» »

Obnova avtomatskega menjalnika / menjat avto?

Obnova avtomatskega menjalnika / menjat avto?

sajtrga112 ::

Zdravo, lastim si Opel Insignio 2.0 CDTI 2011 (ja vem, težave z motorjem :D ), na avtu sem dobro leto dni nazaj kjer je avto imel cca 200.000 prevoženih obnovil motor, torej vse kritične točke - ležaji, tesnilo, oljna pumpa. Sam menjalnik me že od nakupa v neki meri heca, k je segret grobo prestavi iz 5 v 4, sem se že navadil in ga ročno prestavim. Občasno je tudi cuknil k prestaviš v D, zgolj samo če je bil res zelo segret.

Težava je pa sledeča, zadnje par dni mi menjalnik vedno rukne k se prestavi v D, občutek je kot da se bi ti en zaletel v rit, dokler je bilo to le občasno me ni motilo, sem požrl, je avto pač star in ostalo dela BP. Zdaj, ko se pa to dogaja konstantno, pa to predstavlja velik problem.

In zdaj vprašanje, se to sploh splača obnoviti - kupiti rabljenega? Avto ima zdaj dobrih 270.000 prevoženih, na leto naredim okoli 60.000, je v tem primeru mogoče boljša rešitev zamenjati avto? Nekak se mi zdi mogoče boljša rešitev menjalnik obnovit, saj za kakršnega koli kupca vrednosti nima - letos me je že 3x dobila toča in pa tudi na ostalih točkah je vizualno kar slabo ohanjen. V tej smeri razmišljam precej za to, ker je motor mehansko ok, na avtu so tudi novi diski komplet zadaj spredaj itd, v glavnem kar nekaj denarja vloženega, pa tudi malo škoda mi ga je, opreme ima veliko.

Kaj narediti? Se splača, in če, komu zaupati? Kakšen je okvirn strošek takšnega posega?

connel ::

Olje si preveril, če ga je dovolj? Si ga menjal po intervalih? Za strošek pa najbolje da se obrneš na mojstre ki to počnejo ;)

sajtrga112 ::

Olje se je vsaj v mojem lastništvu menjalo na interval 60.000KM - trenutno je res spet čas ampak vprašanje postavljam ker še takšnih simptomov ni bilo.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

PO moje bo tole vrednost popravila ali pa nakup menjalnika preseglo ali v vrednosti vozila.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Reaper ::

Pojdi z avtom do specialista za avtomatske menjalnike in boš dobil najbolj točne podatke. Če je recimo obnova menjalnika okvirno 2000 € boš sam presodil ali obnavljaš menjalnik ali iščeš drug avto. Dlje kot boš odlašal, slabše bo stanje menjalnika. Če je že od začetka slabo menjal v določene prestave bi bilo pametno že takrat pogledati kaj ni OK. Zdaj je kar je.

jonas0 ::

Prodaj pa kupi merđota.

sajtrga112 ::

Reaper je izjavil:

Če je že od začetka slabo menjal v določene prestave bi bilo pametno že takrat pogledati kaj ni OK. Zdaj je kar je.


Ah prosim te, avto je bil ob nakupu vreden slabih 6.000€, pa kot sem omenil, postopoma je postajalo slabše. Dokler avto gre, ne vidim nobenega razloga delat nepotrebne obnove - konec koncov denarna "škoda" je ista, le da bi takrat bila 2 leti nazaj.

Pa vprašanje še za ostale, k iščem servise mi največkrat ponudi menjalniki.si - Lesce, se motim ali je ta kar nekaj slabih izkušenj sproduciral?

feryz ::

Zelo dobrega imaš na Rakeku. Za avtomatske menjalnike.
Ko uradni servisi ne znajo popraviti, k njemu peljejo. Servisi, ne lastniki.

Unknown22 ::

Odvisno je, kako stojiš finančno. Delaš veliko km, kar pomeni, da rabiš zanesljiv avto.
Idi do mehanika po ponudbo. Če je avto vreden 4k, obnova pa te pride 1,5-2k, prodaj avto in se ne ubadaj več z njim.
Če nimaš denarja za novega in ti popravijo za 1k, se ti verjetno splača.

sajtrga112 ::

feryz je izjavil:

Zelo dobrega imaš na Rakeku. Za avtomatske menjalnike.
Ko uradni servisi ne znajo popraviti, k njemu peljejo. Servisi, ne lastniki.


Je na voljo kje kontakt - ma kakšno stran? Ime firme?

Unknown22 je izjavil:

Odvisno je, kako stojiš finančno. Delaš veliko km, kar pomeni, da rabiš zanesljiv avto.
Idi do mehanika po ponudbo. Če je avto vreden 4k, obnova pa te pride 1,5-2k, prodaj avto in se ne ubadaj več z njim.
Če nimaš denarja za novega in ti popravijo za 1k, se ti verjetno splača.


Če je menjalnik v "okvari", avto ni vreden skoraj da nič, le za dele.. Tako da tukaj bo kakrkšenkoli poseg presegel vrednost avta. S financami pa je tako, glede na število kilometrov in ker tudi sam dam malo več na avto kot pa da je samo prevozno sredstvo od A do B (skupaj dnevno preživim v avtu vsaj 3 ure), nakup šajtrge za par jurjov ne pride v poštev - posledično mi ostane opcija kredita / lizinga.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Kaj hudica si razmisljal, da si pri tako veliko letno prevozenimi kilometri vzel zjahanega opla z 200k?

Vse kaj ni nov avto v tvojem primeru, je ze v startu zgresen nakup.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

sajtrga112 ::

Avto je ob nakupu imel cca 130.000 prevoženih, skupen vložek (ne štejem rednih servisov in potrošnega materiala) je bil z avtom skupaj blizu 9.000€, se mi ne zdi pretirano za število kilometrov. Verjetno bi več izgubil na amortizaciji novega avtomobila :/

Utk ::

V dveh letih? Bi pa potem vsaj imel avto, ki ga bi lahko vozil še par let. Zdaj pa rabiš spet "novega".

Bellator ::

sajtrga112 je izjavil:


Pa vprašanje še za ostale, k iščem servise mi največkrat ponudi menjalniki.si - Lesce, se motim ali je ta kar nekaj slabih izkušenj sproduciral?


Slišim, da gre za odličen servis. Tja pripeljejo tudi takšne, ki jih drugi servisi niso znali popraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

Reaper ::

sajtrga112 je izjavil:

Reaper je izjavil:

Če je že od začetka slabo menjal v določene prestave bi bilo pametno že takrat pogledati kaj ni OK. Zdaj je kar je.


Ah prosim te, avto je bil ob nakupu vreden slabih 6.000€, pa kot sem omenil, postopoma je postajalo slabše. Dokler avto gre, ne vidim nobenega razloga delat nepotrebne obnove - konec koncov denarna "škoda" je ista, le da bi takrat bila 2 leti nazaj.

Pa vprašanje še za ostale, k iščem servise mi največkrat ponudi menjalniki.si - Lesce, se motim ali je ta kar nekaj slabih izkušenj sproduciral?


Pri tem razmišljanju ni čudno, da je stanje takšno kot je. Imaš par predlogov za servise, pojdi in vprašaj po strošku. Ne pozabi vprašati, če bi bila zadeva cenejša, če bi prišel na servis prej, preden se je stanje poslabšalo. Če menjalnik cuka, zabija, težko menja med prestavami je zrel za servis. To, da si iz 4. v 5. prestavo raje menjal na roke samo potrjuje dejstvo, da si težave ignoriral. Tu ni več kaj debatirati dalje, pelji na servis in daj feedback kaj je narobe. Ventilska plošča? Pretvornik navora?...

WizzardOfOZ ::

sajtrga112 je izjavil:

Zdravo, lastim si Opel Insignio 2.0 CDTI 2011 (ja vem, težave z motorjem :D ), na avtu sem dobro leto dni nazaj kjer je avto imel cca 200.000 prevoženih obnovil motor, torej vse kritične točke - ležaji, tesnilo, oljna pumpa. Sam menjalnik me že od nakupa v neki meri heca, k je segret grobo prestavi iz 5 v 4, sem se že navadil in ga ročno prestavim. Občasno je tudi cuknil k prestaviš v D, zgolj samo če je bil res zelo segret.

Težava je pa sledeča, zadnje par dni mi menjalnik vedno rukne k se prestavi v D, občutek je kot da se bi ti en zaletel v rit, dokler je bilo to le občasno me ni motilo, sem požrl, je avto pač star in ostalo dela BP. Zdaj, ko se pa to dogaja konstantno, pa to predstavlja velik problem.

In zdaj vprašanje, se to sploh splača obnoviti - kupiti rabljenega? Avto ima zdaj dobrih 270.000 prevoženih, na leto naredim okoli 60.000, je v tem primeru mogoče boljša rešitev zamenjati avto? Nekak se mi zdi mogoče boljša rešitev menjalnik obnovit, saj za kakršnega koli kupca vrednosti nima - letos me je že 3x dobila toča in pa tudi na ostalih točkah je vizualno kar slabo ohanjen. V tej smeri razmišljam precej za to, ker je motor mehansko ok, na avtu so tudi novi diski komplet zadaj spredaj itd, v glavnem kar nekaj denarja vloženega, pa tudi malo škoda mi ga je, opreme ima veliko.

Kaj narediti? Se splača, in če, komu zaupati? Kakšen je okvirn strošek takšnega posega?



Obnova avtomatskega menjalnika ni tako draga, kot večina misli. Jaz sem dal nekje 600€ za kompleten rebuild avtomatskega menjalnika za 4x4 vozilo. Od takrat naprej dela brez problemov (obnavljal se je tam okoli 2015).

Dober serviser je Silvo iz Mengša. Samo težko ga je dobiti, pa čas si mora vzeti. Zna pa popravit vsak avtomatski menjalnik (tudi nove CVT).

AVTOMEHANIKA IN AVTOKLEPARSTVO - SILVO ALEŠ, S.P.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

RedDrake ::

Bellator je izjavil:


Slišim, da gre za odličen servis. Tja pripeljejo tudi takšne, ki jih drugi servisi niso znali popraviti.

Moja izkušnja je sorazmerno slaba.
Imam avtomatski menjalnik, ki je bolj redek. Rabi servis, ker občasno malce bolj trdo menja iz 2. v 3.
So rekli, da se s tem ne bodo ukvarjali, čeprav sem rekel, da denar ni problem. Težava je, da novih rezervnih celih ni. Torej, če kaj pokvarijo mi ne morejo zagotoviti nazaj delujočega vozila in po njihovo to pomeni, da sploh ne bodo odpirali.
To zame samo pomeni, da živijo od tega da relativno nekompleksne stvari računajo duplo ali triplo kot recimo v ZDA (kjer ni problema obnoviti mojega menjalnika - sicer za solidne zneske, ker po potrebi izdelajo nove kose iz nič, a vseeno).

darkolord ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Obnova avtomatskega menjalnika ni tako draga, kot večina misli. Jaz sem dal nekje 600EUR za kompleten rebuild avtomatskega menjalnika za 4x4 vozilo. Od takrat naprej dela brez problemov (obnavljal se je tam okoli 2015).
Če bereš izkušnje po forumih, je večinoma drugače. 1000EUR samo da začne delati na menjalniku (menjava olja pa tak stuff), če je treba kaj menjati, si pa na 2000EUR+

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

WizzardOfOZ ::

darkolord je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Obnova avtomatskega menjalnika ni tako draga, kot večina misli. Jaz sem dal nekje 600EUR za kompleten rebuild avtomatskega menjalnika za 4x4 vozilo. Od takrat naprej dela brez problemov (obnavljal se je tam okoli 2015).
Če bereš izkušnje po forumih, je večinoma drugače. 1000EUR samo da začne delati na menjalniku (menjava olja pa tak stuff), če je treba kaj menjati, si pa na 2000EUR+


Kje? Mogoče 20 let nazaj, ko je bilo avtomatikov za vzorec in ni bilo mehanikov.
Danes se je to izredno pocenilo. Jaz sem plačal za menjavo olja (12litrov olja) in filtra na uradnem servisu celih 137€.

Na tistem avtu, ko sem pa delal rebuild menjalnika, je mehanik zamenjal lamele (zapora diferenciala, da se je lahko prenašalo od 10:90 do 90:10 procentov moči med prednji in zadnji par koles), vse ležaje, vandler (pretvornik navora), olje, dihtunge, filter, pa je stalo drobiž čez 600€.

Tako da ne vem k kakim zlatarjem vozite vaše avte, ampak da daš 1000€ za menjavo olja v menjalniku moraš biti mal fuknjen. Ker olje te ne pride 100€, pa če pelješ k mehaniku, ki ima mašino za menjat olje v avtomatskem menjalniku, boš max na 200€.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Djole ::

RedDrake je izjavil:

Bellator je izjavil:


Slišim, da gre za odličen servis. Tja pripeljejo tudi takšne, ki jih drugi servisi niso znali popraviti.

Moja izkušnja je sorazmerno slaba.
Imam avtomatski menjalnik, ki je bolj redek. Rabi servis, ker občasno malce bolj trdo menja iz 2. v 3.
So rekli, da se s tem ne bodo ukvarjali, čeprav sem rekel, da denar ni problem. Težava je, da novih rezervnih celih ni. Torej, če kaj pokvarijo mi ne morejo zagotoviti nazaj delujočega vozila in po njihovo to pomeni, da sploh ne bodo odpirali.
To zame samo pomeni, da živijo od tega da relativno nekompleksne stvari računajo duplo ali triplo kot recimo v ZDA (kjer ni problema obnoviti mojega menjalnika - sicer za solidne zneske, ker po potrebi izdelajo nove kose iz nič, a vseeno).

Same here, ni rezervnih delov, ne popravljajo tega...itd.

starfotr ::

Bolje, da ti rečejo to, kot pa da nekaj na pol popravijo ali pa še poslabšajo situacijo s slabo storitvijo.

Menim, da so korektno zavrnili posel. Ne vem zakaj bi to bila slaba izkušnja. Pač najdite boljšega (ker denar itak ni problem) ali pa sami popravite, če znate.

IL_DIAVOLO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

darkolord je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Obnova avtomatskega menjalnika ni tako draga, kot večina misli. Jaz sem dal nekje 600EUR za kompleten rebuild avtomatskega menjalnika za 4x4 vozilo. Od takrat naprej dela brez problemov (obnavljal se je tam okoli 2015).
Če bereš izkušnje po forumih, je večinoma drugače. 1000EUR samo da začne delati na menjalniku (menjava olja pa tak stuff), če je treba kaj menjati, si pa na 2000EUR+


Kje? Mogoče 20 let nazaj, ko je bilo avtomatikov za vzorec in ni bilo mehanikov.
Danes se je to izredno pocenilo. Jaz sem plačal za menjavo olja (12litrov olja) in filtra na uradnem servisu celih 137€.

Na tistem avtu, ko sem pa delal rebuild menjalnika, je mehanik zamenjal lamele (zapora diferenciala, da se je lahko prenašalo od 10:90 do 90:10 procentov moči med prednji in zadnji par koles), vse ležaje, vandler (pretvornik navora), olje, dihtunge, filter, pa je stalo drobiž čez 600€.

Tako da ne vem k kakim zlatarjem vozite vaše avte, ampak da daš 1000€ za menjavo olja v menjalniku moraš biti mal fuknjen. Ker olje te ne pride 100€, pa če pelješ k mehaniku, ki ima mašino za menjat olje v avtomatskem menjalniku, boš max na 200€.


Tisto kar si mehaniki pod kozolcem delate protiusluge, vecine ne zanima, ker ne odraža realne cene, ki jo bo moral plačati lastnik avtomobila brez vez.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

600 evrov leta 2015 komot danes pomeni 1500.
Drugo je pa to, da je bilo teh 600 na avtu, s katerim ni bilo nikoli nič narobe, ampak pustimo to...

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Drugo je pa to, da je bilo teh 600 na avtu, s katerim ni bilo nikoli nič narobe, ampak pustimo to...


Kaj nakladaš?
Rebuild je bil potreben, ker prejšnji lastnik ni delal servisov in so bile lamele iztrošene, pa glasen je bil.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tisto kar si mehaniki pod kozolcem delate protiusluge, vecine ne zanima, ker ne odraža realne cene, ki jo bo moral plačati lastnik avtomobila brez vez.


Saj sem dal ime kateri mehanik je rihtal menjalnik. Je eden najboljših mehanikov za avtomatske menjalnike v Sloveniji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Bizkit45 ::

Kaksna je pa "masina za menjat olje v avtomatskem menjalniku"?

fikus_ ::

Težava nastane, če se kje namesto olja ujame zračni žep. Tega je potrebno spraviti ven. Pri izpustu olja in nalivanju novega, se tudi ne zamenja vse olje, nekaj starega ostane not.

To se da z "mašino" za menjavo olja preprečiti oz. je menjava bolj enostavna. Nekateri to prodajajo kot suho zlato, ampak je fajn da je s to "mašino" narejena menjava olja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

feryz ::

Pumpa s filtrom.

Bizkit45 ::

Aha,tnx za razlago, se mi je zdelo da je govora o neki precenjeni "mašini". No mi smo na ročnih menjalnikih včasih menjali olje kar z brizgo, zato sprašujem, ker na avtomatskem še nikoli nisem, pa me je zanimalo kaj ta mašina je.

WizzardOfOZ ::

Bizkit45 je izjavil:

Kaksna je pa "masina za menjat olje v avtomatskem menjalniku"?


Črpalka. Notri vliješ novo olje, sama mašina pa potem posrka vse staro olje iz menjalnika in vlije vanj novo.

fikus_ je izjavil:

Težava nastane, če se kje namesto olja ujame zračni žep. Tega je potrebno spraviti ven. Pri izpustu olja in nalivanju novega, se tudi ne zamenja vse olje, nekaj starega ostane not.

To se da z "mašino" za menjavo olja preprečiti oz. je menjava bolj enostavna. Nekateri to prodajajo kot suho zlato, ampak je fajn da je s to "mašino" narejena menjava olja.


Ampak normalen mehanik to računa nekje med 50 in 100€, ker to je dela za 20 do 30 minut.

Bizkit45 je izjavil:

Aha,tnx za razlago, se mi je zdelo da je govora o neki precenjeni "mašini". No mi smo na ročnih menjalnikih včasih menjali olje kar z brizgo, zato sprašujem, ker na avtomatskem še nikoli nisem, pa me je zanimalo kaj ta mašina je.


Na podoben način, le da prvo posrka olje ven.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Virtualni števci in vrtenje (prirejanje) prevoženih kilometrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
536401 (3704) PINki
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28851588 (23636) blackbfm
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17943702 (39690) WizzardOfOZ
»

Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja

Oddelek: Na cesti
146697 (5361) sandmat

Več podobnih tem