» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
4 / 15
»»

šernk ::

Glej neki cajta nazaj sm kupu ATI-jev izdelek v štacun. Mi ni delu kot je treba, nesem nazaj mi zamenjajo. Tadrugič, nesem nazaj, vzamejo na servis, rečenjo da njim dela BP. Na koncu ugotovim, da je driver sfukan in nekaterim čudežno dela, večini pa pač ne. Hotel sem denar nazaj in ga NISEM dobil. Jebal sem se okol z inšpektorji in podobnimi forami in sem samo toliko časa zagonu, da je zadeva padla ven iz garancije. Na koncu sem vse skup prodal na bolhi in si kupu izdelek konkurenta.


torej oni so nategnili tebe in ti si nategnil nato nekoga drugega in s tem se počutiš zmagovalca?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Nummy ::

šernk je izjavil:

Glej neki cajta nazaj sm kupu ATI-jev izdelek v štacun. Mi ni delu kot je treba, nesem nazaj mi zamenjajo. Tadrugič, nesem nazaj, vzamejo na servis, rečenjo da njim dela BP. Na koncu ugotovim, da je driver sfukan in nekaterim čudežno dela, večini pa pač ne. Hotel sem denar nazaj in ga NISEM dobil. Jebal sem se okol z inšpektorji in podobnimi forami in sem samo toliko časa zagonu, da je zadeva padla ven iz garancije. Na koncu sem vse skup prodal na bolhi in si kupu izdelek konkurenta.


torej oni so nategnili tebe in ti si nategnil nato nekoga drugega in s tem se počutiš zmagovalca?

Nikogar nisem nategnu, ampak sem ob prodaju povedu, da men driver ne dela in zato prodajam. Un k je kupu, mu je blo vseen ker naj bi bojda laufal linux in si lohk sam spiše driver.
Nategnili so meenkrat in nikoli več. To je to. Bojkot proizvajalca. Če bi to naredilo veliko ljudi in povedalo zakaj, pa bi firma začela drugače poslovat. Če pa samo pišeš ene pritožbe in se nekaj šopiriš kak si potrošnik in oh in sploh pa ne boš dosegel NIČESAR. Poli njik patak za enga slovenceljna tam ali pa za 1000 enih bedakov, ki jim telefon ne dela. Res jih boli.
Sam sem pisaru samsungu, ker tud men telefon ne dela tak kot bi moral in dosegel nisem NIČESAR. Preprosto ob naslednjem telefonu bom gledal, da nikjer zunaj ne piše samsung. Simple as pasulj.

bluefish ::

Vseeno jim je tudi za 1000 folka, ki bojkotira produkte. V masi vseh kupcev so ravno toliko relevantni kot tisti, ki se pritožujejo.

thramos ::

To je med drugim tudi 1000 folka, ki ob priložnosti vsem znancem in neznancem pove svojo izkušnjo in še marsikoga prepriča, da ne kupi izdelka. Sam to počnem od prve (in edine) izkušnje z Ram2 pred že kar nekaj leti.

Prav tako enkrat, če se firmi jebe še naprej, število ljudi ki bojkotira, prej ko slej postane preveliko tudi za njih.

V najslabšem primeru pa ostane vsaj zadoščenje, da mojega denarja ne bodo več videli.

Lonsarg ::

Če sam bajkotiraš ni nič, da opazijo rabiš medijsko pozornost(kaka verzija Preverjeno, ki je razširjena v kaki večji državi).

ziga1990 ::

eni vejo kako se stvarmi streže eni pa nočjo sprejet dejstva, da če ne upoštevaš pravil ki jih maš črno na belem te oni lohka zavrnejo.

mogoče je res servis zanič, lažnjiv in malomarn ampak v tem primeru ima prav z rootanjem si kršil garancijske pogoje in oni imajo vso pravico zavrnit garancijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

siniša ::

Zakaj se preprosto ne obrnete na zvezo potrošnikov slovenije? http://www.zps.si/ Pomoje bi skupaj veliko več dosegli kot posamezno.

bluefish ::

Ker na ZPS najprej preverijo status članstva.

ziga1990 ::

bluefish je izjavil:

Ker na ZPS najprej preverijo status članstva.


ko sem jaz rabil njihovo pomoč nisem bil njihov član ampak samo član njihove skupine na facebooku in so mi takoj pomagali
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

k4vz0024 ::

Problem je v tem, da vsi "jamrate". Organizirajte se v klub besnih in vložite vzorčno tožbo. Najemite odvetnika in jih olupite. Ko bo to enkrat v korist besnih potrošnikov, bo Samsung bolj previden in njegov servis v Sloveniji.

Nummy ::

bluefish je izjavil:

Vseeno jim je tudi za 1000 folka, ki bojkotira produkte. V masi vseh kupcev so ravno toliko relevantni kot tisti, ki se pritožujejo.

Res je, ampak računaj, da če se pritoži 1000 folka to še ne pomeni upada dobička podjetju oz. income-a. Ti, ki se pritožujejo bodo še vedno lahko kupili naslednji telefon/napravo od samsunga. Tisti, ki pa bojkotira, pa dobesedno vzame income samsungu. To sem hotu povedat, da samo s pritoževanjem ne bomodosegli nič, ker pri nas zakonodaja ne velja in ne dosežeš nič in samsung lahko pri nas dela kar se mu zahoče.
Samsung pravi, da rootanje telefona voida garancijo, EU zakonodaja pravi da ne. Kolikor sem bral po xda forumu, so nekaterim zavrnili nekaterim ne, odvisno očitno od države in servisa. Samo pri nas je samo EN servis pooblaščen za popravilo samsung naprav in to je ram2. Pri tem servisu pa jih boli đoko za zakonodajo in se striktno držijo garancijskih pogojev.
Kot sem že napisal, tu je pritoževanje bitka z mlini na veter. Četudi bo avtor teme kaj dosegel, bo verjetno trajalo precej časa, porabil bo ogromno energije, živcev in časa in na koncu bo ugotovil, da se vse skupaj ni splačalo, saj ne bo profitiral ničesar razen verjetno napumpal svoj ego za 5 minut. Preprosto je bolje zadevo prodat oz. zamenjat če se le da za kaj drugega (če še lahko) in samsunga ne več kupovati. Simple :) Poleg tega pa lahko še vsem kolegom in znancem naprej pove in verjetno tudi oni ne bodo kupili samsunga glede na negativne izkušnje z njimi, kar pomeni še večji upad prihodka, to pa lahko prinese za sabo domino efekt.
Samo največji problem je v tem, da imamo tu preveč samsung fanatikov, ki tega pač ne bodo zmogli oz. bodo dokazovali, da je samsung nedolžna ovčica.

tomaz- ::

Ja, ko bi le zastonj lajanje po forumih prineslo kake sadove.. Saj mi ni vseeno, pa vendar, se enkrat: ocitno ga ni junaka, ki bi zadevo peljal dlje od bevskanja po forumu in zgrazanja nad nepravicnostjo.. No, se vedno se zanasam na princip od avtorja teme.. Upam le, da ne bo kar "pozabil" na njegove glasne besede, ko bo treba pokazat rezultate.. In karavana bo sla dalje.......... Zal...

LeQuack ::

Šefu Ram2 se pomoje smeje, ko bere ta forum in je kaviar, potem ko se je zjutraj v službo pripeljal s svojim Porsche Cayenne Turbo S in glede na to da vse servise zavrnejo dejansko nimajo drugega dela, kot da brskajo po internetu.
Quack !

reader ::

Nummy je izjavil:


reader je izjavil:

Ni res. Politiko takšnega podjetja spremeni tudi kazen ali odredba pristojnega inšpektorja. Če pa ne izkoristiš možnosti, ki ti jih potrošniška zakonodaja daje, si si pa nekako sam kriv.

A res? Bejž no bejž... veš kwa samsung nardi s to tvojo kaznijo in odredbo inšpektorja? Vešp kolk majo oni dnarja? Njim DOL visi za enga tm sred bananistana, ki je kupu njihov telefon in mu pač ne dela. DOL JIM VISI!


Lej, mulo, takelih brezzveznih odgovorov ti ni treba pisat. Jaz sem ti čisto lepo povedal, da potrjeno nimaš prav - če pa ti nimaš najmanjšega pojma, kako izkoristit svoje pravice, obenem ti zgleda ni jasno tudi to, da je Samsung tule zraven ravno ene tolko, da na produktu piše njihovo ime in da se gre v resnici za direktno relacijo kupec-štacuna, obenem pa ti je s svojo retoriko očitno nemogoče zadevo prijavit kot je treba, pa to ni moj problem. Niti Samsungov, ATIjev ali rade končarjev, konec koncev.

LitralSM ::

ziga1990 je izjavil:

eni vejo kako se stvarmi streže eni pa nočjo sprejet dejstva, da če ne upoštevaš pravil ki jih maš črno na belem te oni lohka zavrnejo.

mogoče je res servis zanič, lažnjiv in malomarn ampak v tem primeru ima prav z rootanjem si kršil garancijske pogoje in oni imajo vso pravico zavrnit garancijo

Nisi pa kršil stvarne napake (glede na to, da je spisana na ono direktivo). Če se ima servis čas s tabo igračkati, pa se igraj še ti znjimi.

nekikr ::

Seveda si jo, če ti servis lahko to dokaže. Stvarna napaka in tista slabo spisana direktiva sta nekaj čisto drugega. A res ne znate niti tega prebrat?

šernk ::

Servis bo težko uspel dokazat da je root telefona kriv za kakršnokoli napako na hardware-u. Sploh če je kakšna manjša stvar fuč, kot je microusb konektor itd.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nekikr ::

A je pretežko prebrati kaj točno je bilo narobe?

občasno se polni 10 ur, in pa živim na območju ker je slabši signal.. z ostalimi telefoni se da normalno telefonirat, pošiljat smse in imajo signala 2-3 črtice od petih možnih, pri tem mojem pa v moji sobi lovi samo na dveh mestih pa še to je odvisno od dneva.. povsod drugod je pa brez omrežja tako da sem večino časa nedosegljiv..


Precej enostavno je zaključiti, da je kriv napačen software. Ni nujno, precej možno pa je. Servis konec koncev lahko poda izjavo, da so ta primer že imeli (na internetu jih najdeš malo morje, t.j. slab signal pri kakšnem SW). Zdaj je pa na njem, da najame strokovnjaka, da prvo dokaže nasprotno in šele nato toži serviserja (v kolikor ne bi hoteli priznati, da so se zmotili in popraviti brezplačno). In šele nato pride morebitna odškodninska tožba (če mu ostane še kaj časa in denarja).

Malo, zelo malo kmečke pameti je potrebne, pa je velikokrat nimate in se izgubite v nekih direktivah in zarotah, da bi pa pod svojim pragom pometli pa nikakor nočete. Tip je 99% kriv sam (glede na njegove zapise) pa vseeno teži. Tukaj je našel še nekaj podobnih pacientov in sedaj vsi skupaj onanirate na EU direktive in zlobne korporacije.

Nummy ::

reader je izjavil:

Nummy je izjavil:


reader je izjavil:

Ni res. Politiko takšnega podjetja spremeni tudi kazen ali odredba pristojnega inšpektorja. Če pa ne izkoristiš možnosti, ki ti jih potrošniška zakonodaja daje, si si pa nekako sam kriv.

A res? Bejž no bejž... veš kwa samsung nardi s to tvojo kaznijo in odredbo inšpektorja? Vešp kolk majo oni dnarja? Njim DOL visi za enga tm sred bananistana, ki je kupu njihov telefon in mu pač ne dela. DOL JIM VISI!


Lej, mulo, takelih brezzveznih odgovorov ti ni treba pisat. Jaz sem ti čisto lepo povedal, da potrjeno nimaš prav - če pa ti nimaš najmanjšega pojma, kako izkoristit svoje pravice, obenem ti zgleda ni jasno tudi to, da je Samsung tule zraven ravno ene tolko, da na produktu piše njihovo ime in da se gre v resnici za direktno relacijo kupec-štacuna, obenem pa ti je s svojo retoriko očitno nemogoče zadevo prijavit kot je treba, pa to ni moj problem. Niti Samsungov, ATIjev ali rade končarjev, konec koncev.

Ti verjemi kar hočeš, predlagam pa ti, da nehaš jesti gobice in se zbudiš vrealnem svetu :)

šernk ::

Zdaj je pa na njem, da najame strokovnjaka, da prvo dokaže nasprotno in šele nato toži serviserja (v kolikor ne bi hoteli priznati, da so se zmotili in popraviti brezplačno). In šele nato pride morebitna odškodninska tožba (če mu ostane še kaj časa in denarja).


tu se spet motiš. Do 6 mesecev je dokazno breme na strani serviserjev. Če izgubiš pa potem plačaš stroške.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nekikr ::

Pa si prebral magični stavek pred tem?
Servis konec koncev lahko poda izjavo, da so ta primer že imeli (na internetu jih najdeš malo morje, t.j. slab signal pri kakšnem SW).


Oni svoje s tem povedo. Zdaj pa dokazuj, da nimajo prav.

thramos ::

Oni svoje povedo z lastno izjavo, potrosnik pa more najemati izvedenca? Najs.

šernk ::

Oni s tem v primeru uveljavljanja stvarne napake ne povedo nič, razen tega da obstaja spor med stranko in prodajalcem. Od tu naprej lahko servis naklada 1000x kje je napaka. Obveljalo bo le mnenje strokovnega in neodvisnega sodnega izvedenca.

še iz ZPS citat:
Zakon določa le, da prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih odkar je bila stvar izročena, pri tem pa je v prvih šestih mesecih od nakupa dokazno breme na strani prodajalca. Prodajalec mora torej dokazovati, da stvarne napake ni.


jaz rečem da napaka ni povezana s programsko opremo in pridobim izjavi dveh uporabnikov z istim telefonom in isto programsko opremo, da nimata težav, oni napišejo izjavo da je kriva programska oprema in dajo link do 2 forumov in njihova izjava drži vodo? Obligacijski zakonik je v tem primeru jasen. Če se napaka pojavi v roku 6ih mesecev od nakupa, velja da je napaka bila prisotna ob samem nakupu, to pa pomeni da morajo oni dokazat da ni bila.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nekikr ::

oni napišejo izjavo da je kriva programska oprema in dajo link do 2 forumov in njihova izjava drži vodo?

To trdiš ti. In to precej neumno, če lahko dodam. Če obračaš moje besede potem pa okaraj mamo, ker te ni naučila, da lagati ni lepo.

to pa pomeni da morajo oni dokazat da ni bila.

In to dokazujejo s serviserji, ki so za to usposobljeni bolj kot povprečni Janez, ki se mu, po njegovih besedah, godi krivica. To dokazujejo s prejšnjimi primeri v njihovem servisu in s precej drugimi znanimi primeri na voljo splošni javnosti. Kdo točno ima prav bo na koncu povedal sodnik, seveda. A v tem primeru bi takoj stavil na zlobno korporacijo. Če bo tale naš Janez seveda vztrajal pri svojem in šel do konca.

šernk ::


In to dokazujejo s serviserji, ki so za to usposobljeni bolj kot povprečni Janez, ki se mu, po njegovih besedah, godi krivica. To dokazujejo s prejšnjimi primeri v njihovem servisu in s precej drugimi znanimi primeri na voljo splošni javnosti.


še enkrat in zadnjič ti povem: to lahko dokazujejo le z neodvisnimi strokovnimi izvedenci, vse ostalo je ko pride do spora neveljavno. Ali so njihovi serviserji sposobni ali ne, ni problem Janezeka, problem je da so njihovi serviserji pristranski. Torej lahko požreš njihovo zavrnitev na prvi stopnji ali pa greš iskati svoj prav na drugo stopnjo. Če imaš prav boš dobil zahtevano, če nimaš prav zgubiš še slabih 400-500€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Fritz ::

nekikr je izjavil:


In to dokazujejo s serviserji, ki so za to usposobljeni bolj kot povprečni Janez, ki se mu, po njegovih besedah, godi krivica. To dokazujejo s prejšnjimi primeri v njihovem servisu in s precej drugimi znanimi primeri na voljo splošni javnosti. Kdo točno ima prav bo na koncu povedal sodnik, seveda. A v tem primeru bi takoj stavil na zlobno korporacijo. Če bo tale naš Janez seveda vztrajal pri svojem in šel do konca.

Koliko nabijanja. Nekaj strani nazaj sem podal svoj primer s Panasonicom, ko bi me lahko gladko odkantali, saj nisem imel več nti zakonske možnosti za pritožbo vendar jim je bila pomembna tudi njihova podoba in zadovoljstvo kupca in so mi prišli naproti z nečim, kar je meni veliko pomenilo, za njih pa je bil to drobiž oz. izdelek kakšnih naštancajo na tisoče vsak dan. Rezultat tega je, da še danes kupujem Panasonicove izdelke in z veseljem povem to zgodbo ter jim naredim pozitivno reklamo. Glede na tukaj zapisano in z ozirom na njihov odnos pa Samsungovega telefona tudi pod razno ne bom jemal v obzir za nakup (slučajno odločam ravno o tem, kateri telefon kupiti).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ziga1990 ::

se enkrat če narediš nekaj kar piše da nesmes ima servis vso pravico zavrnit root je nedovoljen poseg v napravo in servis ima vso pravico zavrnit garancijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

thramos ::

"se enkrat ce proizvajalec smatra root za nedovoljen poseg v napravo se ne pomeni da je to res"

ziga1990 ::

thramos je izjavil:

"se enkrat ce proizvajalec smatra root za nedovoljen poseg v napravo se ne pomeni da je to res"


ce proizvajalec smatra root za nedovoljen poseg v napravo imajo na servisu pravico zavrnit garancijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

thramos ::

"na servisu imajo predvsem spostovati zakonodajo"

ziga1990 ::

ja dve proizvajalčevo in našo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

thramos ::

"najprej našo nato proizvajalčevo ;(( pa še to samo samo če je v skladu z našo"

ziga1990 ::

se strinjam ampak se zmeraj je root kršitev garancije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

thramos ::

"ne ni garancija mora biti nudena skladno z zakonodajo in skladno z zakonodajo root ni kršitev"

BladE_ ::

Pokaži kje v zakonu to piše? Kolikor jaz vidim gre za direktivo in ne zakon...
Akcija - Reakcija

thramos ::

Še niso prepisali v zakon? Banda.

Lahko pa kakšen pravnik razloži kako je z upoštevanjem direktiv in zakonov ... mogoče se res motim.

Redneck ::

Cisto iz firbca..
BladE, si na kak nacin povezan z kakim
od servisov?

ziga1990 ::

thramos je izjavil:

Še niso prepisali v zakon? Banda.

Lahko pa kakšen pravnik razloži kako je z upoštevanjem direktiv in zakonov ... mogoče se res motim.


kaj je direktiva?

Evropska direktiva določi cilje, ki jih morajo uresničiti države članice, način uresničevanja pa prepusti njim. Naslovnik direktive je država članica, več držav članic ali vse države članice. Nacionalni zakonodajalec mora s posebnim pravnim aktom prenesti direktivo v domače pravo in nacionalno zakonodajo uskladiti s cilji direktive, šele potem v njej zapisana načela veljajo za državljane.

Direktiva določi datum, do katerega jo je treba prenesti v nacionalno pravo. Države članice lahko pri prenosu upoštevajo domače posebnosti, prenos v domačo zakonodajo pa morajo izvesti v določenem roku.

Direktiva se uporablja za usklajevanje nacionalnih zakonodaj, predvsem v zvezi z delovanjem enotnega trga (na primer standardi za varnost izdelkov).
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BladE_ ::

Firbec :D Na nek način sem povezan s to stroko tako, da poznam postopke in kot sem ti že povedal s servisi nimam problemov ravno zaradi tega, ker točno vem kako in kaj... Na RAM2 so mi recimo butli že menjali kitajski nedelujoč touch, ki sem ga zamenjal sam... sem imel pa grozen primer z LG, ko so garancijo zavrnili na podlagi bedarije ampak so glede na postopek popravila to lahko naredili... toliko o tem, da je tvoj zaslon razbit, OP pa ima rootan telefon... garancijo zavrnejo tik tak in žal ne moreš nič.
Akcija - Reakcija

ziga1990 ::

politika Samsunga po celem svetu(pooblaščeni servisi):

Če ugotovimo kakršenkoli vdor v strojno ali programsko opremo, se garancija trajno razveljavi.

in če Ram2 želi še ostati pooblaščeni serviser za Samsung se more tega pravila držat tko ali tko ko ti enkrat zavrnejo zaradi roota vsi pooblaščeni servisi bojo to vedeli,da ti nimaš več garancije.

kakšni tukaj pa so poslali in niso imeli težav, ker so imeli zanič serviserja, ki ne dela po predpisih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

Redneck ::

BladE, se mi je zdelo. Ponavljam, jaz bom dosegel zamenjavo v skladu z odgovornostjo za napake v proizvodu :)

Kar se tice Ram 2, Samsunga,.. EU bo morala uveljaviti svoje. Tako kot so posamezne drzave Mercedesu ze prepovedale prodajo avtov, ki imajo v klimi plin, ki je prepovedan. Ceprav je baje varnejsi, oz ni, kot trdi Mercedes, v trkih nevaren kot ti, ki so dovoljeni, zaradi ekologije. Pa bi Mercedesu se dal prav, ce je res tako..

Dejansko naj bi jih vodilo varovanje strank in potnikov. Ne pa nategunsko vedenje do lastnik strank kot je to ocitno stalnica pri nekaj vecjih proizvajalcih telefonov. Bo treba zaceti Kitakce kupovat, ce le ne bodo imeli teh enakih servisov..

Fritz ::

Redneck je izjavil:


Dejansko naj bi jih vodilo varovanje strank in potnikov. Ne pa nategunsko vedenje do lastnik strank kot je to ocitno stalnica pri nekaj vecjih proizvajalcih telefonov. Bo treba zaceti Kitakce kupovat, ce le ne bodo imeli teh enakih servisov..

Pri ceni kitajcev si lahko namesto servisa privoščiš drug telefon čeprav se pogosto zgodi, da ga kar zamenjajo ne, da bi preveč spraševali.

Glede Samsunga in njegove politike do rootanja pa še en velik minus zanj. Škoda le, da Samsungov (in Applov itn.) marketing preglasi resnico o njihovem odnosu do kupcev.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Redneck ::

Pa nekako bi se glede romov spodobilo, da bi proizvajalci manj hroscave ven dajali, preden skusajo omejevati stranke, ce kako
stranko pac ze tako moti originalni rom. Kot, da si na PC ne
bi smel namescati OSa po zelji..

šernk ::

V garancijske pogoje lahko oni napišejo kar želijo, pa tudi garancijo ti lahko razveljavijo. Če greš uveljavljat stvarno napako, ti lahko z garancijskim listom in pogoji le mahajo v pozdrav, ker nimajo nikakršne veze s tem, da ima telefon napako, ki je bila prisotna že ob prodaji (to so vse napake, ki se prikažejo v roku 6 mesecev od nakupa).

Pokaži kje v zakonu to piše? Kolikor jaz vidim gre za direktivo in ne zakon...


če se ne motim ima vsakdo se možnost pritožit na evropsko sodišče, kjer bo pa direktiva lepo obveljala.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

N0t0ri0us ::

no danes sem po enem tednu spet dobil odgovor.. spet nič neuporabnega...

Kot sem Vam že omenil, se Samsungova politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Časa imate 14 dni, torej do 27.9.2013, da uredite zadevo, saj kršite moje pravice (1999/44/CE).
Prav tako me ne zanima od kje so serviserji dobili takšna navodila in kdo je za to kriv. Če v tem času ne bo nobenega odziva oz odgovora, bom o tem obvestil tržni inšpektorat RS s katerim sem že bil v kontaktu in najel sodnega izvedenca ter bomo pravico poiskali po uradni poti.

LP, Simon

Spoštovani!

Kakor smo vam odgovorili v predhodnem mailu je servisni partner ravnal v skladu z navodili proizvajalca Samsung ter v skladu s garancijskimi pogoji, ki so zavedeni v garancijskem listu.

Lep pozdrav,

Customer Support Team

ziga1990 ::

N0t0ri0us je izjavil:

no danes sem po enem tednu spet dobil odgovor.. spet nič neuporabnega...

Kot sem Vam že omenil, se Samsungova politika poslovanja ne sklada z evropsko direktivo. Časa imate 14 dni, torej do 27.9.2013, da uredite zadevo, saj kršite moje pravice (1999/44/CE).
Prav tako me ne zanima od kje so serviserji dobili takšna navodila in kdo je za to kriv. Če v tem času ne bo nobenega odziva oz odgovora, bom o tem obvestil tržni inšpektorat RS s katerim sem že bil v kontaktu in najel sodnega izvedenca ter bomo pravico poiskali po uradni poti.

LP, Simon

Spoštovani!

Kakor smo vam odgovorili v predhodnem mailu je servisni partner ravnal v skladu z navodili proizvajalca Samsung ter v skladu s garancijskimi pogoji, ki so zavedeni v garancijskem listu.

Lep pozdrav,

Customer Support Team


se strinjam z njimi imajo prav
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Nummy ::

šernk je izjavil:

V garancijske pogoje lahko oni napišejo kar želijo, pa tudi garancijo ti lahko razveljavijo. Če greš uveljavljat stvarno napako, ti lahko z garancijskim listom in pogoji le mahajo v pozdrav, ker nimajo nikakršne veze s tem, da ima telefon napako, ki je bila prisotna že ob prodaji (to so vse napake, ki se prikažejo v roku 6 mesecev od nakupa).

Pokaži kje v zakonu to piše? Kolikor jaz vidim gre za direktivo in ne zakon...


če se ne motim ima vsakdo se možnost pritožit na evropsko sodišče, kjer bo pa direktiva lepo obveljala.

Pa ne pozabi, da ti lahko zavrnejo tudi zamenjavo zaradi stvarne napake, če imaš rootan telefon. Kolikor je meni znano, zahtevajo pri zamenjavi veljavno garancijo oz. prej preverijo če si kaj šaril po telefonu kar nebi smel in glej ga zlomka, root je dovolj, da ti zavrnejo zamenjavo.

šernk ::

Seveda je dovolj, dokler ne greš na drugo stopnjo, kjer pa njihove izkušnje ne veljajo točno nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Hayabusa ::

ziga1990
Na katerem servisu delaš, da tako zavzeto/kot papiga ponavljaš eno in isto; podpiraš njihovo plat zgodbe ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

ziga1990 ::

podpiram njihovo plat zgodbe, ker imajo prav ko narediš nekaj, kar je navedeno da uniči garancijo ima servis pravico trajno uničit tvojo garancijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
4 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466676 (5372) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5416702 (12677) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106531 (55565) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347195 (6130) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048284 (43078) Okapi

Več podobnih tem