Forum » Mobilne tehnologije » Zavrnjena garancija v Big Bangu
Zavrnjena garancija v Big Bangu
Nina10 ::
Zdravo!
Že eno uro brskam po internetu po raznih forumih in zakonih za zaščito potrošnikov, pa se ne znajdem najbolje tako, da bi prosila, če mi lahko kdo pomaga...
V začetku aprila sem opazila, da se je na moji tablici (Overmax Newbase 2) na ekranu pojavila črta, takšna ki se pojavi ob poškodbi ekrana. Tablice nisem poškodovala, ni mi padla na tla, niti se je sploh nisem dotikala dobrih par dni. 15.4. sem jo nesla v Bigbangov servis z garancijskim listom, kjer so mi rekli, da me pokličejo v najkrajšem možnem času. Od njih nisem dobila nikakršne informacije do začetka junija, ko sem sama klicala na servis in jih vprašala kdaj bo tablica popravljena in jih obvestila o svoji novi telefonski številki. Gospa, s katero sem govorila, mi je zagotovila, da mi v roku parih dni pošlje mail o tem kako poteka popravilo. Kljub njenem ''zagotovilu'' nisem od njih slišala ničesar do 12.7., ko so me klicali in povedali, da bo popravilo za plačat ker gre za fizično poškodbo, ter da sem sama kriva. Popravilo stane 70€, sama tablica pa 90. Dali so mi samo izbiro ali, da mi tablico popravijo na moje stroške, ali pa da mi vrnejo poškodovano tablico nazaj.
Zanima me, ali so zaradi zdavnaj pretečenega roka 45 dni še vseeno dolžni popraviti oziroma zamenjati tablico z novo?
Hvala za odgovore!!! :)
Že eno uro brskam po internetu po raznih forumih in zakonih za zaščito potrošnikov, pa se ne znajdem najbolje tako, da bi prosila, če mi lahko kdo pomaga...
V začetku aprila sem opazila, da se je na moji tablici (Overmax Newbase 2) na ekranu pojavila črta, takšna ki se pojavi ob poškodbi ekrana. Tablice nisem poškodovala, ni mi padla na tla, niti se je sploh nisem dotikala dobrih par dni. 15.4. sem jo nesla v Bigbangov servis z garancijskim listom, kjer so mi rekli, da me pokličejo v najkrajšem možnem času. Od njih nisem dobila nikakršne informacije do začetka junija, ko sem sama klicala na servis in jih vprašala kdaj bo tablica popravljena in jih obvestila o svoji novi telefonski številki. Gospa, s katero sem govorila, mi je zagotovila, da mi v roku parih dni pošlje mail o tem kako poteka popravilo. Kljub njenem ''zagotovilu'' nisem od njih slišala ničesar do 12.7., ko so me klicali in povedali, da bo popravilo za plačat ker gre za fizično poškodbo, ter da sem sama kriva. Popravilo stane 70€, sama tablica pa 90. Dali so mi samo izbiro ali, da mi tablico popravijo na moje stroške, ali pa da mi vrnejo poškodovano tablico nazaj.
Zanima me, ali so zaradi zdavnaj pretečenega roka 45 dni še vseeno dolžni popraviti oziroma zamenjati tablico z novo?
Hvala za odgovore!!! :)
medenko ::
od 15.4 ko si dobila papir za servis + ko mine 45 dni, imaš to možnost da....cca 30.5 bi ti morali popravljeno vrniti ali urediti zamenjavo/doprobis ipd.
če so ti 12.7 javili tisto je brez predmetno saj je 45 dni že minilo.
case closed, next please.
če so ti 12.7 javili tisto je brez predmetno saj je 45 dni že minilo.
case closed, next please.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: medenko ()
korenje3 ::
zahtevaj denar ali jih pa prijavi inšpekciji.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
medenko ::
točno tako
15.4-30.5 cca....1.6 bi morala imeti popravljeno/novo/zamenjano/dobropis karkoli....ne da še 12.7 niso?
pa čudno no, kaj v big bangu nič ne razmišljajo na posledice in neko skrb za kupce?
15.4-30.5 cca....1.6 bi morala imeti popravljeno/novo/zamenjano/dobropis karkoli....ne da še 12.7 niso?
pa čudno no, kaj v big bangu nič ne razmišljajo na posledice in neko skrb za kupce?
Nina10 ::
Ravnokar pišem pritožbo, upam da bo uspelo. Ker oni so rekli da sem jaz kriva, ker naj bi šlo za fizično poškodbo. Ampak mislim, da so mi še vseeno dolžni dati dobropis zaradi pretečenega roka.
Janac ::
To tebe nič ne zanima. Ti bi morala že 30.5 napisat tole kar sedaj pišeš!!!!!
Zakaj ne bi uspelo? Tak je zakon. Jaz bi jih raje poklical, e-mail pa kar na tržno inšpekcijo. Pri Mlacomu je to delovalo.
Zakaj ne bi uspelo? Tak je zakon. Jaz bi jih raje poklical, e-mail pa kar na tržno inšpekcijo. Pri Mlacomu je to delovalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
Nina10 ::
Ja vem, pač ena izkušnja, da nimam kaj čakat ko gre za takšne zadeve. Sem poslala pritožbo, pa bom videla kako bo šlo, drugače pa bom zagrozila z inšpekcijo, to ponavadi vedno deluje.
DarwiN ::
Tovrstne garancije skušajo potrošnika po definiciji nategnit, preložit krivdo, karkoli... Zahtevku ugodijo šele kot "worst case scenario"... Zato res ne vem, zakaj sploh sklepate te nategovalske police...
BB je imel pred leti "se zgodi", zdaj ima "kasko".... A mislite, da so menjali zavarovalnico oz. pogoje kar tako, zaradi lepšega? In drugo vprašanje.. Ali mislite, da ima ta novejši kasko bolj ugodne pogoje za potrošnika ali bolj ugodne za BB/zavarovalnico, napram staremu "se zgodi"?
Sploh ne rabim poznat detajlov, pa se odgovor sam ponuja, zgolj po logiki..:(
BB je imel pred leti "se zgodi", zdaj ima "kasko".... A mislite, da so menjali zavarovalnico oz. pogoje kar tako, zaradi lepšega? In drugo vprašanje.. Ali mislite, da ima ta novejši kasko bolj ugodne pogoje za potrošnika ali bolj ugodne za BB/zavarovalnico, napram staremu "se zgodi"?
Sploh ne rabim poznat detajlov, pa se odgovor sam ponuja, zgolj po logiki..:(
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
spirit ::
No Darwin, seveda govoriš na pamet a ne?
Če si ti uveljavljala navadno garncijo potem je zamenjavo dolžen zagotoviti dobavitelj/serviser in ne BB, glede na to ga gre za fizično poškodbo na vem kaj je, ampak na žalost tvoja beseda jaz ji nisem naredila nič ne velja če je servis ugotovil poškodbo. Sem kot prodajalec videl ljudi ki so prinesli počen ekran in trdili da se je to zgodilo ponoči ko so vsi spali.
Da odgovroikm še Darwinu, menjali so zavarovalnico ravno za to ker je prejšnja začela preveč komplicirati, tako da to so naredili seveda v dobro sebi da ne zgubljajo na dobrem imenu zaradi zavarovalnice in to je na koncu dobro tudi za potrošnika, pogoji so pa drugačni ker je princip drugačen pri drugi zavarovalnici, so plusi in so minusi pri obeh sistemih, ampak minus pri prvem je bil da si lahko tudi 3 mesece čakal na odobritev zavarovalnice in ker ni šlo za garancijo ampak zavarovanje ti zakon 41 dni pomaga točno nič. Prej si v primeru nepopravljivosti dobil nov izdelek ki je bil po lastnostih enak ali boljši ne glede na ceno, sedaj pa dobiš bon za BB, prve 2 leti 100% potem pa 80%, 60% in 40% vrednosti nakupa.
Če si ti uveljavljala navadno garncijo potem je zamenjavo dolžen zagotoviti dobavitelj/serviser in ne BB, glede na to ga gre za fizično poškodbo na vem kaj je, ampak na žalost tvoja beseda jaz ji nisem naredila nič ne velja če je servis ugotovil poškodbo. Sem kot prodajalec videl ljudi ki so prinesli počen ekran in trdili da se je to zgodilo ponoči ko so vsi spali.
Da odgovroikm še Darwinu, menjali so zavarovalnico ravno za to ker je prejšnja začela preveč komplicirati, tako da to so naredili seveda v dobro sebi da ne zgubljajo na dobrem imenu zaradi zavarovalnice in to je na koncu dobro tudi za potrošnika, pogoji so pa drugačni ker je princip drugačen pri drugi zavarovalnici, so plusi in so minusi pri obeh sistemih, ampak minus pri prvem je bil da si lahko tudi 3 mesece čakal na odobritev zavarovalnice in ker ni šlo za garancijo ampak zavarovanje ti zakon 41 dni pomaga točno nič. Prej si v primeru nepopravljivosti dobil nov izdelek ki je bil po lastnostih enak ali boljši ne glede na ceno, sedaj pa dobiš bon za BB, prve 2 leti 100% potem pa 80%, 60% in 40% vrednosti nakupa.
Nina10 ::
No evo, danes so mi uspeli odg9vorit na pritozbo:
"Spoštovana gospa Fortuna,
dovolite, da se vam najprej zahvalimo za poslano sporočilo in se hkrati opravičimo za pozen odgovor.
Pri pregledu vaše reklamacije smo ugotovili, da gre za fizično poškodbo tabličnega računalnika, kar posledično pomeni, da je bila redna garancija zavrnjena.
S strani servisa smo prejeli informacijo, da so vam razlog zavrnitve že pojasnili. Strošek popravila znaša 62,22€, vendar pa se glede tega ali se strinjate s popravilom in plačilom še niste opredelili.
Iz zgoraj navedenega vašemu zahtevku žal ne moremo ugoditi.
Za dodatna vprašanja smo vam še vedno na voljo"
"Spoštovana gospa Fortuna,
dovolite, da se vam najprej zahvalimo za poslano sporočilo in se hkrati opravičimo za pozen odgovor.
Pri pregledu vaše reklamacije smo ugotovili, da gre za fizično poškodbo tabličnega računalnika, kar posledično pomeni, da je bila redna garancija zavrnjena.
S strani servisa smo prejeli informacijo, da so vam razlog zavrnitve že pojasnili. Strošek popravila znaša 62,22€, vendar pa se glede tega ali se strinjate s popravilom in plačilom še niste opredelili.
Iz zgoraj navedenega vašemu zahtevku žal ne moremo ugoditi.
Za dodatna vprašanja smo vam še vedno na voljo"
Tr0n ::
In kako ti naj servis verjame? :) Drugace pa kot so ze povedali. Inspekcija z vsemi dokazili (racuni, garancijo, emaili, etc.).
mihec87 ::
In kako ti naj servis verjame? :) Drugace pa kot so ze povedali. Inspekcija z vsemi dokazili (racuni, garancijo, emaili, etc.).
In kako ti verjameš da ga je ona?
Janac ::
No evo, danes so mi uspeli odg9vorit na pritozbo:
"Spoštovana gospa Fortuna,
dovolite, da se vam najprej zahvalimo za poslano sporočilo in se hkrati opravičimo za pozen odgovor.
Pri pregledu vaše reklamacije smo ugotovili, da gre za fizično poškodbo tabličnega računalnika, kar posledično pomeni, da je bila redna garancija zavrnjena.
S strani servisa smo prejeli informacijo, da so vam razlog zavrnitve že pojasnili. Strošek popravila znaša 62,22€, vendar pa se glede tega ali se strinjate s popravilom in plačilom še niste opredelili.
Iz zgoraj navedenega vašemu zahtevku žal ne moremo ugoditi.
Za dodatna vprašanja smo vam še vedno na voljo"
Kako ne morejo?
45 dni haloooooo???
Nina10 ::
Pozdravljeni!
15. 4. 2014 sem na Big Bang-ov servis v Ljubljani, na Šmartinski, prinesla tablični računalnik Overmax New Base 2, ker se je na ekranu pojavila črta. Izdelka nisem sama poškodovala, ni mi padel na tla, pravzaprav ga nisem uporabljala nekaj dni, druge možnosti za fizično poškodbo z moje strani pa ni.
Z vaše strani nisem dobila v roku 45 dni nikakršnih informacij, zato sem v začetku junija sama klicala servis, da bi izvedela kaj se dogaja ter, zato da vas jih obvestim o svoji novi telefonski številki. Svetovalka mi je sama povedala, da je popravilo že izven zakonskega roka ter mi zagotovila, da me obvesti v roku dveh dni po e-mailu.
S strani servisa nisem dobila nikakršnega e-maila, ali telefonskega klica, do 7. julija, ko so me obvestili, da mi tabličnega računalnika ne bodo popravili na garancijo, ampak na moje stroške. Poleg tega gospa, ki me je klicala rekla, da so me že večkrat klicali in poskusili kontaktirati s strani uradnega servisa za podjetje Overmax, klub temu, da to ni res. O svoji novi telefonski številki sem jih obvestila še isti dan, ko sem le-to dobila, poleg tega pa sem podala tudi svoj e-mail dvakrat.
Ker se nisem strinjala s popravilom na moje stroške (cca. 70€), sem dobila obvestilo po pošti, da naj prevzamem svoj nepopravljen izdelek, ki ga je big Bang s servisa prejel 9.7.2014.
Ker je rok 45 dni, ki jih ima na voljo servis za popravilo že zdavnaj pretekel, zahtevam popravilo na garancijo (ne na moje stroške), zamenjavo ali dobropis!
15. 4. 2014 sem na Big Bang-ov servis v Ljubljani, na Šmartinski, prinesla tablični računalnik Overmax New Base 2, ker se je na ekranu pojavila črta. Izdelka nisem sama poškodovala, ni mi padel na tla, pravzaprav ga nisem uporabljala nekaj dni, druge možnosti za fizično poškodbo z moje strani pa ni.
Z vaše strani nisem dobila v roku 45 dni nikakršnih informacij, zato sem v začetku junija sama klicala servis, da bi izvedela kaj se dogaja ter, zato da vas jih obvestim o svoji novi telefonski številki. Svetovalka mi je sama povedala, da je popravilo že izven zakonskega roka ter mi zagotovila, da me obvesti v roku dveh dni po e-mailu.
S strani servisa nisem dobila nikakršnega e-maila, ali telefonskega klica, do 7. julija, ko so me obvestili, da mi tabličnega računalnika ne bodo popravili na garancijo, ampak na moje stroške. Poleg tega gospa, ki me je klicala rekla, da so me že večkrat klicali in poskusili kontaktirati s strani uradnega servisa za podjetje Overmax, klub temu, da to ni res. O svoji novi telefonski številki sem jih obvestila še isti dan, ko sem le-to dobila, poleg tega pa sem podala tudi svoj e-mail dvakrat.
Ker se nisem strinjala s popravilom na moje stroške (cca. 70€), sem dobila obvestilo po pošti, da naj prevzamem svoj nepopravljen izdelek, ki ga je big Bang s servisa prejel 9.7.2014.
Ker je rok 45 dni, ki jih ima na voljo servis za popravilo že zdavnaj pretekel, zahtevam popravilo na garancijo (ne na moje stroške), zamenjavo ali dobropis!
Janac ::
Razpiši se še na tržno inšpekcijo, e-mail: ljubljana.tirs@gov.si ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
šernk ::
Tako je piši na tirs. Glede na zadevo ti bodo hitro povedali kaj je možno in kaj ni. Predvidevam, da bo šlo v tvojo korist ker so zamudili 45 dnevni rok.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Tr0n ::
mat xxl ::
Ja jaz ga nisem....
Ekran sam ne poči nikoli, občasno kaj poservisiram ali pa kaj že povsem neuporabnega probam razbiti, pa je zmerom fizična poškodba. Sam od sebe lahko le črte začne delati vse ostalo so pa v 99,90 % poškodbe, morda vi res niste je pa kdo od vaših bližnjih kaj naredil..... žal je tako. Samo če so pa res le črte brez poka ekrana, potem pa so dolžni zamenjati ekran in bi jih tudi sam gnal, do konca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
Nina10 ::
Če bi sama pokvarila tablico oz. ekran, se ne bi upadala s pritožbami in maili in vsem tem zadevam. Drugače pa, ko so me klical iz Big banga pa mi povedali, da sem sama kriva, je tista gospa nekaj omenjala da je odstopu notranji ekran od nevem česa, ne spoznam se, zunanjost pa je nedotaknjena...
šernk ::
Sam se zelo verjetno ni ne. :)
zakaj da ne? Napaka pri sestavi, napaka v materialu in je dovolj že hitra sprememba temperature.
Zamuda 45 dnevnega roka....konec debate.
tudi meni se zdi, da je to to ja. Ampak na servisu in bigbangu očitno ne bodo mignili dokler jih ne inšpektor pokliče.
ubistvu lahko se proba še z dopisom v bigbang, da imajo oni časa 45 dni za se izjasnit glede popravila in ker so ta rok zamudili ti pripada določeno z zakonom: nov isti izdelek, nov boljši izdelek, popravljen izdelek ali vrnitev kupnine. V primeru negativnega odgovora, pa napišeš še, da boš prisiljen vključiti tržni išpektorat RS. Tu bi po mojem mnenju, če niso 100% prepričani v svoj prav morali dvignit roke in izdat nov izdelek, saj jim bo inšpektor samo še več stroškov naredil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mat xxl ::
Če ni fizične poškodbe in se je razlepilo po njihovem zaradi udarca, ti povem, da nakladajo, pravica je na tvoji strani, če je ekran tako slab, da se je razlepil po njihovo zaradi udarca, ki se ne vidi na zunanjosti naprave potem je to 100% njihov problem in predmet garancijskega popravila, kar ti bo tudi TIRS povedal. Le piši jim, njihove urgence navadno delajo čudeže ;)
shmandi ::
Ja jaz ga nisem....
Ekran sam ne poči nikoli, občasno kaj poservisiram ali pa kaj že povsem neuporabnega probam razbiti, pa je zmerom fizična poškodba. Sam od sebe lahko le črte začne delati vse ostalo so pa v 99,90 % poškodbe, morda vi res niste je pa kdo od vaših bližnjih kaj naredil..... žal je tako. Samo če so pa res le črte brez poka ekrana, potem pa so dolžni zamenjati ekran in bi jih tudi sam gnal, do konca.
Mislim, da imaš čisto premalo informacij oz. izkušenj, da bi lahko kaj takega trdil. Se kar redno dogaja, da so ekrani slabo narejeni in sami počijo. Recimo od minimalnih temperaturnih spremembah. Kar malo pobrskaj o kakšnih novejših telefonih in tablicah s takšnimi težavami.
Nina10 ::
Sem pisala na tirs, zdaj pa čakam kaj mi bodo odpisali, šele potem bom sploh odgovarjala na Bigbangovo zavrnitev. Če jim omenim, da sem že v kontaktu s tirsom, bodo verjetno hitreje obupali :)
korenje3 ::
jaz sem pa mislil da je nina govorila o neki črti. pa zdej vidm da je počen ekran. nič ne bo od garancije.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Janac ::
RejZoR ::
Tle je fora v tem, da sicer v primeru take okvare rekllamacija ne bo nikoli šla čez pa če je res počil sam od sebe, ampak če pa so zajebal pri roku 45 dni pa je to njihov problem, da so ga zamudili. Ker tud če 46 dan ugotovijo, da ti ne pripada brezplačno popravilo so ti dolžni dat novo tablico oz vračilo kupnine, ker so pač zamudili zakonski rok. Tough luck, kaj pa so pacal tolk časa, so si pač sami krivi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Klemen86 ::
V prihodnje se pa čim bolj izogibat slovenskim trgovinam/servisom, ker samo gledajo, kako bi te nategnili. Sam se že več let poslužujem prakse nakupovanja tehničnih izdelkov v tujini. V primeru težav, ki sicer so zelo redke, se obrneš direkt na proizvajalca (oziroma njegovo EU firmo) in pri njih sprožiš RMA zahtevek. Še nikoli mi niso zaradi ničesar komplicirali oziroma zavrnili garancijo, kar je kot kaže praksa slovenskih trgovin/podjetij/servisov.
V zadnjem času celo bolj zaupam kitajskim trgovcem, kot našim. Pri njih se še nisem opekel :)
Svetla izjema pri nas je Hofer, sicer deluje po čisto drugačnih načelih, kot ostale slo. trgovine. Katerikoli tehnični izdelek lahko vrneš v času garancijskega roka, ne da bi te vprašali, kaj je z njim narobe. Takoj ti tudi vrnejo kupnino. Pohvalno!
V zadnjem času celo bolj zaupam kitajskim trgovcem, kot našim. Pri njih se še nisem opekel :)
Svetla izjema pri nas je Hofer, sicer deluje po čisto drugačnih načelih, kot ostale slo. trgovine. Katerikoli tehnični izdelek lahko vrneš v času garancijskega roka, ne da bi te vprašali, kaj je z njim narobe. Takoj ti tudi vrnejo kupnino. Pohvalno!
Janac ::
V prihodnje se pa čim bolj izogibat slovenskim trgovinam/servisom, ker samo gledajo, kako bi te nategnili. Sam se že več let poslužujem prakse nakupovanja tehničnih izdelkov v tujini. V primeru težav, ki sicer so zelo redke, se obrneš direkt na proizvajalca (oziroma njegovo EU firmo) in pri njih sprožiš RMA zahtevek. Še nikoli mi niso zaradi ničesar komplicirali oziroma zavrnili garancijo, kar je kot kaže praksa slovenskih trgovin/podjetij/servisov.
V zadnjem času celo bolj zaupam kitajskim trgovcem, kot našim. Pri njih se še nisem opekel :)
Svetla izjema pri nas je Hofer, sicer deluje po čisto drugačnih načelih, kot ostale slo. trgovine. Katerikoli tehnični izdelek lahko vrneš v času garancijskega roka, ne da bi te vprašali, kaj je z njim narobe. Takoj ti tudi vrnejo kupnino. Pohvalno!
Ne v času garancijskega roka, ampak 3 mesece po nakupu :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
dr.Akula ::
jaz sem pa mislil da je nina govorila o neki črti. pa zdej vidm da je počen ekran. nič ne bo od garancije.
Da je ekran počen so začeli govoriti ljudje v komentarjih. Tudi v Nininem kasnejšem postu piše, da je na zunaj OK:
Drugače pa, ko so me klical iz Big banga pa mi povedali, da sem sama kriva, je tista gospa nekaj omenjala da je odstopu notranji ekran od nevem česa, ne spoznam se, zunanjost pa je nedotaknjena...
ni podatka
mihec87 ::
Težava večine naših vrlih trgovcev, če že ne morejo konkurirati z ceno bi se lahko vsaj potrudli pri storitvi..Tako pa se raje joče kako jih grdi kitajci spravljajo ob biznis ipd..Le zakaj..
Magic1 ::
V prihodnje se pa čim bolj izogibat slovenskim trgovinam/servisom, ker samo gledajo, kako bi te nategnili. Sam se že več let poslužujem prakse nakupovanja tehničnih izdelkov v tujini. V primeru težav, ki sicer so zelo redke, se obrneš direkt na proizvajalca (oziroma njegovo EU firmo) in pri njih sprožiš RMA zahtevek. Še nikoli mi niso zaradi ničesar komplicirali oziroma zavrnili garancijo, kar je kot kaže praksa slovenskih trgovin/podjetij/servisov.
V zadnjem času celo bolj zaupam kitajskim trgovcem, kot našim. Pri njih se še nisem opekel :)
Svetla izjema pri nas je Hofer, sicer deluje po čisto drugačnih načelih, kot ostale slo. trgovine. Katerikoli tehnični izdelek lahko vrneš v času garancijskega roka, ne da bi te vprašali, kaj je z njim narobe. Takoj ti tudi vrnejo kupnino. Pohvalno!
Ne v času garancijskega roka, ampak 3 mesece po nakupu :)
Meni je prodajalka rekla, da v roku dveh mesecev lahko vrneš izdelek brez razloga. Potem pa gre na garancijo v primeru napake, vendar po moje za večino izdelkov vejo, da se jih ne izplača popravljat in te kar takoj skeširajo.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
111111111111 ::
Jap. Kupil sem nek kavomat za 25€ 3 leta garancije. po 1 letu je crknil, nesem v Hofer z računom. Blagajničarka vzame kavomat in mi vrne 25€. Sicer bi raje imel kavomat, ampak baje izdelkov do 30€ sploh ne popravljajo.
driver_x ::
andreasjecar ::
Nekaj me zanima...
Imam tudi pestrigio tablico ki sem jo dal na popravilo rootano pač baterija je crknala ni se filal. Po 45 dneh mi sami pošljejo novo boljšo tablico. Zdaj pa spet baterija nagaja. Eni pravijo da če večkrat pošlješ napravo zaradi iste napake se dnevi skupaj seštejejo. Kaj pa zdaj ko je 45 dnevni rok pač potekel pa so novo tablico poslali? Zdaj spet teče 45 dnevni rok ali lahko kar takoj dobim novo tablico ali vrnjeno kupnino?
Hvala!
Imam tudi pestrigio tablico ki sem jo dal na popravilo rootano pač baterija je crknala ni se filal. Po 45 dneh mi sami pošljejo novo boljšo tablico. Zdaj pa spet baterija nagaja. Eni pravijo da če večkrat pošlješ napravo zaradi iste napake se dnevi skupaj seštejejo. Kaj pa zdaj ko je 45 dnevni rok pač potekel pa so novo tablico poslali? Zdaj spet teče 45 dnevni rok ali lahko kar takoj dobim novo tablico ali vrnjeno kupnino?
Hvala!
RejZoR ::
V prihodnje se pa čim bolj izogibat slovenskim trgovinam/servisom, ker samo gledajo, kako bi te nategnili. Sam se že več let poslužujem prakse nakupovanja tehničnih izdelkov v tujini. V primeru težav, ki sicer so zelo redke, se obrneš direkt na proizvajalca (oziroma njegovo EU firmo) in pri njih sprožiš RMA zahtevek. Še nikoli mi niso zaradi ničesar komplicirali oziroma zavrnili garancijo, kar je kot kaže praksa slovenskih trgovin/podjetij/servisov.
V zadnjem času celo bolj zaupam kitajskim trgovcem, kot našim. Pri njih se še nisem opekel :)
Svetla izjema pri nas je Hofer, sicer deluje po čisto drugačnih načelih, kot ostale slo. trgovine. Katerikoli tehnični izdelek lahko vrneš v času garancijskega roka, ne da bi te vprašali, kaj je z njim narobe. Takoj ti tudi vrnejo kupnino. Pohvalno!
Ker razen za Medion računalnike sploh nimajo servisov in imajo pač tako politiko. Pri drugih trgovcih pa garancijske in servisne pogoje diktira proizvajalec. Npr če gre za Philips izdelek ima servis čez mreža pooblaščenih serviserjev. So sicer izdelki, ki se jih menja direktno v trgovini, večji del pa jih gre še vedno na servis. Tukaj pač niso krivi trgovci, ker nek Big Bang, Mercator al pa Merkur pač ne more diktirat multinacionalki kako naj posluje ampak je obratno. Pa sej niso edini. Je v tujini enako, ko se pač prodaja neke "privatne" brande.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
andreasjecar je izjavil:
Nekaj me zanima...
Imam tudi pestrigio tablico ki sem jo dal na popravilo rootano pač baterija je crknala ni se filal. Po 45 dneh mi sami pošljejo novo boljšo tablico. Zdaj pa spet baterija nagaja. Eni pravijo da če večkrat pošlješ napravo zaradi iste napake se dnevi skupaj seštejejo. Kaj pa zdaj ko je 45 dnevni rok pač potekel pa so novo tablico poslali? Zdaj spet teče 45 dnevni rok ali lahko kar takoj dobim novo tablico ali vrnjeno kupnino?
Hvala!
Ne bo šlo. s tem ko so ti poslali novo tablico je začela teči garancija od začetka, kar pomeni tudi število dni na servisu.
šernk ::
Ker razen za Medion računalnike sploh nimajo servisov in imajo pač tako politiko.
kje ti živiš? Workzone? ActiveEnergy, HP, Canon (HP ima garancijo preko mediona v hoferju sicer). Pod 20€ tudi merkur ne pošilja na servis sploh, saj so stroški poštnine za takšne izdelke preveliki, pa lahko naletiš na precej večji problem za zamenjat stvar.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Ne vem iz kje si potegnil, da za 20 EUR Merkur ne pošilja... če ima servis tako politiko pošiljaš tud za 5 EUR...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Od njih, ko sem uveljavljal garancijo za 18€ vreden izdelek in sem imel probleme.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Klemen86 ::
Ker razen za Medion računalnike sploh nimajo servisov in imajo pač tako politiko. Pri drugih trgovcih pa garancijske in servisne pogoje diktira proizvajalec. Npr če gre za Philips izdelek ima servis čez mreža pooblaščenih serviserjev. So sicer izdelki, ki se jih menja direktno v trgovini, večji del pa jih gre še vedno na servis. Tukaj pač niso krivi trgovci, ker nek Big Bang, Mercator al pa Merkur pač ne more diktirat multinacionalki kako naj posluje ampak je obratno. Pa sej niso edini. Je v tujini enako, ko se pač prodaja neke "privatne" brande.
A spet grde multinacionalke? V Slo sem pred časom kupil SSD OCZ, ki je po nekaj več kot 2 letih prenehal delovati. Na strani proizvajalca sem prebral, da ima 3 oziroma 5 letno garancijo (ne spomnim se točno). V Slo seveda ta podatek niso jebali 5 posto :) in zatrjevali, da vsi SSDji kupljeni v SLO imajo 2 letno garancijo. Poslal RMA na OCZ Europe, še danes dela zamenjava za pokvarjen SSD (novejši in hitrejši model).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klemen86 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26488 (4201) | tomaz- |
» | garancija - postopekOddelek: Pomoč in nasveti | 2449 (1502) | grobijan |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6961 (5504) | Seljak |
» | PS3 -Big bang se zgodi garancijaOddelek: Loža | 10573 (9201) | solatko |
» | Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13879 (12293) | k4vz0024 |