Forum » Mobilne tehnologije » Prodajalec ne želi popraviti telefon
Prodajalec ne želi popraviti telefon
Akmul55 ::
Zdravo!
Prosil bi vas za nasvet kaj lahko storim, ko mi prodajalec ne želi popraviti telefon, pa čeprav je ta v garanciji.
Imam Google Pixel 8, kupljen v Kommdata Mobitrgovina, zaslon od telefona je začel odstopati, skozi čas se je pojavila na robu, kjer odstopa še črna pika (takrat sem tudi opazil odstopanje zaslona, saj je telefon od samega začetka v zaščiti).
Telefon je praktično brez ene praske, od samega začetka je v zaščitnem ovitku in nameščeno je zaščitno steklo. Ko so ga dobili nazaj iz servisa, so mi povedali, da telefon ni popravljen, ker ima fizične poškodbe. Ko sem zahteval slike fizičnih poškodb, mi jih niso želeli dati (seveda zato, ker jih pač ni). Prosil sem jih za kakršnokoli dodatno analizo, katere mi niso dali. Samo, da ima fizično poškodbo. Na telefonu skoraj celotna leva stran odstopa od ohišja.
Zdaj pa ne vem kaj bi lahko naredil. Obrnil sem se na Tržni Inšpektorat, ki pravi, da oni tega ne rešujejo.
Kakšna ideja kaj lahko storim?
Lp
Prosil bi vas za nasvet kaj lahko storim, ko mi prodajalec ne želi popraviti telefon, pa čeprav je ta v garanciji.
Imam Google Pixel 8, kupljen v Kommdata Mobitrgovina, zaslon od telefona je začel odstopati, skozi čas se je pojavila na robu, kjer odstopa še črna pika (takrat sem tudi opazil odstopanje zaslona, saj je telefon od samega začetka v zaščiti).
Telefon je praktično brez ene praske, od samega začetka je v zaščitnem ovitku in nameščeno je zaščitno steklo. Ko so ga dobili nazaj iz servisa, so mi povedali, da telefon ni popravljen, ker ima fizične poškodbe. Ko sem zahteval slike fizičnih poškodb, mi jih niso želeli dati (seveda zato, ker jih pač ni). Prosil sem jih za kakršnokoli dodatno analizo, katere mi niso dali. Samo, da ima fizično poškodbo. Na telefonu skoraj celotna leva stran odstopa od ohišja.
Zdaj pa ne vem kaj bi lahko naredil. Obrnil sem se na Tržni Inšpektorat, ki pravi, da oni tega ne rešujejo.
Kakšna ideja kaj lahko storim?
Lp
- poskusil klonirati: Akmul55 ()
Ales ::
Zveza potrošnikov Slovenije nima nobene pristojnosti za reševanje česarkoli. Lahko pa morda dajo kak nasvet, to pa.
Zgleda mi, da tale spor vodi v tožbo. Koliko je smiselno oz. kake so možnosti za uspeh, je pa vprašanje, na katerega nimam odgovora.
@Akumul55, kaj točno si vprašal oz. predlagal Tržnemu inšpektoratu? So te napotili na sodišče? Oz. če je možno, prilepi vprašanje in njihov konkreten odgovor, bo še najmanj ugibanja...
Zgleda mi, da tale spor vodi v tožbo. Koliko je smiselno oz. kake so možnosti za uspeh, je pa vprašanje, na katerega nimam odgovora.
@Akumul55, kaj točno si vprašal oz. predlagal Tržnemu inšpektoratu? So te napotili na sodišče? Oz. če je možno, prilepi vprašanje in njihov konkreten odgovor, bo še najmanj ugibanja...
Hudobec82 ::
Prvo gledat, al te je vsesplošni problem al se je samo teb zgodilo. Očitno je prvo.
https://www.reddit.com/r/pixel_phones/c...
///A obstaja v telefonu kak log, kjer je zapisan morebitni prekoračen dovoljen pospešek in serviser takoj ve, da je telefon ubrisal po tleh? Pr vsej tej tehnologiji, ne bi bil presenečen.
https://www.reddit.com/r/pixel_phones/c...
///A obstaja v telefonu kak log, kjer je zapisan morebitni prekoračen dovoljen pospešek in serviser takoj ve, da je telefon ubrisal po tleh? Pr vsej tej tehnologiji, ne bi bil presenečen.
bbbbbb2015 ::
Zdravo!
Prosil bi vas za nasvet kaj lahko storim, ko mi prodajalec ne želi popraviti telefon, pa čeprav je ta v garanciji.
Kakšna ideja kaj lahko storim?
Lp
Glede na težave, ki so omenjene v zvezi s Pixel 8, se je baterija začela rahlo napenjati, kar je povzročilo pritisk na ekran, ki je začel rahlo odstopati. Verjetno je problem v kvaliteti baterije.
Če ti tega prodajalec, oz. zastopnik ne želi popraviti, ni druge, kot da ga tožiš. Pridobi si mnenje tretje osebe, ki se ukvarja s popravilom telefonov. Zdaj je vseeno, kdo telefon razstavi, ker ti fotografij ne želijo dati, jih bodo pa morali, ko jih boš pozval k temu preko sodišča. Garancijo si uveljavljal, pa je niso spoštovali.
Kupi si nek drug telefon, nekje drugje, nek drug tip, ker ti ljudje pač ne spoštujejo garancije. Nato jih toži za vrednost telefona, izgubljen čas in za vrednost nadomestnega telefona.
Trajalo bo 3-4 leta, če se ne boste poravnali, pa boš dobil denar nazaj.
Druge tu ni.
Akmul55 ::
@Ales, ubsitvu so mi samo to sporočili. Sam sem pa oddal samo, da so mi zavrnili popravilo z napisom fizične poškodbe. Brez dokazil, brez slik nič. Samo na listu papirja napisano "Physical damage". Inšpektorat sem zaprosil za pomoč. Da ne potrebujem denarja, ne potrebujem novega telefona, samo popravilo mojega.
Po pregledu le-te ugotavljamo, da niso bili izpolnjeni pogoji za uvedbo inšpekcijskega postopka, saj je podjetje zavrnilo vaš zahtevek in je zato med vami in prodajalcem nastal spor, katerega lahko izpodbijate le tako, da pridobite mnenje izvedenca ustrezne stroke, iz katerega bo izhajalo, da gre za neskladnost blaga, ki je obstajala že v času dobave blaga. Seznam izvedencev je objavljen na spletni strani Ministrstva za pravosodje na naslovu https://www.gov.si/podrocja/pravna-drza...
Strošek pridobitve mnenja izvedenca nosite sami. Od prodajalca imate pravico zahtevati povrnitev stroška, ki vam je nastala zaradi uveljavljanja zahtevka iz naslova neskladnosti. Če podjetje zavrne vaš zahtevek za povrnitev stroška, ga lahko zahtevate s tožbo pred pristojnim sodiščem.
V zvezi z navedenim vas seznanjamo, da mora tržni inšpektor tudi v primeru, da pridobite mnenje izvedenca ustrezne stroke, v skladu z načelom kontradiktornosti prodajalcu dopustiti, da se o predloženem izvedenskem mnenju oziroma drugem dokazu izjasni. Navedeno pomeni, da kljub predložitvi izvedenskega mnenja še ne pomeni, da bo odločeno v vašo korist. O sporu med vami in prodajalcem lahko odloča le pristojno sodišče.
Nikoli še nisem nič prijavil na inšpekcijo. Sem zmeraj samo misli, da pač prijaviš, oni jim zagrozijo, da zadevo ponovno pregledajo / popravijo in je to to xD
Zdaj ne vem koliko bi taka tožba stala :/ denarja žal za to nimam :(
@Hudobec82, da kot sem tudi sam zasledil, je bilo nekaj primerov ko se je zaslon sam odlepil od ohišja.
Po pregledu le-te ugotavljamo, da niso bili izpolnjeni pogoji za uvedbo inšpekcijskega postopka, saj je podjetje zavrnilo vaš zahtevek in je zato med vami in prodajalcem nastal spor, katerega lahko izpodbijate le tako, da pridobite mnenje izvedenca ustrezne stroke, iz katerega bo izhajalo, da gre za neskladnost blaga, ki je obstajala že v času dobave blaga. Seznam izvedencev je objavljen na spletni strani Ministrstva za pravosodje na naslovu https://www.gov.si/podrocja/pravna-drza...
Strošek pridobitve mnenja izvedenca nosite sami. Od prodajalca imate pravico zahtevati povrnitev stroška, ki vam je nastala zaradi uveljavljanja zahtevka iz naslova neskladnosti. Če podjetje zavrne vaš zahtevek za povrnitev stroška, ga lahko zahtevate s tožbo pred pristojnim sodiščem.
V zvezi z navedenim vas seznanjamo, da mora tržni inšpektor tudi v primeru, da pridobite mnenje izvedenca ustrezne stroke, v skladu z načelom kontradiktornosti prodajalcu dopustiti, da se o predloženem izvedenskem mnenju oziroma drugem dokazu izjasni. Navedeno pomeni, da kljub predložitvi izvedenskega mnenja še ne pomeni, da bo odločeno v vašo korist. O sporu med vami in prodajalcem lahko odloča le pristojno sodišče.
Nikoli še nisem nič prijavil na inšpekcijo. Sem zmeraj samo misli, da pač prijaviš, oni jim zagrozijo, da zadevo ponovno pregledajo / popravijo in je to to xD
Zdaj ne vem koliko bi taka tožba stala :/ denarja žal za to nimam :(
@Hudobec82, da kot sem tudi sam zasledil, je bilo nekaj primerov ko se je zaslon sam odlepil od ohišja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Akmul55 ()
BladE_ ::
Ko sem zahteval slike fizičnih poškodb, mi jih niso želeli dati (seveda zato, ker jih pač ni).LpTukaj si se izmislil ali pa nekaj mutiš... Predobro poznam te zadeve in pri zavrnjeni garanciji slike morajo biti, ne gre kar tako, da se garancija zavrne "ker pač se"!
Kako si jih prosil za slike? Mail? Ali rekla kazala?
Kot sem že rekel predobro poznam te zadeve in noben odvetnik ali pa inšpektor ne bo rešil te zadeve. Sploh uradni servis, močno dvomim, da bi se šli neke lari fari igre in imajo utemeljen razlog.
Prodajalec ravno tako ni servis in nima nič s popravilom ali pa zavrnjeno garancijo! Na hitro sem poguglal in servis naj bi bil VAMA TRADE, veljajo za boljši servis(čeprav sem imel z njimi probleme pri zavrnjeni garanciji amapk so dejansko imeli utemeljen razog in slike), oni so na trgu že celo večnost, točno vejo kaj delajo in res dvomim, da ni slik.
Prvo gledat, al te je vsesplošni problem al se je samo teb zgodilo. Očitno je prvo.
https://www.reddit.com/r/pixel_phones/c...
To ni isti model telefona.
Akcija - Reakcija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BladE_ ()
Akmul55 ::
BladE...za slike sem jih prosil preko maila. Prvo so me klicali, da je telefon prispel nazaj. Sem jih pač lepo vprašal, a so ga končno uspeli popraviti (ker sem na telefon čakal okoli 25 dni) in mi reče, da ne, ker ima fizične poškodbe. Rekel sem mu naj mi na mail pošlje servisni zapisnik, kjer samo piše. RMA declined because of physical damages. Ko sem to prebral, sem jih prosil naj mi pošljejo slike poškodbe in analizo kje točno je poškodba. Pač telefonu je začel zaslon odstopati, lahko da je kaj notri prišlo in je zaradi tega do tega prišlo, to pa žal ne vem.
Kommdata Mobitrgovina ima svojega uvoznika in pošiljajo telefone v Nemčijo v servis in ne tu. V Sloveniji niso partner in noben servis ne bo njihovih telefonov popravljal.
To da prodajalec nima nič s popravilom, se pa ne strinjam. Denar so mi lahko vzeli, torej če telefon ni izpraven, naj mi ga popravijo :) preprosto. Niso me nič opozorili, da ob nakupu v njihove trgovini, lahko ob morebitnih težavah s telefonom, pričakujem še večje težave. Če bi mi to rekli, pač ne bi pri njih kupil.
Kommdata Mobitrgovina ima svojega uvoznika in pošiljajo telefone v Nemčijo v servis in ne tu. V Sloveniji niso partner in noben servis ne bo njihovih telefonov popravljal.
To da prodajalec nima nič s popravilom, se pa ne strinjam. Denar so mi lahko vzeli, torej če telefon ni izpraven, naj mi ga popravijo :) preprosto. Niso me nič opozorili, da ob nakupu v njihove trgovini, lahko ob morebitnih težavah s telefonom, pričakujem še večje težave. Če bi mi to rekli, pač ne bi pri njih kupil.
BladE_ ::
Načeloma velja EU garanija in uradni servis nima kaj dosti izbire... Razen, če gre za neke dvomljive dobave kot v tem primeru.
Če bi uveljavil stvarno napako(čeprav mislim, da je zdaj prepozno) je na prodajalcu, da poda odgovor v 8. dneh in jasno mora opredeliti zakaj je bila garancija zavrnjena. Če tega ni potem pa imaš podalgo za inšpekcijo, ker so v prekršku.
Če bi uveljavil stvarno napako(čeprav mislim, da je zdaj prepozno) je na prodajalcu, da poda odgovor v 8. dneh in jasno mora opredeliti zakaj je bila garancija zavrnjena. Če tega ni potem pa imaš podalgo za inšpekcijo, ker so v prekršku.
Akcija - Reakcija
Akmul55 ::
BladE...Hvala! Verjetno še ni prepozno? Če se ne motim stvarno napako lahko uveljaviš 2 meseca po odkritju napake?
DePalmo ::
Sedaj so nova pravila o stvarni napaki. Svetujem da se podučiš kakšne so tvoje pravice.
To je napaka! Pred leti sem tam kupil rabljen telefon, šel iz trgovine, ugotovil da baterija ni prava (bila podložena dobesedno s kartonom), se obrnil in šel nazaj v trgovino kaj se grejo in so mi zabrusili "da sem to sam naredil". Nekako se čudim da ti nateguni še vedno poslujejo, sem pričakoval da bo trg povedal svoje.
... kupljen v Kommdata Mobitrgovina ...
To je napaka! Pred leti sem tam kupil rabljen telefon, šel iz trgovine, ugotovil da baterija ni prava (bila podložena dobesedno s kartonom), se obrnil in šel nazaj v trgovino kaj se grejo in so mi zabrusili "da sem to sam naredil". Nekako se čudim da ti nateguni še vedno poslujejo, sem pričakoval da bo trg povedal svoje.
misek ::
Načeloma velja EU garanija in uradni servis nima kaj dosti izbireNi čisto privzeto, da garancija velja v vseh državah EU: https://www.zps.si/nasveti-in-vodniki/g...
Če torej na garancijskem listu, ki ste ga dobili ob nakupu izdelka v drugi državi, piše, da lahko pravice iz garancije uveljavljate tudi v Sloveniji in je priložen seznam pooblaščenih servisov, odnesete izdelek na pooblaščeni servis v Sloveniji, ki je naveden v garancijski izjavi. Rok za uveljavljanje pravic je določen v garancijski izjavi. Če garancijski list tega ne določa, pa ni nujno, da boste lahko uveljavljali garancijo tudi drugje, razen v državi, kjer ste izdelek kupili.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 53974 (13940) | Han |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7176 (6111) | St235 |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 15988 (12746) | St235 |
» | Tožba ram2 (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 160758 (134381) | markezii |
» | GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 22225 (19252) | amigo_no1 |