» »

Zavrnjena garancija v Big Bangu

Zavrnjena garancija v Big Bangu

1
2
»

šernk ::

Drugič pošlji raje pritožbo v tujino, da se naše servise porihta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Kako je stanje s TIRS ? Si poslala poskenirano vso dokumentacijo na tirs in maile iz katerih so razvidni datumi?

Moj kolega se je zarad enga soni vaiota takole kregal tudi par mescev in ko je prišo TIRS je blo hitro vse urejeno in dobil nov prenosnik.

LP,
veliko uspeha!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bobby ::

Ti bi se mogla 46 dan javit, da tudi obveščena nisi bila, btw, najkasneje 8 dni po prevzemu artikla bi te morali obvsetiti pa magari, da artikel še ni prišel na vrsto, pa te najbrž niso,.. ne pa čakat do konca.
tole kaj dosti ne boš naredila, zvpt in obl. zakon sta tvoja prijatelja, poletje je, dolgcajt ti je, evo ti predlog za relax branje,.. če se mene vpraša, kar me noben ni in tud ne pričakujem, da me bo, to bi moralo biti obvezno branje že v osnovni šoli in pa osnove financ,.. če bi bilo, potem ne bi imel takih idiotov, ki si vzamejo kredit za vsako sranje in ne bi kupuli vsakega sranja, ki ga vidijo,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

medenko ::

bobby: imaš kar prav, da bi morali uvest nek predmet v OS.

RejZoR ::

Klemen86 je izjavil:

Klemen86 je izjavil:



Ker razen za Medion računalnike sploh nimajo servisov in imajo pač tako politiko. Pri drugih trgovcih pa garancijske in servisne pogoje diktira proizvajalec. Npr če gre za Philips izdelek ima servis čez mreža pooblaščenih serviserjev. So sicer izdelki, ki se jih menja direktno v trgovini, večji del pa jih gre še vedno na servis. Tukaj pač niso krivi trgovci, ker nek Big Bang, Mercator al pa Merkur pač ne more diktirat multinacionalki kako naj posluje ampak je obratno. Pa sej niso edini. Je v tujini enako, ko se pač prodaja neke "privatne" brande.



A spet grde multinacionalke? V Slo sem pred časom kupil SSD OCZ, ki je po nekaj več kot 2 letih prenehal delovati. Na strani proizvajalca sem prebral, da ima 3 oziroma 5 letno garancijo (ne spomnim se točno). V Slo seveda ta podatek niso jebali 5 posto :) in zatrjevali, da vsi SSDji kupljeni v SLO imajo 2 letno garancijo. Poslal RMA na OCZ Europe, še danes dela zamenjava za pokvarjen SSD (novejši in hitrejši model).


Še en, ki ne zastopi garancijskih pogojev. Uvoznik, če hoče se lahko odloči, da da samo 2 leti garancije na stvar, ki ima v tujini 5 let garancije. Samo moraš potem na lastne stroške poslat zadevo na RMA v tujino po pretečenih 2 letih. Pri nas pa privlečeš v trgovino, pa ti zastonj pošlejo tja in nazaj. See the difference? Če ti kaj ni prav pač pošlji v RMA proizvajalcu. Ni OCZ noben poseben biser, tako politiko imajo VSE tuje firme.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Nina10 ::

Evo, zadeva zrihtana! Na TIRS sem poslala mail v katerem sem opisala problem, ter vprašala kakšne so v tem primeru moje pravice ter BIgBangove dolžnosti. Odgovora od njih sicer še nisem dobila, vendar pa sem poleg TIRS-a kontaktirala še Big Bang in jim poslala ta mail:

"Spoštovani!

Iz vašega odgovora na mojo pritožbo sem razbrala, da le-te niti niste prebrali oziroma je razumeli. V pritožbi sem se opredelila glede popravila in plačila, s čimer se ne strinjam. Kljub temu, ponavljam, da ste dolžni na drugačne načine rešiti zadevo, zaradi preteka roka popravila, 45 dni.

Ker komunikacija ne poteka na pričakovanem nivoju, sem se obrnila tudi na tržno inšpekcijo, da razjasni kakšne so moje pravice in vaše dolžnosti v tej situaciji. Trenutno njihov odgovor in mnenje še čakam in vas obvestim, ko bom dobila kakršnokoli informacijo z njihove strani."

Danes sem dobila nazaj njihov odgovor:

"Spoštovana gospa Fortuna,

dovolite, da se vam ponovno zahvalimo za vaše sporočilo.

Obveščamo vas, da smo se s serviserjem dogovorili, da vaš tablični računalnik popravi na lastne stroške, čeprav gre za poškodbo fizične narave. Serviser nam je posredoval informacijo, da bo nadaljnjih deset dni odsoten zaradi dopusta. Takoj ko bo vaš tablični računalnik popravljen, vas bomo o tem obvestili."


Torej vse kar je treba je grožnja z inšpekcijo in to je to :D

111111111111 ::

Najprej hvala za update, kako zadeva teče. Dosti stvari na tem forumu ostane nedokončanih. :)

Ne vem pa če je ok, da ti napravo popravijo, mislim, da moraš dobiti novo oz. poplačilo. To bodo bolj drugi vedeli.

Aston_11 ::

111111111111 je izjavil:

To bodo bolj drugi vedeli.
Kaj ni jasno? Zamujen rok--> novo.

St235 ::

Seveda imaš pri tem izbiro. Lahko sprejmeš njihovo ponudbo in bo zadeva predvidoma urejena 10-15 dneh, lahko pa težiš in vztrajaš na svojem, ter greš na koncu v dve leta trajajočo civilno tožbo.

Aston_11 ::

Yup. Imaš več skupin folka - takega, ki bo gnal do konca iz principov, ker splača se tako ali tako ne in take, ki se jim ne da zafrkavat in jim je dovolj, da vsaj nekaj dobijo, ter tretjo skupino, ki že v štartu ne naredi nič, ker meni, da se itak nič ne da.

mancini ::

nina

in ti boš spet čakala vsaj 2 tedna

ni čudno da te okoli prenašajo, ker se jim pustiš

če so pristali na to, da ti ga popravijo na svoje stroške, so priznali krivdo in ti bi morala zahtevat nov produkt

vprašaj se kaj je za njih ceneje da ti dajo DANES novo tablico v vrednosti 100€ ali kazen ki jo dobijo od inšpektorja

sicer pa mi je bilo vse jasno že ko sem prebral tvoj prvi stavek:

Že eno uro brskam po internetu po raznih forumih in zakonih za zaščito potrošnikov, pa se ne znajdem najbolje tako, da bi prosila, če mi lahko kdo pomaga...


ena urca dela ti je preveč (res je problem prebrat par členov v dobrih 20 min), lahko pa čakaš 2 meseca, res si prava slika

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mancini ()

Nina10 ::

Mancini, člene sem prebrala, ampak je moja situacija drugačna od tistih "idealnih", ki so opisane v členih. Zaenkrat še čakam na odgovor inšpekcije, prav tako pa bom pisala tudi BigBangu da so dolžni ponuditi tudi novo tablico ali vračilo denarja..

Aston_11 ::

Dolžni... ti moraš zahtevati, zahtevek je procesna predpostavka za karkoli naprej. Ali pa se ti zdi, da bodo oni ponudili eno ali drugi, ti pa nato v naslednjem krogu izbereš? Hecno vse skupaj. Sicer nič narobe, vendar se moraš sama opredeliti in pri opredeljenem vztrajati, ker drugače res izpade kot prenašanje okoli.

šernk ::

Nič ne more ona zahtevati. Ona lahko zahteva delujoč izdelek takoj danes, to je pa vse kar lahko zahteva. Kako BigBang spravi delujoč izdelek do nje v tistem dnevu je njihov problem (ali dajo popravljenega, novega, dobropis...).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mancini ::

V čem je drugačna, ti si po tvoji presoji odločila, da ti pripada garancija. Oni so imeli z zakonom določen rok, ki so ga prekršili in posledice nosijo oni. Tudi če se danes ugotovi da si sama poškodovala ekran.

Idi še si enkrat preberi zakon, http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
ker imam občutek, da tebi še zdaj ni vse jasno kakšne so tvoje pravice

Doma si napiši zahtevek za zamenjavo tablice in jim ga odnesi v trgovino, zraven se sklicuj na kak člen iz zakona (recimo 20, pa še kak mogoče), da se boš po pomoč obrnila na inšpektorat, boš videla kako hitro boš dobila tablico

Ti moraš vedet da se oni tvoje tablice niso dotaknili skoraj 60 dni, ker če bi jo kdo pogledal bi ti javili pravi čas, da takšna poškodba ni zajeta v garancijo, ki jo imaš

Moraš pa stat trdno za svojo odločitvijo

ps
in teh 90 € ni za BB noben strošek, se zgodi da morajo komu zamenjat tv, prenosnik,... za 1500 ali več, ker so zaj...

tako da bodi kar pogumna

RejZoR ::

Sej teh 90€ ne bo plačal BB ker niso zajebal oni. Zajebal je servis, ker v 60 dneh ni naredil nič. Lahko bi BB težil, ampak hej, zakaj bi oni reševali nesposobnost servisa, ko bo nakoncu itaq servis moral dat dobropis al pa novo tablico? Zato pa se ne obremenjujejo s tem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

Na koncu boš dobila neko kvazi popravljeno tablico z rezervnimi deli iz ebaya al celo kako rabljeno tablico z bolhe al kitajske. Po možnosti ti še kje kaj skrijejo, da se sigurno vrneš na servis čez nekaj časa.

Zahtevaj povsem novo tablico in se nič ne dogovarjaj. Oni se hočejo čimceneje izmuznit po možnosti pa te še nekak okol prnest. Da bi moj izdelek bil tako dolgo v servisu bi zahteval dnar nazaj in si kupil novo drugje.
Moje mnenje. Zakaj?

- Punca je vrnila prenosnik, ker ji je crknil disk. Dobila je nazaj sicer popravljeno, ampak ji niso vklopili miške na matični. Potem so ji rekli, da je naj srečna da so ji popravili in da je ona kriva ker je polila prenosnik. Prenosnik seveda sploh ni bil polit, le disk so zamenjali in so ji hteli zaračunati servis. Prčkal smo se gor pa dol, na koncu servis rekel, da bo zaračunal vklop tipkovnice, ker oni so vse stestirali in je delalo.
* plus to da je imel prenosnik dodatno HP garancijo in proti politju tudi garancijo, kar pa na servisu prinas očitno nč ne vela, če jim tega ne omeniš, da piše na računu.

- Potem pa sem šel odpret prenosnik in ji htel vklopit tipkovnico. Šele takrat sem ugotovil, zakaj niso hteli še enkrat tega počet. Serviser je bil očitno neizkušen in je ene par pomembnih 3 al 4 nosilce kjer so šraufi odlomil in so zadevo zalepili nazaj z sekundnim lepilom. En cel dan sem se matral, da sem zadevo dobil narazen zaradi tega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

šernk ::

Daj mi povej glede na kaj naj zahteva nov izdelek? ZVP je tu jasen, časa imajo 45 dni po tem času ti pa lahko ponudijo: nov izdelek, popravljen izdelek ali pa vrnejo kupnino. Res pa ne vem, če ti lahko dajo drug popravljen izdelek, saj ti potem lahko vgradijo tudi popravljeno matično.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Sej je že preko 45dni in še vedno nima ne tablice, ne drana, nč torej kolko dni je že vseskupaj? Zdaj bi že morala dobiti vsaj nepopravljen izdelek nazaj, če ne drugega.
OP koliko časa si že brez izdelka?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

šernk ::

Ona lahko zahteva delujoč izdelek, ne more pa zahtevat novega ali denarja, o tem odloča Big Bang. Je pa res, da ga mora dobit takoj in ne čez 14 dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Garancija

uveljavljanje
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.
rok
Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku.
odgovornost
Potrošnik lahko garancijo uveljavlja pri garantu ali pri pooblaščenem servisu.
pravice
- odprava napake
- če popravilo ni mogoče _ALI_ ga podjetje ne izvrši v roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek

21.b člen

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.


Ona še ni dobila ne eno, ne drugo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

šernk ::

Huh vidim, to je na novo in bilo pred kratkim upeljano šele :)

torej zahtevat denar nazaj :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

To ni glih nekaj novega, ker velja že kar pomnim. Seveda s predpostavko, da je 45 dnevni rok potekel in ni bilo nič rešeno. Dokler je znotraj tega lahko stranka samo zahteva odpravo napake, pa naj bo to s popravilom ali pa menjavo aparata. O tem je vedno odločal servis. Razen spet v primeru stvarne napake, ki pa jo mora kupec izrecno navesti, napisati pisno izjavo in zahtevat določeno rešitev.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

2011 je bil ta člen uveden v ZvP.

prej je veljalo samo, da ti morajo zamenjati izdelek in nisi imel nobenih drugih opcij direktno iz tega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mancini ::

rejzor

se ne morem strinjat da je krivec samo servis, zato ker je bila tablica oddana v trgovini in bi jo tam spet prevzela.
Kako je lahko v takšnih primerih BB popolnoma brez skrbi, bi pa se ja morali malo pobrigat za svoje stranke, da bodo zadovoljne in bodo še naprej kupovale pri njih. A je res tako težko bit v kontaktu s servisom, jih mogoče povprašat kaj je bilo narobe, kdaj pride izdelek nazaj,....

Ko jim odaš pokvarjeno robo, ti prodajajo fore, ja vi kar pokličite čez nekaj dni za informacije, ko pa jih res pokličeš pa zamenjajo ploščo v stilu pokliči na servis mi nimamo nič s tem, itd

ko pa prideš čez 45 dni z zahtevkom za nov aparat pa jim vse dol pade, pa se opravičujejo na vse pretege, prej pa so nesramni in nonšalanti

v trgovino naj gre, da ji naj dajo novo tablico, kdo pa ve kje je v resnici servis, se bo vozila po celi Slo zaradi tega, kdo pa bo v resnici nosil stroške pa itak ni problem za kupca

Ni mi jasno da BB kot verjetno največji trgovec te branže v Slo, nima niti malo porihtane službe za reklamacije, saj se jim takšne zadeve kar naprej dogajajo. A je res tako težko vodit neko evidenco, kjer bi nekomu ki to vodi po preteku 30 dni sprožilo alarm in na veliko z rdečim napisalo, da še niso vrnili izdelka in da se naj pozanima in pohitri celo zadevo, jo naredi za prioritetno


Krivda ne more biti samo na servisu tudi v primeru ko trgovci sprejmejo pokvarjeno robo in jo morajo potem poslati s pošto na servis. Vsi vemo da so nekateri pooblaščeni servisi recimo samo v NG in potem včasih potuje do njih neka stvar tudi do 14 dni, ker pač zbirajo izdelke in si na ta način manjšajo stroške hitre pošte. Potem pa se izgovarjajo da je pošta dolgo hodila, naj si preberejo zakon kjer piše sa se začne zakonski rok od tistega dne, ko je bila roba sprejeta v trgovini, na servisu,...

m0LN4r ::

A je res tako težko bit v kontaktu s servisom, jih mogoče povprašat kaj je bilo narobe, kdaj pride izdelek nazaj,....
Preveč dela majo :D
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

St235 ::

Dajmo si bit nekaj na jasnem. To, da so oni prekšili 45 dnevni rok je dejstvo. Ampak zato, ker ona vkoraka v trgovino in rečeda nekaj zahteva se ne bo ustavil čas in ne bo nihče padel na kole in ne bo niti pod razno iz neba prijadral nov izdelek.

Konkretno kaj se lahko zgodi je da jo trgovina odpravi z obrazložitvijo, da je izdelek poškodovan, kar so tudi poskusili. Potem pride inšpektor, ki jih okrca in kaznuje ker kupca o tem niso obvestili v 45 dneh. Oni krivdo za napako pri obveščanju sprejmejo in palačjo kazen/dobijo opomin, izdelka pa seveda ne popravijo, in ne zamenjajo, ker verjamejo da je mehansko poškodovan. Inšpektro lahko zgolj zaključi, da je procesna napaka odpravljena ni pa pristojen da presoja ali gre za mehansko poškodbo ali ne. Torej ostale leto ali več trajajoč sodni postopek v katerem se bo ugotavljajo ali gre dejansko za mehansko okvaro ali ne. Zgolj zamujen rok je brez dvoma osnova za izdajo globe, nikakor pa ne osnova za priznanje neupravičene garancije.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9126488 (4201) tomaz-
»

garancija - postopek

Oddelek: Pomoč in nasveti
222449 (1502) grobijan
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486961 (5504) Seljak
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510573 (9201) solatko
»

Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8813879 (12293) k4vz0024

Več podobnih tem