Forum » Na cesti » Bencinar in dolge razdalje
Bencinar in dolge razdalje
Landscapes1 ::
V bistvu ne gre toliko za dolge razdalje, kot veliko št. kilometrov na leto, vsaj za slovenske standarde.
Z avtom bi se delalo 35 tisoč km na leto.
Fajn bi bilo, da zdrži vsaj ene 9-10 let.
Torej nekje med 315 in 350 tisoč kilometrov, preden gre na odpad.
Zanima me, kako vzdržni so 1.5 tsi motorji avtomatiki, ki se med drugim v Seat Leon Cupra, Škoda Scala, VW Golf in Polo.
Je realno pričakovati, da bo tak motor ob rednem vzdrževanju dočakal vsaj 300 tisoč km oz. malo čez?
Ps: vem, dizel vzdrži dlje. Ampak zanima me glede bencinarjev s tem tipom motorja.
Z avtom bi se delalo 35 tisoč km na leto.
Fajn bi bilo, da zdrži vsaj ene 9-10 let.
Torej nekje med 315 in 350 tisoč kilometrov, preden gre na odpad.
Zanima me, kako vzdržni so 1.5 tsi motorji avtomatiki, ki se med drugim v Seat Leon Cupra, Škoda Scala, VW Golf in Polo.
Je realno pričakovati, da bo tak motor ob rednem vzdrževanju dočakal vsaj 300 tisoč km oz. malo čez?
Ps: vem, dizel vzdrži dlje. Ampak zanima me glede bencinarjev s tem tipom motorja.
IL_DIAVOLO ::
Tolko se moderni dizli ne zdrzijo brez konkretnih vložkov.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Blinder ::
Bi rad videl deset let avto , ki gre na odpad
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
nokken ::
Za 1.5TSI ne vem, 2.0TSI od Octavie RS je pa brez problema zdrzal dobrih 300kkm (v dobrih 8 letih). Motor je bil se vedno brez kakrsnihkoli problemov, ko sem jo prodal, problemi so bili pa z vsem ostalim. No ne ravno neki strasni problemi, ampak danes nekaj, jutri nekaj drugega in vsaka stvar je bila 500+eur.
tony1 ::
Landscapes1 je izjavil:
V bistvu ne gre toliko za dolge razdalje, kot veliko št. kilometrov na leto, vsaj za slovenske standarde.
Z avtom bi se delalo 35 tisoč km na leto.
Fajn bi bilo, da zdrži vsaj ene 9-10 let.
Torej nekje med 315 in 350 tisoč kilometrov, preden gre na odpad.
Zanima me, kako vzdržni so 1.5 tsi motorji avtomatiki, ki se med drugim v Seat Leon Cupra, Škoda Scala, VW Golf in Polo.
Je realno pričakovati, da bo tak motor ob rednem vzdrževanju dočakal vsaj 300 tisoč km oz. malo čez?
Ps: vem, dizel vzdrži dlje. Ampak zanima me glede bencinarjev s tem tipom motorja.
Veliko bolj kot motor te naj skrbi menjalnik, menjaj olje na 4 leta in boš videl, kako bo šlo... Verjetno pa ti kakšno popravilo ali dva ne uideta...
Ko človek veliko prevozi z avtom si težko privošči imeti avto preveč pri mehaniku, ker bo vmes brez avta... Če te zanima zanesljivost pokliči v prvi Toyotin salon in nafehtaj vožnjo z 2.0 hibridom... Pelje se malo specifično (če se boš vozil po mestu /regionalkah verjetno sploh ne bo panike; če se boš vozil po AC pa ga obvezno sprobaj tudi na AC) ampak, če tak avto bo to kilometrino zdržal brez izrednega servisa... Za vse druge pa bog ve...
puginho ::
Za na AC pa je hibrid res najslabša možna izbira, ker ti baterija kaj dosti ne pomaga, pa še relativno glasni so zaradi cvt menjalnika, sploh podhranjene toyote.
1.5 tsi bo brez problema zdržal če bo redno servisiran, menjan jermen itd. Druga zgodba je če bo avtomatik vzdržal toliko km brez resnega, beri dragega, posega.
1.5 tsi bo brez problema zdržal če bo redno servisiran, menjan jermen itd. Druga zgodba je če bo avtomatik vzdržal toliko km brez resnega, beri dragega, posega.
Utk ::
Pojma nimaš. Toyotin hibrid se vozi 130 na 2000 obratih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Telbanc ::
Za tako kilometražo mora met bencinar kubaturo. Najmanj 2.0 brez turbine. 6 prestav. Dizel je spet druga pesem. Včasih se je doblo bencinarje šestvalnike 2.5, to bi bla pa majka. Za tolk kilometrov na leto.
1.5 ts
1.5 ts
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Telbanc ::
Jest sm tud za 2.0, dizla.
Sem mel alfo 1.9 dizel z več ko pol milijona km. Kolega ma golfa 5 z 480.000 km. Sam je treba povedat da pr 300.000 km se začnejo tud pr dizlu stroški.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
nejc_nejc ::
Ja v večini drugi servis.....
Je pa neglede na tip motorja pri teh km velko stvari, ki pašejo pod potrošno robo in jo mnogi ne štejejo v ta segment.
Ce je avto "gonjen" in je vsaj nekaj od avta, je dejansko čisto druga slika, kar se obrab tiče.
Je pa neglede na tip motorja pri teh km velko stvari, ki pašejo pod potrošno robo in jo mnogi ne štejejo v ta segment.
Ce je avto "gonjen" in je vsaj nekaj od avta, je dejansko čisto druga slika, kar se obrab tiče.
feryz ::
Hmmm, jaz imam enega mondea, dizel, avtomatik, pol milijona ravno tako. Še popolnoma nič omembe vrednega se ni popravljalo.
Vseeno gre v kratkem v razhod. Sem ga mislil peljati v prešo, ampak sem našel enega mulca, mladega voznika, pa naj ga ima, gratis. Še pol leta je registriran, se bo name vozil, potem naj pa rihta tisto kanto kakor hoče.
Vseeno gre v kratkem v razhod. Sem ga mislil peljati v prešo, ampak sem našel enega mulca, mladega voznika, pa naj ga ima, gratis. Še pol leta je registriran, se bo name vozil, potem naj pa rihta tisto kanto kakor hoče.
feryz ::
Aja, bencinarja za dolge proge imam jaz, relacije so tudi 1000 km+.
Ampak ne morem povedati, kako se obnese, ker je še skoraj nov, okrog 27 kkm. Pelje se pa lepo, zakaj ne?
Ampak ne morem povedati, kako se obnese, ker je še skoraj nov, okrog 27 kkm. Pelje se pa lepo, zakaj ne?
Unknown22 ::
Ob takih debatah je fajn povedar eno stvar:
Razen motorja, imajo dizli in bencinarji vse ostalo popolnoma enako.
Bremze, podvozje, most, feltne, roke, vilce ipd...
Drugače pa ja, lahko bencinar naredi nad 300k, komot.
Bodo pa se pri 300k začeli visoki stroški.
Popolnoma iste tžave bodo z dizlom.
Razlika je samo v tem, da bo imel bencinar še kakih 100k za zvozit, dizel pa 200.
Razen motorja, imajo dizli in bencinarji vse ostalo popolnoma enako.
Bremze, podvozje, most, feltne, roke, vilce ipd...
Drugače pa ja, lahko bencinar naredi nad 300k, komot.
Bodo pa se pri 300k začeli visoki stroški.
Popolnoma iste tžave bodo z dizlom.
Razlika je samo v tem, da bo imel bencinar še kakih 100k za zvozit, dizel pa 200.
mugen999 ::
Najmanj 2.0 brez turbine. 6 prestav.
Turbina je odlična stvar. Visok navor skozi celotne vrtljaje. Ampak ni za škrtuhe kateri škrtarijo na servisih, oziroma menjavah olja. Pomeni, dovolj pogoste menjave, cca 15k km in kvalitetno(drago) olje. Turbina se vrti do 400k vrt/min in olje mora biti v nulo.
Slišal sem da je danes pri 2.0tdi pri škodah in folcvagnih interval menjave olja 30k km ali eno leto, kar je najmanj absurd oz katastrofa. Ampak ja, v salonih se strankam s tem pohvalijo, češ kako poceni je vzdrževanje njihovih avtov.
nejc_nejc ::
Ob takih debatah je fajn povedar eno stvar:
Razen motorja, imajo dizli in bencinarji vse ostalo popolnoma enako.
Bremze, podvozje, most, feltne, roke, vilce ipd...
Drugače pa ja, lahko bencinar naredi nad 300k, komot.
Bodo pa se pri 300k začeli visoki stroški.
Popolnoma iste tžave bodo z dizlom.
Razlika je samo v tem, da bo imel bencinar še kakih 100k za zvozit, dizel pa 200.
Ne na pamet kateri visoki stroski?
Telbanc ::
Najmanj 2.0 brez turbine. 6 prestav.
Turbina je odlična stvar. Visok navor skozi celotne vrtljaje. Ampak ni za škrtuhe kateri škrtarijo na servisih, oziroma menjavah olja. Pomeni, dovolj pogoste menjave, cca 15k km in kvalitetno(drago) olje. Turbina se vrti do 400k vrt/min in olje mora biti v nulo.
Slišal sem da je danes pri 2.0tdi pri škodah in folcvagnih interval menjave olja 30k km ali eno leto, kar je najmanj absurd oz katastrofa. Ampak ja, v salonih se strankam s tem pohvalijo, češ kako poceni je vzdrževanje njihovih avtov.
Turbine pr tej kubaturi enostavno ne potrebuješ, za to se gre. So 4 ventili na valj čist zadost.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
mugen999 ::
Sam brez turbine imas na 2.0 150hp, s turbino pa 250hp. Glaven je pa navor, brez turbine je do 4,5k obratov mrtev, s turbino pa ze pri 1,5k obratov prime in drzi do konca. Ampak ja če nerabiš tega je boljše imet atmosferca.
pegasus ::
Moj Subaru je 1.5 bencinc, star 18 let, 400k km, sem ravno na 1600km poti. Brez strahu, da kaj crkne.
miha98 ::
undertacker ::
Imam pasat b8 2015 letnik 2.0tdi sedaj na števcu mal več kot 310k km, do sedaj brez nekih težav, servisi vedno narejeni na 13k km in to je to,
Telbanc ::
Seveda jih rabiš. Jaz imam 3.0 motor, pa ima dve turbini.
Avto napisan na firmo?
2.0 16V je polna kapa za Slovenijo. Tipson se bo menda vozu tle. Sem enkat vozu Opel senator star ko zemlja, 2.0 je šlo čist zadost. Če dam sam za primer.......
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
avtek ::
Ob takih debatah je fajn povedar eno stvar:
Razen motorja, imajo dizli in bencinarji vse ostalo popolnoma enako.
Bremze, podvozje, most, feltne, roke, vilce ipd...
Drugače pa ja, lahko bencinar naredi nad 300k, komot.
Bodo pa se pri 300k začeli visoki stroški.
Popolnoma iste tžave bodo z dizlom.
Razlika je samo v tem, da bo imel bencinar še kakih 100k za zvozit, dizel pa 200.
Ne na pamet kateri visoki stroski?
Torej :) ? Vsi govorite o tem, nihče pa še ni povedal kateri..?
stara mama ::
1.5tsi je znan po pitju olja.
Večino teh težav s porabo olja nebi bilo, če bi ljudje menjavali olje na 15k,
tako so pa lastniki škrtuhi (serviserji pa oderuhi).
Ekologija™ in Trajnost™
kingsix ::
Nevem zakaj bencinar nebi kaj zdržal...
Prdd dolgimi leti sem imel Renault Laguna 1.6 na plin.. 99%, vozil le na plin.. Večji strošek je bila le menjava kuplunge. Prodal pri 360k km.. Zadeva je še danes cca 8 let kasneje na cesti.
Medtem sem imel kar malo mocnejsega bencinarja (3.0 401KM)- v dveh letih naredil 72k km.. Avto menjal za upgrade pri 215k km. V tistem času brez ene težave.
Sicer bi se izogibal kakim hibridom (razen mogoče kak Japonec) pa bi večina bencinarjev morala zdržat 300k km+.
Prdd dolgimi leti sem imel Renault Laguna 1.6 na plin.. 99%, vozil le na plin.. Večji strošek je bila le menjava kuplunge. Prodal pri 360k km.. Zadeva je še danes cca 8 let kasneje na cesti.
Medtem sem imel kar malo mocnejsega bencinarja (3.0 401KM)- v dveh letih naredil 72k km.. Avto menjal za upgrade pri 215k km. V tistem času brez ene težave.
Sicer bi se izogibal kakim hibridom (razen mogoče kak Japonec) pa bi večina bencinarjev morala zdržat 300k km+.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
stara mama ::
Tud mojmu 3.0 turbaku pri 240k nič ne fali, 90% časa rabiš le do 25% te konjenice, tud avto ma le 1.5t.
Te vlke kubature zadnjih 10 let tud znajo bit zelo varčne.
Kaki 1.0 ecoboost, 1.4 TSI in podoben šrot v 2t šasijah so pa le smeh in naivnost kupca, ko se začnejo težave....
Te vlke kubature zadnjih 10 let tud znajo bit zelo varčne.
Kaki 1.0 ecoboost, 1.4 TSI in podoben šrot v 2t šasijah so pa le smeh in naivnost kupca, ko se začnejo težave....
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Vidividi ::
vzem Audi A4 bencinar 2.0. Osnovna cena je kr ok... potem pa naloži pač kolikor si lahko privoščiš
feryz ::
Kako pa bi lahko imel popolnoma nov avto, ki so ga nehali delati že pred leti?Seveda jih rabiš. Jaz imam 3.0 motor, pa ima dve turbini.
A to imaš bmw serijo 6 mogoče? So jo nehali delat že pred leti. Kakšna škoda...
Pravzaprav sem čakal eno leto in pol, da so ga sploh začeli delati. Vsaj mojega.
cekr ::
1.4tsi čisto lepo zdrži. Smo že pri 160kkm in to ne pri majhnem avtu.
Je pa treba menjat olje/filter po navodilih. Ne se izogibat rednim servisom.
Je pa treba menjat olje/filter po navodilih. Ne se izogibat rednim servisom.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Sheteentz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tolko se moderni dizli ne zdrzijo brez konkretnih vložkov.
Jaz imam svojega Citroena C5 letnik 2008 2.0 HDi še zmeraj za kar moderen avto, pa sem pri 380 jurjih prevoženih poleg rednih servisov in dveh velikih servisov menjal samo alternator, eno nosilo motorja in en ali dva semeringa.
kingsix ::
kingsix ::
No ja.. Subjektivno.. Probal sem vsaj 20 avtomobilov cenovno med 60 in 100k.. Pa.. Bo težka no =)
kingsix ::
6 GT ima platformo 7ce..in ja sem vozil 740 za vikend.. Vsem je bol ustrezala 6 GT.
Malce višja in ne previsoka, zadnji sedeži se lahko spreminja naklon. Sedeži, se lepe podrejo in imaš veliko več višine. Itd. Skratka bolj praktičen.
Malce višja in ne previsoka, zadnji sedeži se lahko spreminja naklon. Sedeži, se lepe podrejo in imaš veliko več višine. Itd. Skratka bolj praktičen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
feryz ::
Poskakuje. Kvazi SUV je kvazi SUV. Do Špara je vseeno, na 1000 km se pozna.
Ampak ja, okusi so različni. Če ti je pomembno da sediš višje, vzameš takega s sedeži višje.
Je pa res, da je BMW drastično poslabšal vzmetenje sedmice.
In se razlike manjšajo.
Ampak ja, okusi so različni. Če ti je pomembno da sediš višje, vzameš takega s sedeži višje.
Je pa res, da je BMW drastično poslabšal vzmetenje sedmice.
In se razlike manjšajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
kingsix ::
Ja razliko je pomoje naredilo naslednj: 7ca mislim da imela 20 col felne in letne gume, 6 pa takrat zimske 18ke..to naredi avto presenetljivo bolj mehek..za družino pa pač prakticnost najbolj pomembna..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
feryz ::
Jaz imam sicer 21" kvazi nizkoprofilne (285/35 in 255/40), vendar so zaradi širine vseeno normalno visoke.
Nižjih res ne bi hotel.
Nižjih res ne bi hotel.
sreda ::
Ob takih debatah je fajn povedar eno stvar:
Razen motorja, imajo dizli in bencinarji vse ostalo popolnoma enako.
Bremze, podvozje, most, feltne, roke, vilce ipd...
Drugače pa ja, lahko bencinar naredi nad 300k, komot.
Bodo pa se pri 300k začeli visoki stroški.
Popolnoma iste tžave bodo z dizlom.
Razlika je samo v tem, da bo imel bencinar še kakih 100k za zvozit, dizel pa 200.
Ne na pamet kateri visoki stroski?
Torej :) ? Vsi govorite o tem, nihče pa še ni povedal kateri..?
Pri men je bilo takole. Avto kupljen nov, vozil redno na uradni servis. Do 200000 nobenih velikih napak (menjal hladilnik in nosilec za motor). Pri 200000 km sem menjal še vzmetenje, ker sem imel namen imeti avto do 350000km. Ampak od 2000000 do 250000 se je začelo - zadnji dve leti.
- egr ventil cca 400 EUR
- 3 x menjava diskov in zavornih ploščič, seleni, končniki, zadnji most + (predčasna menjava pnevmatik) cca 2000EUR (vse to je bilo zaradi problema tresenja volana na avtocesti, kasneje pri zaviranju).
- sklopka + vztrajnik 1500 EUR
- sprednji žarometi menjava zaradi nabiranja vlage cca 500EUR
- dpf filter 1600 EUR.
skupaj 6000EUR
olja pa ne pije 0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sreda ()
kingsix ::
Mam zdaj 35 višine...prvi avto s tako nizkim profilom.. Sicer mnda ni kriva le višina ampak nevem če imam srečo ali.. Vse skupaj 3x ravnal felne, 2x predrta guma... Eh ni to za naše ceste Oz kje se vozim (v Bukarešti npr zvil vse 4 felne in predrl gumo)
@sreda.. Za kateri avto gre?
@sreda.. Za kateri avto gre?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
Vanadium ::
Saj zdaj bom pljuval v svojo skledo, ampak mogoče kaka toyota 2.0 Corolla hibrid? Načeloma, če ni veliko AC potovanj, je kar luštkan avto za vozit (regionalne in lokalne ceste), za na AC mi je pa tema zaradi menjalnika.
Utk ::
Jaz naredim 2/3 po AC z 2,0 corollo, ponavadi polno naložena, in res ne razumem problema. Pa mi ni to edini avto v življenju in tudi zdaj občasno vozim tudi kaj drugega po AC, pa še zmeraj ne razumem problema. Gre, ni posebej glasen in malo porabi. Kaj je še pomembnega?
Res je, da ni najtišja po AC (je pač v rangu ostalih v tem razredu), ampak definitivno pa ni problem v motorju/menjalniku, in kdorkoli je ta avto vozil pri 150, bi to vedel.
Razen če pozna samo dva položaja za gas...
Res je, da ni najtišja po AC (je pač v rangu ostalih v tem razredu), ampak definitivno pa ni problem v motorju/menjalniku, in kdorkoli je ta avto vozil pri 150, bi to vedel.
Razen če pozna samo dva položaja za gas...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ginekk ::
Nima nobene veze bencinar, dizel ampak izključno tip motorja in celo izvedenka (modelno leto) tega.
Pač eni imajo več konstrukcijskih napak kot drugi in odpovedujejo vsi po vrsti, drugim ni nič tudi po zlorabah. Tovarna ne ve za vse na začetku življenjske dobe in potem skušajo popravljat buge skozi čas, kdaj pa tudi ne ker se ne izplača.
Če je dober bencinar ga lahko priganjaš dan za dnem na obratih tudi po avtocesti.
Dizli so bili do nedavnega celo na slabšem zaradi vse navlake od EGR do DPF, ki je zelo občutljiva na malenkostne nepravilnosti v izgorevanju, ampak OPF imajo zdaj tudi bencinarji.
Pač eni imajo več konstrukcijskih napak kot drugi in odpovedujejo vsi po vrsti, drugim ni nič tudi po zlorabah. Tovarna ne ve za vse na začetku življenjske dobe in potem skušajo popravljat buge skozi čas, kdaj pa tudi ne ker se ne izplača.
Če je dober bencinar ga lahko priganjaš dan za dnem na obratih tudi po avtocesti.
Dizli so bili do nedavnega celo na slabšem zaradi vse navlake od EGR do DPF, ki je zelo občutljiva na malenkostne nepravilnosti v izgorevanju, ampak OPF imajo zdaj tudi bencinarji.
sreda ::
Mam zdaj 35 višine...prvi avto s tako nizkim profilom.. Sicer mnda ni kriva le višina ampak nevem če imam srečo ali.. Vse skupaj 3x ravnal felne, 2x predrta guma... Eh ni to za naše ceste Oz kje se vozim (v Bukarešti npr zvil vse 4 felne in predrl gumo)
@sreda.. Za kateri avto gre?
Načeloma ni važn za kater avto gre. Problem je, da je bilo veliko kratkih voženj (dom - služba) - 6 km in na tej poti 7 semaforjev.
Drug problem je pa bil, da sem zelo rad hitro vozil v ovinke in oboževal prelaze.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 40498 (19797) | pi pawr |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23393 (19928) | WizzardOfOZ |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12634 (10153) | Gr8t |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29156 (27151) | dzinks63 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198821 (163834) | Spajky |