» »

Tožba ram2

Tožba ram2

««
15 / 15
»
»»

markezii ::

Kdo pravi, da jo kršijo? Gre se za različno interpretacijo le-tega. Fizičnih dokazov za "svoj" primer nimam, tako da lahko verjameš na besedo, ali pa tudi ne. You pick. Šlo se je pa za garancijske liste in kako točno mora biti oblikovan del o "vzdrževanju in zagotavljanju nadomestnih delov". Vse garancijske liste v podjetju kjer sem bil takrat zaposlen, smo popravljali torej 2x. Super.

Sicer pa "I rest my case", ker ne sprejmeš fakta, da bomo imeli probleme z rootano napravo...pa naj obstaja direktiva ali ne. Če bi imeli v zakonu bi bilo konkretno lažje (če je tole uzakonjeno v naši državi me kar lepo popravi in se bom naučil nekaj novega), tako pa hočeš nočeš naletimo na problem.

St235 ::

ampak nikoli ne zmanjka paetnjakovičev ki uletijo v temo po 14 straneh debate in začnejo prodajat meglo.

To, da je dejstvo, da bo zaradi roota prišlo do zapletov pri uveljavljanju od roota neodvisne napake je anomalijo, ki se ji reče nesposobni servisi. Ne pa splošno stanje v vesolju.

Sicer pa "I rest my case", ker ne sprejmeš fakta, da bomo imeli probleme z rootano napravo...pa naj obstaja direktiva ali ne. Če bi imeli v zakonu bi bilo konkretno lažje (če je tole uzakonjeno v naši državi me kar lepo popravi in se bom naučil nekaj novega),


če bi prebral temo bi videl, da je relavantna direktiva neposredno prenešena v slovensko zakonodajo.

markezii ::

St235 je izjavil:

ampak nikoli ne zmanjka paetnjakovičev ki uletijo v temo po 14 straneh debate in začnejo prodajat meglo.

To, da je dejstvo, da bo zaradi roota prišlo do zapletov pri uveljavljanju od roota neodvisne napake je anomalijo, ki se ji reče nesposobni servisi. Ne pa splošno stanje v vesolju.


Hvala za kompliment :) Bi se potrudil in pojasnil, kje točno sem prodajal meglo? Kje sem napisal, da je to splošno stanje v vesolju? Pisal sem za RAM2, če si razumel napak, beri še 1x vse kar sem napisal.


St235 je izjavil:

če bi prebral temo bi videl, da je relavantna direktiva neposredno prenešena v slovensko zakonodajo.


Odlično, torej relevantna direktiva je direktno prenešena v našo zakonodajo? S tem torej ne spada več v sekundarno zakonodajo. Bi lahko prosil, če mi lahko posreduješ kako povezavo do le-tega (sem googlal, a ne najdem nič pametnega)? Ker me resnično zanima, kako lahko potem tako vehamentno zavračajo reklamacijske zahtevke po dolgem in počez na podlagi roota.

St235 ::

Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov. Pri nas se zadeva imenuje stvarna napaka.

markezii ::

St235 je izjavil:

Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov. Pri nas se zadeva imenuje stvarna napaka.


Torej direktiva ni bila direktno prenešena v našo zakonodajo?

St235 ::

kaj konkretno pa zate pomeni direkten prenos direktive? imam občutek da ti ta termin dela velike težave.

Hint: To ne pomeni, da je treba direktivo direktno prepisat v zakon z enakim naslovom kot direktiva.

markezii ::

To mi je jasno. Hvala za skrb. :)

Gre se za tale kanček naše sekundarne zakonodaje:

Direktiva je za vsako državo članico, na katero je naslovljena, zavezujoča glede cilja, ki ga je treba doseči, vendar prepušča nacionalnim organom izbiro oblike in metod za uresničitev ciljev EU v okviru notranjih pravnih redov držav članic.

Če države članice direktive ne prenesejo v nacionalno zakonodajo ali jo prenesejo v nepopolni obliki ali z zamudo, se lahko tisti, ki so predmet sodne obravnave, nanjo neposredno sklicujejo pred nacionalnimi sodišči.


Torej, po tvojih besedah, je prenešena v zakonodajo. Zanima me, ali je prenešena v popolni obliki? Glede na zgoraj napisano, je to sila pomembno kje in kdaj se na določeno direktivo smemo sklicevati. Torej vprašanje, da se bom bolj točno izrazil - ali je v obligacijskem zakoniku in zakon o varstvu potrošnikov omenjeno, da je root dovoljen? Oziroma, kako je zdefinirano glede tega? Torej če je tako kot praviš, imamo rešitev na dlani. Prosim, če mi daš info kje je to navedeno, da imam sam (ter vsi prisotni) za bodočo referenco na servisu...

St235 ::

Daj prosim preberi temo, ker spet vlečeš ven 100x prežvečene stvari. Root neposredno ni omenjen ne v direktivi ne v slovenski zakonodaji. Enako kot ni omenjeno, s katero roko lahko uporabljamo telefon, v katerem žepu ga lahko nosimo, kakšne filme lahko predvajamo itd itd itd...

Direktiva in zakon govorita o temu, da je proizvajalec dolžan popravit/zamenjat/vrnit kupnino za izdelek, pri katerem se v dveh letih od oddaje pojavi stvarna napaka. Pri tem direktiva in zakon privzameta, da v kolikor se okvara pojavi v šestih mesecih od prodaje, avtomatično privzame, da je okvara obstajala že ob prodaji. Torej je bil izdelek prodan z okvaro in je takšna napaka stvarna.

Root kot takšen nima popolnoma nobene veze z zakonsko ureditvijo. Je pa stvar sodnega postopka, da kjer lahko vsaka stran dokazuje svoje trditve. In v takšnem postopku bi moral proizvajalec dokazat, da je napaka nastala zaradi roota. Če se ugotovi, da root na napako ni vplival, proizvajalec/servis/prodajalec nima nikakršne osnove, da ne prizna zahtevka zgolj zaradi roota.

markezii ::

St235 je izjavil:

Daj prosim preberi temo, ker spet vlečeš ven 100x prežvečene stvari. Root neposredno ni omenjen ne v direktivi ne v slovenski zakonodaji. Enako kot ni omenjeno, s katero roko lahko uporabljamo telefon, v katerem žepu ga lahko nosimo, kakšne filme lahko predvajamo itd itd itd...


Sem jo prebral. Mogoče vlečem ven zato, ker je pomembno? OK super, torej se strinjava da točno to ni nikjer zdefinirano. Primerjave, ki si jih dal z rootom in kaj le-ta omogoča, so oprosti naravnost bizarke. Hruške in jabolka. Bodiva iskrena in mi povej, zakaj bi nekdo rootal mobilca samo za to, da bi ga rootal? To narediš, da spremeniš sistem na tak ali drugačen način, kar je poseg v napravo. Hočeš, nočeš.


St235 je izjavil:

Direktiva in zakon govorita o temu, da je proizvajalec dolžan popravit/zamenjat/vrnit kupnino za izdelek, pri katerem se v dveh letih od oddaje pojavi stvarna napaka. Pri tem direktiva in zakon privzameta, da v kolikor se okvara pojavi v šestih mesecih od prodaje, avtomatično privzame, da je okvara obstajala že ob prodaji. Torej je bil izdelek prodan z okvaro in je takšna napaka stvarna.


Se strinjam, razen z zadnjim delom, ker če si izvedel root, navil procesor (primer) in zavedeva crkne, kako lahko za vraga tretiramo to kot napako proizvajalca, pa naj se to zgodi v prvih 6ih mesecih ali po letu in pol. Meni je to logično in kot kaže tudi servisu, saj si naredil nedovoljen poseg v napravo (kršenje garancijskih pogojev). Ravno tukaj se zatika, ker je vse skupaj preohlapno napisano.

St235 je izjavil:

Root kot takšen nima popolnoma nobene veze z zakonsko ureditvijo. Je pa stvar sodnega postopka, da kjer lahko vsaka stran dokazuje svoje trditve. In v takšnem postopku bi moral proizvajalec dokazat, da je napaka nastala zaradi roota. Če se ugotovi, da root na napako ni vplival, proizvajalec/servis/prodajalec nima nikakršne osnove, da ne prizna zahtevka zgolj zaradi roota.


Tako, vidiš. To je stvar sodnega postopka. Zdaj mi pa povej samo še, če bi te zavrnili na RAM2 zaradi roota (pa za namen te diskusije reciva, da si sposoben in veš kaj delaš pri rootanju in nalaganju custom zadev in zagotovo veš, da nisi ti kriv za nedelovanje naprave) ali bi se spusti v tak postopek proti RAM2?

šernk ::

Bodiva iskrena in mi povej, zakaj bi nekdo rootal mobilca samo za to, da bi ga rootal? To narediš, da spremeniš sistem na tak ali drugačen način, kar je poseg v napravo. Hočeš, nočeš.


jaz sem mojega rootal zato, da sem odstranil nepotrebno navlako iz njega. Sem več kot zadovoljen z original softwarjem, ampak ker je imel omejen spomin ga je hitro začelo zmanjkovati root je pa to zadevo rešil, ker sem lahko odstranil nepotrebno navlako (igre, facebook, twitter, itd.)

Se strinjam, razen z zadnjim delom, ker če si izvedel root, navil procesor (primer) in zavedeva crkne, kako lahko za vraga tretiramo to kot napako proizvajalca, pa naj se to zgodi v prvih 6ih mesecih ali po letu in pol.


ne moreš in če pride do spora odloča sodni izvedenec. Če misliš, da je pa slednji idiot se motiš. Danes se marsikaj dokazat, časi ko je nekdo nekaj rekel in je to ali obveljalo ali ne so mimo.

Naviti procesor pač ne more skurit xyz stvari. Lahko skuri sebe, lahko skuri matično, lahko skuri posledično res cel telefon, ne moreta pa tako procesor kot matična ostat cela in delujoča in se skuri zvočnik in da rečeš da je za slednje kriv procesor. Kot da bi jaz navijal procesor v PCju in ko bi mi crknu prenosnik bi rekli, da je navijanje procesorja v PCju krivda.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nUUb ::

Kaj pa KNOX - 0x1 stanje? Ram2 je rekel, da telefona ne popravljajo, če je status 0x1. Sem jih pa še vprašal, kaj če odpove gumb, fokus na kameri, ce se ekran odlepi, itn. Če je tukaj zadeva zrela za garancijo.
edit:
Drugače pa, sam root ne more skurit naprave, dokler ni zamenjan kernel. Če uporabnik nastavi preveliko napetost, tu bi pa moralo biti hardware omejitev ali pa varovalka, taka kot pri KNOXu.

Prebral sem že, da v kolikor garancija ni možna in je strošek lastnega popravila večji kot nakup nove naprave, se uporabi malo indukcije. Morda tudi mikrovalovna?
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nUUb ()

šernk ::

Kaj pa KNOX - 0x1 stanje? Ram2 je rekel, da telefona ne popravljajo, če je status 0x1. Sem jih pa še vprašal, kaj če odpove gumb, fokus na kameri, ce se ekran odlepi, itn. Če je tukaj zadeva zrela za garancijo.


n-tič. trenutno se ne pogovarjamo o garanciji, prej ko bo nekaterim to jasno lažje boste sprejeli, da kaj piše na garancijskem listu in kaj reče servis je samo njihovo mnenje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nUUb ::

Pozdravljeni,

navodila imamo, da se ne prizna garancija pri napravah v katerih je KNOX 0x1.

Hvala za razumevanje.

Z lepimi pozdravi / With kind regards,
Dušan Bulič

servis / service


torej šernk, kaj narediti potem če rabim garancijo z 0x1? Bodisi zaradi gumba ali ekrana?
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz

markezii ::

šernk je izjavil:

jaz sem mojega rootal zato, da sem odstranil nepotrebno navlako iz njega. Sem več kot zadovoljen z original softwarjem, ampak ker je imel omejen spomin ga je hitro začelo zmanjkovati root je pa to zadevo rešil, ker sem lahko odstranil nepotrebno navlako (igre, facebook, twitter, itd.)


Točno to kar sem napisal, noben ne dela roota zaradi roota, ampak zato, da čačka po mobilcu. Kako naj servis ve, da tvoje čačkanje ni posledično vplivalo na nedelovanje? Naj se zato on ukvarja z vsakim zahtevkom za reklemacijo in izgublja čas in denar? Torej posegal si nedovoljeno v napravo in s tem kršil pogoje. Bi pa seveda morali uporabljati zdravo pamet, da ti zaradi tega ne zavrnejo apriori vsakega zahtevka (primer: odpadel mi je gumb brez fizične poškodbe). To je seveda ogaben bulšit.

šernk je izjavil:

ne moreš in če pride do spora odloča sodni izvedenec. Če misliš, da je pa slednji idiot se motiš. Danes se marsikaj dokazat, časi ko je nekdo nekaj rekel in je to ali obveljalo ali ne so mimo.

Naviti procesor pač ne more skurit xyz stvari. Lahko skuri sebe, lahko skuri matično, lahko skuri posledično res cel telefon, ne moreta pa tako procesor kot matična ostat cela in delujoča in se skuri zvočnik in da rečeš da je za slednje kriv procesor. Kot da bi jaz navijal procesor v PCju in ko bi mi crknu prenosnik bi rekli, da je navijanje procesorja v PCju krivda.


Nikoli nisem rekel, da mislim da so sodni izvedenci idioti in le-tega nisem nikjer napisal. Seveda, da se dokazati marsikaj, ampak po koliko izgubljenega časa in denarja? Osebno vržem raje v smeti mobilec vreden 120,00 eur (toliko je recimo v danem momentu vreden moj S2), kakor pa da pride sploh do celotne kalvarije, za katero sem si lahko sam kriv in nihče ne zagotavlja, da custom rom ni kriv za okvaro. Si pripravljen kriti vse stroške? Jaz ne in če boš dal iskren odgovor tudi ti nisi. Za 120,00 eur grem raje na kavo in sonce z mojo :) Če si pa 100% da imaš prav, da nimajo pravne podlage za svojo odločitev (sklicevanje na direktivo in naše preohlapne zakone na to temo) pa kar pogumno po sodni poti ali za začetek do inšpektorjev...držim pesti zate.

nUUb je izjavil:

Pozdravljeni,

navodila imamo, da se ne prizna garancija pri napravah v katerih je KNOX 0x1.

Hvala za razumevanje.

Z lepimi pozdravi / With kind regards,
Dušan Bulič

servis / service


torej šernk, kaj narediti potem če rabim garancijo z 0x1? Bodisi zaradi gumba ali ekrana?


Pa kako je to mogoče, saj jih tukaj kar nekaj trdi, da ne smeš imeti nobenih problemov pri uveljavljanju garancije? :P

Zdaj naj se pa spet usujejo komentarji, da ne bomo imeli problemov na Samsung servisu...realna situacije je kakršna je, torej ni samo neko mnenje...

thramos ::

markezii je izjavil:

Naj se zato on ukvarja z vsakim zahtevkom za reklemacijo in izgublja čas in denar?


Ja.

Ker ne sme poljubno prepovedovati načinov uporabe, ki ne škodujejo napravi.

[D]emon ::

markezii je izjavil:

Torej posegal si nedovoljeno v napravo in s tem kršil pogoje.


Pokazi mi, kje pise, da je odstranitev brandinga in z njim povezane navlake "nedovoljen poseg v napravo" ki "krsi pogoje".
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

markezii ::

thramos je izjavil:

markezii je izjavil:

Naj se zato on ukvarja z vsakim zahtevkom za reklemacijo in izgublja čas in denar?


Ja.

Ker ne sme poljubno prepovedovati načinov uporabe, ki ne škodujejo napravi.


Živiš v nekem paralelnem svetu? Kolikokrat bo treba še napisati, da bodo delali točno to. Upravičeno ali neupravičeno. Ali to počnejo? DA. Ali imamo vsi, ki čačkamo probleme s tem? Da. Torej ponovno, smo pravna država, imaš opcije kaj narediti. To pa ne spremeni utopičnih trdite, da se lahko roota po dolgem in počez in lahko brez problemov neseš napravo na servis. Realnost je drugačna kot nekateri trdite/trdijo tukaj. Všeč mi ni, a tako je. Zgoraj sem pa napisal kake opcije imamo...sam bom uporabil tisto, da grem zdaj na eno kavo :)

[D]emon je izjavil:

markezii je izjavil:

Torej posegal si nedovoljeno v napravo in s tem kršil pogoje.


Pokazi mi, kje pise, da je odstranitev brandinga in z njim povezane navlake "nedovoljen poseg v napravo" ki "krsi pogoje".


Dve besedi root / knox.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: markezii ()

St235 ::

Nikoli nisem rekel, da mislim da so sodni izvedenci idioti in le-tega nisem nikjer napisal. Seveda, da se dokazati marsikaj, ampak po koliko izgubljenega časa in denarja? Osebno vržem raje v smeti mobilec vreden 120,00 eur (toliko je recimo v danem momentu vreden moj S2), kakor pa da pride sploh do celotne kalvarije, za katero sem si lahko sam kriv in nihče ne zagotavlja, da custom rom ni kriv za okvaro.


to, da si ti apatičen in ti dol visi za 120EUR nimamo popolnoma nobene veze z zakonsko ureditvijo na tem področju. In ja, zgoraj napisano je razlog, zakaj se servisi lahko tako obnašajo. Ker 95% strank odmahne z roko in kupi nov telefon. Tistih 5%, ki pa niso totalne ovce in zapne pa dobi popravljen telefon. Ker seveda niso tako trčeni da bi reskirali dejansko sodbo v kateri bi jim sodišče naložilo popravilo rootanega telefona, na katero bi se potem lahko sklicevalo še tistih 95%, ki so preleni da bi poskrbeli za svojo rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

thramos ::

markezii je izjavil:


Živiš v nekem paralelnem svetu?


Sej nihče ne trdi, da servisi odpravijo napako brez pripomb. Pravimo, da je zakonodaja jasna in da je servisi ne spoštujejo.

markezii ::

St235 je izjavil:

to, da si ti apatičen in ti dol visi za 120EUR nimamo popolnoma nobene veze z zakonsko ureditvijo na tem področju. In ja, zgoraj napisano je razlog, zakaj se servisi lahko tako obnašajo. Ker 95% strank odmahne z roko in kupi nov telefon. Tistih 5%, ki pa niso totalne ovce in zapne pa dobi popravljen telefon. Ker seveda niso tako trčeni da bi reskirali dejansko sodbo v kateri bi jim sodišče naložilo popravilo rootanega telefona, na katero bi se potem lahko sklicevalo še tistih 95%, ki so preleni da bi poskrbeli za svojo rit.


Nikakor ne, ne me narobe razumeti, 120 EUR je 120 EUR, ki sem jih jaz zaslužil in bom naredil vse SMISELNO, da jih tudi obdržim. Tako da tvoj komentar glede apatičnosti je kiks + brca v temo. Enako kot nisem dovolil, da RAM2 zavrne S3 in vztrajal pri svojem. Biti prelen, ali se zavedati trenutne REALNE situacije, sta dve popolnoma ločeni stvari, ki jih ti posplošuješ in jih nočeš dojeti (ne da ne moreš, nočeš).

Lahko svojo izjavo podkrepiš s kakšnimi dokumenti glede tistih 5%? Ali govoriš kar nekaj na pamet? Imaš kak vir na RAM2, da vse to veš, ker po tvojih besedah, torej lahko pridem na servis in 2x ponovim, da bom šel po pravni poti do konca in bodo oni rekli "Aha gospod vi ste tistih 5%, ki jih drugače obravnavamo na podlagi vaše izjave."? Še vedno nisi odgovoril, kaj moramo narediti, da bomo 100% dobili rešeno reklamacijo. Ne razumi to kot da te "drgnem" za brezveze. Če trdiš da se motim (kar je možno), me popravi in napiši kako se spelje zadeva, da imamo enkrat za večno odpravljen problem pri RAM2...bom bil več kot happy camper & mislim, da ti bo tudi uporabnik "nUUb" hvaležen (nekaj objav višje), ker se tudi njemu zatika...

[D]emon ::

markezii je izjavil:

Dve besedi root / knox.


Dve besedi: Kotalis buce.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

šernk ::

Nikoli nisem rekel, da mislim da so sodni izvedenci idioti in le-tega nisem nikjer napisal. Seveda, da se dokazati marsikaj, ampak po koliko izgubljenega časa in denarja? Osebno vržem raje v smeti mobilec vreden 120,00 eur (toliko je recimo v danem momentu vreden moj S2), kakor pa da pride sploh do celotne kalvarije, za katero sem si lahko sam kriv in nihče ne zagotavlja, da custom rom ni kriv za okvaro. Si pripravljen kriti vse stroške? Jaz ne in če boš dal iskren odgovor tudi ti nisi. Za 120,00 eur grem raje na kavo in sonce z mojo :) Če si pa 100% da imaš prav, da nimajo pravne podlage za svojo odločitev (sklicevanje na direktivo in naše preohlapne zakone na to temo) pa kar pogumno po sodni poti ali za začetek do inšpektorjev...držim pesti zate.


iskreno povedano? V tožbo najbrž ne bi šel, vse ostala sredstva do tja bi pa izkoristil. Ampak do inšpektorja pri uveljavljanju garancije za karkoli mi še ni uspelo prit. V merkurju ko so mi komplicirali 1x sem prišel do šefa oddelka. Ko sem imel pa probleme z enim od mobitelov v neimenovani trgovini, je potekalo pa tako:
- prvič na servis...pride nazaj ne dela
- drugič na servis (nekaj pizdi se un za pultom da je določena aplikacija kriva za probleme, ki jo naknadno inštaliram gor)...pride nazaj ne dela
- tretjič na servis...pride nazaj z zamenjano matično ploščo baje in 2 dnevnim testiranjem...ne dela
- četrtič in zadnjič na servisu (še isti dan, kot sem ga dobil iz servisa tretjič): tega mobitela nočem več, ker več kot očitno ga niste sposobni popravit, sedaj pa sem pripravljen vzeti dobropis in da vzamem pri vas drug mobitel ali pa zahtevam denar nazaj.

dobil drug mobitel in ciao. Je pa res, da večinoma zelo dobro vem zakaj je do določene napake prišlo, če je prišlo in ne bom pošiljal mobitela na servis, če vem da sem za napako kriv jaz. Torej mobitel, ki se je namakal v mokrih kavbojkah ne mislim pošiljat v garancijo in zaenkrat težal še nisem imel s servisi (knock knock, jutri gre na toptime na downgrade androida - zakaj ne rootam in naredim sam? Ker zaenkrat nimam nikakršne potrebe po rootu, nimam časa da bi se s tem ukvarju in ker root trenutne verzije vsaj 14 dni nazaj še ni bil mogoč (tudi eden od razlogov zakaj gre na staro verzijo androida mobitel, ampak ne glavni razlog)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

markezii ::

šernk je izjavil:

iskreno povedano? V tožbo najbrž ne bi šel, vse ostala sredstva do tja bi pa izkoristil. Ampak do inšpektorja pri uveljavljanju garancije za karkoli mi še ni uspelo prit. V merkurju ko so mi komplicirali 1x sem prišel do šefa oddelka.


Če sem iskren, si me kar malo presenetil s tako iskrenim odgovorm in nisi prilagajal resnice. Pohvalno.

šernk je izjavil:

Ko sem imel pa probleme z enim od mobitelov v neimenovani trgovini, je potekalo pa tako:
- prvič na servis...pride nazaj ne dela
- drugič na servis (nekaj pizdi se un za pultom da je določena aplikacija kriva za probleme, ki jo naknadno inštaliram gor)...pride nazaj ne dela
- tretjič na servis...pride nazaj z zamenjano matično ploščo baje in 2 dnevnim testiranjem...ne dela
- četrtič in zadnjič na servisu (še isti dan, kot sem ga dobil iz servisa tretjič): tega mobitela nočem več, ker več kot očitno ga niste sposobni popravit, sedaj pa sem pripravljen vzeti dobropis in da vzamem pri vas drug mobitel ali pa zahtevam denar nazaj.

dobil drug mobitel in ciao.


Ah ja, kot kaže ustaljena praksa. Sklepam, da si dajal v servis Samsunga? Ker na koncu dneva za vsakim trgovcem stoji uradni servis. Dokaj sličen primer sem imel sam. Prav za bruhnit v usta je vse skupaj, kako si lahko dovolijo, da 4x poskušajo odpraviti napako. Edino pravilno seveda, da si dobil nov mobitel, čeprav šele v četrtem poskusu...

šernk je izjavil:

Je pa res, da večinoma zelo dobro vem zakaj je do določene napake prišlo, če je prišlo in ne bom pošiljal mobitela na servis, če vem da sem za napako kriv jaz. Torej mobitel, ki se je namakal v mokrih kavbojkah ne mislim pošiljat v garancijo in zaenkrat težal še nisem imel s servisi (knock knock, jutri gre na toptime na downgrade androida - zakaj ne rootam in naredim sam? Ker zaenkrat nimam nikakršne potrebe po rootu, nimam časa da bi se s tem ukvarju in ker root trenutne verzije vsaj 14 dni nazaj še ni bil mogoč (tudi eden od razlogov zakaj gre na staro verzijo androida mobitel, ampak ne glavni razlog)


Odlično. Si normalna in fer oseba. Če bi se vsi tako obnašali, bi nam bilo vsem skupaj lažje...

Problem se pojavi, ker vemo vsi skupaj, da bi najraje vsi imeli brezplačne servise po dolgem in počez, čeprav zavedno posegajo v napravo, kar je kršenje garancijskih pogojev in ne kotaljenje buč, ko nekaterim zmanjka pametnih argumentov. Že samo iskanje napak je časovno zamudno in stane. Nekateri bi pa najpraje videli, da naj se servis ubada s tem, ali je sploh kriv proizvajalec ali čačkanje. Ah ja...ravno s tem se zaščitijo na servisu neupravičenih reklamacij. Če je kdo že delal v vsaj kakšni malce večji firmi, ki ima spodoben promet bo vedel, koliko časa in denarja požrejo neupravičene reklamacije. Se pa definitivno strinjam (doživel na svoji koži), da so na RAM2 površni in te bodo želeli odpikati znova in znova. Ampak dokazano, če imaš prav (nekako je to pogoj za vse tiste, ki mislite da ni) boš dosegel svoje brez pogovora z nekim šefom, dopisovanja inšpektorjem in tožbami, v katero se noben izmed nas ne bo sputil. Ko se bo nekdo do te meje principno zavzel za vse nas, ki veselo rootamo pa še vedno stoji moja ponudba, da ima pri meni vsak petek en mesec v dobrem pivo in večno slavo med nami vsemi 8-)

šernk ::

Problem se pojavi, ker vemo vsi skupaj, da bi najraje vsi imeli brezplačne servise po dolgem in počez, čeprav zavedno posegajo v napravo, kar je kršenje garancijskih pogojev in ne kotaljenje buč, ko nekaterim zmanjka pametnih argumentov.


verjamem, da je to problem da pridejo ljudje s počenim ekranom na servis in so na ekranu vidne sledi od kamna. Ne pa to pomeni da so vse take reklamacije za vržt v smeti kot delajo sedaj z rootom. In tudi sam sem mnenja, da se pogodijo preden zadeva uspe prist na sodišče, ker vejo da ena izgubljena tožba in imajo miljardne škode. Pač malo ljudi je dovolj vztrajnih da ne bodo ob prvi zavrnitvi obupali in kupili nov mobitel. Tiste, ki vztrajajo naprej je pa ceneje jim dat nov mobitel, kot pa tvegat izgubo takšne tožbe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

markezii ::

šernk je izjavil:

verjamem, da je to problem da pridejo ljudje s počenim ekranom na servis in so na ekranu vidne sledi od kamna. Ne pa to pomeni da so vse take reklamacije za vržt v smeti kot delajo sedaj z rootom. In tudi sam sem mnenja, da se pogodijo preden zadeva uspe prist na sodišče, ker vejo da ena izgubljena tožba in imajo miljardne škode. Pač malo ljudi je dovolj vztrajnih da ne bodo ob prvi zavrnitvi obupali in kupili nov mobitel. Tiste, ki vztrajajo naprej je pa ceneje jim dat nov mobitel, kot pa tvegat izgubo takšne tožbe.


Definitivno, nikakor ne bi smeli vsakega zahtevka zavrniti zgolj in samo na podlagi roota. To je ravno tisti del, ki je najbolj pasji. Torej nekaj primerov: šklobotanje gumba za vklop, luščenje ohišja po enem mesecu, ipd. Za primere "moj mobitel je v loopu" ali kaj sličnega, pa se strinjam da te pokenslajo če imaš root...če se kdo s tem ne strinja, pa imamo kot sem že napisal pravno državo in utečene postopke. Simple. Saj nama je jasno, vztrajen si takrat ko veš da imaš prav. Ko zavedno kršiš garancijske pogoje ne veš kje si, ker je vse skupaj preohlapno spisano v naši zakonodaji (čeprav nekateri trdijo drugače) a problem je tu...

s6c-gEL ::

če se kdo s tem ne strinja, pa imamo kot sem že napisal pravno državo in utečene postopke.

V teoriji je vse super, število sodnikov nad povprečjem, v RL

markezii ::

s6c-gEL je izjavil:

če se kdo s tem ne strinja, pa imamo kot sem že napisal pravno državo in utečene postopke.

V teoriji je vse super, število sodnikov nad povprečjem, v RL


:))

Žalostno, toda resnično...
««
15 / 15
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466676 (5372) next3steps
»

Na 38 telefonih odkrili prednameščene viruse (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5416702 (12677) thramos
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106531 (55565) next3steps
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347196 (6131) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27048284 (43078) Okapi

Več podobnih tem