» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
14 / 15
»»

BlaY0 ::

thramos je izjavil:

Res? Kako?

Odpri novo temo, pa ti bom vse razložil. Tukaj nima smisla o tem razpredati...

thramos ::

A ok.

Potem se vsi strinjamo, da sam root ne povzroči škode?

BlaY0 ::

St235 je izjavil:


res je in orodje, ki ga imaš med nogami boš čez kakšno leto, ko boš prišel v puberteto lahko uporabil za posilstvo. Po tvoji logiki si že zrel za Dob.

Kar vidim kako ti pene prihajajo iz ust in kako se ti kadi iz ušes...

thramos ::

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.

BlaY0 ::

thramos je izjavil:

A ok.

Potem se vsi strinjamo, da sam root ne povzroči škode?

Sem že napisal. Sam proces rutanja LAHKO povzroči škodo. Kaj ti ni bilo jasno?

thramos ::

A da nek proces lahko povroči škodo, pomeni da je ta proces nepravilna uporaba?

Na primer, da primeš telefon v roko?

St235 ::

thramos je izjavil:

A ok.

Potem se vsi strinjamo, da sam root ne povzroči škode?


bistveno za to debato je, da vročno posledična povezava med rootom in okvaro ne obstaja sama po sebi ampak jo je potrebno dokazat na konkretnem primeru.

thramos je izjavil:

A da nek proces lahko povroči škodo, pomeni da je ta proces nepravilna uporaba?

Na primer, da primeš telefon v roko?


a ni to logično? Če si prodajalec zamisli, a je za okvaro kriv root, potem potrošnik dokazuje dani. Če si prodajalec zamisli, da je za okvaro krivo to, da ga je držal pod kotom 45 stopinj potem mora potrošnik dokazat, da ni bilo to krivo. Potem prodajalec reče, da je krivo to, da je uporabnik telefon uporabljal ob polni luni in potrošnik spet plačuje izvedensko mnenje da to ni res. In to gre tako dolgo dokler potrošniku ne zmanjka denarja ali pa servisu zmanjka neumnih izgovorov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlaY0 ::

thramos je izjavil:

A da nek proces lahko povroči škodo, pomeni da je ta proces nepravilna uporaba?

Na primer, da primeš telefon v roko?

Ne.

k4vz0024 ::

Blay0, nam zaupaš v kateri stroki se udejstvuješ?

thramos ::

Zakaj bi bil potem root (ali proces, ki pripelje do njega) nepravilna uporaba in posledično vzrok za nezmožnost uveljavljanja stvarne napake?

BlaY0 ::

St235 je izjavil:


a ni to logično? Če si prodajalec zamisli, a je za okvaro kriv root, potem potrošnik dokazuje dani. Če si prodajalec zamisli, da je za okvaro krivo to, da ga je držal pod kotom 45 stopinj potem mora potrošnik dokazat, da ni bilo to krivo. Potem prodajalec reče, da je krivo to, da je uporabnik telefon uporabljal ob polni luni in potrošnik spet plačuje izvedensko mnenje da to ni res. In to gre tako dolgo dokler potrošniku ne zmanjka denarja ali pa servisu zmanjka neumnih izgovorov.

Potrošnik je obupal že s tem, ko je bil podučen, da gre lahko edino na sodišče...

St235 ::

sam ti res obožuješ ven metat brezvezne stavke, ki so plod tvoje domišlije?

BlaY0 ::

k4vz0024 je izjavil:

Blay0, nam zaupaš v kateri stroki se udejstvuješ?

Mah, če si do zdaj nisi pogugla potem pa ne vem kaj naj si mislim... sta samo dva na svetu tako da boš ziher našel pravega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

k4vz0024 ::

@BlaY0> Ja problem je v tem, da nekateri servisi/prodajalci pač poskušajo prodati nebuloze strankam v njihovo škodo, namesto da bi prevzeli zakonske obveznosti..

BlaY0 ::

k4vz0024 je izjavil:

@BlaY0> Ja problem je v tem, da nekateri servisi/prodajalci pač poskušajo prodati nebuloze strankam v njihovo škodo, namesto da bi prevzeli zakonske obveznosti..

Zdaj pa ugotovi čigav problem je to.

Gregor P ::

V končni fazi definitivno od prodajalcev; ti izgubijo največ (nezadovoljne stranke itd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

sam ti res obožuješ ven metat brezvezne stavke, ki so plod tvoje domišlije?

ti pa obožuješ odgovarjanje na to z vprašanji...

Gregor P je izjavil:

V končni fazi definitivno od prodajalcev; ti izgubijo največ (nezadovoljne stranke itd.)

Ahh, prodajalci se bodo vedno znašli po svoje. Problem je v pravnem sistemu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

k4vz0024 ::

Normativni del pr. sistema je glede, kar se tiče potrošniške zakonodaje dokaj v redu in varuje potrošnika.

Manj pa je v delu, ko potrošnik uveljavlja svoje pravice.

Pravni sistem zagotovi ni idealen, niti ni žal namenjen majhnim potrošnikom oz. za male spore.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

St235 ::

Katerem pravnem sistemu? Tistem, ki je postavil zakonsko osnovo, da šest mesecev od nakupa prodajalec odgovarja za praktično vsako napako, razen če dokaže krivdo uporabnika? Ja, res za en kurc sistem.

Al bi bil boljši judge dredd sistem pa damo inšpektrojem pooblastila da na terenu sami presojajo kako in kaj in potem s pištolo obračunajo z krivci?

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

Katerem pravnem sistemu? Tistem, ki je postavil zakonsko osnovo, da šest mesecev od nakupa prodajalec odgovarja za praktično vsako napako, razen če dokaže krivdo uporabnika? Ja, res za en kurc sistem.

To je osnova, ki pa se v 10 letih ni nič nadgradila. Še več sesula se je sama vase...

k4vz0024 je izjavil:


Manj pa je v delu, ko potrošnik uveljavlja svoje pravice.

In ravno tukaj se najbolj sesuva sama vase...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

k4vz0024 ::

Kolikor vem glede potrošniške arbitraže zakon leži v predalu. Pač ni politične volje za sprejem ustreznega zakona. Ampak to ni problem pravnikov, ampak zakonodajalca...

BlaY0 ::

Vem.

Vem tudi to, da je TIRS delal dobro (in še vedno dela dobro) ampak so že parkrat dobili tako kajlo od lastnega ministrstva, da ne veš ali bi se smejal ali jokal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

šernk ::

Uveljavljanje pravic potrošnika je pač problem posameznega potrošnika in njegovega znanja. Poznam ljudi, ki so plačali dostavo garancijsko popravljenega izdelka na dom (ne odvoz od doma). Ampak to je pač problem določenega človeka, ki čeprav sem mu povedal da nimajo osnove za to, se ni upal postavit sam zase, jaz se zato da 10€ nekomu prišparam ne mislim ukvarjat z njimi.

imej hrbtenico ali pa pač plačuj lopovom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

k4vz0024 ::

TIRS ima iz lastnih izkušenj mnogokrat napačna mnenja, v škodo potrošnikov.

Se pa strinjam, da je neustrezno, da moraš za telefon, ki ima manjše vrednosti vložiti tožbo za razrešitev spora. Pa zato najeti odvetnika, če nimaš strokovnega znanja....

BlaY0 ::

šernk je izjavil:

Uveljavljanje pravic potrošnika je pač problem posameznega potrošnika in njegovega znanja.

Če bi bilo to res, potem bi bil zadosti OZ in ne bi rabili ZVPot-a...

k4vz0024 je izjavil:

TIRS ima iz lastnih izkušenj mnogokrat napačna mnenja, v škodo potrošnikov.

Sem že večkrat v tej temi napisal zakaj... navodila za to dobivajo od MGRT.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

šernk ::

Kaj imajo pa sedaj zakoni veze z znanjem potrošnika? Na potrošniku je, da pozna zakone, če se hoče zaščitit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

BlaY0 je izjavil:

šernk je izjavil:

Uveljavljanje pravic potrošnika je pač problem posameznega potrošnika in njegovega znanja.

Če bi bilo to res, potem bi bil zadosti OZ in ne bi rabili ZVPot-a...



Please do explain, me res zanima kako argumetnacijo boš sedaj potegnil na plano. Kako točno lahko potrošnik svoje pravice v enaki meru uveljavlja preko OZ kot ZVPot. Kaj ko bi nam na začetku to pojasnil na primeru odstopa od pogodbe na daljavo. Potem pa lahko enako pojasniš še na našem konkretnem primeru uveljavljanja stvarne napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

BlaY0 je izjavil:

... navodila za to dobivajo od MGRT.
Jaz bi pa rad videl eno takšno navodilo (ki mora zagotovo biti vsaj v pisni obliki).:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

Bom pridobil... so pa to drugače interna navodila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

St235 ::

ne se matrat, pač napiši, da ti je prijatelj povedal. Saj je enako verodostojno kot pisni dokumenti.

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

[
Please do explain, me res zanima kako argumetnacijo boš sedaj potegnil na plano. Kako točno lahko potrošnik svoje pravice v enaki meru uveljavlja preko OZ kot ZVPot.

Point ZVPot-a je bil ravno v tem, da se je na podlagi njega, čim več zadev rešilo še preden bi te šle na sodišče. Zdaj je pa tako, da moraš praktično za vsak primer že na sodišče...

St235 je izjavil:

ne se matrat, pač napiši, da ti je prijatelj povedal. Saj je enako verodostojno kot pisni dokumenti.

OK, samo zate, ker vem da ti pride ko to prebereš...

Prijatelj mi je povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

St235 ::

Point ZVPot-a je bil ravno v tem, da se je na podlagi njega, čim več zadev rešilo še preden bi te šle na sodišče. Zdaj je pa tako, da moraš praktično za vsak primer že na sodišče.


Popolnoma narobe. Namen ZVPot je zagotoviti posebno pravno varstvo potrošnika v odnosu do prodajalca/servisa/proizvajalca. In pravno varstvo se uveljavlja na sodišču. To kar ti opisuješ je sistem mediacije oziroma arbitraže, česar v tem trenutku žal nimamo.

BlaY0 ::

Saj se strinjam s tem, samo prvostopenjske odločbe recimo TIRS-a so do nedavna prihranile potrošnikom marsikatero soočenje s sodiščem. Zdaj je tega vse manj...

St235 ::

ponovno posplošuješ in podajaš lastne blodnje kot stališča. Dajmo vir za to, da TIRS bistveno drugače postopa kot je "včasih".

Gregor P ::

Predvsem pa, da po navodilu od "zgoraj" po novem ravnajo nezakonito; glede na to, da se sam zakon ni spremenil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BlaY0 ::

St235 je izjavil:

ponovno posplošuješ in podajaš lastne blodnje kot stališča. Dajmo vir za to, da TIRS bistveno drugače postopa kot je "včasih".

Saj sem napisal... bom dostavil, ampak ti nisi mogel iz svoje kože in si zopet začel s svojim omalovaževanjem. Danes je tam že konec šihta. Odločbe TIRS zavrnjene na drugi stopnji (MGRT) pa so iz leta 2007 in 2008. Mi je pa zanimivo, da ti kot poučen pravnik na tem področju, še nisi slišal za to.

Gregor P je izjavil:

Predvsem pa, da po navodilu od "zgoraj" po novem ravnajo nezakonito; glede na to, da se sam zakon ni spremenil.

E vidiš, s tem se pa strinja tudi precej inšpektorjev samih! Spet drugi se pa ne in jim je dikcija MGRT čisto "všeč"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gregor P ::

Ker očitno nekaj dolgo časa roma tvoja dostava odgovora naj sam medtem podam naslednji odgovor tržnega inšpektorata:

tretji odstavek 37.b člena ZVPot predpostavlja, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od dneva izročitve, mora pa potrošnik, v primeru obstoja spora o napaki, le-to dokazati. Če torej spora o obstoju stvarne napake na izdelku ni in potrošnik razpolaga s pisnim dokazilom, da prodajalec dejansko potrjuje oziroma ne prereka, da na izdelku obstaja stvarna napaka, potem se dejstvo, da je napaka obstajala že v času izročitve predpostavlja in lahko Tržni inšpektorat RS postopa na podlagi 71. člena ZVPot, razen, če bi prodajalec dokazal nasprotno
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

markezii ::

Hudo dobra tema za prebiranje, ko te daje nespečnost :)

Sem si vzel čas in prebral vse kar ste napisali glede RAM2. Da napišem še "mojo" zgodbo. Mati so si poželeli nov pametni telefon, ker je želela uporabljati aplikacijo Vem, kaj jem!(sladkorna bolnica) in sem ji zato predlagal S3 (overkill za njene potrebe).

Kupljena zadeva na Mobitelu. Prinese domov, ji uredim vse potrebno (sync, maile, kontakte, apps) nakar se začnejo problemi. Med pogovorom je prekinjalo klice, hkrati pa je izgubljala signal.

1. v reklamaciji
Ram2 pravi, da je vse OK po njihovih testih

2. v ponovni reklamaciji identičnega problema
Ram2 pravi, da je sedaj problem v silikonskem zaščitnem ovitku.

3. v ponovni reklamaciji identičnega problema brez silikonskega zaščitnega ovitka
Ram2 pravi, da je sedaj problem v nameščeni aplikaciji Vem, kaj jem!

...v tem momentu, ko smo 3x poslali telefon v reklamacijo z identičnim opisom napake, smo prodajalcu predlagali, da naj sam uporablja S3 teden dni in naj nato on Ram2 pojasni, da pač niso resni in naj popravijo zadevo. Seveda, so tudi sami v tednu dni naleteli na kopico prekinjenih klicev in izgub signala. Rečeno, storjeno - popravljen S3 je bil v naši lasti.

Kaj se lahko naučite iz te zgodbe? Ne odnehaj. Če prodajalec ne bi želel sam testirati S3 bi vse skupaj ponastavil na tovarnške nastavitve in ponovno poslal v servis. Ker smo se pa pogovarjali kot ljudje, nam je bil pripravljen pomagati, saj nismo na prvo žogo grozili z nekimi kvazi tožbami, ki jih ne bi bilo. Da Ram2 po domače povedano poserje poprodajne storitve, nam je vsem jasno. Da smo 3x morali poslati zadevo na servis je nesprejemljivo.

Mi pa ni jasno kaj vsi tukaj jamrate. Torej vsi skupaj se zavedamo, da bomo naleteli na probleme pri garanciji če rootamo Samsunge. Ja? Ja. Potem pa se tukaj pritožujete, da so ne vem kaj, ker vas zaradi tega zajebavajo. Tudi sam imam svojega zrootanega in custom rom na njem, da me ne boste narobe razumeli. Kaj vam je storiti:

1. Pojej mlačno župo in kupi drug mobilnik, saj si vedel kaj počneš
2. Povrni vse v prvotno stanje (reset števca, ipd), ter hkrati upaj, da si pobrisal s tem vse sledi roota - in šele nato nesi na servis
3. Pojdi v tožbo (Ne razumem zakaj tega ne naredite, če ste prepričani v svojo zmago? Prosim naj nekdo najde nek Samsung, ki ima probleme. Ga bom jaz rootal z veseljem, samo naj se najde junak, ki bo šel v tožbo. Ko zmaga, ima pri meni vsak petek en mesec v dobrem pivo in večno slavo med nami vsemi :) )

Gregor P ::

Ali si ti prepričan, da si ponoči bral to, ali morda ne katero drugo temo?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

markezii ::

Gregor P je izjavil:

Ali si ti prepričan, da si ponoči bral to, ali morda ne katero drugo temo?:|


Do explain :P

Gregor P ::

Če si res prebral to temo, potem veš, zakaj sprašujem.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

markezii ::

Sem, tako da pojasni, kaj sem zgrešil 8-O

Gregor P ::

Več zadev, recimo zopet si začel s problematiko rootanja, ko je (iz teme in tudi sicer) povsem jasno, da če ima telefon strojno (stvarno) napako kasnejši (programski) root naprave s tem nima nobene zveze in zato ni potrebnih nobenih "paničnih ukrepov" prikrivanja ter mora prodajalec upoštevati potrošnikove pravice iz stvarne napake ... potem si začel s staro mantro nekaterih forumašev, kako naj kar gremo v neke tožbe ipd. ko pa sploh ni potrebe po tožbah ker se očitno prodajalci (proizvajalci) točno zavedajo, da bi jih izgubili, zato na koncu potrošnikom rajši ugodijo oz. njihove pravice spoštujejo (povedano drugače, si sploh ne želijo, da bi takšne zadeve prišle pred sodišče ker potem ne bi imeli nobenih izgovorov več s katerimi "odženejo" naivne in neuke potrošnike) ... itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

markezii ::

Odlično, torej se strinjava, da sem prebral pravo temo. :)

Da takoj na začetku povem, da se strinjam, da je root sam po sebi bullshit razlog za zavrnitev reklamacije. Je pa potrebno vzeti v zakup oba bregova in sicer tudi tistega, ki ga nikoli nočemo in to je stran prodajalca in kaj on vidi kaj root omogoča. Če se ne motim, je bilo že od časa CM 7 možno določati frekvence procesorja mobilca. Ali je tukaj prav, da nosi strošek popravila prodajalec, če pride do okvare? Tudi če ima telefon stvarno napako, je potrebno to dokazati (strošek).

Vsaka navodila in pogoji so napisani zato, da se proizvajalci / prodajalci zaščitijo pred nepravilnim ravnanjem z njihovimi napravami. Dejstvo pa je, da NIČ ni nad zakoni. Slovenskimi in EU če pogledamo še naokoli slovenije seveda. Zdaj mi pa povej, kaj bi ti naredil, ko ti rečejo NE ne bomo upoštevali tvoje reklamacije na podlagi tega, da imaš rootan mobilec? Da ne bova predolga, hipotetično rečejo vsi NE (samsung slo, eu, vesolje)? Boš šel v tožbo?

Vem pa, da se bova tukaj strinjala, da si je vsak za svojo naivnost in neukost kriv sam.

Gregor P ::

Zakaj kar tožbo? Najprej - če prodajalec vztraja pri svojem - prijava tržnemu inšpektoratu. S prodajalcem imava pisno komunikacijo (pisna dokazila), da napaka na stvari nedvomno očitno je (obstoj napake torej ni sporen; le prodajalec meni, da sem jo povzročil jaz), po zakonu se "predpostavlja, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od dneva izročitve" pomeni nadalje, da se to "dejstvo, da je napaka obstajala že v času izročitve predpostavlja in lahko Tržni inšpektorat RS postopa na podlagi 71. člena ZVPot, razen, če bi prodajalec dokazal nasprotno" (dokaže -> inšpektoratu predloži mnenje sodnega izvedenca; ker če bi v nasprotnem primeru obstoj napake bil sporen, mora pa mnenje sodnega izvedenca predložiti potrošnik - kar je nekako logično, da ne moreš prinesti tja brezhibne naprave brez kakršnekoli napake in kar zahtevati pravice iz stvarne napake ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

markezii ::

Odlično. Tole si napisal kako izgleda v idealnem primeru in idealnem svetu. Odmisli možnost uveljavljanja stvarne napake (napisal si primer, ki služi tvojemu argumentu, zato jo odmisliva).

Bodiva realna in priznajva, da zadeve pač ne crknejo zgolj in samo v prvih 6ih mesecih od dneva nakupa / izročitve v tvoje roke. Kaj takrat?

Gregor P ::

Bodiva realna in priznajva, da si ti sploh nisi prebral teme, ker imaš prav vse odgovore na tvoja vprašanja na teh 14 straneh:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

markezii ::

Ne. :) Prebral sem prav vse.

Problem je v tem, da ne priznaš, da je realna situacija (praksa) drugačna od idealne (oziroma nam ljube). Tukaj se nama zapleta. :|

Realna situacija je taka, da bomo imeli probleme, če bomo odnesli rootan mobilnik ali rootan mobilnik + custom rom in želeli uveljavljati garancija na le-tega. Boš na TIRS-u 100% dosegel svoje? Iz prakse lahko povem, da sta dva "inšpektorja" za isto stvar v razmaku 14dni podala drugačen odgovor za zadevo, ki je veliko bolj splošna kot pa root naprave. Seveda držim pesti, da boš. Da pa bluzite s tožbami..če se vam splača gor for it (ampak v večini nihče nikoli ne gre v to), ampak moj S2 je recimo v tem momentu vreden, če ga dobro prodam 120€. Vse kar bi sledilo, ko bi dobil "NE" na vseh koncih res ni vredno mojega čas...tega drobiža pa še manj...

šernk ::

Tista splošnost naredi problem :)

ker je velika razlika ali obstaja spor o obstoju napake ali ne. Ostalo je bilo pa že vsaj 100x povedano.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Gregor P ::

markezii je izjavil:

Iz prakse lahko povem, da sta dva "inšpektorja" za isto stvar v razmaku 14dni podala drugačen odgovor za zadevo, ki je veliko bolj splošna kot pa root naprave.
Pričakujem, da boš te odgovore prilepil tu gor, da si jih lahko pogledamo še ostali; nekateri se namreč kar sklicujete na neko "prakso inšpektorjev", kako da vse povprek kršijo slovensko zakonodajo in pravni red EU v škodo potrošnika, noben pa ne poda nobenega konkretnega primera (v pisni obliki), da bi sploh lahko videli za kaj je pravzaprav šlo (ker morda v teh konkretnih primerih potrošnik dejansko ni bil upravičen do stvarne napake, obvezne garancije ipd. in so inšpektorji ravnali pravilno, lahko pa tudi ne in bi se potrošnik moral pritožiti itd.)?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
14 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
463627 (2323) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
549780 (5755) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40679838 (28872) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
344173 (3108) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27030160 (24954) Okapi

Več podobnih tem