» »

Kam hodite po bencin?

Kam hodite po bencin?

«
1
2

guano ::

Kot že naslov pove, me zanima kje tankate svoje jeklene konjičke ter zakaj se ne odločite za konkurenco (Petrol, OMV, MOL,..) Uporabljate kartice teh trgovcev?

nekaj časa nazaj sem slišal da naj bi bil bencin na OMV bolj kakovosten kot Petrolov ampak nevem zakaj in če je že bil, je še vedno?

DamijanD ::

Ahh a niso to že stokrat premlete gostilniške debate. Slovenija ima skupne rezerve, tako da vsi imajo isto robo. Razlika je mogoče v kakšnih dodatkih. Pa mogoče ima kakšna posamezna pumpa več šare/vode/... v rezervoarju.
Jaz najraje v lokalnem kraju (razen po poplavah letos nisem, ker je bil Petrol zalit in sem preventivno par tednov raje drugod tankal).

jest10 ::

Trenutno sploh ni izbire. Petrol ima v 95 oktancu do 5% alkohola, OMV pa do 10% pri isti ceni(letos so zamenjali oznake na točilnih mestih)

kixs ::

Tankam diesel na Petrolu v Samoboru.

Horas ::

vedno na omv, zadnjič sem pa na petrolu in naredil 60km več kolikor je kazalo ob natankanju da lahko naredim. pa sem zdaj še drugič isto na petrol šel. sem vedno z omv naredil do 100km več kakor z petrolovim. vožnja je ista, relacija ista
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

starfotr ::

Petrol itak oskrbuje tudi OMV. Tako, da isto sranje samo drugo pakovanje. Brezvezna debata.

kriptobog ::

Horas je izjavil:

vedno na omv, zadnjič sem pa na petrolu in naredil 60km več kolikor je kazalo ob natankanju da lahko naredim. pa sem zdaj še drugič isto na petrol šel. sem vedno z omv naredil do 100km več kakor z petrolovim. vožnja je ista, relacija ista



:)):)):))

Tankam kjer je potrebno, Mol, Petrol, Agip, Shell, druge. Tankam kjer rabim. Avto gre normalno, nima veze tank stela.

gazibo ::

Po tanovem bom kar na Shell hodu

Ganon ::

gazibo je izjavil:

Po tanovem bom kar na Shell hodu


Samo še ta gostilniška manjka in bo popolno. :))

Scorpy84 ::

Tankam kjer cem, nikjer ne opazim razlike, tudi v bosni, ki naj bi bilo itak zanic, sem isto razdaljo naredil. Isto italija, nemcija, nizozemska. V Nemciji, se najmanj naredim, ampak temu pripisujem, guzve, pa visje hitrosti. Gre se pa za dizel.

gazibo ::

Ganon je izjavil:

gazibo je izjavil:

Po tanovem bom kar na Shell hodu


Samo še ta gostilniška manjka in bo popolno. :))


Pr nas več ni mola, zamenjal so preobleko, zj je shell ane :)

mtosev ::

Danes na OMVju.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Dimnik ::

gazibo je izjavil:

Ganon je izjavil:

gazibo je izjavil:

Po tanovem bom kar na Shell hodu


Samo še ta gostilniška manjka in bo popolno. :))


Pr nas več ni mola, zamenjal so preobleko, zj je shell ane :)


Pazi to pri nas sta pri krožnem bila večji omv in manjši mol, po novem je omv postal mol, manjši mol pa shell

gazibo ::

Pri nas je pa OMV postal Ina :D

 ina

ina



Google maps - https://shorturl.at/izQ12

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gazibo ()

kixs ::

Dne 30. 6. 2023 Skupina MOL prevzela podjetje OMV Slovenija, d. o. o., ki se je preimenovalo v MOL & INA, d. o. o.

d4vid ::

Tankam v večini na molu, ker je najbližje domu. Če je treba, tankam tud drugje, sploh nima veze, vse je isti drek...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

IL_DIAVOLO ::

Vse gre iz iste cisterne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

FoxKnox ::

Tankam samo na Petrolu, ker imam že 100 let njihovo klubsko kartico.Tankam pa z app tako , da mi ni treba niti na blagajno.

mugen999 ::

DamijanD je izjavil:

Slovenija ima skupne rezerve.

Mene bolj zanima če je res da bencin zgublja oktane s časom. Nekateri pravijo da bencinu že po 3 mesecih pade kvaliteta kljub temu da je dobro zaprt, v kovinski kanti recimo. Zdaj če so te rezerve res velike se je za vprasat če je na pumpah res vedno prava kvaliteta. Je pa res da kosilnica s starim bencinom spomladi vedno zalavfa, če ne zalavfa, ne zalavfa zaradi zapacane svecke. Kaj vi mislite o tem.

bobiii16 ::

Jaz ponavadi tankam tam , kjer je že skoraj prazen tank............to pa je legalno na bencinski, jebi ga tako je

hipertija ::

Jaz tankam na bencinski, ti?
Prekle za kurnk

mancini ::

Tankam kjer pac pride, se pa izogibam AC. Tam pac samo 10l, ce je res potrebno

miha98 ::

Jaz tankam na omw , ker zbiram točke, da lahko potem vzamem špagete ali mleko, čokolino zapstojn...

Ahim ::

Dimnik je izjavil:

Pazi to pri nas sta pri krožnem bila večji omv in manjši mol, po novem je omv postal mol, manjši mol pa shell

Pred nekaj meseci smo sli na Roglo (AC, dol na Konjice in proti Zrecam), pa se mi je zdelo da so tam nekje (Slovenske Konjice) 3 ali 4 pumpe na razdalji par sto metrov, od tega vsaj dve od iste firme.

Badwolff ::

Dons me je spet skor kap, ko sem po potrebi šel tankat na avtocesti. +20 evrov na tank...

feryz ::

Maxen. Ni treba ksihtov na pumpah gledati.

harvey ::

starfotr je izjavil:

Petrol itak oskrbuje tudi OMV. Tako, da isto sranje samo drugo pakovanje. Brezvezna debata.

OMV je po novem MOL, tako da so lahko oskrbne poti bolj diverzificirane kot prej. V zaledju ima MOL Ino.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

starfotr ::

mugen999 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Slovenija ima skupne rezerve.

Mene bolj zanima če je res da bencin zgublja oktane s časom. Nekateri pravijo da bencinu že po 3 mesecih pade kvaliteta kljub temu da je dobro zaprt, v kovinski kanti recimo. Zdaj če so te rezerve res velike se je za vprasat če je na pumpah res vedno prava kvaliteta. Je pa res da kosilnica s starim bencinom spomladi vedno zalavfa, če ne zalavfa, ne zalavfa zaradi zapacane svecke. Kaj vi mislite o tem.


Normalno, da pada kakovost. Ko se pri državnih blagovnih rezervah odločijo za zamenjavo goriva, gorivo navadno zamenja Petrol, saj imajo edini kapacitete in seveda denar je treba obračat in prelit v ustrezne žepe s temi manevri.

To staro gorivo seveda pride na vse bencinske črpalke in vse je v redu. Najbrž je več usedlin, slabše izgorevanje, vendar tako je to.

DejchSLO ::

Sicer miljonkrat predebatirano, sam jaz nikoli nisem opazil neke opazne razlike, nisem zdaj delal neke konkretne študije, ampak da bi opazil po porabi, obnašanju motorja itd. Sem pa enkrat dejansko opazil, to je blo takrat, ko sem imel zjeban LMM in takrat mi je avto cukal konkretno in če sem natočil not Agip je zarad katerega koli razloga, manj cukal, pa mi še zdaj ni jasno zakaj. Prav opazil sem razliko, da je pri poznejših obratih začel cukat in tud manj je nekaj cukal. Sam men ne gre v glavo zakaj bi, sam dejansko je blo tko. Čudno...

Utk ::

98% na Petrol, samo zarad aplikacije, ker mi ni treba not. Odkar imam to, kar nekaj let, nisem tankal na omv. Sori, malo se bo treba posodobit.
Prej sem večinoma na avtomatski.

PersonaRuda ::

Res zelo dober članek na temo bencin E10 vs. E5:

Slovenija in "zloglasni" E10 bencin - kaj morate vedeti o njem

Slovenija napoveduje povečanje deleža biogoriv v prometu. Ali to pomeni prihod za nekatere avte nekompatibilnega bencina E10?

Tako kot ostale članice EU se mora tudi Slovenija prilagajati spremembam, ki jih določajo pravila o vse večjem biodeležu v pogonskih gorivih. Medtem ko je zgodba z biodizlom že dobro znana in se zaradi številnih težav kot samostojno gorivo na naših črpalkah ni uveljavil, pa so se v zadnjih letih določene v evropskem merilu spremembe zgodile tudi pri bencinu. Na črpalkah v vse več evropskih državah lahko naletite na bencin tipa E10, kar pomeni, da je delež bioetanola v gorivu z običajnih pet povečan na deset odstotkov.

Etanol za starejše motorje kot počasen strup

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...

PersonaRuda ::

Pa tudi ta članek se splača prebrati:

Seznam vozil, v katerega lahko točimo "zloglasni" bencin

Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov (ACEA) je objavilo seznam avtomobilov, v katere lahko in v katere ne smemo točiti bencina E10 s povečanim deležem biokomponent. Preverite, kam sodi vaš avtomobil.

Ali lahko svoj avto napolnite z "zloglasnim" bencinom E10? ACEA je objavil seznam vozil, v katerega lahko točite bencin z oznako E10. Zakaj zloglasni bencin? Bencin E10 se je na evropskih črpalkah pojavil leta 2019. Tako kot ostale članice EU se mora tudi Slovenija prilagajati spremembam, ki jih določajo pravila o vse večjem biodeležu v pogonskih gorivih.

Sprva je bencin E10 povzročil veliko zaskrbljenost, saj lahko povečan delež biokomponente, v tem primeru etanola, do 10 % (večinoma le 7,5 %) negativno vpliva na motor avtomobila. Etanol na splošno poveča tveganje korozije v sistemu za gorivo in v samem motorju. Nase rad veže vodo, zato lahko odstrani zračno vlago. Vendar to težavo v veliki meri rešujejo drugi dodatki v bencinu. Etanol tudi ne mara gumijastih materialov, predvsem poliuretana, iz katerega so izdelana starejša tesnila. Zaradi dolgotrajne izpostavljenosti jih bo etanol jedkal in lahko pride do puščanja. To lahko velja celo za kovinske dele.

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...

PersonaRuda ::

Hvala ekofašistom, da so dosegli, da morajo proizvajalci goriv mešati bencin z etanolom, da je "bolj eko" in da nam prej uniči avto "ker to je še bolj eko, da potem moreš zamenjati stari avto za novega". To je najbolj eko. ;((

Ekofašizem FTW!

kixs ::

Pa kot da je biobencin zastonj?

PersonaRuda ::

Seveda ni. Sama predelava nabije ceno, da je "bolj eko" a hkrati krajša življensko dobo avtomobila (ga počasi razžira). Res so specialci ti ekofašisti, še večji pa birokrati, ki podležejo ekofašizmu in uvajajo ekofašistične novosti.

starfotr ::

Pri bencinu lahko vsaj odstraniš etanol, če želiš. Medtem ko iz biodizla ne moreš.

DejchSLO ::

Ja ekofašisti so za to krivi ja, verjetno so tud za vso elektroniko k je v avtu k vsak del stane po čukca €.

PersonaRuda ::

Prosim, ne mešati varnosti (koristnosti elektronike za zmanjašanje nesreč, posledično tudi poškodb in smrtnih žrtve) od dodatkov etanola v bencinu (da je bolj eko, a za ceno da prej uniči avto, kjer je končni rezultat res ful eko, ko moreš menjati starejši avto za novejšega;(().

Zgodovina sprememb…

DejchSLO ::

PersonaRuda je izjavil:

Prosim, ne mešati varnosti (koristonsti elektronike za zamnjašanje nesreč, posledičnio tudi poškodb in smrtnih žrtve) od dodatkov etanola v bencinu (da je bolj eko, a za ceno da prej uniči avto).

Sej ni vse varnost, so tud senzorji za razna vklaplanja stvari, senzorji za pretoka zraka, bencina itd itd. pa k crkne plačaš k zmešan, in ja crkne slej k prej.

PersonaRuda ::

DejchSLO je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Prosim, ne mešati varnosti (koristonsti elektronike za zamnjašanje nesreč, posledičnio tudi poškodb in smrtnih žrtve) od dodatkov etanola v bencinu (da je bolj eko, a za ceno da prej uniči avto).

Sej ni vse varnost, so tud senzorji za razna vklaplanja stvari, senzorji za pretoka zraka, bencina itd itd. pa k crkne plačaš k zmešan, in ja crkne slej k prej.

Odvisno kakšen avto imaš. Meni še ni nič crknilo v zadnjih 15. letih od elektronike. Če pa imaš Audi-ja, pa si si sam kriv, ker je znan po tem, da se prižigajo lučke od elektronike in vsaka odprava te napake stane v povprečju 300 - 800 eurov. Poznam ogromno primerov od kolegov, znancev... Folk, ki kupuje krš avte si je sam kriv. ;)

Imaš na voljo zanesljive avte in nezanesljive, kar se elektronike tiče. VW koncern je znan po tem, da elektronika kar pogosto slej kot prej kaj odpove.

Zgodovina sprememb…

DejchSLO ::

Drugače je tud men ta uvedba drgač mim, sam men se zdi čudno da bi to kao blo zarad ekofašistov iz enega čist enostavnega razloga, fora je, da s to uvedbo nekako "forsirajo" nabavo novega avtomobila, kar pa itak je čist obična kapitalistična praksa, zajebi staro kupi novo.

Drgač pa glede znamk pa elektronike mi je itak bol tko tko, itak majo vsi izdelovalci zunanje izdelovalce delov, praktično vsi pri istih, tko da nekih ful blaznih razlik ne more bit, pač elektronika je tudi potrošnji material, sam da je prekleto drag. ni to tko kot včasih, k ti je kej crknilo pa je blo kar dost ugodno, razn motor, menjalnik ipd.

PersonaRuda ::

Se strinjam, da bolj ali manj eni in isti zunanji dobavitelji delajo za vse koncerne avtov. Vendar ima proizvajalec avtov vedno na voljo, da kupi ena A elektroniko ali pa čip-šit. In VW koncern se odloča za čip-šit, da s tem makismizira dobiček (ko kupuje in vgrajujej vse najcenejše in prodaja za premium ceno), medtem, ko nek drugi proizvajalec nabavi od istega dobavitelja ena A elektroniko (jo plača več in ima zato manjši dobiček na prodano vozilo), katera potem drži tudi 15-20 let preden rikne. Pri VW koncernu pa crkuje tako pri novih avtih kot pri starih (še bolj kot pri novih). Najbolj znani avti s težavo elektronike so tako VW in Audi.

DejchSLO ::

Dobr v malenkost se kle strinjam, verjetno obstaja "čip šit roba" in "premium", ter nekaj vmes, sam ti povem, da čist vsaka znamka nekje "špara" na nekih delih in to se pokaže pol pri tistih tipičnih napakah, ki jih ima vsak avto. Sam ni fora v tem, ampak kok so dragi deli in menja se jih, ter delov k gre lahk kaj narobe, je sedaj ogromno, noben pa ni pocen, pa če je tovarna izbrala "čip šit" robo al pa ne, drago plačaš, ko treba menjat. Pa kurba je, ker še tako naredijo da tisto plastiko zaprejo, da ne morš niti odpret.

DamijanD ::

Meni je zmeraj zabavno, kako nekateri vedno povedat, kako imajo neke konkretne znamke nekaj zanič, nikoli pa ne povejo katera znamka ima to top šit.
Drugače pa biogoriva imajo še en problem: povzročila so tudi zvišanje cen hrane...

PersonaRuda ::

DamijanD je izjavil:

Meni je zmeraj zabavno, kako nekateri vedno povedat, kako imajo neke konkretne znamke nekaj zanič, nikoli pa ne povejo katera znamka ima to top šit.
Drugače pa biogoriva imajo še en problem: povzročila so tudi zvišanje cen hrane...

Bom tak napisal, vsak ki se malo spozna na znamke ve, da je Japonec najbolj zanesljiv avto, kar se tiče elektronike in motorjev.

Sicer se vrsto let na vrhu menjavata Japonec in Nemec in sicer Toyota (Lexus) in Porsche. Če kupiš recimo Japonca (skoraj vseeno katerega) z bencinskim atmosferskim motorjem bi ti ob rednih servisih moral zdržati vsaj 15-20 let preden ti kaj od elektronike crkne. Motor pa zdrži brez problema ob rednih servisih do 500.000 km ali 30 let. Zakaj pišem atmosferskim motorjem? Ker nima turbine, katera pa zna crkniti ob nepravilni uporabi voznika (da ga pozimi tišiš na pune, ko še motor ni segret na primerno temperaturo). Če pa voziš kot 1. lastnik Toyoto s turbino (sicer so takšni avti zelo redki v ponudbi, so pa), pa tudi ne bi smel imeti težav, če se držiš pravila, da pozimi ne vklapljaš turbine preden se avto segreje na delovno temperaturo.

Če pa kupiš Audi-ja ali VW (novega ali rabljenega), pa moreš imeti prekleto srečo, da ne boš imel težav. Tako kot moreš imeti prekeleto nesrečo, da boš imel težave s Toyoto ali Porsche-jom. Čisto 100% zanesljivih avtomobilov pa ni. Torej tudi pri Toyoti ali Porscheju zna odpovedati kakšna elektronika ali motor. So pa manjše možnosti kot pri ostalih znamkah.

Torej top šit znamke, kjer z nakupom bencinskega motorja ne bi smel imeti težav:
Toyota (Lexus), Nissan (Infiniti), Mazda in ostali Japonci, Porsche, Renault (kateri je sicer znan, da imajo avti z dizelskim motorjem težave, z bencinskim pa ni težav), BMW (kateri pa ima težave z njihovimi najmočnejšimi motorji, tako dizelskimi kot bencinskimi (V8 in V12), če pa vzameš kaj drugega - recimo 4 valjne ali 6 valjne vrstne motorje, vseeno bencin ali dizel, naj ne bi imel težav z motorjem, medtem, ko BMW na splošno ne glede na motor nima težav z elektroniko zna pa izdihniti tisti najmočnejši motor med vožnjo) , Citroen, Hyundai, Daewoo (kateri se je preimenoval v Chevrolet za EU in ga že zadnjih par let ni v prodaji).

Včasih še je tu bila KIA, a sedaj zadnje čase poslušam od ljudi, ki so kupili nove KIE, da imajo določeni težave.

KTr1sk ::

Bolj zanimivo, če kdo tanka OMV dizel vs. OMV MaxxMotion dizel
OMV dizel vs. OMV MaxxMotion dizel
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Ahim ::

DejchSLO je izjavil:

Drugače je tud men ta uvedba drgač mim, sam men se zdi čudno da bi to kao blo zarad ekofašistov iz enega čist enostavnega razloga, fora je, da s to uvedbo nekako "forsirajo" nabavo novega avtomobila, kar pa itak je čist obična kapitalistična praksa, zajebi staro kupi novo.

Ni samo zaradi "ekofasistov", ampak je to avtomatsko dodaten biznis, ki ga sicer ne bi bilo, torej umetno forsiranje interesov nekih skupin. (Bio)etanola nihce ne bi toliko porabil, pa za njegovo pridelavo gre hrana, katere intenzivna pridelava je baje super-slaba za okolje ... In ce avtomobili ne crkujejo, potem industrija ne more prodajat toliko novih, oziroma ne more izvajati toliko servisnih posegov, kot si ze ti napisal. Oboje je v bistvu diamterlano nasprotno agendam "ekofasistov". Se en ucinek je pa (vsaj 5-10%) manjsa odvisnost od drzav izvoznic nafte ... se pravi se ena politicna agenda.

sbawe64 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse gre iz iste cisterne.

Zakaj je potem delež etanola različen (5% Petrol, 10% OMV) ?
2020 is new 1984
Corona World order

111111111111 ::

Kolega se že 20 let vozi na kurilno olje, ker baje bolje ohranja motor.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

b3D_950 ::

"Obstoječe Molove in Inine bencinske servise ter tiste, ki jih bosta prevzela, bo z gorivi oskrbovala Ina, navajajo hrvaški mediji."

"v nakup OMV-jevih bencinskih servisov vpeta tudi hrvaška naftna družba Ina, v kateri ima največji, nekaj manj kot polovični lastniški delež madžarski Mol, hrvaška država pa je nekaj manj kot 45-odstotna lastnica Ine."


"INA produces oil from Pannonian basin (fields of Slavonia, Moslavina and Podravina) in the Republic of Croatia. The produced oil is partly processed at the Rijeka Refinery"

Torej, bi lahko rekel, da ni nujno, da je gorivo Petrol = gorivo OMV.

Razen, če je baseline enak, in samo spreminjajo "dodatke".
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kvaliteta goriva po črpalkah? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537405 (5650) oemdzi
»

95/98/100 oktanski bencin (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16443998 (23648) ...:TOMI:...
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339254 (34377) Pithlit
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42361341 (39650) Matev
»

Nafta na OMVju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6026141 (24291) ;-)

Več podobnih tem