celega desetletja. Saj tu in tam je pricurjala ven kaka novica, ob poplavi novic o propadu kitajske, samo se na to noben ni oziral.

Isto zdaj delajo na drugem področju, lepo po tiho, potem pa bomo samo debelo gledali od kot so se vzeli: Čipi. Čez 10 let bodo pojedli Nvidia, Intel, TSMC,...


Treba je biti malo bolj specifičen. Kitajci ne bruhajo ven avtov in ownajo baterij. Natanko dve firmi to počneta na Kitajskem, kar ni nek presežek za 1,5mrd ljudi veliko državo. Upoštevaj še milijarde državnih subvencij in žnj firm, ki so propadle tačas. Zakaj lahko spravijo ven nov model vsake 4 leta, VW pa rabi 7, je zelo dobro vprašanje - za management in inženirje. Ali pa je morda le metrika napačna?

Čipi so doma na Tajvanu. To je spet čisto zgodba zase.

Želel bi si, da Kitajsko Zahod začne obravnavat kot enakovrednega partnerja in ne države v razvoju. To za sabo potegne tako pravicami kot dolžnosti. Zaradi mene odpravimo vsakršne carine in skupaj delamo R&D. V zameno za spoštovanje okoljskih standardov, človekovih pravic in podobno. Isti nivo bi bil najbolj pošten tudi za kapitalizem kot tak.

Že zdavnaj jih ne obravnavajo kot državo ve razvoju. Ampak ko si pri baterijah vezan na kitajsko je to jeba. So le največji trg. Imajo pa obenem še največjo ekspertizo pri izdelavi in takorekoč monopol nad surovinami. Tega se ne da naredit iz danes na jutri. Človekove pravice tu nimajo veze. Vere dopuščajo , kritiziranje ccp pa malo manj. Za skupni rd so pa Kitajci vedno , ker trenutno lahko realizirajo precej tistega,kar mi ne znamo spravit v uporabo. Predvsem zaradi obsega katerega stvari zahtevajo.

tony1 ::

Glede na napisano glede ekonomije obsega lahko potegnemo vzporednice s proizvodnjo RAMa med hladno vojno, ko so neke NDR, Bolgarija in, zanimivo, Iskra Mikroelektronika (cela leta še: "v ustanavljanju") mislili, da bodo lahko uspeli na (svetovnem?) trgu.

Pa ni šlo, ker se je izkazalo, da je proizvodnja prekomplicirana, da bi jo lahko pogruntali (zaradi železne zavese se je znanje še mnogo huje skrivalo kot danes) in profitabilno furali na 20ih koncih na svetu... Na koncu jih je ostalo le še ene 5.

Zaradi neumnosti zelenih v EU, ki so se ukvarjali s paneli, vetrnicami in inverterji, so nas pa Kitajci popolnoma prehiteli. Ne verjamem, da jih lahko v EU z lastno fabriko baterij sploh še ujamemo.

nekikr ::

Seveda jih lahko. Samo ne na švedskem ali v Švici. Mi bi baterije sestavljali na švedskem in jih potem v Nemčiji za 62€/h montirali v avtomobile. Potem se pa čudimo, da ni kupcev za Polota za 25 jurjev.

MikeRotch ::

Tesla baterije štanca v ZDA in jih montira v avtomobile narejene v ZDA. Pa jim baje ne gre ravno slabo.

nekikr ::

Average Tesla hourly pay ranges from approximately $16.00 per hour for

Meni 16$ deluje precej manj od 62€? Lahko da se samo meni tako zdi.

IL_DIAVOLO ::

Nemci imajo vec kot očitno previsoke izdatke za place. Ce delavci sami predlagajo znizanje plač, da bi obdrzali delovna mesta, potem ves da nekaj ne stima.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

62 evrov je cel strošek delavca. 20 evrov za delavca, če še tolk, ostalo je strošek države, birokracije, sindikatov itd., vseh stvari zarad katerih se počutimo varni. Pardon, nategnjeni.

Druga stvar pa je, da bi Musk v VW direkt odpustil vsaj 3/4 ljudi od tistih na traku navzgor. Vprašanje kakšen delež sploh je na traku.

Človek, ki ga ni, je najcenejši. Pa tisti, ki niso potrebni, zaslužijo še bistveno več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Telbanc ::

Novi C3 je 14.000 evrov, zgleda da so francozi ugotovli kje je "caka". Pa je "enkat večji" avto ko Polo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj se dogaja z avtomobilsko industrijo? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Loža
70039882 (2192) bm1973
»

ZDA želijo prepovedati vso kitajsko programsko in strojno opremo v avtomobilih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
998580 (3378) Zimonem
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26331108 (17896) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835884 (31106) kow

MG ZS EV električni avto je prodajna uspešnica (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11814077 (11942) Marko54

Več podobnih tem